Kaj se je dogajalo na letu AF 447, tudi po enem mesecu ostaja zavito v skrivnost. Foto: EPA
Kaj se je dogajalo na letu AF 447, tudi po enem mesecu ostaja zavito v skrivnost. Foto: EPA

Poročilo so objavili strokovnjaki pri francoskem uradu za preiskave in analize (BEA), ki so preiskavo o nesreči airbusa A330, ki je bilo na poti iz Rio de Janeira v Pariz, označili za eno najzahtevnejših v zgodovini. Gre za prvo poročilo, v njem pa strokovnjaki trdijo, da letalo ni razpadlo med letom, ampak je zadelo površino vode v letečem položaju.

Senzorji le dejavnik, ne pa vzrok
Kot je dodal vodja preiskave Alain Bouillard, senzorji za merjenje hitrosti niso bili neposredni vzrok za nesrečo. "To je bil eden izmed dejavnikov, vendar ne edini. To je dejavnik, vendar ni vzrok," je dejal Bouillard.

Francozi tako za zdaj še niso blizu ugotovitvi vzrokov nesreče, v kateri je umrlo vseh 228 ljudi. Preiskovalci niso našli niti sledi požara ali eksploziva, zaščitni jopiči pa niso bili napihnjeni, kar kaže na to, da potniki na nesrečo niso bili pripravljeni.

Iskanje trupel končano
Čakajo pa še na informacije brazilskih oblasti, ki so opravile obdukcijo 51 trupel. Brazilska vojska je akcijo iskanja trupel in razbitin letala končala konec junija. Ugotovitve francoskih strokovnjakov se sicer z zaključki brazilskih patologov ne skladajo, saj so ti dejali, da poškodbe na telesih kažejo na to, da se je letalo na koščke razletelo že v zraku.

Iskanje črnih skrinjic, ki naj bi signal oddajali le še danes, se bo sicer nadaljevalo še deset dni, saj brez njiju pravi vzrok tragedije morda nikoli ne bo pojasnjen.