Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 26 glasov Ocenite to novico!
Asfalt, cesta, vozišče
Ministrstvo za okolje in prostor zdaj umešča traso mimo Braslovč, nova različica ceste pa se zaradi zaščite kmetijskih zemljišč pomika na pobočje gore Oljke. Foto: BoBo

Celjani pozivajo vlado, naj pri umestitvi hitre ceste do Koroške uporabi zdrav razum

Tretja razvojna os razburja Celjane
1. junij 2016 ob 19:47
Celje - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Celjska mestna občina je z Zbornico za arhitekturo in prostor pozvala vlado, naj še enkrat premisli, kam bo umestila hitro cesto med štajersko avtocesto in Velenjem.

Ministrstvo za okolje in prostor je namreč začelo z umeščanjem trase mimo Braslovč, medtem ko Celjani menijo, da je primernejša obstoječa trasa mimo Arje vasi.

Celjska občina pa je na posebnem posvetu pozvala Cerarjevo vlado, naj uporabi zdrav razum, prisluhne strokovnjakom in pretehta, ali ne bi bila bolj smiselna gradnja hitre ceste po obstoječi trasi Arja vas-Velenje. "Za preprečitev neumnosti ni nikoli prepozno, do gradnje bo minilo še veliko časa, mislim, da se moramo vsi obnašati toliko odgovorno do družbe in države," je prepričan celjski župan Bojan Šrot.

V Civilni pobudi Braslovče trdijo, da bi bila cesta mimo Arje vasi trikrat cenejša od tiste mimo Braslovč - namesto 300 milijonov evrov, bi stala 100 milijonov evrov. "Ima bistveno boljše prostorske predispozicije, okoljsko je manj škodljiva," dodaja Mateja Kričelj iz Zbornice za arhitekturo in prostor Slovenije ter članica Civilne pobude Braslovče.

Ministrstvo za okolje in prostor zdaj umešča traso mimo Braslovč, nova različica ceste pa se zaradi zaščite kmetijskih zemljišč pomika na pobočje gore Oljke.

Hitro cesto si zelo želijo na gospodarskem ministrstvu. "Na tej celotni relaciji imamo trenutno največje težave z veliko brezposelnostjo in mislimo, da če bi bila zgrajena, bi lahko to težavo rešili," je prepričan Marko Drofenik, direktor direktorata za regionalni razvoj.

Cerarjeva vlada bo o trasi hitre ceste ponovno odločala letos, celjski župan Šrot pa napoveduje, da bo občina uporabila vsa pravna sredstva.

VIDEO
Tretja razvojna os razburja Celjane
T. H., Petra Bezjak/TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
rudes
# 01.06.2016 ob 20:57
Hebe se vsem za Koroško.
drg
# 01.06.2016 ob 21:19
Sem doma iz braslovške občine in vam povem, v čem je problem. Njive, po katerih bi naj cesta šla, niso v lasti kmetov, ampak jih imajo samo v najemu (vsaj večino). In tako pač nebi dobili nič. Če bi jih lahko pa prodali, bi pa že videli evre, tako kot so jih pri avtocesti. Prodal bi jih v dveh sekundah (toliko o tisti super zemlji).

Tudi sam nisem ravno navdušen nad tem, da bi cesta šla mimo nas, samo jebat ga, ne more človek samo na sebe gledat. Misliti je treba tudi na tiste, ki bi jim ta cesta koristila. ;)
atom ant
# 01.06.2016 ob 19:59
Celjani pozivajo vlado, naj ... ... uporabi zdrav razum.

Celjani, uporabite zdrav razum in prenehajte pozivati vlado, naj uporabi zdrav razum.
Zdrav razum ne raste povsod.
ponosnikmet
# 01.06.2016 ob 20:10
Bodo pokupili kmetijska zemljišča in pobirali mastne odškodnine...
KOR
# 01.06.2016 ob 21:25
.....ki je nikoli ne bo ;) Ko se bo vlada zamenjala, bo šlo spet vse od začetka. Tako kot se že od leta 2005 naprej dogaja!

stric_Ferrari
# 01.06.2016 ob 21:21
...bodo tak dolgo mleli, da iz tega nebo nič...Korošci bomo pa spet nastradali, kot že ničkolikokrat
jang
# 01.06.2016 ob 21:17
še parkrat prestavite traso in boste na cesto čakali 40 let tako kot mi blejci na obvoznico. so naši župani in svetniki tudi prestavljali trase na svoje parcele, zdaj imamo pa ene deset študij in dve prazni bajti od vsega skupaj...državi samo paše tako početje, ker denarja itak nima verjetno
foxhunt
# 01.06.2016 ob 20:48
delajo za ljudi, ki tam živijo, čeprav jih ne poslušajo. Že večkrat videno, ko oblast rine z glavo skozi zid. Včasih je težko priznat, da nimaš vednop prav.
p.s. počakajte ko Erjavec reši zadevo s pralnim strojem, bo uporabil razum tud za Celje.
kreden1
# 01.06.2016 ob 20:01
Zelo dvomim, da je varianta čez Arjo vas trikrat cenejša. Če ne drugega, mora v tem primeru hitra cesta prečkati oz. skozi predore obvoziti Velenje, kar zagotovo ne bo poceni.
leeloo1337
# 02.06.2016 ob 09:54
Vsi ki govorite da je 3. os nepotrebna se vidi da se niste bili kdaj na koroskem in da nimate pojma kako izgleda voznja iz koroske proti celju ali ljubljani. Od avtoceste smo korosci oddaljeni 60km kar je absolutno prevec ce se hocemo razvit kot regija. Poskusite kdaj priti na nase konce in boste videli zakaj potrebujemo hitro cesto
hektor11
# 01.06.2016 ob 23:24
Ko se je gradila avtocesta mimo Celja, Velenjčani niso nikogar pozivali in so pustili, da se samo dogovorijo, zato bi bilo prav, da se Celjani ne praskajo tam kjer jih ne srbi....
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 10:13
@leeloo1337

Res je. Na regijskem zemljevidu cestnih povezav prav bode v oči ena in edina regija izmed 12 regij brez enega metra AC/HC (da, celo Zasavje ima en km AC) ... to je KOROŠKA. Ne le da Koroška nima AC/HC, temveč je od njih "varno dislocirana":

Kaj to izolacijsko dejstvo pomeni za razvoj Koroške, ni treba posebej ponavljati, še zlasti če vemo, da je bila že ukinjena tudi železniška povezava med Slovenj Gradcem in Velenjem.
fafner
# 01.06.2016 ob 20:57
Kaj ne bi raje namesto hitre ceste zgradili ŽELEZNICO, ne pa da se je v časih rajnke Avtroogrske prišlo hitreje iz Laibacha v Marburg, kot pa danes iz Ljubljane v Maribor!!!
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 06:57
Je pa še ena povezava, o kateri se bolj malo govori, pa bi bila za celotno severno Slovenijo nujna – Severna hitra cesta:

Koristi za:
- Gorenjsko, ker je zvezana z vzhodno Slovenijo 40 km bližje + brez gužvanja čez LJ
- LJ, ker se sprosti promet mimo Domžal, na severni obvoznici,
- Štajersko, ker je zvezana z Gorenjsko 40 km bližje + brez gužvanja čez LJ,
- Mengeš, Komenda, Vodice, Radomlje ipd. se losajo prometa Štajercev, ki ubirajo bližnjice do Brnika, obenem pa skupaj s Kamnikom dobijo hitro povezavo na AC križ,
- itd.
kick.your-ass
# 01.06.2016 ob 22:44
Zakaj nekateti zelijo hitro cesto po savinjski dolini mi ni jasno... lepo, primerno za kmetijstvo, rodovitno zemljo bi razkopal. V samo srce reke savinje bi zarezal?? Prikljucki v crlju so cist ok. Kdor ve kje se vozi. V Pirešici -prikljucek arja vas- je kamnolom, torej že vse razrit in ne vem zakaj ne bi cesta šla po tej trasi.? tistih 10km pomeni v realnem življenju 5min (arja vas -braslovče oz šentrupert). Celje bi postalo pomembno prometno križišče in glede na to, da je že mesto, s tem samo pridovi. Kaj pa bi beaslovče s tem pridobile, ki so dejansko vas pa ne vem? Mislim da vi da tel savinjske blo smiselno ohranit čim bolj zelen in turusti bodo romsli v logarsko dolino. Meftem ko pa v Pirešico nikol noben ne bo. S povezavo arja vas-koroska pa bi pridobila tudi doberna... Vi pa bi v Braslovčah hitro cesto?? Ocitno vam lepota savinjske doline ni pomembna oz. ne vidite v tem priloznosti.
slorevolucija
# 01.06.2016 ob 20:13
Zgleda še en primer ko vlada trmasto vztraja pri svojem in ne posluša ljudi.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 08:23
3. razvojna os povezuje Koroško-Dolenjsko/Belo Krajino. Naj vsak sam na zemljevidu oceni, katera varianta regiji bolje povezuje (mimogrede, modra črta je trenutno vodilni predlog mimo Braslovč):
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 09:51
Springbok, ob tem menim, da je vsaj odsek 3. razvojne osi od Novega mesta proti jugu čez Belo Krajino tudi za Osrednjo Slovenijo vključno z LJ neposredno zelo koristen.

Če greš iz LJ denimo v Split:
- boš po "novem" iz NM zelo hitro na priključku pri Vinici,
- medtem ko moraš sedaj iz NM najprej vse do Brežic, čez vedno zabito mejo na Obrežju, na jugovzhod vse do Zagreba, pa obrat nazaj mimo vedno meglenega (60 km/h po AC) Jastrebarskega do Karlovca in šele nato omenjenega priključka pri Vinici.

Prihranek po moji oceni v povprečju vsaj ena ura.
energetik10
# 02.06.2016 ob 06:25
Jaz upam, da avtocesta bo čimprej, briga me kje! Samo na ta način se lahko drugi kraji razvijajo!
Neikius
# 02.06.2016 ob 00:24
Ta cesta naj bi končno povezala čisto prometno odrezano Koroško s preostankom Slovenije. Seveda se vidi močno lobiranje, da se trasa premakne v korist Velenja in Celja... potlej je pa itak bolje da se sploh ne gradi nič od Velenja naprej. Če bi gradili po obstoječi trasi ne vidim razloga da se sploh gradi nova cesta (kar je tudi dobra rešitev navsezadnje). Če pa resno mislijo pomagati Koroški je pa itak optimalna trasa čimbolj zahodno in čimbolj sever-jug. Uničiti kmetijska zemljišča je pa itak katastrofa - naj se naredi čez hribe + zemljišča tam morajo biti poceni ker enostavno ni razloga za visoke odškodnine za neposeljeno zemljo.

300 miljonov za eno takšno traso je pa kratko malo norost (kot so bile cene večine preostalih avtocest).
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 17:32
@MIRKOKING

Da, Ljubljana je središče in seveda so vse ceste speljane proti središču. Poglej moj grafični prikaz zgoraj (ob 15:29). Saj Ljubljana na sredi tistega zemljevida že zdaj izgleda kot ulice pri Slavoloku zmage v Parizu

A takšna privilegiranost središča Slovenije še ne pomeni, da ni potrebno kakšnih cest speljati tudi prečno. Če ni nobene prečne ceste, potem mora sleherno vozilo najprej v LJ, da lahko pride na neko drugo mesto. Že sedaj je tako. Če hočeš iz Celja v Novo mesto -> preko LJ. Če hočeš iz Kranja v Celje -> preko LJ. Če hočeš iz Nove Gorice v Kranj ->preko LJ itd.

Na koncu imaš popolni kolaps prometa v LJ in po njenih obvoznicah, ker se mora sleherni Slovenec peljati mimo Ljubljane, če želi priti kam.

Poglej samo gostoto prometa na LJ ringu, pa boš videl, o čem govorim:

Dragi kolega, za Ljubljano je bolje, če je več veznih cest med regijskimi središči, sicer se boste utopili v pločevini tistih, ki si želijo Ljubljano samo obvoziti iz razloga pomanjkanja boljših povezav.
Springbok
# 02.06.2016 ob 16:08
Zemljevidi, ki jih prikazuje unssen so dober argument za navezavo na AC pri Arji vasi, in ne bolj zahodno.

Lepo tudi, da nekdo uporabi dejanske podatke in zemljevide na tem forumu.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 15:24
@MIRKOKING; 02.06.2016 ob 15:06
Unssen, zakaj bi morala biti os direktna? Smisel te HC je povezava na AC. Nobene potrebe ni, da bi bila severna razvojna os povezana z juzno, bistveno je, da sta obe navezani na AC(LJ-MB).


Mislim, da razumem, kaj želiš. Nekaj takega ... rdeče - obstoječe ceste; zeleno - "pametno bi bilo graditi, ker je Ljubljanocentrično"; modro - "te povezave koristijo regijskim središčem, eh, to je za Ljubljano brezveze in tega pa že ne bomo gradili":
sober
# 02.06.2016 ob 14:36
Sami nesposobnezi, nezreli adolescenti, ki pojma nimajo, kaj je potrebno storiti in kaj je dobro za ljudi. Sploh pa ne vedo kako voditi dr?avo.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 13:16
@Skippy; 02.06.2016 ob 12:33
Glede na to, da večina potnikov in tovora iz Koroške in okolice Velenja gravitira proti Ljubljani in Zahodu, je varianta proti Braslovčam edina smotrna.


Praktično cel stavek je močno diskutabilen.
1. od kod podatek, da večina Koroške in Velenja gravitira proti zahodu? Pa še če to drži, ali je to edini element pri odločitvi o trasi ne glede na to, kakšen ovinek naredi s tem os v celoti?
2. zakaj bi bila varianta Braslovče EDINA smotrna? poznam vsaj 6 razlogov, zakaj so druge variante (pa ne le tista na Arjo vas) bolj smotrne; če se diskusija razvije, ti jih razložim.
HashTag
# 02.06.2016 ob 11:49
"!trikrat cenejša od tiste mimo Braslovč - namesto 300 milijonov evrov, bi stala 100 milijonov"

#NeGreToTako
#3xManjBiPokradli
#BananaRepubliq
Siouxie
# 02.06.2016 ob 10:02
Mah, vedno ista zgodba - politiki lobirajo, perejo možganom folk, boli njih kurac za pokrajino, ki čaka na boljše prometne povezave že desetletja ... Ljudje pa seveda v boj za njive - tipična slovenska usoda ... Seveda se pritožujejo tisti, ki imajo že vsega polno rit. In na koncu bodo požrtno še pobirali denar. Iz hitre ceste/avtoceste opet nič. Kot pri branju butalcev. Na koncu seveda nastradajo državljani, ki kot vsi ostali plačujejo davke, a so pač primorani vozit po zjebanih cestah. Hkrati pa vpliva to tudi na gospodarstvo ... Dokler bo industrija koroških železarn še vlivala denar v slovenska grla ... Podn od podna.
Wagra
# 02.06.2016 ob 07:53
Varianta čez Braslovče je najbolj optimalna ravno zaradi tega, ker se ob primeru nezgode lahko promet preusmeri na staro varianto.
Je pa potrebno seveda uporabiti zdrav razum, ki pravi, da so Šroti pokupili večino zemljišč in kamnolomov na varianti Arje vasi, da bi mastno zaslužili.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 06:23
Če prav razumem večino komentatorjev, je zanje smiselna 3. razvojna os tako, da gre iz Velenja na jugozahod do Šentruperta, nato po možnosti 27 km na vzhod do Šentjurja in nato spet proti jugozahodu do Savske doline pri Radečah. Nekaj takega torej:

3. razvojna os ni še ena avtocesta, namenjena Ljubljančanom, temveč direktni povezavi Koroške in Dolenjske! Na to večina komentatorjev povsem pozablja.
Slo_v_k
# 01.06.2016 ob 22:46
@KOR a ti bi pa kar z ravnilom risal po zemljevidu? :) lepo na sliki, to je pa tudi vse...
Springbok
# 01.06.2016 ob 22:01
Nekateri na tem forumu ste očitno že pokupili parcele okoli Braslovč, da bi jih potem drago prodali DARSU-u.
božo1
# 02.06.2016 ob 17:13
V Sloveniji je tako veliko pameti, da jo je težko prepoznati.
REsnica
# 02.06.2016 ob 17:12
denar lahko vedno zaslužimo, ne moremo pa vrniti kmetijskih zemljišč v prvotno stanje, ko jih enkrat uniči krak AC.

tudi ko gre za razmišljajenje ali dobi prednost uničenje pokrajine ali uporabnost, dajem osebno vsaj 60% več teže pokrajini kot uporabnosti.

topografsko ugodneje razumemo kot cenejše.

nobena trasa ni idealna. Tudi v življenju je odločanje med različnimi neidealnimi opcijami najpogostejša dilema.

vsakemu ki ima malo občutka za prostor je jasno da je trasa skozi arjo vas daleč ugodnješa. Malo pa dvomim, da je dejansko cenejša. Oba projektantska predračuna bi morala izdelati ista neobremenjena skupina, da bi lahko trdili, da je cenejša trasa skozi arjo vas.

morebitna zapora kraka skozi arjo vas seveda ima obvoz, ker se zapira vedno samo pol prometnice je drugi del na voljo za obvoz.

se spominjam učenja plečnika. Vedno je trdil, da bi se morali nivoji križati gleda na pomembnost. najvišje na tej lestvici so bili ljudje, potem kočije avtomobili in najnižje proga. Kar je pomenilo, da je pri izvennivojskih križanjih plečnik zagovarjal, da so pešpoti najvišje, cesta nižje, vlak pa najnižje. Če je le možno pa je bil za to, da gre človek vodoravno s terenom (ali čez nižji mostiček) in se temu primerno vkopavajo cete in železnice.
Če bi danes videl, kako mrcvarimo pokrajino zaradi lastnega ugodja, linije najmanjšega upora in jo trajno pohabljamo zaradi denarja bi se obračal v grobu.

če so šroti res pokupili terene in jih želijo preko slamnatih lastnikov ali pa tudi brez njih uporabiti za izsiljevanje države, to nikakor ne spremeni dejstev o primernosti trase. Država bi v takem primeru, skoraj morala poseči po nacionalizaciji zemljišč.

dejansko pa je kriminal, da politika favorizira cenejše arhitekturne rešitve na račun prostora. Arhitekte, ki so predlagali in vztrajajo pri trasi skozi braslovče pa naj bo sram. Servilnost teh arhitektov in njihovo pretiravanje pa direktno žali arhitekturo.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 15:46
@MIRKOKING; 02.06.2016 ob 15:06
Cesta na Braslovce je po topografiji najugodnejsa.


Saj se šališ, ne?

Iz Velenja se trasa AC takoj strmo v S-ovinku dvigne za kar 120m na Podkraj. Sledi predor 700 m. Sledi bočno vpetje trase med sotesko Hudega potoka in Goro Oljko in obenem delno vkopan spust za 160 m (btw, to je toliko kot cel Vrhniški klanec po AC) do Podgore, kjer trasa pride na naplavine levega brega Savinje. Trasa gre nato preko 2,5 km kmetijskih zemljišč po levi strani vse do Polzele, kjer v zavoju v enem zamahu napravi nadvoz nad železnico in nato še čez Savinjo (odveč je omenjati, da trasa na Arjo vas ali katerakoli druga verzija trase ne prečka nič od tega). Skupaj je tam AC na stebrih skoraj en kilometer. Nato gre čez 4,5 km kmetijskih zemljišč med Parižljami in Šentrupertom, kjer se naveže na obstoječo AC.

Ugodna različica, res, topografsko še posebej. Za žepe šaleškega lobija je res ugodna, za ostale pa malo manj.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 11:23
@Springbok
Kako bi ti povezal primorsko AC z Ilirsko Bistrico in HR mejo proti Kvarnerju? Preko Pivke, kar koristi oovezavi sever (Avstrija, Lj.) - jug. Ali po Vremski dolini mimo Kozine, kar favorizira linijo zahod (Italija) - Jadran.


Tricky question.

Obe varianti sta trenutno prometno podobno obremenjeni. Večinoma med 6 in 9 tisoč vozili na dan. Glede na to imajo prednost odseki, kjer še ni AC/HC in je prometa več (10 tisoč in več). Na priloženem zemljevidu lahko vidiš, da je takih odsekov še kar nekaj, brez dvoma je najbolj kritična ravno že omenjena Koroška.

Sicer pa... Južna varianta (Kozina - Starod) se zdi enkrat v bodočnosti nujna že zaradi koridorja Italija preko Trsta - Balkan preko Rijeke, vendar je za celinsko Slovenijo nekoliko nerodna zaradi velikega ovinka preko Divače in Kozine, pa še Ilirski Bistrici ne koristi neposredno.

Vzhodna varianta (Postojna-Il.B.-Jelšane) bolje poveže osrednjo Slovenijo z Rijeko (in Il. B.), vendar je za povezavo Italije, Trsta, Slovenske Obale z Rijeko (in Il. B.) povsem neuporabna.

Obenem se zdi, da nobena vmesna varianta ni ravno optimalna, npr. Senožeče - severno okrog Vremščice - Il. B. - Jelšane.

Kar težka. Seveda bi bilo idealno narediti obe verziji. Vendar pa, kot rečeno, ta povezava še ni povsem na vrhu prioritet – bo pa slej-ko-prej.
Springbok
# 02.06.2016 ob 10:38
@ unssen - saj nimava tako velikih razlik med najinjmi mnenji.
3. os: povezava Dravograd - Velenje- AC pri Arji vasi je smiselna. Tudi del Novo mesto - Bela krajina ima smisel (4 pasovna hitra cesta, ne AC). Del Celje - Novo mesto pa je predrag zaradi topografije. Oziroma daj tovor raje na tir.

Se strinjam s hitro cesto Krtina - Kamnik - Medvode. Pomenila bi razbremenitev Ljubljanske AC obvozniceiziroma manj tovornjakov.

Kako bi ti povezal primorsko AC z Ilirsko Bistrico in HR mejo proti Kvarnerju? Preko Pivke, kar koristi oovezavi sever (Avstrija, Lj.) - jug. Ali po Vremski dolini mimo Kozine, kar favorizira linijo zahod (Italija) - Jadran.

Vsekakor pa tvovor sodi na tire. Kaminone pa kolikor se da umakniti s cest.
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 09:40
@Springbok
milijarde za nepotrebno 3. os, potem bodi vsaj racionelen in jo zapelji preko Arje vasi.


Da, Arja vas je gotovo bolj smiselna. Ne bi se pa mogel strinjati, da je povezava nepotrebna. Na karti gostote prebivalstva se vidi, da povezuje prebivalstveno močne regije: Avstrijska in Slovenska Koroška, Šaleška, Celjska kotlina, Zasavje, Dolenjska z navezavo naprej na AC tik čez SLO/HR mejo:
glasrazuma
# 02.06.2016 ob 07:58
Pa zafilanost Celovške ceste, ker se pol Gorenjske vozi čez Medvode, Medno... kdo ve, če "most sramote" še stoji pa tudi izgradnja novega ne bo pomagala.
QUENDI
# 02.06.2016 ob 01:02
....birokracija in zdrav razum.....skregano prav s tem.....le kdo rad prizna damu ga manjk a......
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 17:55
@MIRKOKING
Napisi se traso za Velenje-Arja vas in bos videl o cem govorim.


Ti bom namesto tega dal kar višinsko karto, na katero sem zrisal obe trasi, pa se odloči, katera varianta (oranžna ali zelena) je topografsko bolj primerna:

Namig: start obeh tras je na 388 m, cilj pa na 285 m (oranžna) / 271 m (zelena); najvišja točka oranžne variante je na 505 m, zelene pa 396 m.
Gepard007
# 02.06.2016 ob 17:45
Zeh, nobena trasa ni prava sam veleumi v Ljubljani bojo pa ja vedeli bolje od nas...
Bivši uporabnik
# 02.06.2016 ob 15:29
Še malo od bližje, ker se nič ne vidi:
hexen
# 02.06.2016 ob 12:39
1.8 milijard evrov!!!
Skippy
# 02.06.2016 ob 12:30
Razlogi, zakaj se cesta prestavlja iz optimalne trase, so vedno finančni. Ljudje so pa tisti, ki jih zlorabijo zaradi t.i. "višjih interesov", pa tega sploh ne opazijo, da bo zaradi njih nekdo obogatel.
atal
# 02.06.2016 ob 11:26
Tunel Poljana Slovenj Gradec (pod Lešami), viadukt ob Graški gori do Velenja, potem naprej do Arje vasi. REZULTAT: Poljana - Arja vas 15 minut.
Park
# 02.06.2016 ob 11:03
Ferdek
# 02.06.2016 ob 06:41
- Celje bi z traso na Braslovče izgubilo Koroško, kot svoje zaledje.
- Tudi, če bi bila trasa čez Braslovče ta trenutek cenejša, je na dolgi rok zaradi pomembnosti vrhunske rodne zemlje ta trasa zločin proti človeštvu.
Niti kvadrata najbolših kmetijskih zemljišč ne smemo več pozidati!
jutranji_sij
# 02.06.2016 ob 05:31
Nedavno so odprli največji predor, to pomeni,da se bo tovorni promet v Evropi pričel še bolj preusmerjati. Kitajci bi naj gradili hitro železnico od Grčije (pristanišča), preko Srbije v Madžarsko, počasi nas bodo tako obvozili, če bomo spali, seveda..
.
Koroška je res odrezana od Slovenije, za 16 km avtoceste do Gruškovja in toliko potreben drugi tir še zdaj nismo poskrbeli, Pomurska je dobila hitro cesto, namesto avtoceste, sicer pa so avtoceste zabasane s tujimi tovornjaki, namesto da bi tovorni promet šel večinoma po železnici,. Bo pa poskrbljeno za redno pobiranje davkov, zaplenjenje stanovanj obubožanih ljudi in stekanje večine denarja v belo Ljubljano,da bo ta lahko še bolj bela. Pa to ni kritika zdajšnje vlade, za omenjeno prometno infrastrukturo bi morali poskrbeti vladajoči že pred 15. in več leti.
Dragoon
# 02.06.2016 ob 01:37
Ta varianta čez Braslovče ob gori oljki je meni daleč najbolj pametna. Primarno je cesta grajena za Koroško in Velenje, ki tako dobita hitrejšo povezavo z Ljubljano, do Celja pa še vedno ostane stara povezava, ki bo ob zmanjšanem prometu čisto ustrezna, Celje bo razbremenjeno prometa, ob popravilih avtoceste in bognedaj ob kakšnih nesrečah se lahko pa še vedno promet preusmeri na staro do Arje vasi in ni popolnega infarkta v prometu. Poleg tega bo AC bližje Logarski dolini in bo tako tam kvečjemu precej več turizma, tako iz Avstrije kot iz Slovenije. Tudi Mozirje se bližine AC verjetno ne brani.

Če se gradi avtocesto proti Arji vasi, le Celje dobi nekaj minut krajšo povezavo z Avstrijo. Morda se prihrani nekaj rodovitne zemlje, ampak širitev obstoječe ceste glede na sotesko, v kateri poteka večino časa, tudi ne more biti poceni. Bo pa ob zaprtju pri popravilih popoln infarkt, ker če bo to edina normalna cesta in ne bo nobene regionalne, alternativi čez Polzelo ali Letuš pač nista primerni za večjo količino prometa, za tovornjake pa sploh ne.

Skratka, Celje AC že ima, Braslovčani pa bremzajo celo Koroško+Velenje.
samo.hladnik
# 02.06.2016 ob 00:25
hexen

Pa saj zato bi mi Velenjčani radi hitro cesto preko Braslovč in s tem bistveno krajšo pot do Ljubljane... pa v Celju ne boste imeli nobenih zamaškov. Kvečjemu bo to za vas prometna razbremenitev.
Kazalo