Slovenija

Poudarki

  • Nemci menijo, da načrtno škodujemo tujim voznikom
  • Avstrijci so prepričani, da gre za norčevanje
  • Na Hrvaškem še nič o novih cenah
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 26 glasov Ocenite to novico!
Vinjete
Slovenija je vinjetni sistem uvedla pred enim letom, tako dolgo pa se vlečejo tudi razprave, ali je ta diskriminatoren do tujcev. Foto: MMC RTV SLO
Kupovanje vinjet
Tuji vozniki so se pritoževali nad polletnimi vinjetami, zdaj se nad ceno 7-dnevne. Foto: MMC RTV SLO
Vinjete
Polletne vinjete za osebna vozila bo mogoče uporabljati do konca leta, a bodo, če bo za začetek veljavnosti označen 1. julij ali poznejši datum, veljale kot mesečne vinjete. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Nemce provociramo, iz Avstrijcev se norčujemo?

Prah okoli slovenskih vinjet se ne poleže
21. junij 2009 ob 12:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

Slovenske vinjete še dvigujejo prah na tujih spletnih straneh. Nemški avto-moto klub jih je označil za provokacijo.

ADAC, ki je največje evropsko avto-moto združenje, zatrjuje, da takšna slovenska politika načrtno oškoduje tuje voznike, z uvajanjem vinjet za krajši čas pa le navidezno upoštevamo zahteve Evropske komisije. Za primer so navedli, da bodo morali njihovi državljani za 8-dnevni dopust na Hrvaškem kupiti dve 7-dnevni slovenski vinjeti, za kateri bodo odšteli le malo manj, kot so prej za polletno.

V ADAC-u so prepričani tudi, da so cene vinjet glede na avtocestno mrežo v Sloveniji znatno previsoke, in svetujejo, naj uvedemo vinjeto za časovno obdobje 10 ali 21 dni. Svojim 16 milijonom članom so prav tako pripravili načrte poti, po katerih se lahko izognejo slovenskim avtocestam pri prečkanju naše države.

Jezno pismo napisalo kar 5.000 Avstrijcev
Nič manj žolčno se ni odzvalo niti avstrijsko avtomobilistično združenje ÖAMTC. Na slovensko vinjetno rešitev naj bi se po njihovih besedah z nezadovoljstvom odzvalo kar 5.000 članov. Tudi njih motita cena in veljavnost. "Za 8-dnevno potovanje bo treba kupiti dve 7-dnevni vinjeti po 15 evrov," med drugim navajajo na svoji spletni strani.

Prvi mož združenja Mario Rohracher je oster: "Pri slovenskem predlogu gre za norčevanje iz voznikov." Dodaja, da odprava polletnih vinjet predstavlja dodaten zaplet, od pristojnega evropskega komisarja, Italijana Antonia Tajanija, pa pričakuje, da bo na omenjenem področju začrtal jasna pravila. "ÖAMTC si bo tudi v prihodnje prizadeval za pravično rešitev težave," s katero naj ne bi bila zadovoljna niti Evropska komisija, še piše na spetni strani združenja severnih sosedov. Rohracher na koncu za zgled pravičnega modela izpostavlja prav avstrijski vinjetni sistem.

Južni sosedje še nič o spremembah
Nemško nezadovoljstvo so povzeli na spletni strani hrvaške radiotelevizije, sicer pa vinjetam ne posvečajo več toliko pozornosti. Čeprav se pri nas 1. julija vinjetni sistem nekoliko spremeni, saj uvajamo 7-dnevne in mesečne vinjete, ukinjamo pa polletne, avto-moto združenja na Hrvaškem in v Bosni in Hercegovini svojih članov še ne obveščajo o teh spremembah. Na hrvaški strani sicer še vedno svetujejo, kako se pri prehodu Slovenije izmakniti avtocestam in hitrim cestam, V BiH-u pa opozarjajo, da so pri nas kazni za vožnjo brez veljavne vinjete višje kot v Avstriji.

Za cestnino je bilo treba odšteti več
Slovenska vlada je spremenjeno vinjetno cestninjenje sprejela na začetku maja, a v Evropski komisiji še vedno niso povsem zadovoljni. "Nekatere države v EU-ju imajo razmerje med tedensko in letno vinjeto manj ugodno od tega, ki ga predlaga Slovenija," je takrat poudaril minister za promet Patrick Vlačič in izpostavil Češko. Cena češke tedenske vinjete znaša 22 odstotkov letne, cena slovenske pa okoli 16 odstotkov letne.

Sicer pa Vlačič slovensko stališče utemeljuje tudi s prejšnjimi cenami cestnine: "Če si se nekoč peljal čez celo Slovenijo, si plačal okoli 10 evrov, če si se peljal tja in nazaj, torej 20 evrov, kar je več od cene tedenske vinjete."

V spodnjem pregledu si lahko ogledate različne cene cestnin v naši okolici ter vseh vinjetnih sistemov.
Cene veljajo za osebna vozila.

(Vir: AMZS)

VINJETE (vse cene v €)

Tedenska

Mesečna

Letna

Slovenija (od 1. julija)

15

30

95

Avstrija

7,7 (10-dnevna)

22,2 (2-mesečna)

73,8

Madžarska

7,5

14

124

Češka

8

12

37

Slovaška

5

10

36,5

Švica

26

Romunija

3

7

28

Bolgarija

5

13

34

 

Opombe:
-
Madžarska ima tudi 4-dnevne vinjete za 4 evre.
- V Avstriji je za vožnjo skozi predora Katschberg in Tauern treba plačati še 9,5 evra.
- Na 23-kilometrskem odseku avtoceste A14 na skrajnem zahodu Avstrije, ki povezuje Italijo in Nemčijo, so septembra uvedli posebno Korridor-Vignette, katere cena v eno smer je dva evra.
- Prav tako je treba za predor pod Karavankami med Slovenijo in Avstrijo plačati še dodatnih 6,5 evra.
- V Nemčiji, rojstnem kraju avtocest, so te brezplačne, večinoma pa tudi brez kakršnih koli omejitev hitrosti.

CESTNINE:

Italija:
Trst - Genova (532 km) - 26,4 evra
Trst - Milano (410 km) - 20,1 evra
Trst - Verona (252 km) - 12,2 evra
Trst - Firence (388 km) - 20,4 evra
Trst - Rim (662 km) - 34,8 evra

Hrvaška:
Zagreb - Split (380,2 km): 21,65 evra
Zagreb - Lipovac (meja s Srbijo) (301,3 km): 15,17 evra

 
A. S., L. D.
Prijavi napako
Komentarji
meho1a
# 01.07.2009 ob 08:13
Koliko pa Avstrijci, ki se nakaj bunijo računajo za tunelnine. 2x toliko plačaš kot je vinjeta vredna, da pridež čez avstrijo.
Kristinka
# 23.06.2009 ob 19:09
Petrasa, butalci, ki so si tako učinkovite predvolilne cene vinjet izmislili, da jih je bilo treba sedaj popravljat in dopolnjevat, so bili v prejšnji vladi...
Cestninjenje nazaj nikakor, čeprav ob sedanjih obnovah in delih na AC ne bi bilo videt razlike zaradi zastojev.
Sploh pa, zakaj se tuj folk tolk razburja, Slovenija je mala dežela, kar je majhno, je drago. Ko uničujejo naš luft z izpusti, pa puščajo smeti, ni niti 15 evrov dovolj visoka cena zanje.
Sicer imajo pa še vedno alternativno možnost, to so regionalne ceste; ob prej omenjenih zastojih ne bo nobene razklike v času prihoda na cilj, prišparali bodo, pa še lepo deželo si bodo ogledali.
Itak jih pa več kot polovica prešprica vinjeto; ko gledaš po avtocesti v šajbe, ful tujcev sploh nima vinjete. Upam, da bodo poostrili nadzor in jih krepko oglobili - tako se polni propačun!
mkrebs
# 23.06.2009 ob 10:26
EU naj prevzame vse ceste, tako izgradnjo kot vzdrževanje in nam, zaradi mene, tudi ne zračunava cestnin.
Dokler pa smo bolj ko ne prepuščeni samim sebi, pa naj se Avstrijci in drugi nezadovoljneži peljejo na Hrvaško skozi cenejše države.

Če jim pomenimo le tranzit, od njih itak nimamo kaj.
croze
# 23.06.2009 ob 07:57
tako eni kot drugi jodlarji naj grejo v ndh preko ogrske pa bo mir
gibson7
# 22.06.2009 ob 17:08
Pred tednom dni sem bil v Torinu in se plačal 36€ cestnine (eno stran)!!!!!
BACK
# 22.06.2009 ob 16:37
Vinjete so absolutno predrage glede na dolžino AC. Praktično mamo nadražjo cestnino, halo?! Pa tedenska 15€, res niso normalni, ej. Je pa res, da imamo tud najdražjo izvedbo ACest, verjetno so v ceni še kake "šticunge", pa je treba zdej tut to plačat...Sej se še spomnete vijolčne in črne diskete, ane?!
rokec
# 22.06.2009 ob 15:53
24. Colonized_Mind (21. junij 2009 ob 13:32)
Prijavi neprimerno vsebino
Razumem vse tujce, ki se pritožujejo, zato, ker bi se mi (Slovenci) isto, če bi imela katera država tak "nepošten" sistem. Za dobrih 200km slovenskih avtocest, bodo v primeru dopusta, ki bo daljši od sedmih dni, morali plačati 30€ + čas, ki ga bodo zabili v kolonah.

Ko se peljem skozi Nemčijo 1. ne plačam vinjete, 2. vozim lahko brez omejitev, 3. nobenih policajev na koncu avtocest, 3. nobenih kolon, saj ne takih kot pri nas, ko je kolona dolga 2km, potem pa čakaš skoraj 1 uro.

Lahko rečem, da imajo tukaj Nemci povsem upravičene razloge za razburjanje!


v koloni se čaka po več kot eno uro, zato, ker več kot 95% ljudi oz. voznikov se zabije do konca, do tam kamor gre iz dveh pasov v en pas in se vriva in zato nastane kolona!!!! navadite se vozit in ne bo nobenega problema.
letos sem šel s stricem iz lj domov, pa je stric vozil vzporedno s kamijonom, seveda kamjonist je videl njegovo namero in ga spustil na koncu predse, tisti za stricem, pa so se najprej pizdili in krilili z rokami, češ naj se umakne in nevem kaj! nato pa jih je lepo kamjoništa zajebal in je vozil normalno, mi pa smo ta čas bli že 500m od njih. in to samo zato, ker ne znate voziti v koloni!!!! ko se boste to naučili, tudi kolon nebo več!!!
pinokioc
# 22.06.2009 ob 15:29
...ker sodeč po teh tabelah, ki ste jih pripopali sem gor, je zadeva jasna - nategujejo nas. Vprašanje pa je, ali je dejansko problem tak kakšnega nam predstavljate?
Jaz več nikomur ne zaupam..
pinokioc
# 22.06.2009 ob 15:27
če ne bo Vlačič kmal po mizi udaril, bo kur*c vse skup.
Naj naredi novinarsko konferenco za vse eu novinarje, naj povabi člana ali predsednika komisije in naj razjasni slovenska stališča in naj jih podkrepi z dokazi. A je to kakšen sposoben človek al ni? In potem naj se zaključi tale nateg z vinjetami.
LexLuthor
# 22.06.2009 ob 12:04
Pišuka, če grem jaz v nemčijo za 14 dni, moram tud kupit dve avstrijski 10-dnevni vinjeti, pa še vse predore mi zaračunajo!!! kdo se zdaj iz koga norca dela?
adrenalincek
# 22.06.2009 ob 11:18
Keri debli. Najprej zatežijo, ko naredimo kot so hotli jim pa spet ni prav. Kakor jaz razumem bi bilo po njihova najbolje, da nardimo za njih zastonj. Torej mi bomo plačevali tako njihove avtoceste kot naše, pri nas pa bomo plačevali sami.
Kdo sploh so oni, da bodo nam diktirali naše notranje zadeve.
pinokioc
# 22.06.2009 ob 09:49
dajmo nazaj plačilo cestnine po starih cenah, pa naj se pol drkajo švabi z njimi. Al pa naj grejo v italijo na morje, pa jih srat stisnl.
mojca111
# 22.06.2009 ob 09:35
Če Nemcem in Avstrijcem ni kaj prav, gredo lahko brez ovir na morje tudi preko madžarske. Zakaj bi se morali mi vedno obnašati hlapčevsko. Poglejte kako znajo Čehi ali Poljaki kontrirati tavelikim iz Nemčije in Francije.
kass
# 22.06.2009 ob 09:01
8 dnevni dopust le malo manj kot prej za polletno vinjeto.....hallllllooooo, saj mi bomo pa sedaj plačal za letno skor še enkrat tolk, tako ne morejo kar pavšalno le cene in iztržk primerjat, naj pogledajo relacije v Italiji, Hrvaški, kjer se v eno smer plača tolk kot se boš v Sloveniji lahko vozil cel tedn!!!!!!!!!!!!
hebl
# 22.06.2009 ob 03:05
mimogrede so pri nas toliko višje cestnine kot v AUT ali NEM, ker smo še pred kratkim gradili avtoceste in je še kup pufov, ki jih je treba pokriti...

mi je pa uganka, kako imajo tako nizke cestnine Čehi, Slovaki, Romuni, Bolgari in podobni, ki imajo (vaj kolikor vem) tudi avtoceste "šele od včeraj".
jbzt
# 22.06.2009 ob 00:44
hehe Jutri bo pa ves razdražen in zaspan vozil proti Pomurju...
majlont
# 22.06.2009 ob 00:05
Ofsajders, ura je že pozna, spati bo treba.
Open Mind
# 21.06.2009 ob 23:40
ofsajders. Saj verjetno tudi sam veš kam je poniknil denar. Če je gospodar slab in nevešč so projekti slabi in dragi. Poleg tega je pa mala država DRAGA država - specifični stroški vsega so veliko večji. Da ne omenjamo problema majhnosti - roka roko umije oz. ti meni na tem področju jaz tebi na drugem, ker se vsi akterji poznajo med seboj. Narod pa plačuje...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 23:18
Open Mind, ah ja, kje bo DARS dobil denar?Morda na lotu?Ah saj vemo, krediti, krediti..jaz te pa še zmeraj sprašujem, komu smo plačevali trikratno ceno cestnine, ki je bila dejansko najdražja v Evrop in še zdaj bo dražja, kot denimo v gospodarsko razvitejši Avstriji, ki ima tudi dvakrat boljši standard od našega..torej kam je poniknil ves denar takrat?
medena
# 21.06.2009 ob 23:10
itaq se strinjam......trenutna vlada in njen seštevek iq je 0.

še forrest gump jih prekaša.
Open Mind
# 21.06.2009 ob 23:10
Komu si plačeval - verjetno naši požrešni državi. Kar se pa tiče tvoje namišljene nižje cene z vinjetami pa verjemi, da bo pa DARS na drugih področjih dobil, kolikor rabi. Kaj misliš, da bo pa sedaj manj denarja potrebno za ceste oz. da bo kar padel z neba. SMEŠNO
ofsajders
# 21.06.2009 ob 23:07
Seveda ne tankajo več, ko pa naši pametni politiki z visokimi cenami odganjajo denar z državne blagajne, tovornjakov imamo malo morje, pa nič od njih..to ti je logika slovenskih levičarjev.
medena
# 21.06.2009 ob 23:06
sej že tako nimamo nič od tujcev no?

-bencina ne tankajo več
ofsajders
# 21.06.2009 ob 22:54
Open mind, pol pa mi prosim povej komu smo plačevali "razliko", kadar smo plačevali cestnino z gotovino, dvakrat dražje sem letno plačal cestnino, kot jo bom plačal po novih cenitvah.
Open Mind
# 21.06.2009 ob 22:52
@budilka
Dej pomisl mal širše. Če bodo šli čez Madžarsko tujci na Hrvaško, bomo pa še manj dobili od njih. In kdo bo potem razliko plačeval za cestnine?...Glej ga zlomka...MI, ker bodo cene še višje.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 22:05
Kakšno sovraštvo neki,ne morem sovražit nekoga, ki ga sploh ne poznam, halo?Lahko pa kvečjemu ne maram debilov, ki ogrožajo moje življenje na cesti.
Si sposoben ločiti med sovraštvom in med tem, ko nekoga enostavno ne maraš?Mlaoimate ljudje pojme pomešane..tudi ne maram denimo kave, pa sem še daleč od tega, da bi jo bil sovražil, samo zato, ker je ne maram...heh..z vozniki in nestrpneži na cesti se obremenjujem samo na cesti, ali pa ko kakšna takšna debata naleti, da bi se pa z njimi obremenjeval drugače?Heh, niti na pamet mi ne pride, sem na rahlo višjem čustvenem nivoju, da bi se obremenjeval s skupino zakompleksancev, ki iščejo svojih pet minut slave na cesti, z ogrožanjem življenj ljudi, ki se normalno vozimo.
hebl
# 21.06.2009 ob 21:52
Preberi si še enkrat vse strani, kjer si popisal in mi upaj trditi, da ni v tebi prav nobenega sovraštva (poleg še kupa frustracij) ... bi te prav rad videl, kako sebi lažeš ;)
ofsajders
# 21.06.2009 ob 21:47
Tako je, komot s elahko ob prometni nesreči napiše, da nisem želel bremzat za psihopata, komot, prevzemam vso odgovornost za njegovo prehitevajnje kolone in za njegovo prehitevanje v škarje, dodajsi stran med zaznamke..hehehe..vsak je svoje sreče kovač, ne vem čemu bi jaz bil kovač tuje sreče?
Drugače pa, jaz nimam nobenega sovraštva do ljudi, ki ogrožajo moje življenje na cesti z neodgovorno vožnjo,povsem nobenega sovraštva, če nekoga nahoblaš še ne pomeni da ga sovražiš..he,he,he..če se ne umakneš kamikazu, še ne pomeni, da ga ubiješ..itd..to so zelo kompleksna vprašanja..kdo je kriv,hm, tisti, ki vozi 200 ali tisti, ki se mu ne umakne..itd..ljudje bodo mogli začet prevzemat odgovornosti za svoje idiotizme.
hebl
# 21.06.2009 ob 21:36
Lepo, da vse to pišeš ofsajders. Če bo kdo umrl v prometni nesreči s tabo (tudi če je on povzročitelj), se bo lahko te tvoje poste uporabilo kot dokaze za naklepni umor.

Sicer pa sodeč po tvojem pisanju, rabiš nujno daljše počitnice (brez avta!!!), da prideš k sebi, ker si tako poln sovraštva, da kar monitor puhti, ko berem tvoje poste.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 21:02
Ha ja in odlično glasbo si predvajam od Racountersov, do Elvis Jacksonov, pa Green Day,No use for a name..sama pozitivna energija in še veliko tega..heh..
ofsajders
# 21.06.2009 ob 20:50
Absolutno sistematsko kršiš zakon, kar s eda s tvojega psihološkega profila razbrat, če ne bi bil sistematičen kršitelj zakona, bi me pohvalil, heh, ne pa da ti gre v nos ker vozim po predpisih, kvečjemu bi lahko bil jaz tvoja slaba vest.
Psihopati?Množina?Absolutno množina in sem jih tudi opisal in srečam jih vsako pot od LJ do Prekmurja več, kot tri, ker pa je v slovenski slovnici, vse kar je več od 2, množina, govorim o psihopatih, slovnično korektno.heh.
V mojem avtu jaz med vožnjo neizmerno uživam, dokler se ne pojavijo ljudje, ki s svojim načinom vožnje ogrožajo moje, svoje in življenje še koga, do takih pa več nimam milosti, poln kufer jih, vas imam inn če imaš jajca zapeljati prehitevat celo kolono na magistralki, potem morem reči, da že nekaj časa verjamem, da ima tak človek tudi jajca zapeljat v jarek in prevzet odgovornost za svoj idiotizem, mi niti na rob pameti več ne pride, da bi svoje življenje rizkirazl za manijake,kvečjemu bom koga ob prvi priliki konkretno nahoblal, mirne vesti, ne vem kaj boš ti počel, ko te bo nekdo smrtno ogrožal, lahko gresta na pijačo z njim , tvoj problem, jaz pa imam psihopatov na avtocestah in magistralkah poln hurec, pa čisto skuliran sem, ne moreš verjet, hehehe.
lp

Budilka, podpis.
budilka
# 21.06.2009 ob 20:35
Pa kdo se bo ugvarjal z nekim tujim tranzitom, saj gredo lahko iz Madžarske na Hrvaško, pa kaj ni to komu jasno.
jbzt
# 21.06.2009 ob 20:29
ofsajders

hehe ŠE ENKRAT preberi...Sem kje napisal,da kršim zakon ?
hehe Je fino imeti kar vse (v množini) za psihopate ?

ps.Preberi si še enkrat svoj zadnji odstavek in mi povej kaj si potem ti ?
Nasvet:V avtu si zavrti kakšen POMIRJUJOČI CD...lp
ofsajders
# 21.06.2009 ob 20:17
Ha,ha, kaj ti si polpismen?Sem kje napisal, da nisem nikoli vozil čez 130 km/h?Pravil, sem , da nisem nikoli plačal kazni, to je pa razlika dragi moj in še ena potrditev tega, da več, kot očitno vozim bolj ali manj po predpisih, kar očitno muči tebe, ki lepo polniš državno blagajno, kot kaže.
Jaz se naj skuliram?Jaz se nimam kaj skulirat, če bi večina ljudi večinoma vozila, kot vozim jaz, bi bilo veliko manj mrtvih na cesti.
Drugače bom pa itak enega nabil, ob prvi priložnosti, prvega psihopata, ki me bo ogrožal na cesti, ker vas imam sicer zares poln kufer, do tega da s epokate v rit v naseljih, an regionalnih cestah in silite ljudi da vozijo za vas hitreje od omejitev, do tega , da prehitevate v škarje in s epol rinete predme..itd..in če ne bi sam PREDVIDEL določenih situacij in spremljal promet korak dlje od svojega nosa, ti lahko mirne duše povem, da bi bil danes ali mrtev, ali invalid, vsaj v 4-ih primerih, ko me je tebi podoben skušal fentat..verjamem, da ne načrtno, heh..pa še pohvalim se lahko, da sem tudi eno par podobnim mojstrom, kot si ti, tudi rešil življenje, ko sem na vse kriplje bremzal, da so se lahko predme zrinili, ko ni šlo več prehitevat cele kolone..ampak tega več ne bom počel..boli me hurec, heh, zmeraj bolj skuliran sem,hehe, kot sem pravil, še zmeraj obstaja možnost jarka zate in tebi podobnim.
jbzt
# 21.06.2009 ob 20:08
ofsajders

Je fino,ko mečeš (v množini); vse v en koš ?

Lepo,da si priznal laž ups napako,ki te je izučila,da ne voziš več nad 120km/h...

hehe Dobro,da sem omenil kombije,saj če bi voznike skirojev,bi ti pač po novem ti "parali živce"...

ps.Bi bilo dobro,da se malo "skuliraš" na cesti,da PREDVIDIŠ različne možne situacije,oceniš razdalje...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 19:45
Moja edina travma je ta, da si zaradi primitivcev, kii si lastijo cesto in ki ne ločijo realnega življenjaod videoigrice, morem reševati življenje na naših indijanskih cestah.
Sploh me ne boli, ko me kdo prehiteva,niti najmanj, ker , kot sem ti pravil, tudi sam bi lahko vozil 180 in več pa enostavbno nimam potrebe po tem, je to tako težko za razumet?Ni bistvo mojega dneva, prehiteti čim več avtomobilov do doma,he,he..verjamem, pa, da tebi je in še komu, ja sploh vi s kombiji ste tudi zgodba zase, ko vas itak boli hurec za kombi, ki ni vaš..

..in spet te morem razočarat, niti ene same kazni nisem plačal v slabih osmih letih, niti ene nesreče povzročil..ja, pa nimam navad ala Golubić, na tvojo žalost..preden sem Alfo vozil, sem vozil od staršev avto, Chrysler Neon 2.0..132 KM, končna hitrost 208 km/h, pospešek od 0-100 km/h..8.8..Alfa je drobižek proti Chryslerju in priznam, sem ga peljal , po prazni avtocesti, enkrat, tam 170 km/h..in priznam, bilo je nespametno in bilo je pred leti..na napakah se učimo.heh.eni, drugi pa se spet ne..pol pa beremo o vas v časopisih, kako ste pol drevoreda posekali z avtom.hehehe
jbzt
# 21.06.2009 ob 19:30
ofsajders

Glede na tvoj komentar pod št.68...se zahvaljujem za podatek,da voziš Alfo 147...Ni jih veliko,tako,da se bom na daleč izognil tvoji alfi in tvoji "travmi" oz."podzavestni jezi"...in tvojim naklepom,katerih te sigurno niso učili v avtošoli...
Če tvoja alfa začne "vlečt" šele pri 120/h,te sigurno zaboli,ko te prehiti kakšna Škoda,za teboj pa se nabere kolona BMW-jev...
Da ne bo pomote,nimam ne BMW-ja,ne Škode...prevažam pa se med drugim veliko z kombijem in veliko raje vidim žmiganje hitrega BMW-ja za seboj,kot kakšnega "jeznoriteža" pred seboj oz.poleg sebe,ki študira,kako bi me...

ps.Še o tvojem NEKAZNOVANJU...Nekdo,da napiše komentar pod št.68 se mora sigurno voziti skozi oz.okoli Ljubljane...Da napraviš 30 000 km letno in da se voziš na relaciji LJ-MS mi ne govori,da s tvojo 3 letno alfo voziš vedno le 130 km/h in da še nikoli nisi plačal kazni v 8 letih...Mislim,da oponašaš Golobiča.lp
ofsajders
# 21.06.2009 ob 19:03
ah ja, pa vozim se od LJ do Prekmurja, to je osnova, ki jo naredim vsak mesec, to pomeni cca.1300 km samo na tej relaciji mesečno.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 19:02
jbtz...t mojo Alfo 147 1.6, sva pred dvema tednoma praznovala 3-tji ro.dan, heh.Na leto pa naredim tam nekje 30.000 kilometrov, izppit pa imam sicer osmo leto, decembra bo 8 let.Še kaj te zanima?Ja, lahko bi divjal z Alfo, še kako, ker začne "vlečt" šele pri 120, pa mi ni v interesu, nimam potrebe po tem, da bi divjal.
nesesekirat
# 21.06.2009 ob 18:30
Saj ni čudno, da imamo takšen "džumbus" z vinjetami. Če so to vlado volile ovce, prejšnjo pa, po njenih ukrepih sodeč, kozli, drugače ne more biti.
Ko bi rad nekaj dobil, na ceno darila, s katerim bi do tega (oblasti) rad prišel, ne gledaš. Sploh, če ga v vsakem primeru plača ljudstvo (oz. ovce in kozli skupaj, brez izjeme).
Dobro je Sloveniji zakuhal dolenjski oblastiželjnež s temi vinjetami. Ali bi kdo ob prepiru, kdo je pametnejši pomislil še na to, da je osnovni namen cestnine, zbirati sredstva za gradnjo AC.
jbzt
# 21.06.2009 ob 17:59
ofsajders

hehe Mene zanima,kakšen avto voziš in koliko kilometrov imaš prevoženih (seveda z avtom);v šestih letih odkar imaš izpit ?
ps.Predvidevam,da živiš blizu Ljubljane...
smajli000
# 21.06.2009 ob 17:49
Mah, sej se nimajo kej bunt, mamo pa bencin cenejši po moje kr za 20% kot Nemci. Bodo pa pri nas tankali pa še tu malo not dobili. :)
Loserpool
# 21.06.2009 ob 17:49
Mislav (21. junij 2009 ob 17:00)Prijavi neprimerno vsebinoofdsjaders

Hofere i Lidle imamo i mi.Tko danas ide u shopping u Sloveniju,mi sa juga najmanje,Slovenija nam je samo tranzitImamo i odlicne americke antiradare.

Še enkrat poglej če so res ameriški? Made in China, Vietnam?
hahahahahahaha.....
ofsajders
# 21.06.2009 ob 17:35
Seveda bober, povdarek je na tem, če boš pozoren.
Drugače so pa meni še pacienti, ki me gredo prehitevat, med tem, ko vozim recimo 125 km/h, me prehitijo in se pol postavijo tik predme in po možnosti vozijo manj od mene, da jih morem it na koncu čez pa km prehitet.

Mislav, heh, naslednji teden odhajam na vikend v prekmurje, samo zate bom poslal sliko s parkirišč od Hoferja in Liedla,heh..ČK,ČK,ČK,VŽ,ČK..več vas je kot Kitajcev, hehehe..
Se pa strinjam, da je za vas Slovenija zgolj prehod do vaše ljube Avstrije, he,he,he..lahko zaradi mene tudi preko Italije in preko Madžarske hodite v Avstrijo, bečki konjušari.
Muf
# 21.06.2009 ob 17:08
To so ti isti ki pijejo radensko na dopustu... kaj jim češ...
Bobr
# 21.06.2009 ob 17:07
Drugače pa jaz hitreje znižam za tistih 20kmh kot jih boš ti 10kmh pridobil če bi že izsilil...v kolikor pa bi to naredil varno pa že s tem da spustim gas varno padem na 130kmh. Vglavme problematični so tisti ki pas menjajo brez smernika in par centimetrov pred vozili ki vozijo prehitovalnem pasu. In ljudje ki gredo na prehitovalnega s 100kmh.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 17:06
Vse to naredim, smerik tudi vklopim, ko se odmikam s prehitevalnega pasu..bistvo je v tem, d ajaz pol držim hitrost 130 km/h, pa morem prehitet dva tovornjaka, zdaj s koliko s 150-160 s emi pa v tem času nekdo zabija v rit, pa mi je popolnoma neznano, dejstvo, je da se mi to redovito dogaja in še več, končno postajam toliko zrel, da s e več ne oziram na hupe, na blendanje podobnih osebkov, ampak enostavno prehitev po ZAKONU!
Bobr
# 21.06.2009 ob 17:04
v kolikor to narediš s smernikom in ne 10cm pred vozilom ki gre po prehitevalnem pasu ti s 150kmh garantirano ne bo nihče priletel v rit. Mogoče ti bo če bo vmes pisal SMS po telefonu...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 17:00
Jaz vozim na srednjem pasu striktno 120, imam varnostno razdaljo, tako, da 130 km/h dosežem v eni sekundi..
Mislav
# 21.06.2009 ob 17:00
ofdsjaders

Hofere i Lidle imamo i mi.Tko danas ide u shopping u Sloveniju,mi sa juga najmanje,Slovenija nam je samo tranzit.Imamo i odlicne americke antiradare.
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:59
ofsajders pri 150kmh se ti ne bom nič kaj hitreje približal kot pri 130kmh. Če bom moral zavirati pri 150kmh bom moral tudi pri 130kmh. V kolikor pa boš svoj manever naredil s smernikom pa bom že jaz namesto tebe pozoren...drugače pa se da v ogledalu tudi približno oceniti hitrost prihajajočih vozil. In v kolikor se ti nekdo približuje po prehitevalnem pasu in boš ti skočil pred njega bo moral tako pri 150kmh kot pri 130kmh zmanjšati hitrost ker ne boš v pol sekunde pridobil tistih 10kmh.Sploh ne če boš vozil za kamionom ki vozijo max 100kmh.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 16:55
Mislav, bolj , ko bsote obšli Slovenijo, bolj bomo veseli, he,he,he..važno, d avi najdete do slovenskih Hoferjev in Liedlov,he,he,he..kakšna cro kmetija.
Sicer pa itak pravite, da lahko s kokoško preletiš Slovenijo, ne ve čemu se ne poslužujete te variante, lepo sedi na kokoš in že boš v tebi ljubi Avstriji, kjer ti itak dela pol familije, kdo je zdaj bečki konjušar press?Muhahaha..
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:53
Mislav to je super varianta...čez Maribor bodo 2 uri stali v kolonah potem pa bodo malo pritisnili na gas in padli na radar ter plačali minimalno 250EUR kazni. Upam da s ejih čim več odloči za tele variante ker garantiram d abomo pobrali več kot z vinjetami. En prehiter voznik je enkako 15 prodanih vinjet!
ofsajders
# 21.06.2009 ob 16:53
in po tvoji logiki bi naj bil denimo jaz pozoren na to, da ti kršiš pravila glede omejitve hitrosti, denimo, vidim te v ogledalu si precej daleč stran in sklepam, da voziš denimo s 130 na uro, kolikor je omejitev( upravičeno pričakujem , da voziš po predpisih) in grem mirne duše s 120 pospeševat na 130 in grem na prehitevalni pas prehitevat tovornjaka, pa se mi ti nalepiš naenkrat na rit in kdo bo sedaj kriv?Jaz, ki nisem predvidel, da ti kršiš pravila, ali ti, ki si jih dejansko kršil?
To je podobno jokanjem motoristov, ki se čudijo, da jim nekdo pri njihovih 200 km/h, izsili prednost, banalno.
Kruv si in zmeraj boš kriv, dokler boš zavestno kršil pravila.
Se pa strinjam, da bi bilo treba mejo končne hitrosti na naših avtocestah dvignit, pa recimo na 150 km/h maksimalne hitrosti, s tem, da se kaznuje nekoga, ki prekorači to hitrost do 20km/h z denimo fiksnih 500€ kazni, za tiste, ki bi bili še pogumnejši bi s epa kazni nadaljevale od 1500€ naprej, kdor je ni zmožen poplačat, se mu enostavno zapleni avto in če ne plača kazni v roku dveh mesecev, se mu ga zarubi.
Mislav
# 21.06.2009 ob 16:47
Kroz Sloveniju besplatno

U Hrvatskoj vec postoje naputci kako voziti kroz Sloveniju bez vinjete.

ENGLISH VERSION
Izbjegavanje slovenske vinjete

ENGLISH VERSION
VAŽNE NOVOSTI:

* Slovenija je najavila zamjenu šestomjesečnih vinjeta po 35 eura s tjednima po 15 eura. Te vinjete, po danu skoro triput skuplje od austrijskih, su i dalje daleko najskuplje kratkotrajne EU vinjete. Štoviše, većina će turista morati kupiti dvije, što znači praktički nepromjenjenu cijenu prolaska kroz Sloveniju. Zato ćemo i dalje nastaviti rad na ovim stranicama.
* U srpnju je najavljeno otvaranje dionice autoceste između Ptuja (Draženci) i Maribora (Slivnica). Otvaranje te dionice izmjenit će sve alternativne pravce na području južno od Ptuja. Izmjene ćemo prikazati na ovim stranicama, zato ih provjerite prije polaska na put!

Sadržaj

* Uvod
* Opći naputci na potezu Zagreb - Graz
* Slikovni opis varijante kroz Maribor i Pesnicu
* Tekstualni opis varijante kroz Maribor i Pesnicu
* Slikovni opis varijante kroz Ptuj, Lenart i Mureck
* Tekstualni opis varijante kroz Ptuj, Lenart i Mureck
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:44
ofsajders ključna stvar je v tem da ne pri 130kmh ne pri 150kmh nisi nepozoren...jaz ti pravim da s pozorno vožnjo pri 150kmh nisem nič nevarnejši kot s pozorno vožnjo pri 130kmh. Ogrožajo me pa tisti ki vozijo nepozorno. Pa naj vozijo 100, 130 ali pa 180.
klov
# 21.06.2009 ob 16:39
Mislav (21. junij 2009 ob 16:29)
Če to cesto rabiš jo pomagaj zgradit, sicer pa potuj v Italijo preko morja, manj trese, pa še avta ne uničiš. Mimogrede pa je še slabših v vaši Istri kolikor hočeš, le da teh ne uničujejo tovornjaki ki med Kozino in Rupo (in obratno) tranzitirajo slovensko ozemlje.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 16:35
Bober..govoriš nesmisle, nekdo, ki je pri 150 na uro nepozoren je za 20 km/h nevarnejši od tistega, ki je nepreviden pri 130/km/h, še daljša je zaviralna pot, še močnejši je trk..itd..
mynick
# 21.06.2009 ob 16:35
Hijena ti ocitno ne poznas avtocest po tujini mislim da so nase avtoceste cist OK glede na nase sosede
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:32
Na AC do nesreč prihaja prav zaradi izsiljevanj kateremu sledijo silovita zaviranja in naleti ter nekontroliranega divjanja (hitrosti višje od 200kmh). Ko se ti na regionaki vključuješ v promet greš iz nule in lahko je priključek nepregleden. Zato so tam nižje omejitve hitrosti. Na AC prav vse vidiš v špeglu, pri novejših avtomobilih z deljenimi ogledali še mrtvi kot, tako d anesreče povzroča predvsem nepozornost voznikov. Ali vozijo 120kmh ali pa 150kmh je povsme postranskega pomena.
Mislav
# 21.06.2009 ob 16:29
Sa vama uvijek neki problemi u Eu.

Kad ce te napraviti cestu od prelaza Rupa preko Slovenije za Italiju. Takve ceste nema ni Albanija uska razrovana,da razbijes auto i nabijes bubrege.Sramota za Sloveniju i Europu.
fios
# 21.06.2009 ob 16:28
večinoma pa tudi brez kakršnih koli omejitev hitrosti

Spoštovani avtor(ji) članka, malo se pre pozanimajte preden trosite take neumnosti. Več kot 65% nemških avtocest ima omejitev hitrosti.

Moj nasvet: Če kdaj pa kdaj kaj ne veste ali niste sigurni, to raje ne pišite. Sedaj ste izpadli pravi bedaki, ki nimajo pojma o tem kaj pišejo.
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:27
Jaz s 150kmh ravno toliko ogrožam voznike kot bi jih s 130kmh. V kolikor bi izsilil prednost bi jo tako s 150 ali pa s 130 imam pa že toliko kilometrov za sabo da mi avto pri 150kmh ni problema obvladati. Omejitve na AC so brezvezne. Na AC nimaš kolesarjev, pešcev, pa nepreglednih ovinkov, počasnih priključkov,...in omejitve se postavljajo zaradi tega. Na AC se ne vključuješ iz nule ampak iz pospeševalnega pasu kjer prav vse vidiš v ogledalu, tudi pasove manjaš povsem pregledno. Vse poteka pregledno, kdor pa pri 150kmh ne oblada vozila pa tako ali tako nima kaj početi na cesti. Divjake ki vozijo 220kmh tudi po nemčiji lovijo zaradi ogrožanja prometa. Vsak prometni strokovnjak kateremu ni cilj polniti proračun pa ti bo povedal da je vožnja pri 150kmh povsem enako varna kot pri 130kmh. Res je da je daljša zavorna pot in hujše posledice nesreč. Ampak kot pravim, AC je izredno pregledna in na njej je cilj da do nesreč in silovitih zaviranj niti ne pride. Drugače pa postavimo omejitev na 10kmh pa sigurno ne bo žrtev...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 16:17
Ja, v vsakem primeru si kamikaza, ker voziš hitreje, kot bi smel in s tem zavestno tako kršiš zakon, kot ogrožaš ljudi na cesti..od 150 do 180 je zelo majhen korak,glejmo realno..in dam roko v ogenj, da voziš tudi po 180 na uro...seveda so tudi tisti vozniki nevarni, ki pri 120 na uro ne pogledajo kam zavijajo in če lahko prehitevajo, ampak najmanj toliko jih enako počne tudi pri 150 km/h in še kaj drugega, od prehitevanja po desnem pasu, pa do nabijanja v rit in izsiljevanja, da ne govorim o tem, da je varnostna razdalja španska vas slovenskim voznikom in ne upam, si predstavljat koliko mrtvih bi bilo, če bi ne bilo omejtiev na naših cestah, niso vprašanje omejitve, vprašanje je kultura šofiranja, ki je v Sloveniji pač nekje na nivoju jamskega človeka.
Polno zakompleksancov imamo na cesti, ki rešujejo svoj ego na cesti, žal, prevečkrat plačajo nedolžni.
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:15
ofsajders na regionalkah je bistveno več kamikaz kot na AC. Od prehitevanja čez polno črto, sekanja nepreglednih ovinkov, izsiljevanja,...konec koncev statistika pove svoje in to je da je umrljivost na AC bistveno manjša kot na regionalkah. Če bi primerjal število nesreč pa bi bila razlika še večja. Glede bencina ga tudi ne boš nič kaj manj pokuril ker se boš na vsakih 500m ustavil na semaforju. Poraba pa je najvišja pri speljevanju. Glede načetosti so tudi reginalke še slabše...vglavnem lastna presoja. Jaz sem prej dal po 1000EUR letno tako da tudi če zvišajo na 150EUR mi ne bo problema.
duh.slovenski
# 21.06.2009 ob 16:13
schubert
res je težko, da te ustavijo. Mene še niso odkar so uvedli sistem vinjet. Glede na to kar sem slišal je več kontrol po vstopih v državo ob jutranjih urah. Res, da ti lahko uspeva se vozit brez vinjete, ampak je dovolj, da te enkrat ustavijo in že plačaš nekaj letnih vinjet. Tako, da meni se ne zdi vredno tvegat. Tako kot se mi ne zdi vredno tegat, ko grem občasno v Avstrijo.
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:09
ofsajders naše omejitve so ene najbolj nesmiselnih v Evropi. Mislim da smo praktično edini ki imamo večino omejitev še iz 80ih let. Primer "naselja" kjer skoraj 1km voziš po gozdu 5km naokrog pa nobene bajte. Glede kazni in nesreč. Jaz imam vozniško skoraj 20 let. V teh 20ih nisem povzročil nobene nesreče, kazen sem pa plačal 6krat. Od tega trikrat zaradi neuporabe pasu (sedaj ga redno uporabljam). Jaz nisem nobena kamikaza. Sicer vozim na AC ponavadi čez omejitve ampak pozorno menjam pasove in nikogar ne ogrožam. V naseljih pa vozim po omejitvah. Na AC pa s 150kmh prav nikogar ne ogrožaš v kolikor normalno menjaš pasove. Precej večje kamikaze so tisti ki s 120kmh menjajo pas ne da bi pogledali v ogledalo (sem videl že primerke na AC ki so vozili z zaprtimi ogledali!). Potem ti pa tak izsili prednost in si ti kamikaza ki si normalno vozil 150kmh...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 16:08
Če bodo morda naslednje leto še zvišali cene vinjet, kar me ne bi čudilo, glede na to, da s etudi benzin draži nenehno, se bom lepo odrekel avtocestam, kot prvo imamo vsako leto zastoje, kot drugo so relativno načete, kot tretje na regionalnih cestah je relativno manj potencialnih idiotov, ki te ogrožajo s prekomerno hitrostjo in z izsiljevanjem in kot četrto, bom bistveno manj benzina pokuril, pa še manj se bom enostavno vozil, se mi ne bo dala toliko zahajat gor in dol po Sloveniji.
schuberth
# 21.06.2009 ob 16:04
jaz se vozim,kar brez vinjete.
Bobr
# 21.06.2009 ob 16:00
medena ne vem če se nam bo to izplačalo...prej je bilo od Šentilja do Maribora 3EUR danes pa 15EUR. Od Hrušice do Kozine pa 9EUR danes pa 15. Dejstvo je da se z vinjetami odira tiste ki prevozijo najmanj zato da lahko tisti ki prevozimo več plačamo parkrat manj kot nekoč. Prej sem plačal po 100EUR mesečno danes pa letno 95EUR. Logično da moramo sedaj nekomu vzeti da vsaj malo krijemo razliko. In s tvojim predlogom bomo v krepkem minusu oziroma bodo za nas letne vinjete zrasle na minimalno 200EUR. Da ne bi o lastnikih kakih kombijev ki so prej skurili po 300EUR mesečno danes pa 95EUR letno.
duh.slovenski
# 21.06.2009 ob 15:58
falco
po tvoji trditvi zagotovo se spoh ne voziš po avtocestah, ker je itak nesmiselno. Samo dodaten strošek, ki ne prinaša nobene razlike. Čemu potem sploh tukaj debatiraš o vinjetah, ko pa se te ne tičejo? Domnevam, da si že od vsega začetka nasprotoval gradbi avtocest.
schuberth
# 21.06.2009 ob 15:57
tedenska 5 evrov,pa še to je preveč.
dalmoš
# 21.06.2009 ob 15:57
Znam da su vinjete slovenska stvar, ali obzirom da su i Hrvati koji žive u EU, kao i turisti koji putuju u Hrvatsku pogođeni s time ponovio bih ono što sam već više puta pisao:

Zašto je Slovenija uopće ukinula cestarine?

Najpravedniji način plačanja su cestarine, dakle plaćanje po principu "plati koliko voziš". Za one koji se puno voze (u Sloveniji Slovenci) mogu se uvesti godišnje karte s popustom, a za ubrzanu naplatu elektroničko naplačivanje cestarine (ENC u Hrvatskoj, odnosno automatsko očitavanje registarskih tablica u Austriji).
I to je sve. Takvom sistemu naplate nitko ne može ništa prigovoriti.

Još jednom pitanje, zašto je Slovenija uopće ukinula cestarine?
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:57
in ja Bober, tudi meni gredo ja zeo vozniki, ki vozijo 70 km/h tako izven naselij, kot v naseljih, pred 20-timi minutami me je en psiho skoraj povozil, ko je skozi naselje enosmerne ulice peljal več, kot 70 na uro in to v naselju, kej je malo morje otrok in mamic z dojenčki..sramota.
Amritaya
# 21.06.2009 ob 15:56
Dovolj, da uvedemo spet ABC stvar, vendar bi to bile vinjete, ki bi imele čip in bi se rampe odpirale, ko bi mimo pripeljali, medtem ko bi tujci še vedno morali normalno plačevat cestnino...pa da jih vidimo mi zarukane tujce
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:55
Bober, mi nismo Nemčija in imamo jasne omejitve, z razlogom, si predstavljaš, praviš,da imamo že sedaj več mrtvih, kot jih imajo v Nemčiji na avtocesti, pa imamo omejitve, si predstavljaš kako bi se številka umrljivosti povečala, če pri nas ne bi bilo omejitve hitrosti?Bog nam pomagaj.
Sicer pa sam nisem ta, ki ga opisuješ, lahko dam roko v ogenj zase, da veliko večino časa, ki ga preživim na cesti, ne kršim predpisov, sploh pa ne zavestno, konec koncev nisem v 8-ih letih od kar imam vozniško, ne plačal kazni za prehitro vožnjo, tako, kot nisem povzročil prometne nesreče, kvečjemu se si prav zaradi upoštevanja pravil, nekajkrat rešil življenje, pred tebi podobnimi kamikazami.
medena
# 21.06.2009 ob 15:52
Povejte mi kaj imamo od teh tujcev?

- bencina pri nam ne bodo več tankali, smo predragi, torej se ne ustavljajo več na naših bencinskih, posledično ne kupijo ničesar.
Prej so vsaj tankali polno, pa kak sendvič, kavica itd.....
- 99% jih gre na Hrvaško, torej naj plačajo kilometrino toliko kolikor bi jo na Hrvaškem!!!!!!!!!

VINJETE za nas, za tujce STAR NAČIN.
T-bag
# 21.06.2009 ob 15:47
vinjete so res neki najbol neumnega kar se je slovenska vlada spomnila...

ok sicer meni osebno se dosti bolj splača kupiti vinjeto kot pa vsakič posebej plačevati cestnino. ampak govorim o odnosu do tujcev. Če bi bil jaz avstrijec bi vsekakor raje naredil ovinek čez madžarsko kot pa plačeval 30€ za kratko vožnjo čez slo...
matej62
# 21.06.2009 ob 15:37
Pa kaj se ti Nemci in Avstrijci ne zavedajo kako dragocene so naše avtoceste. Če za primer prečkajo Slovenijo od Šentilja do Gruškovja lahko celo poslikajo našo avto cesto v dolžini 4,5 km včasih, če ni gneče ali ali prenove na tem odseku dosežejo hitrost celo 130 km/h potem takoj zmanjšaš hitrost zaradi zgodovinskega spomenika 'plačevanja cestnine' potem te čaka konec lepih doživetij, krožni tok i čakajoče kolone. Kako je lahko nekomu takšno doživetje drago a plača samo 35 EUR. Ne se ozirat na njihove pripombe treba jim je še več zaračunati. Od kod si jemljejo pravico, da obiskujejo našega sovražnika Hrvaško.
hebl
# 21.06.2009 ob 15:34
komentar na ene par zaostalih kretenov tukaj vmes (se bodo že sami prepoznali):
Druga svetovna vojna je že zdavnaj mimo! Se vam ne zdi, da bi bil počasi čas spregledati, da ti Nemci in Avstrijci, ki se danes peljejo čez Slovenijo, v glavnem niso držali pušk v imenu dolfeja in maširali okoli za tretji rajh?
Bobr
# 21.06.2009 ob 15:22
loup to je bolj slab fakt da tam plačaš 21,65EUR za 380,2km pri na spa 15EUR za 10km...sicer me briga za tiste tujce ki gredo na Hrvaško. Samo tako za informacijo pri nam je največji delež tujih turistov Nemcov. Tako da morajo tudi oni plačati 15EUR...
Bobr
# 21.06.2009 ob 15:18
ofsajders po Nemčiji jaz vozim 180kmh pa sploh nisem med hitrejšimi vozniki. Mrtvih pa je kljub temu trikrat manj kot pri nas. Tako da se tem našim 130kmh lahko samo nasmejim...sicer pa še eden komentar nekoga ki vedno vozi po predpisih. Zadnji kateri mi je to trdil je ostal brez izpita ker so ga dobili da je v naselju vozil 104kmh. Jaz zase vsaj po pravici povem kako vozim...medtem ko drugi vedno in posvod vozijo po predpisih. Samo jaz jih nikoli ne opazim. In da tudi po desni sem že prehiteval. In to take prishopate kateri so vozili 100kmh po prehitovalnem pasu čeprav kolometer spredaj in kilometer zadaj ni bilo nikogar na voznem pasu. In ne, za take psihopate res nimam živcev ker kdor ni sposoben dinamične vožnje naj v dobro vseh vrne izpit. Enkrat 100kmh po voznem pasu, drugič pa čez rdečo ali pa v kontro smer na AC.
otoški grof
# 21.06.2009 ob 15:17
Najbolje da za tujce ukinemo vinjete.Slovenci pa bomo plačevali tudi za ostale.Evropa se je bolj ali manj izrodila.Kakšna demokracija potrebna je trda roka.
matej62
# 21.06.2009 ob 15:17
Pa kaj nas briga mi smo najbolj pametni pa še zraven ne znamo nikogar izsiljevati. Glupi so Nemci, Avstrijci, Hrvati, Italijani vsi po vrsti so neumni mi smo najbolj prebrisani.
loup
# 21.06.2009 ob 15:16
Zagreb - Split (380,2 km): 21,65 evra

Mislim, da je ta fakt vse, kar rabimo v argument našim "dragim" cestninam. G.Avstrijc in g.Nemec pa lahko zaradi mene hodijo čez Maroko na Hrvaško, v Sloveniji niso bili nikoli zaželeni (če smo jih leta 1945 pokazali vrata, jim jih lahko tudi sedaj).
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:12
hebl..ti tujci o katerih govorimo, avstrijci in nemci,s esamo peljejo skozi našo državo v nam južno sosedo, torej, čemu bi s emi mogli hrvaškim turistom prilagajat?
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:11
..in še obvezen pregled na pol leta pri psihologu.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:11
Bober, sploh ne, zmeraj grem skoraj zadnji trenutek prehitevat, pa kljub vsemu ne toliko zadnji trenutek, da bi s etovornjaku ali komu drugemu v rit nabil, sja boš pa ja mogel vedet, da je treba imeti varnostno razdaljo, pri večji hitrosti toliko večjo, tako, da grem ziher prehitevat dobrih 50-100 metrov preden pridem do tovornjaka, ampak se najdejo psihopati, ki te gredo prehitet po desni in dokler pridem do tvovornjaka se vrinejo vmes in tebi se to zdi normalno, samo zaradi tega, ker jaz vozim po PREDPISIH hebote bog!
Pa kakšne vrste psihopat si ti?Pa lepo, da se hvališ, da voziš 150 in to redno, ja bravo in pol ste taki, ki načrtno kršite zakone vsi živčni ker se vam ljudje ne umikamo med dva tovornjaka in ne vem kaj vse še ne..pa kake probleme imate ljudje?Če nimate živcev za na cesto, če nimate spoštovanja do soljudi, pojdite na vlak, boste vsem uslugo naredili
Egoisti, ne veste ceniti življenja, vam je bistvo, da do končnega cilja prehitite čim več ljudi, izguba stika z realnostjo, halo, niste v videoigrici.
Takim, kot si ti bi zaračunal vinjeto 1000€ na leto.
mrittu
# 21.06.2009 ob 15:10
ja falko my bad :p ti dam kuj prov!
za vozit po naši avtocesti tko morš bit pravi specjalc.
jah glede prehitevanja mamo pa tud ekstremne bedake...al se ti vrine lih tok da gre skos, žmigovca tko nben ne pozna (pa ne samo na avtocesti) pa rine u tebe not...in potem še pametni ki prpičijo in žmerkajo usem po vrsti tko da bi ne vem kaj bli...
hebl
# 21.06.2009 ob 15:05
ofsajders, ja najboljše - glejmo samo na svoje riti in po možnosti še, kako biti čim bolj tujcem neprijazni, da se bomo ja čim bolj izolirali in da ne bodo potem tujci čisto nič denarja pustili v Sloveniji. Najbolje da postanemo kar druga severna koreja.

Ne pravim, da moramo po kolenih okoli tujcev in jim v rit lezti. Ampak vseeno pa lahko gledamo, kako privabiti čim več tujcev k nam na tak način, da sebi pri tem ne povzročamo škode.
bodo
# 21.06.2009 ob 15:05
Predlog,
uvedba cestnin z zaprtim sistemom po vsej državi. Slovencem (posledično tudi tujcem, ki pa po mojem nebi bili zainteresirani) prodajati ABC po cenah vinjet za tedensko polletno in letno. Slovenci tako dvakrat plačujemo ali skozi cestnino ali pa skozi proračun.
Za vinjete se je sicer dobro slišalo in meni osebno pride zelo prav, vendar pa je treba vedeti, da večina držav ne gradi avtocest tako intenzivno in jih imajo že odplačane, tako da plačujejo predvsem vzdrževanje.
Bobr
# 21.06.2009 ob 15:03
Mene osebno še nikoli v življenju ni nihče prehitel po desnem pasu čeprav imam za sabo na stotisoče kilometrov in redko vozim več kot 150kmh...
Bobr
# 21.06.2009 ob 15:02
Če ti prehitevaš tovornjak te nihče ne more prehiteti po desni ker je tam tovornjak. Verjetno si pa eden tistih šoferjev ki se že 500m pred prehitevanjem zrine na prehitovalni pas in tam ovira hitrejša vozila potem pa še 800m po prehitevanju vozi po prehitovalnem pasu. Poznam precej takih šoferjov katerim je pravilno menjanje pasov na AC španska vas in mislijo da jim pripada bonus uporabe prehitovalnega pasu. Preden se razvrstiš na prehitovalni pas mimo spustiš hitrejša vozila in se takoj po prehitevanju razvrstiš nazaj na voznega. To deluje povsod po Evropi razen v Sloveniji...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 15:01
in začel sem že prakticirat to, da ne bremzam več za nikogar, boli me hurec, kaj bo pa bo,pa tudi pospeševal več ne bom za nikogar, samo po omejitvah bom vozil in če me gre kdo v škarje prehitevat, kar s emi redno dogaja, več ne bremzam, da bi pol njega spustil predse, ne, ima možnost, me ekstremno prehiteti, se zaleteti, ali pa naj zavije v jarek, s tem bo pa itak dobro delo naredil.
Alchemist
# 21.06.2009 ob 14:58
Kot sem že reku velikokrat. Spet uvest cestnine in konc s to kalvarijo dokler se ne uvede satelitsko cestninjenje.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:56
Bober, ne bodo preveč pameten spet..če jaz prehitevam tovornjak s 130 km/h, pa se med mene in in med tovornjakarja zmuzne nekdo s 160 km/h in naju gre cik cak prehitev, je to ogrožanje mojega življenja in hebal bom mater nekomu enkrat, ampak zares, poln hurec imam primitivcev na avtocesti, ki se igrajo z mojim življenjem in to samo zaradi težnje po samodokazovanju.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:54
Open Mind...treba je gledat kako bomo avtoceste prilagodili našim ljudem, našim sposobnostim, ne vem čemu bi se mi mogli zmeraj tujcem prilagajat in to na naši zemlji?
Kot sem že pravil, v nemčiji stane škatla Marlbora 2-krat več,, kot pri nas, pa se kdo od Nemcev sekira zaradi tega?
Bobr
# 21.06.2009 ob 14:54
ofsajders če te ima nekdo možnsot prehiteti po desni ti že v osnovi kršiš zakon ker nimaš kaj početi na prehitovalnem pasu če nikogar ne prehitevaš. Pa če voziš 80kmh ali pa 180kmh...
falco
# 21.06.2009 ob 14:53
in nikjer ne piše, da jaz prehitevam po desni; tko počas k se moj avto pelje, še po levi ne prehitevam, ker nimam koga, ker grejo vsi hitreje od mene :D pišem tko kot vidim, kaj vse se dogaja :)
falco
# 21.06.2009 ob 14:51
mrittu, mišljeno je blo, da skor nimaš odseka, kjer ne bi kdo kakšnega sranja delal (če ne DARS pa tovornjaki ali drugi šoferji).
mrittu
# 21.06.2009 ob 14:47
@falco
kero vezo majo vinjete s tovornjaki?
in ja je za popizdit k se ti po prehitevalnem 100 na uro pelejo al če prehitevaš po desni pol si ti norc,...
Open Mind
# 21.06.2009 ob 14:46
ofsajders...daleč od tega, kar si napisal je moje mišljenje. Jaz pravim, da moramo nekaj narediti, da nam bodo tujci nosili denar. Kot prvo dvigniti kvaliteto cest, ne pa stalna dela na cesti in zastoji, kot je bil že lepo opisan primer vožnje po naših avtocestah. Treba je biti realen, ne pa sanjav. Bodimo nekje v vrhu in potem smo lahko glasni in pomembni. Recimo v gospodarstvu bi lahko bili top v določenih segmentih, ne pa da smo samo postranski delavci. Ampak to je že druga tema, ki lepo odraža stanje v naši družbi. Glavno je z dobrim delom in dejanji pokažemo kaj smo in koliko veljamo. Potem bomo pa lahko dosegli zavidljivo stanje tud v financah.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:40
Open mind..vsak bi za svojo državo mogel mislit, da je najlepša in najboljša na Svetu in prav tega nam primanjkuje, podobni tebi, bodo takoj padali na kolena pred tujci, ampak takšnih imamo v slovenski zgodovino že poln kufer.
Open Mind
# 21.06.2009 ob 14:38
Ob branju večine komentarjev dobi človek občutek kot da je Slovenija največja in najpomembnejša država na svetu. Poleg tega bi pa nekdo moral VAM nositi denar kar tako, na lepe oči. Mislim kot bi bral komentarje nekih nadljudi, v resnici pa zvenijo kot jamski primitivni ljudje. Dodana vrednost je tista na kateri se služi, ne pa na sramotni kvaliteti cest in nabiti ceni vinjet.
Bobr
# 21.06.2009 ob 14:37
Kaj se pa Avstrijci oglašajo...če grem za 10 dni v Nemčijo moram tudi kupiti 2 AVS vinjeti in dvakrat plačati prodornino. Tako da me vse skupaj pride dražje kot 2 naši tedenski vinjeti čeprav od Karavank do meje z Nemčijo prevozim manj km kot od Šentilja do Postojne. Nemce še razumem kar tam sploh cestnine ni...je pa zato vključena v ceno bencina.
falco
# 21.06.2009 ob 14:36
duh.slovenski, zdaj se pač vozijo v kolonah po AC, kakšna je pa razlika??
duh.slovenski
# 21.06.2009 ob 14:34
Naj bodo zadovoljni, da lahko plačajo tistih nekaj evrov in se vozijo po avtocestah, če bi še imeli tukaj bivšo SFRJ bi se še vozili še v kolonah skozi vsa naselja, avtoceste pa bi lahko samo sanjali.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:34
diazepam, vsekakor pridemo ceneje skoz, kot prej, ko smo plačevali z gotovino na cestninskih postajah, ampak čemu za boga se ne vprašaš, če morda še zmeraj ne plačujemo preveč?Kako ima lahko Avstrija nižje cene, kako da Nemčija nima vinjet??
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:32
Nemci itak gredo samo skozi našo državo, do Hrvaške, ne potrebujemo njihovih smeti od njihovih sendvičev, ki si jih nosijo s seboj,tankajo pa tudi večinoma v Avstriji in ne pri nas.tako, da razen nesnage nimamo nič od njih.
diazepam
# 21.06.2009 ob 14:31
Upam, da bo ta režim ostal čim dlje. Prej sem 95 € dal za cestnino v dveh mesecih, sedaj pa je 95 € cena za celo leto. Vinjete so zakon !

Avstrijci, Italijani, Nemci, Hrvati,.........zaradi mene lahko po trepalnicah skačete, se izogibate avtocestam, pišete pritožbe...če boste šli čez Slovenijo po AC boste plačali 15 €, hočete ali nočete tako je.
ism
# 21.06.2009 ob 14:30
Ogromno Nemcev tako ali tako goljufa in se vozijo brez ali s starimi vinjetami po avtocesti.
erikk
# 21.06.2009 ob 14:28
Nemci se slovenije že v velikem krogu izogibajo,tako da jih ni treba pošiljat stran. Podpišerm se pod vsak komentar kjer se trdi da so vijenete predrage , pa da jih sploh nebi bilo treba. Tisti ki pa zagovarjajo oderuškost ali pa jim je vseeno ,celo vojno bi zanetli samo da bi izkoriščali pa ne morejo bit pravi slovenci. Nemci so bili med prvimi ko smo se osamosvajali,so nas priznali,zagovarjali zato so enkratni in super ljudje. Slovenija je samostojna država,res da tudi država ki sama odloča kako naprej, je pa tudi država ki je bogata z kulturo, ima tudi posluh in bonton in tudi ve kje so skrajne meje do tujcev .Če je še kaj poleg svinjsko predragih vijenet sramotnega za slovenijo ,so to gotovo ljudje podpisani pod idiotske komentarje ki samo škodujejo našemu ugledu po svetu. Ko se pelješ po drugih državah ,med ostalimi tudi nemčiji ,se nikjer ne plačajo tako visoke cestnine kot pri nas .Večina tule piše na pamet, v resnici sploh še bili niso v tujini ...le zakaj že ?? ...
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:28
Veste koliko sem porabil na avtocesti preden so s euvedle vinjete in smo z gotovino plačevali?Krepko čez 200€ na leto sem plačal DARSU, sramota, koliko so nam šele takrat kradli.
niss9x
# 21.06.2009 ob 14:28
Bistvo je da so nam nabili na sto evrov,ker se preprosto to ne sme,da bi imela raja enkrat za spremembo nekaj poceni,bi se golazen razvadila,prejšno ceno je ta garnitura že od začetka obravnavala kot napako zaradi simbolnega pomena,zaradi nevarnega sporočila ljudstvu,da ni nujno,da je vse drago.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:27
Zakaj bi pa naj mi plačevali dvakrat po 15€?A se je težko 100 km peljat po stari cesti??Razvajeni smo, to je to..
Pryks666
# 21.06.2009 ob 14:26
boli nas za avstrice, nemce, hrvate in še kere ... če bi ostalo tako kot je do zdaj mene nebi motlo in tudi druge nebi smelo, ker pa so se bunli so dobili spremembe in zdaj jih naj POŽREJO ... za mene je še vedno naša avtocesta najcenejša in naj govorijo karkoli ...
falco
# 21.06.2009 ob 14:26
Eh, sej majo prav. Najslabše ceste, pa najdražje vinjete.
Plačaš kot neumen, potem pa se pelješ takole:
začetek AC - pospešiš na 130 - tovornjak prehiteva avtobus - zmanjšaš na 80 - (tovornjak se umakne) - pospešiš na 130 - delo na cesti - zmanjšaš na 40 - zmanjšaš na 5 - stojiš - pospešiš na 30 - (konec dela na cesti) pospešiš na 130 - tovornjak prehiteva tovornjak - zmanjšaš na 80 - (tovornjak se umakne) - pospešiš na 130 - delavec DARS-a se sprehaja po cesti - zmanjšaš na 100 - (obvoziš delavca) - pospešiš na 130 - nekdo se pelje po prehitevalnem, zraven kadi in telefonira, pa še v špegl se gleda - zmanjšaš na 100 - (norca prehitiš po desni) - pospešiš na 130 - delo na cesti - zmanjšaš na 40 - (konec dela na cesti) - pospešiš na 130 - konec AC.

Tudi mi bi se morali usajati zaradi cen, ki jih plačujemo za takšnole vožnjo, ne samo tujci.
niss9x
# 21.06.2009 ob 14:23
Za nas je normalno vse kar uvedejo,tako smo navajeni,mirno požremo vse in se čudimo,kaj je takega,če morajo plačat dvakrat po 15eurov,saj to ni toliko,čeprav daleč največ v evropi.To je minus skupnosti,da imajo ostali člani vpogled,kaj tile pri nas počnejo.
Kluzo
# 21.06.2009 ob 14:19
Da se država norčuje iz svojih državljanov pa ne pove nihče.
Open Mind
# 21.06.2009 ob 14:19
@Colonized_Mind
in
@pixsi

Popolnoma se strinjam z vama. Če smo v neki skupnosti, se moramo držati nekih pravil, če pa želimo biti samosvoji pa nimamo kaj iskati v EU. In sedaj se je treba odločiti, kaj želimo. Ne pa egoistično iskati samo najboljše zase - tipično egoistično slovensko. Nismo najpomembnejši, daleč od tega, čeprav se nakereti obnašajo kot bi bila EU odvisna od ene MALE Slovenije. Get real ljudje.
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:19
Kot Slovenec pa kljub vsemu pravim, da so vinjete občutno predrage, kar kaže na nesposobnost vlade, ki s eji niti sanja ne kako denar pridobit, brez dragih vinjet.
eney
# 21.06.2009 ob 14:18
kakšna provokacija neki?? ne spoštujejo nas in naših cest! vsi bi se zastonj peljali skozi našo državo in onesnaževali naše okolje! snobovska golazen evropska!
ofsajders
# 21.06.2009 ob 14:17
Avstrijci se delaj norca z nas, ko nam za tunele zaračunavajo dodatne € in to ne malo €, pri nas se oni peljejo skozi tunel brez dodatnih stroškov, torej smo ugotovili, da so avstrijci hinavci, sicer pa tistih 5000 podpisov, to ni nič, pri nas smo jih zbrali toliko proti imenovanju ulice po Titu, pa so se vsi smejali, češ kaj pa je teh 5000 glasov.

Nemci?Njihov problem je kakšen režim imajo oni na avtocestah in ker se le te ne plačujejo tam, drugje se pa plačujejo, je več, kot očitno, da se gre pač za interno zadevo vsake države EU-ja,v Nemčiji tudi stanejo cigarete 6€ pri nas pol manj, pa s ekdo od nas pritožuje, češ čemu so cigarete v Nemčiji dražje, kot pri nas?
Naj se brigajo lepo zase in vsak za svoje interne zadeve.
duh.slovenski
# 21.06.2009 ob 14:13
Nič se ne sme popustit tem pritiskom. Jočejo za nekaj evrov cestnine, na Hrvaškem pa plačujejo visoke zneske za prenočevanje, prehranjevanje...
Enotedenska vinjeta je manj vredna kot povprečo kosilo za eno osebo. Ampak vinjete pri nas hočejo imeti zastonj, v restavracijah, hotelih itd. pa brez problema zapravljajo denar. Avtocesta do Spita, ki pa točno vemo koliko stane, ta pa jih ne moti?
Prilagoditi se morajo tudi našim pravilom, tako kot se mi avstrijskim in madžarskim vinjetam, italijanskim in hrvaškim cestninam...
hebl
# 21.06.2009 ob 14:02
Dragoon, hvala za razlago :) te finte nisem vedel ... pa predvidevam, da smo tudi DARSU mastno preplačali vse skupaj, da so si lahko določeni gospodje 2 desetletji polnili žepe.

Aja pa enih ne razumem ... "Kaj se imajo Nemci za pritoževati?" - ja Nemci imajo pa res drage cestnine in grozne omejitve, da pri njih človek kar stotine eurov pušča na avtocestah...
Vitamin
# 21.06.2009 ob 14:01
mirora:

upajmo, da čim prej... in smo končno, sam svoj gospodar pa še Tolar nazaj uvedemo.
Poker
# 21.06.2009 ob 14:00
Vinjete so odlična rešitev, zelo dobra poteza prejšnje vlade, da jih je uvedla in pa dobra poteza Vlačiča, da se ne pusti zajebavati italijanskemu pajacu.
Sicer pa nobeden tujce ne sili, da uporabljajo avtoceste.
mirora
# 21.06.2009 ob 13:57
Tako kot v primeru SFRJ, Slovenija bo prva ki bo organizirala referendum in odcepitev od EU
jbzt
# 21.06.2009 ob 13:55
29.Dragoon
Se popolnoma strinjam...prav imaš.
Vitamin
# 21.06.2009 ob 13:52
Ma nej gredo po stranskih cestah...tam naj jih pa polcaji upalijo za vsak kilometer, čez umejitev... kaj pa miseljo, da so! Bodo oni dikteral našo politiko, ni šans.
TiLkA
# 21.06.2009 ob 13:52
I feel Slovenia.
mrittu
# 21.06.2009 ob 13:50
če jim je predrag pa se nej izognejo sloveniji! kaj bojo švabi pa on špagetar nam govoril o cenah! pejte čez mađarsko, italijo,...bilo kje pa bo. bo usaj majn tega goveda na cestah, mi tko nimamo nič od njih.
upam da vlada ne bo odstopla mm od tega!
drgač jih pa lahk kr zastojn spušamo in usakmu podarimo rožico ter kišto pera da bojo zadovolni ;)
podjetnik
# 21.06.2009 ob 13:50
Pa lahko bi dal vsaj 8 dnevno, da jim ni potrebno kupovat dve, če gredo v soboto na počitnice in se v soboto vračaš. Verjetno bi bilo potem dosti manj slabe volje.
Dragoon
# 21.06.2009 ob 13:49
24. hebl (21. junij 2009 ob 13:32)
Prijavi neprimerno vsebino
Jaz pa ko gledam vse te primerjave, se sprašujem: zakaj hudiča imamo na sploh tako drage avtoceste?


Ker so bli drugje tok pametni, da so dovolil zasebnikom, da so sofinanciral avtoceste, pa majo lahko ob njih potem bencinske servise, gostinske verige itd., pri nas smo se pa očitno bali, da bo avtocesto kdo odnesel, če nam jo bo zgradil, in smo jo gradili iz proračuna, sedaj je treba pa pokrit luknjo. Sej na Hrvaškem ni nič drugače, še prekleto dražje je.

Skratka, z našim načinom gradnje smo reševali Petrol, zdej ga bomo pa po možnosti zarad krize pocen prodali Gazpromu, avtoceste bomo pa drago odplačevali.

Kar se pa Avstrijcev tiče... Točno smo vedeli, kaj bo, če bojo glasni. Tiho bi bli, ko so mel 35€ za pol leta, mi pa 55 za celga ... Verjamem, da jim je zdej neumno dat 30€ za 10 dni morja, pa pol vsakič na novo, če grejo večkrat. Sam se pa strinjam, da če Tajani zajbava, naj pa še to požre. Sorazmernost med letno in tedensko definitivno ni najslabša v Evropi, tako da če govori o diskriminaciji, mora govorit še o Češki in še par državah. Avstrijci pa tako vse krijejo s tuneli.

Sploh bi pa moral mi zgradit eno direkt železnico, pa ves tovor preusmerit tja, avtoceste met pa za nas pa za turiste, pa bi ble cestnine/vinjete lahko veliko cenejše, ker ne bi blo treba vsako leto vsega popravit. En tovornjak, ki pelje po avtocesti, naredi toliko škode kot 10.000 avtomobilov. Pa naj jih gre kdo preštet. Tovornjake namreč.
podjetnik
# 21.06.2009 ob 13:48
Samo smo pa res "dragi". Veliko več bi pobrali z prejšnjim sistemom, ki je bil veliko bolj pravičen.
Boskec
# 21.06.2009 ob 13:38
In kaj zdaj se naj mi sekiramo, če se bodo izogibali Slovenije?! Hvala bogu, manj gužve, boljši zrak .....
pixsi
# 21.06.2009 ob 13:34
Tokrat pa dam Nemcem in Avstrijcem prav.
Imamo najmanj km avtocest v Evropi, pa so naše vinjete najdražje v Evropi.
Kolikšna bi bila šele razlika, če bi delil ceno vinjete s kilometri avtocest. Vožnja po 1km slovenske avtoceste je prav gotovo 10x dražja, kot kjerkoli drugje po Evropi.
Tujci se bunijo. Ampak bunijo se za nas. Mi, ki bi pa res mogli peticije podpisovat, smo pa tiho.
Janša je naredil slabo, ko so bile najmanjše le polletne vinjete, komunisti so pa še bolj zakuhali, ko so za isto ceno naredili mesečno vinjeto.
Kakorkoli se obrne, slovenske vinjete so predrage: Tako letna, kot mesečna in tedenska.
Iz Novega mesta se po avtocesti lahko pripeljem do Aten, do Ljubljanje pa še vedno ne - in se, kot kaže še tudi nekaj časa ne bom mogel !!
Colonized_Mind
# 21.06.2009 ob 13:32
Razumem vse tujce, ki se pritožujejo, zato, ker bi se mi (Slovenci) isto, če bi imela katera država tak "nepošten" sistem. Za dobrih 200km slovenskih avtocest, bodo v primeru dopusta, ki bo daljši od sedmih dni, morali plačati 30€ + čas, ki ga bodo zabili v kolonah.

Ko se peljem skozi Nemčijo 1. ne plačam vinjete, 2. vozim lahko brez omejitev, 3. nobenih policajev na koncu avtocest, 3. nobenih kolon, saj ne takih kot pri nas, ko je kolona dolga 2km, potem pa čakaš skoraj 1 uro.

Lahko rečem, da imajo tukaj Nemci povsem upravičene razloge za razburjanje!
hebl
# 21.06.2009 ob 13:32
Jaz pa ko gledam vse te primerjave, se sprašujem: zakaj hudiča imamo na sploh tako drage avtoceste?
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 13:15
mej uvedejo 6 dnevno...pa bomo azjebal še tiste k grejo za 7 dni
kreten=kreten
# 21.06.2009 ob 13:14
nej teli avstrijci in švabi lepo utihnejo....ko bojo oni nadil take cene da ne bodo diskriminatorne do ostalih (kle mislm predvsem avstrijce), se lahk oglašajo....buzoti jedni
ccmbrother
# 21.06.2009 ob 13:11
Nemški avto-moto klub jih je označil za provokacijo.

Provokacija za slovence pa so visoke cene prostitucije v Nemčiji. Zakaj je potrebno plačati isto ceno kot jo plačujejo tamkajšni prebivalci?! Problem je samo to, da nimamo nobenega takšnega kluba, ki bi se glede tega razburajal ;).

geslo: ironija
Shackler
# 21.06.2009 ob 13:11
Vinjete so veliko boljše kot stari način cestnin. Logično pa je, da vedno se bo našel kdo, ki nebo zadovoljen.
stewie
# 21.06.2009 ob 13:09
ndian (21. junij 2009 ob 12:44)
stewie: ja, pameten si. Ti se pač raje voziš iz primorske v lj po stranskih cestah a ne? Ni ti bilo niko treba čakat na vsaki cesninski in zbirat drobiž skupaj,...


Nikjer nisem zapisal, da bi bilo bolje obdržat cestnine, kot pa imeti vinjete, ampak sem samo dal kontro tistemu, ki kritizira sedanjo vlado, ki je morala podražiti vinjete, da je že prejšnja vlada vinjete uvedla le kot predvolilni bonbonček.
iluzionistka
# 21.06.2009 ob 13:07
no, meni pa vinjete prihranijo ogromno, ampak res ogromno denarja. prej si za eno pot iz mb do lj plačal 10€ na dan, sedaj bom pa za 100 € vozila celo leto..........

ostali pa se nimajo kaj za vtikat v naše cene. imajo možnst vinjet za krajši čas, še vedno pa obstajajo lokalne ceste(pa tudi tabel na njih, kak prit do lj in hrvaške meje nismo sneli.....
tombenko88
# 21.06.2009 ob 13:04
am mamo najdražje vinjete sam madžari nas prehitijo pri letni ostalo pa vse veliko dražje.... glede statusa smo pa med zadnjimi...
anjago2
# 21.06.2009 ob 13:02
enako bi moralo bit, kot je v avstriji.
čeprav sploh ni primerjave kaj se urejenosti pa prevoznosti tiče
mortir
# 21.06.2009 ob 12:57
da podam še jaz kako številko:
Vožnja čez Viadukt Millau v franciji
The toll bridge costs €5.60 for light automobiles (€7.40 during the peak months of July and August).

EU je diskriminatorna do Slovenije
kralj matjaž
# 21.06.2009 ob 12:57
E vlada je totalno nesposobna,ampak kaj moremo ovce so jih volile.
FC_1_Megafrosch
# 21.06.2009 ob 12:51
vinjete so predrage.
dadinho10
# 21.06.2009 ob 12:50
zanimivo je da se non stop bunijo.. sicer je res da so cene rahlo previsoke, ampak za tistega ki pac avtocesto redno uporablja, je totih 95 ojrov poceni... kar se tice turistov je zanimivo da se izpostavlja 8 dnevni dopust... kdo pa je nemcem in avstrijcem kriv da grejo na morje za 8,10,15 dni...na koncu ce gres recimo na hvar, placas do splita avtocesto 25 evrov pa se toliko nazaj.. pa si na 50 evrov samo enkrat...
valiant
# 21.06.2009 ob 12:49
Kaj bodo švabi.

Plačajo naj vso odškodnino, ki so nam jo povzročli med vojno. Poznam mnogo prisilno mobiliziranih, ki še do danes niso dobili niti počenega groša za njihovo trpljenje (veliko masla na glavi imajo tudi naše vlade).
dr.xyz
# 21.06.2009 ob 12:49
Sramota za Slovenijo!!!!
jbzt
# 21.06.2009 ob 12:49
Kar se Avstrijcev tiče,tudi mene in vse Slovence PROVOCIRAJO pred plačevanjem TUNELOV...
Kar pa se tiče Bosancev je pa tako,da če imamo DRAŽJE KAZNI za prekrške od Avstrijcev,dražje gorivo od Avstrijcev,bomo zagotovo imeli tudi dražjo kazen za neuporabo vinjete...
ps.Končno naj tujci ugotovijo,da je Slovenija država.Če vstopiš v državo SPOŠTUJ njihove zakone,drugače pa obstajajo OBVOZI oz.LETALA pa je...Kar pa se tiče cene vinjet,pa dokler vsaka država dela "po svoje" in ni EU standarda,Slovenija NE BI SMELA POPUSTITI niti za mm.
Hijena
# 21.06.2009 ob 12:47
Ja kaj, vinjete v Sloveniji so predrage glede na stanje avtocest!
Petrasa
# 21.06.2009 ob 12:47
tako kot je bilo, je bilo edino pošteno.
Vrnite cestnine in amen.

Sramota, ki si jo Slovenija koplje na glavo, ne samo z vinjetami, je
že presegla vse meje.

Butalci v vladi!
Kauko
# 21.06.2009 ob 12:44
Če so tako revni, pol pa okol slovenije pa bo.
stewie: ja, pameten si. Ti se pač raje voziš iz primorske v lj po stranskih cestah a ne? Ni ti bilo niko treba čakat na vsaki cesninski in zbirat drobiž skupaj,...
johanbank
# 21.06.2009 ob 12:40
Kaj nas briga, kaj pravijo Nemci in Avstrijci. Slovenija je naša in ni ne nemška ne avstrijska.

Kar se tiče vinjet, to je le začasni ukrep, čimprej na satelitsko cestninjenje.
Exocet
# 21.06.2009 ob 12:39
Dejte ukint to sra*nj*e, dejte nam cestnine nazaj pa bo, mislm vinjete so pa tanajveč bedarije, pol nej se pa tujci bunijo ko bodo 3 ure čakal na cestnini. Ko vas j**e, vsak preklet evropejc misl da se lahko sprav na slovence, dejmo cestnine nazaj in tujce obrat do gat!
stewie
# 21.06.2009 ob 12:27
Le kdo je sploh v osnovi predlagal vinjete in le kdaj - tik pred volitvami, brez kakšrnihkoli izračunov, tako lepo, pavšalno.
sitna strela
# 21.06.2009 ob 12:24
le kdo je predlagal tedensko vinjeto le kdo
Kazalo