Odkritje dela krila na Reunionu je bila prva sled po letu dni tavanja v temi. Foto: Reuters
Odkritje dela krila na Reunionu je bila prva sled po letu dni tavanja v temi. Foto: Reuters

Da gre najverjetneje prav za MH370, se je ugibalo že ob najdbi, saj je MH370 edini primer v zadnjih 20 letih, ko je boeing 777 strmoglavil južno od ekvatorja, za najdeni del krila pa so strokovnjaki dejali, da so precej prepričani, da pripada boeingu 777. Tudi malezijska vlada je že kmalu po najdbi sporočila, da meni, da gre za pogrešano letalo.

Približno dva metra dolg kos krila, znan kot flaperon oziroma zakrilca, so mednarodni letalski strokovnjaki mesec dni preučevali in preiskovali v Franciji, kamor so naplavljeno razbitino prepeljali. Tožilstvo v Parizu je bilo do zdaj precej previdnejše s suverenimi izjavami, a zdaj so uradno identificirali eno izmed treh številk na flaperonu kot tisto, ki se ujema z MH370.

Išče se naprej
Francoske oblasti so na začetku avgusta tudi sprožile nove iskalne akcije pogrešanega letala, morebitne dele pa iščejo tudi na bližnjem Mauritiusu.

Malezijsko letalo z 239 ljudmi na krovu je bilo marca 2014 napoteno iz Kuala Lumpurja v Peking, a je med poletom spremenilo smer in izginilo neznano kam. Razlog, kaj je pilota (ali morebitno drugo osebo) pripeljalo do usmeritve letala povsem v drugo smer, proti oceanu, verjetno ne bo nikdar znan.

Svojci potnikov - ti so bili večinoma Kitajci - in članov posadke medtem že dobro leto dni čakajo na odgovore, pri čemer jim teorije zarot, ki so se pojavile že takoj po izginotju, ne pomagajo, zato so večkrat frustrirano obtožili malezijske oblasti prikrivanja.