Foto: BoBo
Foto: BoBo

Zaradi zgolj 10-urnega obratovalnega časa mariborskega letališča je med nekaterimi uporabniki precej nezadovoljstva. Možnih rešitev naj bi bilo več, v najslabšem primeru pa bi čas delovanja lahko celo skrajšali na 8 ur.

Skrajšan delovni čas mariborskega letališča v delu leta, ko so dnevi najdaljši, vpliva na dejavnosti njegovih uporabnikov. Tako so omejeni šola letenja in športni in drugi poleti z manjšimi letali, vpliva pa tudi na helikoptersko nujno pomoč. Kljub temu DRI za zdaj ostaja pri 10-urnem obratovalnem času, po neuradnih podatkih pa naj bi razmišljali o krajšanju na 8 ur, kar bi občutno znižalo obratovalne stroške. Posledice pa bi občutili uporabniki. Tako so bili ti prejšnji teden vabljeni na sestanek z osrednjo točko obratovalni čas. Kakšni so bili zaključki, nam za zdaj ni uspelo izvedeti, so nam pa v letalskem centru Maribor potrdili, da so znova predlagali, da upravljanje zunaj kategorije, ki omogoča mednarodni letalski promet, zagotovijo oni. Predsednik Letalskega centra Maribor Filip Tobias pravi, da z 10-urnim obratovalnim časom ne morejo biti zadovoljni. Ob tem pa dodaja, da se je komunikacija, odkar je upravljanje letališča prevzela država, izboljšala in da bi delovanje v prvi požarni kategoriji, ki bi zagotavljala polete z manjšimi letali, lahko uredila tudi država sama.

Na kakršno koli krajšanje delovnega časa pa ne bi pristal noben uporabnik. Dr Štefan Mally iz helikopterske nujne medicinske pomoči celo poudarja, da je krajšanje nedopustno, saj je v drugem delu države helikopterska nujna pomoč zagotovljena 12 ur dnevno.

Ob negotovosti glede obratovalnega časa prav tako še ni znano, kako bo z dolgoročnim upravljanjem letališča. Ministrstvo za infrastrukturo je namreč še zmeraj v postopku priprave testa javno-zasebnega partnerstva in snovanja osnutka koncesijskega akta.