Ashley Graham je zvezda kampanje Swimsuitsforall. Foto: swimsuitsforall
Ashley Graham je zvezda kampanje Swimsuitsforall. Foto: swimsuitsforall
Kate Upton, model z naslovnice zadnjih dveh številk SI-ja, nosi konfekcijsko številko 40. Foto: SI
Robin Lawley je bila v času nastanka te fotografije v prvih mesecih nosečnosti. Foto: SI
Kampanja Swimsuitsforall slavi vse tipe postav. Foto: swimsuitsforall

Ashley Graham, temnolasa lepotica, ki nosi konfekcijsko številko 50, je glavna zvezda enega izmed oglasov (gre torej za plačan oglas in ne uredniško odločitev), medtem ko je Robyn Lawley s konfekcijsko številko 44 med izbranimi manekenkami v sekciji novink.

"Vem, da so moje obline seksi in hočem, da tudi vse preostale vedo, da so tudi njihove seksi. Ni razloga, da bi jih skrivale, nešteto razlogov pa je, da jih ponosno razkažemo. Svet je pripravljen na več oblin v bikinijih," je povedala Grahamova.

27-letna Američanka je zvezda kampanje Swimsuitsforall (kopalke za vse), ki slavi začetek "dobe zaobljenih deklet", njen cilj pa je, da bi se ženske (vseh postav) počutile seksi tudi v kopalkah. Grahamova ob tiskanem oglasu nastopa tudi v videooglasu, ki spremlja kampanjo.

"Okusi in telesni tipi se skozi čas spreminjajo, obline pa nikdar niso bile bolj "in"," trdi Moshe Laniado, direktor kampanje Swimsuitsforall. "Ni boljšega načina, da to proslavimo in pokažemo, kot je bikini. Ko bo oglas objavljen, bo svet gledal in mu bo všeč, kar bo videl."

Zdrava ne glede na velikost
Grahamova že dolgo propagira boljše sprejemanje oblin v medijih in pravi, da je lahko ženska zdrava ne glede na konfekcijsko številko.

"Ni važno, ali nosiš številko 34 ali 54, dokler skrbiš za svoje telo, telovadiš in si govoriš "rada se imam", namesto da sprejemaš negativnost lepotnih standardov," je dejala Grahamova, ki se je pred kratkim obregnila ob nemogoče standarde medijev. "Jennifer Lawrence je za medije primer zvezdnice z oblinami - pa je drobcena. In tu se potem začnejo motnje v hranjenju, zato bi morali že v šoli otroke bolj izobraziti na to temo."

Mimogrede, Grahamova je leta 2010 nastopila v oglasu za spodnje perilo, ki ga ameriške TV-mreže niso želele predvajati, ker je bil preprosto - prevroč.

Avstralka med novinkami
Z Grahamovo se strinja tudi 25-letna Lawleyjeva, ki se je za revijo fotografirala v svoji liniji kopalk, in to v prvem trimesečju nosečnosti. "Ne vem, ali bi se označila za "plus" model ali ne. Sem samo model, ker skušam pomagati ženskam na splošno, da sprejemajo svoja telesa," je povedala Avstralka, ki sicer nosi konfekcijsko številko povprečne Američanke.

MJ Day, pomočnica urednika Sports Illustrateda (SI), pravi, da je Lawleyjevo opazila že pred leti in da jo raje izpostavlja kot model kot pa model za močnejše postave. "Nekako uteleša tisto klasično dekle SI-ja - je zanimiva, lepa, z neverjetno postavo in zdelo se mi je, da bi bila odličen prispevek k številki," je povedala Dayeva. "Tako preprosto je bilo."

Lawleyjeva je sicer med drugim krasila že naslovnici italijanske izdaje Vogua in avstralske izdaje Cosmopolitana ter posnela oglase za Ralph Lauren, Chantelle in Barneys, številka SI v kopalkah pa se ji nikdar ni zdela realna možnost.

Pot Grahamovi in Lawleyjevi je do neke mere utirala Kate Upton, ki je krasila zadnji dve naslovnici Sports Illustrateda v kopalkah. Uptonova je sicer s konfekcijsko številko 40 precej vitkejša od omenjenih dveh kolegic, a za manekenske standarde še vedno zaobljena.