Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar
Foto: Radio Maribor/Nataša Kuhar

Hiša Stare trte na mariborskem Lentu je s častitljivo starko najbolj obiskana turistična znamenitost v mestu. Pred epidemijo jo je obiskalo okoli 60 tisoč turistov letno. Tina Hajnrich pove, da so na poletje pripravljeni. Zavod za turizem Maribor je med drugim začel novo kampanjo Doživi Maribor: "Nekako skozi prepoznavne Mariborčane nagovarja oz. vabi slovenske turiste k obisku našega lepega mesta."

Novost v Hiši Stare trte so virtualna očala, s pomočjo katerih lahko obiskovalci podoživijo 450-letno zgodbo najstarejše trte na svetu. Hajnrichova še pove, da zaradi epidemije tudi letos računajo na domače goste: "V bistvu seveda računamo na oboje. Tako na tuje turiste, kot seveda na domače goste iz celotne Slovenije."

Nataša Jančar iz mariborskega Turistično informacijskega centra že opaža več turistov v mestu: "Večje je število individualnih gostov, nekako pa tudi opažamo, da nas v skupinah obiskujejo predvsem upokojenci z različnih koncev Slovenije, ki sem pridejo organizirano navadno v sklopu društev." Ponudba je, kot pravi Jančarjeva raznolika, turiste pa med drugim napotijo: "Na ogled znamenitosti, potem na kakšna kulinarična doživetja, na dogodke v mestu, kolesarjenje po Dravski kolesarki poti in na pohodništvo po Pohorju."

Poletje v Mariboru vabi tudi z novima tematskima vodenjema, in sicer z ogledom mestnih mostov in čebelje poti po Mariboru.