Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 34 glasov Ocenite to novico!
false
Obalno cesto bodo preuredili tako, da bo po novem posvečena predvsem druženju in rekreaciji, je napovedal Popovič. Foto: Radio Koper

Dodaj v

Obalno cesto Izola-Koper želijo spremeniti v "zeleno oazo"

Delali bodo postopoma in dolgoročno
14. marec 2017 ob 15:29
Koper - MMC RTV SLO/STA

Takoj po zaprtju obalne ceste med Izolo in Koprom bodo uredili kolesarsko in intervencijsko pot ter sprehajališče za pešce. Območje bo postalo zelena oaza, pravi izolski župan Igor Kolenc.

S ponedeljkom, 20. marca, bo obalna cesta med Rudo na izolski strani in Krožno cesto na koprski strani zaprta za motorni promet. Sedanji pas neposredno ob morju, t. i. Parenzana, bo namenjen izključno pešcem, na obalni cesti pa bodo neposredno po zaprtju en vozni pas uredili v kolesarsko stezo, drugega pa namenili intervencijski poti.

Poleg koles bodo lahko kolesarsko pot uporabljali tudi vozniki vozil s hitrostjo, omejeno na 25 km/h, vendar območje ne bo postalo nikakršen poligon, je na skupni novinarski konferenci izolske in koprske občine pojasnil župan Izole Igor Kolenc. Če bo potrebno, je Kolenc napovedal tudi redne kontrole prometa na tem območju.

Zavrnil pa je špekulacije o megalomanskih gradnjah. "To bo nekako zelena oaza med obema mestoma, ne samo za prebivalce teh dveh mest, ampak za vse obiskovalce," je dodal.

Delali bodo počasi
Z obalnim območjem imajo veliko načrtov, vendar se jim ne mudi, saj gre za dolgoročne projekte. V prvem obdobju bodo tako uredili razsvetljavo, toaletne prostore, vodo in tuše, je pojasnil koprski župan Boris Popovič.

Izolski župan je še navedel, da je obalno cesto v zadnjem obdobju uporabljalo le par sto vozil dnevno, zato zaprtje ceste ne bo bistveno vplivalo na prometno obremenitev predora Markovec. Popovič je spomnil na druge prometne težave zaradi tujcev, ki uporabljajo nevinjetne ceste med italijansko in hrvaško mejo, zaradi česar si bodo še naprej prizadevali za uvedbo lokalnih vinjet.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
Knez Miru
# 14.03.2017 ob 15:37
Podpiram, a kaj ko ob imenu Popovič nehote zastrižem z ušesi. Dvomim, da se bo vse korektno izpeljalo.
Prismuknjen
# 14.03.2017 ob 15:52
"Je pa zavrnil špekulacije o megalomanskih gradnjah."

To niso špekulacije, ampak del njegovih predvolilnih obljub.
lordstandish
# 14.03.2017 ob 16:03
veliko se bo gradilo, podobno kot v ljubljani pa tudi če na puf samo da bo kaj v žepe padlo
ampak kdo bi jim zameril saj to narod hoče ko popoviča in jankoviča že 15let voli...
Sussudio
# 14.03.2017 ob 16:35
theone
tudi če bi prišli na dan posnetki kjer si popovič in jankovič spravljata v kovček 100 mio € davkoplačevalskega denarja, sem prepričan da bi še vedno oba zmagala... tak narod
KennyAngel
# 14.03.2017 ob 15:37
Kako se sedaj pride s skuterjem (50 ccm) iz Kopra v Izolo? Po avtocesti ne smeš, po kolesarski pa tudi ne.
srv
# 14.03.2017 ob 17:15
Kako se sedaj pride s skuterjem (50 ccm) iz Kopra v Izolo? Po avtocesti ne smeš, po kolesarski pa tudi ne.
--
Nisem od tam, zato samo sklepam, da po lokalni cesti čez Markovec, se pravi okoli riti v varžet.
theone
# 14.03.2017 ob 16:04
koprčani ne marajo popoviča.... kdo bi jih razumel zakaj ga potem vedno izvolijo
kot kaže slovenci še niso zreli za demokracijo
sirus
# 14.03.2017 ob 16:49
Upam, da bodo za "zeleno oazo" uredili tudi sistem zalivanja, drugače bo večino časa "rumena".
ivod
# 14.03.2017 ob 16:03
... kolesarska steza ... hm ... no ja ... samo na način, ko ne bo omogočala divjanja ...
...
... petindvajsetke ???? !!!! ne in ne in ne !!!! ... bedarija uff
...
... intervencijska pot .... normalno, da JA ... ampak samo za intervencijska vozila !!!
...
... in ... nekje morajo biti parkirišča : v hribu ? ... no, ne vem ...
... in dobrodošel kakšen elektro-bus ... in kakšen boot-bus ...
...
... mega gradnja ?? ... možno v stilu Emona hotela Portorož ...
...
... sem kaj pozabil ?? ... jaaaa fkk-plažo kakorkoli že :))
resno: uspešno preganjati zavirače, kakor tudi rajedalce :)
odzajcatč
# 14.03.2017 ob 16:14
...a pol otočka s 400m visokim nebotičnikom ne bo al kaj!!???....spet sem mu nasedel!!
Koprčan98
# 14.03.2017 ob 16:01
Naj bo lepo in mamljivo za turiste!
mare.miami
# 14.03.2017 ob 15:53
Pravilno...pa še peščeno plažo z palmami naj uredijo!!!
veronikad
# 14.03.2017 ob 17:11
zna bit podoben deblizem kot "dnevna soba" v centru ljubljane, al pa to da so semedelsko promenado zaprli za kolesarje baje, bodo pa nekateri fajn zaslužili, tako v slovenskem duhu kapitalizma
mihče
# 14.03.2017 ob 19:15
Vile bodo bogatuni tam postavli.
srv
# 14.03.2017 ob 18:48
^
Odločevalcev to ne zanima, ker ne živijo tam. Če bi, bi bile odločitve drugačne ;-)
solinar
# 14.03.2017 ob 18:02
Kaj pa jutranja zapora pri bolnici?
Bo končno ukinjena ta Popovičeva pogruntavščina?
Kako bodo pa sedaj živeli prebivalci Markovca, ko bo tunel zaprt?
bud00
# 14.03.2017 ob 16:30
V LJ pa vrnimo naravi severno obvoznico, tako da jo enostavno zasujemo. Toliko hrupa in smradu kot ga imamo sedaj, ga še ni bilo. 20 let nazaj so bili tam samo travniki in narava.
jureimacure
# 14.03.2017 ob 16:13
Da ne boste pozabili na dvig morja za en meter :D
hakija
# 14.03.2017 ob 15:37
vinjeta za vožjo po lokalnih cestah ob obali... dobra bedarija
macupicu
# 14.03.2017 ob 20:16
Tako naj naredijo, kot v Loret de Maru v Španiji: iz Tunizije so navozili pesek in nastala je 7 kilometrov doga peščena plaža, široka tam okrog 20 metrov... čudovito, brez kompliciranja, z najmanjšimi stroški in dobili bi ogromno plažo, brez škode, zeleni bi mirno spali... brez nekih vesoljskih projektov, ki so bili predstavljeni.
reorah
# 14.03.2017 ob 19:39
Zelo lepa novica. Komaj čakam. In gotovo bo lepa pridobitev za vse, na samo za tamkajšnje prebivalce. En lep, miren, sproščen sprehod ob morju. Kul.
ivod
# 14.03.2017 ob 16:23
na dvig morja je treba računati :)

glede otočka ... in kakšne druge atrakcije ... pa je vredno razmisleka ...
no, ravno tega pri nas najbolj manjka ... če gledamo malo z distance :)
Sussudio
# 14.03.2017 ob 22:41
prehiter
Sicer po tvoji logiki bi potem bilo najboljše da ukinemo vinjete, ukinemo cestnine... in sorazmerno dvignemo registracijo. Kajti če nekdo nima za malo dražjo registracijo avtomobila kako si potem sploh lahko privošči avto in njegovo pravilno vzrževanje?

Tisti ki se dovolj vozimo po avtocestah nimamo dileme.
Kaj pa ljudje ki živijo v svojem mestu in avtoceste ne potrebujejo? Pač očitno raje tistih 110€ porabijo za kaj drugega. Ni razloga da bi moral nekdo ki se v najboljšem primeru vozi od Kopra do Portoroža, kupiti letno vinjeto kot nekdo ki se vozi dnevno na relaciji Ljubljana Maribor.
Dokler pa so plačljive avtoceste opcija, do takrat morajo biti zagotovljene tudi lokalne ceste brez plačila.
tuhtam
# 14.03.2017 ob 21:53
Ma, Ramus, saj že v svetem pismu piše, da so to Noetove barke zamaskirane v naftne tankerje. Skoraj si me preslepil, da verjameš v te novodobne informacije :)
prehiter
# 14.03.2017 ob 20:35
če si ne moreš privoščiti letne vinjete, se mi poraja vprašanje, če si sploh lahko privoščiš avto in njegovo pravilno vzdrževanje...
Alchemist
# 14.03.2017 ob 20:14
In imamo nov predvolilni bombonček.
galoper
# 14.03.2017 ob 20:13
So že sprejeli prostorski plan?
cepc
# 14.03.2017 ob 19:24
KennyAngel@ ti samo piči,samo več kot 25 km brzine ne sme bit.(ma se samo hecam)
armadillo
# 19.03.2017 ob 10:56
@reorah

Me zanima, kakšen bi bil tale predor brez, da se je DARS vključil zraven - praviš, da se je že prej gradil? Ker ne vem, če obstaja pri nas kakšen tak predor, ki ne bi bil vključen v avtocestno omrežje. Kar je popolnoma logično, kaj bi radi imeli obalčani nek privat predor ali kako bi to potem teklo?
reorah
# 15.03.2017 ob 21:48
@prehiter
Nič ne razumeš. Ne tega, da tukajšnji prebivalci zelo malo-nič uporabljajo avtoceste, ker je tukajšnje območje neka zaokrožena celota, v kateri lahko zadovoljimo naše potrebe. Redko zaidemo v Ljubljano ali druge kraje, torej redko rabimo avtocesto. In če ne rabiš, je brez veze metat 90 evrov proč. Večina tukajšnjih prebivalcev NIMA vinjete.
In drugo: nimaš blage glede predora Markovec. Sanja se ti ne, da se je začel graditi PRAV Z NAMENOM, da se obalna cesta ob morju zapre in da Slovenija pridobi ta košček obale ob morju, saj smo z obalo pač revni. TO JE BIL PRVOTNI NAMEN GRADNJE PREDORA MARKOVEC. Glede tega smo se strinjali vsi prebivalci Obale, veselili pa so se tudi mnogi Slovenci iz drugih krajev.
ŠELE KASNEJE, ko se je predor torej že gradil, JE VSTOPIL DARS(!!!) in nastajajoči predor VKLJUČIL v avtocestno povezavo, za katero pa so potrebne vinjete.
Štekaš?
Normalno, da nam tukajšnjim prebivalcem ni moglo biti vseeno. Medtem ko mnogi Slovenci iz drugih krajev, ki že itak morajo dnevno uporabljati vinjeto in se jim zdi to samoumevno, tega našega stanja nikoli niso bili sposobni prav razumeti. Od tu kup očitkov, da želimo biti izjema, nekaj posebnega, da zahtevamo izredne privilegije ipd. ipd., kar je daleč od resničnega izhodišča tega nastalega problema.
prehiter
# 15.03.2017 ob 15:40
@reorah no česa ne poznam? da me skrbi, da tisti, ki ne zmore nameniti cca 10€ na mesec če celoletno vinjeto razdelimo na mesečna plačila, redno in pravilno vzdržuje svoje vozilo in tako ogroža sebe in ostale udeležence v prometu?
no seštej vse stroške ki jih nameniš za avto v enem letu, od goriva, zavarovanja, gum, servisov, tehničnega pregleda, cestnin in prispevkov, parkirnin, kazni za prekrške morebitnega kredita ali lizinga in primerjaj s 110€ za celoletno vinjeto...a je še vedno tako draga?
djdj
# 15.03.2017 ob 00:07
Jaz se želim kot vedno voziti ob morju. Si bom pa izmislil izgovor, da grem na obisk(k nekomu ob obali). Za liter dobrega vina, se da vse zmeniti. :) Saj je Markovec zakon, a vožnja in razgled ob morju je lepo doživetje. :)
et
# 14.03.2017 ob 17:13
Pa ga je naš Zmago spet zmago.
vijolicnimaribor
# 14.03.2017 ob 16:45
bedarija, namesto da bi zgradilo eno lepo plazo in pa hotelske kompekse.
prehiter
# 15.03.2017 ob 16:09
@sussudio a si dobro razumel napisano? , če ne , bom malce počasneje zapisal...cena vinjete je za dnevnega uporabnika avtoceste smešno nizka, sam sem pred uvedbo vinjetnega sistema plačeval caa 100€ mesečno za uporabo slovenskih avtocest...izsiljenje izuzetja predora markovec izven vinjetnega sistema in zapiranje obalne ceste za motorni promet, je pa bolj butasto od same uvedbe vinjetnega sistema...za primer, če pred devetimi leti , nebi spremenili način cestninjenja, bi predor markovec, glede na njegovo lego tako ali tako bil izzuzet iz plačila cestnine za lokalni promet
reorah
# 14.03.2017 ob 22:58
če si ne moreš privoščiti letne vinjete, se mi poraja vprašanje, če si sploh lahko privoščiš avto in njegovo pravilno vzdrževanje...
Ne poznaš razmer in jih tudi ne želiš poznati. Najlaže je razmišljati poenostavljeno...
Ramus
# 14.03.2017 ob 20:38
"Obalno cesto Izola-Koper želijo spremeniti v "zeleno oazo"

Z prečudovitim pogledom na prihajajoče tovorne ladje,...
dule5
# 14.03.2017 ob 16:37
siromaki. ste pa res obsedeni z Popovičem in Jankovičem. Pa kaj vam je?
Kazalo