Z zemljevidom se bodo obiskovalci lažje orientirali in tako spoznali še več lepot tega dela Pohorja, s kartončkom pohorske kulinarične transverzale pa degustirali pristno pohorsko kulinariko v kočah in hotelih. Po besedah predsednika društva Milana Klančnika je bilo povpraševanje gostov po takšnem zemljevidu Pohorja veliko, zato so ga v manjšem številu izvodov pripravili že lani, letos so idejo še nadgradili.
Kartončke in zemljevide bodo razdelili turističnim ponudnikom v Mariboru in vsem trem občinam. Gostje jih bodo našli na vseh turističnih točkah v omenjenih občinah, na spodnji in zgornji postaji Pohorske vzpenjače, v večini namestitvenih zmogljivostih v vseh vključenih kočah, ki sodelujejo in so del kulinarične Pohorske ponudbe.
Projekt predstavlja enega prvih korakov k tesnejšemu povezovanju Maribora z drugimi pohorskimi občinami na področju turizma
K projektu so povabili štiri občine na območju Pohorja: Maribor, Hoče-Slivnica, Ruše in Slovenska Bistrica, pravi direktorica Zavoda za turizem Maribor Pohorje Doris Urbančič Windisch in dodaja, da si bodo v prihodnje prizadevali povezati vseh 16 občin na območju Pohorja.
»Izgradnja skupne vizije ter močne blagovne znamke Pohorja, v povezavi z reko Dravo, lahko v prihodnosti močno vpliva na razvojni preboj celotne turistične destinacije. Mestna občina Maribor si bo zato prizadevala tudi za sprejem Zakona o Pohorju ter bo svoje napore vložila v aktivno povezovanje in sodelovanje vseh občin in deležnikov, ki delujejo na Pohorju in ob reki Dravi«, pa je na predstavitvi poudarila podžupanja mestne občine Maribor Alenka Iskra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje