Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.3 od 54 glasov Ocenite to novico!
Podporniki predsednika Erdogana
Turški predsednik Erdogan si na referendumu 16. aprila obeta sprejetje ustavnih sprememb, ki bi mu dodelile precej več pristojnosti. Foto: Reuters
Kurski protest v Frankfurtu
Ker so nemške oblasti dovolile Kurdom organizirati shod v Frankfurtu, je tiskovni predstavnik turškega predsednika Nemčijo obtožil, da podpira PKK. Foto: Reuters

Dodaj v

Ankara pred referendumom opozarja na turkofobijo v Evropi

Spor med Ankaro in Berlinom še traja
19. marec 2017 ob 09:43,
zadnji poseg: 19. marec 2017 ob 12:14
Ankara - MMC RTV SLO/Reuters

Po besedah tiskovnega predstavnika turškega predsednika Recepa Tayyipa Erdogana obstaja možnost, da bodo turški ministri organizirali novo zborovanje v Nemčiji pred aprilskim referendumom o ustavnih spremembah.

Poteza Ankare bi lahko dodatno zaostrila odnose z Berlinom, poroča Reuters. Turčija se je zapletla v spor tako z Nemčijo kot Nizozemsko, potem ko sta obe državi preprečili turškim ministrom, da na predreferendumskih zborovanjih nagovorijo Turke, živeče v njihovih mestih. Razlog za prepoved naj bi bili varnostni pomisleki.

Erdoganov predstavnik Ibrahim Kalin je možnost novih zborovanj omenil v intervjuju za televizijo CNN Turk. Kot je dejal, je v Evropi vse več "turkofobije", Turčija pa ostaja država, prijazna do mednarodnih vlagateljev.

Kalin: Nemčija podpira organizatorje udara
Kalin se je odzval na izjavo vodje nemške obveščevalne agencije BND Bruna Kahla, ki je za nemški tednik Der Spiegel v soboto dejal, da jih turška vlada ni prepričala v to, da za lanskim poskusom državnega udara v Turčiji stoji klerik Fethullah Gülen. Ta vztrajno zanika vpletenost v julijski poskus udara.

Kot je dejal Kalin, so ti dvomi BND-ja dokaz, da Berlin podpira organizacijo, ki je odgovorna za poskus udara, in da je torej podprl sam poskus udara.

Kahl je sicer v intervjuju za Spiegel dejal, da je bil udar le "dobrodošla pretveza" za čistko v Turčiji, turško vlado pa je obtožil, da je pod pretvezo odpustila več sto tisoč uradnikov in jih aretirala več tisoč.

Obtožbe, da Nemčija podpira PKK
Kalin je medtem še dodatno obtožil Nemčijo, da podpira Delavsko stranko Kurdistana(PKK), ki je v Turčiji prepovedana, ker je v soboto dovolila shod Kurdov v Frankfurtu, saj je po njegovem shod služil kot propaganda za PKK.

Na shodu za več demokracije v Turčiji je bilo namreč moč videti zastave in transparente tudi v Nemčiji prepovedanega PKK-ja in podobe Abdullaha Öcalana, njegovega od leta 1999 zaprtega voditelja. Öcalanove podobe na zastavah in transparentih so bile večkrat javno prikazane tudi na množičnih kurdskih shodih v sami Turčiji.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
mpslo
# 19.03.2017 ob 09:51
Fobija predstavlja iracionalen strah. Glede na izkušnje iz prejšnih stoletij, je strah pred Turki vse kaj drugega kot iracionalen.
Lord Vader9
# 19.03.2017 ob 10:10
Tako danes, sredi Đermanistana, zgledaja socialna stanovanja. Seveda zgrajena z davki turkofobov :)

penzl
# 19.03.2017 ob 09:56
Glede na to, kako se obnašajo, je strah precej upravičen.
Janez23
# 19.03.2017 ob 10:28
Ne razumem zakaj Erdogan ne ukaže vsem Turkom in ostalim muslimanom v Evropi, da se vrnejo nazaj v Turčijo. Jaz jih ne bom pogrešal.
Prismuknjen
# 19.03.2017 ob 09:55
Bolj Erdoganofobijo kot Turkofobijo.
sirus
# 19.03.2017 ob 10:03
In največji zagovorniki islamizacije Evrope skupaj z njimi.

Več muslimkultija za mir.
Audy
# 19.03.2017 ob 10:27
Turški vpadi #NeverForget
JANEZ BLOND
# 19.03.2017 ob 10:41
minister je pozabilpovedati, da turčija je zelo prijazna do Kurdov. Kurdofobija pa to.
presenečen
# 19.03.2017 ob 10:16
Turki v Nemčiji predstavljajo veliko volilno telo, nanj želita imeti vpliv tako Nemčija, kot Erdogan. Zgodi se lahko namreč, da Turki v Nemčiji pokvarijo špil Erdoganu, tega pa ne želi noben samodržec.

Zgodilo se bo: Erdogan bo slej ko prej pričel izsiljevati z 2,5 miljona begunci, ki jih bo napotil v EU, če ne bodo pustili njegovih ovac pri miru.

Takole;)
Lord Vader9
# 19.03.2017 ob 10:13
In mislim da ni potrebno posebej poudarjati, katera politična opcija hoče imeti ''socialna'' stanovanja! Lahko si pogledate tudi za Slovenijo kakšen razpis prejemnikov socialnih stanovanj v Ljubljani!
the law1
# 19.03.2017 ob 11:10
Ankara pred referendumom opozarja na turkofobijo v Evropi

Res neverjetno kam smo prišli oz. kam nas je pripeljala ta politika politične koreknosti, permisivnosti in načrtnega prikrivanja dejstev.

Posledica teh idiotskih politik je, da se sedaj že vsaka pragmatičnost oz. čisto racionalna reakcija poimenuje kar fobija. To "orožje" pa so naši politično korektni bullshiterji dali vsakemu diktatorčku na tem planetu. Brezjajčnost evrope res nima meja.
JANEZ BLOND
# 19.03.2017 ob 10:45
Vojsko na kopensko mejo z turčijo in vojaške ladje v egejsko morje.

To kar dela Erdogan, da grozi z invazijo to je vojna napoved in taka država nima kaj delati v NATU kaj šele v EU.
the law1
# 19.03.2017 ob 11:30
@_powerplant_

Me bolj skrbi kontra: imeli bi neoliberalizem z zaprtimi mejami. Good luck, Adam Smith se obrača v grobu.

No, si samo potrdil da ti res nič ni jasno. Blokiranje NELEGALNIH prehodov meje pač niso zaprte meje.

Kot drugo pa eno je migrantska politika druga pa trgovanje
cairns
# 19.03.2017 ob 11:24
Ankara pred referendumom opozarja na turkofobijo v Evropi

Nobene turkofobije ni. Strah pred Turki se je razblinil 1683.

Sedaj obstaja le prezir nad ponovno islamizacijo Turčije in očitnimi poizkusi Erdogana da zavlada kot sultan.
čvrsti mislec
# 19.03.2017 ob 10:45
_powerplant
Potem moramo prekiniti vse stike z Avstrijo, Nemčijo in Italijo -

Absolutno. Če bi imeli v teh državah na čelu svojega Erdogana, ki bi širil nestrpnost do drugih bi bilo zelo odgovorno, da se stiki prekinejo.

Strah pred turčijo je iracionalen
Strah pred turčijo+erdoganom je absolutno legitimen.
Trubadur
# 19.03.2017 ob 10:45
..še premalo poznate Otomanovo cesarstvo....
presenečen
# 19.03.2017 ob 10:17
@Lord Vader9

Đermanistan.

Dobra
sirus
# 19.03.2017 ob 10:39
_powerplant__

V Sloveniji je vernih 30% prebivalstva, te fore z religioznostjo prodajajte drugje.
MatjazP
# 19.03.2017 ob 14:22
Turki očitno smatrajo Nemčijo in Nizozemsko že malce za "svoj teritorij".

Če to ni razlog za alarm, potem ne vem kaj je.
RYAN
# 19.03.2017 ob 12:43
zakaj ne napišete da erdogan sporoča da so njegovi sinovi bodočnost evrope in da naj se množijo vsaka familija vsaj 5 otrok. nimamo šans glede na trenutno situacijo ker evropska povprečna družina zaostaja za več kot polovico. tolko o vednost kolk nas majo radi
TineB
# 19.03.2017 ob 11:38
Erdogan bi se šel "mitinge resnice" po evropskih mestih. Kot nekoč Milošević sredi Ljubljane.

Ma ne more neka oblast druge države imeti svoja politična zborovanja v drugi državi, no.
Karantanc+
# 19.03.2017 ob 14:44
Men še zdaj ni jasno zakaj levičarji podpirate muslimane. Res mi ni jasno.
Oni so vaše diametralno nasprotje. Zakaj ste z njimi sklenil zavezništvo, res ... Absurd.
Gepard007
# 19.03.2017 ob 14:02
Seveda je lahko turkofobija, če jim je Erdogan ukazal, da morjo met po 5 otrok...
samo.hladnik
# 19.03.2017 ob 12:40
Uvesti ekonomske sankcije (popolno trgovinsko blokado) s strani EU zoper Turčijo.

In Turkom z državljanstvi EU držav, ki imajo skrivaj še turškega, odvzeti državljanstva. Ker so lojalni neki drugi državi - za EU so trojanski konji.
B in .
# 19.03.2017 ob 12:35
Ankara opozarja na turkofobijo.

Haha, moderno besedišče - zadnjic so Nemcem rekli da so ksenofobi, fašisti in nacisti.

Prevzeli so besednjak Združene Levice, Mirovnega inštituta, Amnestyja (vseh ostalih Sorosovih brendov) - Islamski radikali ...
Treba it s tokom, ne proti toku, prvavi Erdo.
RAZOČARAN
# 19.03.2017 ob 11:55
Turki ne sodijo v EU, naj bodo tam, kjer so. Lahko pa jih Fajonova vzame par komadov na svoj dom, pa naj za nji skrbi in odgovarja lp
the law1
# 19.03.2017 ob 11:46
@_powerplant

Ali je Avstralcu, ki polni police v sydneyskem Lidlu, konkurenca Sudanec iz Darfurja? Da/ne?

Če je odgovor ne, mi prosim razloži, zakaj direktor Lidla ne sme najeti Sudanca, ki mu bo delal za 0.5 dolarja ne dan, s čimer bo podjetje povečalo dobiček?


Direktor Lidla tistega sudanca ne bo mogel najet, ker ta sudanec pač ne bo dobil vize za vstop v državo oz. kot nek prodajalec ni tisti listi za "skilled migration" vize. Avstralija se je pač odločila, da tega sudanca oz. bolje rečeno prodajalca v njihovi državi pač ne potrebujejo. Evo to je prava migrantska politika.

Kaj pa avstralija rabi si preberi spodaj in lahko je tudi iz Sudana

Skilled Occupations List
Shimun
# 19.03.2017 ob 10:50
Turkofobija in islamofobija je popolnoma na mestu in upravičena
sv
# 19.03.2017 ob 14:10
Turke Turčiji.
the law1
# 19.03.2017 ob 13:21
@zapatist

EU in njene vrednote gredo na živce in si želijo, da razpadejo....trumpistom, skrajnim islamistom, putinistom, erdoganistom, lepenovcem, wildersom, faragevcem itd....

No, če hočeš vedeti kakšne so vrednote EU potem daj na referendum po celi EU ali smo za sprejem migrantov ali ne.

Bullshit politično korektnih elit in politično korektnih prisklednikov pač niso vrednote EU
sirus
# 19.03.2017 ob 11:33
_powerplant__

Ko se bodo Arabci začeli poročat izven svojih skupnosti bom tudi jaz verjel v integracijo, dokler pa velja za prestopnike krvno maščevanje ali smrt pa naj ostanejo v svojih državah. Za začetek se že med sabo ne morejo prenašat, kaj šele da bi sobival z Evropejci.
por
# 19.03.2017 ob 11:30
Naj se zamislijo, zakaj se sploh pojavlja ta ''fobija''. Če imaš dober razlog, da se nečesa bojiš, to pravzaprav ni več fobija, ampak reakcija zdravega razuma.
the law1
# 19.03.2017 ob 11:17
@Gautama

Erdogan je evidentno diktator in se pozvizga na vse zahodne vrednote.
Izsiljuje z begunci?! Kaksna podlost.


Izsiljuješ lahko samo tistega, ki se pusti izsiljevati. Zaradi brezjačnih politiki, ki so jih sforsirali openborderji in jih z diktatom vsiljuje ESČP (potrebno čimprej ukinit ta bullshiterski organ) je pa evropa idealen kandidat za izsiljevanje.

Dokler ne bomo za vsako ceno branili zunanjih mej EU ni rešitve

Jaz sem za humano pomoc ljudem, ki so zbezali iz kriznih razmer. Sem za sprejemanje beguncev seveda z zgornjo mejo (ki naj jo doloci stroka, predvsem tista, odgovorna za INTEGRACIJO).

Glede na to, da da vidimo rezultate integracije v praksi je zgornja meja nič. Za te "strokovnjake" pa itak integracija pomeni neomejeno futranje teh ljudi z davkoplačevalskim denarjem.

Morali bi se vprašat zakaj je npr. integracija prišlekov v ZDA uspela konec 19 stoletja in začetek 20 stoletja. Ti ljudje so tam morali delat in to kot živine oz. ni bilo nobenih "strokovnjakov", ki so jih z vseh strani ujčkali z davkoplačevalskim denarjem
patriot1970
# 19.03.2017 ob 10:37
Janez23
# 19.03.2017 ob 10:28
Ne razumem zakaj Erdogan ne ukaže vsem Turkom in ostalim muslimanom v Evropi, da se vrnejo nazaj v Turčijo. Jaz jih ne bom pogrešal.


...to bi lahko naredil, ampak......bolj pri srcu mu je ta varianta:
http://www.hurriyetdailynews.com/erdogan-tells-turks-in-europe-to-have-5-kids.aspx?pageID=238&nID=110942&
NewsCatID=510
apollo11
# 19.03.2017 ob 14:32
Ko pomislim da je Turčija najbolj napredna in edina sekulirana muslimanska država, se človeku dobesedno zatemni pred očmi.

Musimanski svet ni šel čez renesanso, oni so izpustili to zgodovinsko lekcijo in to je njihov hendikep še danes.
pašeresje
# 19.03.2017 ob 13:30
Slovenci smo v zgodovini doživeli invazije, okupacije, turške vpade, totalitarizme,
sedanja Turčija predstavlja vse to.

ne gre za fobijo, gre za upravičen strah,

glede na zgodovino bi ga bilo neumno ignorirati.

Sploh tako majhen narod, kot smo mi, si napak, ki bi ogrozile naš obstoj, ne moremo privoščiti.
tomppa46
# 19.03.2017 ob 13:24
Evropa mora samo razmišljat s svojo glavo in se ne it več te bedaste demokracije za vsako ceno. Če nasprotni strani ni jasno, kdo je GLAVNI v Nemčiji in Nizozemski, NAJ GREDO NAZAJ V TURČIJO IN TAM ZBORUJEJO!

BRAVO NEMČIJA IN BRAVO NIZOZEMSKA!!!!
sirus
# 19.03.2017 ob 11:47
_powerplant__

Se strinjam, raje sem s katoliškimi verniki kot islamisti, če bi bile islamske države neka super destilacija za življenje, njihovi kolegi ne bi hodil v te hladne kraje na severu.
the law1
# 19.03.2017 ob 11:38
@_powerplant_

Za prosto tržno gospodarstvo sta dva pogoja: prost pretok kapitala in prost pretok delovne sile (#EU). Če odstraniš eno od teh dveh postavk, dobiš centralno (državno) vodeno gospodarstvo. V interesu evropskih podjetij je, da imamo prosto trgovino tako s Turčijo, kot npr. z Indijo - ampak se evropski 'prostotržniki' ob omembi tega podelajo v hlače.

Meni je jasno, da ljudje tega ne podpirajo in se z njimi tudi strinjam. Ne razumem pa, zakaj se v množico teh ljudi zatekajo podporniki 'proste' trgovine, saj so oni krivi za nastalo situacijo.


Avstralija ima pravo tržno gospodarstvo in pravo migrantsko politiko kjer vzamejo tistega, ki ga rabijo. In še vedno ti ni jasno, da prost pretok delovne sile pomeni prost pretok delovne sile, ki je na legalen način prestopila mejo.

poleg tega pa tudi ti ni jasno da mešaš "socialne turiste" z pravo delovno silo.
the law1
# 19.03.2017 ob 11:21
@_powerplant_

Aha, izolacionizem in protekcionizem - lastnosti Severne Koreje.

A je tebi bilo v življenju sploh kdaj kaj jasno?
Gautama
# 19.03.2017 ob 11:09
Erdogan je evidentno diktator in se pozvizga na vse zahodne vrednote.
Izsiljuje z begunci?! Kaksna podlost.

Da ne govorimo o tem, kako je turska politika popolnoma prepojena z religijo.

Islam je ravno zaradi jasnih navodil, da MORA biti v politiki, vodenju drzav, nevaren.

Jaz sem za humano pomoc ljudem, ki so zbezali iz kriznih razmer. Sem za sprejemanje beguncev seveda z zgornjo mejo (ki naj jo doloci stroka, predvsem tista, odgovorna za INTEGRACIJO).

Sem pa tudi za STROGE pogoje zivljenja tu, STROGO locitev vere od drzave.
Vsak bi moral podpisati izjavo na zacetku pridobivanja azila o NASIH pravilih.
Ce se jih prekrsi, TAKOJSNJA DEPORTACIJA.
Frankie2010
# 19.03.2017 ob 10:32
Turčija pa ostaja država, prijazna do mednarodnih vlagateljev

In kdo so vlagatelji v Turčijo? Radikalni islamistični režimi, ker je Turčija odskočna deska na poti v Evropo. Izdelovalci orožja, saj je preko Turčije, kot članice NATO, najlažje transportirati orožje za vojna področja, kjer zalagajo zahodnjaki ISIS in Al-Nusro (AlKAido), vojaške formacije polne plačancev, izučenih s pomočjo maerišlkih inštriktorjev v SA, Jordaniji in še kje. Moč se pa pridobi, ker je seveda po stari turški navadi, harač v žepu najvišjega, pa to ni Alah. če Turčin grozi Eropi, mu mora ta takoj VRNITI vse gastarbajtarje in uvesti snakcije na vseh področjih. Tudi s prekinitvijo udeležbe turških športnikov in ekip v evropskih tekmovanjih, ter to jasno in glasno povedati vsem Turkom, da je to zaradi tega, ker Erdo grozoi EU, pa še doma bo vpeljal predsedniško diktaturo. Pa ga najkar imajo sami, EU ga ne rabi.
mare.miami
# 19.03.2017 ob 14:01
Prepovedat vsa zborovanja Turkov in ostalih islamistov v Evropi.Tudi z silo če bo treba.Ve se zakaj to počno Turki,samo levičarji tega nočejo vedeti.
the law1
# 19.03.2017 ob 11:59
@_powerplant_

Precej slaba obramba na nivoju osnovne šole, ironije ti pa nikakor ne uspe videti: če država sestavlja sezname, kdo lahko pride v državo, to a priori ne more biti prosti trg, saj je v proste trgu trg v domeni privatnega sektorja, ne pa državnih uradnikov in njihovih seznamov.

Moja trditev očitno drži. Ti pa priporočam, da si detajlno preučiš avstralsko migrantsko politiko preden pišeš floskule v stilu kakšnega Kordiša za katerega je že osnovna šola presežek.
didi1963
# 19.03.2017 ob 11:49
Ministri bi rad še vedno rad organizirali zborovanje turkov v Nemčiji? Enostavno se ne dajo in se počutijo gospodarji vsepovsod in izzivajo żiveče turke v Nemčiji
the law1
# 19.03.2017 ob 11:19
@zapatist

Haha....Sultan oponaša Carja...

V principu bolj oponaša evropske politično korektne bullshiterje.
Ori
# 19.03.2017 ob 15:14
Turki nam dajejo lekcijo za lekcijo. Politična korektnost je bolezen za na psihiatrijo.
firexfire
# 19.03.2017 ob 14:08
Turkofobija?? Kako poceni izjava! V teh časih lahko prav vsaka skupnost sestavi besedo, ki vključuje njihovo originalno ime in fobijo. Če pa to ne doseže zaželenega učinka pa svoje nasprotnike označijo z rasisti. To vedno deluje. Kako plitko in naivno!
Coen
# 19.03.2017 ob 13:42
Erdogan: "Nemci so fašisti", "Nizozemci so ostanki fašistov", ....

Nekaj dni pozneje, Ankara: "V Evropi vlada turkofobija"

A bejžte no? Si sploh ne predstavljam, zakaj.
Alorius
# 19.03.2017 ob 13:30
Jaz predlagam da se trpinčeni Turki iz EU preselijo nazaj v svojo Otomansko cesarstvo... pogrešal jih ne bo nihče.... mimogrede pa naj izpraznijo pravoslavni Konstantinopel!

Tudi Turčija potrebuje denacionalizacijo ozemlja kot so jo izvajali naši sleparji.... tam so oni okupatorji že dosti dalj časa kot pa so komunisti bili v Sloveniji!
Kazalo