Ugrabitve so tudi posledica izjemne revščine. Prebivalcem močna naftna industrija s svojim onesnaževanjem zgolj škodi. Foto: EPA
Ugrabitve so tudi posledica izjemne revščine. Prebivalcem močna naftna industrija s svojim onesnaževanjem zgolj škodi. Foto: EPA

Mednarodni pomorski urad (IMB) je sporočil, da sta se napad in ugrabitev zgodila v ponedeljek, 28 kilometrov od nigerijske zvezne države Bayelsa. Preostanek posadke je nato pripeljal ladjo na varno.

IMB sicer ni razkril lastnika ladje in identitete ugrabljenih mornarjev, a ameriška agencija AP poroča, da gre za ladjo Asso Ventuno podjetja Augusta Offshore SpA iz Neaplja. Predstavnik italijanskega zunanjega ministrstva je za agencijo pod pogojem anonimnosti dejal, da so trije od štirih mornarjev Italijani.

V decembru so pirati ugrabili tudi pet indijskih članov posadke naftnega tankerja, ugrabili pa so tudi šest delavcev južnokorejske firme Hyundai. Ugrabljene so pozneje izpustili.

Naftna industrija bogati, prebivalci ostajajo revni
Ugrabitve so v največji afriški proizvajalki nafte donosen posel, ki na leto prinaša več milijonov dolarjev. Prebivalci nimajo od naftne industrije praviloma nič, večina ljudi v delti Nigra pa je izjemno revnih.

Zaposleni v naftni industriji in drugi tujci so pogosto tarče ugrabitev, saj podjetja za njihovo izpustitev plačajo visoke odkupnine.