Foto: Radio Maribor/Dejan Rat
Foto: Radio Maribor/Dejan Rat

Marko Kovačič, človek, ki iz ozadja kreira gospodarsko politiko mesta, je od aprila 2013 do sredine tega leta zaslužil nekaj več kot 80 tisoč evrov neto. Podlaga za izplačilo je izpolnjevanje ciljev v pogodbi, v skladu z zapisanim odgovorom občinskega PR-ja pa je vselej izpolnil pričakovanja delodajalca. Izdelal naj bi sistem privabljanja tujih investitorjev, na podlagi aktivnosti skupine za področje gospodarstva pa je po prepričanju občine v zadnjih petih letih Maribor z okolico postal najpomembnejše območje s tujimi investicijami. V hvalospevu Marku Kovačiču pripisujejo tudi zasluge za prihod družbe SHS Aviation; dvojna vloga in donosno pogodbeno sodelovanje – tudi na podlagi davkoplačevalskih letalskih kart in nočitev na Kitajskem – za občinske strukture nista sporna, ob Magni in Serioplastu pa je njegov največji dosežek leta 2017 napovedana 660-milijonska investicija v razvoj slivniškega letališča. Čeprav je pri nameri dveh zasebnikov, razen famoznega pisma o nameri, še ogromno neznank, pa ima mariborska občina na papirju precej smele načrte tudi za v prihodnje. Vključno z vložkom družbe China State Construction Engineeering Corporation naj bi v mesto ob Dravi skušali privabiti za več kot milijardo investicij. Kje, kako in kdaj ni znano, omenjajo le področja nepremičnin in transporta – okvirna vrednost 680 milijonov, proizvodnje – 200 milijonov, logističnih dejavnosti – 150 in avtomobilistične industrije – 20 milijonov evrov. Ključni županov mož, bojda odgovoren tudi za številne kadrovske zamenjave po vzoru nogometne Olimpije, naj bi pri tem seznamu božičnih želja opravil težaško delo, za nameček pa naj bi do konca leta izdelal še dokumentacijo za vzpostavitev občinskega koncerna javnih podjetij, | so še zapisali na Mestni občini Maribor.