Slovenija

Poudarki

  • Ertl: Objektivno sem odgovoren za vsako aretacijo pod mojim vodstvom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 59 glasov Ocenite to novico!
Tomaž Ertl
Ertl je opozoril, da vsi tisti, ki te dni izrekajo očitke na njegov račun, k tem navedbam niso dodali še nobenega konkretnega dokaza. Foto: MMC RTV SLO
       Naj mi kdo pove, kje v Sloveniji so Slovenci kopali rove, zato da bi lahko prišli v zahodno Evropo. Koga smo ubili, zato ker je hotel prečkati mejo?       
 Tomaž Ertl

Dodaj v

"Nimam razloga, da se Janši opravičim"

Pogovor s Tomažem Ertlom
4. december 2009 ob 13:43
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tomaž Ertl je v pogovoru za MMC dejal, da na to, da bi zaradi kakšnega svojega dejanja moral odgovarjati, ni nikoli pomislil.

Hkrati je v pogovoru še dodal, da vsi tisti, ki te dni izrekajo očitke na njegov račun, k tem navedbam niso dodali še nobenega konkretnega dokaza. Precej je namreč tudi primerjav z vodji tajnih služb v vzhodni Evropi v času komunizma. Ertl na to odgovarja, da tako primerjavo lahko da samo skrajno umazan človek. "Naj mi kdo pove, kje v Sloveniji so Slovenci kopali rove, zato da bi lahko prišli v zahodno Evropo. Koga smo ubili, zato ker je hotel prečkati mejo?"

Ertl dvomi o izjavi o represiji
Ker so se pojavile tudi navedbe, da je Ertl aprila leta 1988 na sestanku v Tacnu dejal, da je bilo v Sloveniji takrat več represije kot kjer koli v Jugoslaviji in da je bo treba postopno uporabiti še več, smo ga prosili za pojasnilo, a nam je odgovoril, da dvomi, da bi dejansko izrekel te besede, morda le v kontekstu, da če bi privolili v vse pritiske iz Beograda, potem bi res morali uporabiti več represije.


Prav te dni je Ertl prevzel tudi odgovornost za aretacijo Janeza Janše leta 1988, zato nas je zanimalo, zakaj ni prevzel odgovornosti še za aretacijo Ivana Borštnerja, Francija Zavrla in Davida Tasiča. Ertl pravi, da je storil tako, ker za druge niso imeli dokazov, da bi bili kakor koli povezani z dokumentom. Šlo je sicer za tajni dokument vojske, ki je bil objavljen v Mladini.

Njihovo aretacijo je pozneje zahteval vojaški tožilec, nam je pojasnil Ertl. Odgovornost za aretacijo Janše pa pravi, da prevzema zato, ker je takrat vodil republiški sekretariat za notranje zadeve in je zato objektivno odgovoren. Z Janšo se ni nikoli srečal, če pa bi se, se mu ne bi opravičil, saj pravi, da nima razloga za to.

"Naj se javi tisti, ki je čutil posledice"
Ko smo ga vprašali, koga izmed znanih Slovencev je Udba nadizrala, ali celo aretirala pod njegovim vodstvom, je dejal, da ga tega ne moremo tako vprašati, temveč ga lahko vprašamo, ali je imel kdo zaradi tega kakšne posledice. Ko smo vprašanje ponovili tako, je dejal, da naj se javi tisti, ki je čutil posledice.

Sabina Zonta
Prijavi napako
Komentarji
The_Deer
# 09.12.2009 ob 20:30
Nekateri sploh ne razumejo kaj je bila udba ali pa si želijo pač totalitarizma. Ertl je nelegalno in v nasprotju s člov. pravicami nadzoroval vse disidente, nato pa so dali te dokumente uničiti tik preden je oblast prevzel Demos, kar je splošno znano. Nekaj jih je kljub temu eden od uničevalcev shranil in dostavil žrtvam.

Zanimivo tudi, da se noče opravičiti za aretacijo četverice, čeprav je bil proces proti četverici razveljavljen s strani slov. vrhovnega sodišča. Očitno za Ertla še vedno več veljajo totalitarna sodišča.
gugugaga
# 08.12.2009 ob 19:37
sem mislil končati s komentiranjem, ker sem že par krat pošteno mimo usekal.

mogoče pa smo našli pravega morilca Ivana Krambergerja, ki pa je za to bil sedaj še nagrajen?

http://www.youtube.com/watch?v=uesjhBnjF
WM

http://www.youtube.com/watch?v=LvXZdg93s
VA

http://www.youtube.com/watch?v=TkFcMcZLY
Jo

http://www.youtube.com/watch?v=xHstlGxPH
qY

kdo ve v katero smer bi se politika v naši državi obrnila ob njegovi izvolitvi? enim je že misel, da bi prišel v parlament obračala želodce. predvsem tistim ta rdečim.

R.I.P. Ivek, spomin na tebe in tvoja dobra dela bo ostal večno v naših srcih, kar pa za večino današnje turbo-politike ne morem trditi.
bk74
# 06.12.2009 ob 18:06
saj se ti ni treba JJopravičit popolna neumnost opraviči se Slovenskemu narodu, kaj si počel v imenu službe ki je bila dobro plačana da o tvoji ideologiji ne izgubljamo besed
bk74
# 06.12.2009 ob 11:40
rojen_slab
4. december 2009 ob 14:26Podeliti bi mu ga moral zaradi aretacije Janše!
potem danes ne bi bilo samostojne Slovenije.Zanimivo kako nekateri bivši oblastniki z Turkom na čelo še vedno rinejo v sistem ki je živel komaj 50 let v svetu,pa čeprav so jih polna usta demokracije.
galoper
# 06.12.2009 ob 10:55
Samo beden poraženi športnik ne poda roke zmagovalcu po tekmi.
skuggi
# 06.12.2009 ob 10:18
Ribi:
Ze vrabci civkajo o zlocinih, ki so jih komunisti zagresili po vojni. O tem nihce vec ne dvomi in samo nekdo, ki je resnicno bolan v svoji glavi tega ne obsoja.
Sprasujem konkretno za Ertla. Kaj je on storil? Koga je on dal ubiti ali poslati na Goli otok v casu njegovega mandata?? in naj se enkrat povem; ne sprasujem retoricno ampak bi zelel vedeti, ker pac tega nisem uspel nikjer zaslediti.
ribi
# 06.12.2009 ob 09:25
skuggi
poglej mal po grobiščih, po jamah, kjer so pomorjeni slovenski ljudje.To je delo udbe, oziroma udba je desna roka KP.
Imaš zdaj dokaz ali ne.??
skuggi
# 06.12.2009 ob 08:56
KOSMATINEC:
kaj se sploh oglasate, ce mi ne znate odgovoriti? Vsakemu konkretnemu odgovoru bom verjel.
kosmatinec
# 06.12.2009 ob 00:24
Skuggi Stvar je čisto preprosta: Sita vrana-tudi ti si med njimi, lačni ne verjame.
skuggi
# 05.12.2009 ob 23:47
Mikos:
Ze s samo enim konkretnim odgovorom bi bil zelo zadovoljen, a izgleda da res nihce ne ve, zakaj toliko gnojnice izlivate nanj.
skuggi
# 05.12.2009 ob 21:43
nepisatneumnosti;
res je svojo napako sem ze prej priznal. Od leta 65 ali celo prej pa ga niso vec uporabljali za politicne zapornike.
Kar pa se tice mojega pogleda: mislim,da si ravno ti tisti, ki si zagledan v eno smer.
Jaz se strinjam, da je bila napaka dodeliti priznanje nedanjemu sekretarju oz. ministru za notranje zadeve. Vse ostalo pa je golo nakladanje. Vsaj zdi se mi tako. Moje vprasanje namrec ni retoricno. Ker sam, vsaj v obdobju od leta85 naprej, ko sem sodeloval in tudi pomagal pri organizaciji cesrakoli je ze bilo mozno za demokraticne procese v Skloveniji,ne poznam prav nobenega represivnega ertlovega ukrepa (ce odstejem obcasne zacasne prepovedi Mladine), bi rad za kaksnega izvedel.??
Pa se vsi komentatorji, obregate v mojo naivnost in nerazgledanost, odgovora pa nobenega.
in ko smo ze pri naivnosti; se boste morali odlociti, ali so arhive selili v Beograd, kot trdijo eni, ali so jih zazigali, kot trdite drugi, spet tretji imajo vse dokaze da so jih unicili na ljubljanskem smetiscu....
Arhivi se kako obstajajo. Le da prav nobenemu ne iz leve in ne iz desne ni do tega da se "najdejo"
-mikos-
# 05.12.2009 ob 21:40
skuggi

Dobil si ogromno zelo pravih odgovorov na tvoje vprašanje.

Pri tebi je samo ena možnost, ta edina je po stare pregovoru.

Eden do kraja neumen lahko več vpraša,
kot sto znamstvenikov- pametnih odgovori.
nepisatneumnosti
# 05.12.2009 ob 20:32
http://en.wikipedia.org/wiki/Goli_otok
nepisatneumnosti
# 05.12.2009 ob 20:32
tovariš skuggi

kakor so ti že drugi povedali ti zgodovina lih ne gre najbolje, goli otok so zaprli leta 88,sej ni tega tezko ugotovit, tudi ce ti v soli tega niso povedali na sreco danes obstaja internet in se kaj drugega...da ti bo lazje pri tvojem odkrivanju zgodovine pa prirocen link ()...mogoce bo po tem lazje...

kar se tice pa ostalih tvojih komentarjev pa itak nima smisla kej prevec razplet ker je kocka v kateri stojis odprta samo v eno smer (ne pozna pogleda v druge smeri) tako da je brez predmetno razpravljat z nekom, ki mu ocitno manjka prepotrebne širine...

samo se to kar se tice pa arhiva ukazov in odredb, ti pa svetujem da obiščeš papirnco vevče (to je v ljubljani, proti sostrem potem pa levo) pa jih vprašaš kje so arhivi in dokument, ki so jih na veliko kurili leta 1990 (ce bos pa ze tam jih pa tudi vprasaj kaj se je dogajalo jeseni leta 2004 ko se je dogajala podobna zgodba :) pa se bos mogoce kej novega naucil o zgodovini)
deniro
# 05.12.2009 ob 19:59
res zanimivo
pr nas so bol cenjeni narodni izdajalci kot pa heroji
titova ulica v prestolnici (zaradi njega, ki je biu po narodnosti hrvat smo ostali brez slovenske istre)
kardeljeva ploscad pred MORS ki je nacionalna sramota ("narodni heroj", ki je rajs spiz.. kot pa braniu trst vse do monfalconeja)
zj pa se direktor udbo mafije dobi priznanje predsednika
se clani levice se zgrazajo nad tem
prasec ni niti hotu predat povelstva policije Bavčarju, ki ga je mogu sam odstavit
izdajalec
zeleznicarji, ki so pa pri tem naredili najvecji korak pri manifestu pa so ostali pozabljeni
sramota brez primere!!!
skuggi
# 05.12.2009 ob 19:29
se vedno nisem slisal nobenega konkretnega primera. Pa naj je slo za ukaz ali odobrenje?????
ribi
# 05.12.2009 ob 18:30
skuggi
ertl je bil vodja Udbe in s tem odgovoren za vsa njena zločinska dejanja po vojni.
Ali je dal on ukaz ali je ukaz le podpisal-odobril ni važno, važno je da je sodeloval pri sistematičnem zatiranju demokracije.
In zdaj tak človek dobi priznajne?Res mi gre že na bruhanje.Samo pri nas je to možno, recimo v Nemčiji bojo morda sodili stražarju (odvisbno od zdravja) taborišča.
Pri nas pa eden glavnih akterjev, ki bi moral biti že zdavnaj v zaporu, dobi priznanje.
In eni se stem celo strnjate.Pa ta svet ni več normalen
skuggi
# 05.12.2009 ob 18:18
Mikos;
Se vedno samo nakladas in mi nisi nic povedal. Saj se ne zavzemam za Ertla. Povedal sem ti ze, da se prav tako kot ti s Turkom pri tem ne strinjam. cisto resno me zanima, koga je dal ertl ubiti ali zapreti zaradi politicnega prepricanja? Poznas kaksen primer? Pa ne mi spet nekaj o laganju, ker je to vprasanje in ne vidim logike kako bi se naj v vprasanju lagal?
-mikos-
# 05.12.2009 ob 17:04
To je bol tako kot koga je dala Plavčičeva ubiti in zapreti ?

Saj so obstajali dokumenti in še obstajajo sodbe in zapiski.

Kdo pa bo neke ase metal ven takemu čudaku kot si ti.

Tebi se že preveč napisal, stoposto si lažnivec in se pretvarjaš.

Pišeš neresnice in potem si se zmoti, kot Golobič.

Pravi si prevarant in vedi, da čez poštenje in resnico, nikoli

res nikoji ne moreš potegniti megle, da se skoz ne vidi.

Od leta xxxx do leta 1989 so tam prestajali kazen tudi politični

zaporniki, ki jih uradno ni bilo, tu išči Ertla in udbovsko druščino.

Je mal vroče okoli Ertla kaj, meni resno grozijo. Kar naj tega sem vajen !
skuggi
# 05.12.2009 ob 16:43
Mikos:
Ja narobe sem zapisal priznam. zaprli so ga 88 vendar je bil vsaj zadnjih dvajset let in vec namenjen navadnim kriminalcem in ne politicnim zapornikom.
Se vedno pa nisi povedal, koga konkretno je dal ertl ubiti ali zapreti zaradi politicnega prepricanja?
-mikos-
# 05.12.2009 ob 16:14
Za Goli otok, nagrada komu, od naših ?
Edvard Kardel je boter golemu otoku,
on ga je predlagal Titu.
Za kaj vse bi bilo treba sodit in zapret Ertla
gotovo piše v utemeljitvi njegovih odlikovajn.


Na vesti ima vsekakor veliko ljudi,
arhivi so bli uničeni, pod njegovo komando.
Nekaj dokazov se je že našlo, živijo priče,
ni še vse končano.
Tudi ta kolajna ima dve plati.

Taki lažnivci kot skuggi bi morali v zapor
na prevzgojo, da si zapolnejo kdaj so
kterega od njih zaprli.

Leta 1988 so zapor na Golem otoku zaprli,
dokončno pa ga izpraznili leto dni pozneje.
Od tedaj otok obiskujejo le turisti in pastirji z Raba,
ki pripeljejo ovce na pašo.
skuggi
# 05.12.2009 ob 16:13
Popaj51:
Pa si ti sploh zivel v isti drzavi kot jaz? Enkrat sem bil res tepen, ker sem s prijatli neumnosti pocel po mestu, nikoli pa niti postrani pogledan od kar sem se tam nekje od leta 85 dalje zacel udelezevati raznih shodov in protestov. Ince ti se malo bolj konkretno zadevo omenim;
Nekje konec 88 mislim, da je bilo, ko smo poskusali organizirati ulicno prodajojansevih in Bavcarjevih "Kavcicevih spominov", pa me je obcinski sekretar ali karkoli se je ze takrat imenoval, pristojen za te zadeve, samo debelo pogledal in nagnal iz pisarne. Ta isti clovek je tudi danes nek funkcionar na obcini, le da je sedaj clan SDS-a .
Umirti se malo s tem poenostavljanjem na crno in belo.
popaj51
# 05.12.2009 ob 15:58
Danes že drugič ne objavite mojega komentarja.!Torej le gre za sabotažo.
popaj51
# 05.12.2009 ob 15:39
Pod Ertlovim vodstvom so imeli na postajah milice polek pendrekov še v omarah palice z katerimi je bilo pretepenih na tisoče ljudi,ki niso bili po meri zločinskega režima.
Kam so se sedaj poskrili razni "MIROVNIKI" in borci za človekove pravice.V vsaki demokratični državi bi novinarji in študenti zagnali vik in krik?Ta država nima več nobene kredibilnosti in to bomo občutili vsi,tudi tisti,ki to odobravajo.!
skuggi
# 05.12.2009 ob 14:34
If:
Saj splosno gledano, se strinjam s tabo. vendar se resnicno sprasujem, ali ste nekateri tule ziveli v isti drzavi, kot sem jaz? Ze kreganje okoli tega kdo je bil za kaksno stvar bolj zasluzen pred 20 leti, se mi upira, se bolj pred 70, ko vecine nas tule sploh zraven ni bilo. Zato ze lep cas iscem nekoga, ki bi mi znal razloziti, kaj se je tako totalitarnega v Sloveniji dogajalo v tem zadnjem obdobju njenega socialisticnega obstoja? Pa ne iscem tiste posplosene floskule iz raznoraznih politicnih pamfletov , kjer jim niti to ni jasno, da so goli otok zaprli ze 65 leta in da je bil to zadnjih dest let tako ali tako zapor za navadne kriminalce, ampak nekaj konkretnega.Mi lahko ti to poves?
if
# 05.12.2009 ob 14:12
Ertl:"Naj se javi tisti, ki je čutil (negativne) posledice"¨

Prizadeti so bili vsi "navadni" državljani, ker so živeli v nedmokratičnem sistemu, ki ste ga podpirali.
Vse ostale oblike negativnih stanj, mnogo jih je, izhajajo iz takratnega nedemokratičnega sistema.

Največja težava slovenske osamosvojitve je neizpeljana lustracija!
Ljudje, ki so vodili nedemokratični sistem, nikoli ne bi smeli delovati v demokraciji.
Pri nas pa delujejo in delajo na tem, da se rehabilitira ljudi, ki sicer ne ustrezajo kriteriju demokrata!
demon
# 05.12.2009 ob 12:19
Ertl, jaz bi te postavil pred sodišče zato, ker se nisi osebno zavzel da bi Janša še danes bil v arestu!
Knjaz
# 05.12.2009 ob 11:57
Janševiki na nogah! Njihovega Führerja je strah, hehehe...
Knjaz
# 05.12.2009 ob 11:50
Hehehe... Jaz samo to znam, samo to vem, da pred obličje uhljatega ne smem... Danilo pa dobi od mene še en mandat. Tako naprej, predsednik! Ste edini politik z neko identiteto in hrbtenico!
nacekpacek
# 05.12.2009 ob 11:43
fašisti, komunisti - vsi so isti!
Horst
# 05.12.2009 ob 11:29
Ertl,baraba pokvarjena.Imaš pa razlog,da se opravičiš poštenim Slovencem!
calvin4444
# 05.12.2009 ob 10:50
Drgač pa vemo ,da je Janša najbolši:)))
popaj51
# 05.12.2009 ob 10:42
Kdo bi pa od zločincev pričakoval,da se opravičijo.Zato jih pa civiliziran svet loči z zaporom od družbe.Razen pri nas seveda.!
skuggi
# 05.12.2009 ob 10:31
Tipe:
Kucan je to storil takoj po osamosvojitvi na Kocevskem Rogu. pa ocitno tega ni nihce hotel slisati
tipe
# 05.12.2009 ob 10:27
Kdaj se je kakšen komunist opravičil?....Banda
skuggi
# 05.12.2009 ob 10:15
Nitii priblizno se ne strinjam s tem, da ja Turk podelil to priznanje nekdanjemu notrnjemu ministru. To je bila ena najvecjih napak, ki jih je storil do sedaj. Do sem se strinjava ali ne?
Koliko je bila slovenija totalitarna v tistem casu pa ocitno samo ti ves in tebi podobni. Ko mi bos povedal en sam promer totalitarizma, ki ga je ertl storil, se lahko pogovarjava o tem, kajti jaz zanj ne vem in razen splosnih ploskul o komunizmu tudi tukaj ,na tem portalu se nisem slisal. Bil sem udelezen pri raznoraznih peticijah, pa tudi organizaciji raznih protestov, ze od 85 dalje, preko vseh mitingov in shodov v podpro demokracije in kasneje samostojne Slovenije, pa nisem nikoli imel nobenih problemov s tedanjo oblastjo.
Zorej mi povej kaksen konkreten primer, ali pa nehaj ponavljati kot papiga za nekaterimi bedaki tule.
Diego Armando
# 05.12.2009 ob 09:17
skuggi, Ertl je bil šef tajne službe v totalitarnem sistemu.Kaj v takih sistemih delajo tajne službe, je jasno. Razen če si butast ali se pa sprenevedaš. Zato ne sprašuj bedarij.
skuggi
# 05.12.2009 ob 09:12
Avanger:
?????
jaz serjem z rdeco komunisticno bedarijo???
Ta je pa dobra. kaj pa potem ti pocnes?
AVENGER
# 05.12.2009 ob 09:06
skuggi
Kako bi bilo, ce bi se preprical, va zivimo v evropi in v 21 stoletju.?

Ma ne ga srat,da živimo v 21.stoletju potem pa začni mal razmišljat ne pa da bluziš s to rdečo kumunistično bedarijo!
skuggi
# 05.12.2009 ob 08:57
avanger:
V moji glavi kaj dosti rdecega ni, ti imas pa ocitno se precej tezav s to rdeco barvo.
Kako bi bilo, ce bi se preprical, va zivimo v evropi in v 21 stoletju.?
skuggi
# 05.12.2009 ob 08:54
nepistneumnosti:
Ne pisat neumnosti. Ocitno tudi ti nasedas bedastim izlivom nekaterih. Mimogrede; goli otok so zaprli 1965.
blef
# 05.12.2009 ob 08:49
Kaj zdaj bomo pa lopate dobili za iskanje dokazov?
il Sloveno
# 05.12.2009 ob 08:14
Ko smo vprašanje ponovili tako, je dejal, da naj se javi tisti, ki je čutil posledice

Glej ga zlomka, tole mi skoraj ušlo :)))) Pa sej mi sploh ne rabimo dokaznih gradiv, saj si ti Ertl, živ in govoreči dokaz. :D
il Sloveno
# 05.12.2009 ob 08:04
"Nimam razloga, da se Janši opravičim"

Sej boljš, da ne, Ertl, ker pol se bo moral JJ v vrsto postavit!!
AVENGER
# 05.12.2009 ob 07:39
skuggi
Kje na balkanu pa je se kaj rdecega?????

Z rdečo je prepojena zemlja pa vse do rdečih butastih glav!!!!!
LFC
# 05.12.2009 ob 02:18
Janša ni car, sej ni Rus, modre krvi je pa še manj (prej pokvarjene) ;) kvečjemu je bolj primeren za junaka risanke Lolek in Bolek al pa A je to? Itak so pa naši politiki vsi levi, še posebej takrat, ko je treba kaj nardit za ljudi.

Ne verjemite v politiko, bolj se splača v Božička, Miklavža , Dedka Mraza in Velikonočnega zajčka... Oni ti vsaj kaj pametnega prinesejo, koga še briga jest predvolilni golaž al pa pasulj zastonj, pol pa cela 4 leta stradat in živet na praznih obljubah. Pa sveti in veseli 3je možje in kosmati velikonočni dolgouhec so definitivno lepši in bolj ljubki, čeprav niso samooklicani manekeni, generali in mesije slovenskega naroda...

...Isto pa velja za religijo, bolš je fuzbal. Raj se klanjam Keku in našim 11tim apostolom nogometa, ker imam vsaj kaj od tega. ;)
A6
# 05.12.2009 ob 01:07
leve in desne je ze dobro in normalno met, problem so razne udbe in podobne stvari. eh ocitno so tudi te normalne.
X66
# 05.12.2009 ob 01:04
Calvin4444:
""""
Kok je tle gor smešn brat k začnejo ljudje pluvat čez Janšo al pa obratno čez sedanjo vlado:)))
Tkole bom reku...eni so za leve eni za desne...mamo pa tut nektere k radi skačejo iz leve na desno al pa iz desne na levo...kaj morte pol tle gor žalt drug drucga?!?! tega ne razumem..tko, k eni navijajo za olimpijo eni za jesenice..usi smo pa SLOVENCI..a vedno se neki kregate..Usak ma lahko swoje mnenje! Janša je pa CAR:)))

"""

Pozabil si na tiste, ki bi bili zelo srečni, če bi se v Sloveniji odprla velika jama in požrla leve in desne in potem bi bilo, kot, da jih nikoli ni bilo.
L.p.
dead4kp
# 05.12.2009 ob 00:29
Rijo komunističen mladič ti bi kar pobijal poštene delovne slovence. Kdo bi vas pa še tri leta živel. Čez tri leta boste boste morali začeti delati.
Delo je za komuniste največja kazen,predvsem fizično delo.
Kako boste trpeli hlapci in falirani študenti. Ha ha...
Potem boste lahko razmišljali o novi komunistični revoluciji. Tokrat pošteni Slovenci , vam ne bomo nasedli in se šli v novo OF.
Še tri leta lahko kradete in mlatite prazno slamo .

SMRT KOMUNIZMU , SVOBODO SLOVENSKEMU NARODU !
TomoK
# 04.12.2009 ob 23:51
Državno priznanje zaslužijo Pankrti in Perči Gnjus.

Vse ostalo s Turkom, Ruplom in Janšo na čelu je navadno sranje. Sami bivši komunajzlarji, ki CK zamere vlečejo v novo tisočletje.
mirela
# 04.12.2009 ob 23:48
ima slabo vest mogoče tale sivolasi gospod - tovariš...
skuggi
# 04.12.2009 ob 23:16
Ribi:
vsi ze vemo kaj se je dogajalo po drugi svetovni vojni in obsojamo ta dejanja. Daj mi povej kaksen konkreten primer, za katerega bi moral ertl odgovarjati kot minister za notranje zadeve?
calvin4444
# 04.12.2009 ob 23:07
Kok je tle gor smešn brat k začnejo ljudje pluvat čez Janšo al pa obratno čez sedanjo vlado:)))
Tkole bom reku...eni so za leve eni za desne...mamo pa tut nektere k radi skačejo iz leve na desno al pa iz desne na levo...kaj morte pol tle gor žalt drug drucga?!?! tega ne razumem..tko, k eni navijajo za olimpijo eni za jesenice..usi smo pa SLOVENCI..a vedno se neki kregate..Usak ma lahko swoje mnenje! Janša je pa CAR:)))
Rijo
# 04.12.2009 ob 23:06
Edino napaka g.Ertel je , da niste gnide pospravil takrat, ko je bil čas.
ribi
# 04.12.2009 ob 22:37
dokazi:
goli otok,pomorjeni ljudje po jamah brez možnosti da bi svojci lahko vedeli kje so (no sedaj se odkrivajo ta grobišča), lastne izjave pred letom 90
Ne vem kaj naj še napišem, če to ni zadosti.
Ta človek bi se moral vprašati, če bi bil za če bi njegove otroke pobili in vrgli jame, al pa da jih stalno spremlja tajna policija in nadzira kaj delajo in kaj ne.
Zločini proti človeštvu ne zastarajo in upam da bojo taki ljudje , gdaj dobili enako , kakor so dali drugim navadnim državljanom.Zob za zob.Jama za jamo.Življenje za življenje.
nepisatneumnosti
# 04.12.2009 ob 22:34
moram povedat da sem prav vesel ko berem komentarje in opažam da velika večina le ni tako poneumljena in kratko vidna, ter vidi v tem neko bolano sprevrženo dejanje, ki mu v tretjem tisočletju in demokratični in svobodni sloveniji ni para.....

ker nam hočejo prodati spet znova že staro videno zgodbo....a na srečo večina le ni tako poneumljena...še dobro....
eq1
# 04.12.2009 ob 22:06
jansa (in ne turk) bi se moral zahvaliti ertlu.
ce ga ertl ne bi aretiral, jansa nikoli ne bi postal zadosti popularen da bi na podlagi tega postal vodja opozicije in celo premier.
nr.1
# 04.12.2009 ob 21:47
Z odlikovanjem gospoda so ta odlikovanja razvrednotena.
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 21:44
Zdaj se je pa veleum cairns oglasil in spustil tole:
Drži se Ertl. Delo si opravljal po zakonih in ti zato nihče nič ne more.

Pač nekaj, kar lahko izusti samo bolan um, potem pa še pametuje. Butasto, butasto in še enkrat butasto. Aushwitz je bil najbrž tudi povsem v skladu z nacističnimi zakoni,pa zato ne bomo rekli, da je OK in da nacijem nihče nič ne more. Zakon je eno, etika in morala in človekove pravice pa nekaj drugega. Pretežko zate, ne?
minnaema
# 04.12.2009 ob 21:36
Vsi ljudje nosimo v sebi čute in odgovornosti do sebe in drugih.
Ako ali če nastanejo anomalije te ali one vrste- je vse to mogoče videti v kolumnih-zapisih, posnetkih in ni potrebno govoriti le na pamet...dokazila odtehtajo resnice in vrednosti in Lp
dead4kp
# 04.12.2009 ob 21:11
cairns

Kaj imata Štuhec in Stres s politiko?

Ne moti te Štuhec in Stres, ne maraš 10 božjih zapovedi.
Tipično za komunistične mladiče. Bojite se prihodnosti, treba bo delati.Dobesedno.
dead4kp
# 04.12.2009 ob 21:03
Vso to sranje, ki se v Sloveniji dogaja že 18 let je zato, ker ni bilo LUSTRACIJE.
Komunisti pravijo da so leta 90 sestopili z oblasti - LAŽ STOLETJA.!!!!
Pol Demosa je bilo udbo podtaknjencev ( Dimitrij Rupel, Igor Bavčar, Spomenka in Tine Hribar, Igor Omerza, Boža Grešovnik, Ludvik Toplak, Leo Šešerko, Tit Turšek, Franc Miklavčič, Ciril Pucko, Andrej Magajna, Jože Duhovnik....)!

Še tri leta tega sranja nas čaka. Pošteni Slovenci moramo paziti, ko bo komunistična zver crkavala, bo zelo nevarna. Na koncu tega temačnega , grozlivega tunela nas čaka luč-lepa prihodnost Slovenije. Preteklost bomo prepustili zgodovinarjem, zapufano državo postavili na noge. Treba bo DELAT,bleferanje ne bo zapalilo. Konec bo revolucionarnih privilegijev. Vsi jugofili in komunajzelni bodo trpeli, ker bo treba DELAT! Delo osvobaja! Konec bo korupcije in klientalizma. V državni upravi bodo zaposleni sposobni (strokovno usposobljeni, izobraženi in z delovnimi izkušnjami, pošteni in delovni.
cairns
# 04.12.2009 ob 20:59
dead4kp

A tebe je pa sam Štuhec s pomočjo Stresa izšolal ?

Retorika je že taka. Kazni so tudi čisto inkvizitorske. Najbolj se pa pozna, ker si resnico, kot nogavico, okrog obrnu. Če ne bi bilo Kučana, Ertla in še nekaj takih gospodov(tudi Bavčar in Janša so med njimi) ne bi bilo samostojne in svobodne Slovenije. Pa seveda večina slovenskega prebivalstva, med katerimi je bilo tudi vsaj 10.000 komunajzelnov. A nobenega župnika. Da bi vsaj navijali za nas. Nič od tega.
cairns
# 04.12.2009 ob 20:50
t_o_m_i_x

Se strinjam. Neumne od pametnih in poštenih.
nesesekirat
# 04.12.2009 ob 20:50
Kljub Ertlovemu pozivu, naj se javijo "prizadeti", odgovora ni. In ga ne more biti, ker je večini komentatorjev v Ertlovih časih mama "še usrano ritko brisala". Slepo ponavljate za nekaterimi "do neba užaljenimi" prisvojitelji slovenske osamosvojitve neumnosti, ki jih ti izrekajo od užaljenosti, ker se z vsakim novim dokazom zmanjšujejo njihove zasluge pri osamosvojitvi Slovenije.
Če leta 1989 ne bi bilo Ertla in NAŠE Milice, tudi teh komentarjev verjetno ne bi pisarili in brali. In Istrabenz ne bi bil "pod vodo" in nekateri ne bi mastno služili s Patrijami (dokler so lahko).
Sicer pa mi sploh DEMOS in hvalisanje gre "na kozlanje". Lahko je biti junak po perestrojki, praški žametni revoluciji, podrtem berlinskem zidu. "Junaki" osamosvojitve, kje ste bili leta 1980,1985, 1987, 1988. Jaz, takrat blizu 40 let star se vas iz teh let ne spominjam. Pa sem bil del ogromne množice navdušencev ob rezultatu referenduma o osamosvojitvi, ne za Jugo. Le, glejmo trezno na tiste čase in na dejanske zasluge.
Tole vse skupaj izgleda tako, kot beremo za leto 1945, da se je maja 1945 pojavilo toliko partizanov, da bi lahko Nemce na "draj" (drei) čez Karavanke zmetali, če bi jih toliko bilo vsaj pol leta prej.
cairns
# 04.12.2009 ob 20:47
ovcazahojena

Zakaj pa ? Kaj so leve stranke prepovedane ?

Mislim da ne. Desna klero-nazadnjaško-nacionalistična retorika na delu. Očitno bi se radi nekateri vrnili v leta pred 1941 ko so bile leve stranke s komunistično na čelu prepovedane.
Vrnitev v preteklost ni mogoča, ker Leona Rupnika ni več, pa škofa Rožmana tudi ne, pa fašistov, da bi jim lezli nekam, prav tako ne. Sicer je tu Janša, a ni dost vreden.

Drži se Ertl. Delo si opravljal po zakonih in ti zato nihče nič ne more.
dead4kp
# 04.12.2009 ob 20:39
udbovec ertl plasec komunističen, morilc, kučkotov hlapec. SRAM NAJ TE BO!!

Od leta 91 bi morali biti v Haagu kučan,ertl, mitja ribičič in zdenko roter.

Ostalih 10000 komunajzelnov pa na prisilno delo.
slepica
# 04.12.2009 ob 20:06
bejekovas!
"Slepica ti si pa zame neizobraženo bitje če pogojuješ "boljši" ekonomski položaj z večjo stopnjo represije.Logika ti ni ravno močnejša stran, a ne?"

V logiki, kot jo premorete vi, pa res. Kje pa ste v mojem komentarju zasledili ekonomski položaj? In odvisnost le-tega z višjo stopnjo represije?

Za vas, g. bejekovas, bom razložil bolj po domače: ali je to demokracija, da lahko vsak, ki se v življenju nima s čim proslaviti, zmerja, pljuva, žali, /tudi enakomisleče/? Tole komentiranje
je oprostite izrazu "bruhanje žolča" in daleč od kulturnega debatiranja.

In prosim, preberite dvakrat, če vam prvič ne "potegne"
Atomsk
# 04.12.2009 ob 19:40
Janša bi rekel: "Sile kontinuitete so na delu". In tukaj bi imel človek celo prav.

Srebrni Ertl bi se moral opravičiti vsem Slovencem, ne samo Janši!
parsival
# 04.12.2009 ob 19:36
Prasca. Ertl in turk
skuggi
# 04.12.2009 ob 19:29
Taj.kun;
To jaz ze lep cas sprasujem, pa kvecjemu dobim minus za vprasanje. Odgovora pa nobenega.
TAJ.KUN
# 04.12.2009 ob 19:27
Koga je dal ubiti Ertl?
vidim_vas
# 04.12.2009 ob 19:13
Naj mi kdo pove, kje v Sloveniji so Slovenci kopali rove, zato da bi lahko prišli v zahodno Evropo. Koga smo ubili, zato ker je hotel prečkati mejo?

Da, seveda leta 1990 ne. Le nekaj let pred tem smo morali plačati polog za prehod meje (brezplačno posojilo državi, ko si ga čez pol leta dobil nazaj, je bil vreden le še 10 % prvotne vrednosti). do sreine 60 let so veselo straljali na tiste, ki so hoteli iz države. Potem so ljudi pustili ven, da so šli za Gastarbeiterje v Nemčijo.

Nekateri imamo malo daljši spomin, zato lahko Ertl govori neunosti samo naivnim in vernikom.
skuggi
# 04.12.2009 ob 18:50
cicmen
Pa mi povej vsaj kaksen psihicen primer?
t_o_m_i_x
# 04.12.2009 ob 18:33
Turk ... predsednik ki razdvaja.
Kluzo
# 04.12.2009 ob 18:19
Ertl na to odgovarja, da tako primerjavo lahko da samo skrajno umazan človek.

Ertl, tebe je lahko sram. Ti si zadnji, ki bi lahko pripovedoval, kaj je umazano!
ur51
# 04.12.2009 ob 18:10
koliko ste jih zaprli ker so preveč napredno mislili, koliko jih je pobegnilo na zahod v ameriko in avstralijo zaradi režima?
cicmen
# 04.12.2009 ob 18:06
skuggi:
A ti misliš, da se človeka ubije samo fizično???
skuggi
# 04.12.2009 ob 18:03
gatolin:
Kaj si sedaj povedal? Dokler je bil Goli otok so jih posiljali tja, kasneje pa ubijali?
Naj mi ze nekdo pove nek konkreten primer, ne samo bedastega nakladanja. Koga je dal ubiti Ertl?
-mikos-
# 04.12.2009 ob 17:45
Samo mičken še pa bo marskaj prcurlal na dan.

Tud zate Ertl se ni vse uničl, narod najde marsikaj.
-mikos-
# 04.12.2009 ob 17:43
Družina, ki je plavala na ono stran Mure.

ERTL to bi se moral spolnit, ubiti so bili.

Aja dokumenti so uničeni, res hudo, hudo.
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 17:42
Bravo Ertl, ne se dat !!

smejka, a te ni sram napisati kaj takega?! Pa gotovo se imaš za odprto in strpno osebo, kajne? Dokaj tipično za leve zaslepljence.

Sicer pa staremu fosilu ni nič jasno, preveč so mu oprali glavo v kumrovški šoli, da bi sploh razumel,kaj je narobe z njim in njegovo nekdanjo službo. Škoda sape zanj...
gatolin
# 04.12.2009 ob 17:40
Niso šli skozi rove, ampak so bežali čez mejo, mnoge so ustrelili(še leta 89), Pred letom 65, pa so tiste, ki so jih ulovili dali na Goli otok, za kazen, ker jim socializem ni bil dober.
Valpurga
# 04.12.2009 ob 17:37
Tako je Bartol, 27.aprila bo dobil odlikovanje Ribičič, posmrtno pa bodo odlikovali še ostale.
Pa se mu bruha kakšne pišejo nekateri, ki jih za časa Ertla najbrž še ni bilo ali pa so jim smrklji tekli iz nosov. Zdaj pa "pametujejo".
lev14
# 04.12.2009 ob 17:09
Škoda besedi ,preveč sprevrženo!!!!!!!!
bartol
# 04.12.2009 ob 17:09
v roku enega meseca lahko pričakujemo,da bo Turk odlikoval še Mitjo Ribičiča
luxor
# 04.12.2009 ob 17:06
ERTL:"Naj mi kdo pove, kje v Sloveniji so Slovenci kopali rove, zato da bi lahko prišli v zahodno Evropo. Koga smo ubili, zato ker je hotel prečkati mejo?"

to je najbolj sprevržena izjava kateregakoli udbovca do sedaj!!!
pomensko je podobna temu, kot da bi serijski posiljevalec po predočitvi dokazov o posilstvih izjavil "pokažite mi eno posiljeno, ki sem jo ubili".
hegemon
# 04.12.2009 ob 17:06
E R T L B A R A B A!
naivnež
# 04.12.2009 ob 17:02
V vsakem kraju je imela udba sodelavce-špijone zlasti v obmejnih krajih je bila mreža zelo gosta in to vse do osamosvojitve,ne vem zakaj se Turk spreneveda verjetno bi mu tudi sedaj,odgovarjalo tako,da bi lahko uresničeval svojo despodsko zapravljivost in,da bi bila raja tiho.
šurda
# 04.12.2009 ob 17:00
Hvala lako reče Ivan Janez Janša le Tomažu Ertlu,ki ga je dal
zapreti,da je potem veliki Ivan postal novodobni "MUČENIK"
Slovenskega naroda !!Ivan Janez Janša je takrat objavil tajne
vojaške dokumente v MLADINI,ki je danes ne mara več !!!! in
zato so ga zaprli !! Res je objavil tajne dokumente JNA nam ne
ljube vojske a je bila na žalost takrat tudi naša vojska !!! Rad bi
videl junaka danes,ki bi si upal objaviti kakšen tajni dokument
NATO -ve vojske ( ali pa naše Slovenske !!! ) po mojem nebi
bil obsojen na tako malo zapora kakor je bil tedaj "mučenik"
Ivan Janez Janša !! Kar probajte objaviti kašen tajni dokument
NATA pa vam bodo sodili Američani v Angleškem jeziku in
vas obsodili na kakih 20 let zapora nekje v Texsasu !
luxor
# 04.12.2009 ob 16:56
"Naj mi kdo pove, kje v Sloveniji so Slovenci kopali rove, zato da bi lahko prišli v zahodno Evropo. Koga smo ubili, zato ker je hotel prečkati mejo?"

"Naj se javi tisti, ki je čutil posledice"
Ko smo ga vprašali, koga izmed znanih Slovencev je Udba nadizrala, ali celo aretirala pod njegovim vodstvom, je dejal, da ga tega ne moremo tako vprašati, temveč ga lahko vprašamo, ali je imel kdo zaradi tega kakšne posledice. Ko smo vprašanje ponovili tako, je dejal, da naj se javi tisti, ki je čutil posledice.


Ertl! Zatirali ste drugače misleče! jim onemogočali štipendije, študij, napredovanje v službi, jih klicali na zagovore zaradi izrečenih mnenj, jih vtikali v zapor, jih šikanirali, proti njim delovali podtalno, likvidirali ste....arhive ste požgali.

gornji dve izjavi sta boleči za vse, ki so trepli pod terorjem (tudi mnogi partizani, ki se niso strinjali s povojno revolucijo, da ne bo kakega nesporazuma).

Oblast ste zlorabili, hudo zlorabili. sedaj to relativizirati s tem "da niste nikogar pobili, ko je bežal čez mejo" ali pa s tem, da "naj se vam javijo tisti, ki ste jim storili zlo", je sprevrženo, nagnusno, ogabno...sram naj vas bo. visoko morate ceniti etične standarde Slovencev, da so vas po osamosvojitvi pustii pri miru in da niso z vami obračunali, kot ste v bivšem režimu vi z njimi.

1. Predsednik naj odvzame odlikovanje. Policija/tožilstvo naj preganja Ertla.
2. V nasprotnem primeru se bo potrebno ponovno "osamosvojiti"!

in ne, nisem volilec desnice. sem pa trpel v življenju zaradi tega človeka!
Kerlc1
# 04.12.2009 ob 16:55
1. Zagotovo Ertl ni človek, ki bi v demokratični državi lahko prejemal kakršnakoli odlikovanja. To je približno tako, kot bi ga v današnji Nemčiji dobil šef Stasija ali pa v Romuniji šef Securitate.
2. Po drugi strani pa je paradoks, da se lahko Janša za zalet svoje kariere zahvali prav Ertlu. Če ga takrat ne bi dal zapreti, je veliko vprašanje, če bi Ivan Janša tako uspešno zajadral proti oblasti ...
3. Sklep: Ertl res ne bi smel dobiti odlikovanja. Iz dveh razlogov - prvi je opisan v točki 1, drugi pa je ta, da je s svojo nespametno potezo omogočil Janševo politično kariero in tako še enkrat naredil škodo za demokracijo.
fur80
# 04.12.2009 ob 16:44
Baraba je baje prišo na podelitev z novim dvigalom.
šurda
# 04.12.2009 ob 16:40
fazi
Lepo napisano,ni kaj ! Zakaj takrtni miličnk ( predavatelj ) Vinko
Gorenjak ni protestno zapustil represivni organ ?? Tudi Miha
Brejc je bil zdraven in to na visokem položaju !! Lahko se je danes
"kurčiti" ko je že zdavnaj vse končano !!!
fur80
# 04.12.2009 ob 16:39
Seveda niso imeli samo eni, če je imel samo en vse! Ti poitiki so take lisice, da če pa bi bili še v jugi bi pa dobil priznanje, da se je trudil za miting..
dalton1
# 04.12.2009 ob 16:39
Ertel je častivreden mož. To, da je bil na čelu represivnega aparata ne spremeni ničesar. Vsaka država ga ima od najstarejših demokracij do novih, tudi današnja Slovenija. Tudi se ne spomnim, da je policija v tistem čau bila bolj represivna kot je današnja. A nimate nobenih latnih izkušenj, al vse gledate z črno belimi očmi. A so danes ljudje bolj sproščni kot so bili v Ertlovem času, ali ste takrat plačevali več kazni za vsako figo kot jih plačujete danes. A so takrat hodili ljudje v javne kuhinje na zastojn obrok in na karitas, razen klošarjev. Danes na stotine tisočev ljudi, tudi zaposleni, čeprav jim je nerodno, hodijo zaradi revščine na karitas po hrano in obleko. Ali smo takrat prirejali javne TV oddaje za pomoč revežem, tudi sam prispevam kak everček, čeprav me prijemlje togota, kam smo prišli. Zanimivo bi tudi bilo vedeti kakšno bogastvo so si nagrabili bivši komunajzarji in kaj podedujejo njihovi otroci, skoraj nič ali vsaj ne več kot otroci ostalih državljanov naspram aktualnim politikom in tajkunom. V takoimenovanih svinčenih časih so bile zgrajene številne tovarne, skoraj vsaka vas je imela šolo, vrtce, športna igrišča, na nova zgrajeni mesti Nova gorica in Velenje, brez števila stanovanj in blokov, stolpnic, obnovljenih kmečkih domačij. Zdaj v demokraciji, ki traja že skoraj pol toliko časa kot so bili "svinčeni" kaj lahko pokažemo. Če ne bi bilo avtocestnega križa skoraj nič, razen velike produkcije revežev. Kljub temu sem vesel pehoda iz nekdanjega režima v novo demokracijo, samo tako blatit vse kar je bilo dobro v bivšem je ali nepoznavanje ali totalna zarakunost. Že to, da nam danes edino veselje naredijo nogometaši, upam da bodo dobili čez dve uri dobro skupino, in košarkarji, že samo po sebi veliko pove. Pljuvači vsega bivšega pa poleg tega imate seveda dodaten užitek.Uživajte naprej pa "udri" po Ertlu in še komu, sam da vam bo lažje.
fazi
# 04.12.2009 ob 16:34
Svoboda je relativen pojem. Kolk svobode hoče človek?

Je blo pa takrat definitivno manj gospodarskega kriminala, ki je danes kriv, da imajo eni vse, večina pa nič.

Mene tud zanima kaj konkretno je Udba v Sloveniji v poznih 80 letih komu storila?

Pomoje je Ertl in vsi ki so bli takrat na oblasti delal dobro, ker so bili tamponska cona med norim Beogradom in nami.
fur80
# 04.12.2009 ob 16:32
Noro!
Baje se govori, da bo sedaj mednarodno letališče Tomaža Ertla.
cicmen
# 04.12.2009 ob 16:23
Vse, vse , vse so imeli pod kontrolo. Kdor je delal za udbo, je dobil poleg redne plače še posebno kuverto, preverjeno. Moj svak je študiral v innsbrucku. Vedno je prišel pozno ponoči domov, a glej ga zlomka, zjutraj je bil že na vratih udbovc in zasliševanja. Kjerkoli po svetu je bil kašen slovenec, je bil takoj zraven udbovc, pa naj Ertel to zanika, če more...
Bornit
# 04.12.2009 ob 16:21
Med drugo vojno je bila Ljubljana obdana z ŽICO, sedaj pa s Kamerami je kaj več Svobode?
JohnMichxx
# 04.12.2009 ob 15:50
NAGNUSNO!
gr-ega
# 04.12.2009 ob 15:49
Super ozračje za prihodnje rodove Slovencev , ustvarja ta vlada s pomočjo drugorazrednega predsednika , res me je sram kam je ta država padla v zadnjih 2 letih.
Toming
# 04.12.2009 ob 15:47
skuggi seveda so ga sežgali, saj je bilo več prič, pa tudi tega obsežnega arhiva sedaj ni več nikjer, v zemljo se verjetno tudi ni vdrl in tudi skrit ga ne moreš kar tako. No še tiso malo arhiva, ki ga je ostalo so se nekako dogovorili v prejšnjem mandatu, da ga bo SOVA predala Arhivu RS, no pa so pod to oblastjo okrog februarja nato vse postopke ustavili, hkrati pa je Cvikel spustil v javnost afero fotokopirc, da se ustvari megla. Pa v tistih arhivih ni nič kaj takega, kar ne bi vedeli, tam so stvari recimo kako Pepca Kardelj zahtevala sobarico, drugi spet boljšo kvaliteto krompirja, tretji 18 ton premoga itd. Bolj zanimivo bi bilo sicer videti kakšne metode je uporabljala udba in koga je imela na piki itd. upajmo da bo kdaj to znano.
RAAKP
# 04.12.2009 ob 15:47
@skuggi
Tile minusi so avtomatizem SDS-arskega minusarskega strojčka. Žal si na seznamu.

Watch me now :)
bejekovas
# 04.12.2009 ob 15:46
Samo v Sloveniji je možno takšno sprenevedanje.
Samo v Sloveniji se lahko zgodi da pripadniki represivnega aparata ki je izvajal zločine nad lastnim prebivalstvom, povzdigujejo glas in še celo hvalijo svoja dejanja.

Slepica ti si pa zame neizobraženo bitje če pogojuješ "boljši" ekonomski položaj z večjo stopnjo represije.Logika ti ni ravno močnejša stran, a ne?
slepica
# 04.12.2009 ob 15:24
Če čisto realno pogledamo sliko tistega časa - je prav, da Ertlov ata dobi to odlikovanje.

To je bil namreč čas, ko smo še brezskrbno hodili po cestah, ropov je bilo za vzorec, miličnika pa tudi ni pretepel vsak, ki se mu je zaluštalo. Ampak, to so bili časi težke represije.
Danes imamo splošno demokracijo in male demokracije v zdravstvu, sodstvu, šolstvu..., v parlamentu, skratka povsod demokracij, kolikor jih jočete. O, če bi to vedeli takrat, ko smo se na Roški drli!
A6
# 04.12.2009 ob 15:20
haha.
galoper
# 04.12.2009 ob 15:12
Kdor pri zdravi pameti stopi na stran nasilja, laži in podobnih zavajanj, se ne more zgovarjati na sistem, ki je plačeval njegovo delo.
skuggi
# 04.12.2009 ob 15:06
Toming:
Ne bodi tako naiven. Tudi nasi arhivi niso zazgani, le da nikomur ne odgovarja, da pridejo na dan.
skuggi
# 04.12.2009 ob 15:02
Nekdo mi je dal minus za vprasanje? Lol. Le kako si to lahko razlagam?
il Sloveno
# 04.12.2009 ob 14:59
Ertl je opozoril, da vsi tisti, ki te dni izrekajo očitke na njegov račun, k tem navedbam niso dodali še nobenega konkretnega dokaza.

Hahaha, kako le, ce ste pa vse dokaze skurli :D
skuggi
# 04.12.2009 ob 14:57
sunshine girl:
Tudi dejstvo, da je priznanje dobil za akcijo Sever, ki nosi zelo pozitiven predznak, to ne more opraviciti dejstva, de je Turk s tem storil napako. Saj v tem se kar strinjava ali ne?
Moti pa me tole izlivanje gnojnice brez vsake osnove po Ertlu. Oziroma bolje povedano; ali mi nekdo lahko razlozi, konkretno, kaj je ta clovek kriminalnega storil?
Meni to namrec ni znano. Razen aretacije janse ( ki pa lahko ima tudi dober predznak, saj je s tem zanetil tisto iskro za upor in zacetek slovenske pomladi, pa ceprav seveda nezavedno), se nikakor ne morem spomniti, kaj tako totalitarnega je bilo v tistih casih, pa se leta pred tem, v Sloveniji????
rojen_slab
# 04.12.2009 ob 14:55
medtem ko zdej samo cvetijo rožice in tečeta med in mleko, medtem, ko se nekateri kopajo v milijonih, se mi borimo za minimalec 600€. ponavljam: 600€. zračunaj si kako si lahko urediš življenje v enem mesecu s tem zneskom. in to brez otrok.

Ni kaj, lepo je v tej svobodni, suvereni Sloveniji, ki se je izrgala ii 'krempljev rdeče pošasti Jugoslavije',

naivnost je zelo relativen pojem
galoper
# 04.12.2009 ob 14:50
Bil sem družbenopolitično neprimeren za delo tajnika komisije.
Odklonil sem članstvo v ZK in so mi znižali plačo.
V vojski so mi odklonili možnost dela.ke nisem bil član ZK.
Nisem smel kupiti orožja v legalne namene.
Izključili so me iz razredne skupnosti zaradi suma oporečnosti staršev.
Bo dovolj Ertl? Imam še krepkejše, ampak potem bi morala zamenjati naslove mesečnih prejemkov.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:49
Ojej, rojen_slab, kakšen naivnež si....torej verjameš v Božička in Dedka mraza, verjameš v to, kako lepo je bilo v socializmu, kjer smo bili vsi lastniki tovarn, kjer so se nam cedila med in mleko....malo več treznosti ti pa ne bi škodilo....
Toming
# 04.12.2009 ob 14:42
Tomaž, Tomaž pa zakaj ste arhive sežgali, le kaj vas je tako motilo v njih, če je bilo kot pravite vse OK, to je bilo vendar vaše življenjsko delo. Verjetno pa je moralo bitu v njih precej grdo, modra še bolj kot v Stasijevih arhivih, ki so sedaj postavljeni na ogled, naše arhive pa so sežgali, le zakaj. No morda pa ni še vse izgubljeno kajti kakšne koristne informacije se prav gotovo nahajajo tudi v Beograjskih arhivih in ko bo Srbija v EU bomo verjetno lažje prišli do njih.
galoper
# 04.12.2009 ob 14:41
Na eno bedasto vprašanje tudi množica znanstvenikov ne bi znala odgovoriti.
zmaga
# 04.12.2009 ob 14:39
Tovariš predsednik, prosim te, pripisuj blogom veliko težo! Nismo čustveno "zavedeni", pač pa skrajno razučarani nad tvojim delovanjem. Si morda pozabil ali pa nočeš vdeti, da smo tudi Slovenci okusli demkracijo v letih 2204-2008 in si ji nočemo odpovedati. Tako kot Huda jama NI drugorazredna tema, tudi Ertlovo odlikovanje NI demokratično. Je totalno sprevrženo dejanje, verjemi Slovencu.
vidim_vas
# 04.12.2009 ob 14:36
Problem je zelo preprost; če revolucionar pobije nasprotnika, misli, da je ubil nesnago, nekakšno 80 kg muho, packo, ne bodi je treba. On(a) ne misli, da je ubil človeško bitje. In to velja za vse revolucionarje, tako francoske Jakobince kot komuniste in naciste(fašiste). Da, prav ste prebrali, tudi prevzem oblasti s strani nacistov(fašistov) je popolni družbeni preobrat.
sema
# 04.12.2009 ob 14:36
Pa to je nezaslišano, Janša se mora Ertlu zahvaliti za zapor!! Anketa dobro kaže, kaj mislijo ljudje o tem odlikovanju.
rojen_slab
# 04.12.2009 ob 14:32
sunshine girl:

"Če operacija Sever ne bi uspela, ali če bi prišlo do nasilnega obračunavanja, ki bi vrglo senco na demokratično preobrazbo Slovenije," je ob 20-letnici akcije Sever dejal predsednik Türk.

Na slovesnosti v Cankarjevem domu je predsednik države Danilo Türk za izjemno delo in zasluge pri varnosti, obrambi in zaščiti Republike Slovenije med akcijo s srebrnim redom za zasluge odlikoval Tomaža Časa, takratnega pomočnika načelnika uprave milice in člana operativnega štaba akcije Sever, takratnega sekretarja za notranje zadeve Tomaža Ertla in podsekretarja Leopolda Jesenka.

Smrt fašizmu, svoboda narodu!
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:30
Leni1, to kar beremo v medijih, je medijska resnica....a ta je žal drugačna od resnične resnice....Danes niso zaželjene kritične misli, strokovnost,..danes je zaželjena samo ustrezna politična pripadnost in nič se ti ne bo zgodilo.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:28
Rojen_slab, saj ga ni dobil za akcijo Sever...vidiš, ko ne spremljaš družbenih dogajanj....
idared
# 04.12.2009 ob 14:27
V ponedeljek po proslavi sta ai imela Erttl in Turk veliko povedat, Prav zanimivo juji je blo gledat
Leni1
# 04.12.2009 ob 14:27
Kolikšno moč imajo udbaši še danes, pričajo kar vsi spletni portali naših medijev. Veliko pozornost posvečajo ljudem uničujoče ideologije in skoraj nobene kritičnim peresom.
rojen_slab
# 04.12.2009 ob 14:26
Türk je naredil veliko napako....nikakor ertlu ne bi smel podeliti odlikovanja za akcijo Sever!
Podeliti bi mu ga moral zaradi aretacije Janše!
mate008
# 04.12.2009 ob 14:25
juj, kaj bi desničarji z jj dali da pridejo na ablast- same sebe prodal.... če bi bilo treba
nepisatneumnosti
# 04.12.2009 ob 14:24
sej ne moreš verjet kaj beremo v tem tekstu....
sej to bi blo skor isto kot ce bi reku Ceauşescu da naj se javijo vsi tisti, ki so čutili posledice njegove režima (Securitate)....bolano
sprevrženo do konca, kot da smo zaostali in de ne vemo kaj dogajalo v prejšnem režimu, bolano do konca, goli otok je nehal z obratovanjem šele leta 1988....
katastrofa....
skuggi
# 04.12.2009 ob 14:21
vektor74:
Kje na balkanu pa je se kaj rdecega?????
en_pameten
# 04.12.2009 ob 14:20
Se razume UDBA ali SDV je bila nadvse miroljubna organizacija, ki je branila človekove pravice, bla, bla, bla ... Če se bo kdo javil, da je čutil posledice njihovega delovanja, bodo pa mediji in Spomenka začeli težiti, da je revanšist :P Janši se mu ni treba opravičiti, ker je Ertl zadrt starogardist in tega sploh ne bi nihče jemal resno - predsednik je pa prav ista garda.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:16
Je morda Janša zahteval, da se mora Ertl opravičit?
Horst
# 04.12.2009 ob 14:12
Mnogo tistih,ki so čutili posledice korektnega dela Ertla in njegovih predhodnikov se ne more več javiti.Kakšen pokvarjenec je ta stari komunajzar pa pove že njegova izjava o kopanju rovov.Ne pove pa kako so morali pastirji in gobarji(samo posvečeni) molčati,če so naleteli na človeške kosti kje v bližini državne meje.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:10
Enostavno ne morem verjet, da se v demokratični državi lahko bere kaj takega...naj se javi tisti, ki je čutil posledice....je to zapisal novinar sam ali je to izrekel gospod v intervjuju? Ustava republike Slovenije je očitno nepotrebna...
glavan
# 04.12.2009 ob 14:09
to so vse igrice SDS in SD za krepitev svojih strank med tem ko ostale hirajo. vse je le ideološki boj od katerga bo imel koristi le Janša (potične točke) in Ertel (višja penzija). Boga raja (državljani) pa še vedno zgubljajo delo in se morajo iz meseca v mesec prebijat s 500€ plače. Kok nas janša in pahor farbata.
vektor74
# 04.12.2009 ob 14:08
...kljub temu je slovenija še močno povezana z balkanom, oziroma z rdečim balkanom.
ovcazahojena
# 04.12.2009 ob 14:07
bravo rdeči kmetavzi, ko vas bo ljudstvo po vzoru Beograda ali Bukarešte pometalo ven iz vladnih palač, boste res pravi zmagovalci
mirof
# 04.12.2009 ob 14:07
Ali je imel kdo kakšne posledice, ker ga je udba aretirala ? Ta je dobra.. ne nihče...predlagali so jih za Prešernove nagrade...brez veze..
smejka
# 04.12.2009 ob 14:03
Bravo Ertl, ne se dat !!
Kazalo