Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
MMC v Turčiji

Poudarki

  • Jaka Lakovič zadel glavnino slovenskih trojk
  • Primož Brezec pridobiva na samozavesti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 57 glasov Ocenite to novico!
Sani Bečirovič
Sani Bečirovič: 'Forma se nam res vzpenja. Upam, da nas bo ta ponesla še daleč in da imamo še kar nekaj rezerv v naši igri.' Foto: MMC RTV SLO/Marko Kovič
Jaka Lakovič
Jaka Lakovič je proti Hrvaški spet našel formo, ki jo je proti Braziliji le še nadgradil. Foto: MMC RTV SLO/Marko Kovič
Gašper Vidmar
Gašper Vidmar je dobro začel tekmo, saj je zadel tri od štirih metov, nato pa je prejel močan udarec v ramo, a je tekmo lahko nadaljeval. Foto: MMC RTV SLO/Marko Kovič
VIDEO
Lakovič rešil potapljajoč...

Dodaj v

Foto: Mojstri izgubljanja končnic postali velemojstri mirnih živcev

Odmevi po tekmi Slovenija - Brazilija
2. september 2010 ob 02:06
Carigrad - MMC RTV SLO

Pred začetkom SP-ja v košarki je ob številnih slovenskih porazih le malokdo zaupal selektorju Memiju Bečiroviču, ki je zatrjeval: "Naš cilj je, da forma raste skozi prvenstvo." Imel je prav!

Slovenska reprezentanca je v Carigradu v četrtem nastopu še tretjič zmagala, hkrati pa z igro dokazala, da se forma res ves čas stopnjuje. V tekmo so se resda prikradli krizni trenutki, a Slovenija v nasprotju s prejšnjimi prvenstvi po stampedu nasprotnika ni izgubila glave, temveč se je iz težkega položaja znala izvleči. Podobno je bilo že v ponedeljek proti Hrvaški, tokrat se je zmagovita končnica ponovila tudi proti Braziliji.

Sani prvič začel v prvi peterki
Memi Bečirovič je v začetno peterko prvič postavil sina Sanija. Ta je zaupanje upravičil, ob metu iz igre 1/4 je resda dosegel le šest točk, a s podajami je ves čas pomagal k tekoči igri. Z devetimi skoki je bil celo najboljši košarkar v tej prvini na tekmi. "Srečanje sem začel v prvi postavi, kar je bil zame dodatni motiv. Po vseh problemih, ki sem jih imel zadnji teden z ramo, je bilo stanje kar solidno, to sem tudi povedal trenerju, on pa me je poslal od prve minute na parket. Brazilci so igrali z nizko postavo, kar je bila zame dodatna spodbuda," je povedal 29-letnik.

Brezec pridobiva samozavest
Na samem začetku je eksplodiral Primož Brezec, ki je dosegel prvih osem slovenskih točk. Svojo zadnjo (16. točko) je dal sredi druge četrtine, ko je Slovenija s serijo 14 zaporednih točk povedla s 34:18. "Moram priznati, da sem se nekoliko dvignil v formi. V tekmo sem šel odločno, zadel sem nekaj lahkih metov izpod koša. S tem sem pridobil samozavest. Upam, da bom v nadaljevanju turnirja prikazal še boljše igre," se Brezec spominja izjemnega začetka tekme.

Lakovič zadel glavnino slovenskih trojk
Najvišji slovenski igralec v Turčiji je v prvem polčasu zadel vseh sedem metov iz igre. Slovenski met za dve točki je bil naravnost sijajen (21/29, 72-odstoten), a ključni košček sestavljanke je s svojimi trojkami nedvomno prispeval Jaka Lakovič. Košarkar Barcelone je izza črte 6,25 metal 6/11 (vsi njegovi preostali soigralci pa skupaj 2/11). Leandro Barbosa (met iz igre: 6/18) je tri minute pred koncem zgrešil trojko, s katero bi Južnoameričani lahko povedli z 71:70, na drugi strani pa je "Jale" z dvema zaporednima trojkama tehtnico dokončno premaknil na slovensko stran.

Cona je bila skoraj usodna
Kaj se je dogajalo v črnih minutah? "Njihova cona nas je povsem uspavala. V napadu smo enostavno igrali preveč pasivno in nismo zadeli nekaj metov, ki gredo po navadi skozi mrežico. Nekaj minut nismo dosegli koša, tega si več ne smemo dovoliti. Na srečo sta Lakovič in Nachbar zadela nekaj pomembnih metov. Na naslednjih tekmah moramo paziti, da ne pademo več v tako slabo serijo," razmišlja Brezec.

Skok povsem na slovenski strani
Eden ključnih elementov v igri je bil skok, ki ga je Slovenija presenetljivo gladko dobila (35:23). "Vzrok za to morda tiči v večji želji po zmagi, njihove igralce smo zelo dobro zapirali, v skok so se vključevali celo naši branilci, zato nam je bilo to prvino lažje nadzorovati. Res pa je, da imajo Brazilci izjemno atletsko, skakalno ekipo, zato nas še toliko bolj veseli, da smo bili v tej prvini boljši," je navdušeno pripovedoval Boštjan Nachbar.

Tokrat na parketu le osem Slovencev
Selektor je tokrat na parket poslal le osem igralcev. Ob Hasanu Rizviču, Jaki Klobučarju in Goranu Jagodniku, ki niso igrali že proti Hrvaški, je na klopi tokrat obsedel tudi Samo Udrih. Sani Bečirovič je očitno povsem saniral poškodbo rame, saj je igral 33 minut: "Upam, da je poškodba le še preteklost. Verjamem, da od danes naprej lahko igram povsem normalno. V metu še nisem tako dober, zato se skušam na druge načine vključiti v igro, povezati igralce. Tisti, ki so v boljši formi, lahko s tem bolje pridejo do izraza. Delam tisto, kar selektor od mene pričakuje. Če so to podaje, tudi prav, le da Slovenija zmaguje."

Iz Carigrada

Slavko Jerič, foto: Marko Kovič
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Slovenija - Brazilija
Prijavi napako
Komentarji
Pikiviki
# 04.09.2010 ob 16:14
Alcarin-sosed??
Pikiviki
# 04.09.2010 ob 16:11
Voly,nasmejal si me.
M-filter
# 02.09.2010 ob 16:50
minores

ocenjujem po sedaj prikazanem. Hrvati so slabi in so le solerji. Ekipa mi dleuje slabše kot na Poljskem. Zanašajo se na trice prot nam sta pa Thomas in Ukić le solirala in poskušala sama zaključevat. Pa Popović kdaj pa kdaj. Prot Srbom, Argentinem nimajo šans.

Brazilci v ožjem krogu? ma niti šans. Sploh, ker nimajo Neneja. s petimi igralci pa ne moreš daleč pridt. Evropske ekipe jih pojejo. španija, Francija, Turčija, Grčija, Litva, Srbija in seveda mi pa še kdo bi se našu.

Hrvati in Brazilci nista ekipi za med top8
mikmik
# 02.09.2010 ob 16:04
M-filter, nevoščljivost a?
frutek01
# 02.09.2010 ob 15:34
Povsem pretiran naslov.
Dobili smo 2 tekmi, ki jih ne bi smeli izgubiti. Obe tekmi smo vodili za 9 ali vec tock v zadnji četrtini in obakrat smo nasprotnikom pustili, da so nas povsem ujeli. Tudi poraz ni bil dalec. Sploh proti hrvatom so branilci zgrešili preveč prostih metov v končnici. Na našo srečo so jih tudi hrvati.
petersnice
# 02.09.2010 ob 15:17
Mene najbolj veseli, da smo zmagali tudi proti neugodnemu sojenju (z lahkoto bi dobili Brazilci kako nešportno, mi pa kako manj v napadu).
No, veseli me tudi videti, da igralci lanske Olimpije (Bečirovič, Slokar, Zupan) niso pozabili igrati košarke.
Veseli me gledati našo igro z repom in glavo, Memi zaenkrat kar pametno pilotira vse skupaj

Kakor sem rekel tudi za fudbalerje pred SP: zadovoljen bom, če bom videl borbenost in če ne bo prevelikih neumnosti, pa kakršenkoli rezultat bo na koncu.
juventina10
# 02.09.2010 ob 13:37
JA MINORES, MEA CULPA, upam da bo danes bolj na easy.
frako79
# 02.09.2010 ob 12:25
Lepa zmaga proti Brazilcem. Navdušuje me predvsem močan ekipni duh, ki je dodana vrednost te reprezentance.
Glede Memija se pa čist strinjam, kar je napisal M-filter: kot selektor se bo dokončno dokazal le, če pripelje reprezentanco v polfinale. In upam, da ima jajca za to!
minores
# 02.09.2010 ob 12:08
M-filter, ti si pa res pravi strokovnjak.
Hrvati so zanič, Brazilci so po tvoje slabi?! Le kako, da so tuji strokovnjaki ravno Brazilce uvrstili v najožji krog favoritov za medalje?. Prebral sem celo napoved, da bodo vse štiri ekipe iz naše B skupine zmagale v 1/8 finala, kar sploh ni nemogoče. Če pride do dvoboja med Hrvaško in Srbijo se ne bi upal staviti, da bodo zmagali evropski podprvaki (za Hrvate zdaj že precej več igra tudi Planinić), Brazilci lahko premagajo Argentine, za ZDA sploh ni dvoma in Slovenija BO PREMAGALA Avstralce! To bi bilo 4 : = za skupino B.
minores
# 02.09.2010 ob 11:49
juventina10
šele zdaj sem prebral tvoj post, torej ti si bila kriva za krizo naših!
M-filter
# 02.09.2010 ob 11:45
Pa res, da to ne zmanšuje uspeha ampak vse ekipe katere smo premagal so slabše od nas. Hrvati so soliral, Brazilci niso neka klasa, ker imajo prekratko klop. Tunizice in Irance ni treba omenjat. Edini, ki so boljši smo pa pušnli za 20+ Na SP je po prvem delu res težko rečt kako dobri smo.
guarin25
# 02.09.2010 ob 11:45
Jao, kako bi mel tele rusinje doma:) Vsak dan v tednu drugo:)))))
Van Atila
# 02.09.2010 ob 11:41
Vse čestitke fantom, zelo dobro odigrana tekma, kljub zadnji četrtini (za katero je prav, da je prišla zdej, ne pa na kakšni tekmi za izpadanje), pred prvenstvom sem bil skeptičen glede reprezentance, pa so do zdej vsako tekmo odigrali res dobro, no, sej bolše, da sm bil v zmoti:-), le tako naprej fantje!!!!!!!!!!!!!!

Kdor ne skače ni Slovenc!!!!!!!!!!!!
M-filter
# 02.09.2010 ob 11:32
Ja ni kej naši igrajo dobro, če ne kar odlično v napadu. Prav čudež je kaj jim ratuje s tako ekipo. prav čudež je, da nimamo res dobre štirice in nakoncu tako Slokar kot Zupan igrat nad svojim povprečjem in pričakovanjem. Breza se dviguje in včeraj sem prvič videl, da je skočil več ko 1 cm :). Vidmar ima jajca dvignla se mu je samozavest. sploh ni treba komenterat. Sani je igral odlično. ni bil zadolžen za pike ampak za podaje in skoke. Vloge so sedaj razdeljene in le zakaj tega nihče ni mogu razložit Benu. Kokrkol njega ni. Od Dragiča vsi preveč pričekujejo in sedaj se vidi kaj naredi mladost. Tudi ameriški mladi igralci ne morejo biti dostojno kos takemu prvenstvu. Lakovič tokrat odlične zadnje minute. Sedaj je metal izdelane mete in zgodba je bila drugačna. Boki je pa vodja na igrišču. s svojo mimiko pove vse.

Mehmed pa. ima koncept napada in znal je umirit igralce. Mogoče to niti ni toliko njegovo delo, kot pa to, da so igralci že tako izkušeni, da vedo kako reagirat v določenem trenutku. Tega nikoli ne bomo zvedeli :) Do sedaj sistem Memija deluje. Edini minus je ta, da se je američanov ustrašu in to prenesu tudi na igralce. Smo vidl Brazilce, da se ji da umirit. Igra je lepa za oči in še nikoli tako dobra. Obramba seveda niti slučajno ni na takem nivoju kot lani ampak se igra solidno.

Sedaj imamo četrtfinale pred vrati in žal bo to pomenilu, da Memi ustane selektor. Za ta cilj nam ni bilo potreno premagat tekmeca, ki je boljši od nas, tako, da zame bo uspeh polfinale, ker premagat Avstralce ni isto kot Srbe.
Re
# 02.09.2010 ob 10:57
Primož Brezec je tisti, ki je včeraj potegnil slovensko ekipo proti zmagi. Bravo!
Memi Bečirovič je pokazal, da je velik mojster in je uspel ekipo izvleč iz težav tako v tretji, kot še posebej v zadnji četrtini, ko so Brazilci pritisnili z vsemi svojimi močmi. Mega!
Verjamem, da vsi Slovenci v Istanbulu in tudi doma neizmerno uživamo v odličnih predstavah.
ZDA so premočne za vse, edino njihov slab dan in hkrati dober dan enega od nasprotnikov jih lahko oddalji od naslova.
rokec
# 02.09.2010 ob 10:35
najboljše slike od 36 naprej:P
drugač pa 36 in 37 slika sta super! to je verjetno tisti dres, ki je priletel iz publike, ko so naši igrali mislm da proti hrvatom:)
25cm
# 02.09.2010 ob 10:35
posledice včerajnje zmage so očitne:
-preboj v 1/4 finala
-dvignjena samozavest
-nalomljena miza
-izgubljena 3 leta življenja zaradi živčkov, ter
-ekstremno poslabšani sosedski odnosi

:)
miki331
# 02.09.2010 ob 10:20
Meni je samo žal ker Nacbar ni star ene 25 let s takim nivojem in karakterjem bi ga potrebovali še kar nekaj časa.
Benny_s
# 02.09.2010 ob 10:19
Hehe fajn jih je Vidmar "fasal" na 3. sliki :P. Pa dvomim da so piskal =)
Triptico
# 02.09.2010 ob 10:18
Že včeraj sem napisal, da ta nora serija Brazilcev ni posledica samo naših kriznih minut, statičnosti v napadu in slabiega momenta naših branilcev. Neverjetno visok ritem smo držali recimo 31 minut, niti enkrat pa ni prišlo do padca. Vse je šlo u nulo, vse se je poklopilo, vsi na parketu so igrali izredno. Krizne minute pridejo v vsaki tekmi, včeraj so prišle pač v zadnji četrtini, ne bi jih pa primerjal z nobenim sindromom. Stvar je preprosta. Brazilci so postavili cono, ob tem pa uspeli vršiti tudi izreden pritisk na našo zunanjo liniji. TUDI Z ROKAM! Zdaj pa, če sodniki postavijo takšen kriterij, da se lahko igra obramba vsak trenutek na meji faula, se zgodi to kar se nam je včeraj. Blackout. Po vrhu vsega, so nam v teh težkih trenutkih piskali celo faule v napadu ?!?!, v obrambi pa praktično vsak dotik! Spomnite se Baby Shaqa na EP. Ko je lahko delal pod košem kot svinja z bučami. Torej, sodniki so včeraj delno pripomogli, da so se Brazilci razleteli na igrišču, ČE bi piskali vsaj en faul ali pa dva, bi se ta nora serija že zdavnaj prekinila in ne bi bilo tega, kar se je zgodilo. Ampak, zmagali smo, to je najbolj važno!
sunken
# 02.09.2010 ob 10:13
aja, pa še to. mogoče se lahko uvrstimo v četrtfinale, ne smemo pa pozabit dragih sodnikov, ki nam lani na zadnih tekmah EP niso bli preveč naklonjeni...
olfanož
# 02.09.2010 ob 10:12
Pa še to, Vidmar je milo rečeno CAR!!!
sunken
# 02.09.2010 ob 10:11
Triptico, lepo napisano, ampak pri naših je še vedno preveč nihanj v igri, preveč izgubljenih žog... košarkaši so od pripravljalnih tekem že dvignili formo, a igra še ni perfektna. takih mrkov, kot je bla zadnja četrtina, si ne smemo dovolit!
olfanož
# 02.09.2010 ob 10:09
Razlika med poljsko in turčijo je ogromna.. tja smo prišli najmočnejši, začeli najbolje, nato pa padali skozi prvenstvo, res da tudi zaradi poškodb, a na koncu je zgledalo kot da zna samo lorbek igrat basket. No ja, pa tista trica od jagodnika-ki je bila kot gol osterca. Je tole veliko bolje za gledati. Tudi vsaka zmaga je slajša če jo dosežeš z na papirju slabšo ekipo.

Se mi je zdelo v 4. četrtini kot da gledam dejavu, spet držijo žogo, noge ravne, nihče se ne premika, vsi bežijo od žoge-verjetno je tudi njim kapnilo da so se že enkrat preveč usrali in so pač zmleli do konca. Kaj pa je en brazil sloveniji :P Nachbar pa tudi kaže da si je lepo nabral izkušnje, včasih je briljiral le ko smo že debelo vodili, danes pa zadal smrtno trico brazilcem, zato sem zelo vesel zanj! Za moje pojme je bil že prej tehnično popoln košarkar rabil je le še malo lary birda. Skratka, kar bo pač bo, S<3NIJA!!!!
kum 50
# 02.09.2010 ob 10:09
TEMU SE PA RECE RES HUDEEEEEE NAVIJACICE
Triptico
# 02.09.2010 ob 09:58
Ne vem zakaj evforija ob takšni zmagi ne bi smela biti dovoljena? Vsi ki so/smo imeli za povedati kaj slabega o tej selekciji pred prvenstvom se vendarle razlikujemo. Sam sem, po moje upravičeno, imel tudi veliko za povedat v času pripravljalnih tekem, vendar sem vedno tudi povedal kaj točno me moti, ali pa v smislu, kaj je potrebno popravit, za kar pripravljalne tekme tudi so! Niti za trenutek pa nisem dvomil, da če se vse poklopi in fantje pokažejo svoj maksimum, lahko naredimo dober rezulat. Tako je že 15 let in tako bo, dokler bom imel možnsot spremljati naše fante. Naj bo jasno, zame je dober rezultat nastop v četrtfinalu, kjer pa, vemo vsi, je vse mogoče. Ne glede na tekmeca in v primeru tekme s Turčijo, lahko naklofamo tudi njih! Pritisk bo na njih in ne na nas, oni bodo MORALI zmagati pred svojim občinstvom, definitivno se pa po individualni kvaliteti lahko postavimo ob bok z njimi. Torej, če pademo v osmini finala, nismo dosegli realnega cilja. In vsi tisti, ki se sedaj tolčete po prsih, kako je lahko tistim, ki jih ni zraven žal. Da naj se Beno in Erazem skrijeta nekam. Še vedno trdim, da je obema mesto v prvi peterki, tako kakovostni igralci pač sodijo v vsako resno ekipo in ni nujno, da je vse, kar se piše po medijih tudi res. Jaka je včeraj odigral fantastično tekmo, fantastično zadnjo četrtino, najbrž tudi najboljšo v dresu reprezentance, povlekel je ekipo, s kvaliteto in izkušnjami, pa vendar si upam povedat, da je glede same organizacije napada šepal tudi sam, če ne bi šle pa trojke noter, bi bilo pa kaj? Gotovo sta ob njegovi predstavi bila navdušena tako Beno kot Erazem in prav je tako! Lahko sta in lahko smo ponosni in veseli, da se je vse končalo tako kot se je! Še največ žolča je bilo prelitega zaradi Sanija. Le kaj vas na njemu tako moti, frizurca, da je frajer. Naj bo jasno, če ne bi bilo poškodb kolen, bi bil v samem vrhu Evrope(kaj lahko bi se znašel tudi v NBA), vse od nastopanja za Olimpijo naprej. Ne vem, če se tisti, ki ste imeli toliko neumnosti o njemu za povedat zavedate, kako težka je le ena poškodba kolena, marsikdo je zaključil kariero zaradi tega(tudi sam sem), Sani se je vrnil! Ko ima žogo v rokah, ko stoji na prostih metih, smo lahko vsi mirni. Ima izvrsten pregled, sami ste videli njegove podaje, ki jih včasih niti soigralci ne dojemajo in jih ne sprejmejo.

Poleg same kvalitete igralcev, nam je dostikrat primankovala samozavest, če hočete lahko tudi samovšečnost. Če bi jo imeli že prej, bi kaj lahko imeli okrog vratu kakšno medaljo. Pa hvala bogu, da so igralci samozavesti, le tako se lahko postaviš po robu vsakem, tudi ZDA bi se lahko, če bi bili bolj predrzni in samovšečni. se to dela ekipo močnejšo kot kolektiv in vse te ''vrline'' nad katerime se zdaj nekateri zgražate, nam lahko pridejo ob napetih trenutkih prav. Poglejte si Vidmarja, pa zanj ni omejitve, on bo rušil vse pred sabo, ne bo se ustrašil nobenega in tako je tudi prav. Prav je tudi, da smo kot 2 milijonska država PONOSNI! Alcarin omenja ZDA, Špance in Srbe. Tako si si najbolje sam razložil, da edino s takšnim pristopom lahko kaj dosežeš, saj si naštel države, ki so vendarle v dosegle ogromno! Še bolj ponosni morami biti od njih! Važno je sodelovati, ne zmagati je zame pač bedna fraza, na katero noben pravi profesionalec ne bi smel niti pomislit. Igramo zato, da zmagamo, to je pravi pristop in vsako tekmo, ki jo igram, hočem zmagati! Ali je to pesjansa, balinanje ali pa košarka!

Če bodo fantje še naprej puščali srce na igrišču in izgubili ''s stilom'', potem jim nimamo kaj očitati. Če pa ne bodo izkoriščali svoje kvalitete in se stepli z nasprotnikom, potem pa se lahko oglašamo in tudi kdaj kaj kritiziramo, zaenkrat je vse v najlepšem redu in lahko sanjamo naprej!
Bluesy
# 02.09.2010 ob 09:58
Kaj bi če bi, blabla, zmagal smo, že druga četrtina proti ZDA je nakazala, zmaga proti Hrvaški (ki so imeli strelski izjemen dan pa vseeno izgubili) in sedaj še Braziliji je potrdila da smo pač med top ekipami tule. To je sedaj dejstvo. Premagamo lahko čisto vsakogar, vključno z Srbijo, Turčijo, Grčijo ali Španijo. Naši so se od predtekmovalnih tekem bistveno dvignili, kar za nekatere od omenjenih težko rečem. Izločilne tekme so pač nova zgodba, ampak to prej omenjenega dejstva ne bo spremenilo. Igra je tista ki daje realno upanje. Tega na prvenstvih ko smo pogoreli ni bilo (so bili porazi že proti slabšim ekipam). Ko smo pa bili pravi kot na Poljskem pa je šlo skoraj do medalj. In po sreči se tudi tokrat kaj takega zgodi. Za ene je to prevelik optimizem, zame pa lahko čisto realno gledano na videno s strani vsek ekip na prvenstvu ;)
sunken
# 02.09.2010 ob 09:55
Mojstri izgubljanja končnic postali velemojstri mirnih živcev

ne tako hitro sklepat, da naši zdej že obvladajo pritisk končnic! učirj smo meli tudi malo sreče, da smo sploh na koncu zmagali! čestitke našim za uvrstitev v osmino finala, v kar nas je vrjetno kar veliko dvomilo, al je taka reprezentanca takega dosežka sposobna, glede na to spremenjeno sestavo. upam sicr da so od učirj sicr pridobili samozavest in da jim končnice ne bodo več delale takih problemov.
kreten=kreten
# 02.09.2010 ob 09:53
kaj nam pomagajo take igre če nam cona dela probleme

vse je blo super in sem vesel in vse
sam tistih 7 minut cone
me je pa pripeljalo skoraj do fršloka
ralok
# 02.09.2010 ob 09:51
In če ne bi Lakovič vzel vajeti v svoje roke, bi se to tudi dejansko zgodilo.
ralok
# 02.09.2010 ob 09:49
...VELIKA kriza tik pred koncem igre gladko spodnesla!
ralok
# 02.09.2010 ob 09:48
Če si naši včeraj ne bi nabrali že prej tako velike prednosti +17 košev, bi nas tista
Big L
# 02.09.2010 ob 09:46
nekaj me zanima tam pri nostradamusu, ko so ekipe in zmage kako pač ljudje glasujejo in kako za vraga je lahko nemčija na 3 mestu??:D
CrniAngeo
# 02.09.2010 ob 09:44
Včeraj me je pozitivno presenetil slokar - dvignil se je v formi , težil svojim soigralcem da se več gibljejo , nastavjal blokade , krilil z rokami naj se premaknejo in ne obupujejo , se mu je videlo da je hotel zmago!
Bravo Slokar !

Dober borce za žoge. ni kej !
Voly
# 02.09.2010 ob 09:37
tupamaros
Tudi zame je znano,da našim prinašam nesrečo,če jih gledam .Včeraj sem bil v službi in nisem gledal tekme...Četrtfinale bom pa gledal in mi vsi pravijo,naj grem,ko bo tekma raje ven na sprehod...
juventina10
# 02.09.2010 ob 09:32
ma turki so domačini in vemo kako to izgleda, jih bodo vlekli mlini čim dlje.glede kriznih minut pa se strinjam s smoljotom.
D o D o
# 02.09.2010 ob 09:29
Srbija vs Hrvaška !! :)

Zdaj pa naj še jih Srbi razbijejo !! :) ... Bodo imeli dvojni odmerek !! ;-)
smoljo1987
# 02.09.2010 ob 09:27
Ponavadi vedno pridejo krizne minute, pri vsaki ekipi, v vsakem športu. Za naše se je tokrat in proti Hrvatom dobro izteklo, kar je za dvig morale in samozavesti super. Sem navdušen nad igrami naših, vendar me glede kriznih minut skrbi eno dejstvo. Le-te so vedno prišle v zadnjih minutah, kar bi lahko bilo usodno. Proti obojim nasprotnikom smo imeli lepo prednost in nam je začuda to uspelo obdržati v primerjavi z ostalimi prvenstvi. Kaj bi bilo, če bi se tekma lomila in bi bili ekipi dokaj izenačeni? Časa za vrniteve ne bi bilo, tako, da če že morajo priti te minute, naj pridejo prej :P

Drugače pa komaj čakam osmino finala, kjer bi realno gledano morali napredovati, a ne pozabimo, da smo z Avstralci letos enkrat zmagali in enkrat izgubili. Upam, da igralci zaradi zmag nad Hrvati in Brazilci ne bodo "podcenjevali" naslednjega nasprotnika, v kar sem prepričan, da ne bodo. S tako igro in borbenostjo naprej, pa se da priti še daleč.

Kar pa se tiče potencialnega nasprotnika v četrtfinalu, v kolikor se ta uvrstimo in dobimo Turke, le-ti našim zelo ležijo na velikih tekmovanjih, saj imamo proti njim score 3:1 :)

SLOVENIJA!
Alcarin
# 02.09.2010 ob 09:23
hahahaha

1x nam uspe in smo že velemojstri...

kera prepotentnost, že hujše kot nekateri Američani, Srbi, Španci

Vsi tisti ki ste tako prepričani da bomo v FINALU, evo vam stavim 100 evrov da ne bomo... pa da vidimo kdo od vas prepričanih si upa
juventina10
# 02.09.2010 ob 09:17
Obljubim, bom raje spremljala vaše komentarje in si nadela slušalke
Ulikses_
# 02.09.2010 ob 09:15
naši igrajo super!!! to, da so imeli krizne minute je nekaj povsem normalnega, je ni ekipe, ki tega ne bi imela, sploh pri vodstvu za skoraj 20 pik!! čar je, da znaš take krize preživet in stisnit zobe...dobri športniki se ne izogibajo krizam, ampak se naučijo jih prebrodit in naši so na zelo dobri poti. dejansko je bil v preteklosti to EDINI moment, ki jih je vedno ločil od kakšnih medalj ali celo naslovov prvakov. če bodo šli tako naprej, lahko komot računajo/mo na medaljo ali celo kaj več...

zanimivo bi bilo videt finale SLO:USA!!!
jagrmaister
# 02.09.2010 ob 09:12
tekmo sem spremljala iz sosednje sobe, ker sem bila preveč živčna, pri razliki +17 za naše sem se opogumila in se vsedla pred TV, nakar so začeli izgubljati kot nori in pri rezultatu+2 za naše sem odpeketala nazaj v sobo ...in končalo se je dobro.

Dobiš za pivo, samo ne glej osmine finala :D
Mal heca :P
Diego Armando
# 02.09.2010 ob 09:09
Fantastična tekma naših! Po svoje dobro, da so prišle tudi krizne minute in da so jih uspešno prebrodili, ta izkušnja bo še dragocena v nadaljevanju prvenstva. Brazilci so odlična in borbena ekipa, ki se ni in ni hotela predati, vsaka čast.
Pri naših fenomenalen Lakovič (kje ste njegovi kritiki??!!), Brezec odigral sanjski prvi polčas, Nachbar pa drugega, Vidmar iz tekme v tekmo bolj samozavesten, tudi Sanijev prispevek je bil zelo dragocen (devet skokov!!), Slokar še nikoli tako borben, malo slabši dan je imel le Dragič. Tudi selektor si zasluži pohvale, pametno je menjal in ni paničaril, ko je šlo slabo.
Ko pomislim, koliko pametnjakovičev je pred prvenstvom našim napovedovalo polom...
juventina10
# 02.09.2010 ob 09:04
hihihihihi-donkey- ubogam 100 na uro, vse do finala!!!!!!
aeterno
# 02.09.2010 ob 08:58
Nisem ziher ampak za status velemojstra morš pa napeto končnico dobit praviloma in ne izjemoma heh :P

Ah ja slovenci. Sekunda loči folk od junaka do bedaka nazaj do junaka. Če ne gre so poden od podna. Ko gre so naenkrat vele-vse. Ni to zdravo ne zanje ne za nas.

Bravo naši le tako naprej. Da vam ne stopi ta rezultat v glavo kot je nekaterim novinarjem. Takega padca v zadnji četrtini proti avstraliji ne sme bit.
gogs
# 02.09.2010 ob 08:53
to ni blo niti malo zdravo za gledat.
vseeno bravo pubeci! gremo naprej!
modri
# 02.09.2010 ob 08:48
Ali kdo ve kaj šteje za uvrstitev v skupini?
Koš razlika ali medsebojna tekma?
tuditi
# 02.09.2010 ob 08:48


Tudi Sanela Bečirovič navija tako kot bi mogla vsaka slo navijačica:)
donkey
# 02.09.2010 ob 08:48
@juventina10 - do konca prvenstva nimaš vstopa v stanovanje oz. hišo ;)
tuditi
# 02.09.2010 ob 08:44
Košarko že spremljam več kot 13 let in v tem času sem bil velikokrat razočaran nad našo reprezentanco.Imeli smo top košarkarje tudi iz NBA Nesteroviča (takrat je to še veliko več pomenilo,ker če si bil tam si nekaj veljal).Imeli smo skoraj vse iz Olimpije pa ostale in Mcdonalda itd itd...Praktično vse najboljše,pa smo ponavadi odhajali domov že po prvem delu ali pa izgubili proti reprezentancam katere bi morlai premagati.Žalost je bila velika in spraševal sem se kaj moremo narediti,da bo drugače.

No zadnja 3 leta pa se nekako spreminja.Čeprav nimamo najboljših v ekipi pa dosegamo veliko boljše rezultate.Imamo nekaj kar takrat nismo imeli in to je pravi moštveni duh!Prav to cenimo navijači in se tudi odpravimo na pot in uživat z našimi košarkarji kako se veselijo vsake uspešne akcije.Ter ja raje vidim takšno ekipo kot ponovno same zvezdnike kjer bi se delali neki kompromisi in bi moštveni duh izvisel ob enem pa bi pomojem pokali domov ponovno čisto pobiti.

Bravo fantje neglede na to kaj bo,tudi to leto izjemno uživam ob vaših zmagah.
JureEe
# 02.09.2010 ob 08:44
nasi so igral odlicno!! na vsaki tekmi vsaki ekipi pride do neke crnega dela.. manjsi je bulsi si :)
ps: kaj pomeni ko navijaci vpijejo steve nash? kaj pricakujejo? :D predvsem sem to vidu americane :D
merikh
# 02.09.2010 ob 08:42
camel2: Ne vem kako dobro spremljaš tekmo, ampak dragič je bil tudi včeraj eden boljših igralcev v naši ekipi. Samo poglej kako zna razigrati napad, ki je ob lakoviču ponavadi čisto pasiven. Pozoren bodi na asistence, na blokade. Pa še presenetil me je, ker nisem vedel, da je tak borec. A si videl slučajno kako brezkompromisno gre na koš? Marsikdo ne bi upal in tvegal morda še kake poškodbe. Poleg vsega zelo dobro motivira ekipo in vidi se, da mu drugi zaupajo. Nekaj izgubljenih žog je pač davek za vse kar naredi.

Če bi se samo hotel pokazati kot praviš, bi lahko vsak napad sam metal na koš in si vsako tekmo nabral največ točk. Kolikokrat jih je imel do sedaj?
tupamaross
# 02.09.2010 ob 08:42
Juventina10,
tudi meni se je zgodilo neštetokrat, da sem se opogumil
in šel gledati našo "gladko zmago" pa so nazadnje izgubili.
Žena mi je resnično rekla, naj več ne gledam, ker jim nekako
prinašam nesrečo. Pa ni bitno ali je to košarka, hokej, ali pač
nogomet... Sedaj resnično grem stran in zvem le za rezultat.
horus1
# 02.09.2010 ob 08:40
juventina zdej veš kje morš gledat:D:D

ja kriza je bla včerej res večja k gospodarska v sudanu....kej takega se ne sme več ponovit!
tupamaross
# 02.09.2010 ob 08:40
Fantje igrajo dobro, žal pa ni tiste igre po kateri bi lahko
segli po najvišjih lovorikah. Vendar smo z njimi že sedaj
zelo zadovoljni in do kamorkoli že pridejo, bo le njihov
veliki plus. Vse čestitke za zmago!
waxtrax1
# 02.09.2010 ob 08:34
jao, tale rtv spet neko brezvezno evforijo zganja. ena končnica se jim userje pa so kr velemojstri mirnih živcev. se že veselim naslova, če se zgodba ponovi in naši zgubijo.
juventina10
# 02.09.2010 ob 08:32
tekmo sem spremljala iz sosednje sobe, ker sem bila preveč živčna, pri razliki +17 za naše sem se opogumila in se vsedla pred TV, nakar so začeli izgubljati kot nori in pri rezultatu+2 za naše sem odpeketala nazaj v sobo ...in končalo se je dobro.
jozgol
# 02.09.2010 ob 08:25
v skupinah so nam dali veliko veselja, kakšne znake iz preteklih prvenstev, ko so neverjetno izgubljali dobljene tekme so tud nakazal. vendar so na zadnjih dveh prvenstvih naredili napredek tu. vsi pa vemo da o uspešnosti prvenstva pomeni le ena tekma in to je izločilna v osmini. vse je možno. verjamem, da so bolj zreli. kvalitetnejši so od avstralcev.

sem pa malce naprej pregledal pare in verjetno bodo španci za nagrado po ležernih tekmah dobili zda v četrtfinalu! napovedujem, da jih bodo premagali, če bodo prej vedno presenetljive grke. danes pa dam prednost srbom.
rexi09
# 02.09.2010 ob 08:16
prasice realno mormo avstralce premagat na igriscu in ne na papirju. Avstrali so skor srbe premagal tako da se nismo v cetrtfinalu.
denzl
# 02.09.2010 ob 08:12
Sej pri nogometu bi bil rezultat verjetno res SLO 1 :: 1 BRA, sam kaj pa v košarki delamo ..... KAPO DOL!
kurirček
# 02.09.2010 ob 08:12
Kje je pa od Machadota kšna slikca? 20 pik v četrtini :-))
mihamiha23
# 02.09.2010 ob 08:10
no,velemojstri ne bi dopustili delni izid 15:0.rečmo mojstri zaenkrat.spet so nam živce rahljal.bravo naši
SimZy
# 02.09.2010 ob 08:04
Mojstri izgubljanja končnic postali velemojstri mirnih živcev --> dober naslov, upam, da to postane trend.
aaa
# 02.09.2010 ob 07:59
Velemojstri mirnih živcev so se po stari navadi lotili prvenstva z razbijanjem nasprotnikov v predtekmovalni skupini. Konec koncev je popolnoma vseeno, ali so vceraj zmagali ali izgubili. Vazno je kaj bodo naredili v 1/8 finala.
gregor1234
# 02.09.2010 ob 07:47
camel2

Samo v obrambi je pa skoraj popolnoma zaustavil Barboso.
prasice
# 02.09.2010 ob 07:46
Glede na to da smo si z učjrišno zmago najverjetneje priigral Avstralce, mislim da smo realno že v četrtfinalu kjer nas verjetno čaka Turčija, seveda v primeru da v D skupini ne bo na 4 mestu Španija (če izgubijo danes proti Kanadi, Nova Zelandija pa premaga Francijo), potem igramo s Španci. Ne glede nato pa koga dobimo so fantje včeraj pokazali da lahko premagajo vsakogar, mogoče celo Američane.
camel2
# 02.09.2010 ob 07:42
@yowie se strinjam... v nba je res sekal in kazal da je odličen igralec na tem prvenstvu pa zgublja minimalno po 3 žoge na tekmo. Preveč se želi pokazat.
gregor1234
# 02.09.2010 ob 07:34
Upam, da ne bomo spet svetovni prvaki skupinskega dela.
yowie
# 02.09.2010 ob 07:32
Joj joj kak pa je dragic bogi....vceri jim je kuj zoge talal...
Babyface
# 02.09.2010 ob 07:10
Pari v osmini finala:
Zda : Angola
Slovenija : Avstralija
Brazilija : Argenitina
Hrvaška : Srbija
lookaaa
# 02.09.2010 ob 06:52
krizne minute, ki pridejo vsaki ekipi, je treba zminimalizirat, pa bo. vcerajsnja je skoraj malo predolgo trajala! ;-)

bravo fantje!!!
dolenjeccc
# 02.09.2010 ob 06:36
Jst grem na sprejem naših v Lj..... Hej, hej kdor ne skače ni Slovenc!
les yeux ouverts
# 02.09.2010 ob 06:21
Upam, da si česa takega, kot je bilo tistih 7 minut v 4/4 ne bodo več privoščili. Res ne dene.
top
# 02.09.2010 ob 05:44
Najbolj navijam za tole slovensko navijačico v našem dresu.
astilec
# 02.09.2010 ob 03:25
Tud pr men ni blo nic drugace....sam, da se je zadeva odvijala v službi.....pa da bi namesto laptopa poletel LCD :P
Emlyn
# 02.09.2010 ob 02:08
Sredi zadnje četrtine so v naši bajti krožile govorice, da bo v primeru naslednje izgubljene žoge laptop letel skozi okno.....K sreči so se zbrali....
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010