Športni SOS
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 11 glasov Ocenite to novico!
Paolo Maldini
Paolo Maldini je svoj zadnji naslov evropskega prvaka osvojil leta 2007 v Atenah. Foto: Reuters
Clarence Seedorf
Takrat je še zadnjič prvak postal tudi Clarence Seedorf. Nizozemec je edini, ki je kot igralec prvak postal s tremi različnimi klubi. Foto: Reuters
Fernando Morientes in Aitor Karanka
Real je 10 od 12 naslovov dobil v belih dresih. Izjemi sta bila leto 2000, ko je v črnih dresih ugnal Valencio ... Foto: EPA
Luka Modrić in Cristiano Ronaldo
... in letos, ko so v vijolični barvi premagali Juventus. Foto: Reuters

Dodaj v

Paolo Maldini evropske krone koval kar 18 let

446. del rubrike Športni SOS
6. junij 2017 ob 09:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

Med prvim in zadnjim naslovom Cristiana Ronalda v Ligi prvakov je minilo devet let, kar je le polovica razpona rekorderja Paola Maldinija.

Po finalu Lige prvakov smo na portalu Športni SOS še vedno v znamenju tega dogodka. Vabljeni, da še naprej sodelujete s svojimi vprašanji.

Vprašanja o športu, športni zgodovini in statistiki lahko pošljete po elektronski pošti ali Twitterju.


973. Paolo Maldini je najbrž tisti nogometaš, ki ima najdaljši razpon med prvo in zadnjo zmago v Ligi prvakov. Kako visoko je na tej lestvici Cristiano Ronaldo?

Klemen Avbelj

Res je, Paolo Maldini je prvak te lestvice. Sloviti Italijan je z Milanom petkrat osvojil evropski klubski naslov (1989, 1990, 1994, 2003, 2007), med prvo in zadnjo lovoriko je minilo kar 18 let.

Cristiano Ronaldo je šele na polovici tega razpona, saj od njegove prve zmage v tem tekmovanju (z Manchester Unitedom leta 2008) mineva devet let. Spodaj so vsi igralci, ki so Ligo prvakov osvajali vsaj v razponu vsaj devetih let.

NogometašPrvakRazponLeta
Paolo Maldini51989—200718
Aless. Costacurta41989—200314
Iker Casillas32000—201414
Edwin van der Sar21995—200813
Clarence Seedorf41995—200712
Francisco Gento61956—196610
Ryan Giggs21999—20089
Andres Iniesta42006—20159
Cristiano Ronaldo42008—20179


Opomba: Upoštevani so nogometaši, ki so v finalih Lige prvakov (in prej Pokala državnih prvakov) tudi igrali in niso priznanja dobili kot rezervni ali poškodovani nogometaši
.

974. Ali je že kdaj finale Lige prvakov osvojila ekipa v vijoličnih dresih?
Antun Katalenić

Ne, prvič se je zgodilo, da je finale Lige prvakov dobila ekipa v vijoličnih dresih. Daleč največ zmag so slavile ekipe v belih (23) in rdečih dresih (16). Po štirikrat sta se pojavili kombinaciji bele in rdeče barve ter rdeče in modre barve.

Še lestvica po klubih:

KlubBarvaNaslovi
Real Madridbela10
Milanbela6
Liverpoolrdeča5
Barcelonardeča in modra4
Bayernrdeča3


975. Kdaj je bilo nazadnje toliko prekrškov v finalu Lige prvakov?
Anže Bašelj

V letošnjem finalu Lige prvakov je bilo po uradnih podatkih Uefe skupaj dosojenih 41 prekrškov (23:18, več so jih storili Italijani), kar je le malo nad 20-letnim povprečjem v finalih tega tekmovanja (dobrih 37 prekrškov).

V tem obdobju je bilo največ prekrškov dosojenih leta 2002, ko je Real premagal Bayer z 2:1. Skupno je bilo dosojenih 61 prekrškov, precej več so jih storili zmagovalci (44:17).

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
ZRC
# 06.06.2017 ob 09:49
Ah ja, Maldini, Baresi, Costacurta, Albertini - zlata generacija Milana. V Italiji mi je vedno bil najljubši prav Milan in zadnjih nekaj let težko gledam kaj se dogaja s tem še pred relativno kratkim časom velikim klubom. No, vsaj drugo leto bodo igrali v ligi Evropa, če se ne motim.
aaa
# 06.06.2017 ob 11:56
@rokers
Jebat ga. Finale je na koncu in važno je dobit finale in nič drugega. Poglej kaj je počela Barca zadnje desetletje. Poleg vseh naslovov je bila še vsaj 3-4 sezone najboljša ekipa pod soncem. Pa se jim njihova taktika, da je potrebno vsakega nasprotnika razbit ni obrestovala. Kolikokrat jih je ustavil kak brezvezen bunker. Podobno je bilo z Valencio na koncu tisočletja.
Roger Legend
# 06.06.2017 ob 15:33
Maldini legenda!
rokers
# 06.06.2017 ob 10:40
jst bise vrnu k letošnjem finali LP in celi sezoni. Bral sem nekaj komentarjev in seveda bi kot ponavadi zgrožen nad nizkostjo komentarjev (večine). Real je seveda zasluženo zmagal finale, a ne moremo rečt, da je bil Real letos najboljša ekipa, prej bi lahko rekli, da je bil Real v ključnih tekmah v najboljši formi. Zagotovo je bil letos Juventus boljša ekipa, saj na poti do finala ni izgubiila niti ene tekme, niti enkrat samkrat niso bili v nevarnosti, da izpadejo in so igrali res suvereno. Real je večkrat plaval in igral tudi precej slabih tekem: z Legio, Borrussio, bil večkrat podrejen proti Napoliju, Bayernu in Atleticu in tudi v prvem polčasu finala je bil slabši od Juveta. Skratka velikansko poveličevanje Reala in njihovih navijačev je pretirano. Ima pa Real kvaliteto, ki jo nima noben evropski velikan in to je dolga in zelo kvalitetna klop: medtem ko Allegri menja Dybalo, ki je igral obupen drugi polčas, z Lemminajem, na klopi Reala pa sedijo Morata, Bale, Kovačić, Asensio, James - vsaj en od teh bi bil na klopi Juveta bi bilo prav drugače.
Vseeno pohvale Realu, da so izvlekli zmago v LP, ne morem pa rečt, da je bil to najboljši klub te sezone - že v četrtfinalu bi z manj sodniške pomoči težko napredovali. No še v finalu so imeli srečo (ki si jo zaslužijo) z odbitki pri golih. Drugače pa smešen podatek o prekrških, da so jih Juventini naredili več je skoraj nemogoče, kajti vsaj do 2:1 so bili Realovci zelo zelo grobi in kak rumen karton več, ne bi bil napačen. Ramos pa bi moral bit izključen - komedija.

Maldini pa legenda, isto kot Baresi, Costacurta, Tassoti - take obrambe ne bo več - sem mislil, da je to lahko BBC, a so v finalu kar precej fušali.
Acinho
# 06.06.2017 ob 10:36
Gradne Paolo...to kar je on dosegel sam v LP, Juventus denimo sanja že desetletja. Res velikan te igre, njemu in ostalim asom v čast pa upam da se Milan čimprej vrne tja kamor spada. Novi lastniki zaenkrat delajo kar dobro, pa so šele dobra 2 meseca na čelu.
Remix
# 06.06.2017 ob 10:11
Belimi, pardon, lih obratno
Remix
# 06.06.2017 ob 10:10
Sportivko, toliko so jih dosegli z rdečimi dresi
Acinho
# 06.06.2017 ob 12:10
rokers na koncu vedno štejejo lovorike. Če se ne motim si tudi ti Milanista kot sem sam in spomni se kako je Milan osvojil zadnjo evropsko lovoriko. Vsakemu objektivnemu navijaču je bilo jasno, da obstaja vsaj 3 do 5 ekip ki so na papirju boljše od Milana, ki so igrale skozi celotno sezono precej boljše, a kanto je dvignil Milan. Nasprotno pa je bil Milan 2005 denimo po mojem mnenju zagotovo najmočnejša ekipa v Evropi pa so ostali praznih rok. To je pač nogomet in to ga dela posebnega.

Res je Real večkrat visel letos a kot sem dejal štejejo lovorike. So mi daleč od simpatičnega kluba (preveč glamurja in tega rompompoma okrog njih za moj okus) a priznanje jim moram oddati. Mislil sem da jih bo Juve taktično nadigral v finalu a več kot očitno je luzerska mentaliteta tega kluba v finalih LP spet priplavala na plano. Drugi polčas so delovali kot Catania. Pa kljub izjemni sezoni Juventusa so mediji po tistih dveh zares dobrih tekmah proti Barceloni napihnili kot da so nwm na nivoju Barcelone izpred petih let. Juve je daleč najmočnejša ekipa v Italiji a daleč od tega da je brez slabosti. Nenazadnje jih je Milan dvakrat premagal (vzel eno lovoriko) in na obeh tekmah bil boljši, izgubili so tudi proti Interju (oba milanska velikana sta bila letos precej smešna), padli so tudi proti Romi, proti Napoliju na jugu pa vsakič delujejo nebogljeno. Razlog za to svojo dominacijo imajo v konstantnosti saj se razne Rome in Napoliji vedno vdajo že pred samim začetkom sezone...zgodovinsko gledano se ve da je Milan (in do določene mere Inter) edini nasprotnik ki jih lahko sklati z vrha, seveda šele takrat ko bo igralski kader primeren ekipi takšnega renomeja.

Kar želim povedati je to, da letos v Evropi nismo imeli ene ekipe ki bi res odstopala od drugih, je bil pa Real tisti ki je svojo zmagovalno miselnosti pokazal vsakič ko je bilo najbolj pomembno.
lookaaa
# 06.06.2017 ob 13:24
rokers,
sam pa menim, da je real dejansko bil skozi celo sezono zelo, telo dobra ekipa. ker ima sirino je lahko pocival igralce, si privoscil na ta racun tudi kak manjsi kiks, a na koncu le prisel tja, kamor je hotel. v lal ligi je nekako nadzoroval ostale (resda ob kiksih dal upanje barci, a na koncu z zbranostjo in rutino ohranil dovolj pik za skupno zmago).
v skupinskem delu LP je pa dovolj, da prilezes dalje. superiornost v tem delu ne steje. v izlocilnih bojih LP pa moras zmagat v 2 tekmah (tudi tukaj se ne igra vse na moc, ampak se tudi kalkulira.- prva tekma, branjenje rezultata, gol v gosteh....).

ne mores gledat preseka celotne sezone kar tako na prst, kdo je boljsi.

v sistemu na izpadanje igras le toliko, da prides naprej, v prvenstvih pa moras na koncu pac zbrati vec tock od konkurence. ali jže na zacetku pridelass dovolj veliko zalogo pik ali pa imas na koncu dober finis je pravzaprav nepomembno.

najbolj smesni so mi tisti, ki recejo, ce bi prvenstvo trajalo se 3 kroge, bi nasi sigurno zmagali ali pa ce bi tekli se 50m dalje, bi jih nas dobil... ne pravila so naprej jasna in tisti ki pridela vec tock oz. pride prvi do cilja, zmaga. simpl kot pasulj.
lookaaa
# 06.06.2017 ob 13:52
@rokers
se strinjam, da bi real lahko tudi izpadel, a je nekako na koncu na rutino vse izvlekel.

ni se bilo tako suverene ekipe, za katero bi lahko z gotovostjo trdili, da bo na koncu osvojila LP. nenazadnje se nikomur ni uspelo zmagat 3x zapovrstjo (poglejmo, ce to uspe realu kot prvemo) le redkim je to uspelo 2x zapovrstjo, pa so nekateri vladali v evropi po vec let, kot si ugotovil ze sam.

v tako dolgih sezonah ob toliko tekmah je vse mogoce. edino kar vemo je, da bodo taveliki vedno prisli vsaj do cetrtfinala, tam pa se potem pozna tako dolga klop, kot trenutna forma, poskodbe in navsezadnje tudi sreca. pomerijo se namrec najboljsi in odlocajo malenkosti.

a letos je imel real na svoji strani poleg morda majckeno srece tudi kvaliteto in to je prevagalo.
Outsider
# 06.06.2017 ob 13:34
Lejte fantje, "objektivnih mnenj" ni, pa če se na glavo postavite. Isto stvar vsak človek vidi drugače. Največja bedarija je pa kregati se na internetu, to je podobno kot tekmovati na specialni olimpijadi - tudi če zmagaš, si še vedno retardiran.
lookaaa
# 06.06.2017 ob 13:30
@brehme

ne mores iz svoje koze? a boli? in pravi poznavalec zate je le tisti, ki misli podobno, a ne? :)

in nehaj ze s tem kassaijem. ce bi ne oskodoval reala, bayern nebi videl podaljskov. tam pa so dejasnko zadeli 2x iz prepovedanega, da ti bo lazje, a to ne izpodbija dejstva, da je gresil na obeh straneh.
Upam, da si v pocitnicah naberes novih moci za naslednjo sezono in ce bos pri volji, si se enkrat oglej tekmi reala in bayerna. mogoce bos sedaj, ko gledas s casovno distanco bolj realno ocenil sodnika.
artoum
# 06.06.2017 ob 13:38
ZRC

No, vsaj drugo leto bodo igrali v ligi Evropa, če se ne motim.

kolikor je meni znano bodo igrali kvalifikacije za ligo evropa. no, vsaj v evropi se bodo spet pokazali.
sicer so sami prodali Kaka-ja , ki je potem razpadel v realu. Pato , Pirlo ...... imeli so dobro generacijo , pa so se razprodali.
sicer pa res ja , kakor navijač milana je težko gledat zelo nebogljeni milan.
brehme
# 06.06.2017 ob 13:14
@rokers, čestitke za komentar, medtem ko so vsi slovenski športni novinarnji, bolje rečeno družbenopšolitični delavci neumorni s hvalami na račun Reala, je lepo slišati pravega poznavalca. Realu se je vse poklopilo, še najbolj Kassai proti Bayernu.
Nikoli nisem maral AC Milana, vendar nekateri igralci tam so mi bili zelo všeč, tako po igri kot po katakterju, in Maldini je tu na prvem mestu. To kar je bil AC Milan okoli leta 1990, Real danes lahko le sanja, oni sio dejansko bili klasa zase takrat. Kasneje, kdaj tudi sreča na njihovi strni, pri zadnjih naslovih, a 20 let, 1987-2007, če seštejemo vse skupaj, tisto obdobje so oni nesporna št.1 evropskega nogmeta. Maldini pa njihovo prvo ime. Št.2 pa juventus v tem obdobju, ja takrat je bila Serie A, močna kot nobena liga prej ne kasneje. Zdaj je Serie A žalost.
rokers
# 06.06.2017 ob 12:23
acinho..vem, vem le obregnu sem se ob vse komentarje in tudi novinarje, ki so opisovali to sezono kot prevlada Reala. Juve je imel letos tudi slabe trenutke, a v LP so bili daleč najbolj suverena ekipa in ja v drugem polčasu finala so izgubili predvsem zaradi mentalitete in slabe klopi.
Glede Milana, še bolj kot 2005 so bili vrhunski v 2004, ko so izgubili tisto čudno tekmo v La Coruni, tisto leto smo jih vsi že videli s kanto v roki.
sportivko
# 06.06.2017 ob 10:04
AC Milan ima 7 zmag v Ligi prvakov in ne 6, popravite.
rokers
# 06.06.2017 ob 12:05
aaa..imaš prav, sej ne pravim, da ni nezasluženo. pač finale je finale in tam zmagujejo tisti najbolj odločeni, pogumni, ne samo najboljši - Portugalska na EP ni bila niti približno najboljša ekipa, a so zmagali - pri turnirskem tekmovanju je vse pomembno: sreča z žrebom, pravo tempiranje forme, poškodbe, ne le kvaliteta. Real je zmagovalec LP, a ni bil najboljša ekipa te sezone in to je tudi ČAR nogometa, da ne zmagujejo vedno najboljši, najkvalitetnejši.
rokers
# 06.06.2017 ob 13:40
lookaa..mah, Real bi se lahko komot zakalkuliral proti Napoliju, proti Bayernu in Atletico - na vseh treh tekmah je bil na povratni tekmi po prvem polčasu v veliki nevarnosti da izpade. Da je Real super ekipa ni bilo dvoma ne pred, ne po sezoni, če pogledaš moje komentarje že po koncu skupinskega dela sem dal na prvo mesto Real, potem Bayern in Juve. Nekateri so povzdigovali Borrusio, pa Monaco, drugi PSG in Barco. A ti trije klubi so velikani evropskega nogometa, ki znajo tako napadat, kot se branit, kar določenim ekipam manjka, pa naj bojo še tako simpatične.
Sistem je znan in to ni neko jokanje in pritoževanje, le da po pikah bi verjetno zmagal Juve, a to nič ne pomaga. Jaz pišem le zato, ker me zmoti ne-realno komentiranje, celo strokovnjakov. Definitivno je Real v zadnjih 4 letih, to kar je bila prej Barca 5 let in pred desetletjem to Milan. Superiorne ekipe, ki jim seveda ne more uspet vsako let, a tudi ko nimajo perfektne sezone jim lahko uspe. To velja tudi za CRja - letos je bil daleč od sezon pred 3,4 leti, a v ključnem momentu je bil odločilen (ni pa igral super), kar je za napadalca najbolj pomembno.
Juve je verjetno ekipa, ki je sedaj Realu najbližje in mislim, da bodo naslednje leto še močnejši: verjetno bodo prodali kakega zvezdnika: Bonnuci?, a bodo priklopili še 2,3 super igralce, ki bodo popolnili prvo 11erico in predvsem izboljšali klop.
Kaj pa lahko naredi Real? Čeprav CR ni imel najboljše sezone je tekme odločal on in ker se dečko stara, bodo počasi morali dobit neko zamenjavo zanj in še vsaj enega odličnega obrambnega.
In drugo leto bo še en konkurent, ki ga letos ni bilo - Chelsea s Contejem na čelu bo prav tako nevaren kot Bayern
don_draper
# 06.06.2017 ob 10:50
rokers

kapa dol za povsem točen in realen komentar! seveda naval minusov sledi, ker 80% itak nima pojma ostalih 10 je realovih navijačev, ki bi bili morda še sposobni korektno oceniti situacijo pa pač nemorejo preko srca. ostalih 10% bo pa popljuvanih!
aaa
# 06.06.2017 ob 12:22
@rokers
Ma ne vem. Res da niso dominirali skozi celo sezono, ampak res ne vem za koga bi lahko rekel, da je bil boljši. Meni je bolj kot to smešen ta marketinški fenomen Ronalda. Saj ne rečem da ni odličen nogometaš, ki se ga ne bi nobena ekipa branila. Ampak v Realu je kar nekaj takih. In tudi boljših od njega. In da nekoga, ki niti v svoji ekipi ni najbolši, kar serijsko proglašajo za najboljšega na svetu, se mi zdi orng trapasto.
drf2006
# 06.06.2017 ob 10:30
saj sem Ronaldo fan in Real Madrid fan, ampak matematike pa imam toliko, da vem da je Messi osvojil ligo prvakov prvič 2006 in nazadnje 2015, kar je prav tako 9 let in si bi zaslužil mesto v tabeli (dejansko ni igral v finalu,ampak ravno tako kot naš Krhin ima iz tiste sezone naslov)
2px_orbitala
# 06.06.2017 ob 09:52
Zakaj se C. Ronalda sploh omenja zraven takih Legend kot je Maldini? To je zelo neprimerno.