Strokovnjak za letalstvo Xavier Tytelman ne izključuje, da razbitine pripadajo pogrešanemu malezijskemu letalu. Foto: Twitter Xavier Tytelman
Strokovnjak za letalstvo Xavier Tytelman ne izključuje, da razbitine pripadajo pogrešanemu malezijskemu letalu. Foto: Twitter Xavier Tytelman

Na krilih so školjke, zaradi česar preiskovalci potrjujejo, da so bili deli letala dalj časa v vodi.

Razbitine so našli prebivalci med čiščenjem obale. Pristojne francoske oblasti so že sprožile preiskavo o izvoru najdenih kosov letala, koliko časa pa bo trajalo, da preiskovalci potrdijo ali ovržejo teorijo, da gre za del letala MH370, pa se še ne ve, a vse naj bi bilo jasno v prihodnjih dneh.

Naplavljenih razbitin še niso mogli klasificirati in določiti tipa letala, zato pa so objavili tri teorije. Po prvi naj bi šlo za razbitine dvomotornega letala, ki je na jugu otoka strmoglavilo 4. maja 2006, po drugi pa za razbitine jemenskega letala A310, ki je na Komorih strmoglavilo leta 2009. Tretja teorija, ki ni prav nič verjetnejša od preostalih dveh, pa je, da gre za kose pogrešanega letala MH370.

Brez sledu
Strokovnjak za varnost v letalstvu in nekdanji vojaški pilot Xavier Tytelman ni izključil možnosti, da gre za dele malezijskega boeinga, ki je pred več kot letom dni z 239 ljudmi na krovu izginil brez sledi med letom iz Kuala Lumpurja v Peking. Kot je dejal, obstaja "osupljiva podobnost med flaperonom na najdenih razbitinah in tistim na boeingu 777". Tytelman je ob tem še dodal, da se je glede dela letala posvetoval s številnimi kolegi, pa vsi menijo, da gre za krilo boeinga 777.

Reunion je sicer precej zahodneje od prostranega območja iskanja pogrešanega letala, ki je izginilo uro po vzletu nekje nad Tajskim zalivom med Malezijo in Vietnamom. MH370 je izginilo na potovalni višini, predtem pa ni oddalo klica v sili, sporočila o slabih vremenskih razmerah ali kakršnih koli drugih težavah.