Slovenija

Poudarki

  • "Daleč od tega, da bi jim lahko kakor koli pomagala."
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 11 glasov Ocenite to novico!
Cveta Zalokar Oražem
'Daleč od tega, da bi jim lahko pomagala,' je po zaslišanju dejala Cveta Zalokar Oražem. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Zalokar Oražmova že drugič zaslišana v zadevi Patria

Zaslišanje vidi kot pritisk na novinarje in kritične politike
12. oktober 2009 ob 13:42
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Zaslišanje ni naključje in je povezano z mojo kritiko dela tožilstva, je po zaslišanju v zadevi Patria dejala poslanka Cveta Zalokar Oražem, ki je pričala kot občanka.

Poslanka Zaresa je pojasnila, da je bila v zadnjem mesecu že drugič zaslišana na vrhovnem državnem tožilstvu in da je tudi tokrat ponovila to, kar je povedala že na prvem zaslišanju. To pa je, da so bile vse informacije, ki jih je izpostavila na seji odbora DZ-ja za notranjo politiko 8. julija, povezane le s tem, kar je izvedela iz medijev. Cveta Zalokar Oražem zato zaslišanje vidi kot izvajanje pritiska na novinarje in kritične politike. Dodala je, da bo tudi vsa nadaljnja zaslišanja jemala kot šikaniranje in pritisk nanjo. Presenečena je, "da se delo tožilstva usmerja v novinarje in kritično politično besedo", medtem ko se s ključnimi akterji v zadevi Patria po njenem mnenju še vedno nihče ne ukvarja resno.

Zalokar Oražmova upa, da bo tudi tožilstvo, podobno kot v zadnjem času policija, začelo delati resno in sodelovati z drugimi, predvsem z ljudmi iz Finske. Kot je poudarila, bi tožilstvo svojo energijo v zvezi s tem moralo usmerjati k akterjem afere oz. mešetarjem z orožjem.

Poslanko Zaresa so na pričanje na državno vrhovno tožilstvo povabili kot občanko - kar pomeni, da je bila zaslišana kot oseba, ki bi lahko dala potrebne podatke o kaznivem dejanju.

Na vprašanje, ali je beseda tekla tudi o uhajanju dokumentov iz tožilstva, je poslanka Zaresa odvrnila, da ne. Je pa povedala, da so jo nekateri opozorili na možnost, da bi lahko imelo tožilstvo namen prek popolnoma drugih vsebin priti do vpogleda v njene telefonske pogovore.

Predmet zaslišanja izjava o založeni depeši Interpola
Poslanka je sicer na omenjeni seji med drugim dejala, da se je depeše Intarpola skrivalo namenoma in da njihova založitev ni bila napaka, vprašanja drugega zaslišanja pa so se nanašala na to, ali lahko to izjavo podkrepi. "Še vedno mislim, da to ni bil slučaj, seveda pa daleč od tega, da bi jim lahko pomagala," je po zaslišanju dejala poslanka.

Kot je znano, je avtrijski Interpol slovenskemu v zvezi s preiskavo zadeve Patria poslal depešo, v kateri naj bi bila zapisana informacija o nakazilu provizije Patrije na račun podjetnika Wolfganga Riedla in nakazila na račun Walterja Wolfa. Slovenija je Avstrijcem odgovorila z več kot enoletno zamudo.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
skitnica
# 13.10.2009 ob 15:27
NEKOGA JAJCOGLAVI TUKAJ PLAČUJE,DA BI BRISAL KOMENTARJE,HVALA ZA BRISANJE!
kalopteriks
# 12.10.2009 ob 21:06
Kdor ima velika usta je gotovo nekaj prispeval.
Ribiič
# 12.10.2009 ob 20:54
Cvetin 22-letni sin je postal glavni mendžer NK Domžale (ha, ha) katerega predsednik je njen mož, ki je v času županovanje Cvetke zgradil nov stadin z občinskim denarjem ... V Domžalah sicer stanuje tudi Drago Kos, a o korupciji o kateri čivkajo vrabci na strehi Kos nič ni sliši, je pač svoje vrste tič.
kralj matjaž
# 12.10.2009 ob 20:33
Levico daje preganjavica. Javno govorijo o korupciji, podkupninah, kaznivih dejanjih policije, tožilstva, bivše vlade. Če to govoriš javno je popolnoma jasno, da te bodo organi pregona poklicali na zaslišanje. Sedaj pa sanjajo o nekem napadu tožilstva na politko.
Kluzo
# 12.10.2009 ob 20:13
Ja, ja, kdor obrekuje in govori laži, je ZARES bogi.
sunshine girl
# 12.10.2009 ob 19:31
Glede na njene izjave pričakkujem tudi odziv tožilstva, ker to je pa že noro, da lahko kar tako povprek obtožuje....se mi zdi, da ne razume čisto dobro delovanja tožilstva in policije, če lahko izusti takšno neumnost "tožilstvo svojo energijo v zvezi s tem moralo usmerjati k akterjem afere oz. mešetarjem z orožjem. "...ja saj zaradi tega so jo pa zaslišali, saj je govorila, da ima neke dokaze al kaj...zdaj se pa izgovarja na medijsko resnico....ja in smo tam. Medijska resnica Patria je daleč od resnične resnice. Slovenski mediji in novinarji se bodo morali osvoboditi vpliva politike in pisati tako, kot je res...
JAKŠA
# 12.10.2009 ob 18:47
Ponos, če bi poznal Cveto tako kot jo njeni sokrajani, bi tudi ti rekel, da je ona zadnja, ki lahko kritizera in opominja. Pa naj kritizera Pahorja Janšo ali pa koga drugega.
naivnež
# 12.10.2009 ob 18:45
Tale je pa prava "Cvetka",ki na podlagi lažnivih medijev naprej trosi neumnosti,to pa je za Zalarja zadostni razlog,da lahko izvede izredni nadzor na tožilstvu, jao kakšna država je to,da ima tako brihtne poslance in ministre.
V_n_u_k
# 12.10.2009 ob 18:16
Cvetka ni bila dirkektno izvoljena za poslanko .Nje so se usmilili ter tistega pred njo postavili še na višje mesto kot mu je po mnenju volilcev pripadalo .Cvetka se pa zdaj obnaša kot ,da je dobila 99% glasov na volitvah lani .Golubičeve laži dobro podpira ,zato se ji ne bo nič ".hudga zgodl ".
PONOS
# 12.10.2009 ob 18:03
Dejmo si nalit čistega vina,prosim.
-Interpol pošilja depeše
-na generalnem državnem tožilstvu depeše založijo
-odkrije se, da se je depeše založilo za pol leta
-odgovornega Privška se umakne
-odgovorni Privšek pride nazaj saj je primer zastaral WTF!!
-na zagovor se pokliče Zalokar Oražmovo ker je povedala, da so se depeše namerno založile ,kar si misli 99%državljanov.Edino imbecili ne.
Kaj počne generalna državna tožilka Barbara Brezigar ?
buahahahah pa kakšna je to banana država?
upokojenec
# 12.10.2009 ob 17:12
Sedaj se izgovarja, da je to zvedela iz medijev in kdo sedaj pritiska na novinarje. Takšni so ti "ZARES" poštrnjaki, ki se kar naprejj nekaj lažejo in obtožujejo druge oni pa so vedno najbolj pošteni.
stanislavko
# 12.10.2009 ob 16:48
Ali je to mogoče,da so tega zmeneta poklicali na zaslišanje ??? In kar naenkrat je ona to čitala v medijih....kakšna preproščina !!! Sram me je,da imamo take poslance !!! Verjetno ji je to naročil Golobič,da afne gunca po parlamentu....no saj je vskočila itak kot rezerva,saj jo je narod-volilci že zdavnaj prečitali !!!
Cicibanka
# 12.10.2009 ob 16:44
Če je pa Cvetka "cvetka", je pa to druga stvar. Naj jo stisnejo za to.
domačinka
# 12.10.2009 ob 16:44
Edino pravilno, da je bila Cveta zareslažnivka zaslišana, naj pokaže argumente ali papirje za do sedaj svoje ZARESLAŽI. Gobcat pa lagat zna vsak butl, pa ne rab bit iz Domžal.
Če se izkaže, da so Cvikeraš, Cvetka in Anderlič razširjali laži, jih je treba takoj zapret.
blef
# 12.10.2009 ob 16:42
Zato pa g. Zalokar Oranžen obvlada nogiranje
mare3912
# 12.10.2009 ob 16:42
Jej, Cvetka!
nc nc nc nc nc nc.
Cicibanka
# 12.10.2009 ob 16:38
Če nekdo trdi, da je založil takšno depešo, se očitno norčuje iz vseh. Depeša je bila o zelo znanih ljudeh in če človek ni bil popoln kreten, bi moral vedeti, kakšne bodo posledice. (že to je sumljivo, da so bile tako blage). Zanima me tudi koliko takšnih depeš dobijo in kakšen procent se jih izgubi.
Sramota!!! Če je človek založil depešo, bi moral biti brez pardona odpuščen, če pa krije koga drugega, si je pa sam kriv.
dimež11
# 12.10.2009 ob 16:29
Da, to je ta sin.
xptr
# 12.10.2009 ob 16:14
Ali je to isti sin, ki je tudi postal glavni menedzer pri NK Domzale?
Namesto Djuranovica, se mi zdi.
Ni cudno, da fuzbal v Domzalah propada.
Da je Cvetkin moz predsednik NK Domzale pa tako vsi vemo,
zato je sin vsekakor pri svojih 22 letih dozorel za to funkcijo...
JosifNovak
# 12.10.2009 ob 15:55
Lahko pa tudi pove o gradnji nepremicnin ki jih gradijo na prej nezazidljivih pracelah v domžalski občini. Investitor je podjetje katerega lastnik je njen 22 letni sin.

Cvetka, sram me je da si iz Domžal....
blef
# 12.10.2009 ob 15:33
Spoštovani g. predsednik Vlade, poskusite vladati sami, zjutraj kupite časopise, nekaj malega prečitajte in se na podlagi prebranega odločajte o potrebnih aktivnostih. Enak sistem delovanja bi tudi lahko uvedel parlament!
Anonimni12
# 12.10.2009 ob 14:34
a ona je pa prvorazdredna drzavljanka in je ne smejo nikoli zaslisati? Dokler drugo politicno opcijo je pa vse fair, ane?
mihas
# 12.10.2009 ob 14:29
Vsi so toliko vedeli o zadevi patrija in kdo je vpleten, kdo je kaj dobil... Ko jih pa tožilstvo pokliče, da bi še njim povedali zaresno resnico, je pa to politični pristisk. Skrajni čas bi že bil, da razni Cvikli, Oražmove, Andreliči,... kakšno obtožbo tudi dokažejo na sodišču. Če se jih pa ne dokaže, so pa to klevete, obrekovanja oz. lažne obtožbe...
franzz
# 12.10.2009 ob 14:24
Cvetka je zares ena cvetka, seveda v negativnem smislu. Preiskavo bi bilo potrebno narediti v celotnem ZARES-u in tudi od Cvetke možu, predsedniku NK Domžal-e.
chicago
# 12.10.2009 ob 14:00
Cveta, kdor drugemu jamo koplje...
chicago
# 12.10.2009 ob 13:58
Konec je z lažnivci! Kradla si informacije in sedaj boš šla v zapor! Čisto lepo po zakonih in po pravni državi!
zmaga
# 12.10.2009 ob 13:56
Povej, Cvetka, kdaj NAPAKAŠ! Ali takrat, ko govoriš o plačilu dela svoje hišne pomočnice ge. Olge ali takrat, ko govorijo o Krtini ali takrat, ko povzemaš medije. Si morda, Cevtka, že slišala za tole: "Vsak je nedolžen, dokler se mu ne dokaže krivda". Ti pa kar iz medijev povzemaš vso resnico. Bravo, Cvetka, bravo. Take rabimo, da bodo Slovenci še bolj lačni in nezaščiteni. Tega, kar tebi pritiče, pa jaz nisem zvedel iz medijev, pač pa od ljudi iz Domžal in okolice. Kaj sem zvedel, te zanima: to, da si glupa. Ampak tega ne trdim jaz, to sem zvedel.....
Kazalo