Lokalne novice

Poudarki

  • Več mesecev trajajoč postopek
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 24 glasov Ocenite to novico!
Markovec
Skozi Markovec bo dovoljena tudi vožnja brez vinjete. Foto: Tjaša Škamperle
VIDEO
Skozi Markovec brez vinjete

Dodaj v

Skozi Markovec tudi brez vinjete, obalna cesta se z 20. marcem zapira

Dars je soglasje izdal v četrtek
10. marec 2017 ob 15:19
Koper - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Obalno cesto med Koprom in Izolo bodo 20. marca zaprli za promet, saj je Dars izdal soglasje, po katerem za vožnjo skozi predor Markovec vinjeta ne bo potrebna.

Soglasje Darsa o možnosti vožnje skozi predor Markovec brez vinjete so v Izoli prejeli v četrtek, hkrati s potrditvijo, da se predor Markovec izvzame iz vinjetnega sistema. Kot je predvideno v elaboratu, ki sta ga pripravili občini Koper in Izola, bo med Žusterno in Izolo začel veljati nov prometni režim.

Ta predvideva popolno zaporo dela obalne ceste, med priključkom na Krožno cesto in priključkom Ruda. S tem obe občini sklepata dolga leta trajajočo bitko za enega najlepših delov slovenske Obale in odpirata nove priložnosti za njegov razvoj.

Zapora začne veljati 20. marca
Popolna zapora obalne ceste, ki sta jo občini predvideli v elaboratu prometne ureditve, bo začela veljati 20. marca ob 11. uri, kar pomeni, da bo od te ure dalje ves motorni promet preusmerjen na druge lokalne ceste oziroma skozi predor Markovec, z izjemo intervencijskih vozil in vozil lokalnih prebivalcev, ki prek tega odseka obalne ceste dostopajo do svojih hiš. Navedeni dostop za lokalne prebivalce velja samo za tiste, ki se peljejo od Kopra.

Nova prometna ureditev napoveduje tudi spremembe v javnem potniškem prometu na relaciji Koper–Izola–Piran, ki bo po novem preusmerjen na hitro cesto Koper–Izola, skozi predor Markovec. Spremembe, ki jih bodo z izvajalcem javne službe, družbo Arriva, dokončno uskladili v naslednjih dneh, bosta občini podrobno predstavili v torek.

Več mesecev trajajoč postopek
Na Darsu so že lani prejeli vlogo koprske in izolske občine za izdajo soglasja k ureditvi obvoza skozi predor Markovec zaradi načrtovanega zaprtja obalne ceste. Vlada je nato decembra sprejela novelo uredbe o avtocestah in cestnini, ki razširja možnost preusmeritve prometa pod pogojem, da Dars kot upravljavec pozitivno odgovori na vlogo predlagatelja obvoza, ki upravlja necestninsko cesto. Ta rešitev bi prišla v poštev za predor Markovec, saj se občini Izola in Koper že vse od odprtja zavzemata za izločitev tega predora iz vinjetnega sistema.

Konec lanskega leta je Dars od obeh občin zahteval dodatno argumentacijo, vključno z elaboratom za začasno zaprtje obalne ceste. Izolski župan je takrat poudaril, da se zavzemajo za trajno in ne začasno zaprtje. Koprski župan Boris Popovič pa je bil mnenja, da Dars potrebuje dodatno argumentacijo, skupaj z elaboratom o začasnem zaprtju, predvsem zato, da si zaščiti hrbet pred morebitnimi pobudami z drugih koncev države, ki bi se naslanjale na ta ukrep.

Z zaprtjem obalne ceste med Izolo in Koprom bi Slovenija vzpostavila zeleni koridor ob obali, poleg večje kakovosti življenja prebivalstva pa bi povečala tudi svoj ugled resne evropske obalne države, je na nedavnem strokovnem srečanju opozoril Mitja Bricelj z ministrstva za okolje.

Radio Koper
Prijavi napako
Komentarji
StricaOdZadi
# 10.03.2017 ob 16:00
No super, bravo Matoz in kompanija. Vam je le ratlo sprostit Markovec, zdej sledi zaprtje lokalnce ceste in pol si boste lahko gradili vile na pokradenih parcelah. Aja sej niso ukradene, le za prodajo nobeden ni vedel, pa so se zato zastonj prodale. Super državco mamo res.
ManBoy
# 10.03.2017 ob 15:35
Kdaj pa Korošci dobimo -50% na nakup vinjet, če za druge veljajo posebne ugodnosti?
acoschwanz
# 10.03.2017 ob 15:30
Ljudje čisto v vsem vidijo zaroto. Noro.
theone
# 10.03.2017 ob 15:28
Ajde ljubljancani na noge enako za lj obvoznico, miro popusti in da vse vsem samo da ma mir in mirno krade dalje..
sistemc.
# 10.03.2017 ob 16:07
Ha, ha Don Pope in šerif Zoki imata slovensko vlado v mezincu.
qwerty99
# 10.03.2017 ob 16:04
Torej nekaj, kaj je bilo najprej kao nemogoče, je naenkrat postalo mogoče. No, ne naenkrat, vmes je bilo še nekaj vlog, analiz, elaboratov in še pa še sestankov. Kar smo vse plačali davkoplačevalci. Da so se odločili za tisto, kaj je bilo že od začetka najbolj smiselno.
Tudi vse obvoznice bi morale biti izvzete iz sistema vinjet.
StricaOdZadi
# 10.03.2017 ob 16:01
Da vam bo malo bol jasno ...
https://www.youtube.com/watch?v=gdUOTB_3
NIM
reorah
# 10.03.2017 ob 21:02
Sem iz Kopra in nimam vinjete. Res mislite, da se bom odslej lahko vozil po AC?! Ne. Če želim iti v Ljubljano, grem lahko samo po stari cesti in tako bo tudi vnaprej. Niti samo do Bertokov - 2 km - ne smem in ne bom smel po AC, ampak tako kot doslej po lokalnih cestah. Brez vinjete bom lahko samo pri Semedeli zavil v predor in se takoj zunaj predora spet preusmeril na staro cesto, torej ne bom mogel nadaljevati vožnje po AC.
Je res vredno vsega tega pompa, ki ga zganjate?
Majora
# 10.03.2017 ob 16:38
Končno se je premaknilo. Kakšna škoda, da je bil tisti del obale toliko let rezerviran za cesto. Naj se zdaj najde kakšen pameten investitor.
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 16:26
Pa ne samo lokalci. Tunel je bil zgrajen z namenom, da se zapre obalna cesta. Med gradnjo so se sicer zgodile vinjete. Jaz osebno sem bil prepričan v zdravo pamet odločevalcev, ampak me je streznila oddaja na TV v času, ko se je gradnja bližala koncu. Upokojena urbanistka je izjavila, da je z vidika urejanja prostora jasno, da je potrebno cesto zapreti in promet spraviti v tunel, ampak da je prepričana, da bo zmagala cestarska logika. In točno to je je zgodilo.

Če je z nekajletno zamudo zmagala pamet tudi ni slabo.
Flegica
# 10.03.2017 ob 16:07
Ok top resnično top!!! Še ena butalska iz slovenije-zanima me kako bo zgledalo ob prvi prometni nesreči v sezoni ko se bojo čez Markovec valile nepregledne kolone vozil...Resnično se odločitve pri nas sprejemajo tako neumno da človek ne more vrjeti-kako sploh državna cesta čez noč postane lokalna????razen seveda če se je to vedelo že mnogo mnogo prej (nepremičnisnke špekulacije??)da ne govorimo o zaščitenih pašnikih pozejdonije kjer ni dovoljen nikakršen poseg v obalo oz. dno itd...
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 16:59
Točno, vsi ste vabljeni na pomladno sprehajanje in kolesarjenje ob morju, brez hrupa in izpušnih plinov. Če pa komu to ni všeč, ima še zmeraj možnost iti na Bled, Kranjsko gor, Postojnsko jamo...

Sedaj pa še zadnjič z avtom ob morju, prihodnjič že s kolesom.
ennui
# 10.03.2017 ob 15:35
Sicer razumem razlog (zaprtje obalne ceste in posledični razvoj turizma), ampak ne to ustvari precedensa za ostale ceste za katero je potrebna vinjeta (res, Ljubljanska obvoznica se tukaj takoj pojavi)?
yanker
# 10.03.2017 ob 16:16
Bo zanimivo, ko bodo Italjani začeli izkoriščat to luknjo. Do Kopra pa stranskih cestah, potem čez tunel, pa spet dol v Izolo... KAOS bo zdaj.
KPRAA
# 10.03.2017 ob 21:14
Naj kdo reče kar hoče ampak ABC cestninenje je bilo bolj pravično. Problem je, da so Darsovi žepi globoki in luknjasti.
Sussudio
# 10.03.2017 ob 20:10
Meni je pa politika Darsa zelo sporna.
Že dvakrat sem namreč zasledil njihove zaposlene kako so preverjali vinjete pred plačilom predornine za karavanški predor.
Kar pomeni da če bi bil jaz jeseničan brez slovenske vinjete in bi se odpravljal v Avstrijo, bi moral kupiti vinjeto za 300m "avtoceste" (kar je od priključka Jesenice zahod do cestninske postaje)???
Meni se to zdi samo politika maksimalnega kasiranja glob.
Sicera se sedaj spomnim da sem pred leti isto kontrolo videl pri Fernetičih. Bil sem v Sežani in se odpravil v Italijo in tudi takrat bi voznik dobil globo za 200m "avtoceste" pred državno mejo.
Vsako leto kupim letno vinjeto tako da mi ni panike, mi pa deluje zelo nepošteno preverjat vinjete in oglobit morebitne voznike ki se na avtocesto priključijo tik pred državno mejo.
opusdei
# 10.03.2017 ob 19:37
Kaj pa jaz ki jo mam?Moram dat dol?
V_kot
# 10.03.2017 ob 17:49
Jest nimam alternative iz Koroske v LJ razen stare in dotrajane ceste.
Zato zahtevam, da tudi sem tudi od Zalca do Ljubljane izvzet iz Vinjetnega sistema.
megan
# 10.03.2017 ob 16:33
Ok, in kaj bodo zdaj s staro cesto med Koprom in Izolo? Bodo uredili širšo kolesarsko stezo in ob njej sprehajalno pot in morda na delu obale tudi plažo in podobne rekreacijske površine? Če da, potem vredu, če pa bo na videz ostalo vse enako, pa je vso dogajanje popoln nesmisel.

Bojim se, da bodo kmalu tudi druga mesta začela zahtevati brezvinjetni sistem v svoji bližini. Če se lahko na Obali po avtocesti vozijo brez vinjete, ker da druge prierne brezvinjentne povezave nimajo (kar ni povsem res, ker še vedno obstaja malo daljša in manj udobna pot čez Markovec) bodo z istimi argumenti prišli tudi od drugod. Konec koncev tudi v Ljubljani ni primerne brezvinjetne alternative obvoznici, torej bodo Ljubljančani upračeno zahtevali, da se obvoznica izvzame iz sistema vinjet. Potem bodo podobno zahtevala še ostala mesta, potem pa bo že vseeno tudi, če se vinjete kar ukenejo.
Morda se motim, ampak tile na Obali se mi zdijo že malo preveč svojeglavi. Najprej si domišljajo, da je pristanišče njihova lokalna zadeva in da se država tu nima kaj mešat (si predstavljate, da bi oni v Kranju povedali, da je letališče na Brniku njihova lokalna zadeva in da bodo z njim delali, kakor se bo njim zahotelo?), zdaj pa so izsili še privilegij, da lahko avtocesto uporabljajo brez vinjete. Nihče drug nima takih pravic.
juventina10
# 10.03.2017 ob 15:43
končno nekaj pametnega
Sussudio
# 11.03.2017 ob 08:06
piagolo
če bi se moral jaz peljati od slovensko-italijanske meje do slovensko-hrvaške, bi tudi meni bilo 15€ pretirano za tistih par km hitre ceste med Škofijami in Izolo.
Čemu bi se ne posluževal lokalnih cest za tistih par km?
Nam ki imamo skoraj da vsi letne vinjete je enostavno. Verjamem da pa veliko Slovencev ki se odpravijo 1-2x na leto v Beljak, Celovec ali Gradec, gre prav tako raje po lokalnih cestah kot pa po avstrijskih avtocestah. Čeprav je tam 10 dnevna vinjeta skoraj da pol cene kot pa pri nas tedenska.
Ljudje doma na slovenski obali, ki jim ni potrebe po vinjeti ker se ne vozijo skoraj da nikoli v Ljubljano, kako pa misliš da se ti ljudje vozijo v Trst? Vsakič plačajo 15€? Verjemam da lahko prav tako vsako jutro gledaš po lokalnih cestah kolone Slovencev brez vinjete ki gredo v službo v Trst.
V Italiji cestnine res da niso poceni ampak hitre ceste se v Italiji ne plačujejo, prav tako pa je zastonj 65km avtoceste/hitre ceste med Škofijami in Tržičem oz 45km avtoceste med Fernetiči in Tržičem.
Prav tako je zastonj 17km avtoceste med Gorico in Vilešom.
zozozo
# 10.03.2017 ob 21:26
Sem iz Kopra in nimam vinjete. Res mislite, da se bom odslej lahko vozil po AC?! Ne.

Mariborčani se pa ne morejo zastonj vozit po hitri cesti, ki gre direktno skozi center, ne pa pod nekim primestnim hribom. Ampak očitno imate Koprčani boljše veze pri Darsu.
uros23
# 10.03.2017 ob 20:24
Kolikor se spomnim, so Osimski sporazumi v tem delu precej ohlapno napisani (v smislu bomo preučili možnosti itd.), ampak mogoča interpretacija 5. člena je, da bi se državi (Italija in Slovenija kot pravna naslednica) o morebitnem cestninjenju morali medsebojno dogovoriti. V Italiji je recimo avtocesta zastonj do Tržiča.

Se mi pa zdi, da so tu v ozadju povsem drugi interesi in ne ravno mednarodne pogodbe :-)
Sussudio
# 10.03.2017 ob 20:16
megan
to da vstopiš pred predorom Markovec in iztopiš takoj za njim... zdaleč ne pomeni da na obali ne bodo potrebovali vinjet...
MAN0
# 10.03.2017 ob 19:20
petruska123
# 10.03.2017 ob 15:48

žabarski krog 28km
tunel 4km
?!?!?
Dragi petruška
Prvo moramo ločiti avtocesto od obvoznice!
Za obvoznico, ki je dolga cca 8-10km so Ljubljanska podjetja plačevala samoprispevek.
To je prevzel v uprvljanje DAARS brezplačno in moraš imeti vinjeto.
Obvoz po mestnih ulicah je možen ravno tako kot pri vas.
Ostalih 18 km pa je prava AC za katero moraš imeti vinjeto.
Dovolim si vprašati koliko prispevka za predor so prispevale obalne občine?
mikitr
# 10.03.2017 ob 18:22
Jaz samo upam ,da bo čez leta,ta del obale ,en najlepših koncev Slovenije,dostopen vsem,ne pa poln hotelov ,vil in ostalega betona.
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 18:19
Alternativo imaš na poti od Žalca do LJ, lepo, široko, prazno cesto čez Trojane. Od Domžal naprej celo 4pasovnica. Od Žalce do Koroške pa ne rabiš vinjete, saj je nimaš za kaj rabiti. Če greš na drugo stran kokške tudi od LJ do KP rabiš vinjeto po AC. Zato raje zahtevaj AC do Koroške. Skratka, zahtevaj to, kar ti pripada in ne odrekaj drugim to, kar njim pripada.
pepo73
# 11.03.2017 ob 09:41
Mariborska hitra cesta bi tudi morala biti brez vinjete,vsaj od Melja do Tržna.
Homer.
# 11.03.2017 ob 09:32
@megan
A bo res Slovenija zaradi foušije pogorela?

Pa še popravek:
Obalna hitra cesta je še vedno plačljiva, le predor je izvzet.
Zaradi tega država ne izgubi niti centa, saj predor ni prinesel niti centa več v DARSovo blagajno.

Sicer ni tema o Luki in železnici, pa ti moram replicirati.
Luka in železnica ni lokalna zadeva. Da je to lokalna zadeva si očitno domišljate v močvirju, saj ravno komentarji kažejo na to. Npr tisti, da je 2 tir problem Luke in če ga hoče, naj si ga zgradi sama. Je pa močvirnikom popolnoma jasno, da bodoča Ikea rabi boljše prometne povezave, ki jih bo Ljubljana zgradila iz proračuna (in ne Ikea, ker očitno to ni njihov problem).
Misliš da Yaskawa ne bo potrebovala Luke?
Morda bi jim rekli, če jo potrebujete, pa si zgradite progo sami?
reorah
# 10.03.2017 ob 21:45
zozozo, ne da ne moreš razumeti, ampak nočeš razumeti. Tudi Koprčani se ne moremo voziti po hitri cesti, ki gre med centrom in mestnimi naselji, kjer živi večina prebivalcev.
StricaOdZadi
# 10.03.2017 ob 19:16
@Koprčan98 malo poglej kaj se okoli tebe dogaja....
Cesta se še ni zaprla samo zaradi Markovca. No zdej so to prepreko odstranili...
https://www.rtvslo.si/radio-koper/prispevki/novice/obalne-ceste-se-ne-bodo-zaprli/411174
keka77
# 10.03.2017 ob 17:46
A sedaj bomo zganjali zdrahe med seboj iz zavisti, ostala Slovenija proti Primorcem?! Sram naj vas bo, jaz nisem iz tistih koncev a sem vec kot vesel, da se je to zgodilo, ze tako imamo malo obale... zame je to pridobitev za VSE NAS.. Lp iz Goriške!
hepan
# 10.03.2017 ob 16:55
Ce oni pol vsi
Koprčan98
# 10.03.2017 ob 16:45
@yanker
Italijani že zdaj izkoriščajo vse možne stranske ceste. spremenilo se bo le to, da bodo lažje prišli do hrvaške.
ps11
# 11.03.2017 ob 09:57
A lahko kdo pove, zakaj je cesta v tunelu proti izoli povesena v levo? Cez celoten tunel ie treba zavijati rahlo desno, da peljes naravnost. Sele tik pred koncem tunela se cesta zravna. Pacal so deset let in niso uspel ceste v vaservago narest!
pepo73
# 11.03.2017 ob 09:42
Do Tezna
piagolo
# 10.03.2017 ob 20:44
Ubogi italijanski tranzitarji so se komaj navadili kako skozi labirint lokalnih cestic in ulic ter preko obalne ceste priti do npr. Pirana ali Hrvaške bodo sedaj spet prisiljeni se čohat po pleši, da bodo dojeli, da se po tisti cesti ne da več in se spraševali ali naj smuknejo skozi predor ali naj spet iščejo kakšne druge obvode.
StricaOdZadi
# 10.03.2017 ob 19:11
Da ne bo kdo mislil, da sem proti izjemi. Nasprotno. To je dobro za ljudi z obale, ampak, a res ne vidite cele slike?
Nisem ljubitelj teorij zarote, ampak tukaj so stvar več kot jasne.
Minister je popustil pod težo lobijev in nihče me ne bo prepričal v nasprotno.

Odprli so tunel samo zato, da lahko zaprejo staro cesto, cena zemljišč gre v nebo in lopovi, ki so vse parcele pokupli pred par leti za drobiž sedaj bogato prodajo. Vsem nam je jasno, da je do nakupa prišlo brez zlorabe notranjih informacij in čisto transparentno, ker smo za prodajo itak vsi vedeli.
Tako je če si pri koritu.
Tako je, če narod to dovoli.

Živela demokracija!
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 18:26
Brez skrbi ne bo. Klif je obrnjen na severno stran in izpostavljen burji. Kdo bo tam gradil za dva poletna meseca in par vikendov čez leto.

Sicer pa tudi, če bo: kaj je bolje prometna cesta, ali hoteli? Delovna mesta, ali tranzit?
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 17:26
Pa kakšen zagrenjenec ti da minus, ko ga povabiš na pomladno uživanje ob morju?
por
# 10.03.2017 ob 17:18
@Kralj Matjaž

Enakost pred zakonom? Zakaj moram jaz plačevati za nekaj medtem ko njim ni?

Saj če hočeš loh greš na obalo in skozi markovec pokrij tisti del stekla, kjer imaš vinjeto, pa bo! :D
oniks111
# 10.03.2017 ob 17:16
Končno ena pametna poteza
kralj matjaž
# 10.03.2017 ob 16:16
Enakost pred zakonom?
Zakaj moram jaz plačevati za nekaj medtem ko njim ni?
Skippy
# 13.03.2017 ob 14:22
Vam je le ratlo sprostit Markovec, zdej sledi zaprtje lokalnce ceste in pol si boste lahko gradili vile na pokradenih parcelah. Aja sej niso ukradene, le za prodajo nobeden ni vedel, pa so se zato zastonj prodale. Super državco mamo res.

Ovce mislijo, da se gre za turizem, v resnici pa se gre za parcele in denar.
kolicek
# 11.03.2017 ob 06:42
Eni pač res ne boste nikoli razumeli bistva in se z vami prepirati nima smisla. Hvala bogu samo, da so tisti ki odločajo delno spregledali, ampak še vedno premalo. Cesta od Škofij do Izole bi morala biti cela brezvinjetna.
Zakaj? Zato ker je bila koprska obvoznica zgrajena za obvoz tranzitnega in tovornega prometa mimo centra mesta in ne kot avtocesta. Zato ni bila predvidena vzporedna regionalna cesta. Ker se jo je podarilo v upravljanje DARS-su, je avtomatsko postala plačljiva. In kje je zdaj razlika med KP-LJ in MB? V temu, da velik del tranzitnega turističnega prometa pride iz mejnega prehoda Škofije proti Izoli in Šmarjam in da vožnja po plačljivi cesti traja 7km oziroma 5 minut. Vinjete so 7 dnevne, zato turist gre na dopust od sobote do sobote in mora kupiti 2 vinjeti! To je 30€ za 14km oziroma 10 minut vožnje. In seveda, večina se jih temu izogiba in poteka promet mimo vasi po lokalnih cestah.
V LJ in MB pa teh težav NI, kajti vsak turist, raje kot da cinca po celi Sloveniji po lokalnih cestah in mestnih središčih da pride do morja, bo dal tistih 15€ za 3 ure vožnje.
Preveč potujem po Sloveniji, še posebej po MB in LJ da bi mi kdo rekel, da je kaj primerljivo.
Pa še za tistega ki je pisal da si primorci samo nekaj domišljamo da je Luka naša, pa AC,...
Luka je bila zgrajena z lokalnimi žulji, gradili so jo lokalni ljudje (seveda s širitvijo in potrebo po delovni sili tudi od drugod), plačali so jo s svojim zasluženim denarjem in pomočjo drugih se razvijajočih podjetij, bila je v lasti lokalne skupnosti in delavcev. Mimogrede, tudi 1. tir se je zgradil brez pomoči države. Potem pa je prišla naša ljuba Slovenija s svojim političnim kapitalom in se je razvoj Luke ustavljal. Bil je podan predlog, da če bi pa bila država lastnica Luke bi postopki potekali hitreje in bi bilo boljše za razvoj luke in zaposlene. Tej so zavedeni lastništvo luke podarili državi. Nadaljnjo zgodbo pa vsi poznamo, od izčrpavanja dalje.
minnaema
# 10.03.2017 ob 20:53
Končno je zavladal razum in sinergija, ki prinaša abundanco za turizem in lp
SpicyWeiner
# 10.03.2017 ob 16:46
In zakaj so primorci sedaj spet nekaj posebnega? Nimajo vzporedne ceste čez Izolski hrib? Je preveč obremenjena? Po tej logiki lahko sedaj tudi Ljubljančani in Mariborčani zahtevajo izvzem obvoznic iz vinjetnega sistema, sploh pa v Ljubljani, kjer so vsak dan med tednom vse ceste hudo preobremenjene.
Če želiš v tej državi kaj doseči je očitno potrebno vzeti v roke rdečo zastavo in iti z njo mahati pred neko državno podjetje in bam, zastonj hitra cesta.
reorah
# 10.03.2017 ob 16:20
Končno. škoda da je šlo toliko časa, denarja, besed... za nekaj, kar smo tukajšnji prebivalci zagovarjali že od samega začetka.
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 16:18
Matoza parcela sploh ni ob cesti, ki naj bi jo zaprli.

Reakcije tu in na drugih spletnih straneh kažejo pravi obraz Slovencev: malenkosti, zavistni, nesposobni pogledati malo širše. Državica s 45 km obale bo sprostila 10% tega pasu za rekreativne namene in tega tu nihče ne vidi. Vsi vidijo strašen privilegij, cele 4 km se bo lahko prevozilo po HC brez vinjete. Zaradi tega je potrebno zagnati vik in krik in foušija gori, da kar peče. Ko pa bodo šli na izlet na morje v Portorož bo vse narobe, ker je gužva, ni kje parkirati, pa vse je drago.
Pinko Palinko
# 10.03.2017 ob 15:45
Kaj mislite, da se ljubljančani ne bodo smeli sprehajati, kolesariti, rolati, ali se kopati na trasi sedanje ceste?
Kazalo