Svet

Poudarki

  • Več mrtvih na petkovih protestih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 24 glasov Ocenite to novico!
Pakistanski muslimani pozivajo k linču. Foto: EPA
Sana
Jemenska prestolnica Sana je bila priča enemu hujših protestov. Foto: EPA
Gaza
Petkove molitve so na proteste privabile še več muslimanov. Foto: EPA
Gaza
Za muslimane je ameriški film nov dokaz nespoštovanja njihove vere. Foto: EPA
Kartum
Protestniki so podtaknili ogenj v ameriškem veleposlaništvu v Kartumu. Foto: EPA
VIDEO
Muslimani protestirajo za...

Dodaj v

Film, ki je razvnel muslimanske strasti: Egipt poziva ZDA, naj nehajo žaliti

Bes muslimanov se še ni pomiril, ZDA razmeščajo svoje sile po svetu
15. september 2012 ob 09:31,
zadnji poseg: 15. september 2012 ob 20:52
Kabul - MMC RTV SLO/STA/Reuters

Do islama žaljiv ameriški film o preroku Mohamedu je razburil tudi egiptovskega premierja, ki pravi, da morajo ZDA storiti vse, da bi ustavile žaljenje islama.

Premier Hisham Qandil je za BBC dejal, da je "nesprejemljivo žaliti islamskega preroka", je pa ob tem dodal, da nasilni protesti niso pravi odgovor. Po Qandilovih besedah so egiptovske oblasti storile vse, da bi zaščitile tuja veleposlaništva v državi, da pa morata obe strani izboljšati svoje nazore do druge.

Medtem pa je losangeleška policija pridržala in zaslišala moškega, ki naj bi bil odgovoren za nizkoproračunski 13-minutni film Nedolžnost muslimanov, ki je sprožil nasilne proteste muslimanov po vsem svetu. Gre za 55-letnega producenta Nakoulo Basseleya Nakoulo, v Kaliforniji živečega egiptovskega Kopta. Po besedah policije je šel Nakoula, ki prestaja pogojno kazen zaradi finančnih poneverb, s policisti prostovoljno.

Vojna napoved veleposlaništvom ZDA
Zaradi filma, ki se posmehuje iz preroka Mohameda, so ta teden izbruhnili protesti v islamskem svetu, predvsem pred ameriškimi diplomatskimi predstavništvi, prizaneseno pa ni bilo niti predstavništvom drugih zahodnih držav.

Za muslimane je izjemno žaljivo vsako prikazovanje preroka, še posebej na posmehljiv način. Zaradi tega so bili v preteklih letih že protesti, najhujši po objavi karikatur preroka v danskem časopisu.

Napad na oporišče princa Harryja
Talibani so danes na jugu Afganistana napadli oporišče Nata kot odgovor na žaljivi ameriški film o Mohamedu, ki še vedno vznemirja muslimane po vsem svetu.

V napadu na oporišče Bastion v afganistanski pokrajini Helmand sta bila ubita dva ameriška marinca, več vojakov pa je bilo ranjenih. Talibani so uporabili tudi raketomete. "Napad je maščevanje Američanom za film proti preroku," je sporočil tiskovni predstavnik talibanov Kari Jusuf.

Ob napadu je bil v oporišču tudi britanski princ Harry, ki pa ni bil poškodovan. V začetku tedna so talibani napovedali, da bodo naredili vse, da bi ubili ali ugrabili tretjega v vrsti za britansko krono, kar so poimenovali "Operacije Harry".

Spontani protesti
V torek je bil v napadu na ameriški konzulat v libijskem mestu Bengazi ubit ameriški veleposlanik. Čeprav je množica jeznih muslimanov konzulat napadla zaradi filma, so domneve, da je šlo mogoče za načrtovan napad in vpletenost islamskih skrajnežev.

Drugje so bili protesti večinoma spontani in so se pozneje sprevrgli v spopade s policijo. Najbolj vroče v islamskem svetu je bilo v petek, ko so protesti dobili zagon po tradicionalnih petkovih molitvah.

V tunizijski prestolnici, Tunisu, je množica napadla in vdrla v ameriško veleposlaništvo, kjer so jezni protestniki razbijali okna, metali molotovke in se s kamenjem spravili na policiste. V spopadih s policijo sta umrla dva človeka, 29 jih je bilo ranjenih. Tunizijski predsednik Moncef Mohamad je obsodil "napad na veleposlaništvo prijateljske države".

ZDA krepijo varnost veleposlaništev
Napeto je bilo tudi v sudanskem glavnem mestu Kartum, kjer se je pred ameriškim veleposlaništvom zbrala večtisočglava množica in vdrla v kompleks ter razobesila islamistično zastavo. Spopadi s policisti in protestniki so zahtevali tri žrtve, med osebjem veleposlaništva pa ni bilo ranjenih.

Protestniki so napadli tudi britansko in nemško veleposlaništvo. V zadnjem so nemško zastavo zamenjali z islamistično in razbijali okna ter pohištvo znotraj poslopja.

Policija je množico protestnikov skušala razgnati s solzivcem. Poročevalec agencije Reuters je po drugi strani poročal, da so nekateri policisti mirno stali, ko so protestniki vdrli v veleposlaništvo, in celo pomagali, da so preplezali varnostni zid.

Tudi v Jemnu so se protestniki znesli nad ameriškim veleposlaništvom in ameriška vojska je v prestolnico napotila poseben vod marincev, ki bodo okrepili varovanje. Dodatni pripadniki marincev so bili napoteni tudi v Kartum.

Spopadi tudi v Sydneyju
Ameriški obrambni minister Leon Panetta je napovedal, da so ZDA začele razporejati svoje vojaške sile, da bi lahko odgovorile na nemire 17 ali 18 krajih islamskega sveta. "Pripraviti se moramo na morebitno možnost, da protesti uidejo izpod nadzora," je dejal.

V Tripoliju na severu Libanona so vročekrvni protestniki, ki so izražali tudi nasprotovanje obisku papeža v državi, napadli podružnico ameriške verige restavracij s hitro prehrano. Ubit je bil en človek.

Protesti pa niso omejeni samo na islamski svet. Iz Sydneyja poročajo, da se je več sto protestnikov spopadlo s policijo. Hkrati so s steklenicami in čevlji obmetavali ameriški konzulat v mestu.

G. V., K. S.
Prijavi napako
Komentarji
albert36
# 16.09.2012 ob 13:50
Muki -1 Se strinjam.
Vsa, prav vsa verstva so vzrok za vse zlo na tem planetu. Ko se bo iz betic širokih množic izbilo vse Alahe, Kristuse, Jahve, Bude in še ne vem katere bogove, se ne ščuvalo preprosta ljudstva eden proti drugemu IN ko Ne bodo moderni kolonizatorji vsega sveta -beri USA, UK, Francozi in Nemci netili za svoj dobiček moderne vojne, bo morda kaj bolje na Svetu.
Mi ni potrebno brati kaj več komentov....
Aaron
# 16.09.2012 ob 10:46
Muslimani so izgubili kompas, totalno.
galoper
# 16.09.2012 ob 09:33
Kaj bi počeli muslimani, če bi kdo zažgal simbol njihove vere, kot so križ v slovenskem primorju?
Kulturni nivo je zelo različen in ne ustreza vsakemu okolju.
sanauna
# 16.09.2012 ob 09:28
Lu Yehi

Islamska skupnost je v Sarajevu obsodila nasilje nad diplomatskimi predstavnistvi po svetu, vec o deklaraciji na www.rijaset.ba ,....preberi si!
a2b8i30o
# 16.09.2012 ob 09:22
Upam da ne bodo posneli naslednijih filmov:
The 40 year old muhammad
Mohamad and loathing in Las Vegas
The Mohamed invasion
Back to alah
Alah vs. Predator
Mohamed in Paris
All the mohamed's men
Mohamed ragtime band
The accidential muslim
The arab patient
Save me from zombie Mohamamad
Alah swan
Alah and sand
Mohamed's birthday
Born on forth of ramazan
The alah's ultimatum
Mohamed doesn't cry
Breakfast at Alah's
The bridge on river Alah
Brokeback Mohammad
Bullets over Arabia
Butch Mohamed and Sundance Alah
Call me Alah
Chariots of Alah
A Mohamed Carol
Climbing the Mohamed
Alah's daughter
The constant muslim
The cowboy and Mohamad
Crouching Alah, Hidden Mohamed
The curious case of Benjamin Mohamed
The dark Alah
Mohamed walking
The Mohamed hunter
Der Alah's face
The diary of Kada Muhamad
Divorce, muslim style
Dr.Mohamed and Mr. Alah
Educating Mohamad
Mohamed: The Golden age
Erin Mohamedović
The face of Alah
A farewell to Alah
Muslim on the roof
A fish called Mohamed
Forrest Mohamed
The Muslim connection
Funny Alah
Mohamed's agreement
The Mohamed with Alah's tatoo
Gone with Alah
Goodbye, Mr. Mohamed
Mohamed is my enemy
Guess who's coming for dinner
Šeherzada and her sisters
The mosque on 92th street
How the east was won
Il Mohamedino
The ramazan day
Inglorious muslims
Joan of Mohamed
Judgement at Meka
Mohamed's park
King Kong vs. Mohamed
The Mohamed's speech
Mohamed vs. Mohamed
The last muslim
Mohamed of Arabia
Letters from Medina
The Alah in the winter
The Alah of the Rings: Mohamed's return
The madness of prophet Mohamad
Mohamed Poppins
Midnight muslim
The Million khaleyi girl
Arabia burning
Meka does not belive in tears
Mr. Alah goes to Bagdad
No country for old muslims
The nutty prophet
An officer and a muslim
One flew over Alah's nest
Pirates of Arabia: Mohamed's chest
Raging Alah
Return of the Mohamed
Mohamed's list
Alah in love
The silence of the pigs
Song of the east
Alahkatus
A steetcar named Alah
72 virgins
Mohamed 2: The judgement day
They shoot muslims, don't they?
A thousand muslims
The times of Harvey Mohamed
To kill a Mockingalah
Viva Mohamed!
East side story
Who framed Roger Mohamed
Alah the muslim
A year of living like muslim
Wrestling mohamed
The wonderful world ob brothers Mohamed
Muslim of the year
help
# 16.09.2012 ob 09:06
Ravnokar sem iz zanesljivih virov zvedel, da so ambasado v bengazi amei sami porusil in ubili svojega ambasadorja,..

Tole naj bi bilo kao sarkastično, ampak je v bistvu res. Isti ljudje, ki so linčali Gadafija so zdaj linčali ameriškega ambasadorja. V bistvu poetična pravica LOL.
Mufisol
# 16.09.2012 ob 08:45
Nekaj tehtnih komentarjev, potem pa samo prerekanje, kdo bo koga. Psi lajajo....pa vendarle....
goreči zagovorniki, priporočam vam izlet v arabske države, mogoče se vam posveti, mogoče pa vam bo tako všeč, da se boste preselili.
Problem so neizobržene množice in trend se očitno pojavlja tudi pri nas. Svobodo jemljemo za samoumnevno, medtem pa pišemo in govorimo pizdarije. Bo že res, zgodovina se mora ponoviti.
Lu Yehi
# 16.09.2012 ob 08:28
darb

A ni zanimivo, da Slovenska in EU skupnost ni obsodila tega poboja civilistov zaradi neokusne šale. Me kar skrbi, da 70 miljonov v eu podpira tako obračunavanje
darb
# 16.09.2012 ob 08:25
Orglar in ostali. Ma vi ste vsi bolani v glavi ali kaj? Zaradi enega neumnega filma pobijajo in uničujejo vse pred sabo in vi to podpirate? Ma preselite se v Sudan, če vam je tako všeč.
orglar
# 16.09.2012 ob 07:11
Muslimani imajo prav, da se upirajo in izganjajo zahodne zločince, roparje, hujskače in morilce iz njihovih dežel. Tu se ne gre samo za en film, take filme, ki smešijo in demonizirajo arabce in muslimane je mnogo. Žal imajo v mnogih muslimanskih državah korumpirano vodstvo, ki se zaradi osebnih interesov vdinjajo satanistom in so lahek plen sionističnemu zahodu. Želim jim uspeha v njihovem boju.
nikhrast
# 16.09.2012 ob 04:46
A ja, na Youtube, pa lahko vpišete naslov, The innocence of Muslums.
Res patetičen film, ne moreš ga vzeti resno, žali filmsko industrijo, ne muslimane, mislil bi da ga je tako namenoma naredila Monty Python grupa.
nikhrast
# 16.09.2012 ob 04:39
http://www.youtube.com/watch?v=MAiOEV0v2
RM
Če ga še res niste pogledali.
kenda
# 16.09.2012 ob 01:27
Res je, da imajo ZDA veliko masla na glavi, ampak vseeno je treba dodati še tole:

Avtor tega filma je nor posameznik, zadevo je sfinancirala in ustvarila majhna skupina Američanov. Gre za marginalca v ameriški družbi -- človek je bil eno leto v zaporu zaradi ponarejanja čekov. On ne predstavlja ZDA ali njenih vrednot. 99% Američanov se z njim, oziroma takim žaljenjem Islama, ne strinja. Prikazuje pa se, kot da je ta film naredila kakšna uradna ameriška inštitucija, oziroma kot da to predstavlja vrednote ZDA. V vsakem narodu so norci, oziroma neke ekstremne skupine.
jassmina
# 16.09.2012 ob 00:39
Vojsko ZDA kontrolirajo zionistični lobiji in vemo kakšen je odnos zionistov do islamistov, tako da se ne čudim, da se največja ubijalska mašinerija (torej vojska ZDA) razvršča po svetu.

Sovraštvo islamistov do američanov lahko mašinerija dobro izkoristi, saj bo javno mnenje v ZDA vedno za vojno, če bodo imeli občutek da so osovraženi, napadeni (javno mnenje za vojne po islamskem svetu po 11.9. je bilo močno v prid zionistom)

Problem je precej bolj kompleksen kot tale bedast filmcek, ki je lahko deluje samo kot koristen povod za posredovanje vojaške mašinerije za večjo kontrolo prebivalstva in naravnih virov... Definitivno pa filmcek ni vzrok za nemire v islamskem svetu...
Lu Yehi
# 16.09.2012 ob 00:29
Ima pa Iranski narod velik plus, ker so zelo zadržani v tej sceni z filmom so razumen narod kot že od nekdaj trdim.

V Iranu se znajo tudi poalit iz sebe

Filmček je delo Iranske tv, da nebo kdo govoril kaj o zahodu ... sem se iskreno nasmejal res

btw. Sudan je zavrno zahtevo U.S. po namestitvi 50 u.s. marincev v ambesado
kaj_kaj?
# 16.09.2012 ob 00:03
Vsak ima lahko svoje mnenje. To mnenje lahko tudi prostovoljno izraža. Če nekoga užali, to ni problem tistega, ki neko mnenje izraža.

Jaz lahko o Mohamedu pišem in govorim kar mi paše in zato nihče nima pravice, da kakorkoli obračunava z mano.

Kot se lahko posmehujemo krščanstvu se lahko posmehujemo islamu in praktično vsem prerokom in bogovom širom sveta. Praktično s tem muslimani izkazujejo, da so netolerantni.

Pa pustimo zdaj okupacije določenih držav in marionetne vlade v rokah zahoda.

Ker če bi prenesli to muslimansko logiko v Evropo, bi lahko vse priseljence muslimanske veroizpovedi izgnali zaradi požiganja cerkva, napadov na veleposlaništva in pobijanja kristjanov.
jazbc
# 15.09.2012 ob 23:36
Ravnokar sem iz zanesljivih virov zvedel, da so ambasado v bengazi amei sami porusil in ubili svojega ambasadorja,..
malidelnicar
# 15.09.2012 ob 23:16
Kje ste zdaj vsi anti-američani? A nismo pri nas v Evropi za levico, za multikulturnost in naprednost? :)
zyor
# 15.09.2012 ob 23:14
@sanauna
Ti pa premores izredno veliko sovrastva,me zanima al tocis v avto arabsko nafto ali scijes v tank

kakšna arabska nafta? Nafta je zemeljski vir - fosilno gorivo, to ni izdelek! Arabci imajo edino to srečo, da prebivajo na ozemlju z ogromnimi zalogami. Črpajo jo pa tako in tako američani, arabčekom se še sanja ne, kako jo iz zemlje spravt!
minnaema
# 15.09.2012 ob 22:45
......Hm ali se ne skriva morda pod temi hudimi agresijami povsem "DRUGA PLAT DOGODKOV" ? Veliko je še "satanizma" na tem ljubem svetu, ki postaja vsestransko nestrpen in kontinuirano agresiven.
Ob takšnih izhodiščih se je resno za zamisliti- kako naprej,menda tudi zato, ker se ne najde dogovarjanj in sporazumevanj, temveč agitacije vseh sort in oblik - žal in Lp
smoky77
# 15.09.2012 ob 22:36
Zakaj se take in podobne zadeve v zvezi z muslimani, terorizmom in podobnim okrepijo pred amariškimi volitvami?? hmmm
Nikec3
# 15.09.2012 ob 22:36
Egipt poziva ZDA, naj nehajo žaliti

Zahod poziva Egipt in ostale problematične države, da naj si preberejo osnove o satiri ter komediji.

Začetki komedije segajo v staro grčijo, približno 3000 let nazaj.
Captain Obvious
# 15.09.2012 ob 22:24
Barbari.:S
1970b
# 15.09.2012 ob 22:18
Pogledal sem si trailer filma, ki žali preroka Mohameda. Film D produkcije, nastal v neki garaži, nepovezano in nekvalitetno. Na videz popolnoma benigno.

Intenziteta odziva v muslimanskem svetu se z našimi očmi zdi popolnoma nerazumljiva

Očitno premalo poznamo in razumemo naše vzhodne sosede. Seveda pa tudi oni ne razumejo nas.

Se bo treba pogovarjat.
Vsemogočni
# 15.09.2012 ob 21:51
Tujim državam ni potrebno pošiljati svoje vojske v ZDA da bi zaščitle veleposlaništva.
To je pa zato, ker so v civiliziranem svetu velja pravilo, da so veleposlaniki nedotakljivi(razen če na veliko kršijo zakone, kot je na primer posiljevanje, ropi bank, umori). V ameriki se lahko zgodi da bodo njeni državljani protestirali pred določenim veleposlanštvom, ampak skoraj ne more se zgoditi da bi ga tudi napadli ali celo linčali tujega veleposlanika. V muslimanskem svetu je pa to stalnica, če se pred kakšnim veleposlaništvom začnejo zbirati nasilni protestniki, njihova policija ne stori ničesar da bi jih zaustavila, še več celo pomaga jim. Poleg tega zakon v teh državah praktično ne deluje(deluje samo če žališ vero - takrat so zelo učinkoviti pri preganjaju kršilcev).
Samo ameri tudi niso v vseh državah, samo v tistim ki imajo nafto.
Če samo pogledaš bdp-je muslimanskih držav. Vse je ena velika žalost razen v državah, ki imajo nafto. Izjema je mogoče UAE in Katar, ki pa imata veliko nafte in malo prebivalcev, zato si lahko umetno vzdržujejo visok standard(seveda samo za tiste, ki so pri koritu), ostalo je pa velika žalost.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 21:42
hehe odvisno na poreklo američana lahko je 1-1 pa vse do 1-1.027 hehe to je neumen odgovor na neumno vprašanje.

Človeško življenje nima cene neglede od kod kdo prihaja.

Mepa bega kaj je narobe z muslimani zakaj gledajo film če so potem užaljeni ?
Mene lahko užali marsikaj pa raje ne gledam oz se izogibam to je pa kakor, da želijo biti užaljeni, da imajo izgovor za nemire. Problem je veliko mladine povečini oprane glave z malo izobrazbe in brez dela.
smolensk
# 15.09.2012 ob 21:37
Deneb Algedi
# 15.09.2012 ob 09:42
Prijavi neprimerno vsebino
Upam, da film dobi Zlatega leva.
------------------------
Ker dviga upor proti zahodnim zločincem?
cairns
# 15.09.2012 ob 21:33
Film, ki je razvnel muslimanske strasti: Egipt poziva ZDA, naj nehajo žaliti

ZDA naj povedo muslimanom po svetu da imamo nemuslimani pravico do svobodnega izražanja. Skrajni čas je, da se v Evropi zatre muslimanski ekstremizem in da se vsako javno pozivanje na linč najstroje sankcionira. Udeležence pa pošlje od koder so prišli.

Filmov ki bi prikazovali resnični obraz muslimanstva pa je premalo.
Vsemogočni
# 15.09.2012 ob 21:32
A mogoče kdo ve koliko je vreden en američan v primerjavi z enim izraelcem.
ok. ameriški veleposlanik v primerjavi z izraelskim navadnim vojakom.
Ker potem bi zlahka lahko to izračunali če vemo da je en izraelski vojak vreden 1.027 muslimanov.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 21:31
Vsemogočni
# 15.09.2012 ob 21:27
Prijavi neprimerno vsebino
Zanima me kakšno bo maščevanje Zda za napad na veleposlaništvo in umor veleposlaniškega osebja. na Ameriškem ozemlju si pozabil dodati nič ne bo ker je obama na njihovi strani
Vsemogočni
# 15.09.2012 ob 21:27
Zanima me kakšno bo maščevanje Zda za napad na veleposlaništvo in umor veleposlaniškega osebja.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 21:25
While protesters in Egypt burn cars and stage violent anti-American demonstrations, the government in Cairo has received $1.4 billion in US aid in each of the past four years.

Skupaj 5,6 miljard $ v zahvalo, bolje da bi namenili denar za bolj kvalitetne filme, ker tale 13 minutni produkt ni nič od nič. Je tipični arabski produkt delo Egipčana
malidelnicar
# 15.09.2012 ob 21:24
Arabci so ponosen narod, ponosni na svoje izročilo in pač nočejo, da jih neki dekadentni Zahodnjaki serjejo po glavi. To velja tudi za ostale muslimane (Perzijci, Indonezijci, Bošnjaki).
heureka
# 15.09.2012 ob 18:01
@osabosa
Da,ves kaj prav dobro poznam razmere na Svedskem,morda se predobro. To,da znotraj deh predmestij ali mestnih cetrti,ki jih po vecini naseljujejo muslimani velja sarija, je pretiravanje in to tudi ti dobro ves.Bil sem v Rosengordu in tam dobro poznam ljudi.
Jaz osebno se prav nic ne cudim,da je tako. saj njihova,kultura,sege in tradicija se diametralno razlikujejo od svedske, Iscejo si pac sebi podobne. Ce gres v Berlin bos opazil prav nekaj podobnega,kjub temu,da so Turki emigrirali tja ze v 50 letih prejsnega stoletja,so tu cetrti,ki so popolnoma turske.
Tudi jaz sem v prvih letih svoje emigracije delal nekaj podobnega.
Vendar pri segregaciji veliko pripomore tudi odnos auktoktonega prebivalstva do priseljencev.Mene ni v prvih letih moje emigracije ni nobeden sodelavec ,domacin zaprosil na kavo k sebi domov.Pac pa je to storil Srb,ki sem ga le bezno poznal.
Sedaj pa se nekaj,kar se tice njihovega potovanja v obljubljeno dezelo,kaj ne sledis medijev,koliko beguncev se vsak dan utopi v Sredozemskemu morju,zadnjic je bilo to pred italijanskim otokom Lampeduzo.Ce pa ze kdo pride z letalom,tedaj se je moral krepko zadolziti doma. Povprecen African nima na dan vec kot 2 $,zasluzka,sedaj izracunaj koliko casa mora delati za letalsko vozovnico.Ves jaz sem zivel v treh vecjih evropskih drzavah in vidim prav isti trend povsod.Toda da bi verjal v neko muslimansko zaroto,da na ta nacin osvojijo svet,to je pa za mene storija za vroce glave.
osabosa
# 15.09.2012 ob 16:39
heureka, in ti to verjameš? N Švedskem npr. je takih beguncev kakšen % ali pa še to ne, vsi ostali pridejo v glavnem z letali. Mah, pridi na Švedsko in si oglej, kako se predmestja spreminjajo v čisto muslimanske predele, kjer znotraj njihovih skupnosti velja šarija, kjer so ženske s strani svojih mož, sorodnikov...diskriminirane,šikanirane, kjer se vsako leto dogajajo umori deklet zaradi časti, kjer mošeje rastejo kot gobe po dežju itd
heureka
# 15.09.2012 ob 16:22
@osabosa
Drugače pa je vse večje število muslimanov v Evropi tiha kolonializacija s strani muslimanskih držav, katere razsežnosti se sploh ne zavedamo[/b
In tako ti mislis,da begunci ,ki preckajo Sredozemsko morje v ladjicah,ki so primerne kvecjemu za obalno plovbo,prenatrpane in so morali za to avanturo,za katero ne vedo ali se bo koncala v kaksnemu centru za begunce ali pa bo morda pescici njih le uspelo dobiti azil in si priboriti za cloveka dostojno zivljenje].Po tvojemu so oni samo udelezenci neke osvajalne akcije globalnega islama. Kaj jih ne bi v temu primeru iniciatorji te konspiracije raje opremili z fazificiranimi pasosi jim dali na dizpozicijo svoje jahte in ladje,ter jih tako varno in sigurno transportirali na Evropske obale, vsakemu pa dali za start vsaj par sto evrov
Ti ljudje bezijo z Afrike ter bliznjega vzhoda,ker tam ali divja vojna ali pa vlada lakota. Tu ni nobene konspiracije,edini motiv ,ki ga imajo za svoj beg je, da bi nekoc lahko ziveli tako kot zivis ti in jaz..
bleeeee
# 15.09.2012 ob 16:20
@priden2, tule je odlomek. Meni se ne zdi vredno ogleda.


Sam pa na to gledam tako. Ni treba enačiti vseh muslimanov. Vsaka skupnost ima skrajne primere, to še ne pomeni, da jih cela skupnost podpira. Pa tudi malo dvomim, da je vse tako kot nam slikajo zahodni mediji...


Tako je, gre za salafiste in podobne skupine, ki so po dojemanju vere dejansko skrajneži. Napisati, da "muslimani besnijo", je totalno posploševanje.
Bolek
# 15.09.2012 ob 16:18
onzy25
# 15.09.2012 ob 13:03
Nikec to ne zajame svoboda govora, da se norčuješ iz vere ljudi. To je sovražni govor.
+++++++++++++
A se nisi nikoli prebral nobenega sovraznega govora primitivnih slovenskih komentatorjev proti RKC?

Ti so se dosti hujsi, kot pa tale filmcek, pa zaradi tega se nihce ni bil mrtev.
astro
# 15.09.2012 ob 16:07
Mene spreletava srh, ko gledam te kričeče in grozeče množice ljudi. Teh ljudi ne moreš ceniti in spoštovati. Ti ljudje bi me ubili, če bi bil slučajno tam.
Američani so "lud" narod, ampak ti muslimani so še dosti hujši.
priden2
# 15.09.2012 ob 15:58
nikjer nisem zasledil za kak film, dokumentarec se gre. A je možno dobiti kaki link?
hvala
nikhrast
# 15.09.2012 ob 15:58
En privatnik s svojo cerkvo spravi skupaj zelo primitiven film, ga uploada na internet, zdaj je pa cela država kriva za to. Bil je že na sodišču, ima že prepoved iti na internet, pa kaj bi zdaj uvedli cenzuro da se kontrolira kaj se objavi v medijih.

Na zahodu se večina od nas sploh ne briga za boga, tako se nam zdi malo čudno to primitivno obnašanje teh fanatikov. No, na zahodu smo tako obkoljeni z muslimani, večina nas ve da jih ni treba izzivati, samo smilijo se nam kako se obnašajo.

Ko gledaš ta film, sploh ne verjameš kako primitiven je, mislil bi da se zgražajo nad kvaliteto filma.
wiki
# 15.09.2012 ob 15:54
dobro da niso talibani še slišali komada taliban od slona in sadeža. pol bi bla šele kriza v sloveniji :P
Breathe
# 15.09.2012 ob 15:50
Islam je vera miru.

The Yemen-based branch of al-Qaeda urged Muslims to step up protests and kill more US diplomats in Muslim countries in retribution over "Muslim Innocence," a US-produced film mocking the Prophet Mohammad. Al-Qaeda described the film as "another chapter in the crusader wars" against Islam.
"Whoever comes across America's ambassadors or emissaries should follow the example of Omar al-Mukhtar's descendants, who killed the American ambassador," the group said, referring to Tuesday's attack on the US consulate in Benghazi, Libya, which claimed the lives of US Ambassador Christopher Stevens and three other members of the US mission

Zdaj verjamete?
onzy25
# 15.09.2012 ob 15:42
Sam pa na to gledam tako. Ni treba enačiti vseh muslimanov. Vsaka skupnost ima skrajne primere, to še ne pomeni, da jih cela skupnost podpira. Pa tudi malo dvomim, da je vse tako kot nam slikajo zahodni mediji...
Hijena
# 15.09.2012 ob 15:40
musliči delajo sranje za prazen nič...kako smo ljudje primitivni, ker se kregamo zaradi stvari in ljudi, ki sploh ne vemo, če so obstajali...bedno
Bolek
# 15.09.2012 ob 15:21
Samo poglejte, kaj se je zgodilo na Kosovem. Po ww2 je bilo razmerje Srbi/Albanci v korist Srbov, pa poglejte, kaksno je razmeje danes. Pa ne da bi zagovarjal Srbe, ampak to so dejstva.
Enako se lahko zgodi med Arabci in ostalim svetom.
LjudjeSoOvce
# 15.09.2012 ob 15:12
Vsakemu paket ganje, da skadijo enih par in se malo umirijo. ;)
LjudjeSoOvce
# 15.09.2012 ob 15:10
Kakšno (primitivno) pretiravanje...
Molotow
# 15.09.2012 ob 15:10
Balzam za moja ušesa in oči :) Carry on.
BaRcA14
# 15.09.2012 ob 15:08
napišeš komentar ki opisuje kdo je rak sveta, ta komentar odstranijo in potem govorijo o svobodi govora.. yeaaa
osabosa
# 15.09.2012 ob 14:45
Hecno, res, kako nekateri, ki drugače s tako ihto branijo npr. povojne poboje tudi nedolžnih ljudi, pa kurjenje strunjanskega križa v imenu svobode izražanja.. zdaj tako odločno krivijo Američane za vse hudo, kar se dogaja na svetu. Če bi Slovenci. oz. komunistični zmagovalci bili velesila, kot so zdaj Američani, si sploh ne znam predstavljati, s kakšno vnemo bi s tega sveta "pospravljali" vse ljudi, ki jim niso pogodu.
Drugače pa je vse večje število muslimanov v Evropi tiha kolonializacija s strani muslimanskih držav, katere razsežnosti se sploh ne zavedamo. Cilj muslimanov je narediti cel svet muslimanski in tega cilja niti ne skrivajo.
SteVsiNeumni?
# 15.09.2012 ob 14:34
Torej lahko neka oseba X posname nek film, ga objavi na youtube in posredno sproži WW3.

LOL dajte se malo umirit no, saj niste živali. zaradi nekega amaterskega filma je umrlo že več ljudi...
99 or 1%
# 15.09.2012 ob 14:32
se pravi si d4ržavljan USA: Poglej malo kaj dela FEMA... že preko 800 koncentracijskih taborišči imate po vsej ameriki. sicer jih drugače imenjuejo. in ko se bo vaši presveti vladi zahotelo, da uveljavijo martial law, te lahko strpajo not brez vsakršnega sojenja... vse naj ti želim in drži se!
onzy25
# 15.09.2012 ob 14:24
A kdo res iskreno misli, da ZDA to delajo iz dobrote? Resno no? Djte mal razmišljat folk... Država ki ima največ orožja in vojske na svetu pa že nemore bit neka mati tereza...
nellyville
# 15.09.2012 ob 14:20
onzy mas plus od mene!
nellyville
# 15.09.2012 ob 14:20
ja ampak naj jih vlade teh drzav kjer si oni privoscijo vstop enostavno zavrne na meji in poslje tja od kjer so prisli!!!
accko
# 15.09.2012 ob 14:16
nellyville to je sloboda in demokracija amerike :D sam vojne pa nafta :D
stanolio
# 15.09.2012 ob 14:10
Vedno bolj nam je jasno kdo hoče vojno. Kaj je potrebno kuhati verske vojne. Tudi naša vera ni edina, pa mislim, da zato ne smemo drugih preganjati in žaliti. To niso skrajneži, ki nočejo priznati, da jih lahko nek HOLLYWOOD žali, jaz se nebi čudil, če bi poslali kakšen ugrabljen avion na to ameriško propagandno jedro. Kaj nam je pa treba prodajati našo kulturo na druge dele sveta, če nas nihče ne ogroža, potem mi nimamo kaj drugih.
Drugo je pa ekonomija. če smo mi postali tako veliki šefi, da nočemo več nič fizičnega delati, potem pač to delajo tisti iz drugega kulturnega prostora, tu mislim tudi na delanje naraščaja, če ga ne bomo mi ga bodo pa oni, tu je verjetno pravi vzrok nasprotij in žaljenja drugače kulturno usmerjenih. Njim ni treba vojne za zmago, oni potrebujejo samo možnost reprodukcije tudi na našem kulturnem območju, pa bodo zmagali tudi če mi začenjamo vojno. Lenoba je v vseh pogledih škodljiva, to si moramo zapomniti.
nellyville
# 15.09.2012 ob 14:01
jaz se sploh cudim kako lahko amricani- torej ena druga drzava na tujem ozemlju namesca sile???hallo???? to je tuja zemlja in vi brez dovoljenja tiste drzave nimate kaj delat tam... to velja za vojake kot tudi za ladje itd itd!!!

zarad takih stvari se v meni in se v kakem cloveku kopici zelo zelo veliko sovrastvo do amerike!!!!
99 or 1%
# 15.09.2012 ob 13:57
evaevi
# 15.09.2012 ob 13:51
Prijavi neprimerno vsebino
ZDA razmeščajo svoje sile po svetu

TOLE pa je globoko zaskrbljujoče obvestilo!

ZEEEEEEELOOOOOOOOOOOOOO
evaevi
# 15.09.2012 ob 13:51
ZDA razmeščajo svoje sile po svetu

TOLE pa je globoko zaskrbljujoče obvestilo!
99 or 1%
# 15.09.2012 ob 13:46
mah.....
po tej logiki bi morali kristjani že kolikokrat začeti požigati in ne vem kaj, ko s v kakšnem filmu o JEzusu prikazovali ne vem kaj...
BOG je bog ljubezni.... zato vsakršno nasilno dejanje v imenu vere ni v imenu boga, ampak je to hudičevo dejanje... pa naj si bo od muslimanov, kristjanov, budistov al kogarkoli že!
takahura21
# 15.09.2012 ob 13:16
http://tranceljubljana.blogspot.com/
<3
Nikec3
# 15.09.2012 ob 13:13
@el CARTEL dobro napisano, se strinjam.
el CARTEL
# 15.09.2012 ob 13:08
Nikec to ne zajame svoboda govora, da se norčuješ iz vere ljudi. To je sovražni govor.

ne, sovražni govor je pač če POZIVAŠ NA NASILJE.. ko se dereš alah akbar z mačeto v roki in pozivaš na džihad, to je sovražni govor, ker pozivaš na nasilje

sovražni govor ni neokusen prikaz ali baltenje vere (nisem gledal filma, mogoče je čisto estetsko), to je kvečjemu nemoralno/primitivno. ravno tako pa ni kritika vere.

če imajo muslimani probleme s tem, so muslimani tisti s problemi..oni morajo razrešiti svoje probleme. grem stavit ,da jih 95% tega filma sploh ni videlo, ZDA je le priročen ventil za islamsko agresijo, podprto s strani nekih ekstremističnih klerov
Nikec3
# 15.09.2012 ob 13:08
Nikec to ne zajame svoboda govora, da se norčuješ iz vere ljudi. To je sovražni govor.

Kako za koga. Jaz sovražnega govora v večini primerov ne priznavam. To je navadno cenzuriranje in nič drugega. Vsi ki ste v tem sporu na strani muslimanov se malo zamislite.
el CARTEL
# 15.09.2012 ob 13:04
Za muslimane je ameriški film nov dokaz nespoštovanja njihove vere

na zahodu se pač vere ne spoštujejo.. če ne spoštujemo "svojih" ver, zakaj bi tuje?
onzy25
# 15.09.2012 ob 13:03
Nikec to ne zajame svoboda govora, da se norčuješ iz vere ljudi. To je sovražni govor.
el CARTEL
# 15.09.2012 ob 13:02
@Zgodovinar_666
"Krščanstvo je vsaj toliko doseglo, da je zadnjih nekaj stoletij posvetna oblast osvobojena verske oblasti."


no, to je pravzaprav dosegla francoska revolucija - pred tem so papeži postavljali kralje (in je papež v bistvu bil nad kraljem). francoska revolucija pa je prisilila duhovnike, da so zvestobo prisegli franciji in ne vatikanu... no kasneje se to stališče omili sam napoleon, ki je potoval v vatikan

glede karikatur, filmov in ostalih zadev, sem ponosen na to, da muslimanom pomagamo preboleti skupinsko psihozo.. kasneje bo vse bolje (če nas ne pobijejo vse)...

res, muslimani se morajo naučiti, da nasilje pač ni odgovor. malce manj pa se ponosen, kako so se (predvsem ZDA) distancirale od danskega karikaturista in so ga pravzaprav prepustile na milost in nemilost skrajnežem. američani pač nikoli ne branijo svobodo govora, če jim to ni v interesu..
takahura21
# 15.09.2012 ob 12:48
http://tinyurl.com/943bjvs
;)
Nikec3
# 15.09.2012 ob 12:48
Redko sem na strani ZDA, v tem primeru pa absolutno.
Nikec3
# 15.09.2012 ob 12:44
.ve se kaki fanatiki so islamisti, ve se kako valiko sovraštvo gojijo do zahoda in to je tako kot bi šel bezati v čebelji panj potem se pa čudil da so te čebele napadle.

Torej naj zahod žrtvuje svobodo izražanja in umetniško svobodo zaradi nekaj občutljivih muslimanov?
Ramus
# 15.09.2012 ob 12:41
"Mr. Obama has an obligation, an obligation to punish governments like Egypt which allow attacks on American citizens"

Saj je dobil Nobelovo nagrado za mir mar ne? Bo pa je naredil mir z bombami, puškami in bajoneti,... vse pa v živo gledal na CCN-u ob kokicah skupaj z svojo gnilo adminstracijo.
Ramus
# 15.09.2012 ob 12:39
"Po drugi strani pa ne vem, če ne bi popolno distanciranje Zahoda od islamskega sveta, ki ga zagovarjaš, vodilo do še več nezaupanja in strahu na obeh straneh in posledično do še več nasilja"

Točno tako, potrebno je medsebojno spoštovanje, ne pa takšno brezobzirno sramotenje svojih bližnjih, ki se ga potem še enači z svobodo govora. To je zloraba svobode govora. Skrajništvo na zahodu, ki zažiga korane in riše bombe v turbanu na Mohamedu, je naravnost nizkotnost, ne pa svoboda govora.
kohar38
# 15.09.2012 ob 12:33
Islaminiizacija Evrope bo pripeljala enkrat do vojne, to se moramo zavedati.
bleeeee
# 15.09.2012 ob 12:32
@Bobr, se strinjam. Popolnoma brezvezno izzivanje. Potem pa nekje zasledim, kako se zadevni igralci distancirajo od filma, češ "sploh nismo vedeli, za kaj gre". Čisti kretenizem. Po drugi strani pa ne vem, če ne bi popolno distanciranje Zahoda od islamskega sveta, ki ga zagovarjaš, vodilo do še več nezaupanja in strahu na obeh straneh in posledično do še več nasilja. Poleg tega so zahodni geopolitični interesi v islamskih državah bistveno preveliki, da bi bilo to sploh mogoče. Ne gre pozabiti, da govorimo o polovici Afrike in (recimo) tretjini Azije.
myname007
# 15.09.2012 ob 12:25
Na google maps sem v Bengaziju našel samo konzulata Italije in Egipta, ameriškega ne. Ali zadeve niso ažurne, ali pa res furajo divjo propagandno kampanjo.
onzy25
# 15.09.2012 ob 12:23
Protesti pa niso omejeni samo na islamski svet. Iz Sydneyja poročajo, da se je več sto protestnikov spopadlo s policijo. Hkrati so s steklenicami in čevlji obmetavali ameriški konzulat v mestu.

LOL
Jezni Smrk
# 15.09.2012 ob 12:17
Sovražim sovraštvo do vzhoda.
Bobr
# 15.09.2012 ob 12:15
Ne vem zakaj je potrebno tako izivanje...ve se kaki fanatiki so islamisti, ve se kako valiko sovraštvo gojijo do zahoda in to je tako kot bi šel bezati v čebelji panj potem se pa čudil da so te čebele napadle. Počasi bo nam na zahodu moralo postati jasno da se moramo pač čim bolj distancirati od islamskega sveta...to pomeni tako distanciranje od islama v Evropi kot distanciranje Evrope od islamskega sveta. To mešanje dreka dela samo uslugo fanatizmu...
Ivo Lola
# 15.09.2012 ob 12:10
@Zgodovinar_666
"Krščanstvo je vsaj toliko doseglo, da je zadnjih nekaj stoletij posvetna oblast osvobojena verske oblasti."


Tega ni doseglo krščanstvo, ampak posvetne oblasti. Kristjani bi še danes kurili čarovnice, če bi jim bilo to dovoljeno.
Ramus
# 15.09.2012 ob 12:10
"Ameriški obrambni minister Leon Panetta je napovedal, da so ZDA začele razporejati svoje vojaške sile, da bi lahko odgovorile na nemire 17 ali 18 krajih islamskega sveta."

Maloumni bedaki, ki netijo sovraštvo in vojno, kjer lahko umre na miljone ljudi!

Pregovori 27,22. "Če bi stolkel bedaka s tolkačem v stopi med pšenom, bi se njegovo bedaštvo ne ločilo od njega"
Nimrod no.1
# 15.09.2012 ob 11:59
Bill O'Reilly:
Mr. Obama has an obligation, an obligation to punish governments like Egypt which allow attacks on American citizens.

OH Yeah baby give them Hellfire from above!!!
Jezni Smrk
# 15.09.2012 ob 11:56
Sovražim ameriško ambasado v Sloveniji.
KLIPAN
# 15.09.2012 ob 11:55
Američani pač plačujejo za svojo dvoličnost in hinavščino in prav je tako.
V Iraku še menda vedno iščejo orožje za množično uničevanje, v Savdski Arabiji podpirajo najbolj nedemokratičen sistem na svetu , drugje pa so kao za demokracijo.
Izrael lahko krši človekove pravice Palestincem že desetletja in ti morajo živeti v getu, Izrael lahko ima jedrsko energijo in orožje, Iran ga ne sme imeti in še stotine drugih takih primerov.
Upam, da se Arabcem dokončno utrga in da preženejo te okupatorje iz svojih držav, čeprav vem , da je to skoraj nemogoče.
Zgodovinar_666
# 15.09.2012 ob 11:52
Kako gredo meni na jetra ti verski fundamentalisti, pa naj bodo to muslimani, kristjani, judje ali pripadniki katere koli druge vere.

Krščanstvo je vsaj toliko doseglo, da je zadnjih nekaj stoletij posvetna oblast osvobojena verske oblasti. Muslimani tega še vedno niso osvojili. Upam, da se to čim prej zgodi. Čeprav nič ne kaže na to.
Bolek
# 15.09.2012 ob 11:46
Glavni problem arabskih drzav je katastrofalno narascanje stevila prebivalcev, ne pa toliko zahodni svet in ZDA.
Sam se spomnim, da je imel Egipt leta 1968 priblizno 30 miljonov prebivalcev, danes pa jih ima tam okoli 80 miljonov. Kako najti zaposlitev za tako mnozico mladih ljudi, pa nihce ne ve. Enak je verjetno tudi v drugih arabskih drzavah.
Zamislite si, kaj bi bilo, ce Kitajska ne bi pravocasno omejila stevila otrok na druzino.Danes bi jih bilo verjetno 3 miljarde, namesto 1,5 miljarde. Kaksne pa bi bile posledice, pa si lahko samo predstavljate.
Nikec3
# 15.09.2012 ob 11:38
Torej večina obsoja ameriškega režiserja za trenutno stanje? Kaj se vam je čisto zmešalo?
Nimrod no.1
# 15.09.2012 ob 11:37
@crusader

Words of wisdom my friend.

9/11 We still remember!!!
Johnny_Blaze
# 15.09.2012 ob 11:34
Lu Yehi

Ja saj vem da bi najraj videl da se jih izbrise iz oblicja zemlje, zadnjic sem bral tvoje komentarje ko si zagovarjal izraelska taborisca v Palestini. Takoj se vidi kdo si ze po nicku. Verjemi da ze veliko ljudi ve kaj se tam dogaja kot npr. tole http://1.bp.blogspot.com/_04zDqoxvEew/S7
AgsDK2PbI/AAAAAAAAAuY/xom6VTIHA2I/s1600/
palestina-israel.jpg , tako da je to tvoje osovrazeno poskusanje opravicevanja zidovskega terora tam dol zaman
mk89
# 15.09.2012 ob 11:32
Btw Abramsi so znani po tem, da se jim turbina pregreva :)
mk89
# 15.09.2012 ob 11:29
crusader

apache helikopterji in thunderbird avioni bi prov prišli, da m1 abrams niti ne omenjam za mal umirit te dojenčke

Lepo, samo da si pokazal svoje poznavanje ameriške vojne mašinerije. Lahko si brez skrbi, kajti le-ta že nekaj časa kolje (tudi dojenčke) na Bližnjem in Srednjem vzhodu. Kreten.
secundus
# 15.09.2012 ob 11:24
pred parimi leti se spomnim ko so "umetniki" v Sloveniji Marijo narisali z podgano namesto Jezusom

bile so sicer kritike in zgražanja, niso pa gorele ulice in tekla kri
že Cerkev bi bilo potrebno pošteno reformirati in približati današnjim časom, kaj šele islam

kot katoliku se mi zdi film res bedast, ampak da je zato treba pobijat
tistim piranskim "umetnikom", ki so kurili križ pa svetujem, da umetniško - satirično uprizorijo življenje
Mohameda na trgu Tahrir, če imajo jaj*ca,seveda. V to pa močno dvomim.
zamudnik
# 15.09.2012 ob 11:24
ki so v naročje brezjanske Marije potisnili podgano - dopolnitev zapisa zgoraj
zamudnik
# 15.09.2012 ob 11:22
/.../ so Američani, s tem ko so žalili njihovo vero /.../

Sem vedel,da bomo prišli do takih posplošitev. :-(

Ta "Američan" ima ime in priimek. Kakor tisti kljukci, ki so v naročje brezjanske Marije niso "Slovenci" nasploh, ne? Ali pač?

Zavec je bil pred časom nekakšen svetovni prvak. Smo bili zaradi tega takrat "Slovenci" najboljši boksarji na svetu?

Raja tam doli je podivjala, pumpajo pa jo ravno s takimi posplošitvami.
Nikec3
# 15.09.2012 ob 11:20
Naj se gredo solit občutljivi ljudje ki ne razumejo satire. V demokratičnem svetu lahko snemamo kakršne filme želimo in tako bo ostalo. Ne bo nam nekaj skrajnežev vzelo umetniške svobode.
crusader
# 15.09.2012 ob 11:14
apache helikopterji in thunderbird avioni bi prov prišli, da m1 abrams niti ne omenjam za mal umirit te dojenčke
hermes3
# 15.09.2012 ob 11:13
Židje nočejo, da bi bil Obama še 4 leta na oblasti, ker jim ne dovoli napasti Irana.
Sicer pa je treba versko blaznost zatirati povsod. Ne gre za žalitev vere, gre za frustracije, ki jim jih je povzroča prav ta vera.
infostriker
# 15.09.2012 ob 11:11
Nikogar ne zagovarjam, ampak mislim da so Američani, s tem ko so žalili njihovo vero dregnili v sršenovo gnezdo. Muslimanom vera pomeni več kot vse na svetu, za vero so pripravljeni žrtvovati tudi svoje življenje. Upam da se zadeve umirijo, ampak glede na to kaj poročajo mediji ...
larisa5
# 15.09.2012 ob 11:10
Ko bo počilo močno upam, da se bomo ljudje še zavedali, da niso muslimani začeli 3. svetovne vojne. Stalno so izzvani, napad na dvojčke- zelo sumljiv- napad na Afganistan, Irak, sramotna smrt Gadafija, sproženi nemiri v Siriji, grožnje Iranu. Ta film je lansiran z namenom začeti vojno proti Iranu v smislu, moramo se braniti pred temi barbari. Ampak posledice bomo nosili vsi, če bomo sploh ostali živi.
Captain Obvious
# 15.09.2012 ob 11:06
Behead those that say Islam is violent!=D
onzy25
# 15.09.2012 ob 10:58
RTV, kdaj se pritožujem čez vaše admine, ampak moram priznati, da na 24ur so pa veliko veliko slabši... Brišejo 3/4 normalnih komentarjev...
Trdina
# 15.09.2012 ob 10:57
Leta 1988 so se dogajali nasilni protesti proti Salmanu Rushdiju, ki je spisal fantazijsko knjigo, ki naj bi "žalila" islam, umor režiserja Theo van Gogha, ker je v filmu prikazal položaj žensk, "sporne" karikature preroka, grožnje ustvarjalcem South Parka.
Ne vem, če grožnje pisateljem in ustvarjalcem risank, imajo kaj s kritiko Ameriškega vojaškega posredovanja?
skretpapir
# 15.09.2012 ob 10:57
Brethe, tudi v svobodi govora in izražanja so neke meje, ne pa žalitve, ki jih pač te ljudje ne prebavljajo..
Breathe
# 15.09.2012 ob 10:54
Ampak zato, ker so naščuvane.
Misliš, da je kdo od teh, ki norijo okoli videl ta film?

Ta furija ima seveda vzroke tudi v vtikanju amerov v druge države. Če pa bi ti ljudje imeli lepo svoje delo, svoje življenje, jih ne bi tako zlahka spravil na ceste. tako pa predstavljajo množico, ki postopa okoli brez pravega cilja v življenju in izkoristi vsako priložnost za divjanje.
Kar pa je krivda lokalnih oblasti in ne samo amerov.
Belfast boy
# 15.09.2012 ob 10:47
Kje se da prjavt v tole ameriško vojsko?? takoj zdle odpotujem..
mk89
# 15.09.2012 ob 10:47
Nekateri tako vneto iščete krivca na eni in drugi strani...

Jaz pa menim, da je zahod s svojim obnašanjem v zadnjem času (zadnjega pol stoletja) naredil ogromno uslugo fanatičnim verskim voditeljem, da so imeli dodatno gorivo s katerim so pumpali narod....

Vse ima svoj razlog, te podivjane horde ne zažigajo ambasad zato, ker jim je dolgčas...
Breathe
# 15.09.2012 ob 10:44
Ta filmček je samo produkt svobode govora in izražanja.
Svobode, ki je nekateri, ki živijo tam nekje v 15 stoletju pač niso zmožni razumeti.
skretpapir
# 15.09.2012 ob 10:42
ta film je načrtno narejen za izzivanje nemirov in delitev ljudi..ker od tega imajo nekatere države dobiček.
Deneb Algedi
# 15.09.2012 ob 10:42
Besnenje muslimanov ima učinek streljanja curare puščic na letalo, ki preletava jaso neolitskih amazonskih lovcev.

Kakšna manifestacija sinergije zaostalosti in nemoči v 21. stoletju, ne moreš verjet.
mk89
# 15.09.2012 ob 10:40
Se mi pa nekako dozdeva, da takšnemu preprostemu razmišljanju ne bi navdušeno ploskali ne na Metelkovi ne v Sudanu ali Libiji.

Seveda ne. Kdo, ki vsaj malo razmišlja, bi pa ploskal takšnemu posplošenemu razmišljanju?
onzy25
# 15.09.2012 ob 10:36
Apollyon says:
September 14, 2012 at 10:41 pm

Smart people know what is happening, is not about a movie. The US has been a bully around the world and now at home, even against its own people with NDAA. What happens to bully’s ? They always get what’s coming to them. No one likes a bully. People will pile on a bully as soon as one person stands up to them.
Here is what will happen, to the US if it ever pulls the trigger, on the American People. As soon as civil war breaks out in America, it will be taken as a sign, that the American People have had enough of their tyrant government, that the rest of the world sees as the enemy already, and within hours of the event, all around the world, the people of the world will rise up in solidarity with the American People. Forget about the US using foreign troops to quell the uprising in America, because the foreign troops will be recalled to their respective countries to quell there own problems. The globalist tryrants world wide will see a day of reckoning. Look, the ordinary people of the world are all alike, they have the same hopes and same fears. A grandmother in Russia loves her grand children, just like America and everywhere else, people want good jobs, homes, food, we the people of the world are all the same. Who deprives us of such things? Greedy corrupt men and governments. The people of the world, all have a common enemy and it is the tyrants and corrupt governments that rule over them. Even if the killing of the ambassador was a terrorist attack, the rest of what follows is not. The Globalist want a global government and they are getting it. What does that mean? Well, it means that uprisings, civil unrest, and revolutions are now also global! Why, because of what I just told you, all the people of the world are basically the same.

Zelo dober komentar...
myname007
# 15.09.2012 ob 10:32
Breathe, preveril sem zadevo, hvala da si me opozoril na razliko. Moja napaka. Opravičujem se novinarjem ;) Vseeno se mi zdi cela zadeva sumljiva.
zamudnik
# 15.09.2012 ob 10:31
Pravi razlog je globoko in zelo utemeljeno sovraštvo do Američanov in zahoda nasploh.

Bodo torej vse horde, ki vsakodnevno bežijo na grozni Zahod in tu prosijo za delo in politični azil, zdaj to prenehale početi? Če je Zahod tako grozen in slab, bi bilo pač bolje ostati doma, ne? Industrijsko so menda itak perspektivnejši Kitajci, ki prav tako že na veliko trgujejo z njimi (oz. jih "kolonizirajo", če je treba temu tukaj reči tako). Ni panike. Oni tam, mi tu, kdor bi bil raje tam, pa naj gre od tu tja.
Se mi pa nekako dozdeva, da takšnemu preprostemu razmišljanju ne bi navdušeno ploskali ne na Metelkovi ne v Sudanu ali Libiji.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 10:28
muki-1 pa brez nogometa nebi bilo huliganov pa brez koncertov ne vaških pretepov, itd

vera nima ničesar z opranoglavci te najdeš med judi,kristjani,muslimani,ateisti, itd
Problem je splošna razgledanost in razum
-sloga--
# 15.09.2012 ob 10:27
:)

Dragi moji židje uživajte.

LP
Breathe
# 15.09.2012 ob 10:25
myname, če ti ne ločiš med konzulatom in ambasado je pa to res problem propagandne akcije s podlimi nameni... hehe.

Shana tova.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 10:25
myname007 v Bengaziju deluje ameriško veleposlaništvo od začetka boja proti Gadafiju.
Ko je pa padel Gadafi so ponovno odprli veleposlaništvo v Tripoliju v Bengaziju pa je ostal konzulat, ki je imel redne nekajmesečne obiske veleposlanika. Pa tudi sicer ta hiša, ki se toliko prikazuje z bazenom mislim, da je zgolj varna hiša kamur so umaknali osebje a je nekdo od varnostnih služb Libije izdal to lokacijo.

Po moje bi nekaj EMP uredilo arabski svet za nekaj desetletij če ne prenesejo kritike zakaj potem gledajo ?
Ivo Lola
# 15.09.2012 ob 10:22
Tisti film je samo povod. Pravi razlog je globoko in zelo utemeljeno sovraštvo do Američanov in zahoda nasploh.
muki-1
# 15.09.2012 ob 10:20
Dokler se bo vera (lahkovernost) obravnavala kot vrednota, bo vedno prihajalo do takšnih stvari. Si kdo predstavlja svet brez religije?....brez verskih vojn, umazanih prerokov, nadškofij, itd itd ?

Svet bi bil veliko lepši. Zagotovo !
CtrlDelete
# 15.09.2012 ob 10:18
Žalostno,da je na svetu toliko zla. Žalostno za tako mali planet, moder in zasvinjan s sovraštvom zaradi političnih lobijev.....žalostno.
myname007
# 15.09.2012 ob 10:16
Ravnokar sem zasledil in delim z ostalimi - v Bengaziju, kjer naj bi napadli ameriško veleposlaništvo, NI ameriškega veleposlaništva. Je v Tripoliju, kar je cca 1000km daleč. Gre torej za propagandno akcijo, očitno spet z nekimi podlimi nameni. Zgleda da bo treba preverit res vsako zadevo, ker novinarji pač samo posredujejo vsako "novico", ki jim jo lansirajo tiskovne agencije, so pa taki diletanti, da niti ne preverijo osnovnih dejstev.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 10:14
Za muslimane je ameriški film nov dokaz nespoštovanja njihove vere

In z obnašanjom, ki ga kažejo imajo vedno več fanov, ki jih spoštujejo. Sicer pa neštekam kaj jim toliko pomeni, kaj si mi neverniki mislimo o njih ? A to kar si pa oni mislijo o nevernikih (nemuslimanih) je pa ok ?

Obnašajo se kot mali otroc, ki ne dobijo vsega kar se jim zahoče
sure_fantek
# 15.09.2012 ob 10:10
Blazirana evropska politična "smetana" je z naivnim multi-kultijem zadevo priklicala sama.

Sori ampak ni "multikulti smetana" tista ki je postavila islamiste na oblast v Libiji in vztraja da se isto naredi v Siriji.

Zahodne politične elite, ki služijo kapitalističnim lobijem namesto državljanom, so zaslužne za uspeh vahabitske pomladi.
-sloga--
# 15.09.2012 ob 10:07
Primitiven film, primitven odziv...
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 10:06
Ostaja veliko vprašanje za Američane ali Hussein Obama ni zmožen zaščititi ameriških visokih diplomatov ali jih namerno ne zaščiti. Kater Ameriški predcednik bi v tako kratkem času obrno hrbet tolikim zaveznikom ? Pakastan,Libija,Egipt in delno Asad kaj sledi Savdova Arabia ?
Cilj je okrepiti sile, ki so proti ameriško proti zahodno nastrojene

obama ima zgolj en cilj
edvard1
# 15.09.2012 ob 10:05
zidje pa americani so se odlocili da bodo zavzeli svet tako kot se je odlocil pred 70-mi leti odlocil se nekdo, ki pa je na koncu izgubil...kar naj namescajo svoje sile kjer hocejo ampak dobili bodo pa vse nazaj...najhujsa je pa tale gonja proti muslimanom ki samo podziga vse skupaj to pa pocno primerki ala jehi ki bi najraje videl da bi bil izrahell edina drzava tega planeta nic cudnega ce bo eksplodiralo in jih bodo dobili spet malo po nosu...saj si konec koncev zasluzijo zalostno je ker slovenski zapackarji ne razumejo da na svetu obstajajo tudi druge kulture in si zelijo stanja kot so ga imeli americani v casu mchartya in lova na komuniste sedaj bodo pa lovili muslimane...srednji vek ni v tehnoloskem zaostanku muslimanskega sveta ampak v glavah jehijev in zamudnikov...verjamete ali pa ne ampak za vasim plotom se svet ne konca ampak se malo nadaljuje...ja svasta
JohnMichxx
# 15.09.2012 ob 10:04
Ne vem zakaj bi se sekiral za nekaj kar ni res in je neumno. Razen... če je res... potem pa je razumljivo da popeniš in hočeš prekrit zadevo in začneš uničevat...
Breathe
# 15.09.2012 ob 10:04
Se kdo še spominja romantičnih zapisov o arabski pomladi "novinarjev" tipa mula Videmšek?

Nekateri smo že takrat vedeli, kam bo to pripeljalo, mladeniče z Metelkove pa je zagrabil revolucionarni piš in jih izjemno osrečil. Mogoče se bodo tudi oni nekega dne zbudili in uzrli realnost, ki je malo drugačna kot so jo slikali naivnežem po Evropi.
RealDeal
# 15.09.2012 ob 10:01
https://www.youtube.com/watch?v=Xc655hvs
cwE&feature=player_embedded#!
heureka
# 15.09.2012 ob 09:59
Prav karakteristicno za ta pojav, za tako nasilno izrazanje nezadovoljstva in frustracije nad zahodno politiko je, da je bil da se je vse skupaj zacelo v LIbiji. Prav tam,kjer so bili Americani in NATO tako aktivni ,da bi zascitili civiliste pred "krvolocnim tiranom Gadafijem". Kaj ni to visek ironije,da je ta "zascita"tako ucinkovito pripomogla k pojavu i razrastu fondsmentalisticnega islamizma,ki je zivo nasprotje tega kar so si zahodnjaki zadali za svoj cilj,namrec pospesitev in jacanje demokracije v dezeli. Seveda ce verjamemo njihovi oficjalni verziji., ki je tako ali tako zelo vprasljiva ,kajti do sedaj se je imela vsaka taka"pomoc"pa naj je bila se tako opevano idealisticna, dosti bolj prozaicne razloge.Ali je bila tu v ozadju nafta ali politicna strategija ali pa kot je bilo to najveckrat... oboje. Prav napori NATA,da bi se znabili diktatorja so naplavili na povrsje vse te elemente extremnega islamizma. Tu se zopet vidi,kako kratkovidna in naivisticna je politika ZDA, Vedno se namrec pojavlja ista storija,tako v Afganistanu,kot v Iraku in sedaj se trudijo,da bo prav tako v Siriji.
zamudnik
# 15.09.2012 ob 09:56
Protestniki so napadli tudi britansko in nemško veleposlaništvo. V zadnjem so nemško zastavo zamenjali z islamistično

Tole bo čez neveliko let postalo simbol začetka zaključka nasilne islamizacije Evrope.

Blazirana evropska politična "smetana" je z naivnim multi-kultijem zadevo priklicala sama.
Deneb Algedi
# 15.09.2012 ob 09:48
Lahko se le naslajamo nad poulično manifestacijo nemočnega besa. Ob upoštevanju, da je besnenje sprožil 14 minutni predfilm najboljše šele pride.
JohnMichxx
# 15.09.2012 ob 09:48
And the Oscar goes to........ :)))
Sebastjan666
# 15.09.2012 ob 09:45
Pa da se ne bo kdo zmotil, v Siriji so tudi borci za demokracijo, pravičnost, ki jim Savdska Arabija, Katar, Francija, Turčija pa še kdo dostavlja orožje

Samo čudi me, kako to, ker so v Savdski Arabiji, Katarju, Kuvajtu tako zvesti skrajni islamski tradiciji, Koranu, da pa pri njih ni prišlo do podobnih izgredov, ker po znanih podatkih prav iz teh dežel prihaja največ islamskih skrajnežev, ki so baje zelo proti-ameriški?
Hja, nekdo noče da bi se tam eskalirali nemiri, ampak v točno določenih državah.
Čudna so pota Gospodova.
Lu Yehi
# 15.09.2012 ob 09:45
Ti pa tvoji židi, v gazi so tudi plesali od veselja na ulicah židi, ko so porušli WTC 9/11 ?

Tem ljudem je potrebno enostavno zatemniti ekrane in internet pa naj živijo v izolaciji jih vsaj ne bo vrglo iz tira za vsak filem.

Zelo pogrešam obsodbo evropskih muslimanom za to dejanje-umorov, ki ga v imenu vere gledamo na ulicah ducat držav pa se vprašam ali naši sosedje v EU podpirajo takšne napade na naš način življenja ali kaj ?
Deneb Algedi
# 15.09.2012 ob 09:42
Upam, da film dobi Zlatega leva.
Sebastjan666
# 15.09.2012 ob 09:40
Prej so bili uporniki, borci za demokracijo, itd..., kakšne velespeve so jim pripravljali mediji in hlapčevski politiki. Tudi v Sloveniji. Bad, bad Gadafi, se je slišalo iz ust zahodne politične elite.
No, sedaj so pa ti isti borci za demokracijo postali islamski skrajneži.
Kako tanka je ta linija, če se jo tako suhoparno predstavi.
Kazalo