Evropa
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 111 glasov Ocenite to novico!
Peter Szijjarto
Madžarski zunanji minister Szijjarto je dejal, da na Madžarskem ne verjamejo, da je dogovor pravno nezavezujoč. Foto: Reuters

Dodaj v

Umik Madžarske od ZN-ovega dogovora o migracijah

ZDA so se umaknile decembra lani
18. julij 2018 ob 19:01
Budimpešta - MMC RTV SLO, STA

Madžarska se umika od dogovora Združenih narodov o migracijah, ker ocenjuje, da spodbuja gibanje ljudi, kar je po njenem nevarno za svet. Sicer pravno nezavezujoč dogovor, ki ga je po 18 mesecih podprla večina držav članic, med njimi pa ni ZDA, se zavzema za boljše sodelovanje pri vprašanju migracij.

Po seji madžarske vlade je zunanji minister Peter Szijjarto dejal, da je dogovor nevaren za svet in Madžarsko, saj naj bi spodbudil milijone, da se podajo na pot. "Madžarska mora izstopiti iz postopka potrjevanja in daje s tem jasno vedeti, da na noben način ne meni, da so ukrepi ali smernice iz svežnja pot naprej," je dejal Szijjarto.

Nezavezujoč dokument – gre za prvi dogovor o upravljanju migracij v okviru ZN-a – določa 23 ciljev za varnejši in bolj urejen pretok ljudi. Generalni sekretar ZN-a Antonio Guterres je dogovor označil za velik dosežek, ki odraža skupno razumevanje o čezmejnih migracijah kot mednarodnem fenomenu, ki potrebuje učinkovito upravljanje z mednarodnim sodelovanjem. Obenem tudi priznava pravico vsakega posameznika do varnosti, dostojanstva in zaščite. Po besedah predsednika Generalne skupščine ZN-a Miroslava Lajčaka dogovor ne spodbuja migracij in jih niti ne zaustavlja. Ni pravno zavezujoč in ne vsiljuje ničesar, saj v celoti spoštuje suverenost držav. "Lahko nas pa usmerja in pomaga izvleči koristi migracij in zmanjšati tveganja. Lahko nam ponudi novo platformo za sodelovanje in je lahko vir za iskanje ravnotežja med pravicami ljudi in suverenostjo držav," je dejal.

Po besedah madžarskega zunanjega ministra na Madžarskem ne verjamejo, da je dogovor, ki bo formalno potrjen v Marakešu 10. in 11. decembra, pravno nezavezujoč, kot piše v končni različici dokumenta.

ZDA so od pogajanj odstopile decembra lani, potem ko so ocenile, da določbe v dokumentu niso v skladu z ameriško politiko do priseljevanja in beguncev.

K. T.
Prijavi napako
Komentarji
mali_piscek
# 18.07.2018 ob 19:23
"Madžarska se umika iz dogovora Združenih narodov o migracijah, ker ocenjuje, da spodbuja gibanje ljudi, kar je nevarno za svet."

Ocena Madžarske ne bi mogla biti bolj razumna. Vedno znova me presenečajo s svojim razumevanjem dogajanja.
DrKult
# 18.07.2018 ob 19:33
Saj imate opcijo b, tisti ki nasprotujete. Podprite zaprtje zunanje EU meje, pa ne bo potrebe po takih ukrepih. Šleparija iz Afrike pa se bo nehala, če vam to paše ali ne. Taka je volja ljudi.
s0njas0nja
# 18.07.2018 ob 19:42
levi mediji udrihajo po Madžarski v Sloveniji se medtem dogaja
[url="https://www.24ur.com/novice/sloven
ija/nezakoniti-sestanki-med-pocivalskom-in-zemljaricem.html?q=po%C4%8Dival%C5%A1ek%
20kpk"]
Nezakoniti sestanki med Počivalškom in Zemljaričem[/url]
Na 24 ur so danes celo poročali, da Počivalšek noče povedati, kdo mu je plačal odvetnika - ministrstvo tudi ne, gre pa za odvetniško službo samega ministrstva.

pretep migrantov v centru LJ

Poročanje PU KP o povečanju nezakonitih prehodov

Vsi linki so iz 24ur - zdaj ne vem, a so 24ur ratali tudi "fake news" ? Zanimivo o nobeni stvari na tem portalu pa ne duha ne sluha. O Madžarski pa skoraj vsak dan.
jan15
# 18.07.2018 ob 20:00
Krščanstvo je okupiralo 3/ 4 kopna in to z ognjem in mečem, sedaj pa so ji drugi nevarni. Ne vem druge definicije kot zločin.

Kašno poznavanje zgodovine!
Leta 258 je bilo v severni Afriki (Maroko Alžirija, Libija itd.) 71 katoliških škofij.
Leta 697 pa so severno Afriko z ognjem in mečem zavzeli arabski muslimani in razdejali Kartagino. Mnoga berberska plemena so povsem zatrli.
Tisti, ki so ostali, so sprejeli islam. J. Danielou, Zgodovina Cerkve, str. 248-250.
Mimobeznik
# 18.07.2018 ob 19:53
Res je, evropske države niso dolžne sprejemati populacijskih presežkov, ki jih izvorne države ne želijo sprejeti nazaj in jih označujejo kot varnostno grožnjo.
grenadir
# 18.07.2018 ob 19:47
hexen.... Govor je o migrantih in ne o beguncih, zato je ocenjevanje mađarske politike po vprašanju migracijske politike povsem deplasirano.... Vsaka država , če je resna država ima pač svojo migrantsko politiko in le ta niti približno ni enoznačna za Mađarsko, Nemčijo ali Turkmenistan.................. Ob takih novicah se je veliko bolj smiselno vprašati ali neka državna politika, seveda tudi slovenska deluje v interesu lastne države ali ne...
DrKult
# 18.07.2018 ob 19:55
Levibober, izglasovali so konec varčevanju in ideološko sami sebi "odpisali puf", nato pa je dan kasneje Varoufakis šel v evroskupino gnjavit za novo posojilo. Izglasovali so nekaj, za kar ni legalne podlage, tako kot ni legalne osnove za ekonomsko migracijo skozi institut azila. In to se bo nehalo. Da bi EU imela gospodarako škodo od tega, da zapre zunanjo mejo ilegalcem? Smeh, zakaj že? Saj noben ne prekinja gospodarskega sodelovanja z Afriko. No, lahko pa tudi, če bodo še dolgo nasprotovali registracijskim centrom na svojih tleh in varovanju svojih mej z drugimi afriškimi državami - po želji.
janezi
# 18.07.2018 ob 20:21
in sedaj bo napisano da so Madžari nečloveški ker nekaj nočejo kar jim fini vsiljujejo.Mi bomo pa veselo podpisali potem pa kritizirani od AI in podobnih sa vsako zadržanost do vsiljencev.
DrKult
# 18.07.2018 ob 20:21
levibober: "Seveda. Kamjonski promet med EU in vzhodom se tako rekoč preneha - to pomeni močne motnje v trgovanju s Tručijo, Rusijo, Ukrajino itd."

A daj, ne si ga bluzit, no. Turški/ruski/ukrajinski kamiondžija bo prišel na mejni prehod, pokazal papirje kot vedno, opravljen bo rutinski postopek na meji in kamion bo nadaljeval pot, tako kot je do zdaj.

"In še enkrat - privatni sektor in posledično politika si ne želita popolne ustavitve imigracij, ker ne želijo, da postanemo Japonska."

Pozabil si na besedo ILEGALNE. Jaz in 99% preostalih Evropejcev nimamo nobenga problema s tem, da pride nekdo s papirji v našo državo. 90% nas tudi nima problema z begunci. Problem ni v migracijah, problem je v tem, da je za migracijo iz ekonomskih razlogov potrebno po vseh zakonih imeti papirje, ki jih stotisoči ekonomskih migrantov nekam vržejo in se pridejo na mejo dret "azil".

Je kar velika razlika med kategorijami:
a) begunec
b) legalni ekonomski migrant
c) ilegalni migrant

In legalnosti, ki izhajajo iz razlik med temi kategorijami, imamo Evropejci še kako zelo plan izvajati. Verhofstadta bo sicer verjetno fršlok zaradi tega, ker hočemo, da se izvajajo zakoni, ampak nič ne de, po naslednjih volitvah ga tako ali tako ne bo več v parlamentu
DrKult
# 18.07.2018 ob 20:32
Chopin "Svoje mnenje, ki je sicer brez argumentov, podkrepite s tem da je taka "volja ljudi". Katerih ljudi? Gibanje ljudi po tem planetu (ki je po mnenju Madzarske nevarno za svet :) ) je nekaj najbolj obicajnega in nedolznega."

Si kaj spremljal v zadnjem letu volitve po EU? Povečini so začele zmagovati desne in tudi skrajno desne stranke, tudi v državah, kjer je tradicionalno na oblasti levica.
In ja, gibanje ljudi po tem planetu je nekaj povsem nedolžnega, dokler je to gibanje legalno in v nekih normalnih, sprejemljivih številkah. Ko pa stotisoči ljudi odvržejo papirje in institucijo azila izrabijo za svojo ekonomsko migracijo, imamo pa problem.

Oprosti, dečko, ampak v resničnem Svetu obstajajo resnične omejitve.
Simba
# 18.07.2018 ob 21:35
chopin: "Svoje mnenje, ki je sicer brez argumentov, podkrepite s tem da je taka "volja ljudi". Katerih ljudi? "

Bi rad točno številko? zahtevaj referendum in bomo zelo hitro zvedeli da, vas, zagovornikov ilegalnih migrantov je manj od 1%...

a maš jajca? močno dvomim...
Aprila
# 18.07.2018 ob 21:27
Zaradi tega ker je Madžarska proti ilegalnim migracijam, bi eni prepovedali legalno migracije iz Madžarske. Kar me ne čudi, saj za mnoge so legalne migracije enake ilegalne, kar zelo radi javno pokažejo ko primerjajo legalne migracije Slovencev z ilegalci ki uporabljajo tihotapce za vstop v Slovenijo in se potem ko jih policija dobi derejo azil. Ja, ilegalec brez dokumntov ki se dere azil je res enako Slovencu ki v Avstrijo (ali drugo tujo državo) vstopi z vsemi dokumenti skozi mejne prehode. Kr'neki.
DrKult
# 18.07.2018 ob 22:35
Chopin, na Svetu se žal dogaja ogromno groznega. Na Svetu je ogromno revnih ljudi. Ne me sodit, jaz se sočasno zavzemam tudi za "Marshallov plan" za Afriko in bližnji vzhod. Moje mnenje je, da je treba probleme reševati pri izvoru, ne pri posledici.
Če dovolimo, da se brez vizuma v Evropo priseljujejo ljudje iz ekonomskih razlogov skozi institut azila, odvzamemo vrednost institutu azila, obenem pa tudi ne obstaja več razlog za se zezat s pridobivanjem vizuma.
Vizumi obstajajo zato, da sistem ostaja vzdržen. Če dovolimo neomejene migracije, se bodo naši socialni in drugi sistemi enostavno sesuli. To nima veze z nobenimi ideološkimi vprašanji, to je preprosto dejstvo. Trenuten pritisk na Evropo ni pretiran, bi pa bil, če bi naenkrat dovolili priseljevanje komurkoli, ki mu sede priti v "bogato" Evropo.
Upam, da me razumeš. Jaz razumem stisko ljudi in mislim, da moramo kot bogat kontinent pomagati. Mislim tudi, da bi morali pomagati Američani (kar ne bodo pod Trumpom), Kitajci, Japonci in druge bogate države.
Dovoljevanje priseljevanja iz ekonomskih razlogov skozi institut azila NI REŠITEV.
DrKult
# 18.07.2018 ob 21:29
firtoh: "Ni problem.Zdaj pa naj prepovejo, madžarskim ekonomskim migrantom, priseljevanje v zahodne države"

Legalnim ali ilegalnim?
DrKult
# 18.07.2018 ob 21:56
firtoh: "Migracije so obojne,legalne in ilegalne.Da ne boš slučajno mislil,da so vsi vzhodno-Evropejci legalno v tujih državah.Delajo na črno pri svojih sorodnikih ali sonarodnjakih,nimajo začasnega ali stalnega bivališča...."

Jao meni, pa do kod boste argument še zvlekli, ko vaš argument ne deluje.
Glej, moj "beef" je v tem: desettisoči ekonomskih migrantov izrabljajo institut azila za ilegalno ekonomsko migracijo v Evropo. Institut azila ima svoj namen. Namenjen je beguncem, ki bežijo pred vojno. Kdor ni begunec, v Evropo ne more migrirat skozi institut azila. Vizumi obstajajo z razlogom. Obstajajo zato, da lahko ima država KONTROLO nad številom ljudi, ki pridejo delati. S tem zagotavlja, da njeni ekonomski, gospodarski, socialni in drugi sistemu ostanejo funkcionalni. Gotova debata.
foxhunt
# 18.07.2018 ob 21:54
Valuk @ A niso madzari tisti ki jih je milijone po celem svetu? Neverjetno kaksna dvolicnost madzarov.

Mogoce so pa imeli potni list in se kje vizo. Je razlika ce vozis tovrnjak z izitom ali brez. Dvolicnost je to, da tisti ki so civilizirai in placujejo davke naj potujejo s papirji, ce si pa .... pa lahko kot ptice selivke, kje se ti sprede se ustavis. Dvolicnost je pisat take komentarje.
pace
# 18.07.2018 ob 21:32
"Obenem tudi priznava pravico vsakega posameznika do varnosti, dostojanstva in zaščite."

Evropejcem globalistični ZN očitno teh pravic ne priznava. Preveč, veliko veliko preveč jih je že bilo žrtev teh nasilnih ljudi, ki jih ZN podpira pri njihovih nezakonitih migracijah na tuja ozemlja. Bi bilo drugače, če ne bi bili ti ljudje tako izrazito nasilni kot so in tako skrajno nespoštljivi do okolja kamor prihajajo.
To, da se jim dopušča ilegalno vdiranje brez vsakih osebnih dokumentov in zdravstveno nepregledanim, je rušenje vsega veljavnega pravnega reda, katerega smisel in namen je ščitenje družb.
Madžari imajo še kako prav.
DrKult
# 18.07.2018 ob 22:03
zagloba: "Vsi, ki ste proti preseljevanju vas vprašam: kaj pa kolonije, ki so jih imele zahodne evropske države več stoletij v državah od koder danes prihajajo begenci, jih izkoriščale in si na njihov račun kopičile bogastvo?"

Zdravo, smo leta 2018.
Aprila
# 18.07.2018 ob 19:27
V dobesednem prevodu ne gre za dogovor o migracijah, ampak za ZNjev globalni paket o varnih migracijah. O čem se res gre, če znate angleško ali uporabljati google prevajalnih lahko preberete sami: https://www.dw.com/en/un-without-us-presents-global-compact-for-safe-migration/a-44670938
DrKult
# 18.07.2018 ob 23:52
@Chopin "Ne razumem tocno kaj torej predlagas kot resitev trenutnega problema milijonov beguncev, migrantov, ljudi brez drzave itd.
Trenutna anarhija je posledica sistemskih priblemov, ko je prakticno nemogoce dobiti azil ali za migrante iz dolocenih drzav prakticno nemogoce dobiti vizo."


1. Za azil lahko zaprosijo tisti, ki bežijo pred vojno. Ne morejo pa instituta azila izrabljati tisti, ki hočejo iz ekonomskih razlogov migrirati v Evropo. Za to so vizumi.
2. Afrika je porušena. Rešitev ni preslitev afriškega prebivalstva v Evropo, ker jih je skoraj milijarda. Rešitev je vzpostavitev sistema, ki bo postavila Afriko na svoje noge
3. Socialni in drugi sistemi v Evropi (in v drugih razvitih državah) imajo realne omejitve, to morate sprejeti. Če bi bilo vsega 100k migrantov ni isto kot če jih je 1 milijon, a razumeš to, zaboga?

Preseljevanje Afrike v Evropo NI REŠITEV, a štekaš? V Afriki je 1 milijarda ljudi! 99% Afričanov živi slabše kot ti. Če boš vse preselil v Evropo, si rešil NIČ, a štekaš?

Če boš sprejel 1 milijon Afričanov v Evropo letos, si rešil nič. Naslednje leto jih bo novi milijon. Glede na to, kako rodnost imajo, se moram pravzaprav popravit. Naslednje leto jih bo 1.2 milijona.

Treba je rešit problem v Afriki. Kaj je tako težko razumeti pri tem?
paver
# 18.07.2018 ob 23:09
Chopin@ Tvoje razmišljanje je utopično.
Simba
# 18.07.2018 ob 21:41
firtoh: in takega se izžene takoj ko se ga dobi. tako kot vse ostale.

a je tako prav?
foxhunt
# 18.07.2018 ob 22:01
@zagloba Vsi, ki ste proti preseljevanju vas vprašam: kaj pa kolonije, ki so jih imele zahodne evropske države več stoletij v državah od koder danes prihajajo begenci, jih izkoriščale in si na njihov račun kopičile bogastvo?

Kaj pa avstralopiteki, ki so se preseljevali in lovili plen po drugi celin, mogoce se homo erectus, ali clovek z barja? Stari, pise se leto 2018, nismo obticali v srednjem veku kot ilegalni migranti. Si ze bil kdaj v italiji na dopustu, toskan in v mestih. Kaj je nabolj nervirajoce? tecni afriski migranti, ki silija vate in ti nonstop nekaj prodajajo, ni to afrika. sploh ne mores mirno po mestu hodit.
ZETAC
# 18.07.2018 ob 22:27
S0njaSonja@Nezakoniti sestanki med Počivalškom in Zemljaričem. Ta tip je res eno veliko pr..e, brez katerega levičarji očitno ne morejo...
taprauslovenc
# 18.07.2018 ob 21:38
je kdo za Slovenijo podpisal?
pajadeja
# 18.07.2018 ob 19:51
24ur je znan kot objektivni vir informacij v Sloveniji, na Balkanu pa i šire.
misterij
# 18.07.2018 ob 23:52
Ljubljana je že postala poizkušna centrala delovanja in ustrahovanja migrantskih tolp.O tem ne poroča niti en levičarski medij.Ljudje so to videli in bili presenečeni nad slabim odporom policije proti kriminalcem,saj jim je večina razbojnikov pobegnila.
tanja-bor
# 18.07.2018 ob 23:25
Migracije niso rešitev.
Simba
# 18.07.2018 ob 22:04
firtoh: no, če bi bili zakoni normalni bi takega zaprli zaradi dela na črno... tako delojemalca kot delodajalca...
pač prvič ti 'pogledajo skozi' in te lepo vržejo ven iz države...
drugič pa pač arest...
fantasycamp
# 19.07.2018 ob 03:20
Manj imajo nezaposlenih!
Niso neumni da vzamejo iz Afrike in Arabije kjer ne bodo dobili high IQ delavce ampak samo fizične!

Danes gre vse k robotizaciji in za 20 let bo večina nižje delavnih pozicij robotizirana!

Neumno je odpirati meje komurkoli!

Ampak to vam socialnim bojevnikom govort je k da bi govoril steni...
hehet
# 18.07.2018 ob 23:48
Orbanov model neliberalne demokracije je edini politični model, ki ščiti Evropo, našo kulturo in izročilo. Komunistom gre na živce, ker dokler obstajajo države, ki se jim ne podredijo, njihova gnila ideologija ne more obstati, saj je gnila in nehumana.
paver
# 18.07.2018 ob 23:00
Očitno bo treba na referendum. Mejo nepredušno zapret. Če ne nebo konec teh procesij.
samogledam
# 19.07.2018 ob 06:42
mislim da ima Švica še najboljša pravila in zakonodajo za migracijo. Sprejme kogar rabi, ostale zavrne in deportira v 48 urah, zato tudi nimajo problemov, ker so multikulti državljani ki odločajo z referendumom.
tudi Slovenija bi morala ravnati po tem modelu, samoodločbe in ne vsiljivim političnim odločitvam ZN sicer nas bodo Afganistanci preplavili čez noč.
B in .
# 19.07.2018 ob 09:58
Zgodovina je učiteljica in filma ne moremo zavrteti naprej, lahko pa ga nazaj.
In če sodim po zgodovini ...

Bodo čez 50 let na Švedskem beli geti, močno oboroženi s strojnicami, varnostnimi službami in visokimi, neprehodnimi ograjami, podobno kot danes v Južnoafriški republiki, ki samo še ena potrditev o vrhunski kvaliteti življenja (vseh ras) navadnih ljudi v multikulti okolju.
Trend na Švedskem je viden že danes.

Čez 150 let pa bodo imeli v Svedistanu rezervate za belokožce in jih bodo le občasno uporabili kot atrakcijo na prireditvah, jim nadeli Vikingške rogove in bili del programa.

V tem času bo pod mečem padla še oblast najbolj upornih madžarskih "indijancev" in kontinent bo osvobojen.
Zmagovalci so vedno razglašali svobodo, tudi kalifat ISIS-a je bil za njih same osvobojeno ozemlje, dokler se niso v plane legalno-mafijske globalistične geopolitike vmešali grdi Rusi.
Repec
# 19.07.2018 ob 08:31
Samo da se ve: severne dezele so bile uspesne preden so se tuji narodi zaceli priseljevati k njim in niso postale uspesne po tem, ker bi postale multikulturne. Ravno obratno: migracije jim kvarijo druzbo.
Nikolaj
# 19.07.2018 ob 08:26
Pravilna odločitev
Repec
# 19.07.2018 ob 08:13
Firtoh... Kaj pa japonska in J Korea? Pa Finska?
fantasycamp
# 19.07.2018 ob 02:13
woodoo

Mogoče ker so bolj delavni, ti pa namesto da bi raje dal svoj denar od davkov za grajenje novih socialnih stanovanj za njih, policijo ki bo morala ščiti pred povečanim kriminalom in terorizmom, socialo,zdravstvo in šolstvo, raje razmišljaj kako gre ta denar v našo infrastrukturo ker glih nismo bogata EU članica!
tocco
# 18.07.2018 ob 22:28
Ni pravno zavezujoč ni nobene potrebe.
zeus-zengg
# 19.07.2018 ob 12:40
sv
Jaz imam predlog rešitve migracij. Levičarje v Azijo, Bližnji vzhod in Afriko.
---------------
ne se hecat . Levičarji so v socializmu imeli na meji graničarje , prehode paso ustrezno kontrolirali zato se ni bili bati beguncev . Verjetno si imel v mislih liberalce novega tipa ki so pod vplivov raznih nvo - se mi zdi ... Takim bi pa človek res predlagal ,, sprehod,, do kakšnih eksotičnih begunskih ,,domicilov ,, - saj radi potujejo ob spoznavanju drugačnosti ...
koncert
# 19.07.2018 ob 11:18
bravo...odlično si me dopolnil...
Če smo ravno pri električnih avtomobilih; a so se že odločili za standard, tako kot bi bilo čimprej prav: ali bodo njihove akumulatorje menjavali ali pa polnili?
koncert
# 19.07.2018 ob 10:42
ravno zaradi tega se je pojavil 'trend'
izpričevanja svoje identitete,katere 'segment' je tudi 'lastninjenje' (tudi neupravičeno) 'tega ali onega'

Tesla je glede lastninjenja šel še korak naprej, ko je rekel:
Ni mi žal, da kradejo moje ideje; žal mi je, da nimajo svojih.
janezi
# 19.07.2018 ob 10:13
Da bi EU imela gospodarako škodo od tega, da zapre zunanjo mejo ilegalcem?

Seveda. Kamjonski promet med EU in vzhodom se tako rekoč preneha - to pomeni močne motnje v trgovanju s Tručijo, Rusijo, Ukrajino itd.
--------------------------------
a kdo lahko temu nesmislu verjame ???
Captain_America
# 19.07.2018 ob 09:43
Gibanje ljudi je nevarno za svet. Seveda. Dokaz so Madžari, ki so se pred 1000 leti preselili sem nekje iz okolice Urala.
MZ
# 19.07.2018 ob 06:43
Tisti, ki zagovarjate migracije (tudi ilegalne, kar velika večina teh je!) lahko vidite, da je vaša propaganda "podprta" z lepim številom minusov - kar verjetno pove, da pri tem ne gre zgolj za nekaj ksenofobnih nestrpnežev, temveč je odraz splošnega konsenza, da so nekontrolirane migracije, sploh pa vdor ljudi s popolnoma nekompatibilnimi vrednotami, zelo velik problem.

Pa spet se kaže črno-beli pogled na zadeve, torej če nisi z nami, si proti nam. Oziroma tule konkretno povedano - če je država proti ilegalnim migrantom, naj pa zapusti EU. Očitno so migranti privilegirana skupina, ki ji politikanti posvečajo več pozornosti, kot pa domačinom, ki v bistvu držijo gor cel sistem.

In kot ponavadi, je tu spet prisotno spodbujanje kolektivne krivde Evropejcev. Nekaj podobnega so počeli zavezniki v Nemčiji po 2. svetovni vojni, ampak so z zadevo relativno hitro zaključili, ker so vedeli, da jim bo to nakopalo samo slabo voljo prebivalstva. Zato ni čudno, da je tak gnev do raznih "nevladnikov", ki nam vbijajo v glavo, da smo zgolj zato, ker smo Evropejci, krivi za to, da se tretji svet kljub temu, da kolonij že več kot 50 let ni več (pa so zadeve takrat celo dobro delovale!), ne zna postaviti na lastne noge.

Sicer pa - znano je, da pa zahodne države kljub polnim ustom skrbi za tiste, ki bežijo pred nasiljem, nočejo sprejeti belih južnoafriških kmetov. Ti so v državi tarče nasilja in množičnih pobojev, pa nikomur ni mar za to. Edino Rusija, ki jo imajo "nevladniki" tako v zobeh zaradi domnevnega kršenja človekovih pravic, jih je pripravljena sprejeti.
Skratka - očitno se podpira politika, kjer je bolj pridnega dopustno označiti kot razrednega sovražnika, mu pobrati imetje, njega pa vreči v jamo. In potem se vprašamo, zakaj nihče noče štrleti iz povprečja in zakaj vedno bolj nazadujemo.
discoversci
# 19.07.2018 ob 06:27
Jaz dam Madžarom čisto prav. Tudi zgodovinsko se je izkazalo, da migracije niti slučajno niso dobre in vzpodbujajo spopade. Še posebno migracije v velikih masah ljudi. Če so siromaki in se podajajo s trebuhom za kruhom, naj jih nafutrajo tisti ki so zanetili vojne na bližnjem vzhodu. Amerika, izrael, Savdska arabija in ostali vazali teh držav. Zakaj pa ZN ne ukrepa proti njim ??? Po drugi strani pa, ali je v Pakistanu vojna ?? Ne. Ergo, ne vidim smisla maiagracij od tam. Ne vem, če želi jit kdo v Ameriko, npr. jaz, me pregledajo do spodnjic. Pa ne vem kakšne papirje in dokazovanja moram predložit. A v eu bi pa spuščal ljudi kot za šalo. A se hecate ?? Bodite resni pa kdaj pa kdaj upoštevajte tudi drugačna mnenja, ne samo neke kvazi aktiviste ki so plačani s strani Sorosa.
Harmonist
# 19.07.2018 ob 00:43
Joj no, vsako sprenevedanje do svoje mere, prosim!
Ta načrt ZN ni nič drugega kot subverzija zahoda s prisilno islamizacijo, tarča pa je beli, predvsem krščanski moški.
Saj vendar tako očitno, da grejo migracije samo v eno smer....
anny22
# 18.07.2018 ob 23:15
To niso najrevnejsi in najbolj nesposobni ljudje. Povecini so normalni, delovni ljudje in druzine srednjega ali visjega sloja v drzavah tretjega sveta.

Pred arabsko pomladjo je povprečen študent v Siriji - ki so jo na veliko hvalili zaradi razvitega šolskega sistema - zaostajal za nemškim študentom 6 ! let študija. Kar je tam fakulteta, je pri nas dobro mogoče za prvi letnik srednje šole. Šole po celotnem arabskem in afriškem svetu, vključno z bogatimi arabskimi državami, niso vredne pol kozarca mrzle vode, ker se v njih sploh ne poučuje po znanstveni metodi in spodbujanje kritičnega mišljenja je v avtoritarnih režimih lahko življenjsko nevarno. Če k temu dodaš nepoznavanje jezika, nepoznavanje kulture in pomanjkanje socialne mreže, je celo nekdo s fakulteto v Evropi zelo težko zaposljiv. Mogoče na nizkokvalificiranih mestih, kjer konkurira skupaj z domačini, ki tega NISO niti najmanj veseli. Ta fama o inženirjih, zdravnikih in raketnih znanstvenikih bi se lahko že izpela.
Hopi
# 19.07.2018 ob 14:16
No, sedaj vidimo, da so v samem ZN-ju "premestitveniki" ljudi
vseh sorte političnih barv in prepričanj. Tudi agresivnih političnih
barv, terorističnih barv ter kriminalnih barv!

Tu se vidi, čemu smo z Američani vred v enaki godlji glede
"premeščanja", obvezno nepreverjenih, ljudi.

Vse "premeščanje" namenjeno za Agresivni napad na peščico
(še) suverenih držav v EU in na Bl. Vzh. ter v Sr. Vzhodu,
Ter šele nato "Špica" Agresije na Rusijo in na Kitajsko.

Zato Trump Črnogorcem cinično čestita dobrodošlico v tretjo
svetovno vojno. In takšni ... ljudje so nasilnemu Agresorju
nasploh dobrodošli.

Trump vé.
In tudi mi, iz nekontrolirano emocionalnih dogajanj od Helsinkov
naprej, sedaj vemo, kdo je tisti nasilni Agresor.
Trump vé, da ga ima tudi v vrhovih ameriške politike pri sebi
doma.
Kazalo