Foto: Radio Maribor/Dejan Rat
Foto: Radio Maribor/Dejan Rat
Obnova mestne vpadnice naj bi bila končana do konca avgusta
Foto: Radio Maribor/Dejan Rat
Obnova mestne vpadnice naj bi bila končana do konca avgusta
Foto: Radio Maribor/Dejan Rat

Ob začetku največjega prometnega projekta v Mariboru – gradnje podvoza pod železniško progo na Ljubljanski cesti naj bi se lotili konec julija – je v Mariboru in njegovi okolici v teh počitniških dneh več cestnih gradbišč. Predvsem v jutranjih in popoldanskih prometnih konicah je največja gneča na mestni vpadnici od Hoč proti Mariboru, kjer med drugim prenavljajo poškodovano asfaltno površino.

Obnova vozišča na delu od križišča za carinarnico do križišča v Hočah je po podatkih Direkcije za infrastrukturo vredna 835 tisoč evrov; ob sanaciji dotrajane asfaltne površine bodo zamenjali tudi poškodovane robnike. Promet je zaradi obnove precej oviran, saj sta zaprta dva vozna pasova, po preostalih dveh pa promet poteka dvosmerno. V drugi fazi bodo obnovili še odsek od Hoč proti Mariboru, direktor Direkcije za infrastrukturo Damir Topolko pa upa, da bodo kljub 90-dnevnemu pogodbenemu roku dela končana do konca avgusta.

Direkcija za infrastrukturo nadaljuje tudi projekt gradnje podaljška Ceste proletarskih brigad do priključka na cesto Maribor–Ruše. Prva faza bo stala 11,3 milijona evrov, od tega bo Direkcija primaknila 7,9 milijona, preostanek mariborska občina, postopek javnega naročila pa bo končan 12. julija. Če ne bo zapletov, bi lahko gradnjo začeli jeseni.

Ob tem direktor Direkcije za infrastrukturo predvideva, da bodo razpis za gradnjo prve faze zahodne obvoznice med Streliško in Kardeljevo cesto objavili prihodnje leto, še do konca tega leta pa naj bi prišlo do prenosa lastništva dotrajanega Malečniškega mostu, ki naj bi ga obnovili leta 2019.