Članek Evropsko digitalno desetletje – pravljica, ki postane resničnost opisuje prizadevanja Evrope, da se postavi na svetovni digitalni zemljevid.

Drugi članek, Brati, pisati, biti medijsko pismen!, osvetljuje pojme medijske, informacijske in digitalne pismenosti. Med drugim navaja:

Medijska pismenost je sposobnost dostopanja do medijev, razumevanja in kritične ocene različnih vidikov in okoliščin medijev ter ustvarjanja sporočil v različnih okoliščinah.

Medijska in informacijska pismenost je sposobnost razumevanja informacij za javno dobro, sposobnost kritične uporabe informacij, medijev in digitalnih komunikacij za sodelovanje pri ciljih trajnostnega razvoja ter sposobnost pridobiti in izkoristiti vse koristi temeljnih človekovih pravic.

Digitalna pismenost je sposobnost varnega in ustreznega dostopanja do informacij ter njihovega upravljanja, razumevanja, vključevanja, sporočanja, ocenjevanja, ustvarjanja in razširjanja z uporabo digitalnih tehnologij. Vključuje kompetence, znane kot informacijska pismenost, medijska pismenost, računalniška pismenost in pismenost na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije. Digitalna pismenost vključuje razsežnost dejavnega in državljanskega udejstvovanja v digitalnem svetu ter spodbuja aktivno državljanstvo.«
Oba članka sta dostopna na zgornjih povezavah. Ker osvetljujeta pomembne vidike pismenosti, ki je predpogoj za odgovorno državljanstvo in za uresničevanje človekovih pravic, vabimo k branju.