Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.9 od 100 glasov Ocenite to novico!
Carla del Ponte
"Nočem biti alibi za mednarodno skupnost, ki ne počne popolnoma ničesar," je v pojasnilo napovedanega izstopa iz komisije ZN-a dejala Carla del Ponte. Foto: EPA
Sirija
Vojna je v veliki meri uničila Sirijo. Od leta 2011 je umrlo več kot 330.000 ljudi, več milijonov pa jih je razseljenih. Foto: Reuters

Dodaj v

Carla del Ponte: Dovolj dokazov za obsodbo Bašarja Al Asada

Napovedala izstop iz komisije
13. avgust 2017 ob 14:35
Bern - MMC RTV SLO, STA

Nekdanja tožilka na sodiščih za vojne zločine Carla del Ponte je dejala, da je komisija ZN-a, ki preiskuje kršitve človekovih pravic v Siriji, zbrala dovolj dokazov, da bi lahko sirskega predsednika obsodili vojnih zločinov.

"Dokazi zadostujejo za to, da bi sirskega predsednika Bašarja Al Asada obsodili vojnih zločinov. V to sem prepričana," je nekdanja glavna tožilka Mednarodnega sodišča za vojne zločine na območju nekdanje Jugoslavije in sodišča ZN-a za vojne zločine v Ruandi povedala za švicarska časnika Le Matin Dimanche in Sonntagszeitung.

"Vendar pa zaradi ruskega veta v Varnostnem svetu ZN-a na oblikovanje mednarodnega sodišča doslej ni bilo ne tožbe ne posebnega sodišča," je pojasnila po poročanju francoske tiskovne agencije AFP. položaj je opisala kot "frustrirajoč" in "tragičen".

Carla del Ponte je še dejala, da bi bila ob morebitni uvedbi mednarodnega sodnega procesa za Sirijo pripravljena prevzeti položaj mednarodne tožilke.

Napovedala izstop iz komisije
Nekdanja tožilka je ta teden napovedala izstop iz preiskovalne komisije, ki je pristojna za preiskovanje kršitev človekovih pravic in vojnih zločinov po začetku sirske vojne marca 2011. Komisijo, do katere je precej kritična, bo zapustila 18. septembra.

"Nočem biti alibi za mednarodno skupnost, ki ne počne popolnoma ničesar," je v danes objavljenem pogovoru Carla del Ponte pojasnila svoj izstop. "Moj odstop je tudi provokacija. Služiti mora kot pritisk na Varnostni svet ZN-a, ki mora žrtvam zagotoviti pravico," je dodala.

V ZN-u so se Carli del Ponte zahvalili za njen prispevek pri delu komisije in zagotovili, da bo komisija nemoteno nadaljevala delo.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
NzA
# 13.08.2017 ob 14:44
Kaj pa Bush, Obama, Blair.. itd. itd.??? Bo verjetno prej padla kakšna nobelova nagrada za mir spet.

Kako teh ljudi ni sram govoriti takšne laži vsak dan, pravi sociopati.
commodore
# 13.08.2017 ob 14:42
sodi mu lahko le Sirsko ljudstvo in nič ne kaže da bi mu hoteli kaj slabega. Tko da Carla in ostali brigajte se zase
designprologo
# 13.08.2017 ob 14:52
Hipokriti!
Globalni arhitekti in destruktorji!

V Iraku je umrlo 500.000 ljudi potem, ko jih je osvobodila Amerika!
Aja, Saddam je mrtev, ni koga za obtožit...osvoboditelje bi bilo pa seveda nehigienično, mar ne?
Uničili ste polovico držav od Alžirije do Afganistana!!!
Samo tišina!

Si v Perzijo ne upate dregnit?
mircek007
# 13.08.2017 ob 14:42
Carla del Ponte: Dovolj dokazov za obsodbo Bašarja Al Asada
.........
Belim čeladam,ki so izginile po prejemu oskarja,in zmernežem,pa nobelovo nagrado za mir?
jujc
# 13.08.2017 ob 14:43
Carla pojdi, ne bomo te pogresali
SamoRes
# 13.08.2017 ob 14:56
Sodišče, ki sankcionira samo tiste, ki jih napada Zahod, ne pa tudi Busha, Blaira in ostalih vojnih zločincev nima nobene kredibilnosti.
vl4do
# 13.08.2017 ob 14:51
Cvilijo in edino to jim se ostane medtem ko Asad zmaguje nad zahodnimi placanci.
Amur
# 13.08.2017 ob 15:06
tak grozen tiran,begunci se pa vračajo...
the law1
# 13.08.2017 ob 15:02
@zapatist

Carla del Ponte pač reče bobu bob.

Naši proruski alterresničarji pa cepetajo:)


Odkar je Rusija stopila v _Igro v Siriji so se stvari obrnile na bolje. Aleppo je bil osvobojen in 600.000 Sircev se je lahko vrnilo domov.

Ni, važno ali si za Rusijo ali ne toda Rusija je v Siriji na pravi strani. No, tudi SZ je bi.la med drugo svetovno vojno na pravi strani in nobenega ni brigalo kaj je Stalin počel.
Mitcho_Buchannon
# 13.08.2017 ob 15:10
Zadnjih par predsednikov ZDA, med njimi tudi enega nobelovca pa ne more oziroma ne sme potipati nobeno sodišče?
vl4do
# 13.08.2017 ob 14:53
Korak za korakom k osvoboditvi Sirije. Korak za korakom k razkritju resnice.
zenga.zenga
# 13.08.2017 ob 14:57
,,pravičniška ,, Carla bi spet rada kasirala honorarje in se sončila pod ,,bliskavicami ,, . Če bi bila vsaj malo bolj objektivna bi morala najprej ugotavljti kako je prišlo do paravojnih ptotivladnih formacij in kdo jih je financiral tako pa samo dokazuje da je pristranska in zrela z penzijo ...
Prismuknjen
# 13.08.2017 ob 14:59
Še enkrat bi se rada blamirala.
Calendula
# 13.08.2017 ob 15:12
Gospa Carla, nekdo finansira đihadiste, islamiste, Talibane in druge raznorazne odpadnike .... vsi imajo imena in priimke in so vsem dobro znani. Kaj pa njih, njih pa ne obsojate, njih ne pozivate na Sodišče?
Dajte no, ste del svojadi, ki živi za in od vojn, ki divjajo po svetu. Tudi vaših rok se drži kri nedoljžnih ljudi !
patriot1970
# 13.08.2017 ob 15:10
zapatist
# 13.08.2017 ob 14:56
Carla del Ponte pač reče bobu bob.


Če že tako praviš......a tisti ki so sarin uporabili leta 2013 so že obsojeni?.........ali pa so se raje umaknili v varen objem gostoljubne Evrope!?

https://www.rtvslo.si/svet/del-pontejeva-sarin-uporabljajo-sirski-uporniki/308198
darkwader
# 13.08.2017 ob 15:10
Če je nekdo na strani Rusije ali pa ZDA je za podpornike ene ali druge interesne struje avtomatično nedolžen???

Kakšna bolna logika.
help
# 13.08.2017 ob 15:38
Ko so džihadisti imeli iniciativo in ko so Obama, Hollande in Cameroon rotili za posredovanje v njihovo korist, smo imeli vsak dan vsaj dva članka o Siriji. Sedaj ko so zreducirani na nekaj puščavskih enklav in vsakodnevno izgubljajo ozemlje, pa muca jezik popapala.
peglezn
# 13.08.2017 ob 16:04
Se strinjam, da vse dokler bo predstavnik Savdske imel v UN besedo pri človekovih pravicah in pravicah žensk... Ta nima nobene kredibilnosti.
Follow Me
# 13.08.2017 ob 16:03
Dokaze na mizo, da vidimo kateri je kriterij da je nekdo diktator pa take fore.
the law1
# 13.08.2017 ob 15:18
@zapatist

Ne. Zgodovina ne uči tega. Zgodovina uči to, da ždor ima dovolj moči se izogne kazni ne glede na to ali je ali pa ni zločinec.

Ali je kdo storil zločin...ni zgodovinsko, temveč pravno vprašanje.


Ja, edino v nekem utopičnem svetu.

Je, pa čudno kako, da ni ta Del Pontejeva v teh letih zbrala tudi kaj dokazom proti tistim "zmernim" upornikom.

A ni tudi, čudno da so ko se je osvobajal Aleppo vsak dan neke novice o bombardiranju bolnic medtem, ko se je osvobajal Mosul pa zgleda, da v Mosulu ni bilo prav nobene bolnice ali pa civilistov.

Poleg tega pa bi ta Del Pontejeva malo potipala tudi glede Savdske Arabije v Jemnu oz. o vojni, ki je kot zgleda izginila iz obličja zemlje.

Ta Del Pontejeva je samo neko orodje v rokah določenih sil, ki določene interese skuša prikazati kot nek pravni problem.
marcelinho90
# 13.08.2017 ob 16:00
Carla a še niste uničili dovolj življenj? V vsaki vojni se dogajajo zločini... na koncu pa zmagovalci pišejo zgodovino - to nas je naučila ravno zgodovina.
Amur
# 13.08.2017 ob 15:36
Medtem ko Savdska Arabija predseduje ZN odboru za človekove pravice je ustanavljanje nekh ZN sodišč čisto mimo...
slo-KP
# 13.08.2017 ob 15:28
Carla del Ponte pač reče bobu bob.
---------------------------
sej se hecaš kaj?

to je tista ´´Karla´´,ki je govorila ´´bobu bom´´ tudi za ex Yu morišče...
in potem je bob postal bučka,bučka je postala čebula,čebula je postala bula in bula je splahnela...in potem je šla z Annanom na Kofi...in Koštunica jo je v rit brcnil,ona pa ga je ´´obsodila´´ za sodelovanje pri vojnih zločinih...he,he,he...

stara teta...povožena s časom...
the law1
# 13.08.2017 ob 15:09
@zapatist

Sedaj ne teče debata o tem ali je Asad na pravi ali napačni strani. Temveč ali je zločinec ali ne,

Saj ravno glede na stran je odvisno ali je nekaj zločin ali pa ne. Zgodovina tako uči.
Karantanc+
# 13.08.2017 ob 16:22
Zahod je res pokvarjen.
cairns
# 13.08.2017 ob 17:36
Carla del Ponte: Dovolj dokazov za obsodbo Bašarja Al Asada

Očitno pa dokazov za sirsko ''zmerno opozicijo'' še niso našli.

Verjetno zato ker ti delujejo po ameriškim patronatom.
help
# 13.08.2017 ob 16:51
Pa je tebi jasno od kje je ta ta drža zaveznikov Putina in Asada v Siriji?

Pač niso idioti, da bi nasedali propagandnim prijemom svojih direktnih vojnih sovražnikov. Ustanovitev nekega "posebnega" kanguru sodišča, kjer bi vsi zaposleni dobivali plačo in navodila od ZDA, VB in Francije, držav vpletenih v sam konflikt. Le zakaj so dali veto. LOL naj Rusija da predlog, da se za Sirijo in Jemen ustanovi posebno sodišče v Šanghaju, ki ga bosta večinsko nadzorovali Rusija in Kitajska. Ziher bodo ostali za, saj nočejo stati na poti roki pravice he he
oliva
# 13.08.2017 ob 16:49
Za kaj vse so že bili dokazi, kajne...
Tudi da ima Irak kemično orožje itd.
Samo sesuli in pomorili ste številne države, kamor je stopila vaša noga, je ostal kaos in pustošenje, smrt, vojna.
mircek007
# 13.08.2017 ob 17:34
oliva.Sirski observatorij za pravice skrajnežev,kot recimo pravica za pokojnino,kot je dala prošnjo družina iz Danske,za mrtvega skrajneža..adijo pamet..
mircek007
# 13.08.2017 ob 17:41
zapatist.Najbolje da kdo drug ustanovi sodišče,ki bi veljalo za vse.Haško sodišče,OZN komisija nima kredibilnosti,ni nepristransko,ker je dirigirano s strani ZDA.Ne morejo drugim soliti pamet,če so sami večji zločinci in jih sploh ne preganjajo zaradi tega.Že samo zaradi napada na Irak,bi morali odgovarjati,kje je še ostalo..Za to obstaja veliko dokazov in izjave ameriških politikov,Vedo da jim ne morejo nič in so zelo arogantni in se imajo za superiorne..Nekaj se mora spremeniti,če ne nam ne gine svetovna vojna..
kick.your-ass
# 13.08.2017 ob 17:17
vojna zločinka :) pa tulk besede....
pogrešam članke o jemnu in saudovi arabiji, o civilnih žrtvah v raki itd.. ko je padal aleppo se je objavil nov članek vsaki dan...
Jon Sneg
# 13.08.2017 ob 17:15
Uh ja sem že mislil da za Busha, Rumsfelda, Cheneya, Riceovo...

Pa tudi dovolj dokazov za obsodbo Madeleine Albright, zakoncev Clinton, Tony Blaira etc., lista je dolga,...
oliva
# 13.08.2017 ob 16:20
"Dajte no, ste del svojadi, ki živi za in od vojn, ki divjajo po svetu. Tudi vaših rok se drži kri nedoljžnih ljudi !"

Točno to, @Calendula, temu folku bi morali sodit v Haagu.
pr_holistar
# 13.08.2017 ob 17:09
Blaira, Clintona, Clintonovo, Trumpa, Obamo, Hollanda, Sarkozyja.... savdsko dinastijo, Katarce...
whiteswan
# 13.08.2017 ob 16:46
Prvi post je ze zbrisan.

Kaj Omaru al Bashiru (iz sudana) so ze sodili za zlocine? Ali je pravocasno podpisal odcepitev juznega sudana pa je kar naenkrat postal zaveznik in good-guy?

Se enkrat. Gospod al-Assad je za to nikotinsko unicevalko zivljenj in pomilovalko balkanskih morilcev ki so ruvali ocesa, klali in sekali glave v balkanski moriji veliki gospod, kateremu ona niti do jajc ne doseze, sicer pa kdo jo bo gledal ko pa je Asma al Assad taksna lepotica da mu tricetr sveta zavida.
dopisnik
# 13.08.2017 ob 16:23
Zločin je zločin, pa naj ga zagreši poražena ali zmagovita stran!
Murko
# 13.08.2017 ob 15:50
A ni stara že odstopila? Ne more iz svoje hudobne kože...
whiteswan
# 13.08.2017 ob 17:16
@Zapatist: trdila je, da je bil v začetku zličinec Asad ( kar je res, saj je pobijal neobprožene protestnike
--------
Ti "protestniki" (ki jih nihce ni ubijal) so bili toliko neoborozeni kot je Carla del Ponte postena in nepristranska. Ko je sirijska vlada jasno objavljala in tudi EU posredovala stevilo pobitih in obgljavljenih policistov in vojakov so bili Karla in njeni pajdasi v upanju (in naletu evforije) da bo predsednik Assad padel "within two months"...pa se je tetka malo ustela.

Sicer pe je doticna pred tednom dni odstopila od tribunala tako da ni potrebe po njenem bevskanju, raje se naj briga za procesurianje uvozenih klavcev in braracev ki so jih preko turcije in jordanje vozili v sirijo iz vse evrope da bi tam sirili demokracijo po siriji. Vedno ko se kak povratnik raztreli, pokolje kaksno druzino v trgovskem centru je samo "izoliran psiholoski slucaj".
artoum
# 13.08.2017 ob 17:08
hm .... kakor kaže je v vojne Siriji konec in sedaj se bo po pravni poti lovilo še neubite nasprotnike režimu "zahodne demokracije"
težko mi je to zapisati , ampak dejstvo je , da so prinašalci demokracije po celotnem arabskem svetu prinesli gnev in kaos.
če ima že tako rada ljudstvo , naj sedaj vržre oko na Vanezulo in S.Korejo.
poleg vsega jo bi spomnil na Hirošimo in Nagasaki. poleg tega pa še na Hamburg 1945 in beli fosfor. pa še kasetne bombe in mine .
Titomir
# 13.08.2017 ob 16:24
Carla del penzjon pejt u pokoj.
zapatist
# 13.08.2017 ob 15:02
@NzA

Marsikomu od naštetih bi se lahko sodilo za vojne zločine. Samo...Carla ni bila imenovana v komisijo, ki bi to razkrivala.

Do sedaj se je, kolikor vem ukvarjala z bivšo Jugoslavijo, Ruando in sedaj Sirijo. In o teh zadevah je tudi podala svoje kvalificirano mnenje.

Zadnje je bilo, da Rusija preprečuje,da bi se ustanovilo mednarodno sodišče za vojne zločine v Siriji.
Vsi...tako zagovorniki Asada kot njegovi nasprotniki se strinjajo, da je do hudih zločinov prišlo.

Zakaj bi nekdo nasprotoval ustanovitvi takega sodiščà?

Vemo npr...zakaj ZDA noče biti pod juristifikacijo mednarodnega prava za vojne zločine...odgovor je jasen...ker bi lahko veliko njihovih vplivnih ljudi bilo sprocesuiranih.
Ramus
# 13.08.2017 ob 21:13
"Carla del Ponte: Dovolj dokazov za obsodbo Bašarja Al Asada"

Ga. Delponte, imate tudi dovolj dokazov proti Billu Clintonu, imate dovolj dokazov proti Georgu Bushu starejšemu in mlajšemu, imate dovolj dokazov proti Bracku Obami in imate dovolj dokazov proti Donaldu Trumpu,... to so veliko večji vojni zločinci, kot pa je Bašar Al Asad. Začnite pri njih!
pripet
# 13.08.2017 ob 20:24
Carla del Ponte: Dovolj dokazov za obsodbo Bašarja Al Asada.
-----------------
Kaj pa dokazi za obsodbo zahodnih vladnih zločincev? Ne štejejo kajne?
Kako je dejal Sarkozy nekdanji predsednik Francije? Vašo deželo bomo požgali do kraja.
Sarkozy to Assad : We will burn your country to the ground.

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comm
ents/57lni6/sarkozy_to_assad_we_will_bur
n_your_country_to_the/
Hud Hren
# 13.08.2017 ob 20:15
Tudi naslednje je njena izjava;
UN's Del Ponte says evidence Syria rebels 'used sarin'

Testimony from victims of the conflict in Syria suggests rebels have used the nerve agent, sarin, a leading member of a UN commission of inquiry has said.

Zakaj ne objavite izjave; General Wesley Clark

The Plan -- according to U.S. General Wesley Clark (Ret.)
RJSlo
# 13.08.2017 ob 19:45
aerodynamic
# 13.08.2017 ob 19:37
kdaj?
--------------------------------
No ja. Takoj, ko bo konec sodniških počitnic.
Bobicek
# 13.08.2017 ob 18:55
Ljudstvo izreka obsodbo zoper Carlo del Ponte. Imamo dovolj dokazov, da jo lahko obsodimo.
vnk
# 13.08.2017 ob 18:21
Naj se sami zmenijo, se mi zdi, da včasih naredimo več škode kot koristi.

nekdanja glavna tožilka Mednarodnega sodišča za vojne zločine na območju nekdanje Jugoslavije

Ja, in ko pogledaš Balkan so pa medsoseski odnosi res odlični.
Figeto
# 13.08.2017 ob 17:57
Carla, ne teži.
Rugess Nome
# 13.08.2017 ob 17:50
Ona ima dokaze v stilu Collin Powelove famozne epruvete :)
whiteswan
# 13.08.2017 ob 17:39
@Zapazist: In če si za Rusijo in diktatorja Asad, katerega fotr je že delal masakre npr v Homsu. Pač bodi. Tvoja stvar.

Jaz mislim da je boljse ce si ti tiho ker nimas pojma.
Oce Assad ni v Homsu delal nic, tja je le hodil na vojasko akademijo.
Je pa naredil red v mestu Hama, kjer so islamisti (ti isti ki danes izrezujejo srca in oblacijo ujetnike v oranzne kombinezone, jih tunkajo v kislino in jim rezejo glave) zeleli ustanoviti islamski emirat, ker so cez noc napadli vse vojaske objekte, pobili na sotitne policajev in vojakov, pa je oca o zatrl v kali, in tako imel 30 let mir. Seveda navajeni smo ze da na BV je vsak islamist (mursi, saudova familija, al-qaida) zrtev ko je del igre za geostrateske interese izraela in USA.

Tako da raje igraj internetne animacije naprej in ne pametuj o nekih sodiscih.
Kazalo