Šport
LeBron James
LeBron James je še vedno eden od najbolj dominantnih igralcev v Ligi NBA. Foto: EPA
Michael Jordan
Michael Jordan je s Chicagom šestkrat osvojil Ligo NBA. Foto: EPA

Dodaj v

V 33. letu starosti je Jamesa presegel le Jordan

490. del rubrike Športni SOS
15. december 2017 ob 10:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

LeBron James tudi v 33. letu starosti prikazuje odlično formo, saj v povprečju dosega celo nekaj več točk, kot jih je v celotni karieri.

Na portalu Športni SOS tokrat odgovarjamo na vaši vprašanji o Ligi NBA. Še vedno ste vabljeni k pošiljanju vprašanj.

Vprašanja o športu, športni zgodovini in statistiki lahko pošljete po elektronski pošti ali Twitterju.


1.071. LeBron James ima za seboj spet odlično sezono. Če ga primerjamo z desetimi košarkarji, ki so v Ligi NBA dosegli največ točk, kako uspešen je pri isti starosti?

Matej Perdih

James bo letos dopolnil 33 let, v letošnji sezoni v povprečju dosega po 28,2 točke. Če ga primerjamo s košarkarji, ki so v Ligi NBA v celotni karieri dosegli največ točk, je pri isti starosti več točk dosegel le Michael Jordan. Ta je namreč v sezoni, ko je dopolnil 33 let, v povprečju dosegal po 29,6 točke na tekmo. Podrobnosti so v spodnji tabeli.

IgralecKariera33 let
Michael Jordan32.29229,6
LeBron James29.57628,2
Kobe Bryant33.64327,9
Karl Malone36.92827,4
Wilt Chamberlain31.41927,3
Kareem Abdul Jabbar38.38726,2
Elvin Hayes27.31321,8
Dirk Nowitzki30.57021,6
Moses Malone27.40920,2
Shaquille O'Neal28.59620,0


Opomba: V drugem stolpcu je število točk, ki so jih igralci dosegli v celotni karieri v Ligi NBA (redni del), v zadnjem stolpcu pa je njihovo povprečje v tisti sezoni, ko so dopolnili 33 let.

1.072. Kateri izmed teh igralcev pa je v isti starosti za največ točk presegel svoje karierno povprečje?
Matej Perdih

To je Kobe Bryant. Igralec, ki je celotno kariero prebil v LA Lakersih, je do 33. leta starosti v povprečju dosegal po 25,4 točke na tekmo, v sezoni, ko pa je dopolnil omenjeno starost, pa je dosegal po 27,9 točke na tekmo, kar pomeni, da je svoje karierno povprečje presegel za 2,5 točke. Podrobnosti so v spodnji tabeli.

IgralecPRazlika
Kobe Bryant25,42,5
Karl Malone26,11,3
LeBron James27,21,0
Dirk Nowitzki22,9-1,3
Elvin Hayes23,7-1,9
Kareem Abdul Jabbar28,1-1,9
Michael Jordan31,7-2,1
Moses Malone23,3-3,1
Shaquille O'Neal26,3-6,3
Wilt Chamberlain34,3-7,0


Opomba: V stolpcu P je povprečje košarkarjev od začetka kariere, do sezone, ko so dopolnili 33 let, v zadnjem stolpcu pa je njihova razlika v 33. letu starosti. LeBron James je tako v celotni karieri (ki je hkrati tudi kariera do 33. leta) dosegel 27,2 točke, letos je njegovo povprečje 28,2 točke, kar pomeni, da je 1,0 nad kariernim povprečjem.

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
simon-rupsi
# 15.12.2017 ob 11:22
Tole pa ne bo držalo.

V sezono 95/96 je Jordan začel star 32 - februrja 18. je bil star 33. V tej sezoni je imel povprečje 30.6 točk na tekmo v rednem delu.
Bivši uporabnik
# 15.12.2017 ob 10:40
Slavko, pohvale. Zadnje času lahko beremo zelo zanimive in "ne-googlaste" statistične zanimivosti. Kar tako naprej.

Kar se pa Lebrona tiče, je pa le vprašanje časa, kdaj se bo uvrstil v elitno šesterico - kmalu sedmerico - najbolj plodovitih strelcev lige NBA z nad 30.000 točkami. Zdi se verjetneje, da bo LeBron s 5. mesta pred Nowitzkim izrinil Wilta. Zanimivo bo spremljati, do kam na tej lestvici bo ob koncu kariere prišel LBJ.

Trenutno (po odigranih tekmah 14.12.2017):
1. Kareem Abdul-Jabbar 38.387
2. Karl Malone 36.928
3. Kobe Bryan 33.643
4. Michael Jordan 32.292
5. Wilt Chamberlain 31.419
6. Dirk Nowitzki 30.588 (še aktiven)
7. LeBron James 29.601 (še aktiven)
Dirty D
# 15.12.2017 ob 21:11
@cimi23 Se popolnoma strinjam. V dobi Jordana se je marketing res da povzpel, a je bila še vedno košarka oz. igra kot sama na prvem mestu. Igralec je moral najprej nekaj pokazati da so ga potem spromovirali. Danes pa želijo iz večine rookijev delati neke zvezde.
Druga stvar je bila, da so imeli PGje, SGje, SFje itd z razlogom, nekaj časa nazaj sem gledal Clipperse in videl da Griffin igra PGja in prenaša žogo, moram priznati da se mi je za trenutek stemnilo pred očmi. Kot je že dejal cimi23, zaradi drugačnih pravil bi mu 25 let nazaj glede na njegovo vodenje pokradli polovico žog. James pa ne bi bil prav daleč stran...

@DrKošarke resi ga je malce odrinil, tudi Jordan je bil seveda vešč umazanih trikov. A ta njegov "favelček" ni omembe vreden, če primerjamo kaj nekaterim igralcem dopuščajo danes. Lebron zaradi pomankanja tehnike večkrat grdo odriva nasprotnika s komolcem oz. roko, da gre lažje v prodor, s tem, da to dela na vsaki tekmi. To je recimo ta favl, za katerega je bil Dragić recimo večkrat kaznovan...
friks
# 15.12.2017 ob 11:24
lukace5

mogoče je 20 točk na tekmo konzervativna ocena. Nisi bil pa ravno konservativen pri številu tekem. Štel si torej, da v štirih letih ne bo manjkal niti ene:)
dragonmiami
# 16.12.2017 ob 01:44
In potem se LeBricka primerja z Jordanom.....hahahaha.....

On ni niti med top 10 vseh časov....
simon-rupsi
# 16.12.2017 ob 00:27

timoti
Vprašanje, za koliko % je liga NBA izgubila na gledanosti, ko se je po drugem 3peatu upokojil MJ ?


Ogromno. Že ta podatek ti pove veliko, da šele zadnja 3 finala med Cavsi in Warriorsi 2015, 2016 in 2017 dosegata in celo presegata v posemeznih tekmah odstotek gledanosti , ki je dosegla vrh z Jordanom in BUllsi v finalih 97 in 98 proti Utah Jazzu.

najslabšo gledanost so imela vsa finala, kjer so igrali Spursi od 1999.
cimi23
# 15.12.2017 ob 17:05
Eh, Lebron igra v dobi, v kateri je napadalec dosti bolj zaščiten in medijsko spromoviran kot npr. obrambni igralec. Liga že kar celo desetletje in več promovira oz. prodaja napadalno košarko, posledično so pa temu prilagojena tudi pravila. Vsi ti spregledani koraki, nošene žoge, favli na trojkah, način določanja asistenc, odrivanje z roko - spregledani prekrški v napadu, itd. pa tudi ohlapnejša pravila seveda omogočajo nove rekorde. Če primerjamo z košarko 20 let nazaj, imajo napadalci dosti več move-ov ( npr. Hardnov sidestep - 1 korak v stran + sonožen doskok nato met ) na razpolago, ker to liga dovoli...Pa potrebno je seveda dodati tudi podarjene sodniške odločitve ( v devetdesetih je bilo tega manj ), ker je pač LBJ izbran za medijski projekt.
Skratka, vse to lovljenje rekordov je brezpredmetno, ker liga seveda želi in omogoča , da se le ti rušijo. Če bi Jordan, Bird in še kdo igral v današnji dobi, bi bile seveda njihove številke dosti višje kot so bile, ...tako pač je.

Skratka, zame ti novodobni rekordi ala Westbrook, Lebron in še kdo sploh niso realni ...in nič ne pomenijo. Tudi če na lestvici LBJ npr. statistično prehiti nekoga, to še ne pomeni da je boljši igralec.

Ti rekordi so namen samim sebi, oz.razprodaji naših možganov, da še naprej bulimo to wrestling košarko.
tricas
# 15.12.2017 ob 14:16
Le Bron carrer stats:
Točke: 27.2 ppg ob 50.3% metu
asistence:7.1
Skoki: 7.3
Steali: 1.6
Turnovers:3.4
Blokade: 0.8

Jordan career stats:

Točke:30.1ppg ob 49,7% metu ( pred Washingtonom 31.5 ppg ob 50.5 % ob metu )
asistence:5.3
Skoki:6.2
Steali: 2.3
Turnovers: 2.7
Blokade:0.8

Jordan je bil bolj naravni scorer, LeBron dosega več asistenc ( in ima več prstov pri organizaciji napada ), v skokih sta smešno blizu, glede na to kakšna atletska in ogromna "pošast" je James, Jordan pa je imel več ukradenih žog ( bil je tudi obrambni igralec leta ), manj izgubljenih ter izenačena sta v blokadah. Oba igralca sta fenomenalna, oba sta povezana z drugim obdobjem in ju je težko primerjati. Mihaj1 je napisal, da je bolj logično, da se LeBrona primerja z Magicom in Birdom ter Jordana z igralci, ki so igrali na njegovem položaju in s tem se strinjam. Ali je LeBron že prehitel Jordana? Ne. Ali ga bo kdaj? Morda, toda mislim, da je ta vlak že odpeljal - Jordan je bil za po mojem bolj impresiven igralec. Ali bi me motilo, če bi se to zgodilo? Briga me, zaradi mene lahko najvboljši igralec vseh časov postane kar en xy tip. Za moj okus je Jordan igral najlepšo košarko - bil je eleganca, tehničnost ter učinkovitost v eni osebi.

Prebral sem, da je proti Lakersom LeBron izenačil Birda po številu trojnih dvojčkov v karieri. Meni je bolj zanimivo primerjati številke Larryja po koncu kariere, po katerih se nato vprašaš, kdo je dejansko najboljši SF ever:

Bird 24.3 ppg ob 49.8 % metu
Skoki: 10.0
Asistence: 6.3
Blokade: 0.8
Steali: 1.7
Turnovers: 3.1

Oba imata 3 naslove.
mihaj1
# 15.12.2017 ob 12:59
Clanek govori samo o tockah, ampak kar je impresivno so njegove asistence in skoki. Tu pa sta Jordan in posebej Bryant zelo zadaj. Za mene so bolj primerjave Durant Jordan Bryant na mestu. To so rojeni strelci. Jaz rajsi primerjam Lebrona z Magicom Oscar, Bird. Je pa dejstvo da je pa Lebron glede na medijsko obleganje in v dobi socialnih omrezjih ostal trdno na tleh in ga odlikuje trdo delo.... Nevem ce bi se Jordan tako znasel vtem svetu z njegovim ne tako lahkim karakterjem...
hepimen
# 15.12.2017 ob 12:31
Se bo pa Lebron ob takem tempu brez poškodb konec sezone najverjetneje v doseženih točkah nekje blizu Dirka, v naslednjih dveh sezonah bo pa presegel Jordana in Bryanta, če njegov performance vzamemo z malo rezerve in rečemo, da bo na tekmo v naslednjih dveh sezonah dajal samo po 20 pik na tekmo ob 150 odigranih tekmah. Pa mislim, da bo dajal več kot to in mu bo ratalo tudi ob manj odigranih tekmah.

Za prvo mesto bi moral pa potem še tja do 38. leta štepat po +20 pik ali imeti Dirkovo letošnje povprečje do 40. leta, mislim da tle ob večji poškodbi ne bo težav.
DLeagueStar
# 15.12.2017 ob 12:22
@Redondo

Vsaj poglej si stevilke preden stisnes enter. Mike je pri teh letih igral 37.7 minut, Lebron je trenutno pri 37.3...

Se bolj pa bode v oci, da je potem Mike spilal 37.9 naslednjo sezono in potem se zadnjo kar 38.8 ob vse manjsi ucinkovitosti. Lebron je nazadnje igral 38.8 minut v sezoni 10-11.

Toliko o nabijanju statistike in posiljevanju igre za osebne rekorde.
smr3k4
# 15.12.2017 ob 12:02
Luka bo presegel vse omenjene!
threepointer
# 15.12.2017 ob 11:26
Možnost, da ne bi prišel do tretjega mesta je po moje precej majhna. Prva dva pa sta kar precej oddaljena, kar bi pomenilo, da bi James na vrhunskem nivoju moral igrati praktično do 40 leta. Pri njegovi konstrukciji je to fizično vsekakor mogoče, vendar je vprašanje od kod bo vlekel motivacijo. Mogoče pa iz tega, da si želi postati najboljši vseh časov. Bomo videli.
KiNgKoNg
# 15.12.2017 ob 10:39
James je zver. Ponoči spet trojni dvojček z lepo zapolnjeno statistiko.
simon-rupsi
# 16.12.2017 ob 20:59
Quade
Njegov razvoj meta za tri točke se prekriva s pomikanjen linije za tri bližje košu.

Ko spet tako"pametuješ", da se ne boš razpočil.

Linijo so za kratek čas skrjašali od 93-94 do 96-97.

Pred krajšanjem linije je Jordan v playoffu, ki je eidni pomemben podatek, ker sezona ni nikoli merilo. Tam so vsi lahko odlični.

Playoff 91 met za 3 38,5%
Playoff 92 met za 3 38,6%
Playoff 93 met za 3 38,9%
Playoff 98 met za 3 30,2%
Binder Dandet
# 15.12.2017 ob 11:23
Jaz mislim, da tretje mesto mu ne uide, saj trenutno daje nekaj čez 1900 točk na sezono (povprečje zadnjih 6 sezon pred letošnjo). Ob koncu letošnje sezone bo s tem tempom pri 30.600+. Za naslednjo pa že ne upam nič napovedat. Če bi res v Houston šel, kar je zadnja nepotrjena govorica, bi mu točke verjetno precej padle (kot westbrooku).
Quade
# 16.12.2017 ob 21:55
72-10 plus naslov.
threepointer
# 16.12.2017 ob 17:02
Jordan je imel daleč najboljši skok šut v zgodovini košarke. Njegov met z odrivom nazaj je bil neobranljiv. Upoštevaje to dejstvo, je bil odstotek njegovega meta zelo dober. Pri takšnem metu odstotek tudi dokaj hitro pada z oddaljenostjo od koša. Zato Jordan kot tricaš nikoli ni bil med najboljšimi. Je pa lahko vrgel na koš kadarkoli je hotel in neodvisno od tega, kdo ga je pokrival. Saj tudi Jamesa težko kdo zaklene, ampak Jordana ni mogel nihče.
dragonmiami
# 16.12.2017 ob 01:46
DR Košarke..Jordan je spravil ekipo 6* do naslova v 6 ih finalih....Lebron pa je izgubil koliko final? 5? 6?

Torej je primerjava irelevantna..
DrKošarke
# 16.12.2017 ob 00:57
Moramo biti objektivni.
Jaz sem tudi veliko raje gledal MJ-a v zlatih 90ih, kot pa LeBrona. Verjetno je to povezano tudi malce z nostalgijo saj se nam dogodki za nazaj zdijo še lepši! Vsekakor je imel MJ eleganco, ki jo je v ekipnih športih premogel samo še Zidane (meni je on nogometna verzija MJa), oba sta tudi zmagovalca.
Vendar se lahko prizna, da je impact LeBrona na lastno ekipo enostavno takšen, kot ga ni bil sposoben noben v novejši zgodovini košarke. Tip lahko katerokoli ekipo v NBA spravi vsaj do konferenčnega polfinala. Prav tako moramo priznati, da so bili tisti Bullsi boljša in bolj uravnotežena ekipa od katerekoli Lebronove. Imeti Pippna ob sebi v prime obdobju bi bile mokre sanje vsake zvezde.

Zame sta enakovredna in najboljša v zgodovini. Zaradi načina igre bo imel Jordan več pristašev ampak sam si ne bi upal trditi kateri je boljši. Je pa dejstvo, da sta oba zaznamovala ta prekrasen šport.
threepointer
# 15.12.2017 ob 23:03
Huda debata, ni kaj. James je nedvomno za marsikoga že sedaj najboljši, čeprav pretežno mnenje ni takšno. Če bo nekoč res postalo, si močno želim, da se pojavi igralec, ki bo košarki vrnil igrivost in romantiko. Jaz sicer mislim, da se je že. Samo dokazati še more, da s takšno igro kljub pomanjkanju mišic lahko postaneš najboljši.
nowitzki
# 15.12.2017 ob 15:44
Če bo LeBronu cilj dat teh 39.000 točk jih bo tudi dal, vprašanje pa če mu je to prioriteta, tudi pomemben dejavnik v kakšno ekipo bo šel naslednje leto. Tak stroj se pa itak ne more poškodovat. :)
študent88
# 15.12.2017 ob 14:46
To so le omembe vredne številke, vse do leta 2033, ko bo nas luka dopolnil 33.
timoti
# 15.12.2017 ob 14:24
A kdo ve odgovor na

Vprašanje, za koliko % je liga NBA izgubila na gledanosti, ko se je po drugem 3peatu upokojil MJ ?
hepimen
# 15.12.2017 ob 12:19
Pri starosti 33 let imata sicer višje povprečje od Lebrona tudi Dominique Wilkins (29,9) na drugem mestu in Alex English (28,6) na tretjem mestu, kar Lebrona porine na četrto mesto, res pa da sta omenjena samo na 13. oziroma 18. mestu kariernih strelcev lige NBA.

Seveda pa je Jordan v sezoni, ko je dopolnil 33 let, dosegal 30,4 točk na tekmo, v omenjeno sezono pa je že stopil z dopolnjenimi 33 leti in bil februarja star 34 let. Starosti na basketball-reference so namreč navedene na 1. februarja dne dotične sezone.
Quade
# 15.12.2017 ob 11:39
KING JAMES!

40.000 - 10.000 - 10.000
simon-rupsi
# 17.12.2017 ob 14:56
Tudi v rednem delu, ko je Jordan sploh začel metati bolj zavzeto trojke je bil precej uspešen in tudi karierno gledano ni bil slab.

V obdobju, ko je bila trojka skrajšana , so igralci v sezoni 95/96 povprečno zadevali s 36.7% in v sezoni 96/97 s 36% uspešnostjo.

Jordan je imel v teh 2 sezonah nadpovrečen % zadetih trojk.

Njegovo karierno povprečje ko je igral za BUllse je 32.7%, ligaško povprečje v tem obdobju , pa je bilo 33%.

Danes je povprečje za trojko 35,8%

Skratka. Težko nekoga, ki mu sploh ni bila prioriteta metanja trojk z 32.7% uspehom označiš za slabega strelca za 3 točke.

Ne vem kaj ima Jordan s krajšanjem linije za 3 točke. NIč, ker se je itak upokojil sezono prej, predno je liga uvedla to neumnost za 4 sezone.

Sezono 72-10 bi enako sproducirali,tudi če bi bila linija tam kje je bila pred krajšanjem, saj so Bullsi povprečno zadevali zgolj 6.6 trojk po tekmi, kar sploh ni omembe vredno.

Omembe vredno je, da so še za današnje čase imeli granitno obrambo, saj so nasprotnikom dopuščali zgolj 92.9 točk v sezoni 95/96.
simon-rupsi
# 16.12.2017 ob 13:02
Ta natolcevanja, da je bil Jordan slab šuter za 3 točke ne bodo držale. Jordan je sam večkrat povedal, da njemu ni izziv metanje trojk, ker je to eno lično početje, ki se ga da z obrambo zaustavit. ON je vedno iskal izzive in načine, kako doseči koše v notranjosti in tukaj je bil uspešen.

Jordan je v 90-ih ravzil precej dober met za 3 točke , tako to ne bo držalo, da je bil tako slab. Se ga pa spomnimo, da je zadel skoraj ampak res skoraj vse pomembne in potrebne trojke. Redko je metal ob pomembnih trenutkih trojke in zgrešil.

Lahko rečemo tudi tako, da ni bil najboljši v tem segmentu je pa zadel takrat kot je bilo potrebno. Bi pa danes bil Jordan glede na evolucijo igre tudi v tem segmentu med najboljšimi.
threepointer
# 16.12.2017 ob 11:19
James ims res velik vpliv na igro, verjetno celo večjega kot Jordan. Jordan pa je imel velik vpliv na zmage, še posebej na ključnih tekmah, bistveno večjega kot James. To je objektiven del razlike med njima. Subjektivno pa je Jordan spredaj zaradi tega, ker je bilo v njegovem času mnenje, kdo je najboljši, povsem enotno, o Jamesovi prevladi pa so mnenja vseeno deljena. Samo slava izjemnih športnikov in osebnosti lahko traja tako dolgo. Bomo videli, koliko časa bo trajala Jamesova.
karnekdo
# 15.12.2017 ob 15:54
DLeagueStar When the facts speak, idiots keep quiet al neki hahah. Lepo da se ti da tem kretenskim hejterjem dejansko odgovarjat z dejstvi in statistikami, odgovora na te tako nikoli nimajo :)
Quade
# 15.12.2017 ob 15:13
Prebral sem, da je proti Lakersom LeBron izenačil Birda po številu trojnih dvojčkov v karieri. Meni je bolj zanimivo primerjati številke Larryja po koncu kariere, po katerih se nato vprašaš, kdo je dejansko najboljši SF ever:

Bird 24.3 ppg ob 49.8 % metu
Skoki: 10.0
Asistence: 6.3
Blokade: 0.8
Steali: 1.7
Turnovers: 3.1


Število odigranih tekem?
fantasycamp
# 15.12.2017 ob 14:44
Se tukaj tudi šteje Jordanova odsotnost ?
1a34
# 15.12.2017 ob 11:49
Zanimivo, gre res za kosarkarske genije. Ceprav je treba gledati celotno sliko oz. kosarkarsko zgodovino; zapomniti si je treba predvsem dosezke oz. stevilo dosezenih kosev do konca kariere, da ne obremenjujemo prevec spomina in lahko podatke stresemo iz glave oz. rokava, kajti v zivo se praviloma druzi oz. komunicira brez googla.
cimi23
# 15.12.2017 ob 11:34
Če je ta preforsirana opica karizmatična,... potem pa res ne vem...
simon-rupsi
# 15.12.2017 ob 11:27
Po moje bo pa Lebron igral še 5-6 sezon in bo na koncu postal najboljši strelec vseh časov in tudi igralec, ki je igral največ zaporednih final. Številka 11 zaporednih final je povsem realna.

Drugače pa , tudi če ga človek ne mara mu je potrebno priznati, da je on res tisti chosen one, izjemna karizma, ki je potegbila ligo iz dreka, saj je bilo zanimanje po odhodu 1999 Jordana močno upadlo.
lukace5
# 15.12.2017 ob 10:52
Po moje bo LeBron prisel najmanj na 3. mesto. Ce bo igral se to+4 sezone in dosegal po 20 tock na tekmo (kar je konzervativna ocena), je to se dodatnih recimo 7000 tock. S tem bo zelo blizu Maloneu in eno sezono oddaljen od KAJ. Ce bo takrat se sposoben igrati na nivoju, bo prav gotovo zelel napasti ta rekord in bo po vsej verjetnosti imel poslovilno sezono ko Bryant ter bo z lahkoto prisel na prvo mesto. Vprasanje je samo, ali ta rekord LBJ zeli ali ne.
Quade
# 16.12.2017 ob 14:20
Njegov razvoj meta za tri točke se prekriva s pomikanjen linije za tri bližje košu.

Prvi odstavek je spet neka pravljica.
Fernando_Redondo
# 15.12.2017 ob 11:46
@simon-rupsi
Treba mu je priznati, da je The chosen one? ne vem no, jaz mu tega nikoli ne bi priznal. Samooklicani King, ki si v highschoolu na hrbet vtetovira THE CHOSEN ONE.. ok, ne rečem, da ga drugi tako poimenujejo.. Zares močna karizma, moram rečt ! Priznam da je zares izvenserijski basketaš,top5 vseh časov najbrž, čeprav mi niti priblizno ni vsec stil igre, ki jo goji on.. In mnogi zato uvrščajo Jordana pred njega.. Pustimo 6naslovov,MVPjev, neporazenosti v finalih,eleganco,tehniko.. Pač James je monster in se izživlja s svojo fiziko. Vedno bodo bolj cenjeni umetniki igre, nabiti z znanjen in tehniko, IN PRAV JE DA JE TAKO.
Kar se tega tiče, se lahko Lebron najprej pri Kobeju malo ustavi, ker do Jordana niti priblizno se ni prilezel. Pa nisem niti od Kobeja fan
Quade
# 16.12.2017 ob 21:53
Playoff ni dovolj velik vzorec, žal.

-Kariera (1072 tekem, 32.7% za tri)
-Krajša linija
1995–96 (82 tekem, 42.7% za tri)
1996–97 (82 tekem, 37.4% za tri)
-Standardna linija
1997–98 (82 tekem, 23.8% za tri)

Bullsi so to dobro izkoristili, Pippen je prav tako imel renesanso v tem obdobju. Sproducirali so 72-10 sezono.
Quade
# 15.12.2017 ob 21:17
zaradi drugačnih pravil bi mu 25 let nazaj glede na njegovo vodenje pokradli polovico žog.

https://www.youtube.com/watch?v=imD_-HD1_Fw
DrKošarke
# 15.12.2017 ob 20:44
cimi23: Jordanov zadnji koš na Jazzi je bil narejen s favlom tako da ne bi o tem kako so dandanes napadalci zaščiteni...
Quade
# 15.12.2017 ob 21:03
Illegal defense:
https://www.youtube.com/watch?v=qGT_pwaF
k94

+

Krajša linija za tri (predvsem sredi devetdesetih) - Jordan je bil slab šuter ampak v tem obdobju gredo njegovi procenti v nebo.

+

Med leti 1988 in 1995 dodanih 6 novih ekip, ki so bile na začetku zelo slabe poleg tega pa so pobrale "talent" iz drugih ekip.

+

Nobenih ekstra mednarodnih igralcev v ligi.

medijsko spromoviran, izbran za medijski projekt = definicija Jordana

Če bi Jordan, Bird in še kdo igral v današnji dobi, bi bile seveda njihove številke dosti višje kot so bile


:D:D

ISO igralec z ne preveč blestečim metom za tri proti današnjim obrambam. = Richman's DeRozan z boljšo obrambo.
Fernando_Redondo
# 15.12.2017 ob 11:51
Quade
Impresivne številke, ni kaj... A da pozno v karieri igraš 40min+ na tekmo (po možnosti dobljena tekma, razlika 20+pik) proti raznim Atlantam današnjega časa... tle se impresivnost ustavi zame, ker pač ne moreš mimo občutka da se to hypa in se nabija statistiko. Ok longevity - res bo zgleda 20let v ligi in prilezel v vrh statističnih lestvic zgodovine NBA, ampak ta dosežek je potrebno vzeti z malo rezerve.. Definitivno to ni dosežek s katerim bi argumentiral, da je prerasel Jordana in mislim, da je vsak objektiven ljubitelj basketa to priznati. Prej priznam to, kot pa, da je The chosen one :) pa lep pozdrav
Quade
# 15.12.2017 ob 12:55
@Fernando_Redondo

Kaj je pa počel Mike Jordan v Washingtonu drugega kot nabijal statistiko?

Jordan stani "na aparatima", ko se Bran počasi približuje v vzvratnem ogledalu!
Kazalo