Slovenija

Poudarki

  • Vlačič: Brez priviligiranja določenih tehnologij
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 17 glasov Ocenite to novico!
Vinjete
Vlada je sprejela nov akcijski načrt za uvedbo elektronskega cestninjenja. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Vlada o vinjetah in dodat...

Dodaj v

Vlačič: Vinjete čez štiri leta le še zgodovina

Dve leti v uporabi t. i. elektronske vinjete
26. november 2009 ob 15:22,
zadnji poseg: 26. november 2009 ob 15:42
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Vinjete bodo ukinjene najpozneje leta 2014, se je odločila vlada, ki je sprejela nov akcijski načrt za uvedbo elektronskega cestninskega sistema v prostem prometnem toku.

Ta po besedah ministra za promet Patricka Vlačiča predvideva takojšnjo uvedbo cestninjenja po prevoženi razdalji, kar pomeni, da bo vinjetni sistem, ki je bil že ob sami uvedbi prehoden, ukinjen.

Dve leti v uporabi t. i. elektronske vinjete
V elektronski cestninski sistem v prostem prometnem toku morajo biti v letu 2012 vključena vsa vozila, pri čemer je za osebna vozila predvideno prehodno obdobje. Tako naj bi bila od leta 2012 do leta 2014 zanje v uporabi t. i. elektronska vinjeta - naprava, podobna kartici ABC.


"Želeno stanje, ki je skladno tudi z evropskimi direktivami, je uvesti vzdržen sistem, ki bo omogočal, da bo Dars odplačeval svoje dolgove, in ki bo ustrezal načelu 'uporabnik plača'. Prepričani smo, da bo tak sistem najboljši za uporabnike in najpravičnejši," je poudaril prometni minister in dodal, da je uvedba elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku za osebna vozila glede na stanje dolga in prihodnje finančne obveznosti Darsa smiselna. Analize namreč kažejo, da bi glede na obstoječi vinjetni sistem prinesla od 45 do 70 milijonov evrov več.

Vlačič: Brez priviligiranja določenih tehnologij
Razpis za elektronsko cestninjenje bo po Vlačičevih besedah pripravljen tako, da ne bo dajal prednosti nobeni tehnologiji.

M. N.
Prijavi napako
Komentarji
fakin
# 28.11.2009 ob 09:46
In kje bodo zaposlili vse te redarje,ki jih plačujejo za IZREDNE DOGODKE na avtocestah.
Van Gol
# 27.11.2009 ob 14:13
Hja...cena na kilometer bo sigurno najmanj 5 centov. Če preračunamo, da bi se recimo mariborčan 3x na leto pripeljal v Ljubljano in 1x na leto na morje bi le za to plačal cca 60 cestnine.Seveda, če ne upoštevamo dnevne uporabe hitrih cest v okolici mesta. Sedaj pa plača 100 EUR za vinjeto in neomejeno uporablja avtocesto. Tisti, ki pa uporablja avtoceste in obvoznice manj kot toliko, pa mu seveda preostane nakup tedenske vinjete za enkratni ali dvokratni opravek, ko bi uporabljal avtocesto.

Seveda, da ob tem sploh ne upoštevamo koliko se je z vinjetami sprostil promet v času prihoda in odhoda iz službe ker se veliko ljudi sedaj pripelje v mesto po avtocesti. Prej pa so se gnetli na magistralkah. (mišljeno za Ljubljano)
roli
# 27.11.2009 ob 13:23
Ja še ne veste SD in levi trojček so nadvse pravični.
In to predvsem za tovornjakarje, saj oni trošijo
ceste 20000 bolj od nas cestnina za nas pa
se še komu zdi poceni.
Poznam ljudi ,ki še kar molijo k novi vladi in Vlačiču,
čeprav ga to stane kar 95 namesto 55 Eurov.
Voliti bo treba tiste ,ki ne lažejo in so cenejši.
Jethros
# 27.11.2009 ob 10:02
Binder Dandet:
Se popolnoma strinjam s pogledi v vseh tvojih točkah.
Gepard007
# 27.11.2009 ob 10:02
Jah dragi moji. Dars z vlado na čelu je premalo profitiral z vinjetami pa bo treba to spremenit. Satelitski sistem je najboljša alternativa zanje, ker res lahko "pravično" oderejo ljudi. Mislim, da bomo takrat spet lahko gledali kolone vozil kako se vozijo po starih cestah, čez mesta, medtem ko bojo pa avtoceste bolj al manj prazne...
kralj matjaž
# 27.11.2009 ob 09:53
Vinjete so najbolše, kar se nam je lahko zgodilo na podreočju prometa. Seveda je še to levica mal zasrala. Ampak še vedno je najbolše, kar se najm je lahko zgodilo. Hvala.
Jaka J.
# 27.11.2009 ob 09:37
Ti tudi Vlačič, tudi ti boš čez tri leta politična zgodovina,
do takrat pa še izkoristi modre luči in hitro po odstavnem
pasu do zabavice z mladenkami, ...
jast123
# 27.11.2009 ob 09:19
Žerjav takrat ne bo več poslanec, ker se mu ne bo izplačalo plačevati po kilometru. Pri vinjetahj so tako in tako profitirali samo tisti, ki se vozijo v Ljubljano v službo, ostali pa smo "popušili"
nad
# 27.11.2009 ob 08:32
Gre samo za to, da bodo spet več kasirali na račun že tako z davki preobremenjenih državljanov. Upam, da bo naslednja vlada ohranila vinjete, saj smo z njimi zadovoljni. Zelo verjetno bo šel nesposobni minister v pozabo pred vinjetami.
t_o_m_i_x
# 27.11.2009 ob 08:25
Vlada ki bo ukinila vinjete nima prihodnosti.
Binder Dandet
# 27.11.2009 ob 08:21
1)Vinjete so že od uvedbe samo začasen ukrep. Komur spomin nagaja, lahko pogugla.

2)Vinjete niso finančno vzdržne. Prejšnja vlada je naredila samo eno raziskavo s področja uvedbe vinjet. To je raziskava javnega mnenja. Resno. Nobenih študij, uvedli so jih na "lepe oči". Osebno se mi dopadejo, ker z njimi protiram za enotedenski letni dopust v kampu.

3)Slovenske AC so drage, ker ni nadzora nad gradnjo. Tako kot ni nadzora na marsikaterem drugem področju.

4)Satelitsko cestninjenje je najbolj pošteno. Vsak plača, kolikor kilometrov prevozi. Z osebnega vidika pa sem proti, ker sem z vinjetami profitiral cca 400€ letno, od katerih se bi z uvedbo satelitskega sistema verjetno lahko poslovil.

5)Podatke o vožnji posameznega vozila je možno zbirati ali v napravi v vozilu ali centralno na nekem serverju. Prvo je sprejemljivo, drugo ni!!!
resnicoljuben
# 27.11.2009 ob 07:02
G. minister dr. Vlačić,
sicer ne vem, od kdaj se doktorji pravnih znanosti spoznajo na promet, upam, da se tudi vsak dan, predno se uležete spat, spomnite, kaj si o vas misli eden največjih poslovnih gurujev (dr. P Kraljič) slovenske (!) krvi (če se sploh zavedate, kaj to pomeni slovenska kri, dr. Vlačić). O vas trdi, da ste FIGAMOŽ, TER RADI DELATE IZ OZADJA.
Sedaj pa k bistvu novih in novih podražitev:
Podražitev iz 55€ na 95€ je nepravična in neupravičena. Kradete denar, namesto da bi:
- presekali lobije, ki že ob gradnji navijejo ceno za 30-50%;
- ne uvedete javno zasebnih partnerstev in koncesij za gradnjo in zakup za nekaj desetletij privat konzorcijem (seveda ob vnaprej določeni cestnini in gradbeno tehničnih pogojih!), investitor pa se ob tem odloči, kako bo gradil;
- ne uvedete oprtnih vlakov za tovornjake (že eno leto ste minister!)
- ne uvedete PRAVIČNIH CESTNIN za tovornjake, ki 20.000x BOLJ UNIČIJO CESTO KOZ OSEBNA VOZILA;
- ko boste spoštovali to odločitev PRAVIČNEM CESTNINJENJU, se meniva naprej, prav?

PS 2012 sploh ne boste več ne v vladi, ne v javni službi. Nagrebite si denar, saj boste potem morai končno začeti delati privat. A z velikim kupčkom bo lažje!
a-bra-ka-da-bra
# 26.11.2009 ob 23:43
@tadebu, sem opazil, ja, samo takšnih kontrolnih tabel itak nihče resno ne jemlje. Posebej točka b. je zanimiva, ker bi naj vinjete menda ne bile v skladu s smernicami evropske komisije.
Dragoon
# 26.11.2009 ob 23:20

piatim68
p..... vlacic naj si jih kar nekam zatakne...ze to,kar bom moral placati v naslednjih letih za te usrane listke,je sramota....sploh glede na to,da se v ljubljano peljem 3x na leto pa 1x na morje...in to me bo kostalo 100eur....mars,banda skorumpirana....ampak vazn da je lep in da se ves cas idiotsko smehlja...

Če jih uporabljaš 4× letno, ti nihče ne brani, da kupiš tedenske. Pa te cene so edino, kar je evropska komisija sprejela, če želimo še kdaj dobit kej denarja, ker smo zarad zamrznitve 1 leto v zaostanku z gradnjami. Po mojem bi že zato morali tožit Tajanija. Je pa dejstvo, da bo satelit dražji, in bi bila ohranitev vinjet boljša, ampak sčasoma bo šla na to celotna EU, pa bomo mi težko ostali na svojem :/
adnan1984
# 26.11.2009 ob 23:09
To še ni problem- tuki se da še zaslužit na škodo državljanov; nažalost tak je in tak bo!
Da ne bodo še uvedl satelitsko cestninjenje regionalnih cest in makadamskih priključkov?
falco
# 26.11.2009 ob 23:02
Satelitsko cestinjenje je protipravno. Če ne storim nobenega kaznivega dejanja me nima nihče pravice nadzorovati kdaj in kje se vozim. To bi se moralo zatakniti že v štartu!
konkec
# 26.11.2009 ob 22:41
km je bil že prej nekje 11 centov za osebni avto zdaj so še malo podražili, na nekje 14 centov, to je pa ful preveč.....po moje še tega sistema dolgo ne bo, so že leta 2008 obljubljali, pa kako bodo tujcem pošiljali položnice v tujino....
prepovz
# 26.11.2009 ob 22:06
Pa ti si mali razvajen otrok, ki ima starše (Slovence) za norce!
Bobr
# 26.11.2009 ob 22:00
Upam da se to ne uresniči ker bo zame velik strošek. Ali pa da bo vsaj cena sprejemljiva. Je pa tak način najpravičnejši pa če priznamo ali ne.
Skippy
# 26.11.2009 ob 22:00
Kolikokrat bomo še državljani plačali te avtoceste? Avtoceste so naše, zakaj še jih potem moramo drago plačevat? Vinjete so bile čisto dobra rešitev, saj omogočajo obnovo avtocest in odplačevanje kreditov.
tadebu
# 26.11.2009 ob 21:39
ljudje preberte si gradivo
minister laže glede učinkov

6. Presoja učinkov in usklajenost vladnega gradiva

II. Izjavljam, da predlagano gradivo:

a)
nima učinka
na javnofinančna sredstva v višini, večji od 40 000 € v tekočem in naslednjih treh letih
b)
nima učinka
na usklajenost slovenskega pravnega reda s pravnim redom Evropske unije
c)
nima učinka
na postopke oziroma poslovanje javne uprave/pravosodnih organov s strankami (državljani in pravnimi osebami) oziroma na obveznosti strank do javne uprave (administrativna bremena)
d)
nima učinka
na gospodarstvo, na obseg državnih pomoči
e)
nima učinka
na okolje
f)
nima učinka
na socialni položaj posameznikov

Gradivo je usklajeno z Ministrstvom za finance, Uradom Vlade RS za makroekonomske analize in razvoj ter Službo Vlade RS za zakonodajo.

dr. Patrick Vlačič

MINISTER
minnaema
# 26.11.2009 ob 21:30
....PRAVIČNO & dosledno, pa tudi pošteno zraven.
Cestnino naj se plačuje toliko kolikor je rabiš oziroma obrabljaš.
"S..VINJETE so dejanja NEpravičnosti, saj nekateri so stalno na cesti od jutra pa do mraka pa plačujejo enako obrabo avtoceste oziroma cestnine, kakor oni, ki so le nedeljski vozniki.
& ko sem na besedi bi bilo VRH GLAVE DOVOLJ 7 eurov za tedensko vinjeto ja za dva avtomobila pa 14 oziroma 15 EUR, tako NEBI bilo oderuško, ker tisti, ki rabi tedensko vinjeto se zares ne vozi po avtocesti vsaki dan od jutra do mraka to je to in Lp
veteran_91
# 26.11.2009 ob 21:29
Ne glede na to ali je sedaj veljavni način pobiranja cestnine najpravičnejši, je pa z vidika mobilnosti delovne sile in s tem zmanjšanja razlik med regijami najprimernejši. V Nemčiji ni noben problem oddaljenost delovnega mesta 50 ali 60 Km. To je tam popolnoma normalno.

Pri nas se je pospešeno selitvev delovne sile na relaciji vzhod- zahod razmahnil šele po ukinitvi pobiranja cestnin in uvedbi vinjet . Pred tem takšne gibljivosti delovne sile ( ki jo Slovenija kot država vsekakor potrebuje) pred uvedbo vinjet ni bila ekonomsko vzdržna glede na višino cestnin ki je dosegala najmanj 50 % cene goriva na prevožen kilometer. Torej je najava gospoda ministra o prehodu na elektronsko cestnijenja poplnoma preuranjena, saj se mora o tem poenotiti tudi druge države EU.

Ne glede na vse, pa tudi pri elektronskem cestnjinjenju le-to ne more preseči 10 % vrednosti porabe goriva za prevoženih 20 000 Km na letni ravni za povprečno porabo osebnega avtomobila 7 l . Torej znesek cestninjenja ne more preseči vrednosti 0.007 Eura na prevožen kilometer. Treba je upoštevati, da vozniki z prevoženimi 20.000 km ali več bistveno več prispevajo v državno blagajno skozi trošarino in DDV za gorivo kot pa tisti ki prevozi letno 2000 Km . Zato menim da vinjetni sistem niti ni tako nepravičen, kot zgleda na prvi pogled.

Sicer pa bo uvedba elektronskega cestnijenja šele leta 2014 ali še kasneje, ko bo SD-jeva vlvlada skupaj z vsemi ministri že krepko na smetišču zgodovine. Ne glede na to kakšne načrte ima vlada s z cestninjenjem, dejstvo je da lahko glede na enormno povečanje cene goriva na račun trošarin v enem letu si je vlade že po enem letu zanisljivo zapečatila svojo usodo. Ob 3X večjih povprečnih plačah v Avstriji kot Sloveniji, je cena goriv po enem letu v Avstriji nižja kot v Sloveniji. In sedaj je problem 600 Evrov minimalne plače. Čas je za revolucijo !!!
ism
# 26.11.2009 ob 20:55
Če se hvalijo, da bodo pobrali precej več denarja, potem bo novi način logično precej dražji. Tako kot novi davki na nepremičnine, ki poberejo precej več davka, obdavčitev pa se ne bo povečala. Kako?
matvec
# 26.11.2009 ob 20:25
Vinjete je zrihtala JANŠEVA vlada, ker si je s tem kupovala glasove na volitvah, tam kjer so avtoceste se jih splača imeti za druge pa so strošek
blef
# 26.11.2009 ob 19:24
Tehnično pa bo cestninjenje izvedlo podjetje UltrA - GraB?
asmas
# 26.11.2009 ob 19:20
čez 4 leta bo vlačič to kar je bil pred izvolitvijo
navaden glasbenik
to mu gre dobro od rok
Korejka
# 26.11.2009 ob 18:52
Vinjeta mi ni všeč :(
mastermk
# 26.11.2009 ob 18:45
Le katero podjetje bo tu zraven?
Tuhtamo, tuhtamo,

Tuhtamo,tuhtamo

tuhtamo aha

Ultra.

Ne ultra,

Ne ne

Margento ultra.

Aha.
trihermes
# 26.11.2009 ob 18:33
ja vinjete zakaj če so lahko vredu in poceni (poceni pod to vlado ni mogoče ker je socjalna naj bo slovenec ali tujec za 1 leto plača isto je tko)

Le katero visokotehnološko bo dobilo ta posel

Razpis za elektronsko cestninjenje bo po Vlačičevih besedah pripravljen tako, da ne bo dajal prednosti nobeni tehnologiji.

Nobeni ali pa samo tisti kjer je znan lastnik, ki kot minister skrbi da slovenska znanost napreduje toliko kot ultra tehnologije "posvoji" in ne več. Saj kaj pa bi znanost in industrija počela skupaj.
Jado
# 26.11.2009 ob 18:29
Zakaj imajo Avstijci že lep čas vinjete in nič jih ne gane menjati ?
roli
# 26.11.2009 ob 18:24
Zelo rad bi videl,da bi ti iz SD s Potrčem na čelu,ki se
borijo za pravičnost, nastavili tudi pravično ceno
glede na uničevanje ceste.Torej mora biti vinjeta za
osebni avto toliko cenejša od tovornjakarske,kolikor manj
osebni navto uniči cestišče. (nekaj 10 000 krat)
Le s poštenim vinjetnim cestninjenjem bomo spravili
promet iz nevarnih lokalnih cest na varne avtoceste.
Seveda si izmišljujejo drag drag satelitski sistem,da bo
ja postrani padlo veliko v kak žep,(morda Golobičev) narode pa najebal.
Oh veliko je aspektov pametne in racionalne družbe.
Samo kvazi levi so tu daleč od logike. Skrbijo le za titovski život.
vidim
# 26.11.2009 ob 18:21
Cestninjenje glede na prevoženo razdaljo na avtocesti je najpravičnejše. Posledčno povečanje prometa na vzporednih magistalnih cestah bo zanemarljivo.

Prepričan sem da satelitsko cestninjenje ne bo v igri zaradi prevelikih stroškov, predvem zaradi obveznega nakupa naprav.
spf xxii
# 26.11.2009 ob 18:19
prekleti lopovi pohlepni, upam, da boste vi čim prej zgodovina, gnoji antislovenski
bilbo
# 26.11.2009 ob 18:07
bomo se pa spet vozili po magistralkah.
Kluzo
# 26.11.2009 ob 17:42
Tudi ti Vlačič, tudi ti.
nenn0
# 26.11.2009 ob 17:26
Pa kaj tale tip sanja, da bi lahko dobili 45-70 miljonov več na leto? Seveda, če bi se ljudje normalno naprej vozili po AC, kot da se ni nič zgodilo. Sam to ne bo tako, ljudje se bodo selili na lokalne ceste. Zaslužek bo kvečjemu enak, da ne govorimo, kako se bo zmanjšala prometna varnost. Sam to seveda itak nikogar ne zanima, oni razmišljajo ozko in samo, da se bo tržilo...pol pa spet glumijo koliko državo stane ena prometna nesreča
primmy
# 26.11.2009 ob 17:09
ha ha! Čez 4 leta ja! Fantje se sploh ne zavedajo kaj pomeni satelitsko cestninjenje in kolk denarja za sabo to potegne! In zadeva mora biti nekako vgrajena v avto a ne? Kdo bo to vgradil? In kolk bo treba plačat za napravo? Kaj je tukaj s tujci? Ostanejo na vinjetah? Vrjetn da ja. Kar pomeni da vinjetarji ostajajo in so še vedno strošek države, itd, itd,...
metaleta
# 26.11.2009 ob 17:07
Franzz,
cena naj vas ne skrbi. Zagotovo bo taka, da bo večino voznikov spet pognala nazaj na regionalne ceste!!!
metaleta
# 26.11.2009 ob 17:06
Naslov "Vinjete v zgodovino" , ot da se bo to zgodilo že leta 2010 , v resnici pa naj bi se zgodilo šele čez dobra 4 leta. Če bo pa to res al pa ne , je pa še veliko vprašanje. Važno pa je ,da se bo nekdo lahko že ves ta čas denarno napajal iz tega naslova , mar ne??
naivnež
# 26.11.2009 ob 17:03
Če bo Vlačič še dolgo minister za promet potem tudi elektronskega cestninjenja še ne bo kmalu,odkar je on minister za promet se ceste skoraj ne vzdržujejo več,da ne govorimo o kakšni novogradnji avtoceste,ki bi se pričela v njegovem enoletnem mandatu,tudi to je prispevek k padcu,ki je 8%.
TomoK
# 26.11.2009 ob 16:56
Pazite!
Saj sploh ne gre za promet.
Gre za to, da bo njihova sodrga služila.

Mafija!!!!!!!!!!
kralj matjaž
# 26.11.2009 ob 16:48
Vinjeta je odlična zadeva. Za tank dobro sedaj za dva tanka bencina je avtomobile spravila z regionalnih cest na avtoceste. Večina Slovencev ji je nenaklonjena, ker so prej te avtoceste lahko uporabljali zastonj. Sedaj pa morajo plačati. Glede na skoraj dokončan avtocestni križ, nekomu iz Primorske, Gorenske, Dolenske, Štajerske in prekmurja ne verjamem, da avtocesto uporablja samo enkrat na leto, ko gre na morje. Ampak sem prepričan, da se sploh ne zaveda da vsake toliko časa pač zapelje nanjo.
Sedaj pa bodo spet spreminjali režim. Seveda najprej z elektronsko vinjeto, ki ne bo priviligirala, nobene tehnologije. Dam roko v ogen, da bo posel dobila Ultra. Nato pa še satelitsko cestninjenje. Tisti, ki govorijo, da jih bodo sedaj lahko cel čas nadzirali, najbrž nimajo mobitela.
Mislim, da bi pač avtomobili morali plačevati neko simbolično ceno za uporabo avtocest in bi pravi vir financiranja moral biti tovorni in tranzitni promet.
a-bra-ka-da-bra
# 26.11.2009 ob 16:46
Ovčke, gospodar bo vsak trenutek vedel kje ste... Jeb...š ceno prevoženega kilometra, tu gre za veliko več.

Odvisno od izbrane tehnologije, in tu bi pa razpis le moral dati prednost takšni, ki inherentno ohranja zasebnost. Če so podatki o poti shranjeni samo v škatlici, ki je v vozilu, in se v centralno bazo pošilja samo kumulativa, je to s stališča ohranjanja zasebnosti odločno bolje kot če v zbirni center gredo podrobni podatki o poti. Ne glede na zaščitne protokole so v tem primeru podatki centralno zbrani, in seveda vabljivi.

Se pa bojim da bo prevladal interes države (centralno zbiranje podatkov) nad interesom državljanov (razdrobljeni podatki, shranjeni v vozilih), in nam bo to prodano kot "izbira cenejšega ponudnika".
fredperry
# 26.11.2009 ob 16:45
papiga..jaz priznam, nimam luksuznega avtomobila, pa niti nimam denarja, da bi podpiral tak sistem plačevanja in se bom brez težav vozil po magistralki, pa tudi parkirnin ne bom plačeval, samo zaradi tega, ker Janković ni sposoben voditi LJ in si je nakopal debele dolgove.
Svasko
# 26.11.2009 ob 16:38
nič novega... vinjete so bile le kost za glodanje...
melanholik
# 26.11.2009 ob 16:35
Najbolj pravilno in pravično. Zadevo popolnoma podpiram.
solinar
# 26.11.2009 ob 16:31
ker tej vladi ni jasno, da ne morejo samo jemat ljudem, ampak morejo tudi kaj dat, d abi lahko vzeli in nekje bo enkrat počilo in to konkretno.

Sedaj jemljejo vsem tistim, ki za par sto km na leto plačamo polno vinjeto !!!
papiga
# 26.11.2009 ob 16:30
Pa če nimate denarja za cestnine,se pač ne vozite. Ali bi 5 % uhrnih slovenceljnov ali pa tisstih, ki imajo za drag avto nimajo pa za parkirišča in cestnino, res rado diktiralo vse v tej državi. Pejte no. Čiso nič vam ni prav.
bejekovas
# 26.11.2009 ob 16:28
Ovčke, gospodar bo vsak trenutek vedel kje ste...

Jeb...š ceno prevoženega kilometra, tu gre za veliko več.
borisp
# 26.11.2009 ob 16:26
Veliki brat nas hoče spremljati!!!
Pa ljudje dejte začet razmišljati malo o vseh možnih zlorabah in hkrati o svoji zasebnosti....a smo res taki loleki?
fredperry
# 26.11.2009 ob 16:26
mirora, se strinjam, dvakrat do trikrat več bom sam verjetno mogel plačat, kot plačam sedaj, to pomeni, da se bom pač prisiljen vozit na magistralni cesti, razen v izrednih situacijah in kar je še najhuje je to,da verjetno človek sploh ne bo imel vpogleda v stanje koliko denarja je že zapravil, denimo po 3 mesecih vožnje po avtocesti.
In kaj bo poanta vsega tega?Polnjenje proračuna in več smrtnih žrtev na cestah, ker tej vladi ni jasno, da ne morejo samo jemat ljudem, ampak morejo tudi kaj dat, d abi lahko vzeli in nekje bo enkrat počilo in to konkretno.
rea
# 26.11.2009 ob 16:20
No, zdaj sem šla celo brati to vladno gradivo (link v članku). Elektronsko cestninjenje bo zajemalo avtoceste in hitre ceste, cestna taksa torej ostaja.
izo
# 26.11.2009 ob 16:14
solinar, zastonj se je prej vozilo po obveznici ;)
Matrovski
# 26.11.2009 ob 16:13
2014... torej realno gledano nekje leta 2025
mirora
# 26.11.2009 ob 16:12
To elektronsko cestninjenje nas bo obralo do kosti, tisti , ki se dosti vozimo po AC bomo po moje v enem mesecu plačevali kolikor sedaj v enem letu.
z67
# 26.11.2009 ob 16:10
bo treba spet kaksen referendum. ali pa blokada cest. država je naša , ne pa od k..... ministrov
solinar
# 26.11.2009 ob 16:06
Kaj je žabarčki? Sedaj vam paše, da ze zastonj vozite.
Vsak naj plača kolikor se vozi po AC. Edino to je pravično.
JohnMichxx
# 26.11.2009 ob 16:02
Ali ne bo to ultimativni veliki brat?
"Nadzorni center" bo v vsakem trenutku vedel za vsakega kje je in kje se je premikal...
Ustavno? Seveda! Saj je Evropsko! Če pa ni, pa še bo! :)
izo
# 26.11.2009 ob 15:58
dragon ball, dej malo preveri zgodovino teh vinjet ipd, preden na pamet tolčeš..
dragon ball
# 26.11.2009 ob 15:53
Kekec,t ale vlaćić.Vinjete so kao začasne. Me zanima, če majo tud Avstrijci začasne vinjete. Koliko pomnim, jih majo že zelo, zelo dolgo in jim niti na kraj pameti ne pride, da bi jih ukinili. Tu pri nas pa neki samovšečni pizdun igra svojo igro....
serpent
# 26.11.2009 ob 15:53
Kar nekaj, če že hočejo uvesti elektronske vinjete naj omogočijo tudi letno elektronsko vinjeto, s katero se boš lahko vozil koliko boš hotel po naših AC, za tiste voznike, ki smo 90% na AC. Za ostale, ki redko uporabljajo AC pa naj imajo elekronske vinjete ki bodo delovale podobno kot ABC kartice.
rea
# 26.11.2009 ob 15:52
Ja ne vem za kaj bo šlo, samo napisala sem, o čem so potekale razprave. Niti ne vem ali bo cenejše ali dražje ... Moti me nadzor nad vožnjo, upam, da bodo dobre varovalke pri tem. Vozili se bomo pa tako ali drugače ...
ssecnik
# 26.11.2009 ob 15:50
In zakaj niso potalali ABC kartic,saj jo je imelo že pol vozil.
fredperry
# 26.11.2009 ob 15:47
reea, aha, torej se bodo šli dobesedno krajo, hvala lep, pa avta pač ne bom imel, heh, bodo okoljevarstveniki zadovoljni.
rea
# 26.11.2009 ob 15:45
Kolikor se spomnim razprav, naj bi satelitsko cestninjenje bilo enotno po celotni EU, vključevalo pa naj bi avtoceste in magistralne ceste, posledično pa bi se ukinilo plačevanje cestne takse pri registraciji vozila.
piatim68
# 26.11.2009 ob 15:45
p..... vlacic naj si jih kar nekam zatakne...ze to,kar bom moral placati v naslednjih letih za te usrane listke,je sramota....sploh glede na to,da se v ljubljano peljem 3x na leto pa 1x na morje...in to me bo kostalo 100eur....mars,banda skorumpirana....ampak vazn da je lep in da se ves cas idiotsko smehlja...
fredperry
# 26.11.2009 ob 15:44
Satelit lahko vidi na magistralke, ampak magistralke plačujemo na drug način, kot pa avtoceste, to nima nobene zveze.
luka ki muka
# 26.11.2009 ob 15:42
@fredperry
Saj satelit vidi tudi na magistralke! Če bo kazalo, da je treba rešiti še par obubožanih menedžerjev, bomo plačali tudi za vožnjo po njih.
strojtech
# 26.11.2009 ob 15:42
A ni najbolše, da je čim več prometa na avtocestah, ki so kao najbol varne? Vinjete so spravile ljudi na avtoceste, elektronsko cestninjenje pa nas bo spet dol z avtocest.
tigr1924
# 26.11.2009 ob 15:40
Že na bencinu služijo ogromne vsote zdaj pa bi radi še na cestninah!
tigr1924
# 26.11.2009 ob 15:40
1 cent na kilometer drugače pa naj ostanejo vinjete!
fredperry
# 26.11.2009 ob 15:39
pa še trikrat jih boste podražili do tačas, kaj ne Vlačič?Ni panike, ti se samo pojdi satelitsko cestninjenje, se bo pa pač povečal promet na magistralkah in regionalkah, jaz imam čas.
izo
# 26.11.2009 ob 15:37
že v začetku je bilo napovedano, da so vinjtet le začasno rešitev do uvedbe satelitskega cestninjenja (ki bo po mojem najdražja varianta, ampak pustimo to zdej). nikdar nobenemu prav..
JohnMichxx
# 26.11.2009 ob 15:34
4 x 100 = 400€ od mene za odpravnine ki bodo glih čez 4 leta na DARSu. Hvala minister!
Altair
# 26.11.2009 ob 15:33
bom verjel ko bom leta 2014 videl. Bojim se, da bo prej zgrajen drugi blok NEK.
džeri
# 26.11.2009 ob 15:33
Vlačić bo takrat tudi zgodovina
franzz
# 26.11.2009 ob 15:32
Mene zanima cena za prevoženi kilometer.
kocbek
# 26.11.2009 ob 15:31
Vlačič bodi raje tiho.
borisp
# 26.11.2009 ob 15:27
hočemo vinjete!
Kazalo