Lokalne novice
(8)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 3 glasov Ocenite to novico!
Vlak
Vlak, ki se je iztiril, je vozil iz Kranja proti Škofji Loki. Foto: BoBo

Dodaj v

Po iztirjenju vagonov železnica med Škofjo Loko in Kranjem spet odprta

V torek se je iztirilo šest vagonov
17. julij 2017 ob 09:34
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Na Slovenskih železnicah so v nedeljo sanirali posledice iztirjenja vagonov in za ves promet znova odprli progo med Škofjo Loko in Kranjem.

V torek se je namreč pri železniški postaji v Kranju iztirilo šest vagonov daljše tovorne vlakovne kompozicije, ki je od Jesenic proti Ljubljani prevažala tovor.

Eden izmed iztirjenih vagonov je takrat ostal tudi zagozden pod nadvozom ceste čez železniško progo. Poškodovan ni bil nihče, škoda pa naj bi nastala na mostu čez železniško progo med semaforiziranim križiščem za železniško postajo in križiščem na Laborah.

Po torkovi nesreči pri železniški postaji v Kranju so potniški vlaki po gorenjski progi vozili od Ljubljane do Škofje Loke in od Kranja do Jesenic, med Škofjo Loko in Kranjem pa so jih nadomeščali avtobusi.

Vzrok nesreče in ocena stroškov bosta znana v prihodnjih dneh.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
RibičIČ
# 17.07.2017 ob 10:08
SŽ = ogledalo porazne infrastrukture te države. Kaj so sploh uspeli nardit veliki nacionalinteresenti v 25 letih? Še ubogih avtocest niso dokončali, na železnicah se je šele sedaj začelo malo premikat, pa še to po polžje. V 21. stoletju še železniške karte ne moreš kupit preko neta. Ni čudno, da se vsi fijakajo okrog z avtomobili, če pa imamo tako obupen javni prevoz.
bud00
# 17.07.2017 ob 10:54
@RibičIČ
Ja, že Hrvati imajo spletni nakup kart.

Pri nas postavljajo oddajnike za nadzor vlakov, pa kot potnik še vedno ne morem v real time videt kje so vlaki. Če lahko LPP naredi displeje za avtobuse, ne vem kaj je s SŽ, kot da ne vedo kje vozijo. Saj če bodo postavili drugi tir bodo še kakšen vlak zgubili v tem zapletenem dvotirnem sistemu.
kiliboy
# 17.07.2017 ob 10:34
Dobra novica. Ob vsej slabi infrastrukturi, so vsaj železničarji pridni in prijazni.
semaino
# 17.07.2017 ob 12:03
Taksne zeleznice, vlada pa hoce posebno podjetje za delcek enotirne proge in ves denar, da damo v 2TDK.

Namesto, da bi celostno pristopilo k resevanju problema in bi izvlecni in dodatni tir do Divace bil samo kamen v mozaiku.

To kaze samo na to, da vlada nima vizije in je tudi ne zanima kaj bo po tem.
tuintam
# 17.07.2017 ob 11:31
Muska, ki govori, da bo promet prihodnosti speljan pod zemljo, imam čist rad. Pa čeprav se mi zaradi njegovih izjav včasih zdi, da bi lahko bil sin von Brauna ali od kakšnega od podobnih tehnokratov (češ da je tehnika tako draga, da je škoda nje, ne pa človeka). Vseeno se pa meni zdi, da naši glede genialnosti vsaj malo pretiravajo. Vse bi še pred Muskom spravili pod zemljo (drugi tir oz. tretja trasa, vozlišče v Ljubljani ipd.). Da bi lažje trgovali z zemljišči na površju, se m zdi...
tuintam
# 17.07.2017 ob 11:24
Na teh ravnicah so investicije v dvotirno progo za naše verjetno premajhne.
sistemc.
# 17.07.2017 ob 20:48
Kaj, a že vejo za vzroke nesreče, da si upajo sprostiti promet.

V urejeni državi bi promet suspendirali vsaj do preliminarnega poročila o vzrokih nesreče.
RibičIČ
# 17.07.2017 ob 12:14
@bud00

Točno tako. Da ne omenjamo še katastrofalnega videza nekaterih kompozicij ali postaj. Glavna železniška postaja v Ljubljani izgleda kot tretji svet, ker nesposobneži niti v desetih letih ne znajo spacat ene nove postajne škatle. Pa to je neverjetno, kakšni bedaki vodijo stvari v tej državi!!!
Kazalo