Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 39 glasov Ocenite to novico!
false
"Bili smo zavedeni in zavajani, niso nam bile zagotovljene osnovne informacije, da bi lahko odločali o tako pomembni zadevi," je ocenil Golobič, ki je bil v Pahorjevi vladi minister do izstopa Zaresa poleti 2011 iz koalicije. Foto: BoBo
false
Pahor je dejal, da ni imel nobenega razloga, da bi podvomil o projektu in pogodbo. Foto: BoBo

Pahor: Nisem dvomil v projekt Teš 6; Golobič: Teš 6 je bil zasnovan kot alibi za krajo

Ugotavljanje politične odgovornosti nosilcev javnih funkcij pri naložbi v Teš 6
1. september 2017 ob 07:42,
zadnji poseg: 1. september 2017 ob 07:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Nekdanji premier in predsednik republike Borut Pahor in nekdanji minister Gregor Golobič sta se zaradi nasprotujočih pričanj soočila pred parlamentarnimi preiskovalci investicije v Teš 6.

Pogleda Golobiča in Pahorja sta precej različna, ključna razhajanja, ki se vrtijo predvsem okoli dogajanja leta 2009, pa sta predstavila po tistem, ko ju je parlamentarna preiskovalna komisija za ugotavljanje politične odgovornosti nosilcev javnih funkcij pri investiciji v šesti blok Termoelektrarne Šoštanj (Teš 6) posebej zaslišala že v marcu.

Nekdanjemu ministru za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo v Pahorjevi vladi Golobiču se najbolj problematično zdi to, da leto in pol predsednik vlade, zdaj aktualni predsednik republike Pahor, ne resorni minister v njegovi vladi Matej Lahovnik nista čutila potrebe, da bi se pozanimala o pogodbi med Teš in Alstomom za dobavo glavne tehnološke opreme.

Prav nobenega razloga nisem imel, da bi podvomil o projektu in pogodbo, je dejal Pahor in dodal, da se je leta 2009 dogajalo toliko drugih stvari, katerim se je bolj posvetil. "Tisto leto je bilo še posebej težko. Po vrsti so se zapirale tovarne, po vrsti so ljudje izgubljali službe, po vrsti so se opuščale majhne in večje investicije," je naštel. Vesel je bil, da je "vsaj ena investicija v energetski sistem takrat ostala".

Prav tako Pahor ni podvomil o Holdingu Slovenske elektrarne (HSE) in ministru Lahovniku, je pa razpravo o Teš 6, kot je spomnil, kasneje sprožil sam, ko so ga ob pripravi na podnebno konferenco v Koebenhavnu začele obhajati skrbi.

Razprava o Teš 6 se je zgodila prepozno
Golobič, ki se čuti objektivno soodgovornega za to, kar se je zgodilo s Teš 6, meni, da se je razprava o tem zgodila prepozno, šele potem, "ko je padalec iz aviona že skočil". Prepričan je, da bi projekt lahko prekinili leta 2009, saj usoda investicije s podpisom "popolnoma nore pogodbe z Alstomom" v času vlade Janeza Janše leta 2008 še ni bila zapečatena.

Pogodba je namreč vsebovala člene, da če starševske garancije in plačila do konca decembra 2009 ne bo, imata strani pravico prekiniti pogodbo v 14 dnevih, kar pomeni, da je bila pogodba do 31. decembra 2009 neveljavna. Za to možnost sta po Golobičevi oceni vedela tako Lahovnik kot direktor HSE-ja Borut Meh.

"Bili smo zavedeni in zavajani, niso nam bile zagotovljene osnovne informacije, da bi lahko odločali o tako pomembni zadevi," je ocenil Golobič in dodal, da je nekaj odgovorov dala šele Darja Radić, ki je na položaju zamenjala Lahovnika.

Pahor je želel projekt narediti gospodaren
Če je bilo že leta 2009 razvidno, da je projekt sporen in da bi vlada lahko ukrepala, zakaj potem ni kdo od ministrov, tudi Golobič, na to opozoril in to vprašanje kdaj na seji vlade odprl pod točko razno, je ob tem vprašal Pahor. Njegova vlada je sicer, kot je še zatrdil, sprejela vrsto dolžnostnih sklepov, s katerimi je poskušala investicijo v projekt, ki ga je podedovala od prejšnje vlade, narediti bolj preglednega in gospodarnega. Ni pa njegova vlada sprejela odločitve o poroštvu, je opozoril.

Golobič: Nekompetentna pogodba
Pogodba je bila po Golobičevem mnenju sklenjena "popolnoma nekompetentno", sklepali so jo ljudje, ki so bili "ali tako nesposobni, ali pa so bili v ozadju drugi motivi". Preiskovalna komisija mora po njegovih besedah ugotoviti, ali je bila investicija v Teš 6 zgolj povod za krajo.

"Teš 6 je bil zasnovan kot alibi za krajo, nikoli ni bil izvorno zamišljen kot energetski projekt. To trdim tukaj. Zamišljen je bil kot priložnost, da bo skupina ljudi ukradla nekaj sto milijonov in jih kradla še naprej skozi uvoz indonezijskega premoga," je dejal Golobič.

VIDEO
Soočenje Pahorja in Golobiča o Teš 6
G. C.
Prijavi napako
Komentarji
tedomedo
# 01.09.2017 ob 07:57
A ni nikjer nobenih podpisanih listov, na katerih se vidi, kaj vlada dela? Če bi to obstajalo, ne bi rabili spraševati Pahorja, kaj je delala njegova vlada. Učinkovitost naših vlad je na stopnji kamene dobe, strokovnjaki so samo za krasti proračunski denar.
Uomo Tigre
# 01.09.2017 ob 08:18
Je bil že čas, da Pahor dobi tudi kakšno neprijetno vprašanje.

On bi sicer najraje sadil rožice in molčal pri pomembih zadevah, da se ne bi komu zameril in posledično izgubil na popularnosti. Tako sem ga jaz razumel na zadnji novinarski konferenci.
johnsmith
# 01.09.2017 ob 08:31
Pahor je verjetno delal na mešalcu, ko se je gradil TEŠ, saj se je že takrat pripravljal na volitve.
Popotnik92
# 01.09.2017 ob 08:10
Kaj rabite spraševat, a vlada nima zapisnikov, a uradni listi ne obstajajo, a parlamentarne odločitve se ne beležijo?

V tej državi ni problem, da česa ne vemo, pa zato odgovornih ne moremo kaznovati,
problem je, da vemo vse, pa se odgovornih ne kaznuje, ker so vsi na vrhu zraven.
Homer.
# 01.09.2017 ob 08:09
Jaz bi prej rekel, da se večina odločitev sprejema "ob kavi" in zato kakšnih formalnih sklepov ni.
To potem vsakemu pušča odprta vrata za interpretacijo in prilagajanje trenutnim potrebam.
Skratka šalabajzerstvo!
Rozmarin
# 01.09.2017 ob 08:39
Kaj pa Lahovnik? On je bil takrat glavni, da je šla ta svinjarija naprej. Takrat sta se tudi Golobič in Lahovnik skregala na žive in mrtve, slednji je nato tudi zapustil stranko in odstopil z mesta ministra za gospodarstvo. Golobič je hotel ustaviti projekt zaradi suma korupcije, medtem ko ga Lahovnik ni poslušal in je zadevo speljal do konca.
GORILA
# 01.09.2017 ob 08:19
Tukaj pa res ne bi smelo biti problema - če je bi SKLEP, naj ga pahor pokaže, pa je zadeva rešena prej kot v minuti...
gesan
# 01.09.2017 ob 09:00
Itak!
Lepi ni nič kriv!

Težke milijarde so kar same od sebe izginile...

:) Juhu, on je prav idealno neodgovorna oseba, da postane še vnovič prasednik republjik of coruption!

Odličen vzorec za to, da so tudi drugi državljani lahko neodgovorni!
Zakaj ne? Če je on lahko?!
GeorgeB
# 01.09.2017 ob 09:09
In ta tip naj bi bil predsednik države...
Bruh...
Borutek, tale TEŠ 6 te bo pokopal, če drugega ne, ker si svojim botrom omogočil krajo stoletja.
Navzven se pa dela čistega kot solza. Samo še stare mame nasedajo.
Joker
# 01.09.2017 ob 08:36
Pahor je dejal, da njegova vlada projekta ni niti začela niti končala in tudi ni sprejela odločitve o državnem poroštvu.

To mu pa rede volje verjamem, ker enako velja za vse ostalo kar počne(razen slikanja samega sebe).
darkwader
# 01.09.2017 ob 11:30
Kdor ima samo delček zdrave pameti, na volitvah za predsednika države ne bo podprl tega človeka. Ostali pa naredte še en krog v akvariju.
zapatist
# 01.09.2017 ob 10:49
Ko je Golobič začel kritizirat projekt se je nanj in Zares zgrnila medijska gonja. Tako s strani levih kot SDS medijev.
V živo smo lahko videli, kako poteka politični umor.

Pri ostalih politikih ponavadi potega gonja s strani enega pola, drugi pol ga pa brani. V tem primeru pa so udarci prihajali z vseh strani.

Golobič ni nobena ovčka, da ne bo pomote, samo v primerjavi, kakšne afere so imeli drugi politiki in preživeli, je nesorazmerje očitno.
Rozmarin
# 01.09.2017 ob 09:27
Vklopite prenos, Golobič govori. Dobro poslušajte, da ne bo Pahor slučajno spret nagrajen s predsedniškim stolčkom.
STANE
# 01.09.2017 ob 11:41
Popoln fijasko Pahorja..Kdorkoli ga zagovarja,ima sedaj dokaz kako nesposoben je kot voditelj.Edino kar zna je leporečje,konkretnega ni naredil nič za korist naše države,celo nasprotno, škodil ji je.Že zdavnaj (po padcu njegove vlade),bi moral iz politike.Tako se dela v vseh normalnih demokratičnih državah.
qayxc
# 01.09.2017 ob 08:15
SD in Velenjski lobi (Kontič in ekipa)+SDS in Zagožnova ekipa = ena največjih kraj v SLO. In ti isti niso zadovoljni z 2. tirom, torej je po mojem mnenju, le ta dokaj pošten.
GeorgeB
# 01.09.2017 ob 14:02
Barbika se brani na način kot šef klana, ki krade in po tem na koncu pride pred sodnika in pravi, da on ni strokovnjak, za sefe odpirat pa ni strokovnjak za dinamit in ni strokovnjak za klešče s katerimi se zajle režejo.
Pa kaj razmišlja ta človek? Da smo vsi bedaki? Ma, da danes odstopi in se nikoli več ne poteguje za kakterokoli politično ali javno funkcijo v življenju. S svojo nesposobnostjo, s svojim egoizmom in svojo plitko moralo, si pomagal pri kraji tisočletja. Umakni se!!!!
veza
# 01.09.2017 ob 11:33
Pahor bo pometel eno ulico in mediji ga bodo poslikali in vsi bodo spet srečni!
Od mene glasu še ni dobil in ga tudi ne bo!
Rokobaroko
# 01.09.2017 ob 11:17
Kakšen komedijant je tale Barbika! Par milijard je bilo v igri, ampak ne, njemu to ni bilo pomembno, se mu ni dalo brati, pa tudi če bi, ne bi nič raumel (tako pravi on). In tak človek je vodil vlado in danes Republiko. Butale!
mihas
# 01.09.2017 ob 08:12
Dva poštenjaka se bosta soočila. To si pa moram ogledati, če bo na 3.programu.
šurda
# 01.09.2017 ob 11:26
Za milijardni € posel se predsednik Republike Slovenije
ne zanima !, PAZITE, ZA milijardni posel v evrih !
No ko se bo treba "fotkat" na prvi "pasji procesiji" bo
pa takoj poleg !

ODSTOP ne pa nova kandidatura !
STANE
# 01.09.2017 ob 11:24
GG je bil proti - ker ga niso spustili zraven.

Saj ne moreš verjet...diskriditirat tistega,ki opozarja,ne tistega ki krade.Točno to se je zgodilo takrat,točno to se dogaja danes,ko se je pokazalo,kako se je kradlo....
Joker
# 01.09.2017 ob 11:03
Indonezijski premog je jedro korupcije pri Tešu.
Javno se je govorilo o izkoriščanju domačega premoga, ves čas pa se je pripravljalo na uvoz indonezijskega, ki bi nekaterim omogočil velike zaslužke. domači rudarji pa bi ostali brez dela.
svabo
# 01.09.2017 ob 10:11
Dejstvo je, da v tej zblojeni skupnosti, je intenzivnost ponosa in pripadnosti premosorazmerna IQ-ju. Potem pa še etiketiranje vnaprej popolnoma razblini vsa dejstva.
Dejstva v primeru TEŠ6 so pa naslednja. Stranka Gregorja Golobiča je bila edina in to ves čas odločno proti noremu projektu in korupcijskim nebesom imenovanim TEŠ6. Tudi ves čas so poskušali sistematično pripeljati odločevalce do točke, ko bi lahko projekt odpovedali. V tej bitki je bil najbolj brezjajčen in konformističen z koruptivneži ravno Maneken. Hkrati pa je imela stranka zares v svoji sredini gnilo jajce imenovano Lahovnik, NAJVEČJI ekonomski strokovnjak novega veka, ki je s svojimi odločitvami osebno poskrbel, da je šel projekt preko "Point of no return". Za preiskovalno komisijo bi bil največji izziv preiskati povezavo med njim in Manekenom. Da ne spomnim na Darjo RAdič, ki je po hudih bitkah uspela priti tako daleč, da je lahko jasno pokazala na vso zablodo projekta. Maneken je s svojim delovanjem odgovoren, da je nastal tak zavožen projekt. Za to bi moral nositi politično odgovornost (moralne itak po njegovo niti nima).
endrug
# 01.09.2017 ob 09:25
@Rozmarin, imaš prav. Petra Sovdat in Finance so pa sedaj zelo tiho.
endrug
# 01.09.2017 ob 09:23
@Homer., Teša6 ne potrebujemo. Ne nekaj z zastarelo tehnologijo in brez premoga.
Tu bi bila še nuklearka bolj čista in ekonomsko vzdržna. Kot da bi se pogovarjali o parnih lokomotivah. Res da niso nič počasnejše od naših, a vseeno.
Golubič je bil proti, Pahor pa ga je s podporo SD in SDS ter velenjskih politikov združno rušil. In ta naj bi bil naš predsednik?
Umazana politika podpira določene lobije, da ti kradejo denar.
KLIPAN
# 01.09.2017 ob 13:00
Golobič je prepameten za povprečnega slovenskega volilca, zaradi tega ga ljudje nimajo radi.
Raje imajo Janšo ali Pahorja, ki sta na njihovem nivoju, sta "ljudska".
Kaka miljarda gor ali dol pa se res ne pozna, kaj bo ta prepotentni Golobič nam pamet solil, a ne?
Pa še nekaj-vsi desni vedno govorijo kako bi radi videli kakega politika, ki bi uspel v "realnem" sektorju.
No, edini, ki je res uspel je Golobič.
Zato pa bosta tako Janša kot Pahor celo svoje življenje prisesana na davkoplačevalski denar, saj bi v realnem sektorju pogorela na celi črti.
Janez bi se moral celo sam naučiti plačevati položnice namesto sestričen, da o zahtevnejših računovodskih in poslovnih znanjih niti ne govorimo.
zapatist
# 01.09.2017 ob 10:51
@Šurda

Točno tako. Frutek in Golobič sta se skregala, Frutka pa je pod okrilje nato vzel Janša.
veza
# 01.09.2017 ob 10:36
Pahor moj,
imel si samo eno miljardno investicijo, pa kako da je nisi spremljal?
watwat
# 01.09.2017 ob 09:35
Golobič je ves čas nasprotoval pralnici denarja in se tudi javno izpostavil. Vse kar je napovedoval se je uresničilo. TEŠ je eden najslabših projektov v zgodovini Slovenije in ogabno sramotna naložba za prihodnost. Kdo v modernem tehnološko razvitem svetu pa še postavlja "spomenike", ki kurijo premog?! Pa saj je vse skupaj bolno.

Ampak seveda se je zato Golobiča nagnalo iz politike, Pahor je pa manekenski predsednik... za vedno Balkan.
Rozmarin
# 01.09.2017 ob 09:22
@ZETAC
Za Golobiča vem samo, da je kot filizof znal dobro mlatiti prazno slamo, da se je tu in tam rad malo zlagal, "malo" okoristil preko raznih državih projektov, tičal za kakšnim slamnatim podjetjem, no, sedaj pa vemo, da je bil tudi borec proti korupciji...

Imel je delež v podjetju Ultra. To je pa tudi to. Predstavi dokaze o okoriščanju in slamnatih podjetjih. Pa srečno! Medijsko gonjo je doživel zaradi tega ker je zatajil novinarju svoj delež v tem podjetju. Te stvari, ki jih ti omenjaš pa ne obstajajo. Verjemi, da če bi kaj obstajalo, bi to mediji z veseljem objavili. Golobič je takrat požrl veliko sranja, tako z leve kot iz desne. Je že delal nekaj prav.
STANE
# 01.09.2017 ob 11:54
gesan
Spomnim se Radičeve,ki je hotela projekt ustavit,pa so jo vsi napadli.Mislim,da je celo zato odstopila ...Golobič je ukrepal.Zapustil je vlado in vlada je padla....največ zaradi TEŠ 6.
Zapustil je politiko,ker je bil "poražen" in diskriditiran ,ker novinarju ni omenil deleža v Ultri,komisiji ga je pa prijavil.Delež in vednost pa je bila minimalna.
Golobič ni nikakršen Kučanov deček,njega je postavil Drnovšek in je njegov učenec.Meni osebno se zdi sposoben politik in žal mi je,da so se ga znebili....
STANE
# 01.09.2017 ob 11:19
Golobič je dokaj strokovno na sejah vlade opozarjal na pogodbo,pa me prav zanima kako Pahorju ni "kliknilo",da je nekaj hudo narobe....
Moje mnenje je,da te totalno nesposoben,naiven ali pa neumen.Druge razlage nimam.
Rozmarin
# 01.09.2017 ob 10:30
Če potegnemo črto, se Pahor sklicuje na nevednost in pa slepo zaupanje ministru za gospodarstvo (le tega je tudi sam nastavil).
Tukaj sta le dva možna scenarija, ali je vedel in je kriv, ali pa je nesposoben in ga je Lahovnik vrtel okoli prsta.
Kako si sploh upa kandidirati za kakršnikoli politični položaj po temu debaklu, kaj šele za predsednika republike.
STANE
# 01.09.2017 ob 10:24
Pahorju je malce vroče,spet postaja rdeč....
chiron
# 01.09.2017 ob 11:42
Čemur koli je že namenjen ta teater in kolikor zna biti Golobičeva ultra važnost zoprna, je pač treba priznati, da mu možgani še vedno super delujejo, da zna kaj pametnega artikulirano povedat, ponuja dokaze in argumente. Verbalno hiper sposoben tip, zna pritegniti, četudi se v čem ne strinjaš z njim. Pogrešam ga!
levanda
# 01.09.2017 ob 10:38
Pahod zakuha najdražji projekt v zgodovini Slovenije, mi pa ga izvolimo za predsednika. Pa ne enkrat, čez par mescev bomo ga že drugič.

Mi smo kekci.
STANE
# 01.09.2017 ob 10:14
Pahor pravi,da projekta ni začel niti končal...
Kaj si pa delal tri leta? Mirno gledal,kako se draži in denar puhti....?
PONOS
# 01.09.2017 ob 09:27
Francoska korporacija je super zaslužila z TEŠ6 hkrati domači voluharji vseh barv..vzporedno so spravili državno e.podjetje na kolena ter začeli z aktivno razsprodajo.Podobni modus operandi z državnim bankam.Je pa dobil Pahor morda za nagrado volilne svetovalce Blaira in Clintona.Kakor koli ni pomembno....
gesan
# 01.09.2017 ob 14:42
Pohor: Nisem dvomil v projekt Teš 6
........................................
............
Ti še danes ne dvomiš v svoje sposobnosti!
Bolan od samovšečniškega kompleksa!

Pa koga brigajo tvoji dvomi ali ne dvomi?
SHebal si tolko in tolko, zaradi tega je trpelo marsikaj v tej državi vključno z mnogimi otroci, ki si jim ukradel mladost s svojim tupoglavjem!

Odidi že enkrat, da ne bom,o več deležni tvojega mentalnega cirkusanstva!
Ospri svoj cirkus in naj te hodijo potem gledat tisti, ki te hočejo!

Ti si ena čistokrvna škoda za to državo glih tak kot en janezmekek!
šurda
# 01.09.2017 ob 11:18
Predsednik Republike Slovenije Borut Pahor
LAŽE, tudi TEŠ6 je bil eden od razlogov za razpad njegove
vlade ! Sedaj je ura 11:16 in spet "naklada", da ni nič
vedel, da ne more pregledati toliko pogodb !
In on naj znova zmaga na predsedniških volitvah ??
NE, hvala !
veza
# 01.09.2017 ob 10:45
los-t
# 01.09.2017 ob 10:39

Jaz verjamem Pahorju,

kaj mu verjameš, da ga ni zanimal projekt v višini ene miljarde, potem si naiven ali plačanec!
AlterEgo
# 01.09.2017 ob 08:44
Evo kaj bosta povedala:"Prepričan pa sem in tudi v naši stranki smo prepričani, da če bi obstajalo kakršnokoli védenje o znakih korupcije, bi nedvomno takoj sprejeli ustrezne ukrepe, ki bi takšno negativno prakso preprečili." Miška bo še dodala: "Nikoli pa nisem želel govoriti v nasprotju z resnico"
Sejvernik
# 01.09.2017 ob 10:55
Medlost Pahorja ki misli, da je dovolj če se le pojavi in nasmeje pa bo vse lepo in prav.
Daje na znanje, da v večini primerov nima pojma kaj kadarkoli podpisuje. In potem priročen izgovor, da ne more vedeti za vse.
Kdo pri zdravi pameti, si želi takega predsednika?
SKing
# 01.09.2017 ob 09:32
Zdaj bom pa tako rekel. Kako je mogoče, da je Borut P. zmagal na predsedniških volitvah leta 2012 in da obstaja ogromna možnost, da bo zmagal tudi na volitvah za predsednika letos?

Namreč, Borut P. je še večji luzer kot Veliki Vodja JJ. Oba sta izgubila volitve, obema je razpadla vlada, Borut P. pa takrat niti za predsednika stranke ni bil izvoljen. In kazen? Mandat predsednika države?
gesan
# 01.09.2017 ob 09:07
tedomedo
# 01.09.2017 ob 07:57
A ni nikjer nobenih podpisanih listov, na katerih se vidi, kaj vlada dela? Če bi to obstajalo, ne bi rabili spraševati Pahorja, kaj je delala njegova vlada. Učinkovitost naših vlad je na stopnji kamene dobe, strokovnjaki so samo za krasti proračunski denar.
..................................
Točno!
TO zdaj je glih tak kot, da pride davčni inšpektor na sedež mojega podjetja in bo mene spraševal kaj in kako, namesto, da bi malo pobrskal po papirjih.

No, iz osebnih izkušenj vem, da ni tako!
Če ne najde nič drugega, pa si malo "prilagodi" kakšna pravila in me že zaradi tega, da "opraviči" svoj nastop na sedežu moje firme, vdrapne zaradi tega, ker je kje kakšna "vejica" na napačnem mestu...

Tu, ko pa je sfalilo na deset milijard družbenega premoženja, pa se gredo igrico "baba vidla baba rekla"...

Res nas imajo za bebce!
Sandalovina
# 01.09.2017 ob 12:54
Slovenija ne potrebije na mestu predsednika države za nekaj ur cestarja, drvarja, smetarja, mesarja, gasilca....na račun davkoplačevalcev in v času opravljanja predsedniške funkcije, potrebuje pa državnika z jasnimi stališči in visoko moralno integriteto, kar g. Pahor sam pravi, da ni in da se tudi trudil ne bo, da bi bil. Zaradi vsega navedenega nikakor ni primeren za predsednika države.
STANE
# 01.09.2017 ob 11:05
Pahor odkrito priznaj,da nisi imel časa se ukvarjat z NLB in TEŠ6,edino kar si počel v tem času ,si nosil pušlce Jadranki, vzpostavljal zaupanje in "določal"mejo preko arbitraže.
Rozmarin
# 01.09.2017 ob 10:52
Indonezijski premog!! haha Golobič jih vodi scat!
apache666
# 01.09.2017 ob 10:46
Golobic je o teji zgreseni investiciji takrat zelo veliko predaval in pisal. Bil je odlocno proti. Barbika se ni do sedaj opredelil do nobene pomembne teme razen sprave. Kar naj si pa utakne nekam.
veza
# 01.09.2017 ob 10:35
šurda
# 01.09.2017 ob 10:32

ja, Italijani imajo dober pregovor- ni me bilo tam, če sem bil, sem pa spal.
Kazalo