Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 21 glasov Ocenite to novico!
Prizorišče napada
Med 21 ljudmi, ki so prejeli zdravniško pomoč, sta tudi Skripal in njegova hči, ki sta v kritičnem, a stabilnem stanju. Foto: Reuters

Dodaj v

Zaradi izpostavljenosti živčnemu strupu je zdravniško oskrbo poiskalo 21 ljudi

Ni še znano, za kakšen strup gre
8. marec 2018 ob 22:08
London - MMC RTV SLO, STA

Po napadu z živčnim strupom na nekdanjega ruskega dvojnega agenta Sergeja Skripala in njegovo hčerko Julijo v britanskem Salisburyju je zdravniško pomoč prejelo 21 ljudi.

Kot je pojasnila policija, so v to številko všteti tudi Skripal in njegova hči ter policist, ki je prišel na kraj incidenta. 66-letnega Skripala in njegovo 33-letno hčer so v nedeljo našli nezavestna na klopi v središču Salisburyja. Tako Skripal kot njegova hčerka ostajata v nezavesti in v kritičnem, a stabilnem stanju.

Britanska premierka Theresa May je medtem poudarila, da nedeljski dogodki opominjajo, da so ekipe nujne pomoči vsak dan izpostavljene nevarnim situacijam in da za varnost ljudi vsak dan izkažejo veliko predanost in pogum.

Policija je v sredo zvečer potrdila, da sta bila Skripal in njegova hči žrtev napada z živčnim strupom. O tem, za kakšen strup je šlo in kdo bi lahko stal za napadom, še ni znano. Britanska notranja ministrica Amber Rudd je danes v parlamentu v Londonu zatrdila, da bo Velika Britanija naredila vse, kar je v njeni moči, da izsledi odgovorne za napad.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
veza
# 09.03.2018 ob 04:44
Da bi nekdo skušal na tak način škodovati Putinu na volitvah, je smešno, Putin bo zmagal, tudi če sredi Moskve sredi belega dne lastnoročno zastrupi Kasparova ali koga drugega iz opozicije.
Take zadeve, kot se je zgodila v Londonu, mu samo koristijo, pokazal je trdo roko, to Ruski narod ceni in nagradi.
Pac-Man
# 09.03.2018 ob 00:01
bilzerian
# 08.03.2018 ob 23:52

v čem je torej razlika med rusi in ZDA
----------------------------------

Hmm, v čem je že razlika v primerih Assange & Manning ter Litvinenko & Skripal?

Se ne spomnim, lahko pomagaš?
Pac-Man
# 09.03.2018 ob 01:10
jarovit
# 09.03.2018 ob 00:38

Prva dva sta "žvižgača" in delata kar delata javno.
druga dva pa sta bila dvojna vohuna, ki sta delala prekrito
Ja velika razlika.
----------------------------------------

Manningova je prisegla, da bo branila skrivnosti ampak jih je tajno posredovala Assangeu, avstralskemu državljanu, ki jih je objavil.

Obsodili in zaprli so jo zaradi vohunjenja.

https://en.wikipedia.org
/wiki/United_States_v._Manning#Findings<
/a>

V zaporu ji je država omogočila spremembo spola, zdaj kandidira za senatorko.

https://www.politico.com/story/2018/01/13/chelsea-manning-senate-maryland-339519



Litvinenko je bil prav tako žvižgač,

https://en.wikipedia.org
/wiki/Alexander_Litvinenko#Allegations a>

Skripal je sodeloval Steeleom.

http://uk.businessinsider.com/sergei-skripal-had-links-to-russia-expert-christopher-steele-2018-3
m72
# 08.03.2018 ob 22:50
CT, 18. 3. imajo Rusi predsedniške volitve, tako da bodo angležarji gotovo pohiteli z "izsledki".
CT
# 08.03.2018 ob 22:27

Britanska notranja ministrica Amber Rudd je napisal(-a)

Zatrjujem, da bo Velika Britanija naredila vse, kar je v njeni moči, da izsledi odgovorne za napad.

Ampak prej je pa še potrebno "sfrizirati" izlsedke, kajne? Krivec je/bo znan ob prvi zelo primerni priložnosti c-c-c ...
Režimek
# 08.03.2018 ob 22:52
Haha a bo Macaron zdaj kar Rusijo napadel?

Ne pravim, da niso bili rusi, ampak lahko je bil kdorkoli. Zanesljivo sklepat z našimi informacijami bi bilo skrajno naivno.
m72
# 08.03.2018 ob 23:07
Pac-Man, glede nasveta pa le to: spomni se nanj, če bodo v Ukrajini sploh še kdaj volitve.
m72
# 08.03.2018 ob 23:01
"Zakaj, kaj bodo izsledki spremenili?

Putin bo spet okronan, to je neizbežno."


Spremenili ne bodo popolnoma nič, celo nasprotno. Le "demokratični" zahodni teroristi si bodo dajali duška z zlivanjem gnojnice po Putinu. Zato je ta napad toliko bolj perfiden.
Režimek
# 08.03.2018 ob 22:55
Drži Paco, ampak še vedno zadosti dolg, da se nama sanja ne kdo je v resnici bil kajne?
mb128
# 08.03.2018 ob 22:48
No ja za kateri strup je šlo tukaj je baje znano a oblasti tega še nočejo deliti z javnostjo. Znano je le to, tako vsaj britanske oblasti, da gre tukaj za sila redek strup. Še vedno pa je misterij kje in kako sta se žrtvi zastrupili.
Oglasila se je tudi ruska ambasada v VB in to kar preko čivka. Dokaj cinično so zapisali le čemu tak hrup saj gre tukaj za vašega vohuna. Svoje pa je dodal tudi Sky news portal. Na spletu ima kar nekakšno anketo v kateri ljudem da na izbiro par opcij, da izberejo kakšen naj bi bil britanskih odgovor Rusiji. Možnosti nihajo od odpovedi udeležbe na SP, sankcij pa vse do prekinitve diplomatskih odnosov!
Mimogrede, britanske oblasti so tudi zapečatile grob Sergejeve žene Ljudmile kakor tudi grob Sergejevega sina. Mediji samo navajajo, da je ta družina imela že kar nenavadno nesrečo, da sta umrla dva družinska člana v relativno kratkem času in da ta incident meče čudno luč na njuno smrt vsaj potencialno.
bilzerian
# 08.03.2018 ob 23:52
a kdo ve, kaj naredijo z izdjalci američani?
jim dajo medaljo, jih pivišajo v generala, dobijo pokojnino?

ali delajo z njimi kot z manningom? in assangem in drugimi?

v čem je torej razlika med rusi in ZDA
audiac
# 08.03.2018 ob 22:13
Kaj zdaj,a so ga Rusi ali Angleži?
Kdo ima trenutno več koristi od tega?
zeuss-zeng
# 09.03.2018 ob 11:02
Zaradi izpostavljenosti živčnemu strupu je zdravniško oskrbo poiskalo 21 ljudi..
----------
še kdo dvomi da je to vse skupaj sproducirano ker realno gledano sploh ni možno , pa kakor koli to gledamo seveda če ni bila to teroristična agresija zahodnih prijateljev ... Drugače pa se sprijaznimo z dejstvom da zahodni svet vodijo norci ....
mb128
# 09.03.2018 ob 11:50
Če izdaš italjansko mafijo te ubije italjanska mafija.
Če izdaš ruske vohune te ubijejo ruski vohuni.
Če komentiraš pristransko si plačanec!
Torej logika gre nekako tako.
Italjanska mafija=ruski vohuni=Pac(ov)
Eh ja mavrica pač kaj češ!
Hik
# 09.03.2018 ob 08:45
Pac-Man
Seznam kandidatov za poskus atentata z redkim živčnim strupom je zelo kratek.

Sadam Hussein?
Gerold III
# 09.03.2018 ob 06:39
Irak? A nimajo oni WMD?
GorskiVodnik
# 09.03.2018 ob 12:25
Kakorkoli že, meni se zdijo naslednja dejstva zelo čudna:
- cela serija ljudi, ki so bili v bližini, je doživela intoksikacijo z živčnim bojnim strupom
- glavni cilj domnevnega atentata je pa kljub temu preživel ?

Za ruske tajne službe bi to pomenilo zelo šlampasto opravljeno delo, zato se nagibam k mnenju da gre za 'false flag' operacijo, ki je bila opravljena v dogovoru z 'žrtvijo'. Saj ni treba, da ga zastrupijo z resničnim bojnim strupom, med estri fosforne kisline, kamor spadajo vsi živčni bojni strupi, je tudi cela serija insekticidov, ki niso smrtonosni za toplokrvne živali. Tako lahko analiza krvi in urina pokaže pri prizadetih prisotnost estrov fosforne kisline, iz česar sledi zaključek, da sta bila zastrupljena. Podobno kot zgodbica iz Sirije slabo leto nazaj, napad na Kan Šejkun...
mb128
# 09.03.2018 ob 12:05
No ja očitno je zadeva preteška za britansko policijo ali pa se tako poskuša narediti vtis na javnost. V zadevo je posegla britanska vojska z svojo rbk enoto.
Robin Lood
# 09.03.2018 ob 09:09
Dejstvo je, da je tako ameriških, kot tudi ruskih integriranih vohunov zelo veliko. Včasih na obeh straneh pride do izdaje, prestopijo na drugo stran, postanejo dvojni vohuni - zaradi izsiljevanja, njihovega odkritja. Obe strani s takimi izdajalci slej ko prej obračunata... zahodni mediji in copy-paste rtv pa nam prodajajo, kako so samo rusi tisti, ki vohunijo.
mb128
# 09.03.2018 ob 09:01
ivod
Glede na razvoj situacije imajo sigurno v tem trenutku večjo korist angleži. Po moje bomo v roku enega mesca govorili o novih sankcijah zoper Rusijo. Torej zastavlja se vprašanje a (morebiti) kdo stoji za angleži?
Veš ti dve vprašanji sta dejansko vsaj malo butasti, butasti v tem smislu ker terjata definitiven odgovor za kaj takega pa ni samo odločno premalo podatkov, odločno premalo podatkov je celo za namige. Jaz npr. sem zadnjič špekuliral, da je celo možno, da ga je skušal na on svet spraviti nekdo od njegovih ex kolegov, sodelavcev pri GRU.
Kakorkoli že preiskovalci so sedaj usmerili svoj fokus na Sergejev dom, posebej na Sergejevo garažo in ju obravnavajo kot kraj zločina!
sosman
# 09.03.2018 ob 08:14
Nič ne vemo, razen to, da so krivi Rusi!
m72
# 08.03.2018 ob 22:22
"Britanska notranja ministrica Amber Rudd je danes v parlamentu v Londonu zatrdila, da bo Velika Britanija naredila vse, kar je v njeni moči, da izsledi odgovorne za napad."

Seveda. In že napisane "izsledke" bodo objavili čez kak teden, vsekakor pa pred 18. tega meseca.
Enostavno
# 09.03.2018 ob 13:16
Nekoč je Scotland Yard veljal za uspešnega.Še bolj uspešna je bila Francoska policija....vzor za vse policije na svetu.
Za vse uporabnike tega portala....vam izdam ....samo za vas....kodno ime...James 007 Bond.
Minilo je več kot 50 let od uporabe tega kodnega imena.
Kdo je pravi 007 ???
He,he,he..jaz vem.Morda še kdo tukaj na portalu...
zeuss-zeng
# 09.03.2018 ob 13:08
Gorskivodnik
Za ruske tajne službe bi to pomenilo zelo šlampasto opravljeno delo, zato se nagibam k mnenju da gre za 'false flag' operacijo, ki je bila opravljena v dogovoru z 'žrtvijo'
--------------
vse je živo nakladanje , ki mu verjame edinole ,,pack-man ,, pa še on le po ,,službeni dolžnosti ,, ....
aparat-čik
# 09.03.2018 ob 10:47
šotor na sliki ima barve vatikanske zastave.
odprtizvezek
# 09.03.2018 ob 09:31
Angleski mediji porocajo da so Rusi izprasali dvojnega agenta ter mu nato dovolili da zapusti drzavo saj naj ne bi predstavljal nevarnosti za Rusijo, nato pa so na ruski agenti ubili v Londonu z zivcnim plinom...

Zdaj pa naj mi nekdo razlozi kaj je tukaj logicnega?
Haloo
# 09.03.2018 ob 02:24
Ali je napadalec med zastrupljenimi, ali si je vbrizgal proti strup?
Vojko Kogej
# 14.03.2018 ob 21:32
Britance so mediji pripravljali na dogodek v dveh korakih: novembra lani z igranim filmom za manipulacijo podzavesti in nato še teden dni prej, ko so se v družbenih omrežjih pojavili različni materiali (štirje) o Skripalu. Se pa vidi, da so bili s profesionalnih kaset...
m72
# 09.03.2018 ob 00:38
"Bodo.

To jesen in pomladi 2019."


Ja, ne vem, no. Če ameri pravijo, da jim je Putin Krampa postavil, bi znalo biti, da bo tudi pri vas kar vse sam zrihtal pa se ne bo potrebno utrujati z obkroževanjem čokota.
m72
# 08.03.2018 ob 23:09
"Stave na Rusijo so precej varne."

Staviti na angleške konje vedno prinaša zmago.
zero1
# 09.03.2018 ob 14:50
Se 21 ljudi??? Ha ha...bolj Rusko bi ze skoraj ne moglo biti...
Pac-Man
# 09.03.2018 ob 11:57
Če komentiraš pristransko si pristranski komentator.

Je pretežko.
zala10
# 08.03.2018 ob 23:11
MI5 že ima glavnega osumljenca.

http://uk.businessinsider.com/list-of-people-putin-is-suspected-of-assassinating-2016-3
Pac-Man
# 09.03.2018 ob 11:40
Enostavno
# 09.03.2018 ob 09:55

Dajte no ....kdo je kriv?Spomnite se obešenega na Londonskem mostu....bankirja Vatikanske cerkve.....so bili takrat rusi krivi?
-----------------------------------------------------

Če izdaš italijansko mafijo, te ubije italijanska mafija.
Če izdaš ruske vohune, te ubijejo ruski vohuni.

Saj ni pretežko?
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 22:54
Režimek
# 08.03.2018 ob 22:52

Ne pravim, da niso bili rusi, ampak lahko je bil kdorkoli. Zanesljivo sklepat z našimi informacijami bi bilo skrajno naivno.
---------------------------------------------------

Seznam kandidatov za poskus atentata z redkim živčnim strupom je zelo kratek.
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 23:09
m72
# 08.03.2018 ob 23:01

Spremenili ne bodo popolnoma nič, celo nasprotno. Le "demokratični" zahodni teroristi si bodo dajali duška z zlivanjem gnojnice po Putinu. Zato je ta napad toliko bolj perfiden.
---------------------------------

Perfidnega duška si daje samo Rusija. Recimo njihova ambasada v Londonu:

https://twitter.com/Russ
ianEmbassy


Dobesedno norčujejo se iz VB, ker so zaradi ruskih vlaganj tako dolgo pomagali skrivati mokrie dela.
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 23:09
m72
# 08.03.2018 ob 23:07

Pac-Man, glede nasveta pa le to: spomni se nanj, če bodo v Ukrajini sploh še kdaj volitve.
--------------------------------

Bodo.

To jesen in pomladi 2019.
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 23:05
Putin se je l. 2015 malo zagovoril. Video z angleškimi podnapisi:

https://twitter.com/chri
stogrozev/status/971865174058655750


in brez:

Pac-Man
# 08.03.2018 ob 22:53
m72
# 08.03.2018 ob 22:50

CT, 18. 3. imajo Rusi predsedniške volitve, tako da bodo angležarji gotovo pohiteli z "izsledki".
-------------------------

Zakaj, kaj bodo izsledki spremenili?

Putin bo spet okronan, to je neizbežno.
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 23:01
Stave na Rusijo so precej varne.
Pac-Man
# 08.03.2018 ob 22:40
m72
# 08.03.2018 ob 22:22

Seveda. In že napisane "izsledke" bodo objavili čez kak teden, vsekakor pa pred 18. tega meseca.
------------------------------------------

Nato bo izvoljena predsednica Sobčakova in vsi bomo živeli srečno do konca naših dni.



Resno, upoštevaj nasvet.
Enostavno
# 09.03.2018 ob 09:55
Dajte no ....kdo je kriv?Spomnite se obešenega na Londonskem mostu....bankirja Vatikanske cerkve.....so bili takrat rusi krivi?
Spomnite se reklame ...Bilo kuda-Kiki svuda.Pa da slučajno ne bo naš bonbon Kraš...Kiki kriv.....Bilo kuda....CIA MI6 svuda.
jarovit
# 09.03.2018 ob 00:43
P.S.
Se ne spomnim, lahko pomagaš?
--------
Prva dva javno obešata umazano državno perilo
Druga dva sta prekrito izdajala državo s tem, da sta dajala obveščevalne podatke sovražniku.

Ja Ogromna razlika.
ivod
# 09.03.2018 ob 08:48
audiac ... bravo :)

zelo uravnoteženo:)
dobil si 9 minusov in 9 plusov za vprašanje :

"Kaj zdaj,a so ga Rusi ali Angleži?
Kdo ima trenutno več koristi od tega?"
Homer.
# 09.03.2018 ob 08:04
"O tem, za kakšen strup je šlo in kdo bi lahko stal za napadom, še ni znano"
ampak natanko vedo, da je Putin dal ukaz (vsaj take izjave so bile še včeraj)
jarovit
# 09.03.2018 ob 00:38
Se ne spomnim, lahko pomagaš?
----------------------
Prva dva sta "žvižgača" in delata kar delata javno.
druga dva pa sta bila dvojna vohuna, ki sta delala prekrito
Ja velika razlika.
smallbudget
# 09.03.2018 ob 00:36
Pako, kaj je narobe. Službo maš naslednjih 5 let.
Kazalo