Zaradi odpovedi vseh koncertnih dogodkov vas tudi danes vabimo, da prisluhnete glasbenim vsebinam na programu Ars. V zadnji uri Glasbene jutranjice Renato Horvat predstavlja Mozartovo nedokončano opero Zavedeni ženin. Cikel oddaj Skladatelj tedna pa tokrat posvečamo Francisu Poulencu, v četrti oddaji ob 10h avtor Bor Turel osvetljuje nastanek njegovih Litanij za Črno devico in Koncerta za klavir in orkester.
Oddaja Arsove spominčice ob 12.05 bo v znamenju varijacij Petra Iljiča Čajkovskega in Benjamina Brittna. Dve uri pozneje v oddaji Po belih in črnih tipkah predstavljamo posnetke izjemnega pianista Juliusa Katchena, v njegovi izvedbi boste lahko slišali 33 variacij na Diabellijev valček Ludwiga van Beethovna, v izvedbi pianista Garyja Graffmana pa dve Chopinovi baladi.
V oddaji Mladi virtuozi, ki jo pripravlja Vesna Volk, bo ob 16.30 na sporedu posnetek koncerta cikla Ob klavirju Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je marca letos nastopil pianist Peter Bubola. Študent ljubljanske akademije za glasbo je izvedel Beethovnovo Klavirsko sonato št. 17 Vihar in Chopinovo Polonezo v fis-molu, op. 44.
V oddaji Banchetto musicale ob 17.30 avtor Domen Marinčič predstavlja izvirna zgodovinska glasbila, ki so bila nekoč last slavnih skladateljev, kot so Händel, Tartini, Mozart, Rossini, Grieg in Paganini. Oddajo Za en bokal muzike ob 19.30 pa Tomaž Rauch posveča posnetkom s Krasa, ki so nastali leta 1967, ko jih je predstavil Milko Matičetov.
Ob 20h v oddaji Komorni studio Tjaša Krajnc predstavlja koncertne posnetke z letošnjega 32. Festivala Imago. 29. julija je v Mestnem muzeju v Ljubljani gostoval priznani avstrijski ansambel Trio Van Beethoven, katerega člani so pianist Clemens Zeilinger, violinistka Verena Stourzh in violončelist Franz Ortner. Trio je izvedel dva klavirska tria Ludwiga van Beethovna, Trio v G-duru, op. 1, št. 2 iz zgodnjega ustvarjalnega obdobja skladatelja in njegov zadnji klavirski Trio v B-duru, op. 97, imenovan tudi ''Nadvojvoda''.
Ob 23h današnji glasbeni program zaokrožuje oddaja Glasba 20. stoletja. Zanjo je glasbeni urednik Marko Šetinc izbral dela ruskega skladatelja Dmitrija Šostakoviča, ki mu je za življenja kljub pritiskom vladajočega sovjetskega režima uspelo ohraniti umetniško integriteto in svoj lastni glasbeni izraz.