Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Olivera, Paolo, Tristan, Gabriel, Sjoerd in Janez iz Rovt

29.05.2020

Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani so se počutili kot del Adrijine družine “558 nas je, vsak s svojim obrazom, imenom in zgodbo,” so konec septembra 2019 v pismu javnosti napisali zaposleni v Adrii Airways. Petsto oseminpetdeset jih je bilo, med njimi vsako leto tudi več tujcev, predvsem pilotov.

Sjoerd Willinge Prins

Nizozemec Sjoerd Willinge Prins je v Sloveniji živel šest let, v Adrii pa je bil zaposlen dve leti, tudi usposabljanje za pilota je končal v Sloveniji, v Adrijini letalski šoli.

Veliko prošenj sem poslal, razmere so bile še vedno krizne, ko pa v Adrii niso več zahtevali aktivnega znanja slovenskega jezika, sem bil sprejet. To je bilo nekaj najboljšega, kar se mi je lahko zgodilo.”

Sjoerd je povedal, da so ga sodelavke in sodelavci zelo lepo sprejeli.

V Adrii ni bilo pomembno, od kod si, ampak kako delaš. Vedno bom ponosen na to, da sem bil del Adrie.”

Kot večina zaposlenih je bil tudi Sjoerd Willinge Prins prepričan, da bo Adria prebrodila krizo, da se bo našla rešitev.

Vse skupaj je tako žalostno. Kar se je zgodilo, je absurdno, to je bila nacionalna družba, ki je obstajala 60 let. Adria je bila ustanovljena 14. marca 1961, na isti dan se je rodila tudi moja mama. V tem vidim svojo posebno povezavo z Adrio. Tako žalostno je, da so Adrio pustili na cedilu.”

Kdo jo je pustil na cedilu?

Številni vidijo krivca v skladu 4K Invest, po mojem mnenju pa so enako krivi tudi politiki. Veliko napačnih korakov je bilo storjenih. Zakaj so Adrio prodali skladu 4K Invest, zakaj so mu prodali sto odstotkov, zakaj so se odrekli družbi, ki je tako pomembna za državo … Videli smo, da so vzeli denar, da so se za vsem tem skrivali drugi projekti. Država nam je dajala lažno upanje, da nas bo na koncu rešila, pa smo dobili nož v hrbet.

Sjoerd pravi, da je Janez iz Rovt igral pomembno vlogo pri odločitvah politikov o usodi Adrie: ‘Janez iz Rovt je tisti, ki gleda poročila, morda je z Adrio enkrat potoval na Zakintos, ko so imeli polurno zamudo in je bil zato prepričan, da je Adria najslabši letalski prevoznik na svetu. Politiki mislijo le nase, poskrbeti hočejo zase še za prihodnja štiri leta, skušajo se prikupiti z všečnimi projekti, da bodo spet izvoljeni. Če bi vlada dala za Adrio en evro, bi bil ta evro za Janeza iz Rovt preveč, ker on noče, da vlada daje denar za letalskega prevoznika. Politiki so samo nabirali točke pri volivcih in to, kar se je zgodilo, je bilo nesmiselno. Rad imam Slovenijo, nad slovensko politiko pa sem zelo razočaran.

Gabriel in Tristan

Konec oktobra 2019 sem obiskala pilota Gabriela in Tristana, ki sta takrat živela v najeti hiši na obrobju Ljubljane. Kovčki so bili že v predsobi, vse je bilo pripravljeno za odhod. Adrie, zaradi katere sta prišla v Slovenijo, ni bilo več.

Ko sem pristal v Sloveniji, sem se takoj zaljubil vanjo. Bil je junij, vse je bilo zeleno, zlahka sem si predstavljal, da bi tu živel … Za oba je bila to prva zaposlitev, življenje pilota je pustolovsko, rada potujeva in raziskujeva dežele, Slovenija je za to idealna,” je pripovedoval Francoz Tristan, ki je povedal, da sta z Gabrielom osvojila tudi Triglav.

V Adrii je nastajala nekakšna skupnost tujih pilotov, bilo nas je kar precej in lepo so nas sprejeli.  Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani, veliko različnih kultur na enem mestu in vsi skupaj smo se počutili kot del družine.”

Gabriel je povedal, da je v Sloveniji spoznal veliko prijateljev.

Izobraževanje v Adrii je bilo vrhunsko, slovenski piloti so izkušeni, to je bila ena najboljših možnosti za usposabljanje.

Oba sta že ob podpisu pogodbe o zaposlitvi vedela, da ima Adria finančne težave, a ju ni preveč skrbelo, saj sta vedela, da je nacionalni letalski prevoznik član Star Alliance, prepričana sta bila, da bodo Adrio rešili. Gabriela pa so zmotili žaljivi komentarji o Adrii, ki jih je videl na spletu.

V Franciji, na primer, ljudje pogosto stavkajo, se veliko pritožujejo, hočejo boljšo prihodnost. To je del naše kulture. Ko se borimo, ko gremo na ceste, to ni boj proti zaposlenim ali proti podjetju, ampak proti tistim, ki sprejemajo slabe odločitve. Adria smo bili piloti, kabinsko in tehnično osebje ter številni drugi. V zadnjih letih, kolikor vem, niste slišali za napake teh zaposlenih. Če mi ne bi delali dobro, bi se zgodilo kaj slabega. Nič se ni zgodilo, ker smo bili stoodstotno predani svojemu delu. Naša prva naloga je bila pripeljati potnike varno do cilja, če je bilo le mogoče, tudi pravočasno, a to je že druga zgodba. Vsi zaposleni smo trdo delali, nam ni mogoče ničesar očitati, zdi se mi, da so to ljudje nekako prezrli.

Obema je bilo hudo, ko sta zapuščala Slovenijo. Kaj nam sporoča Tristan?

Hvala lepa za vse čudovite trenutke v tej lepi deželi, ponosni morate biti na to, kar imate, kar ste dosegli tukaj.”

 Gabriel je dejal, da so ljudje v Sloveniji zelo gostoljubni.

Včasih ne vidijo, kaj vse imajo, kaj so dosegli. Tudi Adria je bila nekaj odličnega za tako majhno državo, veliko stvari je v Sloveniji izjemnih, čiste ulice, lepe hiše, civilizirani ljudje, ni tako, kot je tam, od koder prihajam, tu je lepo  v vseh pogledih, bodite ponosi na to, kar imate …

Olivera Klaasen in Paolo Monguzzi

Konec julija 2017 je Adria Airways na začudenje številnih poznavalcev kupila večinski delež letalske družbe Etihad Regional, ki je letela pod imenom Darwin Airline. Novo podjetje, ki se je preimenovalo v Adria Airways Switzerland, je po nekaj mesecih bankrotiralo. Sedem članov kabinskega osebja nekdanjega Darwina je po stečaju ostalo pri Adrii Airways. Med njimi tudi stevardesa Olivera Klaasen in stevard Paolo Monguzzi. Letela sta z letališča Saarbrücken v Nemčiji.

Olivera Klaasen je postala stevardesa leta 1992, zamenjala je kar nekaj letalskih prevoznikov.

V posadkah Adrie Airways so bili ljudje zelo spoštljivi in prijazni, takoj so nas sprejeli. Verjela sem, do zadnjega dne smo vsi verjeli, da bo Adria preživela. Zelo nas je potrlo. Pogrešala sem Adrio, predvsem sodelavke in sodelavce, pa tudi letalo CRJ, čudovito je leteti z njim, ni veliko, je pa hitro, odlično letalo. Za stečaj Adrie sem izvedela med dopustom na Baliju, vsi leti so bili odpovedani, nisem dobila novega urnika. Bilo je žalostno, razočaranje. V Adrii sem se počutila kot doma. Nikjer nisem srečala tako izobraženega, prijaznega in komunikacijsko veščega osebja,” je Olivera pripovedovala našemu dopisniku Janku Petrovcu, s katerim sta se srečala v okolici Rima.

 Stevard Paolo Monguzzi živi blizu Milana. V 27 letih je delal za šest letalskih družb.

Leta 2014 sem začel leteti za Darwin, ki je bil takrat v lasti Etihad Regional, po dveh letih je to podjetje bankrotiralo, ne vprašajte me, zakaj.”

Paolo je potem delal za Adrio Airways Switzerland, podjetje, ki je nastalo, ko je Adria Airways kupila Etihad Regional oz. Darwin Airline: ‘‘Ko  sem se usposabljal v Ljubljani za delo na letalu CRJ, je šla švicarska Adria v stečaj, imel sem srečo, da me je Adria Airways potrebovala. Zgodba z Adrio se je tako začela 1. januarja 2017. Moje letališče je bilo v mestu Saarbrücken, to je v Nemčiji, blizu Luxemburga. Z Adrijinim letalom smo dnevno leteli za Luxair, Saarbrücken–Berlin, Berlin−Saarbrücken. To je trajalo dve leti.”

Kako je Paolo spoznaval svoje nove sodelavke in sodelavce v Adrii?

Med usposabljanjem sem spoznal vse inštruktorje in vodjo Adrijinega kabinskega osebja, v Saarbrücken pa so prihajali piloti in letel sem z njimi in s člani Adrijinega kabinskega osebja. Menjavali so se vsak teden in tako sem jih spoznal veliko. Bil je užitek leteti z njimi, saj so bili zelo profesionalni. Vsak dan sem šel zaradi njih z veseljem v službo. Pogrešam jih. Zelo jih pogrešam.”

Čeprav je bil daleč od Ljubljane, se je Paolo marsikaj spraševal. O vlogi 4K Invest, tudi o tem, zakaj naj bi Adria kupila Etihad Regional, družbo s starimi turbopropelerskimi letali, s katerimi nihče več ni hotel leteti, Saab, proizvajalec teh letal, je propadel, rezervnih delov ni bilo mogoče dobiti … Paolo se še vedno pogosto sprašuje, kaj je bilo za vsem tem. Sumljivi posli.

Če si v takem podjetju, kot je bila Adria v zadnjih letih, slediš toku … lahko odideš drugam ali pa ostaneš in upaš, da se bo vse dobro izteklo. Da bo bankrotiral nacionalni letalski prevoznik? To me je šokiralo, zdelo se mi je nemogoče, mislil sem, da se šalijo.

 

Ko sva se pogovarjala o prihodnosti, mi je Paolo Monguzzi povedal, kako je po prejšnjem stečaju razmišljal, da ne bi bil več stevard, a je ugotovil, da je odvisen od letenja. Rekel mi je, da bo spet poskusil najti nekaj novega, ne bo obupal, kajti letenje je močnejše od njega.

Olivera, Paolo, Sjoerd, Tristan in Gabriel, srečno na vseh vaših poteh. V zraku in na tleh!


Adria4ever

25 epizod


Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.

Olivera, Paolo, Tristan, Gabriel, Sjoerd in Janez iz Rovt

29.05.2020

Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani so se počutili kot del Adrijine družine “558 nas je, vsak s svojim obrazom, imenom in zgodbo,” so konec septembra 2019 v pismu javnosti napisali zaposleni v Adrii Airways. Petsto oseminpetdeset jih je bilo, med njimi vsako leto tudi več tujcev, predvsem pilotov.

Sjoerd Willinge Prins

Nizozemec Sjoerd Willinge Prins je v Sloveniji živel šest let, v Adrii pa je bil zaposlen dve leti, tudi usposabljanje za pilota je končal v Sloveniji, v Adrijini letalski šoli.

Veliko prošenj sem poslal, razmere so bile še vedno krizne, ko pa v Adrii niso več zahtevali aktivnega znanja slovenskega jezika, sem bil sprejet. To je bilo nekaj najboljšega, kar se mi je lahko zgodilo.”

Sjoerd je povedal, da so ga sodelavke in sodelavci zelo lepo sprejeli.

V Adrii ni bilo pomembno, od kod si, ampak kako delaš. Vedno bom ponosen na to, da sem bil del Adrie.”

Kot večina zaposlenih je bil tudi Sjoerd Willinge Prins prepričan, da bo Adria prebrodila krizo, da se bo našla rešitev.

Vse skupaj je tako žalostno. Kar se je zgodilo, je absurdno, to je bila nacionalna družba, ki je obstajala 60 let. Adria je bila ustanovljena 14. marca 1961, na isti dan se je rodila tudi moja mama. V tem vidim svojo posebno povezavo z Adrio. Tako žalostno je, da so Adrio pustili na cedilu.”

Kdo jo je pustil na cedilu?

Številni vidijo krivca v skladu 4K Invest, po mojem mnenju pa so enako krivi tudi politiki. Veliko napačnih korakov je bilo storjenih. Zakaj so Adrio prodali skladu 4K Invest, zakaj so mu prodali sto odstotkov, zakaj so se odrekli družbi, ki je tako pomembna za državo … Videli smo, da so vzeli denar, da so se za vsem tem skrivali drugi projekti. Država nam je dajala lažno upanje, da nas bo na koncu rešila, pa smo dobili nož v hrbet.

Sjoerd pravi, da je Janez iz Rovt igral pomembno vlogo pri odločitvah politikov o usodi Adrie: ‘Janez iz Rovt je tisti, ki gleda poročila, morda je z Adrio enkrat potoval na Zakintos, ko so imeli polurno zamudo in je bil zato prepričan, da je Adria najslabši letalski prevoznik na svetu. Politiki mislijo le nase, poskrbeti hočejo zase še za prihodnja štiri leta, skušajo se prikupiti z všečnimi projekti, da bodo spet izvoljeni. Če bi vlada dala za Adrio en evro, bi bil ta evro za Janeza iz Rovt preveč, ker on noče, da vlada daje denar za letalskega prevoznika. Politiki so samo nabirali točke pri volivcih in to, kar se je zgodilo, je bilo nesmiselno. Rad imam Slovenijo, nad slovensko politiko pa sem zelo razočaran.

Gabriel in Tristan

Konec oktobra 2019 sem obiskala pilota Gabriela in Tristana, ki sta takrat živela v najeti hiši na obrobju Ljubljane. Kovčki so bili že v predsobi, vse je bilo pripravljeno za odhod. Adrie, zaradi katere sta prišla v Slovenijo, ni bilo več.

Ko sem pristal v Sloveniji, sem se takoj zaljubil vanjo. Bil je junij, vse je bilo zeleno, zlahka sem si predstavljal, da bi tu živel … Za oba je bila to prva zaposlitev, življenje pilota je pustolovsko, rada potujeva in raziskujeva dežele, Slovenija je za to idealna,” je pripovedoval Francoz Tristan, ki je povedal, da sta z Gabrielom osvojila tudi Triglav.

V Adrii je nastajala nekakšna skupnost tujih pilotov, bilo nas je kar precej in lepo so nas sprejeli.  Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani, veliko različnih kultur na enem mestu in vsi skupaj smo se počutili kot del družine.”

Gabriel je povedal, da je v Sloveniji spoznal veliko prijateljev.

Izobraževanje v Adrii je bilo vrhunsko, slovenski piloti so izkušeni, to je bila ena najboljših možnosti za usposabljanje.

Oba sta že ob podpisu pogodbe o zaposlitvi vedela, da ima Adria finančne težave, a ju ni preveč skrbelo, saj sta vedela, da je nacionalni letalski prevoznik član Star Alliance, prepričana sta bila, da bodo Adrio rešili. Gabriela pa so zmotili žaljivi komentarji o Adrii, ki jih je videl na spletu.

V Franciji, na primer, ljudje pogosto stavkajo, se veliko pritožujejo, hočejo boljšo prihodnost. To je del naše kulture. Ko se borimo, ko gremo na ceste, to ni boj proti zaposlenim ali proti podjetju, ampak proti tistim, ki sprejemajo slabe odločitve. Adria smo bili piloti, kabinsko in tehnično osebje ter številni drugi. V zadnjih letih, kolikor vem, niste slišali za napake teh zaposlenih. Če mi ne bi delali dobro, bi se zgodilo kaj slabega. Nič se ni zgodilo, ker smo bili stoodstotno predani svojemu delu. Naša prva naloga je bila pripeljati potnike varno do cilja, če je bilo le mogoče, tudi pravočasno, a to je že druga zgodba. Vsi zaposleni smo trdo delali, nam ni mogoče ničesar očitati, zdi se mi, da so to ljudje nekako prezrli.

Obema je bilo hudo, ko sta zapuščala Slovenijo. Kaj nam sporoča Tristan?

Hvala lepa za vse čudovite trenutke v tej lepi deželi, ponosni morate biti na to, kar imate, kar ste dosegli tukaj.”

 Gabriel je dejal, da so ljudje v Sloveniji zelo gostoljubni.

Včasih ne vidijo, kaj vse imajo, kaj so dosegli. Tudi Adria je bila nekaj odličnega za tako majhno državo, veliko stvari je v Sloveniji izjemnih, čiste ulice, lepe hiše, civilizirani ljudje, ni tako, kot je tam, od koder prihajam, tu je lepo  v vseh pogledih, bodite ponosi na to, kar imate …

Olivera Klaasen in Paolo Monguzzi

Konec julija 2017 je Adria Airways na začudenje številnih poznavalcev kupila večinski delež letalske družbe Etihad Regional, ki je letela pod imenom Darwin Airline. Novo podjetje, ki se je preimenovalo v Adria Airways Switzerland, je po nekaj mesecih bankrotiralo. Sedem članov kabinskega osebja nekdanjega Darwina je po stečaju ostalo pri Adrii Airways. Med njimi tudi stevardesa Olivera Klaasen in stevard Paolo Monguzzi. Letela sta z letališča Saarbrücken v Nemčiji.

Olivera Klaasen je postala stevardesa leta 1992, zamenjala je kar nekaj letalskih prevoznikov.

V posadkah Adrie Airways so bili ljudje zelo spoštljivi in prijazni, takoj so nas sprejeli. Verjela sem, do zadnjega dne smo vsi verjeli, da bo Adria preživela. Zelo nas je potrlo. Pogrešala sem Adrio, predvsem sodelavke in sodelavce, pa tudi letalo CRJ, čudovito je leteti z njim, ni veliko, je pa hitro, odlično letalo. Za stečaj Adrie sem izvedela med dopustom na Baliju, vsi leti so bili odpovedani, nisem dobila novega urnika. Bilo je žalostno, razočaranje. V Adrii sem se počutila kot doma. Nikjer nisem srečala tako izobraženega, prijaznega in komunikacijsko veščega osebja,” je Olivera pripovedovala našemu dopisniku Janku Petrovcu, s katerim sta se srečala v okolici Rima.

 Stevard Paolo Monguzzi živi blizu Milana. V 27 letih je delal za šest letalskih družb.

Leta 2014 sem začel leteti za Darwin, ki je bil takrat v lasti Etihad Regional, po dveh letih je to podjetje bankrotiralo, ne vprašajte me, zakaj.”

Paolo je potem delal za Adrio Airways Switzerland, podjetje, ki je nastalo, ko je Adria Airways kupila Etihad Regional oz. Darwin Airline: ‘‘Ko  sem se usposabljal v Ljubljani za delo na letalu CRJ, je šla švicarska Adria v stečaj, imel sem srečo, da me je Adria Airways potrebovala. Zgodba z Adrio se je tako začela 1. januarja 2017. Moje letališče je bilo v mestu Saarbrücken, to je v Nemčiji, blizu Luxemburga. Z Adrijinim letalom smo dnevno leteli za Luxair, Saarbrücken–Berlin, Berlin−Saarbrücken. To je trajalo dve leti.”

Kako je Paolo spoznaval svoje nove sodelavke in sodelavce v Adrii?

Med usposabljanjem sem spoznal vse inštruktorje in vodjo Adrijinega kabinskega osebja, v Saarbrücken pa so prihajali piloti in letel sem z njimi in s člani Adrijinega kabinskega osebja. Menjavali so se vsak teden in tako sem jih spoznal veliko. Bil je užitek leteti z njimi, saj so bili zelo profesionalni. Vsak dan sem šel zaradi njih z veseljem v službo. Pogrešam jih. Zelo jih pogrešam.”

Čeprav je bil daleč od Ljubljane, se je Paolo marsikaj spraševal. O vlogi 4K Invest, tudi o tem, zakaj naj bi Adria kupila Etihad Regional, družbo s starimi turbopropelerskimi letali, s katerimi nihče več ni hotel leteti, Saab, proizvajalec teh letal, je propadel, rezervnih delov ni bilo mogoče dobiti … Paolo se še vedno pogosto sprašuje, kaj je bilo za vsem tem. Sumljivi posli.

Če si v takem podjetju, kot je bila Adria v zadnjih letih, slediš toku … lahko odideš drugam ali pa ostaneš in upaš, da se bo vse dobro izteklo. Da bo bankrotiral nacionalni letalski prevoznik? To me je šokiralo, zdelo se mi je nemogoče, mislil sem, da se šalijo.

 

Ko sva se pogovarjala o prihodnosti, mi je Paolo Monguzzi povedal, kako je po prejšnjem stečaju razmišljal, da ne bi bil več stevard, a je ugotovil, da je odvisen od letenja. Rekel mi je, da bo spet poskusil najti nekaj novega, ne bo obupal, kajti letenje je močnejše od njega.

Olivera, Paolo, Sjoerd, Tristan in Gabriel, srečno na vseh vaših poteh. V zraku in na tleh!


11.07.2020

Strah je ubil največ sanj

Primož Jovanović, ki mu prijatelji pravijo Kiko, je bil kapitan pri Adrii Airways. V  letu 2019 se je javno zelo izpostavil, ko je začel skupaj s še nekaterimi sodelavci opozarjati na hude težave Adrie. Iskali so somišljenike in podpornike, trkali na vrata vplivnežev, saj so bili prepričani, da je Adrio še mogoče rešiti. "Poskusili smo vse," pravi Primož, ki je na koncu ugotovil, da jih odločevalci sploh niso jemali resno. Zato je izbral novo pot, odšel k letalskemu prevozniku LOT (poljski nacionalni prevoznik), uspešno opravil prešolanje na večje letalo (s CRJ na Boing 787 Dreamliner), zdaj pa, kot mi vsi, komaj čaka, da se življenje spet normalizira. Covid 19 je namreč letalstvo spravil na kolena. Primož Jovanović pa ob tem dodaja, da se njega, večnega borca in optimista, ne da spraviti na kolena.


09.07.2020

Vrag je spet vzel šalo

Včasih je treba prijeti bika za roge in ugrizniti tudi v kakšno kislo jabolko, pravita zakonca Levičar, ki sta bila stevardesa in pilot pri Adrii Airways.


19.06.2020

Letalu je vseeno, ali ga vozi moški ali ženska

Pilotka Alja Berčič Ivanuš je bila edina kapitanka v Adrii Airways.


15.05.2020

Iztok Kavčič in njegova ptica A320

Koronavirus je naša življenja postavil na glavo, zaradi pandemije se je ustavil tudi letalski promet.


12.03.2020

Letalske nesreče se ne dogajajo posameznikom, ampak organizacijam

Dejan Slodej in Andrej Petelin sta iskala napake v sistemu.  V letalstvu mora biti vse po predpisih, zato nenehno potekajo preverjanja.


10.03.2020

Letel je štirideset let

Slovenija brez nacionalnega prevoznika postaja zaprta vasica, pravi Anton Barbo.


10.03.2020

Včasih uro pred letom še nismo imeli vseh članov posadke

Bolje, da se je končalo, kot se je, pravi Zdenko Bašan, ki je v Adrii Airways vodil oddelek podpore letenja.


07.03.2020

Rekli so, da najprej za druge, potem pa za nas

Katja Mravlje in Dušanka Prelc Premate o delu posadk Adrie Airways.


06.03.2020

To je bila norišnica

Kaj se je dogajalo v ozadju odpovedi in združevanj letov?


05.03.2020

Kot bi šla vsak dan na pogreb svojega ljubega

Anamarija Kovač in Nadja Gantar o letalskem prevozniku, ki postavlja mostove.


28.02.2020

Topla beseda in objem

Zakonca Ješe sta na najlepši možni način združila komercialo in tehniko Adrie.


26.02.2020

Kot zakonca, ki sta se ločila

Letalska tehnika Adrie je bila visoko cenjena tudi v mednarodnih krogih.


18.02.2020

Če imaš enkrat kerozin v krvi, ga imaš za vedno

Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.


13.02.2020

Dva smo kar vrgli iz pisarne

Najprej je bil  pomočnik glavnega direktorja Kocijančiča (od decembra 1985 do decembra 1986), potem komercialni direktor, od 1993 do 2001 pa je bil Peter Grašek generalni direktor Adrie Airways.


08.02.2020

Adria je v tem trenutku moja bolečina

Janez Kocijančič je bil pred kratkim gost podkasta Adria4Ever. Kar enajst let je vodil letalsko družbo Inex Adria Aviopromet, s katero je bila tesno povezana tudi Adria Airways.


04.02.2020

Sveti oče, dobrodošli na krovu Adriinega letala

Jurij Finžgar, pilot, ki je vozil papeža.


29.01.2020

Prosojne bluze niso skrile spodnjega perila

Adrii se je pridružila leta 1978. Prijavila se je na razpis za stevardese in stevarde, kar kmalu se je lahko tudi zaposlila, saj se je Adria v tistem času razvijala, posodabljala floto in širila svojo dejavnost, zato so potrebovali tudi več kabinskega osebja, je povedala Barbara Žnidar, ki jo poznamo tudi iz modnega sveta.


25.01.2020

Ena je bila lepša od druge

Helena Metličar kot iz rokava stresa podatke in zanimivosti o Adrii Airways.


20.01.2020

Včasih so imeli delavci na Adrii pomembno besedo, še posebej piloti, mehaniki in stevardese

Nataša Šramel, upokojena stevardesa inštruktorica, pripoveduje o tem, kako je živela z Adrio in za Adrio.


Stran 1 od 2
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov