Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar
Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar

Salon vin Pubec bo letos po enoletnem premoru potekal šestič. Sodelovalo bo nekaj manj vinarjev, kar je po besedah pobudnika projekta Boruta Cvetka posledica spremenjenih razmer: "Nekaj jih ni zraven, ker so se morda prestrukturirali, ali pa niso imeli vina, ki bi ustrezalo pogojem za mlado vino Pubec. Z nami pa ostajajo vsi tisti, ki se dobro zavedajo, kaj pomeni za njihovo promocijo skupen nastop preko te blagovne znamke."

Vodja laboratorija pri KGZS Maribor Leonida Gregorič vsa leta bdi nad kakovostjo štajerskih mladih vin Pubec; letos je še posebej zadovoljna. "Vremenske razmere, pogoji pridelave, pogoji trgatve so vsako leto drugačni. Se pa zato vedno znova veselimo novega mladega vina, novega Pubeca, ker je vsako leto drugačen. In ta drugačnost je vabljiva. To mlado vino predstavlja pričakovanje novega letnika, nove iskrivosti. Ali bo drugačna cvetlična nota, ali bo imel sadno noto? Vse to nas daje v nekakšno pričakovanje, da poskusimo ta vina. Za letošnje leto lahko rečemo, da so vina dobra, tudi pogoji in čas so bili za pridelovalce bolj ugodni kot prejšnja leta, saj je bila trgatev zgodnejša in so imeli dovolj časa, da so pripravili mlado vino Pubec."

Potem ko sta morala občina in Zavod za turizem zaradi koronavirusa odpovedati največje množično martinovanje na prostem, direktor tega zavoda Jure Struc poudarja, da so za promocijo lokalnih pridelovalcev vina zelo pomembni tudi manjši dogodki, tudi takšni, kot je salon Pubec. Za promocijo lokalnih vinarjev skrbijo tudi v Hiši stare trte: »V sami hiši najstarejše trte ponujamo več kot 200 različnih vinskih etiket 50 štajerskih vinarjev in jih na različne načine poskušamo povezati z obiskovalci. Zavedati se moremo, da je Hiša stare trte najbolj obiskana znamenitost v Mariboru, je prostor, kjer se srečata ponudba in povpraševanje. Letos smo ob vseh rednih dogodkih v okviru utečenih dogodkov in festivala organizirali več kot 20 butičnih vinsko kulinaričnih dogodkov.«

Sicer pa je namen prireditve Pubec združevanje, ki bi štajerska vina poneslo po vsej Sloveniji in širše, da bi se lahko postavili ob bok najboljšim, poudarja vodja projektov pri družbi Mediaspeed Natalija Cvetko.