Žalujoča ... Foto: Reuters
Žalujoča ... Foto: Reuters

Aješa Išak je naslonila svoje lice na leseno krsto kavne barve, ki je označena s ''Telo 140''. To je njen brat Mohamad Saud Išak, ki se je vračal domov s študija v Karačiju.
''Mojih bratov ni več! Mojih bratov ni več!'' pa je kričala Mohamad Šazad pred vhodom v bolnišnico. V mrtvašnici je identificirala posmrtne ostanke svojega brata, trupla drugega brata še vedno niso našli. Oba sta z letalom letela v Islamabad na enodnevni poslovni obisk. ''Ne vem, kaj naj rečem njegovim otrokom, ne vem, kaj naj rečem njegovi ženi. Kar kličejo me. Rekla sem jim le to, da se je zgodila nesreča in da več še ne vemo.''
Letalo boeing 737 je letelo iz Karačija v Islamabad, ko mu v neurju ni uspelo varno pristati. Po zadnjih podatkih je umrlo vseh 127 ljudi, ki so bili na letalu. Žalujoči sorodniki so vso noč prihajali na identifikacijo svojcev in se poslavljali od njihovih posmrtnih ostankov.
''Poskušamo ugotoviti, kaj je bil razlog za nesrečo letala, je bilo letalo staro, morda je bila kriva tehnična okvara, lahko je bila sabotaža ali kar koli drugega,'' je dejal notranji minister Rehman Malik. Glede na to, da je bilo letalo staro več kot 27 let, premier Yusuf Raza Gilani ostaja previden. Medijem pred bolnišnico je dejal: ''Dokler ne bo preiskava končana, dogodkov ne smemo prehitevati.''
Glede na to, da imajo mediji prepovedan vstop v bolnišnico, poročajo o zabojih in plastičnih vrečkah, ki jih reševalci nosijo v bolnišnico. Na njih pa so etikete z napisi 'kosti nog', 'kosti rok', 'rebra'.
''Identificirali smo 73 posmrtnih ostankov, še najmanj 25 jih bomo poslali na nadaljnje analize DNK-ja, saj z njihovih rok in prstov ni bilo mogoče pridobiti zadostnih informacij za njihovo identifikacijo,'' so dejali v bolnišnici. Iz bolnišnice so nenehno odvažali krste, na katerih je bilo poleg identifikacijske številke napisano tudi ime žrtve. Zbrani pred bolnišnico so na njih metali cvetje …

Preiskovalci so črno skrinjico našli že v petek zvečer. Podjetje Bhoja Air je začelo delovati leta 1993, a je osem let pozneje zaradi finančnih težav nehalo delovati. Šele prejšnji mesec so znova odprli komercialno, notranjo linijo.