#MMCdebata
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 19 glasov Ocenite to novico!
Ameriški predsednik Donald Trump s svojimi dejanji dviguje veliko prahu. Foto: Reuters
Predsednik DZ-ja Milan Brglez obžaluje odločitev ZDA o priznanju Jeruzalema kot prestolnice Izraela, saj enostranske poteze kogarkoli v mednarodnih odnosih prej škodujejo kot koristijo. Zlasti ga skrbi, da bi bil oškodovan mirovni proces na Bližnjem vzhodu in sposobnost izraelske ter palestinske države za miroljubno koeksistenco.
V protestih proti Trumpovi odločitvi o Jeruzalemu je bilo več kot 50 ranjenih. Foto: Reuters
VIDEO
VS o Trumpovi odločitvi g...
VIDEO
Protesti po Trumpovi odlo...
VIDEO
Svet obsoja Trumpovo odločitev
VIDEO
Trumpova odločitev o Jeru...
VIDEO
Trump priznal Jeruzalem z...
VIDEO
Trump Jeruzalem priznal k...
VIDEO
Jeruzalem ena od najbolj...
VIDEO
Bo Trump veleposlaništvo...

Dodaj v

#MMCdebata: "Pripravlja se konflikt, ki bo poskrbel, da bo EU prosperirala naslednjih 50 let!"

82. MMC-debata o Trumpovem priznanju Jeruzalema kot glavnega mesta Izraela
9. december 2017 ob 06:21
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

"Odlična priložnost za Trumpa, da poveča dobiček orožarske industrije v ZDA," je le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih uporabnikov na priznanje Jeruzalema kot glavnega mesta Izraela.

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump v sredo priznal Jeruzalem kot izraelsko prestolnico, so na palestinskih območjih izbruhnili protesti, ki so se kmalu sprevrgli v nasilje.

V spopadih med izraelsko vojsko in protestniki je bilo poškodovanih več kot 50 Palestincev, od teh jih je bilo devet ustreljenih s pravimi naboji, sta sporočila palestinsko ministrstvo za zdravje in palestinski Rdeči polmesec.

Boli Trumpa frizura za tisto kar sledi, zanj je to win-win situacija.
Izraelu bo dal signal, da ima v ZDA močnega zaveznika in da lahko počne kar ga je volja.
Muslimanskim deželam bo dal vedeti, da je on BOG ki lahko naredi kar hoče.
Največja win-win situacija pa je, da bo dobil veliko plusov in simpatij pri ameriških židih, ki tako ali tako vodijo ameriško politiko, pa naj bo notranja ali zunanja.

Za tisti loose-loose situacijo pa bo na koncu plačevala Evropa, ker ji je Izrael in muslimanski svet geografsko blizu. Do Amerike jih loči najprej Sredozemsko morje, potem pa še cel Atlantik.

Je sploh kdo od tujih voditeljev razen Izraelcev ostal vsaj mlačen, če že ni podprl Trumpa pri tej nameri???
Rusi, Kitajci, EU ... vsi ga svarijo pred posledicami, samo kaj ko je on BOG s slabo frizuro.

— BlackCatXing 2017-12-06 12:02:17

Ta poteza bo Turčijo dokončno porinila v objem Rusije, nespametno od Trumpa ki s takimi in podobnimi potezami zgubljajo B.V. .

— Kekec99 2017-12-06 12:50:30

Trump samo dokazuje, da Američani nikoli niso bili peacemakerji, temveč le warmakerji.

— garmond 2017-12-06 12:51:24

Najbolj glupo je, kako cel svet pada na trumpove fore. Kaj ima on tukaj za priznat. To je isto, kot bi mi priznali, da postane Donja rupa iz Slavonije glavno mesto Hrvaške... :))))
Svašta

— GeorgeB 2017-12-06 21:47:04

Preselil tudi veleposlaništvo
Ameriški predsednik Donald Trump je dejal, da je čas, da ZDA priznajo Jeruzalem kot glavno mesto Izraela. Ukazal je tudi preselitev veleposlaništva ZDA iz Tel Aviva v Jeruzalem. Trump je v govoru dejal, da ima Izrael pravico določiti svoje glavno mesto. Po njegovih besedah bi do te odločitve ZDA zaradi mirovnega procesa morale priti že zdavnaj, je poročal Reuters. Kot je dejal, njegova oznanitev pomeni začetek novega pristopa k izraelsko-palestinskemu konfliktu. Odlaganje priznanja Jeruzalema kot glavnega mesta Izraela nikakor ni pripomoglo k dosegi miru, je še dejal. Ob tem se ZDA po Trumpovih besedah ne opredeljujejo do zadev, katerih končni status mora biti šele določen, vključno z vprašanjem meja.

Odlična priložnost za Trumpa, da poveča dobiček orožarske industrije v ZDA,...

— Ramus 2017-12-06 11:43:57

Na hlapce nima smisla izvajati pritiskov.
Dobili bodo svoj procent za prodajo orožja.
Pripravlja se konflikt, ki bo poskrbel, da bo EU prosperirala naslednjih 50 let!

— Ernest 2017-12-06 12:03:51

Noro. Čisto se mu je zmešalo, čim prej naj ga odstranijo preden naredi eno veliko s----je.

— Dr. Kumrovec 2017-12-06 11:56:34

So pa komentarji tipičen pokazatelj slovenske dvoličnosti - ko prihajajo v Evropo, jih sovražijo. Če jim ZDA kaj naredijo, pa so naenkrat ljubljenci občinstva.

— Mitja 2017-12-06 22:36:46

"Jeruzalem ne bo prestolnica Izraela"
Prvi protesti so se začeli že v sredo in so se nadaljevali tudi v četrtek. "Jeruzalem ne bo nikoli prestolnica Izraela ne glede na to, kaj pravi Trump," je na protestu v Ramali povedal vidni član palestinskega gibanja Fatah. Vodja palestinskega gibanja Hamas Ismail Hanija je odločitev ameriškega predsednika označil za "vojno napoved" in pozval k novi palestinski vstaji. Da bi preprečila množične proteste in morebiten izbruh nasilja, je izraelska vojska že okrepila svojo prisotnost na palestinskih območjih na Zahodnem bregu. Na območje so poslali dodatne bataljone, pa tudi obveščevalce, je po poročanju DPA sporočila vojska.

(Arabske) države naj napovejo bojkot nakupov ameriškega orožja. Te argumente američani dobro razumejo.

— 7x7 2017-12-06 12:19:17

Tukaj se pa tudi jaz s Trumpom ne strinjam. Ne vidim pravega razloga oziroma prednosti tega pocetja. Krivi so pa po svoje arabci, ker pustijo ,da jih ameri ze leta šetajo in se ne postavijo zase.

— Bondjanez 2017-12-06 12:34:45

Umetna ustanovitev Izraela je ena od dveh največjih napak človeštva v 20. stoletju.

— praetor 2017-12-06 13:25:41

ZDA podpirajo državo, ki krši mednarodno pravo (Izrael). Po drugi strani podpirajo državo, ki nedvomno krši človekove pravice (Savdsko Arabijo). Proti Rusiji pa uvajajo sankcije zato, ker krši človekove pravice in mednarodno pravo. Nekam nekredibilno že to vse skupaj deluje.

— glasnost 2017-12-07 00:19:56

Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
timoti
# 09.12.2017 ob 07:08
Netanyahu: “Once we squeeze all we can out of the United States, it can dry up and blow away

Netanjahu : ko bomo izčrpali združene države do zadnje kapljice, se lahko izsušijo in "implodirajo".
timoti
# 09.12.2017 ob 07:12
Pa da ne začnemo o tem, čigave vojne tolče ZDA vojska.....
Bogi fantje ki nasedajo na patriotizem.....in "defending our freedoms"
timoti
# 09.12.2017 ob 07:10
Amerika prosperira kot že dolgo ne in nevoščljivi Slovenci ste s svojimi negativnimi komentarji ......

Jaz bi si pa prej upal staviti, da bojo ZDA v roku ene generacije postale država tretjega sveta.
maher
# 09.12.2017 ob 09:44
Bolj klavrna kreatura od Trumpa je samo še Slovenec, ki Trumpa podpira.
garmond
# 09.12.2017 ob 09:04
Izpolnjevanje predvolilnih obljub, ki lahko povzročijo vojne in destabilazijo svetovnega miru, pa res ne more biti neka pozitivna stvar.
Zato mi je malo blesavo, ko se nekateri tako na veliko sklicujete in hvalite izpolnjevanje obljub tega ubogega ameriškega nebodigatreba.
timoti
# 09.12.2017 ob 08:40
@borut blass

Divji zahod bo še prej sprožil III.sv vojno.
borut-blas
# 09.12.2017 ob 08:36
to je le na videz pomemben konflikt ...
centralna azija se združuje
atila, džingiskan, sulejman prvi ...
to je bila zgodovina
zdaj se obuja ideja svinate poti in vodi jo kitajska
kitajska bo povezala vso azijo do bližnjega vzhoda in afriko že osvaja
evropa in zda nimata već realnih šans in to zaradi povsem zgrešene politike do rusije
mislite da je rusija v sirijo prišla le zaradi sebe?
poglejte kako se je erdogan spremenil, zda in evropa ga ne zanimajo kaj dosti
samo zaradi rusije tega preobrata nebi bilo
zahod je pahnil rusijo v objem kitajske in to se mu bo vrnilo z obresti
in tako je tudi prav, imaperijalistični zahod je družba kriminalcev, bankirjev, borznih mešetarjev - čas je da gredo v zgodovino
timoti
# 09.12.2017 ob 07:56
Kaj si jdje mislijo o nas , nejudih ?

Tu imate en "slip" link
timoti
# 09.12.2017 ob 07:26
Ste pa dali zelo nesramen naslov, MMC....

Oseba a ga lahko bere tako kot je zapisan, oseba b, pa lahko upravičeno dvomi, glede na dogajanje v svetu...
darkwader
# 09.12.2017 ob 09:39
"denture donald" v svojem stilu nadaljuje z povzročanjem škode celotni obli - luzer z veliko začetnico!
luckyss
# 09.12.2017 ob 08:47
Saj je vse jasno kar se Evrope tiče...."Žide" so nam navozili.."instant Dolfi" je verjetno tudi že pripravljen kje v ozadju...NWO pa bo končno lahko uresničila svoj načrt o depopulaciji prebivalstva..
timoti
# 09.12.2017 ob 07:00
V ZDA je pa res pomembno kdo je predsednik.
svetovnipopotnik
# 09.12.2017 ob 09:28
Evo! Kot sem predvideval. Po par minutah izbrisano.Ukaz iz Washingtona. Bravo! Živela svoboda
zapravico
# 09.12.2017 ob 07:06
Trump je pameten,da si bo ojačal dolar, sproži konflikt ,in stvar je zanj rešena.Tudi glede beguncev so krivi amerikanci oz tisti ki je financiral njihov pregon.
Knez_Kocelj
# 09.12.2017 ob 12:46
Pisanje takšnih in podobnih člankov je popoln nesmisel, v kolikor se ljudje ne zavedajo dejstva, da ZDA, Izrael, Savdijska Arabija in Združeni narodi niso prisotni na Bližnjem vzhodu za to, da bi tam vzpostavljali mir, ampak da igrajo geopolitiko (tako kot so jo pred njimi tam igrali nekdanji kolonijalisti Britanci in Francozi ko so iz tega področja po prvi svetovni vojni pregnali Turke). V kolikor bi si ti akterji odkrito prizadevali za mir bi ne samo na Bližnjem vzhodu, ampak po celotnem svetu zavladal raj na zemlji. Tako pa ti akterji namesto v mir vlagajo v lokalne konflikte in vojne, ker želijo vojkovati proti močni regionalni sili, ki se imenuje Islamska Republika Iran, ki je po padcu Sadama Husseina v Iraku in zmagi Bašarja al Assada v Siriji še povečala svoj vpliv in moč v regiji. Ta pa je v tem konfliktu stopila na stran Kitajske in Rusije, ki jo v teh vojnah aktivno podpirata. Tudi vloga Erdoganove Turčije je izjemno pomembna saj Iran, Rusija in Kitajska podpirata Erdogana v boju proti političnim zarotnikom, ki so v lanskem državnem udaru sodelovali proti predsedniku države (in so podpirani z strani ZDA in Izraela). Poleg tega so zavezniki Irana tudi veliko bolj fleksibilni do Kurdskega vprašanja v Turčiji.
zeus.zeng
# 09.12.2017 ob 12:00
J@st
Jpost aprila letos poroča, da je bila Rusija prva, ki je priznala Jeruzalem za glavno mesto Izraela
--------------------
kolikor mi je poznano je rusija želela popitično rešitev , da bi zahodni del bil glavno mesto izraela , vzhodni del pa Palestine .. to verjetno niti ne bi bila tako slaba rešitev , seveda samo v primeru , če bi se obe strani strinjali ....
zeus.zeng
# 09.12.2017 ob 11:50
Amenhotep
kako odlično in s kirurško preciznostjo mirijo podivjane palestinske protestnike...
----------------
aha , tako je torej .Pretepanje in streljanje protestnikov se po novem cionističnem ,,novoreku ,, reče ,, kirurška preciznost ,, . Vsak dan kaj novega ...
zeus.zeng
# 09.12.2017 ob 10:50
"Pripravlja se konflikt, ki bo poskrbel, da bo EU prosperirala naslednjih 50 let!"
----
naivnost brez primere . ni namreč Amerika tista , ki združuje ali razdružuje EU ampak notranje ,,slabosti ali kreposti ,, torej stopnja realne kohezivne moči . te pa žal ni prav veliko oz. bazira na napačnih ,, izhodiščih ,, ...
lightning.si
# 09.12.2017 ob 09:40
briga me, kaj počnejo na BV, samo svoje konflikte naj rešijo tam in jih ne uvažajo v evropo

za nas je veliko nevarnejše stopnjevanje konflikta med EU in Rusijo
J@st
# 09.12.2017 ob 08:51
Mohikanec
# 09.12.2017 ob 07:49
Prijavi neprimerno vsebino
Jpost aprila letos poroča, da je bila Rusija prva, ki je priznala Jeruzalem za glavno mesto Izraela
------------------
Seveda.
Aprila je priznala, danes pa že obsoja ali kako to gre pri fake news......
presenečen
# 09.12.2017 ob 08:49
Ameriški predsednik je voden pri odločitvah s strani vplivnih, stvari potekajo kot so že doslej. Očiten primer je Jeruzalem. Je samo predstavnik..

Mene bolj skrbi, da se znamo Slovenci bolj ukvarjat s svetovnimi problemi, ko s svojimi.. Na tak način bi že zdavnaj državo v red spravili..
Enakost za vse
# 09.12.2017 ob 23:04
moj komentar # 09.12.2017 ob 13:45 Evropa je bila uničena.

A se ti zdi Evropa od leta 1945 do 2010 kaj uničena? Razen Nemčije, ki pa je bila začetnik vojne in jo je dobila po glavi, ampak že leta 1946 so jo obnavljali in ji odpuščali.

Danes Bruselj navija za novo vojno na BV, ker bi mu to v Evropo prineslo milijone beguncev z BV (cenene delovne sile).

Cenena delovna sila je taka, ki jo uvoziš in ra tebe dla in ne TAKA : če dobivaš tako delovno silo, ki bo preživela samo s socilano pomočjo, ti nihče ne bo delal za tvojo penzijo, pa tudi kupna moč take delovne sile je enaka NIČ.

Najbrž se gre za dobro načrtovan posel z Izraelom oziroma ZDA (zame je to dvoje eno in isto). Korporacije bi služile ogromne denarje, Arabci, Evropejci in begunci pa bi trpeli hude posledice.

In ta posel so načrtovali kar Judi sami, da bojo Arabci za njih pobili ene 60 milijonov Evropejcev, ki o jih tisočletja zatirali. In od tega ne bo nobenega finančnega izplena za nikogar, saj vidiš, kako muslimani protestirajo. Tako, da uničujejo imovino Evropejcev, za zdaj bolj Švedov in belgijcev, pa tudi Francozov in italjanov, amak EU je enotna, torej bo tega kmalu dovolj povsod
generacija56
# 09.12.2017 ob 11:57
Zeus
Migranti v Nemčiji, so dobili prvo zaposlitev že takoj v zbirnem centru.
Za 0,89 evra na uro. Da se navadijo.
V trgovini sem stal velikokrat v vrsti, ko so žene teh ljudi kupovale. Zarutane, prepoznaš...
V cent natančno, če nek izdelek še ni bil v akciji ( napaka datuma ), so vračale izdelke, ker niso imele denarja... To je nova perspektiva! Konkurenčnost Nemškega gospodastva!
Da ne govorim o tem, da konkurirajo tudi Nemcem...
Ti pa sedaj o koheziji.... A realnost je tako enostavna...
Kdo vodi svet? Nesramno bogati, ki bi radi bili še bolj bogati, ker se bodo plebejci pobijali za skorjo kruha, se odrekli svobodi?
Pa ne o kreditih, prosim... Kredite daje Nemčija, ker na račun revežev neizmerno bogati.
Da ne bo pomote, tudi Slovenija! Samo tiho mora biti. Mediji pa pridno brisat komentaje, ki bi lahko kaj razkrili, povzročili nezadovoljstvo... Dvom?
generacija56
# 09.12.2017 ob 11:26
zeus
Ker si se ravno spotaknil....
Amerika ravno izkorišča "notranje slabosti in kreposti"!!!
A misliš, da so naivni? Poznajo EU od znotraj in daleč v bodočnost!
Samo zate: ZDA uporabljajo najmočnejši kompjuterski sistem na svetu za projekcije globalnih dogajanj. Ne za vremenske prognoze, hahahaha...
Moj komentar sicer ni bil mišljen, kot je izpadel. Kdo pa računa na to, da bodo vzeli povprečnega. Vsi dobri so namreč izbrisani...
Napačna izhodišča?
Si se vprašal kdaj, kdo in zakaj je sprožil val migrantov v Evropo?
Zakaj je EU to sprejela?
Kateri so RESNIČNI vzroki, ki niso in nikoli ne bodo objavljeni, da se ne bi plebejci vzburili?
Ko sem delal s temi migranti, mi jih je veliko povedala, da so agenti kupovali njihove nepremičnine v Siriji in jim obljubljali raj v Evropi. Od tod opasani stotisočaki nekaterih "beguncev"...
In zakaj Jeruzalem? Nov val muslimanskega preseljevanja, da bo EU lahko ponovno izbirala željen kader, brez "green card" sistema? Da o tistih nekaj procentih prodanega orožja ne govorimo...
Ko sedaj Sirija in Rusija vodi inventuro zaseženega orožja v skladiščih IS, kaj misliš, katere izdelke so našli?
Napačna izhodišča? Boš si moral vzeti malo več časa, premisliti...
gozdar1
# 09.12.2017 ob 09:17
@gree888
Preveč nasedate propagandi in točno take vas populisti potrebujejo.
truthwins
# 09.12.2017 ob 09:06
Vse kar se dogaja se mora zgoditi.
Ta svet vodi satanova sinagoga.

Jezus te ljubi. Jezus se vrača.
gozdar1
# 09.12.2017 ob 08:18
@severnik
Ja samo nihče ni poslušal, ker je večina nasedla propagandi. Kot je nekdo že napisal še kolcalo se vam bo po obami, ne pozabit kdo je bil proti sporazumu z iranom in kdo ima trenutno glavno besedo.
Druga Švica
# 09.12.2017 ob 07:48
Tele rdeče številke meni ne izgledajo ravno kot nekakšna velika prosperiteta ZDA ....

http://www.usdebtclock.org/
Enakost za vse
# 09.12.2017 ob 23:08
Narobe zapis b]in ra tebe dla in ne = pravilno ki jo uvoziš in za tebe dela in ne TAKA
moj komentar
# 09.12.2017 ob 13:46
Rusija je priznala Jeruzalem, kot glavno mesto tako Palestincev, kot priseljenih Židov.
moj komentar
# 09.12.2017 ob 13:45
Tudi Hitler je trdil, da bo z odpravo judovstva Evropa prosperirala. Kaj se jep otem zgodilo, dobro vemo. Evropa je bila uničena.
Danes Bruselj navija za novo vojno na BV, ker bi mu to v Evropo prineslo milijone beguncev z BV (cenene delovne sile).
Najbrž se gre za dobro načrtovan posel z Izraelom oziroma ZDA (zame je to dvoje eno in isto). Korporacije bi služile ogromne denarje, Arabci, Evropejci in begunci pa bi trpeli hude posledice.
bori
# 09.12.2017 ob 13:06
Dobro, da sta Rusija in Kitajska.. sicer bi že kaj bombardirali. Ne gre brez.. dolgčas.. namesto da bi raje lestev za na Luno zvarili.
timoti
# 09.12.2017 ob 08:51
@luckyss

Če si se nisi, raziščite MK ultra in satanic soldiers....
timoti
# 09.12.2017 ob 08:47
Da pa Putin , Trump Ši, in Izraelci ne igrajo s kartami pod mizo je pa kar precej naivno razmišljanje.
timoti
# 09.12.2017 ob 08:37
Obstaja skupina ljudi, ki se te stvari učijo od majhnega

LINK
Taktobo
# 09.12.2017 ob 08:17
Pripravlja se podlaga, da bomo lepo zalozeni z begunci se veliko let. Bo spet kot v starih casih suzenjske trgovine.
timoti
# 09.12.2017 ob 08:10
Po +in in -ih lahko rečem, da je stanje duha v Sloveniji žalostno..... Za norce nas majo, folk !
Preberete stvar ki jo človek sam prizna, pa se s tistim ne strinjate ? Neverjetno , res.
Mohikanec
# 09.12.2017 ob 07:49
Jpost aprila letos poroča, da je bila Rusija prva, ki je priznala Jeruzalem za glavno mesto Izraela
galoper
# 03.02.2018 ob 09:12
Nasprotja nastajajo, se kopičijo neprestano z nastajanjem in reševanjem problemov, torej je nesmiselno kumulativo obešati na en pojav
Normandijec
# 10.12.2017 ob 13:35
Ste morda opazili, da ima Trump en "tick" z desno roko?
Mogoče je to iz otroštva, ko je prebolel ošpice....ali mums....nekaj tu ni čisto normalno.
Klankon
# 09.12.2017 ob 14:54
Trump že piše zgodovino na novo, baje so ponovem Američani zmagali 1 in 2go svetovno vojno. Pravtako pa so baje premagali ISIS v Siriji. Takega butla se težko najde.
moj komentar
# 09.12.2017 ob 13:35
"Pripravlja se konflikt, ki bo poskrbel, da bo EU prosperirala naslednjih 50 let!"

Tako je govoril tudi Hitler.
zeus.zeng
# 09.12.2017 ob 11:48
generacija56
Napačna izhodišča? Boš si moral vzeti malo več časa, premisliti...
-------------------
Glede napačnih izhodišč sem seveda mislil na kohezivni element združitve EU - torej koliko imajo države eu kontinenta notranje povezovalne moči , seveda pa se popolnoma strinjam z okoliščinami vpletanja ZDA v EU. Dejstvo je pa , da so ,,države v razvoju ,, na EU celini izgubile več kot pridobile , nemčija na primer pa je s politiko odpiranja meja ter poceni kreditov ogromno pridobila in mastno obogatela ... Sicer pa počakajmo do naslednje ekonomske krize pa bo takoj jasno kako imam prav ...
šurda
# 09.12.2017 ob 08:33
Lep pozdrav prav vsem na MMC-ju !
Ljubitelli predsdnika ZDA Donalda Trumpa ste malce
skregani z razumom ! Ta zadeva se ne bo dobro končala
in KDO bo trpel posledice ?? Ja "ljubčki zlati" le na
zemljevid je treba pogledati, pa vidiš, da bo to naša
ljuba Evropa !
dStroj
# 09.12.2017 ob 08:23
Clinton, Bush Jr. in Obama so v predvolilni kampaniji obljubili, da bodo priznali Jeruzalem kot Izraelsko prestolnico. Priznati mu moramo vsaj, da je človek akcije. Še pomnite politika, ki bi izpolnit toliko predvolilnih obljub kot Trump?
severnik
# 09.12.2017 ob 08:00
Pa saj je on to že pred volitvami govoril.
timoti
# 09.12.2017 ob 07:19
zanimiv članek
generacija56
# 09.12.2017 ob 13:39
moj komentar
To trditev bi lahko bolje obrazložil...
moj komentar
# 09.12.2017 ob 13:37
Jpost aprila letos poroča, da je bila Rusija prva, ki je priznala Jeruzalem za glavno mesto Izraela

Najbrž je to storila 1. aprila.....
#MMCdebata


MMC-debata je rubrika, v kateri bomo na MMC-ju

vsak teden izpostavljali najboljše oziroma najbolj

odmevne komentarje uporabnikov našega portala.

Kazalo