Foto: Radio Maribor
Foto: Radio Maribor

Postopki razlastitve tečejo že dalj časa, na Direkciji pa menijo, da je rok za končanje investicije še zmeraj dosegljiv, če bodo to zemljišče pridobili do sredine poletja. Postopke odkupa spornega zemljišča so sprožili, še preden so zabrneli stroji, poudarja vodja Sektorja za investicije v ceste Tomaž Willenpart in dodaja, da skupaj z mariborsko občino iščejo rešitve:

Foto: Radio Maribor
Foto: Radio Maribor

»Gre za eno zemljišče, ki pa se nahaja, ne bom rekel na samo trasi križišča, ampak v križišču samem. Zato ga ne moremo obiti. Ponudba je bila že dana, razlastitev je namreč vložena, upamo, da se bomo dogovorili in da se stranka ne bo več pritoževala«.

Zaradi zapletov so projekt razdelili v tri etape. Prva, od križišča proti Pekram oziroma Limbušu, je v teku, prilagoditve krožišča pri nekdanji Qlandii so pri koncu; Willenpart pa zatrjuje, da je realizacija časovnice 11 in pol milijonskega projekta še izvedljiva: »Rok za izvedbo je januar 2022. Bomo videli, kdaj bo lahko izvajalec začel dela na 3 etapi. Če letos do poletja ali pa do sredine poletja to uspeli rešiti, potem po naši oceni rok ni ogrožen«.

Dela na dvopasovnem krožišču naj bi končali do 31. maja

Foto: Radio Maribor
Foto: Radio Maribor

Medtem ko 3. etapa še čaka na izvedbo, pa dela v dvopasovnem krožišču, ki je tehnološko preživeto, tečejo in naj bi bila končana do konca maja.

»Se optimira s temi delilniki v samem krožišču posamezne pasove, tako da bo možnost konflikta v krožišču zmanjšana«, dodaja vodja Sektorja za investicije v ceste in poudarja, da so posodobitve nujne, saj bo ob koncu projekta glavnina prometa potekala v smeri iz Limbuša proti Mariboru in obratno, in ne zgolj za dostop do trgovskih središč.