Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1,8 od 33 glasov Ocenite to novico!

Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe

Iz Odmevov: Muslimanski srd po ameriškem filmu
18. september 2012 ob 23:09
Ljubljana - MMC RTV SLO

Svet še vedno pretresajo krvavi odzivi na objavo žaljivega filma z naslovom "Nedolžnost muslimanov" prejšnji teden na svetovnem spletu.

Danes je v afganistanskem glavnem mestu ob napadu samomorilskega napadalca umrlo dvanajst ljudi, od teh je bilo devet tujcev.

Odgovornost za napad je prevzela skrajna islamistična organizacija Hisb-i-Islami in za razlog navedla maščevanje Zahodu za objavo spornega filma. V nasilnih protestih v pretežno muslimanskih deželah je bilo v preteklem tednu ubitih na desetine ljudi, tudi ameriški veleposlanik v Libiji.

A sporni film je gotovo le sprožil nasilje, navsezadnje ga večina protestnikov in napadalcev ni niti videla. Erik Valenčič je v prispevku skušal opredeliti dejanske vzroke nasilja. Igor E. Bergant pa je v studiu Odmevov gostil tajnika Islamske skupnosti v Republiki Sloveniji Nevzeta Porića ter politologa in sociologa Primoža Šterbenca.

VIDEO
Srd muslimanov
L. D.
Prijavi napako
Komentarji
slomedved
# 23.04.2013 ob 14:01
Kaj o Muhammedu pravijo nemuslimani?
Klikni tukaj
slomedved
# 23.04.2013 ob 14:00
Kaj o Muhammedu pravijo nemuslimani?
Klikni tukaj
Nena Sitna
# 24.09.2012 ob 11:08
@ TineB
# 19.09.2012 ob 11:21

BRAVO !!!

@ jujc
Ne bljuzi... Muslimani v Sloveniji bi se morali distancirati od teh podivjanih idiotov, ki morijo in norijo zaradi nekega bednega filma.

@Nevzet
En velik minus... Me je sram, da ste kot bratje tako omejeni.
makoshark
# 20.09.2012 ob 11:59
@tantan

Jaz ničesar ne prikazujem kar tako. Kar sem napisal in polinkal so žal dejstva povsod tam, kjer deluje šeriatsko pravo. In tega muslimanskega sveta je res zelo veliko.

Glede zgodovine in zatohle Evrope v temačnem srednjem veku pa se povsem strinjam s tabo. In to je pravzaprav argument v prid temu, da je potrebno razsvetljenstvo tudi v islamskem svetu. V Evropi se je od takrat namreč zgodilo marsikaj, kar Islam še čaka. Recimo inštitut ločenosti države od cerkve.

Nasploh pa še enkrat. Ne delam bistvenih razlik med različnimi religijami, ki več ali manj zastrupljajo vse. Človeštvo se bo moralo zanesti nase, ne pa na neke bogove, ki so jih ustvarili ljudje (Ni bog človeka ustvari po svoji podobi, temveč ravno obratno!). Na srečo je ateizem v porastu, tako da religije bodo imele vedno manjši vpliv na svetu.
tantan
# 19.09.2012 ob 23:35
sorry,cel dan me ni bilo pa zdej vidim velik kumentarjev od nevednosti,zato bi na hitro enmu odgovoru ki je reku da še nkol ni slišal da bi kdo drug zažigal al ubija po imenu vere:
-izraelski naseljenci v palestini to delajo vsak dan,in dovoljujejo ubiti slehernega palestinskega otroka.
- ne dolgo nazaj je poslanec v izraelskem parlamentu KNESET,ja rastrgal biblijo in jo vrgu po tleh in pohodu.
-ne rabmo it daleč;koga in zakaj so sodil na noržeškem?kdo je ubil 77 ljudi????
velik še lahk neštejem,drugič.
tantan
# 19.09.2012 ob 23:28
makoshark
če bi bil islam tak kot ti ga prikazujaš,ne bi bil nabolj razširjena relegija(skoraj četrt svetovnega prebivalstva). islam ima iste nauke ki jih majo druge relegije,edinstvenost islama je v ekonomsem in socialnem sistemu,a to ne velja v današnjih časih pač v časih islamskega imperija ki je bil tako napreden, da že pred tisoč leti če je kdo hotel iz evrope se mal zvleč iz teme srednjega veka in se kej študirat je moral it v andalozijo k muslimanom.
mal znanja zgodovine bi veliko pripomgu k dialogu med verami,ker vsak ki to ve mu jasen da islam je dal ogromno k človeškmu napredku.zato ni poštena ga sodit po neki primitivcev ki jih mamo tudi mi v naši kao napredni evropi.
nunc
# 19.09.2012 ob 23:22
makoshark
# 19.09.2012 ob 15:18
Prijavi neprimerno vsebin
-----------------
Židovski rabini so učili, da je dovoljeno imeti spolni odnos z deklico staro 3 leta in en dan.
Arabci/muslimani in krisjani so to prevzeli od židov.

Talmud stipulates the permitted age of marriage for girls at three years and one day.

http://globalfire.tv/nj/12en/jews/3years
_old_brides.htm
Hephaestus
# 19.09.2012 ob 19:57
Tale Nevzet verjetno govori le v svoje ime, smešno mi je, ko uporablja množino in skuša prepričevati, da vsi muslimani razmišljajo kot on.
Drgače pa naj si g. Porić zabije v glavo, da je Slovenija sekularna država, kjer je vera striktno ločena od države.
Slovenija je tudi, ali vsaj naj bi bila, demokratična država, kjer je vsakemu državljanu ustavno zagotovljena svoboda izražanja.
In če hoče nekdo posmehovati Jezusa, Alaha, Mohameda, devico Marijo, Buddho, Sai Babo, Lenina, Marx-a ali Tita lahko to počenja do mile volje, ne glede na to kaj o temu mislijo v Afghanistanu, Alžiriji, Yemenu, Iranu ali Savdski Arabiji.
Achilies
# 19.09.2012 ob 16:33
Ja groza makoshark kaj si to objavil To je čisti noro.
Mi ljudi zapiramo in v ječi linčako, ki 9 letne otroke silijo. Teli ga imajo pa za svoj idol.

resno segregacija kdor je užaljen in gre protestirat, samo zgrabit, ocenit njegovo premoženje država izplača in deportirat v domovino staršev.

konec debate!
Breathe
# 19.09.2012 ob 15:57
Ja, malo prej bi se moral ustaviti.
Tako kot tisti, ki sicer obsojajo tako nasilje, ampak...
ma_ri_bor
# 19.09.2012 ob 15:45
ste opazili ta zanimiv detajl: Porić razlaga, da je tudi veliki saudijski mufti reakcije obsodil, ker škodijo muslimanom ! torej ni problem, da ljudi (preklete nevernike) ubijajo, problem je škoda, ki jo utrpi public relation !
Breathe
# 19.09.2012 ob 15:41
Nekaj je to, kar piše v neki knjig (upam, da ne fašem fatve, ker jo tako imenujem), nekaj pa vsakdanje življenje.
In prav bi bilo, da se ljudje v 21 stoletju nehajo razburjati zaradi knjig, napisanih pred tako davnimi leti na podlagi nekih zgodbic...

Saj konec koncev sta tudi Janko in Metka..ah, nima smisla...
makoshark
# 19.09.2012 ob 15:18
@tantan

Ne bluzi glede razumevanja Korana in podobno. Naj ti pomagam z dvema posnetkoma, kjer avtoriteti islama razlagata, kakšen je primeren muslimanski odnos do žensk (in otrok).

1. Kako "porihtati" neposlušno ženo
Mohamed je bil očitno celo pravi gentelmen: svojih žena ni pretepal in jim je "celo" dovolil, da so izražale svoja mnenja. Kakšen "vzor"!

2. Kdaj imeti prvi spolni odnos s svojo mlado ženo.
Mohamed je v tem zgled muslimanom, saj je imel prvi sploni odnos z Ajšo "šele" pri njenih devetih letih. Pred tem se je tri leta s svojim penisom "samo" drgnil ob njena stegna.
Breathe
# 19.09.2012 ob 15:14
Hm, še vedno se preradi zatekamo v predalčkanje. Sam sem zato, ker se zavzemam za to, da se o izraelsko-palestinskem konfliktu piše bolj nevtralno in se ne uporablja "aktivistov" (vsi so dosledno proti-izraelski) namesto novinarjev za pokrivanje tega področja, opredalčkan kot nekritičen in popoln simpatizer Izraela. Še več, da sem zagovornik pobojev palestinskih otrok in civilistov in še vse razne druge neumnosti mi obesijo tukaj privrženci takega poročanja, kot obstaja sedaj.
Samo zato, ker vidim, da se tudi Izraelcem dela krivica.
Eh, ja, mi in vi...
sanauna
# 19.09.2012 ob 14:59
No ja dejstvo je da ce v imenu svobode govora ,napisem da : Holokavsta ni bilo in da so Zidi to zelo napihnili,...bom neokusen in sovrazen do vseh zrtev genocida med 2 sv. vojno ali pa naredim filmcek ,kjer zide posiljajo v Terme Auswitz v spa center oz. v solarij,....zalijivo,...ne to je koncept filma za svobodno izrazanje,...... kje je meja ljudje,....ocitno jo vsak zeli postavit zase na svoj nacin. Gnus!
TineB
# 19.09.2012 ob 14:57
Oprosti, če sem te "prekrstil" v muslimana. Res napaka z moje strani. Prehitro poenostavljanje. Si le nekakšen simpatizer islama. Bolje? ;)
jujc
# 19.09.2012 ob 13:44
In hecno je, da če kdo vrže v koš vse muslimane zaradi norenja neke versko fanatične drhali na ulicah, se zmerni muslimani čutite prizadete, ker se vas enači s to drhaljo ...

še bolj hecno je, da si me takoj okarakteritziral za muslimana. Zato, ker sem uvidel, da se jim tu dela krivica, ker se jih vse meče v isti koš. Posploševanje je zelo nevarna stvar. Mi in vi.
TineB
# 19.09.2012 ob 13:41
In še to:

mnogi na zahodu pa pač "verujemo" v liberalne vrednote, posameznikovo svobodo, človekove pravice in svoboščine ... In se čutimo "užaljene in prizadete" , ko nam kdo te vrednote in simbole tega "verovanja" napada. Ponavadi to počno razni verski fanatii in ostali privrženci kolektivističnih sistemov.

Boj se, ko bodo zahodnjaki vstali za obrambo teh svojih vrednot v katere verjamejo. Vera v svobodo je v ljudeh močnejša od vere v kateregakoli boga, apostola, preroka itd. In svobode si nihče ne bo pustil vzeti. Svobode verovanja, svobode izražanja, svobode izbire izobrazbe in dela, svobode gibanja, svobode oblačenja, svobode izbire življenjskega stila itd.

Če pa komu - v imenu vere in boga ali pa političnega sistema - ustreza biti nesvoboden, podjarmljen in biti v rokah manipulatorske (cerkvene ali politične) elite, pa je to njegova IZBIRA ali pa žal tudi usoda.

Spopadi med zahodom in vzhodom so v zgodovini že obstajali. In verjetno bodo tudi v prihodnosti. In v globaliziranem svetu konflikt ne bo več lokalen. In jasno je, kdo bo proti komu. In kot sem rekel že večkrat: države kot so Rusija, Kitajska in Indija imajo z islamom stalne konflikte. Trikrat lahko ugibaš, na kateri strani bodo, če pride do konflikta. In konflikt muslimanski svet proti vsemu ostalemu svetu ima predvidljiv izid. Jaz bi se nad tem zamislil, Močno zamislil.
TineB
# 19.09.2012 ob 13:31
@jujc

No, med ustvarjalci teh serij in filmov bi zagotovo našli tudi kakega muslimana. Mogoče je bil le lučkar. Pa je bil del "ustvarjanja žalitve".

"Producirala zahodna civilizacija"? Resno? Producirajo posamezniki ali skupine posameznikov. Ker pač velja svoboda ustvarjanja. To je tako, kot bi jaz zdaje rekel, da muslimanska civilizacija producira islamski terorizem. Fer? Ni, kajne.

Premnogi arabski muslimani pač ne razumejo, da na zahodu velja svoboda izražanja in da države ne zapirajo in linčajo ljudi zaradi "žalitev" verskih čustev. Ne potrebujemo spet uvedbe verbalnega delikta. Če pa ta velja v arabskih in drugih muslimanskih državah, pa pač naj. Ne more se pa pričakovati, da bo zdaj veljal povsod.

Hkrati bi imeli vse (tehnološke) dosežke in blaginjo zahodnega sveta, hkrati pa zavračajo zahodnjaške vrednote in način življenja - točno to, kar je privedlo do teh dosežkov in blaginje. To me spominja na antikapitaliste / socialiste, ki pljuvajo kapitalizem, hkrati pa uživajo v vseh njegovih dosežkov in ne morejo živeti brez njih. To je hipokrizija na kvadrat!

Enako kot zahod ne razume "pravice muslimanov do biti užaljen", tako tudi muslimanski svet ne razume "pravice zahodnjakov do žaljenja".

Ja, ekstremi in provokacije so na obeh straneh. Treba je osveščati in izobraževati, da bo tega čim manj.

In hecno je, da če kdo vrže v koš vse muslimane zaradi norenja neke versko fanatične drhali na ulicah, se zmerni muslimani čutite prizadete, ker se vas enači s to drhaljo ... sami pa premnogokrat za mnenje (oz žalitev) s strani nekega posameznika ali ozke skupine obtožite kar ves narod in državo. Licemerstvo totalno!
mežnar
# 19.09.2012 ob 13:16
Citati iz Biblije Stare zaveze.
Exodus 23:23 – Kajti moj angel pojde pred teboj in te privede k Amorejcem, Hetejcem, Ferezejcem, Kanaancem, Hevejcem in Jebusejcem ki jih bom iztrebil.
Peta Mojzesova knjiga 7/16: Uniči VSA ljudstva, ki ti jih izroči Gospod tvoj Bog. Tvoje oko naj se jih ne usmili. Ne služi njihovim bogovom; kajti to bi bila past!
7/2: Ne sklepaj z njimi zaveze in jim ne prizanašaj!
In to počenjajo po arabskem svetu in drugod zahodnjaki/kristjani še danes.
Llagavulin16
# 19.09.2012 ob 13:15
mi se mamo radi, kot prašički mladi.. radi prav zares!
el CARTEL
# 19.09.2012 ob 13:04
AlFe @ Nepoznavanje muslimanstva in potem delanje napačnih sklepov - lahko celo rečem izmeišljevanje dejstev po občutku. Tisto o zakritosti ne piše v koranu, ni verska zahteva ampak stvar običajev. So muslimani, kjer ženske niso zakrite. Ruta preko obraza je npr. prepovedana v Egiptu.

okej, potem pa stvar običajev, kar ne pomeni, da določeni muslimani potem ne bodo užaljeni, če ženske ne bodo pokrite.

kaj, a v koranu pa piše, da je kazen za upodabljanje preroka muhameda smrt? nekam kontradiktorno glede na to da tudi piše, da če kdo ubije "samo enega nedolžnega človeka, je to isto, kot da bi ubil cel svet".. a sedaj je vsak random zahodnjak kriv? zaradi karikatur?

smešni argumenti. islamisti imajo vso pravico biti užaljeni. le NASILJU se ne smejo zatekati
jujc
# 19.09.2012 ob 12:25
@ TineB

Govoriš o žalitvah Jezusa preko filmov in serij Simpsoni, life of a Brian itd. Kot vem teh filmov niso naredili Muslimani ampak je to produciral zahodna civilizacija, ki je očitno antikristična. Ampak spet to nima nobene zveze z muslimani.

Fundamentaliste je treba omejiti se strinjam, ampak spet kdo je podpiral Al kajdo v Libiji, Egiptu, Afganistanu? ZDA.
TineB
# 19.09.2012 ob 11:56
Ena zanimiva teza islamske zafrustriranosti, ki sem jo enkrat slišal iz ust tujega profesorja (arabskega porekla), ki se ukvarja s preučevanjem islama:

Islam je kot abrahamizem ver. 3.0 (1.0 je judosvstvo, 2.0 pa krščanstvo) bil smatran kot najbolj napredne in najbolj izpopolnjena verzija te veje religije. Zato se je čutila poklicana, da to verzijo razširi med ljudmi. In precej časa ji je tudi uspevalo. Žal nasilno - pa saj tudi verzija 1.0 in 2.0 sta se širili na enak način svoj čas. A potem je treščila na nepremostljivo oviro: verzija 1.0 in 2.0 sta se z industrijskim razvojem, razvojem kapitalizma in meščanske, kasneje demokratične socialno-liberalne države, utrdili (oz iz njiju izhajajoče temeljne vrednote) kot superiorni in prevladujoči. To je povzročilo strašno frustracijo med islamističnim klerom, političnimi voditelji in posledično se je to preneslo med običajne ljudi. Da je verzija 3.0 dejansko z najmanj vpliva in pomena na globalno dogajanje. Da so glavni generator globalnega dogajanja in razvoja dejansko ZDA - temelječe na krščanstvu in z močnimi židovskimi lobiji (ki se jih je Evropa s zaradi holokavsta nacistov med 2. sv. vojno dodobra otresla). Da so verzija 3.0 in ljudje te vere postali izkoriščani in podrejeni ter celo odvisni od ljudi verzije 1.0 in 2.0. Celo razumljiva frustracija. Nerazumljive se pa metode za sproščanje te frustracije.

Razsvetljenstvo ... Saj je islam tudi svoj čas temeljil na znanosti, razumu itd. Pa je vse regresiralo. V krščanstvu je šlo ravno v nasprotno smer: z razsvetljenstvom se je začelo spodbujati k izobraževanju in znanosti. Kar je sicer oslabilo vpliv klera (ker ponavadi z izobraženostjo stopnja verjetja v verkse dogmatičnosti upade), a je omogočilo razvoj in povečan vpliv teh držav v svetu.

Zgodovina razvoja religij - glede na razvoj ekonomskih in političnih sistemov in s tem razvoja družbe - je zelo zanimiva tema. Se lepo vidi točke preloma. Kje je kdo napredoval in kje kdo regresiral.

No, moje osebno mnenje je, da je izmed vseh svetovnih religij islam zaostal v razvoju. Krščanstvo, judosvstvo, hinduizem, budizem, višnaizem, taoizem, konfucionizem itd. se precej hitreje prilagajajo globalnim spremembam. Še vedno je precej konzervativnosti in tradicionalizma, še vedno precej manj kot v islamu. Govorim za izvorne države, ne za adaptirane verzije v zahodnih državah. Mogoče zato, ker politično domicilne države teh religij - vključno s Kitajsko - vseeno omogočajo več osebnostne svobode kot pa jo omogočajo na šeriatu temelječe islamske države. Tu se pa kaže, kako je za razvoj družbe pomembna sekularizacija in kasneje večja ali manjša stopnja demokracije, temelječe na človekovih pravicah in svoboščinah.
ma_ri_bor
# 19.09.2012 ob 11:52
fanta, revolucije se ni treba bat. mara pa bit takšna, ki ukine državo. v španiji in ukrajini je bilo svoj čas lepo.

glede tega filma pa je situacija zanimiva. če ne bi bilo tako žolčne reakcije muslimanov bi film v dveh dneh bil pozabljen. sedaj pa se celo razmišlja o prikazovanju v kinu, kar je za tako obskuren film genijalen dosežek. razumem da tu in tam prikazujejo filme eda wooda, da bi pa za tole skropucalo pobirali vstopnino pa je le malo preveč. amak ravno zaradi reakcije muslimanov se to zna celo zgodit !
Llagavulin16
# 19.09.2012 ob 11:48
haha,Zabiče.. mja, tudi to je res, žal..
Breathe
# 19.09.2012 ob 11:34
Škoda, da te vrednote niso temeljne za več ljudi. In da se jih ne držijo.
zabiče
# 19.09.2012 ob 11:32
religija ni za slaboumne in omejene..

joj,če pogledamo "konkretno"
je ravno za le-te
TineB
# 19.09.2012 ob 11:31
Seveda, dobre in pozitivne vrednote - ki so za moje pojme temeljne (ne laži, ne kradi, ne ubijaj, ne varaj, spoštuj soljudi, bodi solidaren itd) - se pač morajo ohraniti. A to lahko tudi brez vseh teh religioznih pritiklin in pravljic.
TineB
# 19.09.2012 ob 11:29
Kar se mene tiče, lahko Izraelci (židje) in muslimani dokončno obračunajo med seboj, če to želijo. Pa naj močnejši in vztrajnejši zmaga. Problem je le, ker se bo njihov konflikt prenesel tudi drugam, kjer živijo ... in ker je pač tisto območje Bližnjega vzhoda z nafto bogato - od katere smo vsi odvisni - in bo to negativno vplivalo na ves svet, ne celotno svetovno prebivalstvo.

Sicer se mi pa zamere izpred 1400, 2000 in več let nazaj zdijo totalno idiotske. In kažejo na dejstvo, da homo sapiens sapiens le ni tako sapiens kot to nakazuje ime vrste. Še sploh, ker se leta 2012 operira z "resnico" iz nekih knjig, ki so bile napisane stoletja, celo tisočletja nazaj.

Človeštvo bi potrebovalo neke vrste globalno lobotomijo ali elektrošok, da bi se odreklo tem traparijam, ki zavirajo napredek. In to je hitrejša sekularizacija, laicizem - na podlagi izobraževanja in osveščanja. Žal to mnogokrat pride le s kakim totalitarnim kolektivističnim sistemom. A včasih se klin pač lahko le s klinom izbije.
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 11:28
orglar
# 19.09.2012 ob 11:10
Prijavi neprimerno vsebino
Židje/Israhell so hujši od muslimanov saj neprestano pozivajo na vojno (Iran....) in pobijanje, kjer bodo umirali milioni nedolžnih.

Kaj tako debelo lažeš ? Israel poziva na osamljen napad na vojaški objekt, ki proizvaja orožje za masovno ubijanje. Nihče normalen ne želi vojne.

Kar se tiče pa verskih knjig bile so napisane pred tisočletji kuran še najkasneje zato bi pričakov najmanj radikalna stališča pa ni ravno tako.
Štejejo pa dejanja ne to kaj piše v tisočetja starih knjigah in dejanja jasno kažejo kako kdo reagira in kaj počne.

je pa dokaj hinavsko citirat nekaj tisočletne knjige in na podlagi njih obsojat današne jude.
Veš v eni knjigi pa ni judovska piše, da je nekdo poroćil 9 let starega otroka a to pomeni, da so vsi v njegovi veri pedofili ?
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 11:22
Se je že začelo Francoska vlada je ukazala zaprtje 20 ambasad do nadalnega.
TineB
# 19.09.2012 ob 11:21
@jujc

Ne, ne enačim vseh muslimanov s fanatiki.

Problematiziram pa to, da ostali muslimani ne storijo dovolj, da bi radikalce in fanatike marginalizirali in se od njih distancirali. Vedno je nek "ampak", ko bi moralo do tega priti. Vedno se potem bolj problematizira sam povod za reakcijo kot pa reakcija sama - ki pa je dosti bolj problematična kot pa sam vzrok zanjo.

Glede Jezusa ... ta prenaša žaljenje že ves čas. Halo, Life of Brian npr? Celo mjuzikl je o Jezusu ... da o karikaturah ne govorim. Pa o likih jezusa in Boga itd v humorističnih risanih serijah kot so npr South Park, Family Guy, Simpsonovi itd. Da o stripih ne govorim.

Pogooglaj Jezusove karikature na internetu, pa boš videl, koliko je tega. Da grafitov niti ne omenjam.

Križe se zažiga, boga prikazuje kot grešnega starca, norca se dela iz Marije, celo podgano ji posadijo v naročje namesto Jezusa itd.

Ja, verjetno so krščanski verniki užaljeni glede tega. A tudi tisti najbolj fanatični ne gredo razbijat ambasad, zažigat zastav, bojkotirat držav izvora "žalitve", pozivat k linčem, pobijat državljanov države izvora "žalitve" itd.

Očitno so radikalni fanatični muslimani tu v tem primeru unikum in večina tistih nefanatičnih ne stori dovolj, da bi te fanatike spravil k pameti. Mogoče zato, ker se z njihovimi dejanji na tiho strinja?

Dokler ne boste muslimani sami počistili znotraj lastne vere, ne pričakujte, da ne boste delili odgovornosti za dejanja, ki jih fanatiki počenjajo. Ker tišina pri ljudeh vzbuja sume, da se ostali strinjate s takimi dejani in reakcijami fanatikov.

Za razliko od kakih drugih fanatičnih izpadov, ko se tako verski voditelji kot politika javno distancirajo od ekstremnih dejanj in jih obsodijo. Brez "ampak" ...

Glej, mentalno stanje arabskih revnih ljudi je pač na neki čudni ravni. Verjetno tudi zato, ker so žrtve manipulacije in ker pač krivdo za lastno bedo in neuspeh pripisujejo drugim (zuanjim sovražnikom), ne pa sebi.

In ja, 10.000 podivjanih ljudi na ulici je še vedno le prgišče napram milijonom prebivalcem tiste države. A vseeno skrbi tišina (in tiho odobravanje?).

Npr. ko so v SLO bili študentski izgredi in je nekaj podivjanih posameznikov kamenjalo stavbo parlamenta, so to obsodili vsi. Politiki, mnenjski voditelji, študentski voditelji itd.

Ničelna stopnja tolerance do nasilja in nasilništva ter vandalizma.

Arabske in druge islamske države so še daleč od demokracije ... trenutno je večina na stopnji klerofašizma (sploh po padcu sekularističnih vojaških diktatur). No, saj je ponekod v krščanskem svetu tudi tendenca (spet) k temu (npr. Rusija, celo ZDA na trenutke), a še vedno v precej milejši obliki.
Breathe
# 19.09.2012 ob 11:10
Pestro bo.
In samo čakam, da se nam spet javi aktivist Erik in nam razloži, da je Izrael kriv za vse.
vali
# 19.09.2012 ob 11:08
Grozljivo, da zaradi enih verskih norcev še vedno umirajo ljudje in to v 21. stoletju!
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 10:51
Illustrations of the Prophet Mohammed hit newsstands across France on Wednesday as weekly satirical Charlie Hebdo arrived on the shelves with controversial depictions of a naked Mohammed printed on the back page of the paper.

The magazine's editor, Stephane Charbonnier, told reporters that the pictures will "shock those who will want to be shocked."

calls already circulating on social networks and the internet for weekend protests over the US film that originally sparked unrest, concerns that the Charlie Hebdo cartoons could exacerbate the situation are mounting.
jujc
# 19.09.2012 ob 10:50
@ Breathe

Izbrali smo očitno napačne voditelje. In ja sedim, ampak mi je počasi dovolj sedenja, medtem ko mi drugi kradejo in lažejo pred nosom.
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 10:49
ojoj v največji muslimanski skupnosti v EU,

French weekly Charlie Hebdo published cartoons of the Prophet Mohammed naked on Wednesday.
bsr
# 19.09.2012 ob 10:47
obelix complicus
Sam sem že pred leti pomislil, da je za kristjane žaljivo, da je po Koranu Jezus samo prerok.
Breathe
# 19.09.2012 ob 10:47
Hm, eno revolucijo smo imeli, ne tako daleč nazaj.
Pa ni prinesla nič od tega, kar ti misliš, da prinašajo revolucije.

In če me občutek ne vara, tudi ti sediš...
jujc
# 19.09.2012 ob 10:44
@ Breathe

Kaj prinese revolucija? Spremembo fašistične ideologije, pravično razporeditev premoženja med vse prebivalce, nove voditelje, katerih cilj ni zgolj kontrolirati ljudi in delati samo v svojo korist.

Najlažje je obsedeti in biti ovca.
Llagavulin16
# 19.09.2012 ob 10:40
religija ni za slaboumne in omejene..
Breathe
# 19.09.2012 ob 10:39
Hm, malo bližje sva si že.
Vendar imam pomislek. Kaj prinese revolucija? Tisti, ki so zdaj pri koritu so odstranjeni in zraven se prigrebejo drugi. Saj veš, nekateri so vedno bolj enaki...

Tako, da s cesto, kar se mene tiče, ne bo nič...
bsr
# 19.09.2012 ob 10:39
navigator
Koliko bosanskih muslimanov, turkov v Turčiji ali Nemčiji ,.... pa zna arabsko?
Ali ti znaš hebrejsko, da bi lahko pravilno bral Staro zavezo?
jujc
# 19.09.2012 ob 10:37
@ TIneB

Tvoj problem je da enačiš fanatike z vsemi muslimani. je pa logično, da so muslimani užaljeni, da so jim preroka prikazali kot pedofila in posiljevalca. Enako bi se zgodilo v krščanskih državah, če bi to muslimani naredili z Jezusom.
zveza
# 19.09.2012 ob 10:35
Težave se začnejo ko nam neka stvar, ideja, želja ali karkoli drugega začne pomeniti več kot človek., ki sobiva z nami na Zemlji. Pa naj bo to bog, jezus, mohamed, denar, duhovnost, nogomet., sex, družbeni status, tradicija ..., kakršenkoli nadomestek za živ ljubeč odnos. Obstajajo samo odnosi med ljudmi, če so ok je lepo, če niso je pekel.
TineB
# 19.09.2012 ob 10:35
@ena ženska

Daj dojami že, da kritiziranje ni žaljenje. Grow up!

Ta pretirana verska čustvenost megli razum! Pa mi je vseeno, za katero vero gre. Pretirana (že skoraj patološka) verska čustva so problem verujočega, ne problem družbe, da se mu bo prilagajal.

In če je človek pretirano čustven (labilen, nestabilen) se ga danes kaj hitro napoti k specialistu in na zdravljenje, na terapije - če ne gre za versko čustvovanje. Pri pretiranem verskem čustvovanju gre pa dostikrat za evidentne primere psihoz, pa se to zaradi verske svobode to povsem tolerira. Go figure!
jujc
# 19.09.2012 ob 10:34
@ nenasitna

http://biblelight.net/non-christians-saved.htm
eden od linkov.

Pa Breathe, ja čas bi že bil da gremo na ulice, ampak ne zato da zažigamo cerkve, ampak da odstranimo pošasti ki nam vladajo.
obelix complicus
# 19.09.2012 ob 10:34
NenaSitna:1. "Naši muslimani iz BiH....
Nevzet v Sloveniji imamo slovenske muslimane...

Ne, nenasitna, nimamo jih. Kar jih je v Sloveniji je 'uvoz' iz BiH. No, pa še kakšen iz arabskih držav sem ter tja.
MIRNČAN
# 19.09.2012 ob 10:33
Mejte vi radi kogar hočete. Mi mamo pa radi ženske, ki jih vi zatirate pa zato nihče ne pobija folk.
obelix complicus
# 19.09.2012 ob 10:32
tantan: antan@
Zakaj se ne sprašujete nekateri sledeče;zakaj muslimani niso nikol prikazal jesusa al mojsesa al marijo v takšni obliki? ...

Za muslimana zelo slabo poznaš svojo lastno vero, zato je pravzaprav razprava s tabo popolnoma brezplodna. Zakaj, se sprašuješ? Mogoče zato, ker sta tako Mojzes kot tudi Jezus tudi v Islamu priznana kot preroka? Kaj praviš, a? Bo držalo?
Pravi problem Islama danes je, da je velika večina pripadnikov skrajnih vej neuka, v velikem delu še nepismena. Zato jih raznorazni 'razlagalci' Korana vrtijo okoli prsta kakor ravno želijo tisti trenutek. Vprašajmo se, koliko ljudi v silnih množicah, ki se vrstijo na raznoraznih demonstracijah s Koranom v roki, zna vsaj prebrati kakšno vrstico v njem. To je pravi teren in izvrsten poligon za skrajneže, ki z 'prilagojeno' razlago Korana pridobivajo prostovoljce za samomorilske napade in ostale neumnosti.
In to je v grobem to.
TineB
# 19.09.2012 ob 10:29
@jujc

Tebe in mene v domačem fotelju niso ogrožali. Če bi se pa nahajala ta trenutek (npr poslovno, novinarsko ali diplomatsko) kje na območju izgredov, pa dvomim, da bi bila množica prijazna do naju, če bi izvedela, da iz Evropske unije prihajava. Mogoče bi naju rešilo to, ker če bi povedala, da sva iz Slovenije, da nihče ne bi vedel, kje in kaj to je. Včasih je majhnost in nepomembnost in anonimnost tudi prednost.

Glede ogrženosti pa je res, da se počutim bolj ogroženega npr na slovenskih cestah med temi našimi norci "vozniki". Ali celo na domačem vrtu, ker ne vem, kdaj bo sosedu počilo v glavi in me bo ustrelil, ker ga bo motil hrup iz moje kosilnice neko soboto popoldne.

Mi je pa zanimivo nekaj. Kolikor mi je znano, islam močno propagira mir, miroljubnost, nenasilje. Kako to, da potem ta množica dela ravno v nasprotju s tem. Gre za čisto politično manipulacijo teh množic s strani "verskih" voditeljev? Ali za različne ločine in tako različne (politično motivirane) razlage islama s strani lokalnih imamov, mul, ajatol?
Breathe
# 19.09.2012 ob 10:25
Papež je bogokleten?

Takoj vsi na ceste, vpit, zažigat, pobijat. Če imate v bližini kakšno cerkev, še bolje. Opasajte si eksploziv in se razstrelite med mašo.
Ne bomo prenašali bogokletnega Papeža...

Hm, da me ni pod vplivom naših muslimanskih bratov malo zaneslo?
PONOS
# 19.09.2012 ob 10:23
Muslimani so ravno tako ovce in žrtve vere tako kot krščani z RKC.
Čas bo prišel ko bodo vse ovce spregledale da so žrtve ljudi ki vero izkoriščajo za svojo potrebo.
Vera sama ni kriva je pa človek ki jo predstavlja.
Kot sem bral o Muhammadu je ta res imel več žena in bil kar dejaven v bojih.
Nena Sitna
# 19.09.2012 ob 10:23
@jujc

Daj mi link, ker ne razumem, kaj naj bi po tvojem pomenilo "nekam se obračat"...
Drugače pa je tudi v krščanstvu veliko herezije, ker nekateri prekleto mešajo, kaj pomeni prositi kakšnega svetnika in kaj moliti Boga...
Nena Sitna
# 19.09.2012 ob 10:19
Nevzet...

Mohamed NI svetost zato ne uči krive vere !!!! (4:40)
Ali ne pravite Bog je eden in ime mu je Alah ???????
jujc
# 19.09.2012 ob 10:18
@ Nena Sitna

Papež je dejal, da naj se ljudje v težavah ne obrnejo na boga ampak naj se obrnejo direkt na njega. Torej je papež v Vatikanu bogokleten!
TineB
# 19.09.2012 ob 10:18
Zahod pa se zagotovo ne bo odrekel svobodi govora.

Si predstavljate v Evropi radikalno krščanstvo na ravni radikalnega islama?

Da bi vas zaradi javno izrečene kletvice "porkamadona" ali " 'bemtiboga" celo vaši domači, sosedje ali pa verska policija zaradi teh izrečenih letvic skamenjala do smrti, ker ste užalili boga, devico in verska čustva tistih, ki v to verujejo. Ali pa bi vas vsaj izgnali od doma, iz domačega kraj, oblast bi vas dala pa prebičat in za 5 let zaprla v zapor zaradi teh kletvic.

Je pa res, da po vseh teh "arabskih pomladih" se verska čustva še toliko bolj goreča, ker so pač v diktatorskih režimih bila zatirana. Se bo to sčasoma ohladilo? V to pa močno dvomim. Narava radikalnega islama je podobna snežni kepi: postaja vse večji in vse močnejši. Ravno zato, ker je tako agresiven in invaziven.

Ja, saj imate po svetu tudi druge verske radikalce. Krščanske, židovske, hinduistične, taoistične itd. A še zdaleč niso tako agresivni, invazivni, nasilni, teroristični. Oz je to vsaj zelo lokalno omejeno.

Krščanstvo ... ja, svoj čas je bilo na skoraj identični ravno. Invazivno, agresivno, nasilno, spečano z državno oblastjo, države izkoriščalo za verske spopade itd. Saj ponekod to še vedno je, a zelo omejeno. Razsvetljenstvo je pač pustilo posledice.

In tudi islam mora doživeti razsvetljenstvo. Na tak ali drugačen način. Lep ali grd. To je pač del evolucije religije.

PS: da me ne bo kdo islamofobije obtožil. Z evropskim domačim islamom nimam nobenih problemov. Spoštujem nepatološka verska čustva ljudi. Ne žalim verskih simbolov. Sem pa kritičen do verskih organizacij in verskih voditeljev. Ne glede na religijo. Kdor pozna moja mnenja, ve, da sem tudi do RKC zelo kritičen. In tudi ameriške evanageličane in druge bolj divje verske sekte imam v zobeh.
Nena Sitna
# 19.09.2012 ob 10:15
1. "Naši muslimani iz BiH....
Nevzet v Sloveniji imamo slovenske muslimane...

2. Kdor poveličuje človeka kot da je Bog, je bogokletnik !!!
svabo
# 19.09.2012 ob 10:15
Sam filmček nima smisla sploh komentirat, ker tako skropucalo si ne zasluži niti omembe. Komentiranje si pa seveda zasluži reakcija muslimanov. Filmček, ki ga niti videli niso je bil dovolj, da se je prelila kri. Jasno kaže trenutno stanje duha v muslimanskem svetu, kjer vsebina niti ni pomembna, temveč je pomembno, da muslimani slišijo, da se je nekdo nekje norčeval in njihovega preroka in je to že dovolj za versko vojno!!!!!???? Sama reakcija jasno kaže trenutno kulturni in etični nivo, ki je prevladal v muslimanskem svetu. Sami verniki so tu še najbolj "nedolžni". Verniki itak počnejo to kar slišijo na pridigah od svojih Imamov. Tu pa se začne popolnoma druga zgodba, ki pa je vredna vsega obsojanja. Imam ni kar nekdo. To so verski voditelji, ki niso neizobraženi. S tem se kaže odnos, ki ga imajo verski voditelji do sveta, ki ji obkroža. V tem svetu ni življenja pod streho " vsi drugačni vsi enakopravni". V tem svetu obstajata samo dve vrsti ljudi. Verniki in neverniki. Tu ne gre za nobeno "kulturno" nerazumevanje muslimanov s strani ostalih. Gre enostavno za sovraštvo in rasizem. Tolikokrat videno in doživeto. Moja osebna izkušnja je to samo potrdila. Ko sem pred nekaj leti v Maroku vstopil v mošejo in se usedel na na klopco na dvorišču in opazoval dogajanje nisem imel veliko časa zase. Že po minuti je do mene pristopil človek, ki je očitno bil aktiven v mošeji. Nisem mogel oceniti ali je bil morda verski vodja. Na začetku me je sicer prijazno nagovoril in vprašal kdo sem. Mirno sem mu odgovoril da popotnik, ki prihaja v miru v božji hram. Seveda je sledilo vprašanje, če sem vernik. Odgovoril sem mu da ne. Seveda se je njegova navidezna prijaznost v trenutku izgubila in ob povišanem tonu in grozečem pogledu zahteval, da zapustim dvorišče. Seveda sem ga vprašal zakaj. Ker sem nevernik je odgovoril. Potem sem ga vprašal, če je bil kdaj v Evropi. Seveda je odgovoril, saj sem živel v Evropi. Torej je sledilo logično vprašanje. Ali se vam je kdaj zgodilo, da bi vas v Evropi kdorkoli podil iz verskih objektov ali cerkva sem ga vprašal. Takrat sem dobil vrhunski odgovor. "Vi neverniki ne razumete naše kulture in ste zato nezaželjeni! Torej ne razumemo njihove kulture.....Osnovni problem, pa je v tem, da pod krinko nerazumevanja izvajajo segregacijo na način, da se njihovo ideologijo ne more vtihotapiti noben dvom v njihove odločitve. Ne gre za nobeno vero. Gre za ideologijo ki temelji na rasizmu. Bog jim pomagaj. Pa ne samo prerok. Vsi. Ni pomoči.....
navigator
# 19.09.2012 ob 10:11
V islamskih drzavah ni demokracije.

Ce vam tamkajsnji zakon ne ustreza pac ne hodite tam.

Niso pa muslimani krivi ce demokracija pripisuje da lahko imamo tudi moseje in vse ostalo.

Se enkrat vas vprasam.Kdo jedal ubiti 40 mil ljudi v 2.sv vojni?Muslimani?

Kdo je ubil vec kot mil ljudi v zadnjih 10 letih v Iraku in Afganistanu? Muslimani?
jujc
# 19.09.2012 ob 10:09
Pa dejte ljudje prebrat kaj pišete za sabo. Koga so ti Muslimani ogrožali od nas lepo prosim. Edini problem so fanatiki, ki pa prejemajo podporo s strani zahoda, zato da lahko ti opravičujejo svoje okupacije držav. Okupacije držav ljudje!!! Ubijanje voditeljev teh držav!! A to se vam zdi normalno???
TineB
# 19.09.2012 ob 09:59
O islamski mentaliteti pove največ to, da je zanje večji problem neka žaljiva(?) karikatura njihovega preroka kot potem nasilje in izgredi ter celo linči zaradi podivjanih "užaljenih" množic. Mnogo sem prebral in poslušal na to temo in vsak islamski sogovornik je začel stavek: "Nasilje je obsovanja vredno, ampak ... " Kaj ampak? Nič ampak! Potem se je pa začelo upravičevanje reakcije in relativizeranje itd.

Tako tolerantna vera, ja, da heretike totalno stigmatizira, celo preganja in sankcionira. Za versko svobodo še nikoli slišali niso.

Če islam ne doživi razsvetljenstva, bo implodiral.

Ja, evropski "domači" islam (npr. bosanski) je pač evropskim razmeram prilagojen. Bolj obrušen. Ni radikalen. Žal pa se radikalni islam - skupaj s priseljenci in tudi kot politični statement proti dominanci Zahoda in ZDA - širi po svetu.

Ne vem. Organizirane religije sem vedno dojemal kot nevarnost. Ker so še hujše orodje za manipulacijo kot politične stranke in sistemi. Še najhujša pa je kombinacija, ko se oboje združi v klerofašizem. Osebna verska čustva je pa tudi treba prilagoditi realnosti in civiliziranosti. Ne pa se obnašati kot podivjana drhal.

Žal vidim prihodnost kot črno. Kajti med zmernimi muslimani očitno ni ne volje, ne interesa, ne poguma in ne resursov, da bi opravili z radikalnim islamom znotraj islama. Tudi zato, ker je radikalni islam politično motiviran. In kot tak bo vzrok ali pa vsaj povod za politično eskalacijo. Ta v končni fazi vodi tudi v vojaško eskalacijo, žal.
Ena ženska
# 19.09.2012 ob 09:59
ADMINISTRATORJI tukaj na rtvslo

prosim , da krotite nekatere idiote, ki žalijo Muslimane.
Muslimani imajo pravico do svoje vere in BONTON ti pove, da se naroda in njiihovega verovanja ne sme žaliti. Pika.
rok69
# 19.09.2012 ob 09:58
se strinjma z neketarimi tukaj, ko ženska pride v muslimansko državo se mora pokriti, tukaj v kvazi demokratičnih državah pa jim gradimo mošeje, kulturne centre in se ne obnašajo po naših pravilih, mi pa v muslimanskih državah nimamo kulturnih centrov, gospod porič bi moral marsikaj pojasniti, vendar vsi vemo, da odgovora na ta vprašanja nima..na žalost
bozz
# 19.09.2012 ob 09:55
Noben fanatizem ni dober. Fanatiki vseh vrst so norci (beri: niso razumni). Če pa si nekdo ne more pomagat, da ne bi izzival fanatikov, potem pa naj tudi računa z reakcijami fanatikov, ki ne morejo biti drugačne kot - fanatične.
Breathe
# 19.09.2012 ob 09:54
No, saj sem vedel, da boste našli opravičilo. Seveda, kriva so vojaška posredovanja (ki jih, mimogrede, nikoli nisem podpiral, kar sem tukaj jasno in glasno napisal).

Torej, če ne bi bilo teh vojaških posredovanj, bi Muslimani skupaj z nami sedeli ob šiši in se smejali karikaturam?
jujc
# 19.09.2012 ob 09:49
@ breathe

ne posplošuj in ne govori v imenu vseh. Kdo trenutno okupira Irak, Afganistan, Libijo in grozi Iranu in Siriji? Muslimani? Ja tisti, ki jih podpirajo zahodnjaki s takimi slepci kot si ti na čelu. Spreglej raje.
Breathe
# 19.09.2012 ob 09:46
Lahko se temu reče izzivanje.

Se ti ne zdi, da jim čisto na vseh področjih popuščamo? Samo zato, ker smo bolj kultivirani ali zato, ker se bojimo konflikta z njimi, ker vidimo, kako podivjani so?
Torej, če ne objavijo teh karikatur, so oni svoj cilj dosegli. Poraz svobode govora....
navigator
# 19.09.2012 ob 09:42
Potem pa kar naprej izvoli in beri prevode kateri ne samo da so prevedeni , ampak so prevodi prevodov.

Zato pa lahko vsak kekec ki ima 5 casa interpretira vero.

Bodite se frajerji pa pejte v operacijsko sobo pomagat kirurgu.Aja ja to pa ne ane.
zabiče
# 19.09.2012 ob 09:40
Vendar pa je trenutno na svetu tako, da se najlažje napali Muslimane, ki so potem v imenu vere pripravljeni ubijati.
Predstavnike katere druge vere si zadnje čase videl pobijati, zažigati, divjati?


ja to pa drži

nisem še slišal nobenega katoliškega,pravoslavnega,budističnega
,mormonskega,jehovskega,židovskega...
vernika da bi pozival na vojno in pobijanje

pri muslimanh je to vsakdanje početje
sicer ne vseh,veliko njih pa
kot bi bila to "modna muha"
Breathe
# 19.09.2012 ob 09:37
Ja, tantan.
Vendar pa je trenutno na svetu tako, da se najlažje napali Muslimane, ki so potem v imenu vere pripravljeni ubijati.
Predstavnike katere druge vere si zadnje čase videl pobijati, zažigati, divjati?
sure_fantek
# 19.09.2012 ob 09:33
Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe

Muslimani imajo raje ideologijo, kot svoje življenje, življenje in varnost lastnih otrok, ipd... To so dokazali že velikokrat.

Boj se ljudi katerim so bolj svete dogme kot lastno življenje.
tantan
# 19.09.2012 ob 09:32
veliko odgovorov sem dobil,mislim da nisem bil dovolj jasen,zato bom probal bolj pojasnit svoja stališča:
tile ki so ubil ljudi na ambasadi in zažigajo druge ne predstavljajo vere,pač pa sam seb,vse vere imajo iste nauke,tu ni nobenih razlik,a v vseh verah obstajajo fanatiki ki se jih na žalost najbolj sliš.zato se mi ne zdi primerno ta napad na same vere,to so fanatiki ,takih mamo tut mi neki in tudi judje.
to kar počnejo vsi ti fanatiki,al so musliji,judje kristjani se mi lih tako nagravža kot vsakmu normalnemu človeku.
upam da sem pojasnil.
disk
# 19.09.2012 ob 09:32
"Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe"

In kdo je ta Porič, da bo govoril v imenu vseh? Naj reče, da ima Mohameda rajš kot samega sebe, ne pa da to govori v imenu vseh muslimanov v Sloveniji.

Večina se jih, po današnjih pogovorih z njimi, z njim ne strinja.

Malo smela izjava Poriča ter predvsem nepremišljena.
zabiče
# 19.09.2012 ob 09:26
vera mora biti stvar posameznika
ne pa cele države
sej so v ZDA isti bedaki,kot pa v Izraelu ali Afganistanu ali v Libiji ali Savdski Arabiji

tudi v ZDA "PRISEŽEJO" z roko na Bibliji

neumnost in nič drugega
ta svet,oziroma Zemlja je od vseh nas ljudi
in treba bi bilo delat za dobrobit vseh nas
in ne vsak zase

ker,kaj bo pa ostalo na koncu,ko bo vse zjebano ?
tudi zaradi VERE
štajerc64
# 19.09.2012 ob 09:25
"Edina prava vera je fuzbal"
C.Ronaldo

pa malo želeja :)
Breathe
# 19.09.2012 ob 09:17
Seveda pa je moral proti-izraelski aktivist Erik v svojo teorijo vplesti Izrael. Kljub temu, da ga dosedaj niso omenjali niti Muslimani sami (vsaj ne v povezavi s temi zadnjimi dogodki) kljub vsemu sovraštvu Muslimanov do vsega zahodnega, kar lepo kažejo v tem primeru, on najde najgloblji vzrok spora med Islamom in zahodom v Izraelu. Ne razlike v poneumljenju z vero, ne razlike v svobodi govora, ne, vzrok je Izrael. Pač, aktivist. Proti-izraelski.

In to je "novinar" na RTV...
log
# 19.09.2012 ob 09:09
mtejo007
Dobro vprašano in povedano.
Mislim pa, da vera ni povod za sovraštvo in razlike ampak je to ČLOVEK z vso svojo nečimrnostjo. Ne želi si ateistične družbe. V bližnji zgodovini so v nekaterih državah to skušali uresnićiti in ve se do česa je prišlo (Rusija, Albanija, S. Koreja, Kuba.....).
LP
jujc
# 19.09.2012 ob 09:01
Edina religija na zahodu je religija denarja. Vse ostalo so pravljice za male volivce.
log
# 19.09.2012 ob 08:59
Rad bi videl junake, ki pri nas kristjane pribijajo na pranger, če bi to enako počeli v kakšni muslimaski državi. Ne zavedajo se, da ateistične družbe na svetu ni (razen S. Koreje..). Bi mogoče radi živeli v taki družbi? Drugače pa mislim, da bi morali vsi, ki so se odločili živeti v naši državi ali drugje po Evropi spoštovati družbene vrednote države oziroma družbe v katero so prišli živeti. Zavedati se morajo kritike, včasih tudi nepoštenega norčevanje. Kristjani in pripadniki drugih ver to stoično prenašajo in s tem živijo-TOLERANTNOST-
LP
orglar
# 19.09.2012 ob 08:57
Tisti, ki ob vsaki priliki napadate muslimane in islam kot agresivneže bi bilo bolje, da se javite takrat, ko bodo muslimani klali po zahodu toko kot koljejo in ropajo zahodnjaki/kristjani po njihovih deželah.
Verjamem, da pride čas, ko se bo tudi zahodnim zločincem povrnilo po njihovih delih.
mtejo007
# 19.09.2012 ob 08:53
Spoštovani g. Porić! Muslimani zahtevate, da se spoštujejo vaše vrednoste, vera in prepričanje povsod po svetu, pa vas sprašujem, zakaj v muslimanskem svetu ne spoštujejo moj ateizem, zakaj se mora moja žena pokriti, če pride v muslimanske dežele in zakaj se vaše žene ne odkrijejo pri nas, na javnih mestih??? ZAKAJ DVOJNA MERILA????

Ukiniti vse vere, ker so vedno bile in vedno bodo povod za sovraštvo in razlike!!!!
čofotalček
# 19.09.2012 ob 08:42
Sporni film je definitivno žaljiv do muslimanov, a po drugi strani je kar dober prikaz kako skrajne skupine interpretirajo islam.
Achilies
# 19.09.2012 ob 08:33
http://www.youtube.com/watch?v=Omd8PN5ez
N8&feature=related

takole pa zgleda ko dosežejo del %
Žal vero izkoriščajo za uveljavljanje svojih ciljev, ki so predvsem ugodno hip hop življenje.

tako kot so komunisti šli v revolucijo le pod pogojem da so postali Jara gospoda iz hlapcev gospodje brez vmesnih razvojnih stopenj.

Mislim da si v resnici ne želijo upoštevati strogih verskih zahtev po čistosti življenja, ampakj ej za nasilje in fašizem je vsak razlog dober .
spf xxii
# 19.09.2012 ob 08:29
Najbolj smešno je k gledaš k iz lukenj prilezejo in napovejo sveto vojno Danski, pa poznajo ne sveta 100 metrov stran od svojega brloga ampak užaljeni so pa na polno, čeprev ne vedo zakaj.
bsr
# 19.09.2012 ob 08:18
navigator
Torej predvidevam da tekoce govoris arabsko?
Ne, sploh ne. Saj imamo prevode. Za nas, ki nismo muslimani je to dovolj.
Hijena
# 19.09.2012 ob 08:17
Muslimanska vera je samo malo prirejena judovska...razlika med njima je majhna, kot npr. med katoliško in pravoslavno...zanimivo da se sovražijo
bsr
# 19.09.2012 ob 08:13
Nighthawk.si
Ne spomnim se kateri "žaljiv" film o krščansvu bi posneli muslimani? Posebej pa ne žaljivega o Jezusu. Tega muslimani ne delajo že zato, ker imajo v Koranu opisanega Jezusa kot velikega preroka in ga zelo spoštujejo.
Diego Armando
# 19.09.2012 ob 08:11
Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe

Ja glavno, da imate radi Mohameda... in da sovražite vse, kar diši po zahodu, sploh po Ameriki... in da ubijete vsakogar, ki si drzne kaj kritičnega reči o vas.

Obupen nastop tegale modela v Odmevih. Pričakoval bi, da bo jasno obsodil nasilje v islamskem svetu, pa nič, samo neko izgovarjanje na islamsko neenotnost itd.

Šterbenc pa je živ dokaz FDV-jevske dvoličnosti: ko v Sloveniji nekdo nariše podgano v Marijinem naročju, je to svoboda govora in umetniškega izražanja, film o Mohamedu pa nedopustno žaljenje muslimanov. Saj se strinjam, da je film žaljiv, ampak podgana pa ni???!!
jujc
# 19.09.2012 ob 08:09
Fašističnih komentarjev spet ne manjka.
Achilies
# 19.09.2012 ob 08:08
take porničeve izjave pomenijo samo ENO IZGON iz evrope.

ker njihova ljubezen do vere bo pomenila samo eno, ko bodo dosegli 15% populacije bo izbruhnila vojna z gverilo bodo pa začeli že pri 5%

ker če ne poslušam rkc in me občasno mmotijo tudi cerkveni zvonovi ja kamen, da mi ni niti najmanj do tega da bi gledal zakrite ženske na ulici da bi moral biti bradač da bi me budili ob 5.00 z najbijanjem molitve,. da nebi smel spiti več pira šnopsa vina.....

Folk prebudite se!
navigator
# 19.09.2012 ob 08:05
Berem komentarje in si lahko recem pa od kje ti ljudje vedo kako se zlica pravilno v roki drzi.
En pravi da se zenski ni potrebno pokrivat , spet drugi pravi da ima Ku'ran doma in da ga je celo bral.Torej predvidevam da tekoce govoris arabsko?

Vi samo znate izzivati nedolzne ljudi.Se tisto malo kar jim je ostalo ste napadli. Ali ni dovolj da koljete nedolzne muslimane v Siriji,Iraku,Palestini?

Eno vam povem Islam bo religija n1 vam to bilo vsec ali ne.

P.S.Koliko ljudi je ze umrlo med 2.svetovno vojno?Aja samo nekaj cez 40milijonov.Seveda vse je bilo v ime Allaha.Neee to je Muhammed reku zihr?
Rejtas
# 19.09.2012 ob 08:02
tantan@

Zakaj se ne sprašujete nekateri sledeče;zakaj muslimani niso nikol prikazal jesusa al mojsesa al marijo v takšni obliki?
so najbolj spoštljivi do drugih relegij. mislim da si to spoštovanje zaslužijo tudi oni.

Ne nakladaj in prodajaj rožic, če hočeš spoštovanje,si ga zasluži. Res je, da muslimani ne objavljajo takih in drugačnih risbic in filmov pa vendar le za moje pojme je ubiti človeka, kaj šele cel avtobus, tistih, ki niso imeli nič z tem, večji zločin, kot pa prikazovanje nekih vprašljivih filmčkov in sliki. Ti bi pa še ob tem spoštovanje, če imaš svojega boga in preroka tako zelo rad, to tudi na pravi način pokaži in potem te bom spoštoval.
čofotalček
# 19.09.2012 ob 07:56
Zgodovinsko gledano je večina religij tesno povezana s prelivanjem krvi.
Očitno imajo sedaj muslimani svoj moment.
Nighthawk.si
# 19.09.2012 ob 07:53
Koliko "žaljivih" filmov, parodij itd je bilo posnetih o krščanstvu in ostalih verah? Nič nimam proti kobeni veri ampak se mi pa zdi, da nekateri samo iščejo izgovore za nasilje. S tem seveda ne mislim celotnega muslimanskega sveta ampak samo nekatere skrajneže.
Rejtas
# 19.09.2012 ob 07:51
Kako dolgo?
Kako dolgo bomo še prenašali izsiljevanja nekih verskih skupin? Moje osebno mnenje je, da nihče nima pravice vsiljevati, moriti ali kako drugače terorizirati drugače mislečih ljudi, zaradi neke karikature ali nekega filma.
Gospod Nevzet Porić , dobro vprašanje kje so meje, isto vprašanje postavljam jaz, kaj mislite kje so meje tistih, ki niso muslimani.
Muslimani niso celi svet, so le delček tega, svet se ne bo nikoli podredil muslimanom, kakor tudi muslimani ne svetu. Vse ostalo je megla. Če bi muslimani imeli res tako radi Mohameda in Alaha, potem bi se obnašali dostojanstveno in častno in bi z tem več naredili.
Zato je moje vprašanje na mestu. Kako dolgo še?
patriot
# 19.09.2012 ob 07:41
Če bi bili katoličanui tako užaljeni za vsako sranje , ki ga zlijejo po nas, potem bi lahko dnevno demonstrirali in razbijali.

Ko pa gre za muslimane se pa tudi FDV postavi na stran vere in ne svobode izražanja.
Dvojna morala kvazi intelektualcev...
mali_piscek
# 19.09.2012 ob 07:41
Saj res ni pošteno provocirati drugače mislečih, vendar je še bolj bolano, če bodo protesti v Evropi.

Morda pa si nekdo želi kaosa v Evropi, da bo še bolj pritiskal na ljudi - doktrina šoka.
mrki1
# 19.09.2012 ob 07:40
tantan


# 19.09.2012 ob 00:21
Prijavi neprimerno vsebino zakaj se ne sprašujete nekateri sledeče;zakaj muslimani niso nikol prikazal jesusa al mojsesa al marijo v takšni obliki?
so najbolj spoštljivi do drugih relegij. mislim da si to spoštovanje zaslužijo tudi oni.
-------------
očitno si eden izmed tistih , ki so malo slabi informirani !!, Muslimani v marsikateri državi kristjane načrtno zatirajo na prefinjen način. le koliko je cerkva v muslimanskih drćžavah za razliko od mošej v državah s krščanstvom ? in ne nakladat o neki muslimanski strpnosti - JE NI !!
flawed
# 19.09.2012 ob 07:33
@tantan
neki dejstev ti bom naševal,tako na hitro,
islam je bila prva relegija,ali lahko rečeš,civilizacija ki je
- dala ženskam pravico do dedovanja.
-prepovedala suženstvo in odpravila nestrpnost do drugih ras.
v manj kot 50 let,ko je bila država velka skor od kitajske do francije,so odpravili revščino, ni bilo socialno ogroženih.
islamski bančni sistem je edin pravični do navadnih smrtnikov,in revežev,ker ni obresti.
naštejem lahk velik.


Super se sliši na papirju. Prav tako se na papirju super slišijo vse krščanske modrosti in pridobitve komunizma. Dokler se v to ne vklučijo ljudje, ki to zlorabijo za svoje politične cilje.
In nastala situacija nima nobene zveze z religijo. Spet zgolj politični cilji.
Mislim, da od velikih svetovnih religij samo budizem ni umazan s krvjo ...
In če smo že pri tem, za Tiberiusa Caesarja Augustusa je bil Jezus Kristus terorist, ki je spodkopaval temelje rimskega imperija.
orglar
# 19.09.2012 ob 07:19
Če je islam vera, ki bo pomagala muslimanom pregnati zahodne zločince, pošasti, ki hodijo pobijati, ropatri, uničevati kolonizirati njihove dežele in poniževati njihove ljudi, vera, ki bo zaustavila zahodno nasilje, rasizem in genocid nad drugimi kulturami in civilizacijami, zlomila hrbet zahodnemu pohlepu po dobičku in oblasti, njihovo aroganco, potem je ta vera še kako pozitivna.
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 07:16
tantan
# 19.09.2012 ob 00:21
Prijavi neprimerno vsebino
zakaj se ne sprašujete nekateri sledeče;zakaj muslimani niso nikol prikazal jesusa al mojsesa al marijo v takšni obliki?

če se nemotim ne gre toliko za spoštovanje druge vere, kot pa sta del islama dudi ta dva ali se motim ?
Vsemogočni
# 19.09.2012 ob 07:15
Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe

Če bi bilo temu res tako, bi na provokacije odreagirali na veliko strpnejši in kulturnejši način.
Mohamed je namreč ravno tako, kot Jezus, pridigal o miru, ljubezni, strpnosti in visoki moralnosti.
Torej, glede na divjaško reakcijo muslimanov, zaradi nekega nepomembnega filma, je jasno, da ti ljudje nimajo niti najmanjšega spoštovanja do svojega preroka. Še več, oni sami so namreč tisti, ki ga najbolj sramotijo, le da se ubogi duhovni reveži tega niti ne zavedajo, ker so preveč primitivni.

Od nepismenih ljudi, ki so slišali samo za eno knjigo, kaj boljšega ne moreš niti pričakovati.
Lahko bi pa še američani hlinili ogorčenje in spustili nekaj bomb na protestnike.
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 07:14
Mnenje Nevzeta Porića je, da je Mohamed brezgrešen. Ok to je njegovo mnenje na katerega ima pravico in ga spoštujem a imam jaz pravico na svojo mnenje ?
Lu Yehi
# 19.09.2012 ob 07:10
Erik Valenčič je v prispevku skušal opredeliti dejanske vzroke nasilja.

Oziroma je kot hijena izkoristo trenutno situaciji za prikaz svojega antiisraelskega pogleda na svet. Kakšne bučke so to, da bo imel ves muslimanski svet bianko pravico do sovraštva zahoda zaradi medržavnega spora v Israelo ?

Še dobro, da ni rekel, da je krivda na križarskih vojnah in če ima tako razmišljanje naj pove kakšno pravico ima zahodni krščanski svet zaradi nasilnega poturčevanja bosne v preteklosti ali afrike danes ? Mislim neumno razmišlanje, da takole opravičuješ globalno nasilje.
gavra76
# 19.09.2012 ob 07:04
vse religije tega sveta so samo problemi vseh nas… a zato, ker sem rojen v slo moram vsakih 15 min poslusat cingljanje z ene stavbe tuki blizu… a zato, ker je nekdo rojen nekje drugje, mora imet obrezanega predno lahko sam odloca kasnga bi mel itd. to tekmovanje med religijami me spominja na otrosko kreganje 'moj oci je mocnejsi od tvojga' s katasreofalnimi posledicami za clovestvo.

zacnite razmisljat s svojo glavo in ne mislite to kar vam govorijo eni cudni tipi obleceni u cudne cunje, ki tut slucajno ne verjamejo v to kar pridigajo
KLIPAN
# 19.09.2012 ob 06:55
Že kot malemu so mi povedali, da je vera opij za nevedno ljudstvo.
Kristjani in muslimani to dokazujejo vsak dan znova.
zemljemerec
# 19.09.2012 ob 06:54
To je začaran krog. Moški je pač napaka matere narave, ki večno išče razloge za spopade in boje, da nahrani svoj ego.
AlFe
# 19.09.2012 ob 03:46
Gaius Julius # 19.09.2012 ob 00:08: "Meni osebno pa je svoboda govora sveta in nič je ne sme ovirati, kajti to je temelj zahodne družbe"

Kako slabo poznamo temelje zahodne družbe. Berimo:

Evropska konvencija o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin
spletna povezava

10. člen
Svoboda govora

Vsakdo ima pravico do svobodnega izražanja. Ta pravica obsega svobodo mišljenja ter sprejemanja in sporočanja obvestil in idej brez vmešavanja javne oblasti in ne glede na meje. Ta člen ne preprečuje državam, da zahtevajo dovoljenje za delo radijskih, televizijskih in kinematografskih podjetij.
Izvrševanje teh svoboščin vključuje tudi dolžnosti in odgovornosti in je zato lahko podvrženo obličnostim pogojem, omejitvam ali kaznim, ki jih določa zakon in ki so nujne v demokratični družbi zaradi varnosti države, njene ozemeljske celovitosti, zaradi javne varnosti, preprečevanja neredov ali zločinov, za zavarovanje zdravja ali morale, za zavarovanje ugleda ali pravic drugih ljudi, za preprečitev razkritja zaupnih informacij ali za varovanje avtoritete in nepristranskosti sodstva.
AlFe
# 19.09.2012 ob 03:38
el CARTEL # 19.09.2012 ob 00:12: "drugače bodo muslimani užaljeni, če naše ženske ne bodo pokrite, ker tako pač piše v koranu"

Nepoznavanje muslimanstva in potem delanje napačnih sklepov - lahko celo rečem izmeišljevanje dejstev po občutku. Tisto o zakritosti ne piše v koranu, ni verska zahteva ampak stvar običajev. So muslimani, kjer ženske niso zakrite. Ruta preko obraza je npr. prepovedana v Egiptu.
Kamikaze
# 19.09.2012 ob 03:21
Bi dal direktni link pa so na Daily show-u skenslali video.

En film, ki se pravtako dela norca iz religije pa se ne spomnim da bi gorelo kakšno britansko veleposlaništvo.

Da ne govorim na primer o CD coverju skupine strelnikoff.

Odziv muslimanov je pravzaprav političen in ne verski. Praktično povsod so proteste zagnale marginalne politične skupine, ki situacijo izkoriščajo. Tisti, ki pa nasilno protestirajo dejansko zaradi žalitve vere pa niso na čistem... Vrnite zahodu. Naredite film ali karikaturo jezusa, papeža, križarjev, Marxa, Lenina, karkoli, ne pa da se požigajo veleposlaništva.

Za konec pa še del posnetka, ki ni ukinjen: http://www.thedailyshow.com/watch/mon-september-17-2012/actual-democalypse-2012---islam-s-growing-pains
Stern4president
# 19.09.2012 ob 02:20
edina razlika med muslimani in kristjani je v temu, da so sledji nekaj stoletij naprednejsi in svoje zlobne namere bolj prefinjeno prikrivajo, medtem ko so prvi se vedno na tisti odkriti stopnji agresije in so zato tudi manj nevarni pa ceprav se razstreljujejo
visoki
# 19.09.2012 ob 01:55
dosti je teh zgodovinskih filmov o jezusu za božič,plačujem naročnino rtv in hočem mir
kobiIica
# 19.09.2012 ob 01:47
take it easy guyz, model ga trolla, tipicen troll, morda ceno najboljsi v zgodovini slovenskega naroda.
nikajelenc
# 19.09.2012 ob 01:42
Svoboda, čast in slava, kar vsem religijam tega sveta!

Nekaj dragi svobodnjaki, ki govorite o nasilju muslimanov nad drugimi pa naj bo le jasno, vsaka kultura na tem svetu ima neka svoja pravila, ki jih je vsak dolžen spoštovati na njihovem področju oziroma za njihovimi mejami.

"Alah akbar!"
tantan
# 19.09.2012 ob 01:08
koran si bral ja,tega ne govori nben ki ga je bral,edin če ga ni razumil,to je drugo.
ko boš mal začel potovat v tist svet,in spoznavat ljudi boš drugač govoru,če pa misliš da zato ker si vidil trst in celovc,vidil cev svet,je to problem,a ta problem je tvoj,ga boš moral sam reševat.
NEmafiji
# 19.09.2012 ob 00:56
Ko slišimo Igorja "čutimo" smučanje," fuzbal", malo veslanja ... sedaj pa resne teme ...
to da je končal Fdv in ima izkušnje na TV (šport) ...še NE pomeni, da človek pokriva vse.
Primankuje primeren kader ali kaj (ok po točkah ima pogoje za mesto, ki zahteva)na RTC?
ampak to je tako kot če bi v Italiji -od danes na jutri oz. v 1 letu- Pippo Baudo "prešaltal" iz šovov na verski program (komentiranje nedeljske maše9 ali zunanje politični program (komentiranje in povezovanje).

Gledalci povezujejo javno tv osebo s tistim kar dela na tv.
Naredi se "podoba", karizma" ki se ohrani je zaščitni znak -posebno na nacionalkah-.
Pri nas se prvo poglavje "upravljana" s kadri na Tv, ki je povezano s po italijansko "immagine" podobo ... sploh ne upošteva.

Zato resni in pomembni pogovori kot današnji izvenijo ... kot klic v prazen brezračen prostor.
Žal.
makoshark
# 19.09.2012 ob 00:45
@tantan

Vse kar naštevaš še ne pomeni, da je islam spoštljiv do drugih religij ali do recimo drugače mislečih.

Sem ateist, o religijah nasplošno nimam prav dobrega mnenja. Koran imam doma in sem ga iz radovednosti prebiral. O kakšni posebni strpnosti v tej knjigi pa nima smisla izgubljati besed.
tantan
# 19.09.2012 ob 00:44
mogoče bi bila reakcija vsaj za malenkost manjša,če bi se svet spomnil pokol 2000 palestinskih civilisto v sabri in shateli,katerega obletnica je 17. sep. par dni nazaj.
naj počivajo v miru.
NEmafiji
# 19.09.2012 ob 00:43
Igor (E. Bergant) je in bo ostal povezan z zlatimi lisicami, delci sekund v vjuganju med količki in ostalim športom.
Tudi zato NE deluje prepričljivo in primerno za tak pogovor ... univerzalec. Vsak za vse primeren.
Itak
tantan
# 19.09.2012 ob 00:40
Gaius Julius
spet en nevedneš;
jidje so bili edin spoštovani in varno v islamskem imperiju.zato kar se zdej dogaja pa so sami krivi ko so vzel palestincem domovino.
mimogrede,palestinci so mešanca več etničnih skupin in relegij.
tantan
# 19.09.2012 ob 00:37
freak
ti si živ primer nekoga ki govori o stvareh o kateriv pravzaprav nima pojma,preber kakšno knijgo o islamu ti bo to jasn kot modro nebo.
neki dejstev ti bom naševal,tako na hitro,
islam je bila prva relegija,ali lahko rečeš,civilizacija ki je
- dala ženskam pravico do dedovanja.
-prepovedala suženstvo in odpravila nestrpnost do drugih ras.
v manj kot 50 let,ko je bila država velka skor od kitajske do francije,so odpravili revščino, ni bilo socialno ogroženih.
islamski bančni sistem je edin pravični do navadnih smrtnikov,in revežev,ker ni obresti.
naštejem lahk velik.
teb freaku pa predlagam kej prebrat o tistem kar misliš komuntirat,da se naoš spet osramotil.
-
paganinis
# 19.09.2012 ob 00:37
pa kerga to zanima ta propaganda,mogoče ovce?
Molotow
# 19.09.2012 ob 00:35
Muslimani sovražijo sioniste in ameriko, ne pa Judov na splošno. Zato jim je pa fajn v Iranu.
Gaius Julius
# 19.09.2012 ob 00:32
@tantan

so najbolj spoštljivi do drugih religij? Upam, da si sarkastičen. Njihovo spoštovanje do Judov je namreč tako silno, da tvoje mnenje lahko razumem zgolj kot sarkazem ali popolno nepoznavanje razmer.
bum
# 19.09.2012 ob 00:31
oz. v 12. stoletju, potem pa osvajalci v južni ameriki, ki so tudi podrejali domača plemena "z namenom spreobrnitve" v resnici pa zaradi zlata
bum
# 19.09.2012 ob 00:27
@freak ja jezus je pridigal o morali kaj pa use vojne, križarski pohodi in ostale reči ki so se počele " v imenu kršanstva". To nasilje nima dosti veze z vero to je politična propaganda skrajnežev da bi si pridobili politično moč in ki novačijo naivne ljudi da se jim pridružijo podobno kot je to počel vatikan v 15. stoletju v "imenu vire"
Freak.
# 19.09.2012 ob 00:27
@tantan
so najbolj spoštljivi do drugih relegij. mislim da si to spoštovanje zaslužijo tudi oni.


Bejš no! Ko jih poslušaš, pa slišiš, da je potrebno pobiti vse nevernike. Za njih pa smo neverniki vsi, ki ne verujemo v islamsko vero.
tantan
# 19.09.2012 ob 00:21
zakaj se ne sprašujete nekateri sledeče;zakaj muslimani niso nikol prikazal jesusa al mojsesa al marijo v takšni obliki?
so najbolj spoštljivi do drugih relegij. mislim da si to spoštovanje zaslužijo tudi oni.
Freak.
# 19.09.2012 ob 00:19
Nevzet Porić: Mohameda imamo radi bolj kot sami sebe

Če bi bilo temu res tako, bi na provokacije odreagirali na veliko strpnejši in kulturnejši način.
Mohamed je namreč ravno tako, kot Jezus, pridigal o miru, ljubezni, strpnosti in visoki moralnosti.
Torej, glede na divjaško reakcijo muslimanov, zaradi nekega nepomembnega filma, je jasno, da ti ljudje nimajo niti najmanjšega spoštovanja do svojega preroka. Še več, oni sami so namreč tisti, ki ga najbolj sramotijo, le da se ubogi duhovni reveži tega niti ne zavedajo, ker so preveč primitivni.
Molotow
# 19.09.2012 ob 00:19
Več kot butast ta film ni. Tudi ni vreden truda. Masaker nad ljudmi in to s temeljev zahodne družbe, za zažgat ambasadorja ali pa kar vse kolaborante fašizma.
el CARTEL
# 19.09.2012 ob 00:13
*mohameda ne sme slikati/risati/upodobiti whatever
izzy
# 19.09.2012 ob 00:13
Porić, Mohameda je pa igral porno igralec.
el CARTEL
# 19.09.2012 ob 00:12
Muslimani se seveda lahko grejo samocenzuro med seboj, če hočejo, ostali pa bomo govorili, kar bomo hoteli.

točno tako.. drugače bodo muslimani užaljeni, če naše ženske ne bodo pokrite, ker tako pač piše v koranu (kot recimo da se muslimana ne sne slikati)

in nisem nestrpen, VSAKDO je lahko musliman, le mene ne bo omejeval s tem.. jst bom pač kritiziral religijo in podpiral karikature
makoshark
# 19.09.2012 ob 00:10
Mnenje Nevzeta Porića je, da je Mohamed brezgrešen. Moje mnenje je, da je Mohamed zlorabil svoj vpliv in stvari vodil in izpeljal tako, kot mu je v določenem trenutku bolj ustrezalo. Za mene je bil Mohamed zelo "grešen" človek, po današnjih standardih bi ga označili za pedofila, homofoba, antisemitista,... nasploh za zelo nestrpnega človeka.

Torej mnenja so deljena in muslimani še kako radi izražajo svoja mnenja (da ne zapišem še kaj hujšega), zato morajo dopustiti, da jih tudi ostali lahko izražamo na račun islama. Tudi kritična, tudi humoristična, konec koncev tudi žaljiva (saj za njih je žalitev že kar vsaka kritika njihovega preroka).
Gaius Julius
# 19.09.2012 ob 00:08
Cartel, podpis.

Meni osebno pa je svoboda govora sveta in nič je ne sme ovirati, kajti to je temelj zahodne družbe. Muslimani se seveda lahko grejo samocenzuro med seboj, če hočejo, ostali pa bomo govorili, kar bomo hoteli. Ta bedast video je ravno to, bedast, ampak nasilje ni odgovor. Ogromno bedastih zadev sem že slišal in videl, pa nisem ničesar uničil zaradi njih, kaj šele koga ubil. Naj argumentirano odgovorijo ustvarjalcem videa, naj jih tožijo, karkoli, samo ne moreš pa kot divjak požigat ambasad, ker se ti to zdi edini pošteni "odgovor".
el CARTEL
# 19.09.2012 ob 00:07
tudi tajnik v studiju ima isto argumentacijo - zahod ve, da slikanje muhameda žali ljudi, pozablja pa, da so muslimani tisti, ki se necivilizirano odzovejo na to agresijo (sicer obsoja take proteste, a še vedno ne vidi glavnega problema - NASILJE)

evropa se pač ne bo pustila cenzurirati nikomur. če se ne pustimo krščanstvu, zakaj bi se muslimanom? ker so nasilni?

"on je svetost" (muhamed) - muslimani bi hoteli, da je muhamed svet za vse. pač ne bo šlo. islamu se pač ne bomo klanjali

sicer pa tajnik islamske skupnosti je tudi tu, zopet, potegnil karto genocida nad bošnjaki. kaj ima to veze? nismo mi odgovorni za to. a bi se zaradi tega morali klanjati islamu. do kdaj se bodo srečreniške žrtve uporabljale ta vsak politični cilj, ki obstaja na svetu
tantan
# 19.09.2012 ob 00:04
predlagam ogled videa pred komuntiranjim.
el CARTEL
# 18.09.2012 ob 23:56
najprej naj povem, da je gnusno kako se zahod vpleta v vsak f***ing izbruh nasilja v islamskem svetu.. ja zahodni morilci bi morali biti v haagu ali obešeni, ampak to ne more biti vzrok vsakega opravičevanja nasilja muslimanov

muslimani pobijajo ljudi zaradi užaljenosti, to je point (otroci se recimo zgodaj naučijo, da užaljenost, kot član družbe, ne moreš reševati z AGRESIJO). ne zato, ker je zahod bombardiral afganistan

evropejci jim pomagamo pri "napredku". ko se ljudje ne bodo več POBIJALI zaradi žaljivih slikic, potem lahko nehamo
breadmonster
# 18.09.2012 ob 23:47
Ja, zelo je vidna ta ljubezen. Ayan Hirsi Ali je fasala fatwo zaradi te ljubezni. Ker si je drznila zapustiti to pošastno religijo.
Jezni Smrk
# 18.09.2012 ob 23:41
Sovražim spoštovanje.
Kazalo