Nesreča se je zgodila 25. junija leta 2000. Foto: EPA
Nesreča se je zgodila 25. junija leta 2000. Foto: EPA

Sodišče v pariškem predmestju Pontoise je letalsko družbo s sedežem v Houstonu kaznovalo z 200.000 evri kazni, še milijon evrov pa bo morala družba plačati Air Franceu, ki je upravljal letalo. Mehanik John Taylor, ki so ga prav tako okrivili nenaklepnega uboja, mora plačati 2.000 evrov kazni, obsojen pa je tudi na 15 mesecev pogojne kazni.

Vsi drugi obtoženci, uslužbenec letalske družbe in trije francoski uradniki, so bili oproščeni. Continental Airlines je že napovedal pritožbo, saj naj bi sodišče "ščitilo le francoske interese".

Za nesrečo kriv kos kovine s Continentalovega letala
Predsedujoči sodnik je v sodbi potrdil ugotovitve preiskovalcev, da je bil za nesrečo kriv kos kovine s Continentalovega letala DC-10, ki je s pariškega letališča Charles de Gaule poletelo pred concordom francoske družbe Air France. Preiskovalci so ugotovili, da je kos kovine razparal pnevmatiko na concordu, kosi gume pa so nato predrli rezervoarje in povzročili požar.

Medtem ko so francoske letalske oblasti sklenile, da nesreče ni bilo mogoče predvideti, je preiskava ugotovila, da concordovi rezervoarji niso imeli zadostne zaščite pred udarci, pristojni pa so za to težavo vedeli že več kot 20 let.

V nesreči umrlo 113 ljudi
25. julija 2000 je Air Franceov concorde s pariškega letališča poletel proti New Yorku. Med vzletom se je izpod levega krila pokazal plamen. Manj kot dve minuti pozneje je letalo zgrmelo na hotel v severnem predmestju Pariza, pri čemer je umrlo vseh 109 ljudi na krovu in štirje uslužbenci hotela. Večina potnikov na letalu so bili nemški turisti. Svojci večine žrtev so odškodnine prejeli že pred leti, tako da to vprašanje ni bilo predmet tokratnega sodnega postopka.