Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?




Vaša ocena: 



Ocena 3,6 od 44 glasov
Ocenite to novico!
| Dal sem vse od sebe, čeprav sem na igrišču morda zgledal kot en klovn. | ||
| Boštjan Nachbar | ||
Slovenija se je s Španijo tri četrtine dobro kosala, nato pa povsem popustila in jo po novem visokem porazu (97:80) na SP-ju čaka boj za 7. mesto z Rusijo.
Po četrtinalnem šoku proti Srbiji so se Španci zdeli ranljivi, saj so bili v uvodnih minutah povsem nemotivirani in razglašeni, Slovenci pa so po zaslugi razpoloženega Jaka Lakoviča (14 točk do polčasa, od tega 4 trojke) povedli za devet točk. Toda v drugem polčasu so branilci naslova pokazali pravi obraz in si v zadnji četrtini s trojkami hitro zagotovili visoko prednost. Prvi strelec je bil Juan Carlos Navarro, ki je dosegel 26 točk, od tega 23 v drugem polčasu.
"Na koncu je šla žoga le še v eno smer. Zasluženo je zmagala Španija. Imeli so več razpoloženih igralcev. Poskušali smo, ničesar si ne moremo očitati. Res sem dal vse od sebe, čeprav sem na igrišču morda zgledal kot en klovn," je bil slikovit Boštjan Nachbar, ki tokrat ni bil pri metu in je le enkrat zadel. Slovenijo v soboto ob 14. uri čaka tekma za 7. mesto. Tekmec bo Rusija, ki je izgubila proti Argentini z 61:73.
Prva četrtina (23:16)
Kot da bi bili igralci z mislimi že doma - začetek je bil ležeren s številnimi zgrešeni meti zlasti na španski strani. Slovenija je s pomočjo dveh trojk Jake Lakoviča povedla z 12:5, Lakovič pa je bil izza črte natančen tudi za 17:10. Sani Bečirovič je z lepo akcijo poskrbel za najvišjo prednost 23:14.
Druga četrtina (18:22)
Fran Vazquez je dosegel štiri točke zapored in prisilil Memija Bečiroviča v minuto odmora. Samo Udrih je ob vstopu v igro z dvema košema zapored spet prinesel lepih sedem točk prednosti (22:29). Igra se je vendarle razživela, Slovenci pa so uspešno ohranjali prednost: Primož Brezec je po svojem sedmem skoku popravil zgrešen poskus Lakoviča, Samo Udrih je zadel trojko za 38:31, Lakovič pa je z osmih metrov nadaljeval serijo (41:34). Prvi polčas so bolje končali Španci in znižali na 41:38.
Tretja četrtina (21:26)
Jorge Garbajosa je zadel trojko za izenačenje na 43, Sani Bečirovič pa zgrešil svoj prvi prosti met na tem prvenstvu (po 22 zadetih poskusih), kar je Španiji v 23. minuti omogočilo prvo vodstvo 45:44. S trojko Mihe Zupana je Slovenija spet lažje dihala (53:49), dobra novica pa je bila tudi 4. osebna napaka Rudyja Fernandeza. Toda Španci so spet povedli, vrnil pa je Goran Dragič, ki je zadel oba prosta meta in zbir točk povečal na 14. V 3. četrtini je Slovenija dosegla le 5 točk iz igre in kar 16 s črte prostih metov. Navarro (v prvem polčasu iz igre le 1/8) je v tej četrtini dosegel 13 točk.
Zadnja četrtina (18:33)
Španci so stopnjevali ritem, igrali agresivno obrambo s primesmi presinga in s trojkami višali prednost. Felipe Reyes jo je zadel za 69:64, Sergio Llull za 76:69 in za 81:73, Navarro pa je slabe štiri minute pred koncem pred koncem Slovenijo že pahnil v skoraj breizhoden položaj: 84:73. Brezec je moral zaradi pete osebne napake na klop. Po zabijanju Vazqueza se je začel španski šov (88:75), ki ga je v naslednjem napadu s trojko začinil Navarro (91:75), Vazquez pa je z dolgimi rokami blokiral Bečirovičevo polaganje in Sloveniji vzel še zadnji kanček upanja.
Za mesta od 5 do 8:
SLOVENIJA - ŠPANIJA
80:97 (23:16, 18:22, 21:26, 18:33)
Lakovič 19 Navarro 26
Dragič 19 Fernandez 16
Bečirovič 13 Vazquez 16
Zupan 11 Reyes 9
Udrih 7 Mumbru 7
Brezec 6 Llull 6
Nachbar 2 Garbajosa 5
Vidmar 2 Gasol 5
Slokar 1 San Emeterio 4
Rubio 3
Prosti meti: 23/28; 21/25
Met za dve: 18/42; 23/48
Met za tri: 7/21; 10/19
Skoki: 33; 40
RUSIJA - ARGENTINA
61:73 (11:15, 22:21, 19:18, 9:19)
Za 7. mesto, sobota ob 14.00:
SLOVENIJA - RUSIJA
Za 5. mesto, nedelja ob 14.00:
ŠPANIJA - ARGENTINA
POLFINALE, sobota ob 18.00:
ZDA - LITVA
Ob 20.30:
SRBIJA - TURČIJA
Finale (20.30) in tekma za 3. mesto (18.00) bosta v nedeljo.
|
Po koncu svetovnega košarkarskega prvenstva
00:01:29, 13.09.2010
Američani brez poraza do zlata
00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu
00:01:22, 13.09.2010
Sklepna ocena SP-ja Memija Bečiroviča
00:04:47, 12.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino
00:02:57, 12.09.2010
|
|
Klobučar že 3. na velikem tekmovanju, pa še zmeraj ni za ponucat!
proti Rusom je odigral katastrofalno (glavni krivec za poraz), saj v celoti ni sam kriv, ker kako samozavest pa naj ima igralec, ki je že 3x zraven, pa je še zmeraj kelnarca?!
kaj ima žlahtnika na KZS?
grenko je pa predvsem zato, ker briljantna tekma proti Braziliji, borba proti Hrvaški
potem pa
Turčije jim še sploh ne zamerim
Španija ok, kiks se zgodi, čeprav smo Špance letos že drguč zaj., ker smo imeli spet idealno priložnost;
proti Rusom je pa že nedopustno! mešanicea vsega, od dobrega, do standardne megle! škoda!
gre za pristop, motivacijo, samozavest.
in ta generacija zgleda, še zmeraj ni vrhunsko zrela, pa sem že mislil, da je, in če še sedaj ni, verjetno nikoli ne bo!?
kar se pa trenerja tiče, saj Memi je iz istih vod, iz istega okolja kot Pipan in Zdovc, tako da nekaj hudo drugače ne more bit? mi bomo zgleda zmeraj igrali vroče-hladno, od briljantnih tekem do razpada sistema! vse v razmaku enega tedna!
konec konecev so pa zasedli točno tako mesto, ki so si ga popolnoma zaslužili!
končno par komentarjev, ki so vredni branja in niso samo klatenje neumnosti in arogantnega košarkarskega neznanja !
Bravo Slovenija, vse čestitke za zgodovinski uspeh, to je maksimum za obstoječo reprezentanco, verjamem, da bo temu tako tudi z generacijo, ki prihaja, saj delo z maladimi v Sloveniji ni slabo, vsekakor pa se lahko in se tudi bo še izboljšalo !!
ČESTITKE !
HVALA BOGU, da vsaj enkrat tale stran ni premogla tolko dreka kot ste ga čez te fante spisali :)
Zdaj lahko še jaz pokomentiram. Škoda, ker ni ratalo proti Turčiji, Španci so se včeraj pobrali, tako, da kar ostane je le še ta tekma z Rusi in upam, da bodo tisti ki jim je še kaj energije in forze ostalo, oddigrali po svojih možnostih. Veliko spoštovanja do Slokarja, ki je igral kljub neljubi poškodbi mišice, Brezcu, Nacbarju, Bečiroviću, Vidmarju, ki so, kot je znano tudi nastopili s poškobami oz. po poškodbah. Kar se mene tiče je bila tale reprezentanca čisto fer, do sebe in drugih v reprezentanci, še bolj pa do navijačev. Malo manj so bili "navijači" do njih, ampak verjamem da tisti, ki edino kar potegnejo iz slabega - slabo, se navijače definitivno ne počutijo in drugega kot tipkat po raznih portalih zaradi lastnih neuspehov in frustracij, ne zmorejo.
Bilo mi je v veliko veselje gledat čisto vsak začetek tekme, ko se je igrala ZDravljica, ko so prepevali navijači, igralci...eni več drugi manj. A taki so, sprejmite jih ali pa jih ne. Vaš problem, njihov sigurno niste.
Fantje srečno in pogumno še naprej za Slovenijo.
Drugo leto na EP predvidevam še veliko boljšo predstavo naših in po svoje upam, da bodo pustili vodstvo takšno kot je in le dodali kakšnega strokovnjaka za svoje področje (Filipovski, Sagadin, Okrorn + še kakšen) in da enkrat naredimo rezultat kot se reče in se res vpišemo na športni zemljevid evrope!!
GREMO SLOVENIJA
Vse čast našim za vse kar so dosegli! Zmožni so več, v to ni dvoma! Ampak sam menim, da je rezultat med osem najboljših na svetu ODLIČEN rezultat in odlična reklama za Slovenijo! Jaz osebno vem, da....
Se podpišem
Zmožni so več, v to ni dvoma! Ampak sam menim, da je rezultat med osem najboljših na svetu ODLIČEN rezultat in odlična reklama za Slovenijo! Jaz osebno vem, da dajejo fantje 100% za reprezentanco in vrjamem, da bodo drugo leto tudi Lorbek, Udrih in Smodiš zdraven (čeprav za slednjega dvomim, da bo še kdaj na nivoju iz prešnjih let ampak vseen upam). Takrat bomo tudi zares med top 5 reprezentanc na svetu. Prej pač nismo. Treba si je natočiti čistega vina in povedati, da dokler nas bo krasil samo kolektivni duh ne bo dovolj. Vedno sem v slovenskih športih občudoval to, da zelo držimo skupaj in s tem nadomeščamo kvaliteto drugih reprezentanc (ki se roko na srce v nobenih športih ne razumejo/klapajo tako dobro kot slovenci!) ampak vseeno zmagujejo. Rabimo kvaliteto, katero imamo ampak jo zatira egoizem, cilji posameznikov in njihovi trenerji/manegerji ki jim na vsak način poiskušajo vsiliti način mišljenja zgolj po denarju in ne športnem uspehu!
Še enkrat ponavljam, v Sloveniji živi in dela ogromno zelo dobrih in izobraženih trenerjev in ostalih delov strokovovnega štaba, prav tako pa pri nas obstaja ogromno fantov, ki se vsak dan trudijo, da bi kdaj igrali za našo reprezentanco (Ne za priznan tuji klub! Ampak reprezentanco!) ampak nažalost zaradi različnih interesov ne dobijo priložnosti, da bi izkostili svoj potencial!
Verjamem, da Slovenijo čaka svetla prihodnost v svetu športa nasploh saj smo tisti PRAVI navijači med sabo zelo povezani in navijamo za vsak športni uspeh in ob enem vstrajamo tudi ko ne gre vse planu. Pa naj bo to vse timske športe kot tudi individualne!
Mi zmoremo! GREMO SLOVENIJA!!
Pa eden je vprašal zakaj igrajo za mesta 5-8 je to mogoče eden izmed razlogov:
"As opposed to football (soccer) tournaments, teams still have to go through a series of consolation and classification rounds even if they've been eliminated from title contention, so that a complete ranking of the teams will be possible.[1]"
"V nasprotju z nogometnimi tekmami, morajo ekipe, četudi so bile poražene v boju za naslov, še vedno iti skozi serijo razvrstitvenih tekem(5-8), tako da je lahko mogoča celotna razvsrtitev ekip."
http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_
Rankings
10. september 2010 ob 23:00
Prijavi neprimerno vsebino
@gejzo; po lestvici fibe so mislim da 12? morda se motim nevem...neka reprezentanca vem da je 12, sam nevem al oni al eni drugi "eksoti".
===============================
Angola je na 12-em..
http://turkey2010.fiba.com/pages/eng/fe/
10/fwcm/p/ranking.html
Po pravici povedano se meni zdi tale statistika cela malo cudna...
PS: Ko se je pisalo nekaj o mladih igralcih. Tole je na to temo povedal Memi:
Številni igralci sedanje reprezentance so dosegali velike uspehe v mladinskih vrstah. Slovenske mladinske reprezentance pa se sedaj že nekaj let uvrščajo med osem, deset v Evropi, kar ni prav opazen rezultat. So mlajše generacije veliko slabše od sedanjih reprezentantov?
"Včasih smo z delom in pravilno selekcijo prehitevali druge reprezentance, ki so začele dobro delati. Za primer lahko vzamemo 40-milijonsko Poljsko, ki je uvozila številne tuje trenerje. Zdaj je bila njihova reprezentanca do 17 let v finalu z ZDA. Sam sem delal v Ukrajini, kjer je bilo veliko zelo visokih nadarjenih igralcev. Če bi začeli resno delati z njimi, se bo krog kakovostnih ekip širil. V Sloveniji je včasih obstajala neka kontinuiteta. Imeli smo Olimpijo, v kateri so igrali in se razvijali številni mladi nadarjeni košarkarji, ki so nato odšli tujino.
Zdaj pa vse vodijo menedžerji in agenti, ki odločajo o tem, kje bodo igralci igrali. Ne zanima jih razvoj igralcev, temveč to, kje bodo dobili več denarja za prestope. Tudi v reprezentanci smo odvisni od menedžerjev, od tega, ali bodo dovolili igralcem nastopati za reprezentanco. Včasih so imeli precej večjo vlogo trenerji, in ker niso imeli denarnih interesov, je bil v ospredju predvsem razvoj igralca."
čes 10 let se nam bo mogoče res kolcalo po taki uverstitvi ampak se bomo tudi zavedali kako priložnost smo imel celih 20 let za medalje pa nikoli nič nismo osvojili. tako, da bomo razočarani, če bomo pogledal v preteklost in upam, da ne bomo razočarani nad prihodnostjo. še vedno verjamem, da se da generacijsko lukno dobro zakrpat.
Stari so le jagoda, ki ga ne rabimo ve, lakovič, ki ma lahko še 2 leti pa še to bi naredil najbolje, če se reprezentančno upokoji tako kot Rašo, Smodiš podobno, Boki ene 3 leta. Ostali več. Erazem lahko igra še 8 let, dragič 10, Vujačič je mlad bi bilo dobro da igra. preldžić tu samo oba sta bolj tako tako, dvomim, da bosta še dkaj zaigrala. Domen Lorbek, klobučar, če bo Partizanu uspelo. Možno je da se bo kako sezono kak igralec izrelil iznenada tako kot Erazem. vse je mogoče sam sistem treba postavt pa stalnega profesionalnega trenerja katerega se bo plačevalo in bo čez celo leto delal le za reprezentanco
,Subotić itd). Oboji smo jih občasno tudi premagovali in osvajali medalje, recimo naši na Ohridu 2000 ko so postali Evropski prvaki do 20 let. Kaj so s to generacijo pri članih naredili Španci, kaj pa mi in Hrvati. V primerjavi s Španci ki jim ta generacija praktično 10 let osvaja medalje naši in Hrvati niso niti blizu.
Tako da mislim da ti rezultati niso tako katastrofalni, v vsaki generaciji je nekaj igralcev ki lahko naredijo solidno kariero v Evroligi. Je pa res da zadnja leta ni nekih ekstra talentov kot so bili včasih Sani,Beno,Smodiš,Nachbar,Erazem itd... Zadnji tak je Goran Dragić. Večji problem pa je da mi v reprezentanci zadnja leta ne najdemo menjave za igralce kot so Goran Jagodnik,Samo Udrih,Rizvić itd... Tuki je problem po moje da Slovenski klubi forsirajo povprečne tujce namesto domačih igralcev. Ampak tud tukaj se premika, poglej postave Laškega,Heliosa,Slovana- je kar veliko perspektivnih igralcev ki bojo dobili priložnost tako da prihodnost spet ni tako črna.
1. ne da bi bili z vsem zadovoljni ampak zapište si to nekam, boste vidl da bo tako: čez 5,6 let se nam bo za takimi uvrstitvami kolcalo! Tako da uživajte v trenutku. Ste si "strokovnjaki" za košarko pogledali letošnje uvrstitve mlajših selekcij. Sem jaz namesto vas.
Mlajši člani: EP 12. mesto (2 zmagi!, 6 porazov) (premagala jih je naprimer Latvija)
Mladinci: EP 10. mesto (3 zmage, 5 porazov)
Kadeti : POZOR EP DIVIZIJA B v diviziji B so nas porazili Gruzijci in Ukrajinci, za tretje mesto smo samo! za 2 piki premagali Nizozemsko,( ja prav ste prebrali.) Torej za enkrat kaže na uspeh, če se bomo sploh še uvrščali na EP, kje je šele SP.
2. Malo bolj optimistično: Za 7. mesto igramo z Rusi. Tekma je tako že "dobljena", saj Ruse pa zadnje čase premegujemo ane :))))))
Prosim za kakšen komentar na 1. točko.
ARGENTINA!!!!!!! Pa so še Rusijo zlomili. Brez Ginobilija, brez Nocionija...pa za peto mesto igrajo. To je košarka. Pa če ne bi se litovcem usralo pri trojkah včeraj...pa ne vem...polfinale bi bilo tam tam...Pač eni ne bodo nikoli okusili slasti zmagoslavja na velikih ekipnih turnirjih.
jp, Domen je kar dober obrambni specialist pa še strelec zna bit. Omenu bi še Ožbolta katerega vsi po vrsti pozabljate to pa zato, ker ga nikoli ni bilo. On je majster za vse naše kar se obrambe tiče. Mogoče je celo boljši kot Dragič in res upam, da bo zraven nasledno leto. Le da ne bo poškodb
Kdor je pa zadovoljen s četrtfinalom pa četudi izgubljamo prot resim ekipam za +20 je pa kot že rečeno manjši kot je naša KZS.
Komaj čakam drugo leto, da vidim kaj bo. Če pa tudi naslednje leto ne bo ekipe kot jo lahko imamo bom pa zelo razočaran.
Vseeno čestitke fantom za nekaj lepih tekem.
Slovenija gre naprej.
Selektor slovenske reprezentance Lupo Cattivo je vpoklical nasledne igralce :
gregor1234,EBEL-Acroni
manrose,djsharky,clemente
avidma6,angelmanuel,piatim69
minotauer,rokec,Kevin Diaz
arsenal4life
Njihov cilj je premagati vse ekipe za +50 in osvojiti olimpijske igre brez tezav!
Čim ga je zamenjal Vasquez, se je začel preobrat.
Mislim Gasol, katastrofa od igralca. Je pa ga bilo zabavno oz. smešno gledati, kakšne oslarije je počel.
ja sj vem da je hudo če si navadn revež k mu je šport pou lajfa pol te pa zajebejo, najbolš da se greš pod vlak vržt, kar se pa mojga IQ tiče pa mislm da ga mam 2x več od tebe
MED 8 OSEM na svetu
2 miljonski narod med OSEM na svetu
kaj pa bi sploh še radi ??????!
Imajo boljšo košarkarsko ekipo kot mi. Verjetno pa ves svoj športni potencijal usmerijo le v ta šport.
Kje pa so v rokometu, odbojki, nogometu, hokeju, pa komplet vsi zimski športi. Povejte mi pet njihovih športnikov, ki niso košarkarji. Oni so v športnem smisli proti nam totalni luzerji.
če povem popravici me basket niti polovico tolk ne zanima kot fuzbal al pa nfl
ampak take homogenosti kot jo imamo v basketu ni v nobenem športu
rizvič
noben ga ne mara (sej ubistvu res ni ne vem kaj ) pa vendar igra za slovenijo čeprav je "čefur"
daj bog da bi blo v vsakmu slovencu tolk "čefurja" kolikor ga je v rizviču
Španija - aktualni svetovni prvaki
Turčija in ZDA (po prikazani igri verjetno bodoči prvaki in podprvaki)
KATASTROFALNI REZULTAT - edino logično, da storijo skupinki samomor, mar ne?
A za realno oceno naše reprezentance pa vendarle -
Premagali smo: Tunizijo in Iran - na EP se verjetno nebi mogli uvstiti, Avstralijo - s to ekipo na EP nima kaj iskati, Brazilija - na EP se verjetno ne bi uvrstila med 8.
Zgubili smo pa z velesilami, ampak kar pošteno (povprečno za več kot 20 pik).
Tu nekje smo in to je to.
Še enkrat - ponosen sem na naše fante in z užitkom jih spremljam ter se veselim še zadnje tekme....
Jah očitno ti ne veš kaj pišeš.
Logično je, da si mislu povedat, da ima Srbija, (če štejemo tud Jugoslavijo) 10 odličij na svetovnih prvenstvih (in ne 10 zlatih medalj, kot si ti pač rekel)
No po tej logiki ima tud Slovenija (če štejemo še Jugoslavijo) 8 odličij na svetovnih prvenstvih.
Ampak ti oprostim. Očitno je težko biti pismen pri tvoji pameti!!!
dejte branit naše luzerje k ne znajo zbit potolčenih špancev...
pa da ne boste rekl da smo mejhni pa bla bla bla : LITVA ima 3 miljone prebivalcev pa je u polfinalu z mladinci praktično, SRBIJA pa tut ni bogve kok velika pa so tud naprej pršli
SRAM VAS BODI SLOVENSKI BASKETAŠI itak vemo da vas čaka 8. mesto ker niste u tem trenutku sposobni premagat niti zmučene Argentine niti nekvalitetnih Rusov
Bo kar držala tista 57 za tvoj IQ zdraven nicka ...
Mi vsi smo ovce. KZS se norčuje iz nas, navijačev, gledalcev in najbolj iz svojih igralcev!
A naši pa niso bili potolčeni po tem ko so jih Turki tako nažalost visoko premagali. Misliš, da se je lahko pobrat po takih tekmah.
Morem se pa strinjat s komentarjem, da so naši premagali objektivno slabše ali enakovredne reprezentance, izgubili pa proti objektivno močnejšim ekipam, to so ZDA-baje najboljši basketaši na svetu, Španci-aktualni evropski in svetovni prvaki in Turki-domačini + izjemne igre na tem prvenstvu (brez poraza) in nekaterim še to kar ni dovolj. Po moje nekateri ne bodo zadovoljni tudi takrat ko bomo če bomo kdaj evropski ali svetovni prvaki.
Ne smeš vedno iskat igle v senu. Naši odigrali solidno prvenstvo in si resnično ne zaslužijo takih žaljivih komentarjev nekaterih uporabnikov...
To je pa za danes vse.
Turkish Airlines awaits.
lp
Se strinjam. Popolnoma brezpotreben argument in vnaprejšnji alibi za vse neuspehe in poraze je tale "majhnost". Vseeno pa mislim, da so kritike tele reprezentance preostre...
10. september 2010 ob 19:43
Prijavi neprimerno vsebino
@bdbstone
Prvo kot prvo, Srbija (če štejemo še Jugoslavijo) ma na svetovnih prvenstvih 5 zlatih medalj.
Ampak po drugi strani tud Slovenija (če štejemo še Jugoslavijo) ma na svetovnih prvenstvih 3 zlate medalje :))
--------------------
lol, iz kje si pa privlekel te podatke? Iz riti?
Po dveh porazih bi se vendarle že prilegla zmaga. Če zmagamo v tekmi za 7. mesto, je še zmeraj precej bolje, kot če izgubimo. Bo vsaj vtis iz sklepnega dela boljši. Z zmago končati SP je vendarle čisto nekaj drugega, kot izgubiti ...
Se pa ne strinjam s tistimi, ki vas ne moti visok poraz. Zanj je vsaj danes – če ne že v tekmi s Turčijo – kriva psihološka napripravljenost na izzive. Ekipa z resnično zmagovalno mentaliteto se ne bo pustila zmesti, ne glede na to, kakšno tekmo igra in s katerim tekmecem. Zmaga je zmaga, zato mora biti imperativ vedno in ne glede na okoliščine ZMAGA!
Drugo je, če ekipa kakovostno ni dorasla tekmecu. Potem je maksimum, ki ga lahko da, vse, kar lahko pokaže. Ampak imam občutek – lahko se tudi motim –, da so bili danes naši sposobni izvleči več kot zgolj in samo visok poraz. Dejstvo namreč je, da so bili po treh četrtinah s Španci rezultatsko praktično izenačeni.
Ali je v zadnji četrtini res pretehtala razlika v kakovosti? Morda. To naši reprezentanti najbolje vedo. Če so dali svoj maksimum, potem čestitke in več sreče in uspeha na tekmi za 7. mesto. Če pa so pogoreli v glavah, si čestitk ne zaslužijo., vendar imajo tudi v tem primeru jutri popravni izpit ...
SLOVENIJA, NA ZMAGO!!!!!!!!!!!!!!!
Prvo kot prvo, Srbija (če štejemo še Jugoslavijo) ma na svetovnih prvenstvih 5 zlatih medalj.
Ampak po drugi strani tud Slovenija (če štejemo še Jugoslavijo) ma na svetovnih prvenstvih 3 zlate medalje :))
pa da ne boste rekl da smo mejhni pa bla bla bla : LITVA ima 3 miljone prebivalcev pa je u polfinalu z mladinci praktično, SRBIJA pa tut ni bogve kok velika pa so tud naprej pršli
SRAM VAS BODI SLOVENSKI BASKETAŠI itak vemo da vas čaka 8. mesto ker niste u tem trenutku sposobni premagat niti zmučene Argentine niti nekvalitetnih Rusov
točno to!! dobri rezultati kot reprezentanca so posledica dobrega dela z mladimi..seveda ti mladi se naučijo in nekateri med njimi postanejo vrhunski trenerji..gre v krog.. brez vrhunskih rezultatov bo težko..
kar se pa tiče dela z mladimi, je v preteklosti, ko je bila olimpija močna, bilo veliko bolje.. sedaj pa se kupujejo neki napol igralci iz tujine.. bolje bi bilo, da bi mladim dali priložnost.. in sedaj še najpomembnejše..
tistim, ki mislijo biti nosilci igre te reprezentance v prihodnosti, se mora na tekmi za 7. mesto dati priložnost.. obvezno..tu mislim predvsem na klobučarja
prebral sem samo tvoje klasično slovensko bluzenje o majhnosti, s kakšnega stališča si ga pisala me pa ne briga, ker neumnost je neumnost kakorkoli jo pogledaš
da pa se obrambra precej lovi, je prepočasna itd...
Že z odločitivjo trenerja sem začel šinfat, pa bom zdaj rekel da je za moje pomje Memi opravil dobro delo, dosegej je dejansko maximu. In za kaj več samo ob usmiljenju in podrejanju ostalih zvezd tej reprezentanci.
V športu so (tako kot povsod) pomembna predvsem jajca. Slovenci smo pa nasploh zelo hitro zadovoljni in pri nas se na ambicioznost gleda kot na nekaj slabega. Zato so tudi bili meho & co. presrečni da so kot NAJMANJŠA nacija med 8. In zato so že drugič zapored dobili po tamburah. Brez želje po več ni truda in posledično tudi večjih uspehov ne, ostane ti le utapljanje v povprečju.
kako se boš spuščala na moj nivo, če si basket žogo vidla samo na polici v hervisu
Škoda, toda GLAVE GOR, moramo biti ponosni, smo med najboljišimi 8 rep.sveta, kar pred prvenstvom ni nihče napovedoval, možnosti pa imamo, da končamo turnir z 7. mestom, kar je izjemen rezultat.!
Drugo leto, z parimi okrepitvami, na evropskem prvenstvu, pa lahko odkrito igramo na medaljo, in uvrstitev na olimpijski turnir, kar bi bil SANJSKI SCENARIJ!
prvo : za to kr so naš pokazal, svaka čast...love slovenia even more <3 =)
drugo : berem tele komentarje, in se skos, ampak res čist skos poudarja pri sloveniji sama hrabrost...ja pa sej nimamo mi ekipe iz ene vaške lige !! sej je res, je to velka odlika, ni pa to edina stvar... slovenija ima močno individualno kvaliteto, igralce pa znane po vsej evropi, pa tut u zda...
škoda sam to, oz. pri njih mam občutk, k deb se mel za nekaj manj...kot deb bla zde usaka reprezentanca favorit...slovenija bi si glede na kvaliteto z lahkoto zaslužla usaj polfinale, proti njej pa ni ena reprezentanca favorit =)
forza slovenia ! =)
10. september 2010 ob 19:24
Prijavi neprimerno vsebinoChopin
10. september 2010 ob 19:18
Zdaj ko smo se uvrstili med osem pa spet niste zadovoljni. In ZDA in Turčija (doma) in Španija so trenutno precej boljše reprezentance, to je realnost, sprijaznite se. Tekme s primerjivimi reprezentancami (po imenih) kot so Hrvaška, Brazilija in Avstralija smo zmagali!
Lp vsem "trenerjem", kavč "poznavalcem" ter večnim nezadovoljnežem.
Moj Podpis!
moj tudi!
Drugače pa - ljudje božji, Španci so aktualni svetovni in evropski prvaki! In eni pljuvate naše, ker izgubijo proti njim. Narobe svet. Kdo bi vas razumel, res, verjetno so vas doma po riti, kadar niste prinesli iz šole "samo" 4-ko in ne 5-ke. Smilijo se mi vaši otroci, ki nikdar ne dobijo pohval ampak same graje, ker enostavno niso še boljši, kot so.
Sani sicer v napadu lahko naredi veliko pozitivnih stvari (asistence, zadeti prosti meti, kakšen met od daleč) ampak na žalost se nasprotni beki z njim v obrambi vedno razletijo po igrišču in začnejo zadevati v serijah.
Danes sem vseeno pričakoval malo bolj kompaktno igro naših do konca. Da je ta ekipa prišla med osem je sicer kar lep rezultat in ni razočaranje, da bi pa ravno skakal od veselje ob teh zadnjih igrah pa tudi ne. Roko na srce za kaj več nimamo dovolj kvalitetnih igralcev niti trenerski štab me ni ravno čisto prepričal.
10. september 2010 ob 19:18
Zdaj ko smo se uvrstili med osem pa spet niste zadovoljni. In ZDA in Turčija (doma) in Španija so trenutno precej boljše reprezentance, to je realnost, sprijaznite se. Tekme s primerjivimi reprezentancami (po imenih) kot so Hrvaška, Brazilija in Avstralija smo zmagali!
Lp vsem "trenerjem", kavč "poznavalcem" ter večnim nezadovoljnežem.
Moj Podpis!
B. Udrih
G. Dragič
J. Lakovič
S.Bečirovič
B. Nachbar
E. Lorbek
M. Smodiš
U. Slokar
P. Brezec
G. Vidmar
S.Udrih
teh 11 pa še nekdo zraven:)
pa ne vem kdo bo trener to je zadnji vlak za to generacijo da osvojijo kakšno medaljo.......pa ta majhnost nam že postaja kompleks Litvancev je tud samo 3.5 milijone :))
Lol car.Ni vse tud v zmagah...
ja odlicno boljsi smo od katarja, juzne koreje, tadzikistana... teh 95% drzav res veliko pomenijo v svetu kosarke.
Po eni izmed pripravljalnih tekem ko ste vsi pljuvali po selektorju in igralcih in jih primitivno zmerjali sem rekel da je realen cilj četrfinale in reakcija teh istih je bila da nimam pojma in da bomo z našo igro izgubljali +20 pik z Hrvaško in Brazilijo. Zdaj ko smo se uvrstili med osem pa spet niste zadovoljni. In ZDA in Turčija (doma) in Španija so trenutno precej boljše reprezentance, to je realnost, sprijaznite se. Tekme s primerjivimi reprezentancami (po imenih) kot so Hrvaška, Brazilija in Avstralija smo zmagali!
Lp vsem "trenerjem", kavč "poznavalcem" ter večnim nezadovoljnežem.
še naslednjo tekmo spušijo in potem doživijo veličasten sprejem na prešercu,zakaj že?
Za tole mogoče?
1. Turčija
2. ZDA
3. Srbija
4. Litva
5. Španija
6. Rusija
7. Argentina
8. Slovenija
9. Grčija
10. Nemčija
11. Italija
12. Kitajska
13. Porto Rico
14. Brazilija
15. Francija
16. Hrvaška
17. Kanada
18. Venezuela
19. Iran
20. Nigerija
21. Libanon
22. Izrael
23. Južna Koreja
24. Katar
25. Urugvaj
26. Mehika
27. Panama
28. Japonska
29. Egipt
30. Alžirija
31. Latvija
32. Kazahstan
33. Senegal
34. Jordanija
35. Poljska
36. Tunizija
37. Bolgarija
38. Kamerun
39. Ukrajina
40. Portugalska
41. Bosna in Hercegovina
42. Makedonija
43. Indija
44. Sirija
45. Maroko
46. Filipini
47. Kuvajt
48. Češka
49. Velika Britanija
50. Mozambik
...
...
...
Res, tudi če naši izgubijo vse tekme, smo boljši samo od 95% svetovnega prebivalstva in od 95% držav. In to država z 2 milijonoma prebivalstva.
nočem preveč kritizirat. četrtfinale je izjemen dosežek, vendar res upam, da na prihodnjem EP končno posežemo po medalji, glede na to, koliko kvalitetnih košarkašev mamo v taki majhni državi.
ampak eni me preprosto ne znate razumeti da ne moremo biti ravno zadovoljni in veseli,
če naši zapravijo priložnost, ki so nam jo ranjeni in nemotivirani španci nudili....
Naši so res brez karakterja, da v nekaj minutah iz izenačene tekme preidejo v visok zaostanek...Preprosto nekaj ni v redu.
ker so razpravljali s sodniki, kako se sodi, namesto da bi se osredotočili na obrambo.. v takih primerih je potrebno vzeti time out, da se pomirijo (nevem, nočem kriviti mehmeda, mogoče jih ni imel več.. vzel ga je na -11 in to je bilo to)
je pa sodniški kriterij bil na strani šancev, a to je že standard.. še vedno je poraz za 17 pik previsok
če ne drugega saj da bi izgubli z majhno razliko.........
Ne vem kako enim id..... tle gor ni jasno, da smo med prvih 8 na SVETU!!!!!!
cca 2 mil. nas je pa bi eni radi, da bi bli kr skoz prvaki. Pač eni se ne morjo sprijaznit z realnostjo in živijo v oblakih.
Že tko al tako glede na populacijo Slovenije smo svetovni fenomen v športih. Pa eni še kr zavzeto pluvajo po vsem kar je možno!
Ja pač taki zgleda da smo Slovenceljni! Žal !!!!
Gremo naši!!!
V dobrem in slabem
SLOVENIJAAAAA!!!!!!!!
hocem ti reci da zame ni uspeh ce si 8 na SP ce ves da samo 7 reprezentanc na vsem svetu zna igrat kosarko!
Pri košarki ni potrebno imet ne vem koliko komponent.
Dovolj, da si fizično sposoben in talentiran teči in metati, to je večinoma vse. Španci oz. igralci ZDA so isto samo ljudje kot mi!
Konec
jaz sem razočaran zato ker so spet tako pustili visoko izgubiti
če nam je to usphe da s tako razliko izgubimo
in da avstralijo premagamo ki ni velereprezentanca
cilje je potrebno imeti predvsem realistične.. če pogledamo kakšne igralce ima slovenija, bi moral biti cilj vsaj polfinale (v popolni zasedbi).. če pa se osredotočimo an rezultate, pa četrtfinale..
dejstvo je tusd da smo imeli lahke nasprotnike v skupini...razn seveda zda in brazilije...ostale so drugo razredne tud hrvasko lahko dam sem...hrvaska je dalec od svoje zgodovine...proti brazilcem smo se resili..komaj...kljub briljantnimi tremi cetrtinami...je pa res da rabimo enega orng selektorja..predvsem pa izjemnega psihologa...ker enostavno pocasi ratujemo nacija luzerjev...vse prigarano izgubimo v kljucnih trenutkih..rokomet,kosarka,nogomet :(
po dezjem vedno posije sonce...slovenijaaaa!!!!!!!
Očitno bi rabil še tebe v reprezentanci, potem pa bi bli res vrhunska a ne?
Vsi vemo koliko je naša ekipa vrhunska (gotovo nismo med top 4 realno v kvaliteti, smo pa med top realno med top 8 in tukaj tudi smo sedaj).
Pa kaj ti hočeš povedat. Po eni strani praviš, da nismo vrhunska reprezentanca, po drugi strani pa od te "po tvoje nevrhunske" reprezentance zahtevaš najmanj srebrno medaljo?!?!
Odloči si zdaj, kaj hočeš...
In na koncu se je nažalost pokazalo, ko so Španci dobili nekaj motiva in želje, so brez težav zmagali, torej je žal razlika v kvaliteti še vedno očitna in ne vem zakaj bi našim karkoli zamerili. Res je, da niso briljirali ampak so se borili kolikor so se pač lahko proti zaenkrat še svetovnim in evropskim prvakom.
tako visoko izgubiti...ne vem proti nekim
zaspanim nemotiviranim špancem
ja smo 144 po velikosti ampak v ekipi je samo 12 igralcev!!! in ne mi nabijat stem kompleksom majhnosti enostavno smo dalec od vrhunske reprezentance :(
Pravilno!
Zdej se bo pa res v moji glavi celo noč vrtela
reklama od Turkish Airlines. Že zadnjič sem se jo komajda otresel.
lp
Ti nisi normaln, drugič ne navijaj za Slovenijo, sej se vidi Jesenice pa Maribor nisle tih glatki
10. september 2010 ob 19:03
Gregor1234
Res ne bi bil nič jezen če bi od prve četrtine zgubljali. Da pa grejo z zdanjo četrtino VSE zapraviti sem pa jezen tko da bi uniču prepričevalnik.
Ja kaj naj ti mi, če ne razumeš, da ta reprezentanca ni dovolj kvalitetna za kaj več.
Res ne bi bil nič jezen če bi od prve četrtine zgubljali. Da pa grejo z zdanjo četrtino VSE zapraviti sem pa jezen tko da bi uniču prepričevalnik.
ne morem pa verjet kako hitro vsi pobegnejo od nas, turki tud po relativno dobrem začetku naših, kar naenkrat so bli +10, in pol je šlo vse samo še navzdol. isto so nam tako kar naenkrat pobegnili španci. škoda no:(
se je pa na tem prvenstvu spet pokazal, da je reprezentanca še vedno dovzetna za večminutne popolne "blackoute"...neke rane krvave večno.
Sramujem se vseh vaših veleumnih "kauč" komentarjev.
Se popolnoma strinjam, da so odigrali izredno slabo zadnjo četrtino, ampak takih žaljivih komentarjev si pa gotovo niso zaslužil.
Eni, pač morate izrabit vsako priložnost, da izlijete svoj gnev ven iz sebe.
Ne pozabite pa to: To je še vedno največja uvrstitev v zgodovini Slovenske košarke.
Smo med 8 najboljših v košarki, sicer pa je SLO 144 po velikosti med državami!!!! Razlika je očitna!!!!!
So jim naši podajali žoge?
Ne naši so mislil da je tekme konc in so začeli hoditi po igrišču, Španci pa so na polno odigrali do konca kot da bi hotel Slovenijo ponižat. Naši pa brez hrbtenice kot je nekdo zgoraj napisal...
Lej, moja pričakovanja so presegli z zmagama na Hrvaško in Brazilijo. Realno sem pričakoval pot domov po osmini finala z dvema zmagama(Tunizija in Iran).
Tako, da ne vem zakaj ne bi čestital reprezentanci za zgodovinski uspeh, ki ga je dosegla kljub pomanjkanju kvalitetnih igralcev.
Sicer pa so tej porazi dobri, saj se bomo edino tako znebili Bečiroviča, ki pa moram reči, da me je z vodenjem te reprezentance pozitivno presenetil.
Proti Turkom sem pričakoval poraz, dobro, nisem glih pričakoval, da nas bojo razbili ko cucke, ampak poraz pa ja, tako da tudi po tekmi nisem bil razočaran in sem še dalje 100% stal za našimi. Ampak kar so pa danes proti Špancem naredli pa... mi je čisto vseeno, če je Španija ena izmed najboljših rep., če te z igro na 'boli te k****' razbijejo (in to v eni četrtini), pol je to ena velika sramota in nič drugega. Ni mi jasno, kam je zginlo tisto 'veliko srce' o katerem so nabijali še pred tekmo s Turki. Mogoče je prišlo do infarkta...
Mam občutek, da bomo kr lepo 8. na koncu.
(Ni pa mi jasno, kaj sta na Šport tv komentatorja do 4. četrine celi čas poudarjala, kak smo na NAJBOLJŠI možni poti do zmage, a vodli smo skoz tam okol 5 pik in meli bogo igro).
10. september 2010 ob 18:53
Prijavi neprimerno vsebino
Ne morš verjet! Poden od sojenja!! Pa to se more vedno proti nam dogajat
Nehaj se izgovarjat na sodnike,vedno ko izgubimo so sodniki krivi...bodimo realni španija je bila danes boljša v končni.
Bravo slovenci
Mene skrbi, da taki komentarji, ki še kako držijo, dobijo minuse. Dokler bomo mi s tako predstavo zadovoljni, se nam na SP ali na EP ne obeta nič več dobrega.
Dokler ne bo še Smodiša, E. Lorbka, D. Lorbka, Vujačiča in B. Udriha, lahko le sanjamo o višjih mestih, predvsem pa, dokler ne bomo imeli trenerja, pri katerem ne bo pardona. Trener se ne sme vesti kot kak oče ekipe, ne kot njihov pajdaš, kolega, pač pa kot pravi trener, za vzgled, jih voditi, biti inspiracija košarkašem, vzbujati v njih spoštovanje, hkrati pa malo v pozitivnem smislu strah in trepet.
Vse, kar so naredili v predtekmovanju, so od četrtfinala naprej pokvarili. Ja, tudi svoj ugled so si močno zapravili. Škoda, res škoda.
Vedno imamo nizke cilje in z njimi smo vedno zadovolnji. Poglejte Srbe. Če bi oni izgubili v osmini finala bi jih vsi skurcal doma!
So jim naši podajali žoge?
"Srčni Navijač"
Škoda, lani smo imeli Lorbka, da smo mu dali žogo, ko drugim ni šlo. Danes tudi Bokiju ne gre, žal. Španci so še vedno izjemna reprezentanca. Slovenija, še bodo priložnosti za medalje na velikih tekmovanjih!
Ponosni smo že zdej, če si pravi Slovenc
Uvrstitev MED NAJBOLJŠIH 8 EKIP NA SVETU JE ODLIČNA UVRSTITEV !
Če misle FIBA to podpirat nej gre u ....
Trener špancev se pizdi na sodnike kot majmun, igralci naše porivajo povsod in nič! Naš pa poboža navara in dobi v trenutku osebno!! Tole tekmo smo zgubil samo zaradi sojenja, ker so se sodniki vmešali v najbolj ključnih trenutkih tekme!
!!!!!!!!
ŽLAVENIJAAAA
Vse kar so naredili pozitivnega je šlo v maloro... 3 poraze imajo,.. in v njih imajo razliko - 71
Žlavenci pač..
Avstralijo, Tunizijo in Iran pa zmagajo in se veselijo kot ne vem kaj..hahahah zmagujte dobre ekipe, ne eksote!
Zame ste še vedno LOLEKI!
Slovenija se te sramuje
lol
je kdo luč ugasnu....
v njihovih bučah
Če bodo sedmi - še toliko lepše!
Res pa je, da bo ta generacija, če prihodnje leto ne vzamejo ene od kolajn na EP-ju, označena kot "luzer generacija"!
Naši bi jih mogli v 1. polčasu razbit, so bli zreli za poraz.
10. september 2010 ob 17:36
Prijavi neprimerno vsebino
Če zdržimo izenačeni do počlasa bo to uspeh. V drugem je jasno, da bo šlo samo še navzdol..
- 5 glasov
Sem vedel kaj bo..
Ni Memi Bečirović primeren za trenerja SLO reprezentance oziroma kot bi se reklo: Nije žvaka za seljaka!
STARA fora
dejstvo je da pravi šampioni vedno igrajo na zmago pa ne glede na to kako in zakaj so izgubili prejšnjo tekmo
:)))))))))))))
dodatni 3je gredo iz posebnih turnirjev
ostaja še eno mesto ki naj bi ga imel gostitelj vendar je fiba rekla da so britanci preslabi, ni pa še jasno ali to pomeni da bojo šli 3je iz evropskega ali iz posebnih turnirjev
Dajmo naši!
Gremoooooo zdaj fantje!!
Pavlovič stresa ene slabe volje pa buče vali. "ne pretekajo kazenskega prostora" pa kaj je to fuzbal al kaj. Pa tak "strokovnjak". Mogoče bi lahko komentiral košarko izpred 30 let. Naj ga RTV ne vabi več v svoje oddaje. PROSIM.
Gremo naši!
jao, naj ne popustijo...Je Boki že danes igral?
NE POZABIT
da je Slovenska reprezentanca že dosegla zgodovinski uspeh in jim zaradi odnosa do igre nimamo kaj očitat, vse kar pa bodo dosegli danes pa je lahko le še pika na i !!!
NE POZABIT
Proti tako razigrani Turčiji z domačo podporo v peklenskem vzdušju, bi podobno klonila še marsikatera odlična svetovna reprezentanca !!!
Srečno Slovenija in le tako naprej !!!