Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 48 glasov Ocenite to novico!
Kim Džong Un
Nove sankcije ne vključujejo tudi zamrznitve premoženja severnokorejskega voditelja Kim Džong Una v tujini. Foto: Reuters
Varnostni svet
Ponedeljkova resolucija je bila že deveta, ki jo je ZN sprejel soglasno po letu 2006. Foto: Reuters
VIDEO
Varnostni svet ZN zaostri...
VIDEO
Varnostni svet sprejel no...

Dodaj v

Varnostni svet Severni Koreji prepovedal izvoz tekstila in omejil uvoz nafte

Severna Koreja naj bi letno izgubila 1,2 milijarde dolarjev
12. september 2017 ob 07:02,
zadnji poseg: 12. september 2017 ob 15:29
New York - MMC RTV SLO, STA, Reuters

Varnostni svet ZN-a je v ponedeljek soglasno potrdil resolucijo, ki uvaja dodatne sankcije proti Severni Koreji zaradi nedavnega jedrskega preizkusa. ZDA so sicer želele ostrejše sankcije.

Resolucija namreč ne uvaja popolnega naftnega embarga in zamrznitve premoženja severnokorejskega voditelja Kim Džong Una v tujini, vseeno pa bodo nove sankcije boleče.

Varnostni svet je Severni Koreji prepovedal izvoz tekstila in uvoz zemeljskega plina ter omejil uvoz naftnih derivatov na dva milijona 159-litrskih sodov na leto ter uvoz surove nafte na raven uvoza v zadnjih 12 mesecih. Severna Koreja večino surove nafte uvozi iz Kitajske.

Resolucija ob tem prepoveduje članicam ZN-a, da izdajo nova delovna dovoljenja delavcem iz Severne Koreje. Ti so sicer skupaj z izvozom tekstila ključen vir tujih valut za Pjongjang. Kot poroča BBC, izvoz tekstila Severni Koreji letno prinese okoli 700 milijonov ameriških dolarjev, po ameriški oceni pa bo ukrep glede dovoljenj za delavce, ki naj bi bili v Severni Koreji močno obdavčeni, državi odtegnil pol milijarde dolarjev letno. V tujini naj bi delalo 93.000 severnokorejskih državljanov.

Resolucija na zahtevo Kitajske in Rusije vključuje besedilo, ki poudarja potrebo po trajni rešitvi spora na miren, diplomatski in politični način ter potrebo po trajni stabilnosti v severovzhodni Aziji.

Pjongjang odgovarja z grožnjo ZDA
Severna Koreja je že zavrnila novo resolucijo in sporočila, da bodo ZDA kmalu doživele "največjo bolečino", ki so jo kadar koli izkusile, poroča Reuters. Severnokorejski veleposlanik pri ZN-u Han Te Song, ki se udeležuje konference o razoroževanju v Ženevi, je v svojem nagovoru dejal: "Režim v Washingtonu, ki si želi političnega, gospodarskega in vojaškega spopada, je obseden z divjo igro obračanja razvoja jedrskih sil Demokratične ljudske republike Koreje, ki je že dosegel svojo zadnjo stopnjo."

Nikki Haley: Ne želimo vojne
"Ni nam v užitek sprejemati ostrejših sankcij. Ne želimo vojne," je po glasovanju dejala ameriška veleposlanica pri ZN-u Nikki Haley, ki je dodala, da severnokorejski režim še ni prestopil točke brez vrnitve. Pjongjang naj ustavi svoj jedrski program, je po poročanju Reutersa dejala Nikki Haley.

Kitajski veleposlanik pri ZN-u Lju Džjeji je medtem ponovno predlagal, da pridejo do rešitve tako, da se ZDA in Južna Koreja odpovedo svojim vojaškim vajam, Severna Koreja pa ustavi svoj jedrski in raketni program.

Kitajsko in Rusijo skrbi humanitarni vidik sankcij
Kitajska naj bi se bala obsežne nestabilnosti v Severni Koreji kot posledice embarga na uvoz nafte, z Rusijo pa je tudi izrazila zaskrbljenost glede humanitarnih posledic sankcij. Kitajski veleposlanik Liu Džejvi je ponovno predlagal, da pridejo do rešitve tako, da se ZDA in Južna Koreja odpovesta svojim vojaškim vajam, Severna Koreja pa ustavi svoj jedrski in raketni program. Izrazil je tudi upanje, da si ZDA ne bodo prizadevale za spremembo režima ali za propad Severne Koreje.

Podobno je poudaril tudi ruski veleposlanik Vasilij Nebenzija, ki je kritiziral ZDA, ker niso pripravljene jasno povedati, da ne bodo iskale spremembe režima ali vojne s Severno Korejo, pa tudi, ker nočejo posredovanja generalnega sekretarja ZN Antonia Guterresa. Rusija meni, da se lahko naraščajoča grožnja na Korejskem polotoku odvrne s političnimi sredstvi, ne pa novimi in novimi sankcijam.

Britanski veleposlanik pri ZN Matthew Rycroft je zavrnil namigovanja o razvodeneli resoluciji in poudaril, da je pomembnejša enotnost VS ZN pri resoluciji, ki dodaja bistvene sankcije na uvoz in izvoz iz Severne Koreje.

Francoski veleposlanik pri ZN Francois Delattre je opozoril, da je trdnost VS ZN najboljše sredstvo proti vojni in najboljše sredstvo za politično rešitev v prihodnosti. "Ne soočamo se le z regionalno grožnjo, ampak globalno. Ne gre le za resno grožnjo, ampak za grožnjo obstoju," je dejal.

Ponedeljkova resolucija je bila že deveta, ki jo je ZN sprejel soglasno po letu 2006. Varnostni svet je Severni Koreji prepovedal razvoj jedrske in raketne tehnologije.

B. V., A. V.
Prijavi napako
Komentarji
ckzkj
# 12.09.2017 ob 08:04
Kaj pa če bi ZDA prepovedali uvoz in izvoz orožja? Moj skromen predlog za večji mir na svetu.
Mirko Tipka
# 12.09.2017 ob 08:07
@vojnaslo91
prav imaš.... še naprej bo vladal diktator, kar pa je v interesu tako Rusije kot Kitajske.


A ti še vedno verjameš, da v demokraciji pa vlada ljudstvo... vladajo diktatorji iz ozadja in če jih "izvoljeni" na volitvah ne upošteva, se zgodi tako, kot se je JFK in ostalim...
Mirko Tipka
# 12.09.2017 ob 08:03
Varnostni svet ZN - organizacija, ki je izgubila ves pomen, Enako se je zgodilo z Društvom narodov (LIga narodov), predhodnikom ZN.
Zgodovina se ponavlja....
malikaliber
# 12.09.2017 ob 07:43
Ves svet je na psu s Severno Korejo ali brez nje.
Follow Me
# 12.09.2017 ob 07:21
Potem ne bo še uvoza demokracije v severno korejo.
mike1968
# 12.09.2017 ob 07:33
S temi sankcijami ne boste naredili prav nič, saj bodo nastradali le ljudje, ki že tako nimajo nič in živijo v lakoti in pomanjkanju.

Ne vem zakaj ni zamrznjeno premoženje Kim Una?
severnik
# 12.09.2017 ob 07:34
Varnostni svet Severni Koreji prepovedal izvoz tekstila in omejil uvoz nafte

Zgodovinsko dokazano, da efekta ne bo.
zapravico
# 12.09.2017 ob 08:15
Edini cilj amerike je prisilit korejo v propad komunizma,in uvedbo demokracije
MZ
# 12.09.2017 ob 08:09
Varnostni svet - večinoma sestavljen samo iz držav, ki imajo jedrsko orožje - je ogorčen, ker se je to podala še Severna Koreja? Se vidi, da jim ni za mir in varnost, temveč zgolj za ohranjanje lastnih privilegijev.
abcabc
# 12.09.2017 ob 08:45
Kaj pa sta povedala ruski in kitajski veleposlanik pri Združenih narodih, ki sta tudi glasovala za ostrejše sankcije? Zakaj se citira samo ameriškega? Poleg tega, da je v članku precej slovničnih napak.
Enostavno
# 12.09.2017 ob 08:32
USA hočejo S.Koreji uvesti na vsak način demokracijo tako kot so jo nam in v Iraku,Libiji,Afganistanu itd.
To bo pa tokrat težko gospodje amerikanci.
smita
# 12.09.2017 ob 07:43
Kot že rečeno, jim raje prepusti jesti slamo, kot da se odreče "jedrskemu" programu
pika
Mirko Tipka
# 12.09.2017 ob 08:33
smita
Prijavi neprimerno vsebino
Kot že rečeno, jim raje prepusti jesti slamo, kot da se odreče "jedrskemu" programu
pika


Ko se bodo odpovedali jederskemu programu, jih bodo ZDA napadle.
PONOS
# 12.09.2017 ob 10:02
Včeraj smo imeli obletnico največjega false flaga v zgodovini posledice so najhujši zločini proti človeštvu takoj za zločini iz 2 sv.vojne.Ista klika v ozadju ustvarja vojne v Aziji in uničenje bližnjega vzhoda.Na Rtvslo so pametno zato obletnico izpustili sekcijo za komentiranje.Danes še redko kdo verjame uradni verziji 11 sept.Severna Koreja je le dimna zavesa za pohlep in geostrateško vojno.ZDA je južni Koreji prodala 1.5 miliard orožja samo to leto.Savdski Arabiji za 65 miliard..groteskni državi ki seka roke,glave pravice žensk pa na nivoju domačih ljubljenčkov.Gre za obkolitev Rusije in Kitajske....ter za nevtraliziranje ekonomske konkurence.Južna Koreja,Japonska,Kitajska same gospodarske velesili ki se jih lahko nevtralizira z eno večjo vojno.
Follow Me
# 12.09.2017 ob 09:09
@vojnaslo91
Ti bi rad vidu Made in USA, pa demokratično pobival po SK :D :D ne boš .
Ilhan
# 12.09.2017 ob 08:22
Zanimivo. Če psa nonstop dražiš ko enkrat ugriznil. Isto velja za ameriške vaje pred njihovim nosom. Da bi ZN imel jajca in izglasoval resolucijo o takojšnjem umiku čet in vaj iz tistega območja in posledično prenehanje jedrskega programa od debelega, to pa seveda ne. Boli njega za ZN, kot ji boli tudi vse glasovalce in člane za ZN. itak je žal samo še sama sebi namen za organizacija
PONOS
# 12.09.2017 ob 10:04
problem43
Tvoj problem je da meniš da ZDA vodi napačno politikoin dela napačne odločitve...napaka vse je načrtovano v detaljih ,vse namerno.
Ferdek
# 12.09.2017 ob 09:10
Le kaj ima tekstil z orožjem? Čista svinjarija Varnostnega sveta zoper korejsko ljudstvo!
copcop
# 12.09.2017 ob 08:08
Ko prebereš številke postane razvidno kakšna revščina vlada v S.Koreji s 26 milijoni prebivalcev. Letno jim z izvozom uspe zalužiti 700 milijonov dolarjev s tekstilom in 500 milijonov z delovno silo. Za primerjavo, Slovenija je lani izvozila za 25 milijard evrov blaga in storitev. Ubogi Korejci.
PONOS
# 12.09.2017 ob 10:24
Edine stolpnice z železno konstrukcijo ki so doživele popolni kolaps v zgodovini človeštva so stale v NewYorku in so kolabirale 11 sept
.
blue_house
# 12.09.2017 ob 09:33
makoshark

Govorim o realnosti situacije, ne o tem, kaj pise na papirju in niti ne vem, kje ti vidis zarote. V Sloveniji imamo ze od cca 70. let v politiki iste ljudi. Ce bi pa teoreticno lahko imeli druge ljudi, je pa brezpredmetno. Teoreticno lahko partija SK postavi na svoje celo cloveka, ki bo super politik. Toliko o demokraciji.

Preberi si Orwellov esej On politics and English language, kjer lepo argumentira, da je demokracija beseda, s katero se rezim legitimizira. Nenazadnje je tudi SK demokracija.
moj komentar
# 12.09.2017 ob 13:02
SK ima jedrsko orožje zaradi enakega razloga, kot ZDA, Kitajka in Rusija.
Želi biti enaka med enakimi in se ščititi z lastnimi sredstvi.
Družbeni sistem gor ali dol......
To je le neumen izgovor zahodnih psihopatov, ki se ne morejo sprijazniti, da jim še ena država beži iz krempljev.
generacija56
# 12.09.2017 ob 12:06
Butalec ne ve, da so ZDA, Francija in VB zasegle 240 milijard dolarjev, ki jih je imela Libija po bankah v svetu.
S tem denarjem so si mastno poplačale vojaško intervencijo s katero so zrušile suvereno državo, ki jim ni bila po volji.
Ta danes jim je.
Smrt je stalen sopotnik Libijcev potem ko so v miru živeli desetletja...
Sedaj imajo končno "demokracijo"....
NoFuture
# 12.09.2017 ob 10:18
@shooter1973 Pojdi brcat žogo in pusti odrasle komentirat.
aparat-čik
# 12.09.2017 ob 10:14
svet sanja o kulturnem in civilizacijskem napredku. ZDA o uvedbi sužnjelastiško-fevdalnega režima, doma in po svetu. Konflikt? Neizbežen.
kvisko75
# 12.09.2017 ob 09:18
Ljudje v Severni Koreji bodo še malo bolj trpeli, šefetu se pa ne bo poznalo čist nič.
blue_house
# 12.09.2017 ob 08:44
mike1968
Ne vem zakaj ni zamrznjeno premoženje Kim Una?

Zakaj? Partija SK verjame v legitimnost svojega režima, tako kot v legitimnost verjame enostrankarski sistem ZDA, enostrankarski sistem Rusije, korporativna oligargija EU itd.

Če ima kdo res humanitarne namene, bo sedel za mizo, umaknil sankcije, s čimer se bo standard Korejcev dvignil in s tem bodo prišle tudi spremembe. Dokler pa je to država okostnjakov, sprememb ne bo, saj imajo ljudje večje skrbi, kot je politika.

Je pa logično, zakaj do tega ne pride: vsi si želijo ohraniti status quo, saj bi združitev Korej malodane uničila svetovno gospodarstvo, glede na to, da trgi masovno odreagirajo že na prdec v veter. In medtem ko je Kim Jong Il to spoštoval, Kim Jong Un ni povsem uravnovešen.
problem43
# 12.09.2017 ob 08:43
In mislijo, da bodo kaj dosegli na takšen način? Kot so mislili, da bodo z uničenjem AlKaide in padcem diktatorjev na BV tudi dosegli ne vem kaj? Imamo pa...največji begunski val po WW II, kaos v državah, kjer so uvedli "demokracijo" do sedaj najbolj radikalno islamistično skupino, vedno več radikaliziranih borcev tudi iz EU...

In potem mislijo, da bodo s sancijami pripravili ljudstvo do ne vem česa...ja seveda...še lažje jih Kim vodi, kot njemu paše, ker mu zahod s sankcijami in J Koreja, ter ZDA s stalno vojaško prisotnostjo na njegovih mejah daje čudovite vzvode za pumpanje in radikalizacijo naroda...pa kdo ne bo sovražil nekoga, ki na drugi strani planeta odloča o tem, da ne moreš delati in si lačen? Da ima vojaške vaje in kopiči orožje na tvoji meji? Dejansko S Koreja nima drugega izhoda, kot pa da nadaljuje s svojimi dejavnostmi, ker kot nas uči zgodovina BV bodo v trenutku opustitve jedrskega programa "demokratizirani" in se bodo znašli v vojni...potem je pač boljše, da imaš neko garancijo, za vsaj delen upor okupatorju...ker vojna je neizbežna, v primeru opustitve bodo demokratizirani, z nadaljnjim razvojem pa morda celo pridejo tako daleč, da jih sprejmejo v družbo držav z jederskim orožjem in jim to morda celo zagotovi neko nadaljno varnost in možnost razvoja...
Vladoska
# 12.09.2017 ob 08:13
Kim Džong Un. Fant se samo malo igra.
BarakOrkbama
# 12.09.2017 ob 12:27
@WeeBay
Po 11. septembru so Američani prvo napadli Afganistan. Za Irak so počakali do 2003. Sicer se bolj ali manj strinjam s tabo, samo ta detail sem hotel popraviti.
WeeBay
# 12.09.2017 ob 11:26
Glavni razlog zakaj verjamem da je bil 11. September false flag...
Patriot Act

Popoln nadzor nad ljudmi.

Opponents of the law have criticized its authorization of indefinite detentions of immigrants; the permission given law enforcement officers to search a home or business without the owner's or the occupant's consent or knowledge; the expanded use of National Security Letters, which allows the Federal Bureau of Investigation (FBI) to search telephone, e-mail, and financial records without a court order; and the expanded access of law enforcement agencies to business records, including library and financial records. Since its passage, several legal challenges have been brought against the act, and federal courts have ruled that a number of provisions are unconstitutional.
J@st
# 12.09.2017 ob 10:53
Za nekaterih je čudno, da Kim nima premoženja v tujini, ker ni neumen da bi se pustil izsiljevati, podrejati in manipulirati, kot to počnejo z našimi politikami, ki so kao hudi domoljubi, le ko ne gre za njihovo premoženje))))
PONOS
# 12.09.2017 ob 10:36
O Siriji se tudi ne poroča ker je popolni zionistični loose..ostalo jim je le da Izraelci z letali napadajo sirsko vladno vojsko kar je de facto napad na suvereno državo.O tem se v OZN ne govori,zahodni mediji pa slabo poročajo.Kim jong un ni neumen je videl kaj se je zgodilo z Gadafijem in Huseinom zato se bo obrožil do zob.ZDA napada samo tiste ki se ne morejo učinkovito zoperstavit. .11 sept.je lep primer iskrivljanja resnice kaj.menite kakšna je prava resnica in ozadje vseh vojn?Zmagovalci jo pišejo.
vxxxx
# 12.09.2017 ob 10:36
copcop
# 12.09.2017 ob 08:08
Prijavi neprimerno vsebino
Ko prebereš številke postane razvidno kakšna revščina vlada v S.Koreji s 26 milijoni prebivalcev. Letno jim z izvozom uspe zalužiti 700 milijonov dolarjev s tekstilom in 500 milijonov z delovno silo. Za primerjavo, Slovenija je lani izvozila za 25 milijard evrov blaga in storitev. Ubogi Korejci.
---------------------------------------------------------------------------
Kaj ima veze izvoz z revščino ?
Država ima svojo valuto in svoj finančni sistem ki je neodvisen od MMF-a !
Hik
# 12.09.2017 ob 10:34
shoote1973
še bolj bi jih morali priviti....pa naj ga debila lasten narod linča., tako kot so Romuni Ceauşescu-ja, sej zaradi njegovih nebuloz trpijo....in ne zaradi ostalih držav sveta....

Madonca, si pa potegnil s podstrešja najbolj friški primer. Meni je bolj sveže v spominu, kako so Libijci linčali Gadafija, potem ko so pol stoletja trpeli zaradi njegovih nebuloz, dokler jim ostale države sveta niso odprle pipic za med in mleko, ki se jim v neomejenih količinah cedita dandanes.
m72
# 12.09.2017 ob 09:39
Ha, ha, strašna kazen :-) Zdaj pa bodo zaviti v ovčje kože streljali rakete :-)
makoshark
# 12.09.2017 ob 09:16
blue_house
Švica, Slovenija, ZDA - vse tri so samooklicane demokratične države, pri čemer je Slovenija de facto država, ki jo lahko vodita samo dva človeka (Janša ali človek iz Murgel)

Nihče ti ne brani tvojega razmisleka, niti tega, da ga javno objaviš. Te pa pomilujem, da si svoje razmišljanje omejil na tako majhno kapaciteto.

Teorije zarot so popularne zato, ker na enostaven način poskušajo opisati kompleksne stvari. Bolj me skrbi, da smo Slovenci pri vrhu po številu takšnih "teoretikov" zarot. Nismo intelektualno manj sposobni od ostalih, kje je potem razlog. Kaj je narobe z našo psiho. Mogoče k temu pripomore dejstvo, da smo majhni in povsod vidimo neke zarote velikih, kjer nimamo vpliva. Pa naj bo to "grdi" kapitalizem ali pa "veliki" palček ... ;)
makoshark
# 12.09.2017 ob 08:52
zapravico
Edini cilj amerike je prisilit korejo v propad komunizma,in uvedbo demokracije

Enostavno
USA hočejo S.Koreji uvesti na vsak način demokracijo tako kot so jo nam

Kaj je narobe z demokracijo in kaj je tako dobrega v totalitarizmu?

Kdaj in kako so Sloveniji od zunaj vsilili "grdo" demokracijo.

Demokracije se ne da uspešno kar vsiliti, to smo videli že ničkolikokrat, ker se to ne prime. Demokracija pride "od spodaj", zaradi zahtev prebivalstva.
moj komentar
# 12.09.2017 ob 15:33
Kdor misli, da lahko samo in izključno ZDA kršijo mednarodne dogovore in počnejo po svetu kar je njim volja, se grdo moti.
Gre za samododeljen privilegij, s katerim se preostanek sveta ne strinja in bo storil vse, da takšno nasilno vedenje prepreči.
moj komentar
# 12.09.2017 ob 15:17

veza
jaz ti ničesar ne brišem in tudi ne ploskam nobenemu, še najmanj Američanom, ti si pač obseden s sovraštvom do ZDA, to ti ne koristi, samo škodi zdravju, skuliraj se malo in glej na svet malo širše!


Ti ne ploskaš američanom, ampak njihovi posesivni politiki vladanja celemu svetu.
In ni se treba sprenevedati, ker je to več kot očitno.
v nasprotnem mi nebi nabijal o mojem zdravju, hitlerju in sovraštvu do Američanov.
Vedno poudarim, da mi gre na jetra ameriška zunanja politika. Kar se tiče pa ameriških državljanov, nimam proti njim čisto nič.
Prej bi rekel, da imaš ti probleme, ker vse zadeve jemlješ preveč osebno, posplošuješ in vsiljeno podtikaš.
In ko mi takšni tipi kot si ti, stopijo na žulj z osebnimi napadi, lepljenjem etiket in celo enačenjem z Hitlerjem, jim vrnem pač s pravo mero.
Odrasti.....

Pa še
moj komentar
# 12.09.2017 ob 14:55
Baba Tečna
Med nami in SK je bistvena razlika...
Če ti tu ni všeč ti nihče ne brani, da ne greš v SK, kjer se cedita mleko in med.
Po drugi strani pa ljudje iz SK ne morejo ven.
Ekola... to je vsa razlika.
Zdaj pa spakiraj in zbogom.


Ti si pa res ena tečnoba.
Nikjer ne navajam, da mi je všeč v S.K ali da me tam karkoli moti.
Do teh zadev sem indiferenten in se me ne tičejo.
Kakorkoli že, Severni Korejci živijo svoje življenje in to je njihov problem, ki se tebe in mene absulotno nič ne tiče. S.K. je samostojna država, ki se ima pravico braniti pred tujimi pritiski ali celo vojnim napadom.
Kar pa se tiče tvojega napada na mene osebno.
Iz svoje države bom pa spakiral takrat, ko bom sam tako odločil in ne takrat, ko mi bodo to ukazovali proameriški fašisti.
Ekola....si zdaj slišala...baba tečna.
J@st
# 12.09.2017 ob 14:54
veza

# 12.09.2017 ob 14:48
Prijavi neprimerno vsebino moj komentar
# 12.09.2017 ob 14:02

Dobro to... Tudi Ukrajina ima jedersko orožje zaradi enakega razloga, kot ZDA, Kitajka in Rusija... verjetno.

Imela ga je v času, ko je bila del SZ.
Zakaj ga nima danes, ko je že tri leta ameriški vazal, pa tudi meni ni jasno.

ni to tema, a vseeno, Ukrajina je imela jedrsko orožje, potem so v Budimpešti sklenili sprazum z Rusijo, da ga uničijo in da Rusija jamči, da se meje Ukrajine ne bodo spreminjale!
------------------------------
Spet prazne buce, skregane s dejstvom.
Amerika je vztrajala da Ukrajine odvzamejo jedrsko orozje in ga poslejo v Rusijo na predelavo. Njen podpis je zraven na memorandumu.
borut-blas
# 12.09.2017 ob 11:24
rusija je prva ki bo podpirala sankcije pri uvozu tekstila
ima veliko veselje pri sankcijah, jih prav ljubi. saj jih ima tudi sama
...
kitajci pa samo čakajo
slej ko prej bo južna koreja ugotovila da je povezva s kitajsko bolj ugodna kot z zda
kitajska prinaša mir in razvoj, mirno združitev korej , zda pa vojno in izgubo časa in denarja
kitajci , kot se je bralo v prispevku RTV pred kratkim, uvaja čiste tehnologije v transportu, prepoved bencinskih in dizel motorjev - trump pa odpira premogovnike in umazano nafto
...........
zda je zaostala v razvoju, to se morda še ne vidi, čez par let pa bo vsem jasno
WeeBay
# 12.09.2017 ob 11:19
Vedno ko se govori o 11 Septembru ljudje začnejo o strukturi zgradbe in o raznih arhitektih, kar je sicer res saj sta se dvojčka zrušila na smešen in lahek način. Vse skupaj je potrebno pogledati iz drugega zornega kota. ZDA so potrebovale razlog za invazijo Bližnjega vzhoda. ZDA so vedele, da za napadom stojijo savdijci pa so kljub temu napadli Irak, ki ni imel praktično nič z 11 Septembrom. Irak so napadli na predpostavki da ima Sadam Hussein WMD. WMD-ja niso našli v Iraku pa je zaradi tega do danes umrlo skoraj 2 milijona nedolžnih ljudi. Najbolj smešna pa je bila izjava Busha potem ko so ugotovili da Sadam ni imel WMD-ja. Bush je svojo retoriko spremenil in rekel da Sadam res ni imel WMD-ja ampak da je imel "capacity" za WMD haha. Pa kdo verjame tem zgodbicam.

Vse skupaj pri 0:25
Orli
# 12.09.2017 ob 11:18
Res vecina zahodnjakov vidi samo se to teroristicno ameriko.Kaj te teroristi pocnejo Vijetnam Kuba S Koreja in se 15 drugih ki so jih unicile ali jih hocejo uniciti.Vsak imperij je propadel in tudi oni bodo kmalu.
generacija56
# 12.09.2017 ob 11:10
Razprava o premoženju Kima v tujini...
Kako je lahko človek neumen, najdemo tukaj, na tej temi.
Nima Kim OSEBNEGA premoženja v tujini. Gre se za račune S.Koreje s katerih plačuje vse, kar jo še povezuje s svetom.
Seveda gnili mediji poročajo, da je to njegovo....
V bistvu se pa gre za totalno blokado države!
Ker lažnjivi, gnil zahod skriva resnico, revček iz butal niti približno nima slike, kaj se dogaja.
Potem pa tukaj smeti....
Ker zblojen režim v ZDA ne sme napasti zaradi Kitajske, poskuša državo popolnoma zapreti.
Kar seveda ne bo uspelo... Saj nima uvida v ves promet...
Vse samo show....
WeeBay
# 12.09.2017 ob 11:00
shooter1973

11 september je bil false flag, če ti to v dobi interneta še ni jasno je s teboj nekaj hudo narobe.
problem43
# 12.09.2017 ob 11:00
@PONOS ne menim, da vodijo napačno politiko za svoje lastne interese, zagotovo pa je to napačna politika za S Korejce in okoliške države, do katerih trenutno sežejo S korejske rakete...ZDA se gre vedno vojne na drugih kontinentih, oddaljeno od njihovih meja, da se vojna ne bi slučajno približala na njene meje ali celo čez njih...za to pa so vedno večji pritiski, ker vidijo da s takšnim razvojem bo S koreja v nekaj letih dejansko razvila raketo, ki bi jo lahko poslala na ZDA in to je seveda nedopustno. Dokler S koreja ni pokazala dejanske moči, da v doglednem času doseže ZDA smo o njej poslušali tu in tam. Sedaj ko pa so pokazali svoj razvoj, pa jih imamo na tedenskem, občasno celo dnevnem, meniju...
zeus.zeng
# 12.09.2017 ob 10:59
Varnostni svet ZN-a je v ponedeljek soglasno potrdil resolucijo, ki uvaja dodatne sankcije proti Severni Koreji zaradi nedavnega jedrskega preizkusa. ZDA so sicer želele ostrejše sankcije.
------
Čista politika in nič realnega . Jasno je , da zahodna politika želi ohraniti svoje prednosti in obvladovati tiste , ki jim niso služabniki . Severna koreja je primer države , ki se ne uklanja zahodni paradigmi ...
J@st
# 12.09.2017 ob 10:47
JohnSmith
# 12.09.2017 ob 10:37
Prijavi neprimerno vsebino
@J@st: Kako lahko mu zamrznejo premoženje, če nima računov v ZDA in na Zahodu?

Seveda jih ima. Več kot 200 bančnih računov ima po svetu.
---------------------
Potem svojo trditev lahko potrdiš s povezavo.!!!
Kazalo