Foto: Eva Semič

Na pobudo varuhinje in direktorice TV Slovenija Natalije Gorščak so se na delovnem srečanju na RTV Slovenija sešli predstavniki Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (Akos) ter televizijski uredniki, producenti in sodelavci iz trženja oglasnega prostora, ki se pri delu srečujejo z umeščanjem oglasnih vsebin v programe javne televizije. Direktorica Akosa Tanja Muha je poudarila, da so med regulatorjevimi poslanstvi tudi dialog, pomoč in sodelovanje v medijskem opismenjevanju. Vodja področja za elektronske medije Tomaž Gorjanc, vodja oddelka za monitoring Igor Žabjek in inšpektorica Petra Zupančič so predstavili zakonodajne okvire ter splošna načela in pravila avdiovizualnega komercialnega sporočanja. V ospredju živahne razprave so bile predvsem dileme, povezane s promocijskim umeščanjem izdelkov, pogovor pa je potekal tudi o drugih oblikah avdiovizualnega komercialnega sporočanja, med katerega poleg promocijskega umeščanja izdelkov spadajo tudi informativno oglaševanje, TV prodaja, sponzoriranje.