Šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.2 od 21 glasov Ocenite to novico!
Luka Dončić je na prvi tekmi dosegel 12 točk. Sergio Llull (desno) 14. Foto: EPA

Dodaj v

Baskonia prizemljila košarkarje madridskega Reala

Drugi domači poraz Reala v letošnji sezoni
13. junij 2018 ob 23:04
Madrid - MMC RTV SLO

Košarkarji Baskonie so dobili prvo tekmo finala španskega državnega prvenstva proti Realu iz Madrida (90:94) in gostiteljem prizadejali šele drugi domači poraz v letošnji sezoni.

Baskonii je tako uspel prvi "brejk". Baski so s čvrsto obrambo ustavili Madridčane, v končnici pa z mirno roko s črte prostih metov dosegli odločilne točke, ki so jih potegnile čez ciljno črto.

Luka Dončić je na prvi tekmi odigral 29 minut in 7 sekund, v katerih je z metom iz igre 4/13 dosegel 12 točk, podelil 4 podaje in dobil 6 skokov. Najboljši strelec tekme je bil Jaycee Carroll z 20 točkami, pri Baskonii jih je največ dosegel Luca Vildoza (16).

Real po -7 izenačil do odmora
Košarkarji Reala so tekmo začeli solidno, nato pa so počasi, a vztrajno začeli popuščati v obrambi, kar so gostje iz Vitorie-Gasteiza hitro izkoristili in si sredi druge četrtine nabrali prednost +7 (24:31), ko je zadel branilec Matt Janning. Sledila je minuta odmora, na zahtevo domačega trenerja Pabla Lasa, po kateri so gostitelji začeli vrnitev. Najprej je Jaycee Carroll zadel za tri, do odmora je Real z delnim izidom 17:8 rezultat izenačil (39:39) – izenačujoči koš je dosegel prav Dončić tri sekunde pred sireno.

Carroll vlekel Realov voz
V nadaljevanju so se Baski spet nekoliko odlepili od nasprotnika, tretjo četrtino so po zaslugi Janninga in Rodrigueja Beauboisa sklenili z delnim izidom 7:0 in vodstvom +9 (58:67). V zadnji četrtini je Realov voz naprej vlekel Carroll, po zaslugi katerega je kraljevi klub (ob)držal stik z nasprotnikom, prvo vodstvo je ekipi v belem po dolgem času slabe tri minute pred koncem prinesel Jeffery Taylor (81:79).

Gostom se v končnici roka ni zatresla
Končnica je bila izjemno napeta, ekipi sta točke dosegali predvsem prek prostih metov. Še posebej gostje, ki so bili zelo natančni, gostitelje pa sta s trojko v zadnjih sekundah v igri za zmago obdržala Sergio Llull in Carroll (90:92), a za vrnitev oziroma preobrat jim je zmanjkalo časa.

Liga Endesa, finale

Prva tekma:
REAL MADRID - BASKONIA 0:1
90:94 (17:19, 22:20, 19:28, 32:27)
Carroll 20, Llull 14, Dončić (met iz igre 4/13, za tri 0/5, 6 skokov in 4 podaje v 29 minutah) in Tavares po 12; Vildoza 16, Poirier 13, Timma in Shengelia po 12, Voigtmann in Beaubois po 11.

Druga tekma, petek ob 22.15:
REAL MADRID - BASKONIA

Tretja tekma, nedelja ob 18.30:
BASKONIA - REAL MADRID

Morebitna četrta tekma, torek, 19. junija, ob 21.00:
BASKONIA - REAL MADRID

Morebitna peta tekma, petek, 22. junija, ob 21.00:
REAL MADRID - BASKONIA

V krepkem tisku je izid v zmagah. Igrajo na tri zmage po sistemu 2-2-1.

M. L.
Prijavi napako
Komentarji
bittkonj
# 13.06.2018 ob 23:33
@lukace5 ti si par mesecev ja hahaha...ma kaki loj si ti hahaha, čudi me, da se ne odpraviš v madrid in mu malce namigneš, kako in kaj morajo početi profesionalni košarkarji, verjetno bi danes gledali povsem drugega lukata, še je čas lukace5...
Bošty
# 14.06.2018 ob 00:20
Kljub temu da je Dončič to tekmo zgrešil ogromno metov je imel še vedno nekaj enkratnih podaj. Dončić ni elitni napadalec, tricaš ali obrambni igralec, on je elitni playmaker. Najbolje zgleda takrat, ko lahko organizira napad. To tekmo je pa skoraj ves čas igral na trojki. Na enki sta igrala Campazzo in Llull, na dvojki pa Causeur in Carroll. Zato se lahko zgodi, da mu bo zelo težko v NBA če bo moral igrat bolj klasičnega small forwarda. Če bo šel v ekipo kjer bojo že imeli glavnega playmakerja, potem verjetno nima šans, da naredi boljšo kariero od Dragiča. Če ga bojo pa uporabljal tako kot Phila uporablja Simmonsa, potem bo pa mogoče kdaj tudi All Star.

Če pa igra še s kakšnim playem, pa rabi playa ki lahko zadane tudi kakšno trojko. Ko igra s Campazzom mu ves čas zapirajo raketi, ker igralec ki pokriva Campazza pušča njega samega na trojki in pomaga na Dončiću. Če igra pa z Luullom ali Dragićem, potem pa njihoiv igrali ne morejo po.magat
Kevi
# 13.06.2018 ob 23:48
Ma dej lukace5 ne bluzi. Ima kakšno slabšo tekmo in ja če primerjamo zadnje mesece s tisimi od sept-decembra ima več nihanj, ampak sezona je bila izčrpajoča zanj, polna pritiskov, vseeno pobral vse praktično kar se je dalo glede naslovov, ob tem vas pa večina pozablja da je star šele 19 let in ga kar naprej primerjamo z najboljšimi superzvezdniki na svetu in kak ni na nivoju da igra z njimi. Povej mi kateri 19 letnik je bil v zadnjih 20 letih boljši in dosegel več pri njegovi starosti, imel več tekem, več odgovornosti, več nagrad? Noben, zato nehaj dramatizirat.
patrik39
# 13.06.2018 ob 23:55
Lukace5 se tudi tebi zdi da bi bil Mesicek morda celo zbran pred Luko,ce se ne bi odjavil? Res je precenjen tale Doncic. No,morda pa bo izbran proti koncu in bo padel h GS,tako bo vsaj lahko dobil kak naslov v NBA. Kako verjetno se ti zdi to?
tedi77
# 14.06.2018 ob 06:28
Ne gre samo za to, da je fizično utrujen. Utrujen je psihično. Letos je dosegel praktično vse, kar se je dalo. Najboljši na EP, najboljši v Evroligi, MVP kjer se je pojavil; tole je pa samo še nek dodatek, za katerega glava pravi - ok, saj bo šlo, noge pa nočejo več. Pač bo moralo še enkrat narest "klik". Take serije so najtežje, ko veš, da si boljši, si že v sezoni večkrat dokazal, ampak treba je še enkrat. Ob tem, da je Baskonia napaljena, Real pa popolnoma prazen.
maliP
# 14.06.2018 ob 06:12
Tako slabega meta za tri Real in Luka ne bosta več imela. Ni bila to toliko posledica obrambe Baskonije kot nezbranosti oz nekake izgorelosti Realovih igralcev. Upam da se poberejo in serijo končajo že na 4 tekmi.
bicesniga
# 14.06.2018 ob 07:58
Ponavadi ekipa dela razliko ko ga ni na terenu, tako je bilo tudi na F4 ko je imel v obeh tekmah negativen +/- (-4 proti CSKA in -1 proti Fenerju).

Ja, @lukaco5 in ponavadi igralcu, kjer njegova ekipa dela razliko na terenu, ko ga ni, podelijo naziv MVP F4, še posebej če je 19 let star in je že pobral naziv MVP rednega dela in naziv najboljšega mladega košarkarja...

Saj ne moreš verjet kakšne veleumne bobe so nekateri sposobni skup spravit...:) Ampak hej, smeh je pol zdravja pravijo...sklepam, da si mnenja, da jih bo Baskonia premagala in vzela naslov, podobno kot si trdil za PAO in F4, hahaha znalac.:) ?
bittkonj
# 14.06.2018 ob 00:26
Lep primer padanja % je lebron v koncnici...pa lahko reces kaj ces ampak, da se 19letniku ne bo poznala utrujenost po toliko pomembnih tekmah me se pa ti-veleum ne mores prepricati.
MIRKOKING
# 14.06.2018 ob 07:48
Doncicu na tej tekmi niso sle trojke, zato je veckrat kot ponavadi poskusal s prodori. Vsaj 3x se mu je zgodilo, da je prisel v dobro pozicijo pod kosem in vseeno zgresil. Je pa treba priznati, da se je pod kosem zelo malo piskalo...
robo_7
# 14.06.2018 ob 00:56
Jaz še vedno verjamem, da bo Phoenix "presenetil" in izbral Dončića.
Naj Real zdaj trikrat zapored zmaga, da naš biser pobere še zadnjo lovoriko in da se lahko udeleži nabora.
bittkonj
# 14.06.2018 ob 00:19
@lukace5 verjetno sem jih pogledal vec kot ti, vendar seveda nisem na tvojem nivoju poznavanja kosarke-kosarkarski guru...no vidis se za analizo si odlicen, mislim, da je cas, da postanes njegov osebni trener...ampak nekoc pred davnimi casi sta ravno vidva z qadetom trdila kako +/- in ostala statistika nic ne pomeni...sicer pa ko se imas za taksnega brihtneza, se ti ne zdi logicno, da procenti padajo potem ko odigras toliko pomembnih tekem in to PRI 19 LETIH..glede na to, da si profesor kosarke verjamem, da si ze slizal za prikrivanje oz. "preusmerjanje" pozornosti od pickov in ravno to se dogaja z doncicem v loteriji.
miki_miska
# 13.06.2018 ob 23:14
Met ni šel...ne Luki ne Llulu...morali se bodo zbrati, pokazali so da znajo. Naslednja tekma je must win, potem pa po zmago v Baskonio. Luka pa res s trojkami porazno v letu 2018.
bittkonj
# 13.06.2018 ob 23:09
Verjetno najslabsa lukatova predstava v tej sezoni...sicer tudi nekateri preostali niso bili na nivoju...zasluzena zmaga baskonije, in s tem izboljsana finalna serija.
bittkonj
# 14.06.2018 ob 10:58
Vsekakor ne drsi po tabeli za draft, če bi vplivale na izbiro zadnje tekme, potem ayton ne bi bil top3 , definitivno pa bi zasedal prvo mesto Donte DiVincenzo (ki je po nekih mockih na 13 mestu), saj je odigral vrhunsko finale.
threepointer
# 14.06.2018 ob 08:40
Se strinjam, da bo Real težko ponovil tako slab met za tri. Z izjemo Carorlla so bili vsi slabi. Potem so poskušali s prodori, kjer pa jim ni šel na roko sodniški kriterij. Ne moremo pa reči, da so izgubili zaradi sojenja, saj so bile napake na obeh straneh. Na Dončiću marsikaj niso sodili, kakšen prekršek so si pa tudi izmislili. Izgubili so predvsem zaradi zgrešenih trojk in prostih metov.

Serija bo očitno napeta in gre kaj lahko v 5 tekem. Dvomim, da bo Real na kateri tekmi povozil Baskonio. Bi se jim res moralo vse poklopiti, saj je razlika med ekipama zgolj v niansah. Real bo v hudih težavah pri rezultatih pod 80, okoli 80 bo tesno, nad 80 pa bi moral biti v prednosti Real. Zato morajo nekoliko spustiti vajeti in dvigniti tempo igre, da bodo lahko prišli do več posesti. Včeraj so kar nekajkrat ustavili protinapade, čeprav je treba priznati, da se je Baskonia zelo dobro vračala v obrambo. Najbrž bo vseeno potrebno tvegati nekoliko več in poskušati priti do lažjih košev tudi za ceno kakšne napake več, saj je proti Baskonii na postavljeno obrambo zelo težko igrati.

Kot ste že ugotovili nekateri, Luka ponavadi ne blesti, če v rokah nima žoge. Včeraj sta jo imela večino časa Campazzo in Llull. Ker rezultat ni bil najboljši, pričakujem, da bo Laso uvidel, da je vrag vzel šalo in da je potrebno žogo v roke dati Dončiću. Ja, tistemu, ki je v drugi polovici sezone povsem izven forme, a ne Lukace :).

Luka lahko igra klasičnega PG-ja, če Baskonia ne bo pritiskala s presingom, drugače pa lahko igra point forward položaj. Ko bo na terenu Campazzo, bo on PG, ker je drugače precej neuporaben. To seveda pomeni, da bo igral manj in da ga mora v prvi peterki zamenjati Llull. Vsega ostalega, razen % meta seveda :), ne rabijo spreminjati. Mogoče bi z Luko lahko edino igrali še več P&R.

Luka je psihično izpraznjen, utrujen in če verjamemo rumenemu tisku, tudi osebno trenutno ni v najboljši koži. Kljub temu bo stisnil zobe in pomagal Realu še do ene lovorike in se tako na zelo primeren način še enkrat zahvalil za vse, kar so pri Realu zanj storili. Že sedaj lahko rečemo, da je bil to čisti win-win za obe strani, ne glede na rezultat tega finala. Real je dobil lovorike in ogromno pozitivne promocije, Luka pa izjemno odskočno desko za v NBA, kjer je njegovo pravo mesto :).
Binder Dandet
# 14.06.2018 ob 06:40
Luka je včeraj bil anemičen. Stal v kotu in čakal, kaj bodo drugi storili. Njegov učinek me je presenetil zdajle, 12/6/4.

Je bila pa končnica zanimiva. Evropsko napeta. Real 2 trojki v parih sekundah. Llullova nemogoča z eno roko.:D Sam ko niso gosti mogli enega prostega sfalit.
Krispuzis
# 13.06.2018 ob 23:59
Tole ni bila najboljša Lukova tekma, ampak vseeno je pokazal da je za Real veliko vreden. Upam da na drugi tekmi zapre usta vsem. Še bo priložnost.

Carrol je pa danes blestel. 20 točk z visoko učinkovitostjo meta v cca 15min igre.
Gandhi1
# 13.06.2018 ob 23:51
Ayton bi jih premagu sam..
Ziavenelioshe
# 14.06.2018 ob 09:25
lukace5 pa je obseden z Lukino statistiko. Pa nasploh je obseden z njim. Ne vem ce on ni "stalker".

lukace5 se kar nisi svojih dosezkov prezentiral. Da vidimo, ce je tvoja kritika upravicena. Lestvica je visoka. Pri 19 letih biti v necem na vrhunskem nivoju, in kar nekaj nagrad imeti ni mala stvar. Tebi dajemo kredit. Ce imas pri svojih 36 letih iste izkusnje, in nagrade, imas pravico biti hater. V bistvu se ti takoj pridruzim, in bom tvoje misljenje delil. Spremenil bom misljenje o Luki.

Imaj mu**, i izadzi na megdan.
royayers
# 14.06.2018 ob 07:18
Koliko tekem je to sezono odigral Luka?
firbec111
# 13.06.2018 ob 23:57
Kevi

Povej mi kateri 19 letnik je bil v zadnjih 20 letih boljši in dosegel več pri njegovi starosti, imel več tekem, več odgovornosti, več nagrad? Noben, zato nehaj dramatizirat

Ricky Rubio ni bil boljši je pa lepa primerjava pa se tudi ni preveč pokazal. Pač je igral danes slabo in se ga zato kritizira, ne se preveč razburjati pričakujem boljšo igro na drugi tekmi
threepointer
# 14.06.2018 ob 21:48
Trenutno je Luka še nekaj za Goranom. Če bo zdrav, ga bo ujel že v prvi sezoni in prehitel v drugi ali najkasneje v tretji. Če mislite, da gre za primerljiva igralca, se spomnite, kakšen je bil Goran pri 19 letih. Če bo Luka samo pol toliko napredoval kot je Goran, ga bo gladko prehitel. Če bo napredoval toliko kot je Goran, ... tega si ne upam niti pomisliti...
ŽogaJEokrogla
# 14.06.2018 ob 18:53
Barkley spet trola. To je iz NBA Slovenija:

Legendarni Charles Barkely, ki se je po končani igralski karieri prelevil v zelo popularnega televizijskega komentatorja, je s svojimi izjavami v zadnjih letih že večkrat razbesnel navijaške baze različnih moštev ali igralcev. Tokrat pa se je kot kaže na udaru znašel še naš Luka Dončić. Barkley namreč komentira tudi tekme ameriške univerzitetne NCAA lige in zato dobro pozna vse letošnje Dončićeve konkurente na naboru. Najbolj je navdušen nad centrom DeAndre Aytonom. Zelo všeč so mu tudi Mohamed Bamba, Jaren Jackson Jr. in Marvin Bagley, Dončić pa ga ni prepričal:

“Če na draftu ne izbereš Aytona si navaden idiot. Neverjeten je. Jaz ne zaupam tujim tekmovanjem. Dončić je star 18 let in je že MVP? To mi pove, da igra proti zanič igralcem. Nihče ne more že pri 18 letih biti dominanten proti odraslim igralcem, ne glede na to kako zanič so. To se v NBA ne more zgoditi. V NBA sem že več kot 30 let in v tem času je bil samo en 18-letnik za katerega smo lahko rekli, da je zvezda. To je bil LeBron James. In tudi LeBron James ni dominiral. Samo dokazal je, da lahko igra z najboljšimi že pri 18 letih. In LeBron je eden od najboljših vseh časov. Ljudje pozabljajo, da je tudi Kobe Bryant imel velike težave prvih nekaj let. Tudi Kevin Garnett je imel nekaj let težave preden se je prilagodil. Dončićevi dosežki v Evropi ne pomenijo čisto nič.”
Ziavenelioshe
# 14.06.2018 ob 10:38
Sicer pa mu je nekdo od igralcev Baskonije po zadnji sireni nekaj pripomnil. V bistvu je bilo ko so se igralci Real zbrali v krog, je kamera Luko ujela kako je nekomu ma*** odbrusil. Ni se pa videlo kdo je bil. Potem je kamera se ujela, kako se Voigtman ter Jennings hudomusno smejeta. Jaz trdim da gre Luka v petek in tudi v nedeljo preko 20 pik.

Sicer pa slaba tekma: pa se kar 12/6/4.
mile952
# 14.06.2018 ob 21:00
Morda pa Barkley ne trola, pač pa zares misli kar govori. Seveda pa to ne pomeni, da ima tudi prav. Najboljši klubi v EL sploh niso slabši od spodnje polovice klubov iz NBA! Harden in Houston sta nekatere pripravljalne tekme kar konkretno pušila v Evropi. Seveda je šlo za priprave, če bi bile tekme kasneje bi bilo verjetno drugače. To pa ne pomeni, da je razlika tako velika kot je med posameznimi reprezentancami iz Evrope in tisto iz ZDA. Sploh ni, tu Barkley močno pretirava.

Strinjam se tudi z mnenjem tule, da je Dragič v tem trenutku močnejši od Dončiča. Seveda je, ga bo pa Dončič prehitel čez par let, v to ne dvomim.
Binder Dandet
# 14.06.2018 ob 19:39
19 letnik. Pa upostevat je treba, da je z vrstniki igral prvih 15 min prvega treninga, potem pa samo s starejsimi. V smislu znanja in izkusenj je preko 20letnik. Sicer pa se nisem enega crnega bivsega nba igralca iz zda slisal, da ga je doncic preprical. Tu je malo ego v igri, ker kosarka je njihova igra. Sklepam, da se bodo na zacetku spravljali na njega kot so se na balla.
Binder Dandet
# 14.06.2018 ob 19:34
@resnica:
Durant je imel mamico se lani zraven, ko je mvp finala postal. Samo omenjam.:)
firbec111
# 14.06.2018 ob 19:16
ŽogaJEokrogla

Drži da Barkley ga dostikrat pihne v prazno, ampak ne vem zakaj bi to bilo trolanje. Pač hvali igralce NCAA ker jih je gledal, tako kot mi hvalimo Dončiča, ker pač druge ne poznamo. Drugače pa zadnji ki je "dominiral " pri teh letih v NBA je dejansko bil Magic pa še on je bil "že" 20 ko je prišel v NBA. Ima pa po svoje prav kako slaba je liga če je 18 letnik najboljši igralec
jakec15
# 14.06.2018 ob 16:59
Kšna kila preveč je na Lukatu, se mu vidi po ličkih, ki so lepo zaobljene :) Pač rad je :)
Ima pa Real dosti indijanske igre sploh Lull ne more iz svoje kože, ampak jih to tudi velikokrat potegne naprej.
Carrol koš Mašina na obeh straneh v napadu in obrambi.

Napovedi? Real zmaga 2.
firbec111
# 14.06.2018 ob 16:18
Ziavenelioshe

Kar se tice meta za tri tocke, nam lahko lukace5 pove kaj vec. Baje se Luka pri metu zanasa prevec na ramenski obroc in premalo na noge. Zato je zelo pogosto "disbalanced" in gresi tudi odprte mete. Za mene lahko recem da imam boljsi met za tri tocke od Lukata, ker imam noge naravnost z rameni pri metu. Imam v bistvu tako cist met, kot je to Klay Thompson. Mogoce za odtenek boljsi kot PF Golden Statea.

Sej lukace5 je prav napisal kar se tega tiče, slaba pripravljenost pripelje do zadihanosti in zato meče iz roke oz ramenskega obroča in ne z nogami. Klay nima teh težav, ker je fizično odlično pripravljen
Ziavenelioshe
# 14.06.2018 ob 14:37
Kar se tice meta za tri tocke, nam lahko lukace5 pove kaj vec. Baje se Luka pri metu zanasa prevec na ramenski obroc in premalo na noge. Zato je zelo pogosto "disbalanced" in gresi tudi odprte mete. Za mene lahko recem da imam boljsi met za tri tocke od Lukata, ker imam noge naravnost z rameni pri metu. Imam v bistvu tako cist met, kot je to Klay Thompson. Mogoce za odtenek boljsi kot PF Golden Statea.

To je sedaj bilo v stilu lukace5. Ta njegov killer instinct. To je ta Mamba Mentaliteta. To je ta Fokus cisti na cilj. Gremo naprej. Gremo lukace5.
mikedean
# 14.06.2018 ob 12:40
Dončić je v zadnjem času res padel v formi, ampak tudi ni bilo pričakovati, da bo celo sezono odigral v stilu prve tretjine sezone, ko je bil daleč najboljši košarkar evrolige. Vseeno pa še vedno dobiva najvišjo minutažo v ekipi, kar priča, da še vedno zanjo neprecenjiv in da ni tako fizično (ne)pripravljen, kot bi eni radi pokazali. Recimo Carrol, ki je v zadnjem v izjemni formi, lahko odigra odlično 15-20 minut, da bi pa tako odigral (kot je včeraj) 30 minut, pa močno dvomim. Dončić je postavil tako visoke standarde, da je že 12 točk, 6 skokov in 4 podaje zelo povprečno. Vseeno pa je to bolje kot povprečje v lanski sezoni. Če bo vsako sezono tako napredoval kot je do zdaj, bo že v sezoni 2019/20 boljši, kot je bil Goran Dragić kadarkoli. Mora pa res nekaj narediti na metu za tri točke. To je verjetno edini segment, v katerem je v zadnjem letu nazadoval. Bolj kot Dončić me skrbi Randolph. V zadnjem času dobiva majhno minutažo ter tudi njegov učinek je skromen. Reprezentančni tekmi se bližata... seveda, če bo sploh igral.
Binder Dandet
# 14.06.2018 ob 10:35
Včeraj se je v prvem polčasu s Timmo zahaklal. Celo butnil ga je z ramo (potem ju je sodnik poklical na zagovor). Mogoče je tudi to vplivalo ali pa je to bila posledica tega, da je imel slab dan.
threepointer
# 14.06.2018 ob 10:01
@jurcman
Lukace ima prav, da je v slabi formi.

Ne vem, če se na tem portalu prav dosti ljudi strinja, da ima Lukace kaj prav :).

Številke podpirajo trditev, da je v slabi strelski formi. Odstotki meta so mu v drugi polovici sezone res precej padli. To zagotovo ni samo posledica večjega pritiska obrambnih igralcev nanj, saj precej slabo meče tudi proste mete. Navkljub temu pa skupaj spravi nekaj točk in stanje vsekakor ni tako katastrofalno kot ga prikazuje Lukace.

Ostalega učinka Dončiću ne more odvzeti niti utrujenost niti psihična izčrpanost, saj vse ostalo počne v veliki meri instinktivno. Še vedno je pogosto na pravem mestu za skoke (čeprav mogoče izgubi kakšen oviran skok več), še vedno na vsaki tekmi izvede vsaj kakšno "vau" podajo in še vedno počne tudi vse ostalo, kar ekipa nujno potrebuje za zmage (vključno s kakšnim trash talkom tu in tam :).
jurcman
# 14.06.2018 ob 09:36
Luka bo moral pridobiti na samozavesti kar bo prišlo z leti. Pride tekma ko pač ne gre nič notri,
ampak bi vseeno lahko ene parkrat metal , ko je bila čista situacija.
Če je šansa je treba metati, bo že šlo noter (vsaj Harden pravi tako).
Lukace ima prav, da je v slabi formi. Ampak če gledamo koliko pompa je okoli njega, medijski pritiski, skavti iz nba, verjetno tudi dogovarjanje s klubi , poleg tega pa še konstanten fizični pritisk na njega na vsaki tekmi. Luka hoče verjetno zadnje tekme za real odigrati najbolje kar je po svoje tudi pritisk. Če ne bo finala odigral vrhunsko ne bom presenečen.
Vendar pa je to za njega dobro, saj bo v NBA prišel kot igralec, ki je že navajen ogromnega pritiska.
Vseeno pa sem optimističen in upam da bo že naslednjo tekmo odigral veliko bolje. Držimo pesti da se mu bo met odprl...
veza
# 14.06.2018 ob 08:01
Veliko "zaslug" za slabo igro Reala ima tokrat tudi Laso, ni pravilno rotiral, vedno prepozno reagiral, ima dolgo klop, upam, da se bodo zgudili, kot so se proti Panathinaikosu.
Ja, in prej so končali serijo, so prišli iz tekmovalnega ritma.
firbec111
# 13.06.2018 ob 23:59
ne vem zakaj je tak problem kar je lukace5 napisal, pač je zmatran in igra slabo in tudi trenutno ne kaže da bo 1 pick. Pač upajmo na boljšo tekmo v petek, za danes so pa kritike zaslužene, ker je igral slabo. Mogoče preveč razmišlja o draftu
threepointer
# 16.06.2018 ob 00:13
Tudi tole danes s strani Dončića ni bilo bog ve kaj, ampak dovolj za zmago. Laso še vedno ne sprejme odličitve, da bi dali Dončiću žogo v roke. Danes je bil sicer Campazzo soliden, Llull pa slab. No, zmagi se ne gleda v zobe.
threepointer
# 14.06.2018 ob 23:08
Barkleya sem zelo rad gledal na igrišču, poslušati ga je pa zelo težko. V stilu, ker sem jaz Barkley me morate poslušati in se strinjati z mano. Argumenti moči in ne moč argumentov.
ŽogaJEokrogla
# 14.06.2018 ob 22:15
Logično da bo Luka čez 3 sezone boljši od Gorana, ker bo Goran takrat star že 35 let. Če bo Luka top 5 pick in v 3 letih ne bo boljši od kateregakoli 35 let starega igralca (razen mogoče LeBrona) bo Luka potem bust. Že če ne bo boljši od 34 letnega Gorana čez 2 leti bo problem glede na to kako visok pick bo.

Vprašanje ni če bo boljši čez 2 ali 3 leta, vprašanje je če bo Luka na vrhuncu boljši od Gorana na vrhuncu. To pa tudi jaz nisem prepričan. Goran je največji napredek naredil šele po prihodu v NBA in je ogromno napredoval po 25. letu kar je zelo nenavadno. Luka se je pa zelo hitro razvil, samo to ne pomeni, da se bo tudi v prihodnosti isto hitro razvijal. Jasno je da bo najprej moral močno popravit fiziko drugače ne bo boljši od Gorana.
REsnica
# 14.06.2018 ob 16:18
Prvo leto bo za Dončića precej težko. Ogromno bo prilagajanja. Na nov način življenja, hrano, neskončna potovanja, več spanja po hotelih, močne in hitre igralce, kulturo, precej težje serije tekem, jezik, velika pričakovanja od njega doma in v novi ekipi...

Mene ne bo presenetilo če se bo prvo leto " izkazalo" da bodo nladi američani z drafta boljši od luke.
Si pa upam stavit, da če ne bo poškodb, "slabih" trenerskih odločitev in podobno, da bo Dončić prej ali slej postal stalni All Star igralec ali top 10 igralec lige.Počakajmo tri leta...

Upam tudi da ga bo mamica čimprej pustila samega in ga spremljala z malo večje distance in bo pa zraven ko jo bo luka rabil ne pa ko ga bo ona rabila.

To da ne bo prvi izbor je zanj samo dobro v smislu prilagajanja in manjšega pritiska...žal pa negativno v finančem smislu njegove NBA super kariere.

Kdor luki očita nekonstantnost dobre forme, pa naj pove kateri igralec v euroligi ali NBAju je sezono speljal brez nihanj v formi.
threepointer
# 14.06.2018 ob 15:38
@Bošty, ne morem se strinjati z veliko tega, kar si napisal. Imaš pa zagotovo prav pri eni stvari, letos sem si v celoti pogledal samo dve NBA tekmi (obe z Goranom) in še nekaj posnetkov. Vsekakor trajajo predolgo in vsaj v rednem delu so večinoma tudi bolj dolgočasne kot EL, vsaj zame. Ko bo v NBA Luka, se bo to vsekakor spremenilo. Nekdo je zadnjič napisal: "NBA league pass, here I come...". Se pridružujem :).

Nedvomno ima Goran pred Luko marsikatero prednost kot so eksplozivnost, delo nog, prodori, izkušnje... Vendar enako laho ugitovimo tudi za prednosti Luke pred Goranom, višina, občutek za postavljanje, izjemen pregled nad igro, izvenserisjske podaje,... Na EP smo lahko vsi videli, da je bil Goran še kakšne pol koraka ali korak naprej. Lukace bi rekel, da je medtem Luka nazadoval, jaz pa pravim, da je medtem še zmanjšal razkorak do Gorana glede izkušenj. Ne vem, če je sploh kdaj imel Goran v katerikoli ekipi tako veliko vlogo kot jo je imel letos Luka pri Realu (popravite me tisti, ki ga non stop spremljate, če se motim).

Se pa strinjam, da bo najbolj realna primerjava njun učinek v NBA, za kar bomo morali malo še počakati. Ampak če upoštevamo pričakovanja komentatorjev tega portala in tudi večinskega dela strokovnjakov, ki so brez predsodkov proti tujim igralcem, bodo Lukove številke že v prvi sezoni v rangu Gorana, verjetno nekaj manj točk in nekaj več skokov in podaj. Če se bodo torej uresničila ta, nikakor ne zelo pretirana pričakovanja, potem bo Luka že v prvi sezoni v rangu Gorana, torej recimo temu top 50 igralec v NBA. Seveda bo moral za dosego takšnega cilja dvigniti svojo fizično pripravljenost, ampak jaz niti najmanj ne dvomim, da jo bo, samo da bo zdrav.

S tabo se strinjam, da je razlika med NBA in EL precejšnja. Zato pa je bil Luka v EL najboljši, v NBA pa bo zelo dobro, če bo najboljši v slabi ekipi, v katero bo najverjetneje prišel. Kaj pa bo čez 12 let, ko bo Luka star toliko kot zdaj Goran? Hja, tega si ne upam natančno napovedati. Predvidevam pa, da bo Amerika polna njegovih plakatov :).
firbec111
# 14.06.2018 ob 12:37
Luka "mogoče" drsi na tabeli, ker ni bil na testiranju v ameriki. To je edini razlog, 5 slabih tekem pri 19 je nepomebno, če ocenjuješ igralca za naslednjih 10-15 let
miki_miska
# 14.06.2018 ob 10:42
Če bi Llul in Luka zadela vsak še 2 meta bi Real tudi zmagal za 10...težko je s temi če če če... se pa strinjam z vsemi, da je za Luko tole leto trajalo kot da igra 4 sezone in ne eno. Potem pa še živci, kar je pri teh letih normalno, ko mu ne gre se sekira, ker vsi od njega pričakujejo MVP na vsaki tekmi. Logčino, da se fant sekira, ker nekaj tisoč navijačev daje upanje vanj in to že vse od lanskega septembra. Pa ko vsi pišejo kak je katastrofalno odigral, še vedno skupaj nameče številke, ki se jih ne bi branil noben košarkar, ki ni mega talent.
johnny007
# 14.06.2018 ob 08:39
white euro bum.
Jurčič
# 14.06.2018 ob 07:46
Poraz se že odraža v njegovem izboru ogabnih komadov na instagramu
mile952
# 16.06.2018 ob 08:33
@threepointer

Trenutno je Luka še nekaj za Goranom. Če bo zdrav, ga bo ujel že v prvi sezoni in prehitel v drugi ali najkasneje v tretji. Če mislite, da gre za primerljiva igralca, se spomnite, kakšen je bil Goran pri 19 letih. Če bo Luka samo pol toliko napredoval kot je Goran, ga bo gladko prehitel. Če bo napredoval toliko kot je Goran, ... tega si ne upam niti pomisliti..

Dragič je močno napredoval v tehnično taktičnem smislu in splošni fizični moči, hitrost je pa pri 19 letih že imel takšno, da so ga v NBA sploh opazili. Če bi Dončič imel eksplozivnost Dragiča, bi bil v določeni meri že danes na ravni Larryja Birda. Vendar bodimo pošteno, on je v tem trenutku brez nekega napredka v fizični pripravljenosti (v kar sploh ne dvomim, da ne bi napredoval) trden igralec prve peterke v večini moštev NBA, kar večina novincev lahko zgolj sanja, da se jim bo zgodilo.
jakec15
# 14.06.2018 ob 22:43
Afroamerican proti belcu je kot desnica proti levici. Nba kruha in iger
migaj
# 14.06.2018 ob 18:53
Luka brez žoge ne igra -to je njegov problem.
Bošty
# 14.06.2018 ob 14:54
threepointer
Luka je že pri 19 letih skorajda na istem nivoju kot Goran, pa ima še strahovit potencial za napredek.


Tukaj si pa napisal veliko neumnost zaradi katere dvomim, da gledaš NBA ligo. Goran je bil preteklo sezono All Star. Pred tem pa v karieri že All NBA. Oboje je do zdaj od Evropejcev uspelo samo njemu, Nowitzemu, obema Gasoloma in Parkerju. Ti pa pišeš, da je Luka že skoraj na istem nivoju?!? To ni niti približno realno. Ne moreš primerjat Evrolige z NBA.

Zaradi takih nerealnih ocen in pričakovanj, pa bo Luka imel velike težave v NBA, kjer ga bojo pokrival enako veliki, težki in precej bolj eksplozivni atleti. Njege atletske sposobnosti so vsaj za razred ali dva slabše od Dragica, zato je tud njegov domet v NBA limitiran in zato pada na prijekcijah.

Lani smo lepo videli kako ogromna razlika v kvaliteti je še vedno med Dragicem in Doncicem. Letos ta razlika ni dosti manjša. Očitno bojo nekateri ugtovili kako dober je Dragic šele takrat, ko bodo videli kakšne težave bo Luka imel v NBA na začetku.

Če Luka nikoli ne bo All Star, bo to zame in tudi za strokovnjake eno največjih negativnih presenečenj izborov zadnjega obdobja.

Ne, za mnoge strokovnjake to sploh ne bo veliko presenečenje. Zato pa Luka sedaj pada na draft projekcijah. Ogromno ameriških strovnjakov ga sploh ne vidi kot All Stara ampak nekoga. Na projekcijah kjer je nižje od 3. ali 4. mesta mu nihče ne napoveduje da bo All Star ali pa celo All NBA kar je še težje. In takih projekcij ni malo. Če ne bo drastično popravil svojega atletike, potem nima niti najmanjših šans da postane Allstar. V trenutni formi ne more v izolaciji preigrat niti povprečnega NBA obrambnega igralca. Eni še vedno ne razumejo kako velika razlika je med NBA in Evroligo. Očitno bojo to ugotovil šele ko bo Luka tam začel igrat.
Kazalo