Po štirih letih predor še vedno ni končan. Foto: BoBo
Po štirih letih predor še vedno ni končan. Foto: BoBo

Pred vhodom na koprski in po izhodu iz njega na izolski strani bodo v prihodnjih mesecih začeli urejati tudi navezovalne ceste, saj se bo promet zaradi predora nekoliko spremenil. V predoru med Koprom in Izolo končno montirajo elektrostrojno opremo, a tudi izbira izvajalca za ta dela ni minila brez zapletov.

Po stečaju Alpine Baua so se na gradbišče spet vrnili delavci, je povedal Franc Likar iz nadzorno-inženirskega podjetja DRI: "V samem predoru so posamezne ekipe, ki niso mnogoštevilne. Na zunaj torej ni videti veliko ljudi. Montaža elektrostrojne opreme bo končana do novembra." Večji vrvež delavcev Likar napoveduje za september, ko bodo začeli preurejati navezovalne ceste. "Del teh navezav je narejenih, sploh na koprski strani. Treba bo preurediti cesto, ki prehaja v predor. Na izolski strani se bo zgradila navezovalna cesta proti Jagodju," je pojasnil.

Kdor bo želel proti Izoli ob morju, po obstoječi cesti, bo moral zapeljati v pentljo čez semedelski most. Na izolski strani bosta Dars in občina novo krožišče začela graditi takoj, ko bo pravnomočno izbran izvajalec - predvidoma v juliju.
Tudi končni seznam objektov, ki so bili poškodovani med gradnjo, je potrjen, junija pa bo Dars začel popis in cenitev potrebnih sanacijskih del, ki bodo osnova za poplačilo stroškov lastnikom. Dars medtem že odkupuje zemljišča, potrebna za gradnjo hitre ceste od Jagodja proti Luciji. Gradnja naj bi se začela leta 2016.