Slovenija
Preiskovalno komisijo, ki bo pod drobnogled vzela potencialno nezakonito financiranje političnih strank iz tujine, bo po napovedih vodil Jani Möderndorfer. Foto: BoBo
       Dejstvo pa je, da je ena izmed strank, SDS, dobila nedovoljene finance iz Republike Srbske, kar je bilo problematizirano pred volitvami. Manj pa je bilo problematizirano, da gradi svoj medijski imperij z madžarskim denarjem, denarjem režima Viktorja Orbana, režima, ki ga poskuša vzpostaviti tudi pri nas.       
 Luka Mesec o medijskem imperiju SDS-a
Luka Mesec je dejal, da je preiskovalna komisija nujna, da "se prepreči kopiranje madžarskega modela nedemokracije v Slovenijo". Foto: BoBo
       Jani Möderndorfer ima izkušnje in pri nas štejejo te izkušnje. Gre za zelo zahtevno preiskovalno komisijo in naš cilj je, da pridemo do konca, se pravi, da ugotovimo, ali je prišlo do nezakonitega financiranja političnih strank iz tujine, in da se ugotovi politična odgovornost.       
 Brane Golubović, LMŠ

Koalicija za preiskovalno komisijo o financiranju političnih strank iz tujine

Komisijo bo po napovedih vodil SMC-jev Jani Möderndorfer
4. december 2018 ob 22:18
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

V vladnih strankah so se dogovorili za vložitev zahteve za ustanovitev preiskovalne komisije o politični odgovornosti pri financiranju političnih strank iz tujine, kar je nezakonito, je pojasnil vodja poslancev LMŠ-ja Brane Golubović.

Kot je v izjavi za medije napovedal Golubović, bodo zahtevo za ustanovitev komisije vložili v torek ali v sredo. Ko bo dokument vložen, bodo na posebni novinarski konferenci tudi predstavili njegovo vsebino, je dodal.

Glede tega, da komisijo predlaga poslanska skupina LMŠ-ja, hkrati pa za vodenje predlaga poslanca iz druge poslanske skupine, je Golubović dejal, da v tem ne vidi nič problematičnega. "Jani Möderndorfer ima izkušnje in pri nas štejejo te izkušnje. Gre za zelo zahtevno preiskovalno komisijo in naš cilj je, da pridemo do konca, se pravi, da ugotovimo, ali je prišlo do nezakonitega financiranja političnih strank iz tujine, in da se ugotovi politična odgovornost," je pojasnil.

Da podpirajo ustanovitev preiskovalne komisije, je potrdil tudi vodja poslanske skupine SD-ja Matjaž Han. Ob tem je zanikal navedbe v medijih, da v SD-ju nasprotujejo, da bi komisijo vodil poslanec SMC-ja Jani Möderndorfer. "Kdor koli bo, bo za nas sprejemljiv," je pojasnil in dodal, da to velja tudi za Möderndorferja.

Dogovor o vodenju med LMŠ-jem in SMC-jem
Priznal pa je, da jih je ob predlogu za ustanovitev komisije začudilo to, da če ena stranka pripravi dokumentacijo za ustanovitev, takšne komisije ne vodi nekdo iz te stranke. "In to je bilo edino vprašanje," je dodal in poudaril, da so dali v SD-ju biankopodpise za vložitev zahteve ter dogovor o vodenju komisije prepustili LMŠ-ju in SMC-ju.

Tudi vodja poslanske skupine SMC-ja Igor Zorčič je dejal, da – kot to razumejo v SMC-ju – koalicija nima težav s tem, da bi komisijo vodil Möderndorfer. Poudaril je, da gre za izkušenega poslanca, ki je že vodil preiskovalno komisijo. Zorčič je pojasnil še, da se bo na preiskovalni komisiji preiskovalo financiranje političnih strank in politično odgovornost nosilcev javnih funkcij v povezavi z domnevnim pranjem denarja v NKBM-ju.

Vodja poslanske skupine SAB-a Maša Kociper pa vsebine, s katero se bo ukvarjala preiskovalna komisija, ni želela pojasnjevati. Dejala je le, da so se v poslanski skupini seznanili z gradivom in da so pripravljeni prispevati podpise, če se koalicija odloči to preiskovalno komisijo ustanoviti. Prav tako po njenih besedah sprejemajo predlog, da ena izmed večjih strank predlaga predsedujočega tej komisiji.

Podpora Levice zagotovljena
Da so se s koalicijo pogovarjali o omenjeni preiskovalni komisiji, je dejal tudi koordinator Levice Luka Mesec in napovedal, da bodo v Levici komisijo potrdili.

Pojasnil je, da so v stranki pred volitvami glasno opozarjali na težavo nedovoljenega financiranja političnih strank iz tujine. "Dejstvo pa je, da je ena izmed strank, SDS, dobila nedovoljene finance iz Republike Srbske, kar je bilo problematizirano pred volitvami. Manj pa je bilo problematizirano, da gradi svoj medijski imperij z madžarskim denarjem, denarjem režima Viktorja Orbana, režima, ki ga poskuša vzpostaviti tudi pri nas," je dejal Mesec.

"Madžarski model nedemokracije"
Preiskovalna komisija je po njegovih besedah nujna, da se "ta zgodba razišče in da se prepreči kopiranje madžarskega modela nedemokracije v Slovenijo". Mesec je sicer prepričan, da morajo biti vse stranke podrejene enakim merilom, do zdaj pa da so utemeljeni sumi za eno stranko.

V največji opozicijski poslanski skupini pa ustanavljanja preiskovalne komisije še niso želeli komentirati. Poslanka SDS-a Jelka Godec je na novinarski konferenci, na kateri so skupaj s predstavnikoma NSi-ja in SNS-a predstavili zahtevo za preiskovalno komisijo o programu otroške kardiologije, dejala, da je vse, kar vedo o komisiji o financiranju političnih strank, iz medijev. Odzvali se bodo, ko bodo seznanjeni z vsebino zahteve, "do takrat pač nima smisla", je dejala.

VIDEO
Poslanska preiskava financiranja strank
G. K.
Prijavi napako
Komentarji
cairns
# 04.12.2018 ob 22:52
Luka Mesec je dejal, da je preiskovalna komisija nujna, da "se prepreči kopiranje madžarskega modela nedemokracije v Slovenijo".

Ravno obratno. Po znanih podatkih so nevladniki in ostali sovražniki Slovenijem med njimi AI, HRW, tisti ki se financirajo iz tujine. OSF je ena izmed tistih ki daje denar za sovražno delovanje v Sloveniji proti Sloveniji.
Orban je temu naredil konec in tuje financerje nagnal in tako preprečil multikulti globalizacijo.
Razmisljamo
# 04.12.2018 ob 22:52
A oni to resno?! Otroška kirurgija pa naj se sama znajde.
ZETAC
# 04.12.2018 ob 22:40
mesečnik:..da (SDS) gradi svoj medijski imperij z madžarskim denarjem..

Levičarjem tega seveda ni potrebno s tujim denarjem, imajo na razpolago davkoplačevalskega na pretek...sicer pa h....... nasmeh obeh akterjev na sliki pove več kot vse besede.
The Matrix
# 04.12.2018 ob 22:55
Manj pa je bilo problematizirano, da gradi svoj medijski imperij z madžarskim denarjem, denarjem režima Viktorja Orbana, režima, ki ga poskuša vzpostaviti tudi pri nas.

Itak. Karizmatičnega Lukca moti orbanov režim, sam pa se navdušuje nad režimom njihovega prijatelja, demokratičnega socialista Madura, v Venezueli!!
The Matrix
# 04.12.2018 ob 22:57
Podpora Levice zagotovljena

???????
Pa dobro RTV, jasno da je podpora zagotovljena, če pa je Levica koalicijska stranka. Kdaj boste nehali s tem vašim zavajanjem javnosti???
cairns
# 04.12.2018 ob 23:06
Preiskovalno komisijo bo po napovedih vodil Jani Möderndorfer.

On je garant ''objektivnosti''. To smo vsi videli kako je na kriplje zagovarjal marakeški dogovor. Kot da ga je osebno programiral generalni sekretar ZN António Guterres.
webdev
# 04.12.2018 ob 23:38
LOL, komisijo bodo dali vodit Möderndorferju, pa a se oni norca deljo. Ta tip dobi ošpice že samo če se omeni desnico ali pa SDS. Bolj objektivnega preiskovalca se težko najde.
richy
# 04.12.2018 ob 23:19
Bistveno je, da se koalicija ukvarja z lovom na čarovnice, ne pa z realnimi problemi v tej državi, ki jih ni ravno malo. Če bi te probleme ustrezno reševali, tudi opozicijski mediji ne bi imeli kaj pisati. Čas je, da pljunete v roke in začente delat.
SheriffJoeArpaio
# 05.12.2018 ob 09:25
Luko Mesca skrbi kopiranje "nedemokracije" iz Madžarske. On bi pa z veseljem kopiral nedemokracijo iz Venezuele.
Gapa
# 05.12.2018 ob 00:39
Ha ha ha, človek ne more verjet, že vsaj tretja “novica dneva”, kjer se lahko samo LOL-aš...
To je glavni problem v Slo, da se preiskuje in komisijsko ugotavlja “politično odgovornost”... hahaha
Aprila
# 05.12.2018 ob 07:55
Super. Zdaj pa naj to še vključijo financiranje iz tujine nevladnikov ki izvajajo pritiske na vlado ter poskušajo vplivati na pisanje slovenskih zakonov. Naj se njih in njihove največje sponzorje v javnosti navede imensko.
pinkobalinko
# 05.12.2018 ob 08:55
Za madžarski denar mi ni mar, večji problem so tisti, ki so svoj medijski imperij zgradili z našim denarjem.
vihraviuporabnik
# 05.12.2018 ob 07:59
Kdaj bodo raziskali od kje se financirajo vse LEVE stranke ????
Ali res iz pokradenega denarja ubogega naroda ?
Od kje se financira UD BA in njeni podtalni posli ?
bayerncsu
# 05.12.2018 ob 06:16
No to je pa tako politično prozorno da bolj ne gre !
Preganjanje desnice za vsako ceno ker so že politično volilno premočni in se na naslednji volitvah predčasnih ali rednih bojijo prevzema oblasti slednjih.
Notranji sovražnik levice je celotna desnica ker resnica boli je napad najboljša obramba kot je sovražni govor cenzura in črnitev desnice za vsako ceno ...
Jani je specialist fanatik za pregon desnice ,to že počne od kar je v parlamentu.
Slovenija je na poti v totalitarne vode s strani levice pod krinko demokracije na način odstranitve vseh drugače mislečih in zatajitev resnice !
Resnica zmaga vedno prej ali slej !
miran kač
# 05.12.2018 ob 01:06
Kako bo Jani dobil predsednika Orbana pred komisijo , ker je to očitno naperjeno proti SDS...pa še poštenega prevajalca.
tomtom
# 05.12.2018 ob 09:42
Če je res sporno finaciranje medijev iz tujine, ali bodo potem preiskovali tudi Saftijevo udobovsko finaciranje Mladine iz Italije.
firbec111
# 04.12.2018 ob 23:42
webdev

LOL, komisijo bodo dali vodit Möderndorferju, pa a se oni norca deljo. Ta tip dobi ošpice že samo če se omeni desnico ali pa SDS. Bolj objektivnega preiskovalca se težko najde.

nekako tako kot Logarjeva komisija. Predvidevam iste rezultate
komarDuh
# 05.12.2018 ob 08:13
Pa se spet lahko kregamo... Zopet bomo beli in rdeči, koga briga koliko je lačnih, brezdomcev, izkoriščanih itd. Važno je, da imamo zaradi vnašanja sovraštva med svoje volilce dodatek na že tako nezasluženo visoko plačo.
veza
# 05.12.2018 ob 06:20
Kazat s prstom na druge je tudi že mimo, vsak bo moral pomest pred svojim pragom...
trdnjava
# 04.12.2018 ob 23:32
Zakaj bodo gledali samo eno stranko in samo financiranje v tujini. Naj pregledajo vse stranke in tudi financiranje doma. Kolikor vem ima SD že dlje časa dolgove in sporno financiranje odlično državnih podjetij. Se pa strinjam: gre za vzdrževanje notranjega sovražnika, ki je pokritje za nesposobnost vlade in predsednika Serpentinška.
stari maček
# 05.12.2018 ob 08:54
Super.
A sme samo SDS preiskovat.
Sonce.sije1
# 05.12.2018 ob 01:19
Enopartijski sistem. Dokoncno hocejo uniciti opozicijo. To je glede na vse 3 veje oblasti in medije, ki jih obvladujejo, kar tihi drzavni udar. Kucanu in pomagacem
(jugonostalgikom) je tokrat res uspelo v nulo. Vse zato, ker je JJ zacel odkrivati hude jame in ker se je SLO osamosvojila.
Tao3
# 05.12.2018 ob 10:41
Fantje, karkoli pišete, financiranje strank iz tujine je prepovedano. Tako pravi zakon. Pa nekaj pišete da se imate za Slovence, kriminalce pa bi podpirali ...
margu50
# 05.12.2018 ob 08:28
Upam, da ta komisija pregleda tudi kredite SD, ki jih najame kot uradno, jih pa nikoli ne vrne. A to pa je dovoljeno. Cerarjeva stranka bila sponzorirana od hrvaškega milijonarja, tudi ni sporno. Pa dajte no, nehajte ga biksat s tem lovom na čarovnice.
Flagellum Dei
# 05.12.2018 ob 16:30
"So člani SDS svete krave,da se jih ne sme preiskovat.
Financiranje iz tujine nima nič povezave s proračunom,ima pa veliko z izidom volitev,več kot je denarja za volilno kampanjo,več možnosti za zmago in to ni pošteno do strank,ki imajo manj denarja in manj možnosti za zmago.
"

Na volitve največ vpliva to katerega bo javni RTV porival v ospredje. To je bil Jankovič leta 2008, Cerar leta 2004 in Šarec leta 2018. Dokaz za to je v tem, da so stranke teh ljudi vedno bile v ospredju pri soočenjih. Po zakonu bi te stranke morale imeti enako obravnavo kot ostale neparlamentarne stranke, kar pa se ni zgodilo.
Flagellum Dei
# 05.12.2018 ob 11:47
" ...obadva pa svetlobna leta za Kordišem, a kako?"

Glede sovražnega govora sta mu zagotovo svetlobna leta zadaj.
nevem
# 05.12.2018 ob 11:37
"Madžarski model nedemokracije"

Pri nas ga imamo že zelo dolgo. Le da je nasprotnega političnega predznaka.
V rokah ima namreč:
Sodstvo
Državni del gospodarstva
Mainstream medije
Policijo
Varnostne službe

Vseskozi pa se napada opozicijo... da ona to hoče. Pod krinko sovražnega govora pa jo bodo utišali še tam, kjer je do danes še niso. Tudi tale komentar (če sploh bo objavljen) najbrž ne bo dolgo.
Pa razumi, če moreš.
Ljubinica
# 05.12.2018 ob 11:28
Neprecenljivo je brati komentatorje, ki vestno izpolnjujejo vlogo, ki jim jo je naša politika dodelila že leta 1991 (morda še kakšno leto prej).
Pridni in zvesti izvrševalci državljanske dolžnosti. Kregajte se, delite se! Mi pa bomo vladali dalje!

Bravo! Pridni kužki, izvolite novo kost.

Kdaj vam bo končno jasno, da v naši politiki ni levih in desnih? So samo politiki in njihovi interesi.
Kdaj vam bo končno jasno, da so bile politične vloge razdeljene in dogovorjene že leta 1991 (ali še kakšno leto prej)?
Kdaj vam bo končno jasno, da so "zarote" proti Janši, SDS ipd. zgolj in samo zarota proti nam, državljanom, ki so jo sklenili vsi vpleteni akterji ("mučitelji in mučeniki")?

Kdaj vam bo končno jasno, da t. i. parlamentarne preiskovalne komisije nikoli niso imele niti ene resnične pozitivne posledice za državo in državljane?

Kdaj vam bo končno jasno, da je vse igra, igra velikih?

Pridni kužki, kar cufajte se dalje in glodajte kosti, medtem ko vas kradejo, izkoriščajo dalje, medtem ko lepo ponižno čakate v čakalnih vrstah zdravstvenih ustanov, vaši otroci umirajo na oddelku otroške kardiologije, ... Vmes med cufanjem in glodanjem kosti, pa lahko še kakšen zamašek "reciklirate" v dober namen.
Pridni kužki! Sedi, lezi, tačko daj.

P.s. Še ne droben komentar na temo - če že more biti tale komisija, naj pač bo. Primerjati Logarja, ki, če že drugega ne, obvlada vsaj pravila osnovnega bontona in komunikacije, s histeričnim, šizofrenim in koleričnim Janijem, je še en izraz, kako kužkom v pesjaku še kar ni nič jasno.
firbec111
# 05.12.2018 ob 10:43
wehexe

Zato ker se mi zdi pomembno, kam gre davkoplačevalski denar, prav tako pa se mi zdi pomembno, kdo so tuji financerji teh organizacij in kakšni so njihovi motivi.
Se opravičujem, če sem načel za vas občutljivo temo


ampak kaj ima to veze z financiranjem politične stranke? ali pa vas moti, da se gre o SDS in je treba preusmeriti pozornost?

Se opravičujem, če je za vas to občutljivo tema
bleeeee
# 05.12.2018 ob 10:26
Že vse od kampanje za parlamentarne volitve je jasno, da bo treba tole razčistiti. Mar bomo zdaj pred vsakimi volitvami gledali, kako stranka ustanovi lastno medijsko hišo, prejme več milijonsko injekcijo od firm pod nadzorom prijateljske stranke iz tujine, nato pa s kampanjo, prežeto z demagoškimi prijemi, zmaga na volitvah? To ni in ne sme biti normalno, če se sploh ne dotikamo možnih konfliktov interesov zaradi dolžniškega odnosa med strankama, ki sta se za tak posel dogovorili, v primeru, da bi iz tujine financirana stranka prišla na oblast.
vranek
# 05.12.2018 ob 10:16
Zelo zalostno je, da eni ne ločite politicnih strank in nevladnuh organizacij. Nadalje, ne veste, da VSE stranke , njih poslovanje, preiskuje racunsko sodišče. Pri SDS je ugotovilo neskladje.
Povejte,ste za zakonitost ali niste? Če ste za zakonitost, v čem je potem problem? Ce niste, a potem lahko jutri zacne financirati recimo NSI N;dragheta? Če je že ne? Spet o vsem drugem, le o napaki in zavestnem škodenju Sloveniji s strani SDS ne. In vi bi s svojim koruptivnim pristopom vodili drzavo? Saj ste jo ze! Pripeljali sre jo na korak cez bankrit, sproduciraki ste Časarje, Lovsine in Patrije! Zelite,da vam dovolimo vajo poovit!! Ni sans. A sploh veete, kako skodite Pomurju s to zlizanostjo z Orbanom?
Aprila
# 05.12.2018 ob 09:59
"ne.
Aprila govori o mirovni-institut.si/o-mirovnem-institutu/financiranje/

Open Society Foundations, ostale financerje pa si lahko pogledaš tukaj: https://www.cnvos.si/razpisi/"


Govorim o čisto vseh, čeprav je sem v svojem komentarju ciljala na tiste nevladnike ki se delajo kot da delajo v imenu in za slovensko ljudstvo, medtem ko v resnici zastopajo interese svojih največjih sponzorjev iz tujine kot je na primer mirovni inštitut.

Če se nevladna organizacija napaja iz tujine, naj bo to jasno in glasno izjasnjeno v javnost katere interese zastopajo ko pritiskajo na vlado. Sicer je za AmCham in cerkev jasno skoraj vsakemu katere interese zastopajo, a izgleda, glede na njen/njegov komentar, ljudje kot GORILA potrebujejo jasno navedeno tudi za ti dve organizacije, sem čisto za to da se to navede tudi za take organizacije.

Hvala za link.
GORILA
# 05.12.2018 ob 08:34
@Aprila
Super. Zdaj pa naj to še vključijo financiranje iz tujine nevladnikov ki izvajajo pritiske na vlado ter poskušajo vplivati na pisanje slovenskih zakonov.

...govoriš o AmCham Slovenija?
...govoriš o vatikanskih inštitucijah v Sloveniji?

SE POPOLNOMA STRINJAM S TABO!
vihraviuporabnik
# 05.12.2018 ob 08:02
Metanje peska v oči obubožanim delavcem in upokojencem,je tako ?????
Janko1973
# 04.12.2018 ob 23:42
Lov na čarovnice se nadaljuje, Donald Trump bi rekel: Come on, here we go.
kralj matjaž
# 05.12.2018 ob 12:32
Torej za levico je problem opozicija. Opozicijo je potrebno uničit, da ne bo nikogar, ki bi si drznil opozarjat na nepravilnosti.
No. Tisti, ki v dejavnostih levice ne vidi totalitarnih elementov ima resne probleme.
zala10
# 05.12.2018 ob 12:13
V SDS pozdravljajo ustanovitev preiskovalne komisije o financiranju strank iz tujine

1. Kakšen delež provizij od preko državne NLB oprane milijarde evrov za iranske teroriste so prejele takratne vladne stranke SD, Desus, Zares in LDS, ki so pranje denarja omogočile ter nato učinkovito preprečile vsako preiskavo največjega finančnega škandala v zgodovini Slovenije.

2. Kakšen delež provizij od preko državne NLB oprane milijarde evrov za iranske teroriste so prejeli posamezniki in posameznice na vodilnih položajih v LMŠ, saj je preiskovalna komisija v prejšnjem mandatu odkrila, da so njihovi najožji sorodniki neposredno sodelovali pri tem kriminalnem početju.

3. Kolikorat in v kakšni vsoti je Branko Roglić, častni konzul Slovenije na Hrvaškem, sicer pa eden najbogatejših Hrvatov, v predvolilni kampanji finančno podprl stranko SMC, čeprav je to z zakonom prepovedano. In ob tem bo mogoče tudi ugotavljati odgovornost nosilca javne funkcije Mira Cerarja, takrat predsednika vlade, danes zunanjega ministra, v povezavi z njegovo neodločno in jalovo oziroma prodano politiko do Hrvaške glede vitalnih interesov Republike Slovenije.

4. V kolikšni meri je tuji kapital, zastopan v družbi Pro Plus in njenih derivatih, udeležen v stalni promociji in volilnih kampanjah strank LMŠ, SMC, SD, Desus, SAB in Levice.

P.S.: Očitno bo še zelo zanimivo. :)))
Knight Kant
# 05.12.2018 ob 11:57
Kako vam je všeč tale parola iz kovačnice resnic na Trstenjakovi: "Šestpartijski totalitarni režim". Pa še ta ne bi zmogel obdržati svoje strahovlade brez obilne podpore množice nevladnih organizacij.
rumalina
# 05.12.2018 ob 11:46
Slovenska levica je ugotovila, da bo lahko še naprej vladala le tako, da bo resnico, ki jim zaradi njihove nesposobnosti in kriminalnih ravnanj, ni ljuba, razglasila za sovražni govor.
Ljubinica
# 05.12.2018 ob 11:36
Pa da osvežimo spomin na sporna financiranja strank iz tujine in vlogo Levice kot opozicije, koga se sme preiskovati:

Opozicija ima večino, a le, če pridejo vsi

To bi pomenilo, da bi morala policija preveriti tudi ravnanje odgovorne osebe za finančni del kampanje SMC, kar je bil lani premier Miro Cerar.

Rezultat glasovanja, ali zahtevati preiskavo proti premieru, je bil 4:4. V nadzorni komisiji ima večino (pet članov) opozicija, ki jo tudi vodi. A predstavnika ZL Luke Meseca na seji ni bilo.
(Vir: https://www.delo.si/novice/politika/ni-znakov-da-bi-smc-dobila-denar-iz-hrvaske.html)
Knight Kant
# 05.12.2018 ob 11:11
firbec111 --- 05.12.2018 ob 11:03
a to da stranka prejema denar iz tujine in potem zmaga na volitvah za vas ni resen problem? je pa problem, ker soroš podpira ne vladen organizacije?
---------

Ja, Orbanovega scenarija ne razumejo prav dobro, ali pa jim stvari nekoliko letijo iz rok. Po Orbanovem scenariju je treba, dokler si v opoziciji, prejemati Sorosovo pomoč, na primer njegovo štipendijo. Šele ko zasedeš oblast, je (za nekatere) "normalno", da enopartijsko oblast utrdiš z zatiranjem drugače mislećih, na primer tistih iz (tudi od Sorosa financiranih) nevladnih organizacij.
firbec111
# 05.12.2018 ob 11:03
Applecore

Koalicija nabira politične točke s preiskavo osovraženega SDS-a, namesto da bi se ukvarjala z resnimi problemi


a to da stranka prejema denar iz tujine in potem zmaga na volitvah za vas ni resen problem? je pa problem, ker soroš podpira ne vladen organizacije?
rumalina
# 05.12.2018 ob 11:03
Jani bevska, kot da bi on na volitvah dobil 25%, pa bi po volji volivcev lahko le pometal parlament. Sicer pa skozi zadnja vrata priplezajo nazaj v parlament vsi vdani služabniki udbomafije, nekateri celo na ministrske položaje, tu se vidi, koliko slovenska levica da na voljo volivcev.
Applecore
# 05.12.2018 ob 10:43
Koalicija nabira politične točke s preiskavo osovraženega SDS-a, namesto da bi se ukvarjala z resnimi problemi. Zdravstvo? Proračun? Pokojninska reforma?

Točno, ta trhla koalicija se mora spomniti, kaj jih sploh drži skupaj. Brez te preiskovalne komisije bi namreč kmalu razpadla.
oliva
# 05.12.2018 ob 10:25
"Ja, kdo ve, če niso tu notri tudi Študijski center za narodno spravo"

Za ta primer ne štekam, da ga niso že zdavnaj obravnaval kriminalisti, saj je oseba sama javno priznala korupcijo oz. nepotizem v tem primeru. Še celo pohvalila se je z njim. :o\
Ena123
# 05.12.2018 ob 10:03
Potem pri SMC ne bodo imelil nobenih težav pojasniti financiranja s strani hrvašega tajkuna.
fritaja
# 05.12.2018 ob 09:48
wehexe
# 05.12.2018 ob 09:45
Veliko bolj smiselno bi se mi zdelo, da vlada naredi revizijo ...


Vemo, vemo, ... Smiselno se ti zdi preiskovanje kogarkoli ali česarkoli razen SDS ;)
Flagellum Dei
# 05.12.2018 ob 09:31
"Luko Mesca skrbi kopiranje "nedemokracije" iz Madžarske. On bi pa z veseljem kopiral nedemokracijo iz Venezuele."

Še huje je. Oni sami počnejo to kar očitajo Orbanu na Madžarskem. Prepovedali bi finaniciranje nerežimskih medijev ter preiskovali financiranje nerežimskih medijev. Levica vsak dan bolj dokazuje, da je kopija KP - metode in delovanje so enake.
navigator007
# 05.12.2018 ob 08:50
Skupaj z iniciativo so po Evropi obiskovali različne levičarske konference, odšli so v Grčijo, na Portugalsko, povezali so se z nemško fundacijo Rosa Luxemburg Stiftung. Ta ga je kot še neprofesionalnega direktorja Inštituta za delavske študije odpeljala v New York, na srečanje evropskih in ameriških levičarskih organizaciji. Zaradi obiska New Yorka je Mesec manjkal tudi na prvi, inavguracijski seji parlamenta. Vir: Mladina.
pobrisan
# 05.12.2018 ob 08:15
Jani ima potrebne izkušnje? Edino za preganjanje čarovnic.... Predlagam, da ta komisija obravnava tudi financiranje nevladnih organizacij iz tujine. Imajo namreč prevelik vpliv na koalicijo in mainstream medije. RTV je dobesedno prestreljen z njimi.
Kazalo