Športni SOS
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 15 glasov Ocenite to novico!
Cristiano Ronaldo
Takole je Cristiano Ronaldo dosegel jubilejni 100. evropski gol. Foto: Reuters

Dodaj v

Infografika: Ronaldovih 100 golov v Evropi

432. del rubrike Športni SOS
14. april 2017 ob 10:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Eden izmed junakov tega tedna v evropskih nogometnih pokalih je Cristiano Ronaldo, ki je z dvema goloma število vseh zadetkov v evropskih tekmovanjih zaokrožil na sto.

To je bil tudi povod, da ta teden na portalu Športni SOS odgovarjamo na vaši vprašanji, ki se dotikata te teme.

Vprašanja o športu, športni zgodovini in statistiki lahko pošljete po elektronski pošti ali Twitterju.


940. Cristiano Ronaldo je v evropskih tekmovanjih dosegel 100 golov. Ali je več golov dosegel z 11-metrovkami ali prostimi streli?

Jože P.

Cristiano Ronaldo je v evropskih tekmovanjih zabil 11 golov z 11-metrovkami, deset golov pa v prostih strelih.

941. Ali lahko prosim zapišete še kakšne druge podrobnosti?
Jože P.

Ronaldo je v Ligi prvakov dosegel 97 golov, enega v kvalifikacijah za to tekmovanje, preostala dva pa v evropskem superpokalu. Več podrobnosti pa je v spodnji infografiki.

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
jacknicholson
# 14.04.2017 ob 11:03
Izjemen igralec. Ljubitelji nogometa smo res lahko hvaležni za kar sta nam z Messijem ponudila v zadnjih desetih letih.
ZRC
# 14.04.2017 ob 11:13
Žal se bodo komentarji pod tem sicer super prispevkom sprevrgli v verbalno vomitiranje Ronaldovih antifenov. Sam sem sicer že 20+ let navijač Reala in nisem niti slučajno Ronaldo fen, a moram priznati, da moraš biti j*beni majster, da nakurblaš 100 golov v evropskih tekmovanjih, enako boste verjetno priznali tudi najbolj zagrizeni nasportniki. Pa ni važno ali iz penala ali za 3:0. Za to mu kapa dol.
SpicyWeiner
# 14.04.2017 ob 11:05
Predno začnete vsi prepir kdo je boljši, ali Messi ali Ronaldo, se raje malo ustavite in pomislite, kako smo lahko vsi srečni, da živimo in spremljamo nogomet v času, ko smo lahko priča igranju takih velemojstrov kot sta Ronaldo in Messi ;)
lookaaa
# 14.04.2017 ob 11:58
@prlek

ronaldo je dal letos npr. atletom 3 gole! kateri je najpomembnejsi? prvi? zakaj, ce je potem dal se dva. Brez prvega bi se vedno dal druga dva. :)

glej, zelo tezko je sodit, kateri je najpomebnejsi gol in kdo vse je zasluzen zanj. dejstvo je, da niti ronaldo niti messi brez svojih super soigralcev ne bi mogla pokazat svojih kvalitet. zame sta oba izjemna in oba igrata za izjemni ekipi superzvezdnikov.
el CARTEL
# 14.04.2017 ob 13:09
. Pa ni važno ali iz penala ali za 3:0. Za to mu kapa dol.

tudi penal je potrebno zadeti,
kot je to lepo pokazal arturo vidal v sredo
montebuba
# 14.04.2017 ob 12:03
@prlek
včasih je tudi gol za 3:0 zelo pomemben....če bi Jojo v Švici zadel za 3:0 bi se švicarji zelo zelo težko vrnili...pri dva nič so pač se...torej niso samo goli za 1:0 in 2:1 pomembni...
kot so pa že eni dejali ....zelo težko je povedati kateri goli so pomembni in kateri ne
ZRC
# 14.04.2017 ob 11:20
mrzo123, dve leti je dolga doba in marsikaj se lahko medtem zgodi. Ena poškodba ali kakšen transfer v drug klub in se vse skupaj postavi na glavo.
Cini Minis
# 14.04.2017 ob 12:51
Od leta 92 sem navijač Barcelone, pa ne maram Ronalda, ampak tip je klasa. Kompleten igralec, ki obvlada vse prvine fuzbala. Messi ali Ronaldo? Messi je boljši od Ronalda in Ronaldo je boljši od Messija. Oba pa sta daleč pred vsemi igralci do zdaj! Predvsem zato, ker sta vso svojo kariero v TOP formi. Zame je sicer Ronaldinho Gaucho največji čarovnik, ampak ni dolgo bil v top formi. Kaj ima Ronaldo, kar Messi nima? Šut s slabšo nogo, boljšo fizično kondicijo, nebeški skok z glavo, veliko pomaga obrambi, lahko bi igral na vsakem položaju in bi blestel. Messi pa je bolj prefinjen fuzbaler lahka konjenica, nič ni na moč, tehničar, lukav do konca...Oba sta odlična!
proteus
# 14.04.2017 ob 11:14
pomemben podatek za moje pojme manjka. Koliko tekem so igralci igrali, da so dosegli toliko golov. Naprimer Gerd Muller je dosegel 69 golov v 77 evropskih tekmah. Zgoraj je napačen podatek. Včasih je bilo veliko manj evropskih tekem in koeficient število golov je potem čisto drugačen

143 tekem je rabil Ronaldo za 100 golov
118 tekem je rabil Messi za 97 golov
158 tekem je rabil raul za 76 golov
urke12
# 14.04.2017 ob 13:45
Zike, berem tvoje komentarje in se držim za glavo. Ni mi jasno, kako ne razumeš, da primerjaš hruške in ananas. Kot prvo, nimaš pojma, kaj sploh je kreativnost. Kot drugo, ne razumeš vlog v nogometu. Potegni svojo glavo iz Messijeve riti, preveč ti ovira pogled vstran...
Drncl
# 14.04.2017 ob 12:05
Sicer pa z Messijem izjemna igralca in imamo srečo, da živimo v tem obdobju, da ju lahko spremljamo. Tu so še pa potem tisti 12-letniki, ki so komaj ugotovili, zakaj imajo bingelj med nogami in si ga merijo na relaciji Ronaldo - Messi...
montebuba
# 14.04.2017 ob 11:10
manjka še od kod je dal največ zadetkov....v kazenskem prostoru....iz strani..izven itd....
Ehehe
# 14.04.2017 ob 13:13
mislim da je danes malo lažje doseči 100 golov kot nekoč. več je tekem, polet tega pa so zaradi širjenja evropskih pokalov v igri precej slabše ekipe, rezultati pa vidimo kakšni so. nekoč je pokal državnih prvakov vključeval le najboljše in precej manj tekem tako da so današnji igralci kar se števila zadetkov tiče v prednosti.

prav nič se ne počutim srečen da nogomet gledam v obdobju ronalda in messija, vse je predvidljivo in dolgočasno, vedno eni in isti v ospredju.. raje bi ga gledal v dobi maradone, gullita, savičeviča, matthausa itd..
energetik10
# 14.04.2017 ob 13:21
Ehehe se strinjam s tabo! Minus ti je pa verjetno dal nekdo pod 18 let...
drf2006
# 14.04.2017 ob 13:03
Kak ste smesni s temi anti ronaldo komentarji
Raje bodimo hvalezni kaj spremljamo
Glejte ibro spodaj...napadalec ki da vsako sezono 20+ golov,je zanesljiv in edini standarden zraven teh dveh pa je 50 golov zadaj skoraj..40
Drugace pa ronaldo aroganten in ne spontan..mislim da ni..mislim da ima velik ego sicer,ampak je najvecji delavec v sportu kar jih je... ni pol tak talent kot messi verjetno,ampak z to svojo zagnanostjo in borbo za vsako zogo v napadu je tu kjer je,drugace nebi bil...podobno kot govorimo za mazejovo
Je pa zanimivo letos,ko se je malo obrnilo,ko mu goli ne gredo od rok...je zacel pa tudi podajat,cesar nismo bili navajeni
Vsaka cast,res
mikic007
# 14.04.2017 ob 11:16
Problem, ki ga jaz opazim pri Ronaldu je, da velikokrat raje poskusi izsiliti prekršek, kot na vsak način zadeti ali podati za gol. To sicer zelo pomaga klubu, a njegova statistika bi lahko bila še impresivnejsa. Pa da ne bo kdo spet iskal dlake v jajcu, ko si pod prekrškom je popolnoma legitimno tega tudi zahtevati, na sodniku pa je, če ti ga dosodi. V zadnjem času pa sodniki Ronaldu neradi dosodijo prekršek, četudi v resnici je.
krjen3
# 14.04.2017 ob 17:26
Pomembno kot lanski sneg lahko daš 1000 golov vendar če nič ne osvojiš, to drugo je bolj pomembno kot tisto prvo VEDNO!!!!

če daš 1000 golov in ne osvojič nič, še vedno pomeni da si izjemen igralec. To tudi pomeni da imaš nesposobne soigralce. Sploh pa ne vem o komu govoriš, o Ronaldu? Da on ni osvojil nič?
oildome
# 14.04.2017 ob 15:20
Ne pozabimo da je ronaldo v karieri igral tudi pri manj ofenzivnih ekipah kot sta barca in real zadnjih 10 let.
dragonmiami
# 14.04.2017 ob 22:01
Ronaldo lahko po tej sezoni neha...osvojil je praktično vse...

Lani s Portugalom naslov EP...ligo prvakov....upajmo tudi letos na špansko prvenstvo...

Messiju pa še nekaj manjka...pa ne Copa America...ampak naslov SP...bomo videli...

Za moje pojme je Ronaldo boljši in raje imam njega v ekipi kot Messija....vsaj zadnjih 5...6 let...
Screet Zaneecom
# 14.04.2017 ob 17:44
hahahahhaha @el CARTEL +++ !!!
camilion
# 14.04.2017 ob 15:20
Dati 100 golov ni kar tako. Jih moraš najprej dati. Seveda to pomeni da moraš biti izjemno dober.
prlek
# 14.04.2017 ob 11:42
Moj komentar nikakor ni bil mišljen kot kakršnakoli kritika.
Ampak me res zanima, koliko je bilo dejansko odločilnih golov, če je že naslov grafa "Vpliv na razplet".
Verjamem, da jih je bilo veliko.
marialorca
# 15.04.2017 ob 09:10
Slavko, kaj pa naši "snajperji"? Lahko še o njih nekaj podatkov v evropskih nogometnih tekmovanjih? "Naši" so lahko Slovenci in vsi iz Jugoslavije.
zike
# 14.04.2017 ob 23:47
Neutrino? Jaz ne vem katerega Messija si ti spremljal, ampak Messi nikoli ni igral klasicno spico. Messijeve polozaje skozi kariero lahko povzames kot winger, lazna 9-ka, playmaker, te pozicije pa je velikokrat menjal tudi skozi tekmo. Saj point ni v razmerju zadetkov in odigranih tekem, ampak dejstvo je da je Messi v zabijanju zadetkov na enaki ravni kot CR ob dejstvu da je lahko v enem najboljdi napadalec in playmsker. Tonaldo je gol masina, Messi je gol masina+podaja.
neutrino
# 14.04.2017 ob 21:39
ccs, no če že ti nekoga obtožuješ, da zanalašč zlorablja statistiko, bom pa jaz tudi tebe obtožil, da počneš isto. CR7 ni od vsega začetka igral na položaju špice napada, kot to počne Messi. Torej je tudi tvoja simplistična primerjava št. golov / št. tekem vsaj enako zavajujoča.
Bi bilo precej bolj fer pogledati recimo primerjavo golov, ko sta oba igrala kot napadalca, če se že hočeš iti take primerjave.
zike
# 14.04.2017 ob 19:23
Urke12? Dej mi razlozi kaj je kreativnost, prosim te. Ne nakladaj in napisi konkretno kaj od tega ni res kar sem napisal? A ti dejansko mislis, da lahko Ronalda in Messija lahko primerjas glede imaginacije, kreativnosti v igri? A Ronaldo lahko da kaksno dodano vrednost kot playmaker? Neeee! Ali lahko Messi? Nestetokrat je moral Messi resevati sredino Barce v zadnjih 3 letih, to pocne v ARG repki ze 5-6 let tko da edina nogometna prvina, ki bi se dala analizirat in primerjat med Ronaldom in Messijem je igra v napadu, vse ostalo nima smisla.
V zadnjem casu pa je opaziti, da Ronaldovi fani in madridski mediji poskusajo nekako enaciti Messija in Ronalda, posplosevati nekatere stvari, ces da sta na isti valovni dolzini, enim je eden, drugim drugi boljsi. Smesno.
Lunos
# 14.04.2017 ob 15:43
Tut js dam na rekreaciji čez 100 golov na sezono. Ko daš kak res hud golazo je bolši filing od sexa. Tako da dragi Ronaldo, zabijaj naprej!
škamp
# 14.04.2017 ob 15:17
vsak ima svojega najboljšega igralca! smešno je kako nekateri vsiljujete svoje mnenje tudi drugim. res ste smešni.

tu imate statistiko CR7 https://it.sports.yahoo.com/calcio/gioca
tore/cristiano-ronaldo/
tu imate statistiko LM10 https://it.sports.yahoo.com/calcio/gioca
tore/lionel-messi/

2015/2016 je CR dal 11 asistenc, LM pa 16
je pa tudi Barca dal več golov kot Real = Barca ima boljše napadalce, kar se je lepo videlo proti Juventusu ;-)))))
17theone
# 14.04.2017 ob 13:21
Samooklicani "lion" uniteda pa za pol manj golov kot vodilna. Zanimivo kaksno nakljucje da messi in cr igrata v istem obdobju in sta par korakov po statistiki pred vsemi. Najbrz dolgo ne bo igralca, ki bo imel vsaj podobne stevilke po golih in asistencah kot jih imata onadva in ki bo v taki formi po 12 let in vec. Tudi ko imata slabso sezono sta se vedno vsaj na nivoju ostalih najbolsih.
migaj
# 17.04.2017 ob 22:43
egoist
ginobili
# 14.04.2017 ob 14:32
Pomembno kot lanski sneg lahko daš 1000 golov vendar če nič ne osvojiš, to drugo je bolj pomembno kot tisto prvo VEDNO!!!!
ccs
# 14.04.2017 ob 14:06
Najbolj pomemben statistični podatek manjka, Jerič!!!! Mislim, da si ga zamolčal zanalašč, ker ne gre v prid Ronaldu.

Ronaldo je za 100 golov potreboval 141 tekem...
Messi je za 97 golov potreboval 118 tekem.
Raul je za 76 golov potreboval 158 tekem.
Luigi811
# 14.04.2017 ob 13:44
Poglejte si stevilo golov cr7 in ibre...ze to vam dovolj pove:)
brehme
# 14.04.2017 ob 13:33
Kdo je boljši stelec, Messi ali Ronaldo? Odgovor je le eden, Gerd Muller, golgeter št.1, za večino pravih ljubitljev nogometa. Ima sicer manj golov v Evropi, a tudi manj tekem, sedaj je vse skupaj zelo razširjeno, od skupinm kvalifikacij...
Sogoodie
# 14.04.2017 ob 12:52
Je dober ampak še vedno raje gledam druge ker so bolj spontani in zato boljši
zike
# 14.04.2017 ob 13:29
17theone? Deloma se strinjam s tabo, ampak ce navajas nekatere stvari navaj jih pravilno in ne posplosuj. Ronaldi un Messi sta dalec pred vsemi pri golih, ampak to ne velja za asistence, kreativnost,... Messije v zadnjih 7-8 sezonah skoraj vsako med top 3 asistenta v Evropi, Ronaldo pa ni in tukaj se stvari pripisujejo Ronaldu, ki ne drzijo. Ronaldo kot kreativen igralec ni jiti med top.15-20 igralcev, Messi pa je ko.igra na poziciji lahko najboljsi.
Drncl
# 14.04.2017 ob 12:02
Nevtralno je tudi na tujem.
zike
# 14.04.2017 ob 13:02
Fenomenalen dosezek, ni kaj, ampak nehajte ze na silo enaciti Ronalda z Messijem ker se lahko samo primerjajo po stevilu zadetkov, vse ostalo je absolutno na strani Messija. Tukaj ni prevec kaj za filozofirat, Ronaldo je lahkom edino najboljsi napadalec na svetu, Messi pa je lahko napadalec in playmaker v enem. Cist enostavno.
robnin9
# 14.04.2017 ob 11:27
Messi je čarovnik, Ronaldo pa robot.
prlek
# 14.04.2017 ob 11:05
Zdi se mi, da graf Vpliv na razplet ne pove veliko.
Zanimivo bi bilo videti, koliko golov je bilo res odločilnih, npr. gol za končnih 1:0, 2:1, itd.;
koliko golov za 1:0, 2:1, itd, ko je bila zmaga na koncu še višja.
Koliko pa je bilo golov za 3:0, ipd.
mrzo123
# 14.04.2017 ob 11:18
Ronaldo ni niti približno najboljši. Messi je 2 leti mlajši. Torej bo, ko bo star toliko kot je Ronaldo sedaj, zabil vsaj 20 golov več v Evropi in bo imel tam okoli 120 golov pri starosti 32 let.