Svet

Poudarki

  • Srečanje z Obamo v zameno za zapornika?
  • Pravnih možnosti za sprejem zapornika ni
  • Slovenija omenjena v 836 depešah
  • WikiLeaks omenja tudi Hrvaško
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 40 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor in Barack Obama
Pahor in Obama sta se srečala aprila letos na Češkem. Pahor naj bi ZDA obiskal prihodnje leto. Foto: EPA
Guantanamo
Iz Guantanama v Slovenijo, za nagrado pa srečanje z Obamo. Foto: EPA
Ministrstvo za zunanje zadeve
V Mladiki trdijo, da ZDA niso pritiskale na Slovenijo in pogojevale Pahorjevega obiska v ZDA. Foto: Bobo
Spiegel
Nemški Spiegel je razkril, da je Slovenija omenjena v 836 depešah. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Slovenski odmevi na Wikileaks

Sorodne novice

Dodaj v

Pahor: Obama ni pogojeval mojega obiska

WikiLeaks: Zapornika iz Guantanama za obisk pri Obami
29. november 2010 ob 10:55,
zadnji poseg: 29. november 2010 ob 23:02
Washington - MMC RTV SLO

"Obisk slovenskega premierja v ZDA ni bil nikakor pogojevan s sprejemom zapornika iz Guantanama," je zagotovil Milan Balažic.

Uradni govorec ministrstva za zunanje zadeve Milan Balažic je povedal, da ministrstvo obžaluje objavo depeš na strani WikiLeaks, da pa nimajo podatkov, kaj dejansko je bilo objavljeno, zato tega ne morejo komentirati. "Informacij o vsebini depeš nimamo, zato dokler ne bomo vedeli, kaj je v njih zapisano, ne bomo komentirali," je povedal Balažic. Ob tem je Balažic povedal, da so diplomatske depeše namenjene seznanjaju z razmišljanji in stališči države sprejemnice oz. gostiteljice in so običajno zmes uradnih politik, osebnih razmišljanj in širših opisov o dogajanju v državi. "Diplomatska komunikacija predpostavlja zaupnost, ki ne sme biti porušena," je povedal uradni govorec.

Pojasnil je, da ima Slovenija z ameriškimi predstavniki redne stike tudi na nižjih ravneh in da v dosedanjih pogovorih glede obiska predsednika vlade v Washingtonu, pogojevanja ni bilo. "Z ameriške strani ni bilo nobenih pritiskov v smislu povezovanja obiska predsednika vlade v ZDA in sprejema zapornika iz Guantanama," je zatrdil Balažic.


Dr. Jožef Kunič, predsednik Slovenskega društva za mednarodne odnose, pa je v Odmevih dejal, da dvomi, da je šlo za izsiljevanje, saj gre pri ameriški diplomaciji le za izredno "kvalitetno diplomacijo", ki pa ima, seveda, svoje interese. Ob tem je še dejal, da imajo politiki radi lepo javno podobo: "Če se jih prikaže, kot "navadne" ljudi, tega nimajo radi. Gre za normalni način komunikacije - problem je le, da je prišlo na dan. Večina depeš je tajnih. Gre za osebno komunikacijo, in če bodo zdaj sogovorniki previdnejši, je komunikacija otežena, odnosi pa trpijo."

To, da je bila Slovenija omenjena v kar 900 depešah, pa ga ne čudi: "Smo bolj pomebni, kot smo veliki. Smo sredi Balkana, smo v EU, smo v Natu ... logično, da smo v kar nekaj depešah. Ta številka me ni niti malo presenetila."

Pravne podlage za sprejem zapornikov ni
Glede morebitnega sprejema zapornikov iz Guantanama v Slovenijo je Balažic pojasnil, da so na ministrstvu preverili vse pravne možnosti za sprejem zapornikov in da v Sloveniji teh pravnih možnosti nimamo. Povedal je, da Slovenija sicer pozdravlja odločitev predsednika Obame, da zapre Guantanamo, a da je za zdaj stanje tako, da so se nekatere države za sprejem zapornikov odločile, druge se še niso odločile, tretje pa za sprejem nimajo pravnih možnosti. Med njimi je za zdaj tudi Slovenija.

Pahor prihodnje leto na obisk v ZDA
Balažic je pojasnil še, da je Slovenija z ZDA v dobrih odnosih, da si za dobre odnose prizadevata obe strani. "Slovenija je gostila že tri ameriške predsednike, trije slovenski predsedniki vlad pa so že bili na obisku v Beli hiši," je povedal Balažic in pojasnil, da za prihodnje leto načrtujejo obisk premierja Boruta Pahorja v ZDA, ki naj bi temeljil predvsem na gospodarskem sodelovanju med državama, zato naj bi obiskal tudi Silicijevo dolino.

Odziv predsednika Vlade Republike Slovenije Boruta Pahorja na objavo ameriških depeš:


Predsednik Vlade Republike Slovenije Borut Pahor se je ob robu lanskega Vrha NATO v Baden Badnu in Strasbourgu marca 2009, kot tudi v Pragi novembra istega leta ob podpisu New Start pogodbe med Rusko Federacijo in ZDA, z ameriškim predsednikom Barackom Obamo na kratko pogovarjal o različnih vprašanjih dvostranskega in multilateralnega sodelovanja. O nekaterih od njih je tekla beseda tudi v formalnem in neformalnem delu zadnjega zasedanja Vrha NATO v Lizboni novembra letos. Prav tako se slovenska vlada in vlada ZDA pogovarjata o sprejemu enega zapornika iz Guantanama, kot so se ZDA že dogovorile tudi s 13 drugimi državami članicami EU. V teh dosedanjih formalnih in neformalnih pogovorih niti predsednik Obama, niti predstavniki ZDA niso nikoli povezali sprejema zapornikov iz zapora v Guantanamu z obiskom pri njem, niti z nobenim drugim vprašanjem. Prav tako premier Borut Pahor ali predstavniki Republike Slovenije tega pričakovanja niso nikoli izrazili ali izpostavili.


So ZDA pogojevale obisk Pahorja v ZDA?
Spletna stran WikiLeaks je v nedeljo zvečer začela razkrivati 250.000 zaupnih depeš ameriškega zunanjega ministrstva in ameriške diplomatske službe po vsem svetu. Tuji mediji so poročali, da se je med državami, ki jih dokumenti omenjajo, znašla tudi Slovenija. Eden izmed dokumentov naj bi pričal o barantanju glede zaprtja zapora za teroristične osumljence v Guantanamu na Kubi.

Slovenskim diplomatom naj bi ameriško zunanje ministrstvo sporočilo, naj sprejmejo zapornika iz Guantanama, če si želi premier Borut Pahor zagotoviti srečanje z ameriškim predsednikom Barackom Obamo. Kot je na svoji spletni strani zapisal Der Spiegel, naj bi WikiLeaks objavil 836 depeš State Departmenta, povezanih s Slovenijo, večina pa naj bi jih bila iz obdobja med letoma 2004 in 2010 (kliknite na tretjo sliko, kjer je narisan graf depeš).

Podobno so ZDA leta 2009 trgovale tudi z drugimi državami, saj so Kiribatiju ponujali milijone dolarje za sprejem kitajskih Ujgurov, spodbude za ujetnike iz Guantanama pa naj bi ponujali tudi Belgiji.

Spletna stran WikiLeaks

Hrvaška v WikiLeaks omenjena večkrat kot Slovenija
V tajnih dokumentih je poleg Slovenije omenjena tudi Hrvaška.Hrvaška naj bi bila v dokumentih, po pisanju Spiegla, omenjena kar 1.686-krat. Prvi dokumenti segajo v leto 1991, največ dokumentov, 1.185, pa je iz obdobja med letoma 2006 in 2010. Številni dokumenti se nanašajo na sklepne faze pogajanja o članstvu v zvezi Nato, ogromno jih je tudi iz novembra leta 2007, ko so bile na Hrvaškem parlamentarne volitve. Skoraj 50 dokumentov je tudi iz januarja lani, ko so na Hrvaškem izbirali novega predsednika.

V depeši iz 31. julija leta 2009 je ameriška zunanja ministrica Hillary Clinton od ameriške misije pri Združenih narodih zahtevala informacije o stališču Hrvaške do Sudana, Irana, ženskih pravic, boju proti terorizmu in drugem.

Slovenija in Hrvaška tudi o mejnem vprašanju
V dokumentih, ki omenjajo Hrvaško, je zapisano tudi, da pogovori s Slovenijo glede mejnega vprašanja napredujejo in da bo uradni Pariz podprl idejo širitve Evropske unije na Balkan, ne glede na potek pogajanj. Ob tem so ZDA zapisale še, da upajo, da bo nova nemška vlada (dokument je iz leta 2009) bolj naklonjena širjenju Evropske unije.

B. T., Al. Ma., K. S.
Prijavi napako
Komentarji
snip
# 30.11.2010 ob 16:20
Informacij o vsebini depeš nimamo, pa koga zajebavajo no.....na eni drugi TV je vse črno na beIem!!! Eno samo sprenevedanje sedanje vIade. Banda pokvarjena!
pirat1
# 30.11.2010 ob 07:57
Classified By: CDA Bradley Freden, reasons 1.4(b) and (d)

SUMMARY

1. (C) In a December 30 meeting requested by PM Pahor, CDA
and Pahor discussed political and economic priorities for
2010, including the relocation of Guantanamo detainees,
stability and integration of the Western Balkans into the EU
and NATO, and Westinghouse involvement in the planned second
nuclear plant at Krsko. Pahor stated his support for
Westinghouse's participation in the replacement of the
country's sole nuclear plant, emphasized new taskforces in
the MFA and PM's office dedicated to the Western Balkans, and
spoke confidently of easy access to Balkan political leaders.
In response to CDA's request for assistance in closing
Guantanamo, Pahor said that he would ask the government (GoS)
to take detainees as long as "political" and "financial"
obligations were considered separately. In a one-on-one
pull-aside with CDA, Pahor linked acceptance of detainees to
"a 20-minute meeting" with POTUS. Pahor also expressed his
utmost appreciation for the efforts of the Embassy and the
USG in resolving the border dispute between Slovenia and
Croatia, and personally thanked CDA for his role. End Summary.
Trinajstic
# 30.11.2010 ob 04:33
http://www.elpais.com/articulo/internaci
onal/Cable/acogida/presos/Estonia/elpepu
int/20101129elpepuint_39/Tes

Originalni dokument je tudi dostopen in izpričuje neko drugo zgodbo: da je bil Pahor tisti, ki je pogojeval sprejetje zapornikov z obiskom Obame, ne obratno.
Trinajstic
# 30.11.2010 ob 02:51
Dragi novinarji: a ne bi raje prebrali originalnega dokumenta? Iz njega jasno izhaja, da je bil Pahor tisti, ki je pogojeval sprejem guantanamskih ujetnikov s tem, da se lahko sreča z Obamo:

http://www.elpais.com/articulo/internaci
onal/Cable/acogida/presos/Estonia/elpepu
int/20101129elpepuint_39/Tes

"In response to CDA's request for assistance in closing Guantanamo, Pahor said that he would ask the government to take detainees as long as "political" and "financial" obligations were considered separately. In a one-on-one pull-aside with CDA (charge d'affaires), Pahor linked acceptance of detainees to "a 20-minute meeting" with POTUS (President of the United States)."
Atomsk
# 29.11.2010 ob 23:40
G. Pahor, ne verjamem vam!
pirat1
# 29.11.2010 ob 23:28
New York Times razkriva, da Pahor LAŽE:

Pahor je hotel sprejeti v Sloveniji zapornika iz Guantanama v zameno za 20 minutni pogovor z Obamo!

http://www.nytimes.com/2010/11/30/world/
americas/30gitmo.html?_r=1&hp

“Slovenia, seeking a meeting with President Obama, was encouraged to “do more” on detainee resettlement if it wanted to “attract higher-level attention from Washington”; its prime minister later “linked acceptance of detainees to ‘a 20-minute meeting’ ” with the president, but the session — and the prisoner transfer — never happened.”
Trinajstic
# 29.11.2010 ob 22:52
"In a one-on-one pull-aside with CDA (charge d'affaires), Pahor linked acceptance of detainees to a 20-minute meeting" with POTUS (President of the United States)." Da prevedemo še v slovenščino: "V dvostranskem zaupnem pogovoru z odpravnikom poslov je Pahor sprejetje zapornikov (iz Guantanama) pogojeval z 20-minutnim pogovorom s predsednikom Združenih držav." To piše v zaupnem dopisu, ki ga je v Washington poslal ameriški ambasador. Kdo laže? Oziroma, pomislimo drugače: kdo ima interes, da laže? Schultz v zaupnem poročilu ali Pahor, da bi se opravičil pred javnostjo?
espero
# 29.11.2010 ob 22:14
Ja ,torej dokumenti lažejo , ne Balažic.! Pa kaj , če bi pogojevali.?! Ali smo člani NATA , ali ne? Se imamo koga za bati?<Dajte no , taka opravičevanja so res bolana. Temelj demokracije je tudi to ,da informacije ki so zaupne narave pricurljajo v javnost , nato pa CIA preverja odziv. Zato je plačana in se ne skriva zadaj , tako kot ostale tajne službe. Prevzame tudi odgovornost če je treba. Ne pa tako kot mi , en kup izgovorov , nihče ni kriv , vedno so krivi le drugi.
kocovan
# 29.11.2010 ob 22:06
Še sreča da ni zakonske podlage za to da bi prejeli kakega zapornika z Guantanama.
Se mi zdi da bi naši ritolizni politiki hitro to naredili, če bi imeli to možnost.

In upam da tudi nikoli nebomo kakšnega takšnega zapornika sprejeli.
Že po 2SV smo si umazali roke z izvensodnimi procesi. Nevidim čisto nobene potrebe da bi si roke ponovno umazali in povnovno nekoga zaprli oz mu odvzeli prostorst, brez pravičnega sojenja in dokazov o njegovi krivdi.

Drugače pa vsaka čast wikileaksu.
mušica
# 29.11.2010 ob 21:23
Ma Pahor bi prodal pol Slovenije samo ,da bi se lahko slikal z Obamo.
stanolio
# 29.11.2010 ob 20:47
Kaj pa je en zapornik iz USA, proti temu kar so nam že naredili in kaj imamo za zapreti doma.
stanolio
# 29.11.2010 ob 20:46
Pa naj še kdo reče, da globalne krize ni kriv striček SAM, že od takrat ko so pobili vse indijance in uvedli USA demokracijo so začeli vladati svetu in to tisti, ki so morali v času svojega življenja bežati drugam zaradi svojih dejanj doma in zaradi nepripravljenosti se vključiti v življenje doma. Ali smo res ovce, kdaj bomo naredili temu konec, po mojem zelo težko ker so razen rumenčkov že vse prisilili v kao demokracijo.
tyr
# 29.11.2010 ob 20:44
"Objava zaupnih depeš slabi svetovno diplomacijo"

In krepi odpor do pokvarjenih predobro plačanih oseb z diplomatsko imuniteto. Pod vsem tem diplomatskim bliščem pa se skriva pokvarjenost neslutenih razsežnosti.
tyr
# 29.11.2010 ob 20:40
Pahor: Obama ni pogojeval mojega obiska

Po tem kar je prišlo v javnost mu jaz ''VERJAMEM'', oz. mu verjamem toliko kot papežu ali Lažljivemu kljukcu. To pomeni nič.
Me prav zanima koliko Obama računa za stisk roke pred kamero ali trepljanje po ramenu. Prav poceni ne more biti če pogledamo luknjo v slovenskem proračunu.
8000rpm
# 29.11.2010 ob 19:59
Zagotovo, ampak res zagotovo govori resnico! Niti pomislil nisem, da bi podvomil:)
blef
# 29.11.2010 ob 19:52
Zadnji trenutek so amerikanci spoznali, da obstaja možnost, da bi bil zapornik izpuščen na svobodo v 24- urah.
sansam
# 29.11.2010 ob 19:37
Barack Hussein Obama,jel
andreas
# 29.11.2010 ob 19:09
He he he domobran - napaka, WikiLeaks JE JJ. Praksa v objavi tajnih dokumentov, pač.
Šalo na stran.

Bolj resno pa: ali se zavedate, da je v primeru točne informacije, Pahor za kratkoročno slavo, torej kakšni dve minuti pri rokovanju pred kamerami in 'zasebni pogovor' v trajanju 30 minut, praktično izpostavil državo možnosti napada kakšne od terorističnih skupin, ki bi se maščevala ali pa poskušala z osvoboditvijo zapornika?

Vidim preveč črno? Pri naših policajih, ki leto in pol raziskujejo prekršek in odkrijejo zlorabo v vrednosti 250€, smo varni toliko, kakor piščanec v terariju s kačami...
slassi
# 29.11.2010 ob 19:01
heheh Pahorju Obama, narodu pa EP u košarki! :)
domobrán
# 29.11.2010 ob 18:46
Ne daj se Pahor! WikiLeaks je tajna agencija Janeza Janše!
TinkiPinki
# 29.11.2010 ob 18:23
aha, aha, ahahahahaha :........
bob
# 29.11.2010 ob 18:03
Ah pa kaj, če bi dobili še enega tujca, saj jih že imamo iz juga iz dovolj. Eden ali dva pa kaj.
luka83
# 29.11.2010 ob 17:12
Ma tem našim politikom od prvega do zadnjega ne verjamem več niti besede, še dober dan ne. Sploh pa kolikor sem jst razumel bi za nagrado Obama prišel k nam - ne vem kaj so nameravali en cirkus priredit ali kaj. Na zečetku sem bil prav vesel, da so ga izvolili, a ni očitno nič drugega kot navadna lutka za razkazovat kako oh in sploh smo odprti da sprejmemo črnce, kar v normalnem svetu sploh nebi smelo bit pomembno. Osebno bi raje videl, da sploh ne pride k nam. Lahko pa mu pošljemo kapitalizem, ki ga zaradi mene lahko podari komurkoli hoče ali pa ga razstavi zraven svoje nobelove nagrade.

Srečen dan republike in živelo bratstvo in enotnost.
vodin
# 29.11.2010 ob 17:11
Ali so res Amerikanci krivi ker so levajzarji proti Slovenji in Slovencem. Oni pač svojim lakajem vržejo smrdljivo kost.
vodin
# 29.11.2010 ob 17:08
Levajzarski psihopati Kresalka je isto govorila pred pol leta kako moramo vzeti zapornike iz Guantanama, Zakaj sprenevedanje i laganje Balačića?
nekdodalec
# 29.11.2010 ob 16:53
Pahor: Obama ni pogojeval mojega obiska

Ti pa si bucko! Laznivi bucko!

Saj pise da ga je pogojevala ameriska diplomacija in ne sam Obama!! Bucko!!!

Pa se nekaj v vednost telim nasim govedorejcem na vladi:

V kolikor imas zapornika v drzavi:

1 - dobivas doloceno vsoto od ZDA za "tretma" zapornika. Kdo si to potala v vladi ni jasno predvidevam.

2 - vec kot ne izrazis globoko naklonjenost in podloznost ZDA in njeni politiki - tudi na nasem obmocju, torej na "zahodnem" balkanu. Si pac le navadno tele, ki ga americani izkoriscajo za uveljavitev njihovih militaristicnih tezenj. Dober primer je bil Rupel, ki je vedno trobezljal v isti rog z ZDA.

3 - vedno si v nevarnosti, saj vecina konfliktov s strani musl. ekstremistov bazira na teznji izpustitve zapornikov!

Pa dej mal razmisljite s svojo glavo prekleta banda! Zakaj vas je folk izvolu ce ne mislite ama prav nic ej!!!
GD
# 29.11.2010 ob 16:43
Upam da bodo kmalu vsi dokumenti na internetu, saj bomo potem lahko izvedeli ali so ZDA res pritiskale na Slovenijo da sprejme škodljiv arbitražni sporazum!!!
valkyre
# 29.11.2010 ob 16:37
Pa še en primerček na temo "mighty america power". Kitajci so jih dobesedno osmešili. Kitajska podmornica sredi vojaške vaje. Počasi bodo morali amerikanerji razumet, da niso samo oni na tem svetu. Pravzaprav bomo morali kar vsi počasi to razumet :)
Gargamel3
# 29.11.2010 ob 16:37
Da Pahorja ni sram k Obami....
ponudnik
# 29.11.2010 ob 16:37
@Trinajstic: a mogoče veš za kakega zapornika, ki je prišel k nam iz Guantanama? Tudi če bi, ni problema, ampak to se precej očitno pač ni zgodilo.
Trinajstic
# 29.11.2010 ob 16:18
Zakaj more lagati (Pahor mislim)? Če tako piše v zaupnih dokumentih, se je gotovo zgodilo. A ne bi bil raje tiho in ne bi komentiral?
nekdodalec
# 29.11.2010 ob 16:17
Pa še neki: Tisti k tako šimfate Ameriko (ki nikakor ni popolna) pa ji želite propad; izvolite Kitajska, Rusija, Indija al pa vukojebina so vam alternative.

O amrérika obljubljena dezela.. Nekdo je nekoc rekel "ZDA - Albanija v neonu", in se ni prav nic motil..

Kot odgovor pa naj ti povem: Nemcija, Skandinavske dezele, Anglija, Nizozemska... zgledov in sodelovanj kolikor jih ces. A morda kaksen proizvod narejen s strani drzavnih firm izvazamo v ameriko? A uvazamo kaj od njih? A smo zaradi njih kaj bolj varni? Torej?!!!
nekdodalec
# 29.11.2010 ob 16:12
Zanima me kje zaboga so skrili zapornika iz guantanama?

Kocevski Rog? Trnovski gozd? Medvedjek? Ali pa so ga strpali v kaksno vinsko klet?
radeqster
# 29.11.2010 ob 15:44
Najd mi to depešo na wikileaksu. Čez 14 dni k bojo objavljene vse jo boš mogoče našel, če sploh obstaja.

Pa še neki: Tisti k tako šimfate Ameriko (ki nikakor ni popolna) pa ji želite propad; izvolite Kitajska, Rusija, Indija al pa vukojebina so vam alternative.
pirat1
# 29.11.2010 ob 15:34
ha ha

kako smešno!

wikileaks razkrije originalno ameriško depešo, ZDA se razburjajo, ker so to objavili, MZZ pa pravi, da ni res, kar so tam napisali.

MZZ torej demantira ameriške diplomate!?
radeqster
# 29.11.2010 ob 15:30
Pa dvomim da je avtor tega članka šel prešnofat WikiLeaks pa ostale strani k so zbrale statistiko ampak je lepo na izi povzel zadeve iz drugih medijev. Tisto o depešah ki se dotikajo mejnih vprašanj lahko predvideva pa vsak k mal spremlja politiko.
radeqster
# 29.11.2010 ob 15:27
Ne štekam od kje sploh ta informacija. Do tega trenutka je blo objavljenih 243 depeš od 251.287, med njimi pa ni še niti ene, ki bi omenjala Slovenijo. O depešah pa so do sedaj znani samo datumi in izvori. Vsebina je znana pa samo za 243 depeš!!! OD KJE TE BUČKE? Ko bodo objavljene vse depeše, se bo videlo kaj je res. Seveda pa je potrebno že preden sploh kar koli konkretnega pride ven fino zamešat drek ane.
smerokaz
# 29.11.2010 ob 15:07
Zadnji čas je že, da se razkrijejo zakulisja svetovne lumpendiplomacije, tako ne gre več naprej in slej kot prej bo tudi ta prenapihnjen mehur počil...skrajni čas je že !!!
galoper
# 29.11.2010 ob 15:02
Naslov razumem drugače, obratno postavljene vloge in pogoje v stavku.
galoper
# 29.11.2010 ob 14:56
Spomnim se nasmeha in izjave o namenu srečanja.
mirora
# 29.11.2010 ob 14:21
meni se zdi da je slo za zda približno nekje na nivoju statistične napake, in da je popolnoma brez pomena , ta članek je zgolj napihovanje s strani medijev
_50centy_
# 29.11.2010 ob 14:01
Novinarji na mmc : lahko bi sami pobrskali po WikiLeaks ter napisali kaj piše v dokumentih.
Blazz
# 29.11.2010 ob 13:51
pravkar gledam wikileaks, Slovenija je omenjena v 947 dokumentih...
tristokosmatih
# 29.11.2010 ob 13:45
"Obisk slovenskega premierja v ZDA ni bil nikakor pogojevan s sprejemom zapornika iz Guantanama," je zagotovil Milan Balažic."
Če je predlog prišel s strani ZDA, potem to ni pogojevanje, ampak samo predlog. Če pa je bila želja po predsedniškem srečanju izražena s strani Slovenije, potem so ZDA laho le to pogojevale s sprejemom zapornikov iz Guantanama.
Me je pa to spomnilo na nek vic iz 80. let pr. st.
Reagan in Brežnjev sta tekmovala v teku.
Po tekmi so mediji v ZDA poročali: Reagan 1. Brežnjev 2.
Medtem, ko so mediji v SZ poročali: Brežnjev 2. Reagan predzadnji.
Vsi so govorili resnico. Vse je samo stvar prezentacije.
kukalo
# 29.11.2010 ob 13:44
Zopet ena od laži, joj, joj
marjan_1
# 29.11.2010 ob 13:42
MIRNČAN
# 29.11.2010 ob 13:39
Tole ni nič presenetljivega po mojem mnenju. Naši so se začeli zelo očitno povezovati z Rusi Amerkancem pa se je zgodil "nenačrtovan pretok informacij".
marjan_1
# 29.11.2010 ob 13:34
Mi moramo čuvati to bratstvo i jedinstvo! Šta bi predstavljala danas Jugoslavija koja bi, kao prijerata, bila razbijena i rastrzana raznim medjusobnim sukobima, šta bi ona značila na medjunarodnom planu? Ne bi značila ništa. A vidite koliki je danas prestiž naše zemlje u svijetu, i to bas zahvaljujuči tom našem jedinstvu, koje je postigla u toku rata i u čitavom posljeratnom periodu. Zato i od sada moramo da čuvamo to nase jedinstvo i da ga još vipe učvrščujemo.

(odlomek govora tovariša Tita v Železniku, 30. decembra 1962. leta)
schawlly
# 29.11.2010 ob 13:32
GOD BLESS U.S.A!
mayon
# 29.11.2010 ob 13:25
Budaležič ima dolgo karjero kakšno se ve !
semaino
# 29.11.2010 ob 13:23
Seveda niso - daj nehajte lagati.
davids
# 29.11.2010 ob 13:13
Seveda, zanikat je treba.
whisky
# 29.11.2010 ob 13:07
imam občutek , da bodo naši spet raje zagovarjal američane , da bodo še kdaj dobili kake drobtinice, kot pa da bi nam povedal kaj se zares pogovarjajo.
libero1
# 29.11.2010 ob 13:07
res bi se spodobile da se vladni uradniki ne trudijo in mislijio da nas bodo nategnili s tem ko bodo zanikali.
domobrán
# 29.11.2010 ob 12:59
Včasih je Rupsi pobrskal po bležki s številkami in Bush je že priletel k Janši.
hombre
# 29.11.2010 ob 12:58
junij 2009:

''Slovenija je načeloma pripravljena sprejeti zapornike iz Guantanama, so nam včeraj potrdili na notranjem ministrstvu. Uradna Ljubljana sicer zaprosila administracije Baracka Obame, ki si prizadeva zapor na Kubi zapreti do januarja 2011, še ni prejela. "Ko in če se bo to zgodilo, bomo odločali od primera do primera v skladu s slovensko zakonodajo," je napovedala tiskovna predstavnica MNZ Vesna Mitrić.''
5tane
# 29.11.2010 ob 12:56
Ne lagat zdaj ko so vas dobili. Samo še več bruke si lahko naredite.
morsko prase
# 29.11.2010 ob 12:54
Morajo narediti prostor v Guantanamu, da tam lahko naši politiki grejo na dopust. Premier že kupuje apartman s pogledom na morje. Korupcija!!!
tim sein
# 29.11.2010 ob 12:53
Kaj se čudite? Kako pa ste mislili da poteka politično barantanje? Ma ste res ene ovce! Samo še neki... Tudi Wiki ni lih od boga poslan. Pa na volitve tečte spet, ko bodo ane? In upajte:)))
podjetnik
# 29.11.2010 ob 12:40
Me zanima kaj je ZDA ponudila Sloveniji, da se lahko Obama sreča s Pahorjem... hehe
skera
# 29.11.2010 ob 12:39
Tala Obama ima ravno toliko skupnega z "novo Ameriko" kot Zares z "novo politiko".
blackGruya
# 29.11.2010 ob 12:29
Tudi tebi Neron, majster!
Neron
# 29.11.2010 ob 12:27
Sretan vam Dan Republike drugarice i drugovi!
perlica
# 29.11.2010 ob 12:25
prospero,,,,,si me prehitel z vprasanjem....
Ljudina
# 29.11.2010 ob 12:25
Naj si ima USA in guantanamo in svoje zapornike.

SALVE
Driklc
# 29.11.2010 ob 12:21
Priznam. Ker sem ponudil prostor v hiši za zapornika, mi je Obama pogledal v oči in mi iskreno pomahal.

Svet je zblojen in vedno bolj bo. Hvala ku*** da enkrat umrem.
blackGruya
# 29.11.2010 ob 12:15
Osupljiva je količina negativnih stališč do ameriške zunanje politike, prav nič v skladu s pohlevnostjo, ki dominira še dan danes.
prospero
# 29.11.2010 ob 12:05
EjaY:
29. november 2010 ob 11:19
sem kr presenečen... očitno smo zavrnil ameriške pritiske glede na to da še nimamo nobenega zapornika iz guantanama pri nas... ponavadi se samo kot ovce klanjamo ameriškim pastirčkom.


kako pa veš, da nimamo nobenega zapornika iz guantanama pri nas? ;)
grandie
# 29.11.2010 ob 12:04
Baraka.... ti kr doma ostan, pa amiji sami pofruškajte kar ste na svetu zakuhali. Dolarje je pa lahko
štemplat, sej bo to kmal za vam pršlo še prej kt v EU kjer so glih tak bum...
blackGruya
# 29.11.2010 ob 11:51
Clintonu so verjetno obljubili BJ s strani Polonce Dobrajac.
komsomolec
# 29.11.2010 ob 11:48
Zaprtim v Guantanamu, čestitam Dan republike!
Venceremos!
donkey
# 29.11.2010 ob 11:44
Sedaj me pa zanima kaj smo jim dali, obljubili, ... ko sta prišla Clinton in Bush?!?
emideluks
# 29.11.2010 ob 11:38
Tako poceni se pa ne damo. Naj pride še Axl Rose!
pd
# 29.11.2010 ob 11:34
Brezsramno pokroviteljstvo brez meja...izgnat njihovo diplomacijo na mestu.

...In tako povečat število brezposelnih za 50.000
bull
# 29.11.2010 ob 11:21
ne skrbijo mene ZDA njih imajo vsi na piki, vse pride na dan slej ko prej....
blackGruya
# 29.11.2010 ob 11:21
Že vidim... ko bodo na Dobu (in Radomljah) utihnili jagenjčki.
Molotow
# 29.11.2010 ob 11:19
Brezsramno pokroviteljstvo brez meja...izgnat njihovo diplomacijo na mestu.

america, duck yeah
EjaY
# 29.11.2010 ob 11:19
sem kr presenečen... očitno smo zavrnil ameriške pritiske glede na to da še nimamo nobenega zapornika iz guantanama pri nas... ponavadi se samo kot ovce klanjamo ameriškim pastirčkom.
baabu
# 29.11.2010 ob 11:15
FREEDOM OF SPEACH - that's the mothaf*ckin bull*hit, you say the wrong thing - they lock your ass up quick!
golaž
# 29.11.2010 ob 11:07
In seveda bodo naši politiki vse zanikali.
pedalski
# 29.11.2010 ob 11:05
LOL

Za zapornika so nam bili pripravljeni celo ponuditi obisk njenega presvetlega visočanstva?? Kaj tako nizko smo padli. Ne bi rekel, če bi nam podarili kakega humveeja, superračunalnik, izobraževanje za najboljše študente, ... ne samo za en beden obisk...
hervard
# 29.11.2010 ob 10:59
Naj živi internet! Naj živi svoboden pretok informacij!
Kazalo