Svet

Poudarki

  • Usmrtili dva prešuštnika, tretji preživel
  • Ženske bolj na udaru kot moški
  • Kamenjanje pravosodje prepovedalo, vendar se še naprej izvaja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 34 glasov Ocenite to novico!
Za ženske je smrt pri kamenjanju praktično neizogibna - zakopljejo jih namreč do vratu, medtem ko moške 'le' do pasu.
Smrt s kamenjanjem sega že v čas stare Grčije, omenja se tudi v Bibliji, danes pa je taka kazen razširjena po muslimanskih državah od Nigerije do Pakistana.

Dodaj v

V Iranu kamenjanje ostaja kruta praksa

Neuspešni protesti aktivistov
12. januar 2009 ob 10:26
Teheran - MMC RTV SLO

Kljub ogorčenju mednarodne skupnosti in ugovorom organizacij za človekove pravice kamenjanje do smrti ostaja stalna praksa kazenskih zakonikov v Iranu. Na dan prihaja še ena pretresljiva zgodba.

Iranski časnik Etemad Melli je namreč poročal, da so v Mašadu, mestu na severovzhodu države, zaradi prešuštva do smrti kamenjali dva moška. Tretji obsojenec je smrti po čudežu ubežal.

Časopis, ki se sklicuje na izjavo odvetnikov in aktivistov, navaja, da se je Afganistancu Mahmudu kljub resnim poškodbam uspelo rešiti iz luknje za kamenjanje, medtem ko druga dva moška nista imela te sreče.

Če se rešiš iz luknje, ti podarijo življenje
Po iranskem zakonu o kamenjanju je namreč človek svoboden, če se mu uspe med kamenjanjem izvleči iz luknje, v katero je zakopan. To je sicer lažje za moške, ki so zakopani do pasu, medtem ko ženske zakopljejo do vratu, s čimer hočejo sporočiti, da nosijo večjo krivdo od moških.

Prešuštvo se v Iranu kaznuje s smrtjo, določena pa je tudi vrsta kamenja, ki se mora uporabljati pri tej hudi kazni: sodnikom, najpogosteje prebivalcem mesta, v katerem se je prešuštvo zgodilo, dajo navodilo, naj ne mečejo prevelikih kamnov, ki bi lahko grešniku prehitro skrajšali muke, niti ne premajhnih, ker na prizadejajo dovolj bolečin.

Države, v katerih se še izvaja kamenjanje:

- Pakistan
- Afganistan
- Iran
- Savdska Arabija
- ZAE
- Sudan
- Somalija
- Nigerija


Načeloma kamenjanje odpravljeno, vendar ...
Iranski vodja pravosodja ajatola Mahmud Hašemi Šahrudi je sicer leta 2002 izdal direktivo, s katero je bil vzpostavljen moratorij na usmrtitve s kamenjanjem. Uradna izjava iranskega pravosodja je sicer, da so spremembe vpeljale v kazenski zakonik, številnim obsojencem na smrt s kamenjanjem pa kazen spremenile v bodisi smrt z obešanjem ali pa dosmrtno ječo.

Toda to, da se tovrstno kaznovanje še naprej izvaja kljub Šahrudijevemu ukazu, aktivistične skupine v državi močno skrbi, zato so že pozvale oblasti, naj kamenjanje odpravijo.

Črna statistika Irana
Zdaj je v iranskih zaporih na kamenjanje obsojenih osem žensk in dva moška. Štirim ženskam so kazen spremenili. Skupina iranskih odvetnikov, med njimi tudi ugledna aktivistka za ženske pravice Šadi Sadr, si že leta prizadeva umakniti to kruto kazen iz iranskega zakonika.

Tudi generalni sekretar ZN-a Ban Ki Mun je izrazil zaskrbljenost, medtem ko Amnesty International poroča, da je bilo na svetu, poleg Kitajske, leta 2007 največ usmrtitev v Iranu, to je 317. Tudi lani ni bilo veliko bolje - AFP poroča, da so usmrtili najmanj 246 obsojencev.

K. S.

Prijavi napako
Komentarji
vanbasten
# 19.01.2009 ob 10:29
Zakaj vedno samo Iran omenjajo? Ker so kontra ZDA? Kaj pa Savdska Arabija? Naj dajo od tam kak primer al pa Afganistan, kamor se na veliko izvaža ameriška demokracija...
M.R.S.
# 16.01.2009 ob 07:52
...dokler kamenjajo svoje jih kar naj, če jim paše...dokaz kako pametno uči koran...
adnan1984
# 14.01.2009 ob 22:23
Ja vse grde stvari se dogajajo v Iranu in njej podobnim državam. Zahod je pa naj naj vse v rokavičkah!
B M
# 14.01.2009 ob 17:54
A ni tako da v demokratični Sloveniji vsaka 5 ženska pade po stopnicah? Kaj pa 200 000 slovenskih alkoholikov katerih družina je zaradi njih uničena? Ja to pa je nekaj drugega ane, krivice dogajajo samo v Iranu, Iraku pa S. Arabiji pri nas pa ne, v Sloveniji imajo ženske enake pravice kot moški, majo moj ku... , pri nas v službi je pijan delavec grabil in otipaval neko delavko in jo napeljeval k spolnim odnosom ta pa je rekla pred večimi pričami naj jo pusti pri miru on pa se ni pustil zmesti in jo je kar naprej pipkal. In kaj se je zgodilo? on je dobil dopusta 5 dni in je moral nehati piti v službi, delavko pa so premestili na drugi oddelek po pretečeni pogodbi pa ji niso podaljšali delovnega razmerja... Demokracija pa taka!
Aleš Su
# 14.01.2009 ob 08:44
Prihodnost je v osvoboditvi od vseh religij.
www.thezeitgeistmovement.com
elan elan
# 14.01.2009 ob 08:42
Psihopati!
vidim
# 14.01.2009 ob 08:33
Kaj nekeja povezujete z trenutno politiko, islam je katastrofa za človeštvo. Še večja katastrofa pa je širjenje islama v vse konce sveta. Kolikor vem se bomo še rodili in rojstvo v islam si ne bi nikoli želel, bo pa to največja verjetnost.

Zaustavite islam v vseh oblikah.
čamil
# 13.01.2009 ob 23:42
barbarsko, se strinjam, ni opravičila, pa vseeno zanimivo, da se piše o iranu (ki ga majo zda na piki) in ne o savdski arabiji (velikem zavezniku)

pa ne da ščitim iran, čista katastrofa. sam bodmo dosledni!
BoySI
# 13.01.2009 ob 21:32
Jasno, običaja ni.
Sramotilni kamen boste videli v Motniku.
Ta kraj je bil nekoč trg.........
Pojdite ga pogledati. Prav prijeten in lep kraj
Untamle
# 13.01.2009 ob 21:02
"Tu so kamenjani na podlagi sojenja, v ZDA so ljudje zaprti in mučeni protipravno le na podlagi suma."

Hja, pa kaj še! Kamenjana je ženska ker rodi otroka izven zakonske zveze (četudi je partner naprimer medtem umrl naravne smrti), kamenjana je, če jo moški posili,...

To je sojenje kajne, kjer se nima niti možnosti izjasniti, če se, pa kot manjvredna moškemu ne bo upoštevana?
Kako nor moraš biti, da zagovarjaš kaj takšnega.
zahod.west
# 13.01.2009 ob 19:16
2. kozi (13.01.2009 || 12:55:21)
To je tako grozodejstvo kot abortus.

Očitno je odvisno samo od tega kje živimo...
V Iranu kamenanje ni kriminalno, v EU pa abortus....

Čeprav sta obe dejanji umor. EU se nima v tem primeru nič za oglašat, ker naredi neprimerno več umorov kot pa vzhodni svet...

PODPIŠEM - na žalost.
moonylink
# 13.01.2009 ob 15:44
"Če se rešiš iz luknje, ti podarijo življenje
Po iranskem zakonu o kamenjanju je namreč človek svoboden, če se mu uspe med kamenjanjem izvleči iz luknje, v katero je zakopan. To je sicer lažje za moške, ki so zakopani do pasu, medtem ko ženske zakopljejo do vratu, s čimer hočejo sporočiti, da nosijo večjo krivdo od moških."

uau! če se rešiš iz luknje ti podarijo življenje! Kakšna milost! Sploh če si moški. Če si ženska je pa zajebano. omg kak folk obstaja
kozi
# 13.01.2009 ob 12:55
To je tako grozodejstvo kot abortus.

Očitno je odvisno samo od tega kje živimo...
V Iranu kamenanje ni kriminalno, v EU pa abortus....

Čeprav sta obe dejanji umor. EU se nima v tem primeru nič za oglašat, ker naredi neprimerno več umorov kot pa vzhodni svet...
hebl
# 13.01.2009 ob 11:44
spoštujem kulturo, ki posluša drugačno glasbo, ima drugačno arhitekturo ali umetnost pa tudi če mi ni všeč ... (arabska arhitektura mi btw je všeč) - ampak ne bom pa nikoli toleranten do kulture, ki zanemarja človekove pravice in mi noben zagovornik različnosti kultur ne bo bluzil, kako imajo pač drugačne poglede in jih zato ne smem obsojati - pa še kako jih bom obsojal!
iz eu
# 13.01.2009 ob 10:31
3. specnaz (13.01.2009 || 09:23:23)
tkle bi mogl norega kumrovca in unita obdelat,sreco imata da v sloveniji ni vec VAS KOMUNISTOV (kar je isto)
modus83
# 13.01.2009 ob 10:21
. budilka (12.01.2009 || 11:26:08)
In tako z vstopom v EU odpremo širno miselnost demokracije, da ima vsaka vera pravico do svojih vernikov. V Ljubljani pozdravljam Džamijo in islamski učni center po širiadskem zakonu.
Slovenci smo dokazali, da imamo neizmeren čut do odprtosti in svobode odločanja.
Kje v Ljubljani bo postavljen prostor za kamenjanje državljanov, odločitev prepuščam svetnikom in turistični promociji.

Se strinjam!
milwal
# 13.01.2009 ob 10:02
In evropa bi se s temi zvermi pogovarjala? Obstajati morajo neke norme, ki te kvalificirajo za to, da se sploh lahko pogovarjaš z nami. Ali se pogovarjamo s kravami v klavnicah? Ne. A so nam kaj hudega storile? Ne. Kako si torej Iran zasluži dialog?

Ko nekdo navaja "Kulturne razlike" je to sramotno početje. Kulturne razlike so minareti in zvoniki, islamsko polaganje čela na tla in krščansko sklepanje rok. Smrt s kamenjanjem pa je navadno zverinsko, nehumano klanje, kot je bilo krščansko kurjenje na grmadah.

Tako lepa dežela, tako čudovita arhitektura in umetnost... zavedanje človečnosti pa srednjeveško.
specnaz
# 13.01.2009 ob 09:23
tkle bi mogl norega kumrovca in unita obdelat,sreco imata da v sloveniji ni vec starga obicaja:sramotilnega kamna!
matbar
# 13.01.2009 ob 08:09
...ma sej ta po večini mislimanski narod je totalno, totalno prfukjen !!!
disk
# 13.01.2009 ob 07:27
Malo tukaj vas ve da Allah v arabskem jeziku pomeni bog. MAlo tukaj vas ve da tudi arabci, ki so kristjani ko rečejo bog rečejo v svojem svojem arabskem jeziku allah. Vse to kaže na nepoznavanje običajev in kultur drugih narodov. Ko rečete kaj proti allahu rečete tudi broti bogu. Ker kot sem že omenil je allah bog in bog je allah.
Tigerček
# 13.01.2009 ob 01:13
51. zmelkoow (12.01.2009 || 18:58:58)
"...Da je razlike med mohamedom in kristusom 600 let ni nobena krivda levice, sam trdoglavim kvazi-desničarjem še ni kapnilo na pamet...."

Hm. Kitajčkov je 1,3 miljarde. Imajo budizem, katera vera je stara približno 2550 let. Torej, starejša vera kot krščanstvo. Ampak še vedno se delimo na neke "večvredne" krščane, pa neke "večvredne" muslimane. Samo zanimivo. Obe veri pa učita strpnost do drugače mislečih in pomaganju sočloveku. Zakaj nam kitajčki ne vsiljujejo budizma, kot eno in edino vero tega sveta? Glede na to, da je Kitajčkov samo na Kitajskem (ja, pač treba ponavljat) nekaj čez 1/7 svetovnega prebivalstva. Pa da k temu prištejemo še izseljene Kitajce (po kitajskih mestih, restavracijah,...) širom sveta... Pa imamo več budistično verujočih vernikov, kot pa samo kristjanov, ki se delijo na pravoslavne in rimokatoliške, ter ne vem, kakšne še, ter več, kot samo muslimanov. Kje so potem tukaj še babptistični verniki, razno razne Jehove priče, mormoni in ostale vere tega sveta? Pa obrezovanje... Pa kaki običaj je to, da kao žrtvuješ nekaj svoje kožice kao Alahu oz. svojemu stvarniku :S Totalni nesmisel. Potem mu daruj porodno pojsteljico, ki je prva zibelka otroka, v kateri se je razvijal 9 mesecev. Ne pa neke kožice iz pimplna. Bedarija na kubik. resnično. Pri RKC te vsaj z vodo poškropijo, pa nič ne boli, kot pa, da ti tam režejo kožo, pri živem telesu :S Češ, saj je Kristus tudi trpel, ko so ga križal pa pribijal na križ (oz. se opravičujem, veliki Alah), kot to počneju velikemu Alahu v čast, na svetem romanju.
CCCP
# 12.01.2009 ob 23:59
enoceličar
CCCP
# 12.01.2009 ob 23:58
K.S. Pa kaj je s tabo idiot , zamenjaj sliko! A si čorav al si majmun. Kje sploh dobiš tako slabe fotomontaže enoceličlar.
borvog
# 12.01.2009 ob 21:35
Vsem tistim državam, ki izvajajo taka barbarska dejanja, kot je kamenjanje ljudi, morajo ZDA, preprosto odvzeti suverenost in vzpostaviti protektorat toliko časa, da ljudstvo tistih držav, preide iz stopnje barbarstva, v normalno civilizirano in demokratično družbo.
Союз
# 12.01.2009 ob 20:54
Težko verjamem, da se najdejo med tukajšnjimi komentatorji taki, ki strašno kunštno pametujejo o tem, kdo dejansko vrti svet, ne ločijo pa tako osnovnih pojmov, kot sta Žid in Izraelec. In, zapovrh vsega se ti isti ljudje ponavadi smejijo Američanom, ker na zemljevidu ne znajo pokazat npr. Avstralije.
BoySI
# 12.01.2009 ob 20:26
Bomo imeli mošejo in kamenjanje
tudi v Sloveniji ?

Da me ne bo spet kakšen nasilno,
da sem čez Slovenijo, ker omenjam mošejo.........
stathis
# 12.01.2009 ob 20:26
sramota za ceo svet
BoySI
# 12.01.2009 ob 20:23
Kaj koga briga,
kako je ravnala ženska ali
kako je ravnal moški,
da ga je potrebno tako kruto kaznovati.
Kamenje navsezadnje mečejo tisti, ki nimajo nič pri tem......
Idioti

Noro
primitivno
zahod.west
# 12.01.2009 ob 20:17
6. Alchemist (12.01.2009 || 19:50:08)
to je komflikt med dvemi vrednotami:

Spoštovanje življenja
Spoštovanje različnosti (kulture in navad)

kaj je pomembnejše?...khm...

Se strinjam

Kaj je bolj pomembna zate SVOBODA ali PRAVIČNOST?
zahod.west
# 12.01.2009 ob 20:15
4. hubert69, nisem spraševal tvojega mnenja, me sploh ne zanima, vprašal sem osebo, ki smatram, da nekaj razume.
Neron
# 12.01.2009 ob 20:14
Administrator, tebi pa javno sporočam da si nor, kajti ne vidim s kakšnim razlogom si mi zbrisal sliko in komentar 1. strani.
Neron
# 12.01.2009 ob 20:13
Tu so kamenjani na podlagi sojenja, v ZDA so ljudje zaprti in mučeni protipravno le na podlagi suma.
Arndovia
# 12.01.2009 ob 20:11
Mogoče se nam to zdi kruto in... oh grozno (tudi jaz tako mislim!!!) ampak moramo ob tem upoštevat, da je to druga kultura, ki jo je teba spoštovat in jemat kot sebi enako, torej ne vsiljevat "našo" mišljenje in to kar se nam zdi prav. Ravno to počne večina ljudi na svetu in zato imamo vojne.

Da ne omenjamo koliko milijonov (do milijarde in čez) žrtev je pretrpelo, umrlo in bilo nasilno "spreobrnjenih" in iztrebljenih na račun "naše" "evropske" kulture (kolonizacija ipd.) + delovanja RKC.

LP
Variatio delecta
# 12.01.2009 ob 20:00
BorutMaja kaže, da je že končal enajsto šolo pod mostom. Ne smeši se pred ljudmi, če ne dojemaš.
Alchemist
# 12.01.2009 ob 19:50
to je komflikt med dvemi vrednotami:

Spoštovanje življenja
Spoštovanje različnosti (kulture in navad)

kaj je pomembnejše?...khm...
hubert69
# 12.01.2009 ob 19:43
V čem je to boljše od "mehke diktature" (kapitala) v ZDA in prav tako problematične zakonodaje? Nikakor ne branim šerijatskega, mislim da je ogaben izmeček preteklosti, ampak daj se malo ozri še čez ramo preden pljuvaš.
zahod.west
# 12.01.2009 ob 19:39
ILOVEME , veš kaj - ti rdečuhi me spominjajo na tiste stare , ki so celo življenje hvalili SZ (pozabimo kominform ampak od Hrušova naprej) pa se niso nikoli odločili , da se preselijo v sibirski raj (niti kot turisti).
nihče nima nič proti Irancem , ampak upam, da sem svoboden, da lahko povem , da imajo na oblasti "resno diktaturo" in, vsaj zame, problematično zakonodajo (isti pa , ki branijo šarijo pa vidijo v JJ ali Sarkotu ali Merklovi prave diktatorje- zanimivo, mar ne?)
zahod.west
# 12.01.2009 ob 19:35
3. ILOVEME (12.01.2009 || 10:53:15)
Bosta zelo hitro podučena, s strani nekaterih apologetov, da:
-je Iran zelo in nadvse demokratična država
-da se tam šolajo vsi, predvsem pa ženske
-da ženske sploh niso zakrite, ampak da v tangicah norijo naokrog
-da so najbolj miroljubna država
-da so najbolj gostoljubna država,
ja, pa da ne pozabim, da v njej mrgoli katoliških katedral :-)

pravi vedeževalec , rdeči apologeti so se oglasili........
zmelkoow
# 12.01.2009 ob 18:58
kot sem že napisal borvog in west, bi bili iranci zate verjetno kulturnejši in bolj razvit narod narod, če bi zapornika spekli v mikrovalovni pečici. Vse skupaj pa še predvajali po TV.

Da je razlike med mohamedom in kristusom 600 let ni nobena krivda levice, sam trdoglavim kvazi-desničarjem še ni kapnilo na pamet.
hrast12
# 12.01.2009 ob 18:58
49. borvog (12.01.2009 || 18:31:41)
Svetu nažalost že vladajo naštete države. Nažalost pravim zato ker se ta naša nadvlada kaže skoraj le v vojaški moči in izkoriščanju ostalih
zahod.west
# 12.01.2009 ob 18:48
Jankoviću predlagam, da uvede tudi to"tipično" slovensko navado kot promocija TURIZMA.
Rdečuhi ga bodo podprli , o tem ni dvomov.
946130
# 12.01.2009 ob 18:26
Proč z islamom, koranom, šeriatom.
citropevec
# 12.01.2009 ob 18:17
eni so jih pa zažigal, je pa tako da je to pri nih družbeno sprejemljivo. Čud da se ne oglasi društvo za mučenje živali. Sej smo tudi ljudje živali ali kaj??
ID
# 12.01.2009 ob 17:48
Jezus je morje spremenil v kri? Ha?
zocco
# 12.01.2009 ob 17:48
Eni kamenjajo drugi raketirajo...
Untamle
# 12.01.2009 ob 17:38
Dobrodošli v "vero miru" - Islam. In naj se ga še spravi kdorkoli zagovarjat...

In takšni ljudje, danes imigrirajo v demokratične dežele Evrope? Prosim vas...
BorutMaja
# 12.01.2009 ob 17:37
8. Felicio

Biblija je manipulacija ljudi. Tisti ki verjamete v vanjo, se zaradi vas res lahko dogajajo take reči!
"Bog je ustvaril prvo Adama in Evo ..." ... "Jezus je morje spremenil v kri" Nikjer pane piše, da jo je potem nazaj v vodo, zakaj mamo pa potem še danes vodo prozorno in ne rdečo? Mislim ne, vsa živa bitja so/smo se razvila iz mikroorganizmov! Biblija je tako kot Koran in njima podobne knjige sama izmišljotina in manipulacija ljudi.
Nekdo si je pač zmislil Boga in Adama in Evo ter Jezusa, naivneži pa so vedno bolj začeli verjeti v take ljudi. Kje pa je danes grob od Jezusa? Še nikjer na pravi sliki je ga nisem videl! Pač ... Tako kot so je nekdo izmislil mit, da je nekaj let pred našim štetjem neki kitajec se privezal na stol, in se izstrelil s pomočjo smodnika v vesolje in nekateri vejamejo v to ... Tako je tudi s tem.

Nekdaj je cerkev bila "glavno" zbirališče krajanov, da so se lahko zbrali in dogovorili kako in kaj, zato imajo še danes te cerve takšno "moč" nad nami, na primer, Rimskokatoliška cerkev.
hebl
# 12.01.2009 ob 17:24
Felicio, sem že prelistal biblijo - pojem biblijsko obdobje pa mi je pač nepoznan kot natančen zgodovinski čas, ker konec koncev se je biblijo zelo dolgo ustvarjalo in tudi opisuje ogromen razpon...
in kaj ma veze od kod so pobrali kamenjanje in kje se je izvajalo? dejstvo je, da se pri njih še vedno kamenja - in kot si rekel sam: to je razmišljanje izpred tisočletij - lahko bi se malo modernizirali, oz. dozoreli

anny22, za nagrado dobiš ... hmmm - vedenje, da si pravilno odgovorila :D (kaj češ - gospodarska kriza pa so nagrade simbolične)
hrast12
# 12.01.2009 ob 17:22
38. ak (12.01.2009 || 17:14:58)
po iranskem zakoniku bi morali kamenjati vsakega tretjega, če ne celo drugega evropejca...
prešuštvovanje je skakanje čez plot in pa spolni odnosi pred sklenitvijo zakonske zveze...


He he, to je že res, sam zato pa v iranu obstaja zakon ki dovoljuje začasno poroko. Začasna poroka pomeni, da se par pol leta smatra kot poročen po tem pa (če ne podalšata) lahko brez posledic oditeta vsak svojo pot
kosmatinec
# 12.01.2009 ob 17:19
Predlog zakona o svobodni izbiri. FOCA je novo sprevrženo poglavje v zgodbi o splavu. Če dobi moč zakona, bo odpravil vse omejitve na področju splava,
Vse bolnišnice v ZDA, vključno s katoliškimi, bodo prisiljene na zahtevo pacienta brez vprašanj izvršiti splav. Katoliški škofje so prisegli, da bodo v primeru sprejetja zakona zaprli VSE katoliške bolnišnice, kar v ZDA predstavlja 30% vseh bolnišnic.
ALI SI JE ŽE KO OD VRLIH SLOVENCEV OGLEDAL POSNETEK SPLAVA OTROKA?
SLOVENSKEGA, DA NE BO POMOTE. SI ZAMIŠLJATE, DA VAS ŽIVEGA TRGAJO NA KOŠČKE???
TO SE DOGAJA VSAK DAN V SLOVENIJI.
hrast12
# 12.01.2009 ob 17:17
Kaj vse novega sem se sedaj ob branju komentarjev naučil:)

Zvedel sem da so iranci arabci, da so pri njih ženske izmečki in da nemuslimani ne smejo v mošejo:))

Kje jih poberate?
ak
# 12.01.2009 ob 17:15
... seveda če so pri tem zaloteni.
ak
# 12.01.2009 ob 17:14
po iranskem zakoniku bi morali kamenjati vsakega tretjega, če ne celo drugega evropejca...
prešuštvovanje je skakanje čez plot in pa spolni odnosi pred sklenitvijo zakonske zveze...
ak
# 12.01.2009 ob 17:12
@ancient: ja, in nadaljevanje tega je, da ni priletel noben kamen... ;)
iluzionistka
# 12.01.2009 ob 17:08
muslimani v SLo ravno zato zahtevajo gradnjo verskega centra z džamijo, ker na njeno ozemlje pripadniki drugih ver ne morejo,in kaj potem naivo pričakujemo, da bodo žensko kamenjali, ker jo je moški posilil, potem pa revo vso potolčeno pripeljali pred policijo in rekli, po šeriatskem pravu smo jo kamenjali?
da drugih, visoko kulturnih in nadvse civiliziranih obredov islamske vere ne omenjam.
kot je nekdo napisal, od rute do kamenjanja ni tako daleč.pred 5 leti nisi srečal ženske, zavite v ruto ob sprehodu v mestu.danes so stalnica, "capljajo" vdano za možem v trgovini in ga prepričujejo, da potrebujejo osnovne higienske potrebščine.
dreamliner
# 12.01.2009 ob 16:59
uboge ženske... jaz bi rajši Kumrovcu in njegovim opranoglavcem vrgel kak kamenv glavo, mogoče jih spametuje...
Harlem
# 12.01.2009 ob 16:52
http://www.amanjordan.org/images/Gaza23-7-2002/phpslideshow.php?directory=.&cu
rrentPic=8
fakin
# 12.01.2009 ob 16:51
"Kamenjanje pravosodje prepovedalo, vendar se še naprej izvaja" Primerjava s Slovenijo je namerna,kar se tiče sodstva.Glede kamenjanja,pa bi se našle stranke.
Harlem
# 12.01.2009 ob 16:50
Kdo pa je to, K. S.?
KnezVladimir
# 12.01.2009 ob 16:47
12. adnan1984
Čaki mal a ti bi tud za prešuštvovanje mel take kazni?
Če majo pa muslimani tako logiko pol se jih je pa res za bat! Sam verjamem da je nimajo vsi
niss9x
# 12.01.2009 ob 16:33
Kot je nekdo omenil,objavite raje slike mrtvih otrok,ki jih v Gazi pobijejo Izraelci,pa ne fotomontaž kot tukaj.Za bruhat ste sedma gniloba.
maestro20
# 12.01.2009 ob 16:11
Zanimivo je predvsem to, da so američnai glasni in se zgražajo kršenju človekovih pravic samo pri Iranu in nekaterih drugih "nevarnih" državah. Ne moti pa jih to pri njihovi veliki prijateljici Savdski Arabiji, ker imajo tam pač interes. To so naši iskreni Amerikanci - dvoličneži!

Države, v katerih se še izvaja kamenjanje:

- Pakistan
- Afganistan
- Iran
- Savdska Arabija ( Velika prijateljica in zaveznica ZDA in podpornica boja proti "terorizmu" )
- ZAE
- Sudan
- Somalija
- Nigerija
Evil Buddha
# 12.01.2009 ob 15:21
iranci so pač dosleden narod kjer umor in prešuštvo kotirata enako visoko na sankcijski lestvici.

respect.
zmelkoow
# 12.01.2009 ob 15:21
Ja, kako nazadnjaško je kamenjanje...

V ameriki te spečejo na električnem stolu, nisem še probal ampak užitek je baje večji kot pri kamenjanju. Modernejša oblika je lahko pečenje zapornika v mikrovalovni pečici. Elektrika in mikrovalovi dišijo po civilizaciji.
disk
# 12.01.2009 ob 15:11
Ko navajate usmrtitve po svetu bi lahko dali tudi št. usmrtitev ZDA. Je to za vas prevelik zalogaj? Al objavite vse kar vam posredujejo tuje obveščevalne službe (beri cia) brez da bi uporabili kančka možganov. bedno
disk
# 12.01.2009 ob 15:09
Ob vseh grozodejstvih ki nam vsakodnevno prihajajo iz palestine, se novinarji RTV slo spustijo tako nizkotno in omenjajo nekaj, kar še zdaleč ne prizadene nikogar drugega razen žrtve. Ne rečem, da dejanje po naših merilih ni okrutno ampak hočem napisati, da se mi zdi nesprejemljivo na kakšen način se poizkuša prikazati neko drugo vero, kulturo v slabi luči.

avtor, ki je to napisal pa tudi urednik, ki je to propagando odobril bi se lahko sramovala svojega dela.

Pišite raje o palestini, o masakru in holokavstu, ki ga izvaja izrael nad palestinskim narodom.
robert13
# 12.01.2009 ob 15:08
Črnogledost,ki je lahko realno v Ljubljani pred džamijo bo v nedeljo kamenjanje do smrti zaradi prešuštništva ,pač pohujšanje v dolini Šentflorjanski .
zmelkoow
# 12.01.2009 ob 15:02
Za kakega okrutnega cionista, bi bila to kar pravična kazen. Upam da jim pride kakšen v roke.
sanauna
# 12.01.2009 ob 14:44
Kljub krutostim teh kazni,se še vedno ljudje odločajo za prestop absurdnih zakonov,zakaj že?
Obsojam take kazni in se mi gnusi tako početje.
420
# 12.01.2009 ob 13:50
opice
Skippy
# 12.01.2009 ob 13:38
@adnan1984: se ti vidi, da si naiven otrok. Polovico prekrškov, ki si jih naštel, itak zadeva samo odrasle in njihovo svobodno voljo. Kaj res misliš, da bo kdo prijavljal posilstva, če pa potem je moški vseeno svoboden, žensko pa ubijejo?

@ILOVEME: da ženske norijo v tangicah okoli? Še na plažah so lahko samo, če so vse okoli izredno visoki zidovi. Da pa bi se smel svobodno družiti z žensko, ali pa iti na pijačo, pa pozabi. Ženske so tam preprosto izmeček.
en_pameten
# 12.01.2009 ob 13:14
Očitno so te države še v kameni dobi, ker izvajajo kamenjanje (mislim na metalno stanje).

To šeriatsko pravo je res velik civilizacijski dosežek in upam, da se ne bo širil še kam drugam po svetu, glede na ekspanzijo muslimanov (ki nikoli ne obsojajo takega početja sobratov - sploh gre pri muslimanih za eno veliko dvoličnost: za kurban bajram je mufti Grabus govoril, da je to praznik miru itd., ko pa so pri poročilih pokazali prispevek iz romanja v Meki, so pa tam odmevali iz minaretov vzkliki: "Smrt ZDA, smrt Izraelu!" - na to bi moral Grabus nemudoma reagirati in obsoditi tako početje, ker gre za eklatantno izrabo religije v politične namene - kar dejansko islamska vera že od Mohameda naprej počne).
ancient
# 12.01.2009 ob 13:07
Naj prvi vrže kamen tisti, ki je brez greha. Sicer ni iz muslimanske vere, pa vseeno...
whit
# 12.01.2009 ob 13:03
Gre se za kulturo celotnega Arabskega naroda. Tako, kot so potrebovali, da je njihova vera spisana v nasilnem kontekstu, kjer morajo celo svoje življenje vodit sveto bojni "đihad" proti razvaddam smrtnika, tako, kot so potrebovali definicijo človeka kot nekaj živalskega, tako rabijo tudi kamenjanje.
Islam nima s tem SKORAJ nič.
Neron
# 12.01.2009 ob 13:01
Ja Kumrovec, sklepam da sta zapiranje na podlagi suma in mučenje povsem častni ameriški vrlini.
Dr. Kumrovec
# 12.01.2009 ob 12:59
kamenjanje žensk kot vrhunec civilizacije? Ja, muslimaske!!
kreator
# 12.01.2009 ob 12:42
DOl s politiko, dol z vero. Živelo svobodno človeštvo!!!
Neron
# 12.01.2009 ob 12:41
Zakaj bi moral cel svet imeti iste moralne morme, iste ambicije, ameriško "demokracijo"? Zakaj?
adnan1984
# 12.01.2009 ob 12:40
Eni ste hudo dvolični. Namreč vse grde stvari se dogajajo v in samo "muslimanskih" državah. Zakaj so tako hudi zakoni za nekatere prekrške?
Recimo , če v zahodnem svetu lahko posiliš, pobijaš, kradeš, se ukvarjaš s prostitucijo in še marsikaj, pa za ta dejanja dobiš samo par let zapora! Ja to je pa "višja" stopnja civilizacije, ki jo jas ne razumem in jo nikol ne bom!
Če pa imaš v neki državi strožje zakone kar se tiče kraje,utaje,pobijanja, tudi prešuštva-? časti, pa po moje nekih stvari ne boš delo. Zato tam dol ni tulk pobijanja,posliljevanja prešuštvovanja kot ga imamo tuki na zahodu!
In gdo je zdej tuki bol napreden? Pa lep pozdrav, na morebitna vaša zgražanja se ne oziram!
lojzi1
# 12.01.2009 ob 12:34
ali imate točne podatke iz amerike naj tam AI razišče pa boste videli da krepko prednjačijo le da za ameriško sodstvo dela mafija ki že na ulicah pobije do 85 odstotkov prihodnjih obsojencev kar se pa kamenjanja tiče sem hudo hudo nasproten in sploh nasila nad ženskami in tudi tu bi morala posredovat politika in pomagat takšni državi z nasveti in lepo besedo pa sem prepričan da bi zaleglo
Dr. Kumrovec
# 12.01.2009 ob 12:27
Dol z mulami, živel svobodni Iran!
Felicio
# 12.01.2009 ob 11:35
hebl,

enkrat v življenju bi bilo pametno brelistat biblijo, tudi če ne verjameš vanjo. Biblijsko obdobje je obdobje židovskih pastirjev, ki jih opisuje stara zaveza do Jezusa iz Nazareta, ki ga opisuje nova zaveza.

Glede tvojega vprašanja o zakonih pa tole: Islam ravno tako upošteva Staro zavezo kot krščanstvo in Judovstvo in kamenjanje je ostanek razmišljanja izpred tisočletij
budilka
# 12.01.2009 ob 11:26
In tako z vstopom v EU odpremo širno miselnost demokracije, da ima vsaka vera pravico do svojih vernikov. V Ljubljani pozdravljam Džamijo in islamski učni center po širiadskem zakonu.
Slovenci smo dokazali, da imamo neizmeren čut do odprtosti in svobode odločanja.
Kje v Ljubljani bo postavljen prostor za kamenjanje državljanov, odločitev prepuščam svetnikom in turistični promociji.

Od rute na glavi ni daleč do mnogoženstva in kaznovanja.Morda bo pa to nova nacionalna vrednota !?
anny22
# 12.01.2009 ob 11:05
hebl:
1. šeriatsko pravo
2. islamske
3. Evropa

Kaj dobim za nagrado?

Mogoče so z Biblijo mislili na Staro zavezo?
To je pa doooolgo obdobje :)
hebl
# 12.01.2009 ob 11:01
Države, ki se danes poslužujejo kamenjanja:

- Pakistan
- Afganistan
- Iran
- Savdska Arabija
- ZAE
- Sudan
- Somalija
- Nigerija

zdaj pa nagradno vprašanje: Kateri zakoni veljajo v vseh teh državah?
extra vprašanje: Pripadniki katere verske skupnosti sledijo tem zakonom?
extra vprašanje #2: Po katerem kontinentu se trenutno širijo kot gobe po dežju?

pa glede članka:
"Smrt s kamenjanjem sega že v čas stare Grčije in Biblije" - kaj točno pa je čas Biblije? :) (ali je slučajno v angleškem originalu pisalo Babilon?)
Okaka Chuka
# 12.01.2009 ob 10:54
Še spisek držav, ki imajo uzakonejno mučenje:
-ZDA
-Izrael
ILOVEME
# 12.01.2009 ob 10:53
Bosta zelo hitro podučena, s strani nekaterih apologetov, da:
-je Iran zelo in nadvse demokratična država
-da se tam šolajo vsi, predvsem pa ženske
-da ženske sploh niso zakrite, ampak da v tangicah norijo naokrog
-da so najbolj miroljubna država
-da so najbolj gostoljubna država,
ja, pa da ne pozabim, da v njej mrgoli katoliških katedral :-)
anny22
# 12.01.2009 ob 10:47
Prva slika je fotomontaža.

Sicer pa brez besed :-X
Dr. Kumrovec
# 12.01.2009 ob 10:44
Groza.

Mednarodna skupnost pa?
Kazalo