Slovenija

Poudarki

  • Osnovno geslo koalicijske pogodbe - rast in delovna mesta
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 68 glasov Ocenite to novico!
Janez Janša
Predsednik SDS-a Janez Janša. Foto: BoBo
       To ni koalicija, v kateri je nekaj strank plus nekaj dodatkov, tako kot je to bilo v prejšnjem mandatu. To je koalicija enakopravnih partnerjev.       
 Janez Janša
VIDEO
Koalicija petih

Dodaj v

Janša meni, da ga Türk ne bo predlagal za mandatarja

Svet stranke SDS
24. januar 2012 ob 21:48
Ljubljana - MMC RTV SLO

Sveta SDS-a je sprejel sklep, da sprejema koalicijsko pogodbo, kar je, kot pravi Janša, osnova, da se jutri podpiše koalicijska pogodba s preostalimi štirimi koalicijskimi partnerji.

Na tej podlagi bodo po besedah predsednika SDS-a Janeza Janše nastali tudi formalni pogoji, da se vloži kandidatura za predsednika vlade. Janša je pojasnil, da se predsednik republike Danilo Türk ni posvetoval s SDS-om, zato ne pričakuje, da bi ga predlagal za mandatarja, kar pa je, kot pravi, "zdaj tudi popolnoma vseeno".

Poročali smo tudi:

Erjavec: To ne bo desnosredinska vlada. To bo vlada za izhod iz krize.


Virantova lista je pristopila


Janša lahko na
SLS in NSi računa


Soršak ne bo minister, a ne zaradi anonimke


Sindikati javnega sektorja
terjajo pojasnila o plači in odpuščanjih


Osnovno geslo koalicijske pogodbe - rast in delovna mesta
Janša je o eni prvih nalog vlade, sprejetju rebalansa proračuna, povedal, da se v javnosti pojavljajo številke iz delovnih dokumentov, o katerih pa še ni bil sprejet dogovor, je pa po njegovem mnenju popolnoma jasno, da bo treba še posebej letos "varčevati in narediti vse, da ustvarimo več". "Samo eno ali drugo ni dovolj, oboje potrebujemo. Treba je varčevati tako, da to čim manj prizadene ljudi in da se najprej postrgajo rezerve, brez katerih lahko stvari normalno funkcionirajo."

"To, da bomo z rebalansom skrčili izdatke na neko razumno mejo, ne pomeni, da bo kar koli propadlo, ker je Slovenija s tem denarjem povsem normalno funkcionirala nekaj let nazaj in ni bilo nobene krize. Je pa varčevanje prvi ukrep, ki ga lahko narediš, če pa želiš ponovno rast, je pa treba več ustvarjati," je zatrdil ter dodal, da je osnovno geslo koalicijske pogodbe rast in delovna mesta.

Janša: Če čez dve leti cilji ne bodo doseženi, potem te koalicije ne bo več
"Ta koalicijska pogodba je dokaj temeljita, tako ko gre za načela kot za ključne cilje, ki so tudi merljivi. Če bo koalicija nastala, boste jo lahko po teh ciljih realno ocenjevali. Zavezali smo se, da bo Slovenija v tem mandatu, kolikor bo pač dolg, rasla hitreje od Evropske unije. Koalicija se je zavezala, da bo zmanjšala brezposelnost in zagotovila pogoje za nova delovna mesta, da bo stabilizirala javne finance ter omogočila, da Slovenija na mednarodnih finančnih trgih nastopa kot kredibilen faktor. Če čez dve leti ti cilji ne bodo doseženi, potem tudi te koalicije ne bo več," je poudaril.

O kadrovski sestavi vlade je dejal, da mora DZ najprej sprejeti spremembe zakona o vladi, šele nato bodo na tej podlagi lahko potekali pogovori o kadrih.

Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
KopitarTheGreat
# 26.01.2012 ob 13:32
jst tud ne bi predlagal nekoga, ki izigra zmagovalca volitev na tak način, kot ga je, zdj se pa lepo smejejo vsi, prej so se pa resne delal pa igrce se špilal. Bolno ni kj, zakaj sploh mečemo denar za volitve stran, ko je očitno da premier postane tisti, ki dobi igre/podporo v parlamentu? Vlada narodne enotnosti pred tem pa se je pokazala za odličen dribling JJ & GV & NSi proti legitimnim zmagovalcem volitev... tok da bravo Janša & ovce
HerrMajer
# 26.01.2012 ob 00:15
Za lahko noč:

Danes si lahko bolj kot kadarkoli prej zastavimo velike cilje za prihodnost. Ne želimo biti nič manj kot ena najuspešnejših držav na svetu. Eden svetilnikov 21. stoletja. Na poti k temu cilju bomo posegli po najboljšem, kar je v našem narodnem značaju. Tudi, če se je v preteklosti ponekod skrilo še tako globoko. Ustvarjalnost. Delavnost. Podjetnost. Predanost. Pravičnost. Odprtost. Strpnost. Poštenje. Solidarnost. Stare slovenske vrednote. Nova slovenska samozavest ... Nikoli ne bomo največji. Nikoli ne bomo najmočnejši. Lahko pa smo najboljši. Lahko ustvarimo najboljše okolje za izpolnjeno življenje. Najboljše okolje za varno in zdravo odraščanje naših otrok. Najboljše mesto za srečo.
sinica
# 25.01.2012 ob 19:40
Ravno toliko je Janša poraženec volitev kot Janković. Če dobro pomislimo, pa Jankovć na splošno uživa celo manjšo podporo kot Janša. In naš predsednik je seveda globoko užaljen zaradi tega dejstva.

Glede Turkovega ravnanja pa: ima DVOJNA MERILA. Pri predsedniku SDS vidi, da je v sodnem procesu, pri predsedniku PS pa ne ...
sikami
# 25.01.2012 ob 14:17
In prav je tako! Predlagati g.Janšo bi bilo milo rečeno, grdo!
KavonB
# 25.01.2012 ob 13:49
Očitno ima Majer svoje prisluškovalne naprave tudi v predsedniški sobani, bodisi elektronske ali take na dveh nogah.
Sova pa samo gleda, aparature pa na reverz Majerju.
A se tako dela, da se državno imovino podarje zasebniku Majerju.
Bake
# 25.01.2012 ob 13:22
@kučkučki: slovenija je trenutno edina evropska država kjer je na oblasti poraženec volitev:))

In Slovenija je trenutno edina evropska država kjer imamo take paciente, ki ne poznajo osnovne logike volilnega in parlamentarnega sistema.
Jethros
# 25.01.2012 ob 12:10
Binder Dandet:
Kaj veš, mogoče mora pa brata zaščititi :)
Kje pa piše, da ni v teku še kakšna preiskava proti njim ;)
gorcin
# 25.01.2012 ob 12:01
@Jethros

To, a je Virant Janšev, se tudi sam sprašujem. Čeprav se bolj nagibam h temu, da ni. In to bolj zaradi ljudi, ki so v skupini. Ne vem... Kakorkoli, v tem trenutku ga držijo za jajca: če zahteva preveč (vse tisto kar so zahtevali pri Jankoviću), Janša mirno gre na ponovne volitve. In DLVG je oplel.

Za resorje se pa strinjam. Ne moreš kurnika prepustit lisicam.
Binder Dandet
# 25.01.2012 ob 11:59
@Jethros:
Meni se notranje ne zdi problematično, ker policija je svoje naredila, kar se tiče Patrije. Če ne bo seveda tožilstvo spadalo pod to.
Jethros
# 25.01.2012 ob 11:50
gorcin:
Upam...najmanj kar se da narediti. Je pa vprašanje kaj se dogaja, čemu tista fotografija v javnosti. Sploh pa, če je Virant še vedno Janšev...kaj pa vem, lahko samo domnevam, da bodo delali v SDS vse, da rešijo svojega predsednika.
Je pa vsaj začetek primeren, da nima neposredno SDS v rokah te resorje...bomo videli kaj bo.
gorcin
# 25.01.2012 ob 11:46
Soršak vseeno za notranjega ministra?

http://www.finance.si/338160/Sor%C5%A1ak-vseeno-za-notranjega-ministra

Kaj bo iz tega, bomo še videli...
kva dogaja
# 25.01.2012 ob 11:44
Še enkrat, kdo pri zdravi pameti lahko predlaga skorumpiranega politika, ki hodi na sodišče zaradi korupcije za PM.
Slovenija svetovni unikum, še arabci so se svojih lopovov znebili, mi pa kar vstrajamo.
Rejtas
# 25.01.2012 ob 11:33
Janša pa mi je začel bit nekako všeč , ampak to ne zaradi političnega prepričanja, temveč zaradi pravilnega sklepanja. Točno tako, dragi Janez, predsednik države Turk te ne bo predlagal za mandatarja in kaj mu moreš? Nič dragi janez, nagnal te je že enkrat iz peskovnika, nagnal te bo drugič. Kje pa piše, da si ti edini, ki lahko vodi vlado.
Da skrajšam zadevo, dragi Janez, ko boš spoznal, da ljudje na volitvah niso dali glasu proti SDS-u, temveč proti tebi, ko boš spoznal, da so ljudje volili rajši neizskušenega človeka in ta te je mimogrede sesul, kakor pa bi volili tebe, boš spoznal, da te ljudje nočejo. Si moreš zamisliti, gredo rajši voliti nekoga desetega samo, da ti ne bi prišel na oblast. Potem pa ti in tvoji še upate hoditi z dvignjeno glavo. Potem pa se še vprašujejš, zakaj prvi v državi, ne predlaga nekega drugorazrednega politika za mandatarja. Mimogrede dragi Janez, on je predsednik države, ti pa še nisi nič. Kako patetično. :)
Jethros
# 25.01.2012 ob 11:25
Bik:
Iz istih Financ, kar pa prezirate:

Soršak ne bo minister
Anonimka o sodelovanju z Raščanom ni kriva za mojo odločitev, da me ne bo v vladi, pravi odvetnik Jani Soršak, ki je doslej veljal za kandidata za ministra v morebitni desnosredinski vladi

»Da ne bom minister, je odločeno že več dni,« pravi Soršak in dodaja: »Zadeva ni povezana z očitki iz anonimke o sodelovanju z Matejem Raščanom, ne pri njegovem nakupu Večera ne pri drugih poslih.« Že lani poleti je Soršak za medije zanikal, da bi kot nekdanji direktor Urada za varstvo konkurence kakorkoli vplival na prodajo Večera. Povezanost mu je očitalo društvo novinarjev Slovenije pod tedanjim vodstvom Gregorja Repovža, ki je sicer nasprotovalo prodaji Večera družbi 3Lan. Takrat je Soršak za RTV Slovenija izjavil:"Do te odločitve je prišlo, ko mene najmanj en mesec ni bilo več na uradu, tako da niti teoretično o tem nisem mogel odločit. Gre pa za določene laži, ki jih gospod Repovž ponavlja, čeprav ve, da sem se iz tega postopka izločil že novembra lani in vlada je o moji izločitvi odločila decembra."

Spomnimo, Državljanska lista Gregorja Viranta se je za vstop v vlado pogajala tako z Zoranom Jankovićem kot zdaj z Janezom Janšo. Pri pogajanjih z Jankovićem je Lista Virant želela tri resorje - finančnega, pravosodnega in za notranje zadeve. Pravosodje in notranje zadeve zato, da bi odpadel vsak sum, da vlada morda zaradi domnevnih lastnih interesov ali morebitnega konflikta interesov ne nastopa dovolj učinkovito proti korupciji in gospodarskemu kriminalu. Na Zorana Jankovića, takrat verjetnega nosilca mandatarstva, oziroma na z njim povezane osebe so leteli očitki o nepravilnostih, zato bi bil slab signal, če bi Pozitivna Slovenija dobila te resorje.

V pogajanjih z zdaj najverjetnejšim mandatarjem Janezom Janšo je Lista Virant odstopila od načelnega vztrajanja pri treh ministrstvih, ne zahteva več notranjega ministrstva, ki ga neuradno prevzema SDS. Proti Janezu Janši teče sodni postopek v primeru Patria, iz neuradne koalicijske pogodbe pa je razvidno, da nameravajo stranke pristojnost tožilstva prenesti pod okrilje notranjega ministrstva.


Vaš komentar?
Bik
# 25.01.2012 ob 11:08
Težava z nami ste vi!
Rado Pezdir

Finance 016/2012
24.1.12 00:01
Spoštovani predsednik Türk, priznajte na glas: za vas in za sive strice iz ozadja so bile predčasne volitve instrument pokoritve levice in ustavljanja SDS. To, da ta država nevzdržno drsi v stečaj in da je nujno programsko usklajevanje političnih strank, pa je za vas očitno samo tehnična podrobnost.
OGLAS

Lepotno tekmovanje, ki ga nekateri imenujejo celo volitve in sestavljanje vlade, se nadaljuje, in to z vse bolj bizarnimi eskapadami in krepitvijo levo-desnega ekstremizma. Če že ni dovolj, da novinarji iz vsega skupaj delajo resničnostni šov »Slovenija išče lastnika«, da moramo prenašati to, da se levi in desni obmetavajo, kdo je izdajalec, trojanski konj ali hlapec, in s tem pretvarjajo najbolj resno politično krizo v času najbolj resnih gospodarskih težav po letu 1993 v tekmovanje sprenevedanja, sta morala v dogajanje poseči še politični populizem in antijanševski dogmatizem predsednika države.

Zakaj Voljč? V čem je fora?

Spoštovani predsednik Türk, priznajte na glas: za vas in za sive strice iz ozadja so bile predčasne volitve instrument pokoritve levice in ustavljanja SDS. To, da ta država nevzdržno drsi v stečaj in da je nujno programsko usklajevanje političnih strank, pa je za vas očitno samo tehnična podrobnost.
Pojasnimo tako, da bo jasno tudi predsedniku Türku: najprej predčasnih volitev nismo imeli zato, ker bi se naveličali frazeologije Boruta Pahorja, ampak zaradi tega, ker se je ekonomska politika njegove vlade izkazala kot neustrezna in omejena. In sicer je bila omejena zgolj na najemanje dolga za prebroditev socialnih težav in zastoja naložb v gospodarstvu, saj ni dala drugega rezultata kot eskalacijo dolga in poslabšanje javnih financ.

Drugič, ko se je po ustavitvi ekonomskih reform začela še politična kriza in je postalo jasno, da v pomanjkanju pravega koncepta ekonomske politike in ob politični nestabilnosti ni več sposobna upravljati države, smo imeli predčasne volitve. Torej: predčasnih volitev ni bilo zaradi tega, ker bi bilo treba na političnem trgu narediti prostor Zoranu Jankoviću in Gregorju Virantu, reducirati levico na ničlo ali dokončno obračunati z Janezom Janšo. Ne, razlog je bil bolj pragmatičen: ljudem omogočiti odločitev, kateri paket ukrepov ekonomske politike, ki ga ponujajo politične stranke, je najustreznejši odgovor na zastoj slovenskega gospodarstva in potencialno novo gospodarsko krizo. Na volitvah je padel rezultat in začela so se sestavljanja koalicij.

Koga zapušča logika?

Ker koalicijska pogodba s Pozitivno Slovenijo (PS) ni bila usklajena, je jasno, da podpore mandatarju, ki izhaja iz vrst PS, ni moglo biti. Še enkrat, spet za predsednika države: ni bil razlog za padec koalicije Janković, razlogi so bili denimo pričakovanje, da bo Državljanska lista (DL), katere ekonomski program temelji na doktrini klasičnega liberalizma v razmerah, ko je Slovenija davčno preobremenjena, podprla dvig DDV in uvajanje nove davčne stopnje (in s tem postala edina liberalna stranka na svetu, ki nima težav z novimi in višjimi davki), zavrnila idejo o vzpostavitvi konkurenta ZZZS (v čem je potem poanta zdravstvenih reform, če so vse finance ujete v rokah monopolista?), objela idejo o državni banki (in privolila, da je cel bančni trg ujetnik političnih intervencij, ter zanikala lasten program) ... Je to tako težko razumeti? Očitno je. Še manj resno je predlagati kogarkoli, ki vstopa v igro z nepopisanimi programskimi papirji in ki javno zatrdi, da niti sam ne ve nič o namigih glede mandatarstva.

Ne nazadnje, kaj pa se je z »namigom« spremenilo? Je morda koalicijska pogodba s PS usklajena? Se je kaj fundamentalnega spremenilo? Ni. Razen da se je razkrilo dvoje: prvič, vse skupaj je farsa, lepotno tekmovanje in iskanje nekoga dovolj všečnega in populističnega, zelo verjetna implozija ekonomskega sistema pa je pri tem nepomembna. In drugič, levičarska obsesija z Janšo je šla predaleč, zašla je na področje neracionalnega histeriranja in daleč stran od racionalnega premisleka, ki ga ekonomske težave in nujnost po operativni koalicijski pogodbi, brez gradov v oblakih, zahtevajo. Torej težava s tistimi, ki so sedeli na pogajalski strani DL, ste vi, predsednik države. Vsakdo, kdor podpre novega mandatarja brez uskladitve koalicijske pogodbe, je zato lahko samo prevarant. Tisti, ki predlaga takšne rešitve, pa je neodgovoren politikant.

Farsa, farsa, farsa

Je kdo prišel po mandatarskem debaklu do katere izmed strank, ki ni PS (in po definiciji SDS), in rekel: Janković se umika, ker razume, da pogajanja o koalicijski pogodbi niso bila uspešno izpeljana, zato predlagamo novega mandatarja Voljča, ki je pripravljen, če to še vedno želite, uskladiti, kar je ostalo neusklajeno, in to toliko, da koalicijsko pogodbo lahko podprete z vstopom v vlado. Ne, nič takega se ni zgodilo. Preprosto je predsednik države »namignil« novo ime in naredil slepilni manever, ki naj bi bil tako zelo bleščeč, da bi vse preslepil, da je koalicijska pogodba še vedno neusklajena na ključnih točkah, proti naravi stvari in proti glavnim programskim izhodiščem strank. Še enkrat, od padca ideje o vladi narodne enotnosti (ali kakorkoli se je že temu reklo) ni bila težava v likih in tudi Janković ni izgubil podpore zaradi tega, kar sam je, ampak zaradi tega, ker je bila na glavnih točkah koalicijska pogodba s PS neusklajena. Če se je samo z nastopom novega kandidata za mandatarja koalicijska pogodba spremenila in se uskladila sama od sebe, potem me, prosim, predsednik države, obvestite. Zamenjati eno faco za drugo pa lahko dobi podporo samo pri izbiri misic.

Spoštovani predsednik Türk, priznajte na glas: za vas in za sive strice iz ozadja so bile predčasne volitve instrument pokoritve levice in ustavljanja SDS (ki sicer najučinkoviteje ustavlja samo sebe, zato ne vem, kaj se sploh trudite). To, da ta država nevzdržno drsi v stečaj in da je nujno programsko usklajevanje političnih strank, pa je za vas očitno samo tehnična podrobnost.

Rado Pezdir, ekonomist
skuggi
# 25.01.2012 ob 11:02
Binder Danten
Jankovic je vstopil v igro prav zato, da napolni praznino, ki je nastala na levi in je to uspesno opravil. Jansi je bil edina alternativa in upam si trditi, da je precejsen delez njegovih volilcev volil zanj , ker si te alternative ni zelel. Se bolj ocitno pa je Virantova lista pograbila na desni, pa tudi na levi tiste, ki jim jansa ni po godu. Morda se res cudno slisi, a mislim, da je vsem jasno, da volilci v veliki vecini ne volijo stranke zaradi programa. Tudi Virantovo listo so volili zaradi Viranta in njegovega spora z Janso.
Peter Last
# 25.01.2012 ob 10:58
Janša meni, da ga Türk ne bo predlagal za mandatarja

Vidoviti Majer. Le kako mu uspe ?
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 10:51
To pa ja!

Ker dejansko... vsi govorijo o razočaranju Viranta Rjavca... zame je največje razočaranje Zoki, ker je pokazal bore malo tistega, za kar so ga ljudje imeli. Odločen, karizmatičen... meni se je zdel izredno medel.
divjejabolko
# 25.01.2012 ob 10:33
Upajmo, da ga g. Türk res ne bo predlagal za mandatarja.
Raje naj predlaga nove predčasne volitve, če je potrebno!
Jethros
# 25.01.2012 ob 10:22
Kejkoo:
Neodločnost...se opravičujem za tiskarsko napako.
in tukaj se pridružujem mnenju Binder Dandeta, ko pravi, da je njegova neodločnost naredila nek vtis nesigurnosti "

Zdaj ima stavek svoj smisel, ki ga ni imel zaradi napake.
LP
tupamaross
# 25.01.2012 ob 10:21
Dragi Zemljemerec,
za mene in Janšo je pomemben sleherni državljan te države.
Kmali pa bomo vgotovili ali za našega predsednika države
jaz, Janša in okrog 60% naših državljanov ploh obstajamo.

S spoštovanjem!
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 10:17
In kaj boš naredil?
Jethros
# 25.01.2012 ob 10:17
Binder:
Prosto povedano po neglasovanju desnice za podporo Jankoviću, če nisi za, si proti, pa če glasuješ ali ne :)
Malo za hec malo za res...
Janša bi moral po vseh anketah dobiti vsaj tretjino državljanov na svojo stran, pa jih ni niti toliko, kolikor jih je dobil leta 2008. Podpora mu pada, priljubljenost je na istem nizkem nivoju že nekaj let in strinjava se zakaj. Njegov način delovanja, govora je enostavno pokvarjen. Takega premierja sem prepričan, da narod noče in se zato glasovi prerazporedijo. Definitivno je pa edino res, da so najbolj bili proti Zoranovi volivci, ki so ga izvolili čeprav je stranka nastala le dva meseca pred volitvami.
Saj vem, intepretirmo lahko pač vsak na svoj način, dejstvo pa je, da je Janša sedaj sestavil koalicijo. Prav ali ne, rezultati štejejo, vsekakor pa je največji fail ta, da se mu pusti notranje ministrstvo in tukaj tega ne bom prebavil.
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 10:15
"er Zoranu pač ni uspelo (in tukaj se pridružujem mnenju Binder Dandeta, ko pravi, da je njegova odločnost naredila nek vtis nesigurnosti "

WTF? Zoki se je na teh volitvah IMO izkazal za zelo neodločnega - ni znal udariti po mizi, bil je tiho ko bi bilo treba še kaj več reči kot le kak stavek... in na koncu (zadnja 2 tedna)... je skoraj... spizdil s prizorišča.

Mogoče največji udarec za Zokija na teh volitvah je razbitje mita o njegovi karizmi in kako mu vse uspe, dinamika, učinkovitost.. bla bla bla. Človek se vpraša.

Tega ne bo dobil nazaj.
Jethros
# 25.01.2012 ob 10:11
skuggi:
Točno to je to kar opozarjamo. Janše 3/4 države sploh noče, kar je precej jasen znak, da volivci njega nočemo. Če pa že mora biti mandatar, ker Zoranu pač ni uspelo (in tukaj se pridružujem mnenju Binder Dandeta, ko pravi, da je njegova odločnost naredila nek vtis nesigurnosti in želji po nevladanju, prej kot pa v vladanju), naj bo Janša, ampak zelo me jezi dvoličnost Viranta, ki je kot pogoj za vstop v katerokoli vlado dejal, da naj si bo Janković naj si bo Janša, hočejo notranje in pravosodno ministrstvo. Soršak je jasno povedal, da ni želel pravosodnega, ampak notranje in to bo sedaj pripadalo SDSu? Kje je pa končala politična higiena? Premier v kazenskem postopku bo imel pod kontrolo notranje ministrstvo?
To vidiš lahko samo v mafijskih primerih, kot pri Berlusconiju. Pa toliko se je Zorana primerjalo s Silviotom...saj imamo sedaj enako situacijo, smao to me moti.
Tako ali tako sem mnenja, da ta vlada ne bo niti približno trdna, kot se zdaj kaže. V Desusu bo večkrat vrelo, sindikati že zdaj opozarjajo na fige v žepu, ko so dobili zagotovila, da se javna uprava ne bo krčila, pa se že napoveduje reze. Kako mislijo izvesti ukrepe, da privarčujejo 800 milijonov, še ekonomisti ne vedo povedati, ne brez poseganja v javno upravo in pokojnine. Tukaj ap bomo spremljali eno samo izgubo časa.
Binder Dandet
# 25.01.2012 ob 10:10
@skuggi:
S čim so volilci na volitvah pokazali, da si ne želijo Janše za mandatarja? 28% volilcev, ki je volilo Jankovića, pooseblja tudi vse ostale? Poleg tega je število volilcev, ki so volili proti Janši, zgolj za dve odstotni točki večje od števila volilcev, ki so volili za Janšo. Ne razumem teh interpretacij, da so volilci povedali, koga želijo za mandatarja. Kot smo videli, so pravila ohlašnejša kot smo do zdaj verjeli. Dejansko je izraz volje ljudstva vsakršna koalicija, ki ima več kot 50%.
skuggi
# 25.01.2012 ob 10:02
Kejko:
Mislim, da ne bos videl kaj prevec komentarjev tule, ki objokujejo Jankovicev poraz. Za vecino je pac, tako kot zame, samo malo boljsa opcija izmed dveh slabih. Gre pac enostavno za to, kar so volilci ze na volitvah izkazali, da si ne zelijo Janse za mandatarja. Nic drugega. Saj ni nikakrsne posebne drame v tem. Vsaj jaz je ne zasledim na levi.
lookaaa
# 25.01.2012 ob 10:02
Pahana
24.01.2012 ob 22:05

Tako je Janša kaj pa je pomebno kaj misli Turk drugorazredni.

___

turk je zal prvorazredni, se vedno v vrhu po priljubljenosti, izvoljen direktno z veliko vecino. drugorazreden je lahko le jansa (ze drugic porazenec volitev), ki se bo pa s podlimi prijemi in trojancem virantom le nekako dokopal do tako zeljene krone!

ni mu mar za slovence. rusil je pahorja z nepriljubljenimi reformami preko referendumov, sedaj jih bo pa sam uvajal. ga pa pahor ne bo miniral z referendumi, je prevelik domoljub. zal bo podprl desno vlado in reforme v dobro slovencev!
DURA-ACE
# 25.01.2012 ob 10:01
Ni res, da je do desne koalicije prišlo zato, da se razreši povolilna pat pozicija, ampak je bila proizvedena pat pozicija zato, da bi se Majerju, kljub porazu, tlakovalo pot na oblast.
Valerija
# 25.01.2012 ob 09:55
jaz sem kontra vsemu, kar predlaga Janševa "koalicija".
tudi, če bodo predlagali 10kratno povečanje moje plače.
kva dogaja
# 25.01.2012 ob 09:47
@Kejkoo, no zato ste kalimeroti za selektorja inštalirali večnega luzerja.
Kakšni bodo rezultati ekipe luzerjev je v športu jasno, celo v sloveniji.
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 09:43
Mene pa moti ta drama. Jooj, kaj zdaj Jajček nas bo ugonobil... otroke je in ženske posiljuje!

Stvar je preprostejša. Jajo je pač zdriblal Zokija v finišu in to je to.

Zoki je tokrat pač popušil. Po-pu-šil. Prej dojamete prej gremo lahko naprej.

Saj bo še dobil svojo priliko, mogoče kmalu, samo tokrat gre pač v slačilnico kot poraženec. Tako je življenje.

Zakaj torej drama?
Binder Dandet
# 25.01.2012 ob 09:42
Tu velja spomnit, da je v začetku septembra govoril, da se nikoli ne vidi v parlamentu, ampak zgolj v penzjonu. Potem je v začetku oktobra govoril, da ne gre na volitve, potem je govoril, da on se res ne vidi v parlamentu. Potem je govoril, da ne bo kandidiral za psolanca, samo za predsednika vlade gre, če zmagajo njegovi. Vglavnem, njemu osebno je definitivno jasno, da je izgubil idealno pozicijo, to je županovanje LJ. Imel je neke rezultate, Ljubljančani navdušeni, lahka je kradel v senci, imel je protekcijo vladne politike. Zdaj pa izpostavljen, pa še zavrgli so ga s Türkovim predlogom Voljča. Jebi ga, usluge drago stanejo.
kva dogaja
# 25.01.2012 ob 09:41
Povprečje JJ je da se pri vsaki izjavi vsaj dvakrat zlaže, zakaj bi bilo zdaj drugače.
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 09:39
Bodimo realni: Zoki ni bil v resnici ne zainteresiran niti ni tip zato.

Ne rabiš biti ravno psiholog, da v tole parlamentarno dogodivščino ni šel z veseljem - ne samo zaradi izjav ampak tudi sicer.

In kjer ni volje, se izgubljajo tekme!
kva dogaja
# 25.01.2012 ob 09:36
Kdo pri zdravi pameti bi pa skorumpiranemu politiku, ki obiskuje sodišče zaupal mandatarstvo.
Jurček
# 25.01.2012 ob 09:34
No, pa poglejmo, kaj so imeli v rokah nasprotniki JJ.

1. Relativnega zmagovalca volitev.
2. Enega zanesljivega partnerja (DESUS) in enega mogočega (DLGV)
3. Izjemno naklonjenega predlagatelja mandatarja (Türk)
4. Skoraj navijaško naklonjene glavne medije.

Iz tega sledi, da je JJ, ki jih je premagal izjemno sposoben. In takega predsednika vlade potrebujemo.

No pa še ena nogometna, nekdajega znanega komentatorja iz Juge: "Bili so bolji, a nikako da postignu gol!"
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 09:27
"ta "gol" kolega je edini, ki v demokratični družbi velja.."

url pls
simonjenko
# 25.01.2012 ob 09:25
Kejkoo
... no Zoki je dal prvi gol!

ta "gol" kolega je edini, ki v demokratični družbi velja.. vsi ostali ("trije", ki si jih omenil) so plod ponesrečene kombinacije v glavah polnih manjvrednostnih kompleksov in frustrirajočih zgubarskih mislih..

mislim, da si tudi ti lahko počasi priznaš (glede na scenarij, ki se je odvil), da usodni "goli" pridejo najkasneje čez 4 leta.. samo upam, da mu (JJ) v tem času ne bo uspelo zjeb.t vse kar se zajeb.t da..

pa srečno v tej zajeba.i situaciji, kolegi!
sybelmyne
# 25.01.2012 ob 09:17
če ne bo naredil reda v javnem sektorju,iztrebil parazitov pri javnih naročilih,zdravstvu,končno spucal NLB smrdljivcev ga ne volim nikoli več

to nekateri govorijo že zadnjih par volitev:) če bo to ga ne volim... a realnost pa čist neki drugega:)
tomaz4791
# 25.01.2012 ob 09:16
mirnčan, na volitvah je zmagal z 70% glasov......mislim, da to pove dost o tem, predsednik kolikih Slovencev je.
Imaš mogoče odgovor, zakaj ga skuša SDS očrniti na vsak način? ( da ne govorim o sramotnem poskusu, o prirejenih dokumentih, za kar se mu nihče ni niti opravičil !!! , medtem ko JJ za vsako čudno izrečeno besedo toži.... :)
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 09:14
Veliko je bilo nogometnih prispodob in raznih "ekipnih anekdot"...

... no Zoki je dal prvi gol! Tukaj ni kaj. Izkoristil je super podajo Milana Kućanovića in z glavco - pak, direkt v mrežo! Lep gol! Res lep!

... samo kaj, ko je potem kasiral še ene tri :(
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 09:12
Zoki se je veliko duval... a na koncu popušil.
H3O
# 25.01.2012 ob 08:59
To ni koalicija, v kateri je nekaj strank plus nekaj dodatkov, tako kot je to bilo v prejšnjem mandatu. To je koalicija enakopravnih partnerjev.

Vaka podobnost z Živalsko farmo pa je čisto naključje!

vsi-enakopravni-samo-eni-bolj-kot-drugi-press
domobrán
# 25.01.2012 ob 08:51
Veni, vidi, vici -- "Prišel, videl, zmagal.

Bravo Janša!
MIRNČAN
# 25.01.2012 ob 08:51
tomaz4791 naš predsednik ni predsednik vseh Slovencev. In to boli ker je dobil večino.
simonjenko
# 25.01.2012 ob 08:42
ni panike.. te bo kar Kolednik predlagal.. takoj, ko mu uspe pridet iz luknjice iz katere prileze tisto kar nato potegnemo z vodo ;)
basti7
# 25.01.2012 ob 08:42
@K_ris: vedno bolj objektiven postajaš ;)
basti7
# 25.01.2012 ob 08:42
@K_ris: kaj se je zgodilo s teboj, da so tvoji komentarji postali prebavljiveši. Nekako se mi zdi, da si se ločil od ekstremnih zagovornikov tabora kvazi levo od sredine. In tudi prav je tako ;)
Jurček
# 25.01.2012 ob 08:36
Povsem isti "strici", ki sedaj norijo, ker Janković ni sestavil vlade, bodo uporabili vsa sredstva, da Borut Pahor ne bo postal predsednik države.

Volili ga bodo tudi skoraj vsi "Janševci" in vsi normalni liberalci, normalni levičarji in normalni desničarji. Seveda bo imel strašne nasprotnike v "tranzicijski levici".
tejo
# 25.01.2012 ob 08:26
Sramota za predsednika države...upam, da letos ne bo izvoljen več!
vedrus
# 25.01.2012 ob 08:21
Janša si ne zasluži mandata! Zasluži si Haag !
tomaz4791
# 25.01.2012 ob 08:06
Ne razumem, zakaj vse desničarje tako zelo moti naš predsednik države?????
Tako preudarnega, pametnega in človeškega predsednika še nismo imeli in noben protikandidat mu ne seže do kolen ( Zver, Pahor )
Za razliko od vašega liderja, on nikogar ne obsoja, žali, ne vidi v vsem zaroto,......vas zato tako moti?
In ja, Janša si ne zasluži mandata!
Na volitvah se ljudstvo ni odločilo za njega, niti za Viranta. Virant je "nategnil" volilce s svojo predstavo, da je proti Janši.
Zato se vsi ( Virant, Karel, Novakova ) bojijo predčasnih volitev, ker ne bi dobili toliko glasov.....in gredo raje v koalicijo z Janšo, ko pa da "spušijo " na novih volitvah!
In zato je JJ primeren kandidat, ker ima tako ekipo???
Ne, hvala,.....
zemljemerec
# 25.01.2012 ob 08:05
tupamaross...torej za vaju z Janezom so ostali volilci- državljani nepomembni !?
zemljemerec
# 25.01.2012 ob 07:59
nič za to...ga bo predlagal pa tupamaross :-)
Jethros
# 25.01.2012 ob 07:59
Zakaj predsednik Turk ne more Janšo predlagati za mandatarja:
1. nekdo, ki ruši vse ukrepe, ki jih je Pahor želel spraviti čez, ne izkaže državotvornost
2. nekdo, ki rovari po arhivih, da obračunava z nasprotniki s prirejenimi dokumenti in lansira v javnost lažne obtožbe ter se po dokazani farsi niti ne opraviči osebi, ki jo je popljuval, ampak samo podpornikom, kar je dokaz, da so dokumenti res prirejeni, ne more biti predlagan
3. nekdo, ki se na vse moči bori, da se Arbitražni sporazum, ki ga je podpirala tudi EU, na katero se zdaj vsi podrepniki Janše sklicujejo, kako ima njihovo podporo in je sporazum prinesel mir med dvema narodoma ter ureja mejo na diplomatski način, ne more biti državotvorna oseba in predlagan za mandatarja
4. nekdo, ki po rezultatih označi izid glasovanja za izdajo države in označuje podpornike AS za ostanke gabrove šole in na svoji spletni strani ovije slovensko zastavo, državni simbol v črni trak, ne izkazuje spoštovanje volje volivcev in izida referenduma, ki je temelj demokracije, ne more biti predlagan za mandatarja
5. nekdo, ki po izidu predčasnih volitev govori v javnosti, v kamere, kako se je Jankovićeva voilna baza v trenerkah aktivirala iz blokovskih naselij in objavi prispevek nekega Majerja, ki je po vsej verjetnosti nekdo v SDS, kjer se etiketira volilno telo, ki voli v anonimnosti in z vso enakopravno ter svobodno pravico ter s tem sproži naval ogorčenja, ko se jih označuje za "nove državljane" in razvrednoti z označevanjem kot neslovence, ni normalen, ni državotvoren in ni vreden predloga za mandatarja.

Vsak normalen predsednik države ne more predlagati človeka za mandatarja, v kolikor tak človek na volitvah ni bil večinsko izbran in ni relativni zmagovalec, na podlagi takih svinjarij.
tupamaross
# 25.01.2012 ob 07:59
Važno je, spoštovani gospod Janša, da Vas podpirajo tisti,
ki bodo z Vami delili zlo in dobro do sodnega dne in ne tisti,
ki Vas sovražijo, ker ste na poti njihovemu kriminalu.
bajojoba
# 25.01.2012 ob 07:54
Kaj kdo meni je isto kot bi poslušal pravljice. Jaz pa menim, da sta Janko in Metka kruta realnost.
vedrus
# 25.01.2012 ob 07:49
Prav ima, Turk dobro ve čigavo orožje je pobijalo po Balkanu. Tako Hrvate, kot Bosance in Srbe.
Turk tudi dobro ve , kdo si je napolnil račune v tujini, pa ni nor, da predlaga takega krvnika......
jebelacesta77
# 25.01.2012 ob 07:48
Res je jj Veliki pokvarjenec. Zlorabi dokumente, jih zlepi in obtoži predsednika . In po vsem tem bi ga naj predsednik predlagal za mandatarja. A ste totalno pokvarjeni ali pa ste " nori ". Ja Tomšič, zahod ne mara jankovića, mara pa pokvarjenca JJ. Sram nas bodi Slovenci. In sedaj se JJ razglaša za nekega rešitelja. V svojem vladanju že že marsikaj unićil ( razprodaja premoženja-, njegovi tajkuni, uničil je visoko šolstvo - sicer pa je povsem jasno, da mu izobraženost ljudi pomeni zelo malo - nič. ker takšni niso vodljivi, uničil javno zdravstvo,... to pa bo sedaj še samo nadaljeval. ZBUDIMO SE !!!
lipa
# 25.01.2012 ob 07:46
@tureavanture
Zločinec pač ne more biti premier.

Se strinjam s tabo, zato pa premier ne bo Janković!


To pa drzi kot pribito!!!!!
HULK008
# 25.01.2012 ob 07:40
Jankovič je dobil svojo priložnost, za sestavo vlade, pa je ni izkoristil, zaradi svojega ega. Tako je na potezi drugo uvrščena stranka. Največji luzer je trenutno izpadel Jankovič. Ne gre za noben nateg volilcev, tako kot nekateri govorite...
Šmorn
# 25.01.2012 ob 07:37
Ivan Janez Janša ne bo nikoli več predsednik vlade. :) He-he.
Mr.D
# 25.01.2012 ob 07:12
Upravičene sume ima Janša :) Če bi bil jaz na njegovem mestu, bi se končno predal oblastem in pozval brata naj stori enako.
Kejkoo
# 25.01.2012 ob 07:10
Tulite in brcate - a vse zaman. Jajo bo vaš kruti gospodar!
merjasec
# 25.01.2012 ob 06:56
še kar ne morem verjeti na bruhanje mi gre
merjasec
# 25.01.2012 ob 06:51
ce tirk predlaga janso kr nej zbezi iz slovenije sramota da nekdo ki je izgubil volitve 2 dobi priloznost sramota
asmas
# 25.01.2012 ob 06:38
kučkučki
samo v sloveniji lahko poraženec zmaga:)))[/
ja res
samo v sloveniji lahko zmaga pripadnik tuje rase in samo vsloveniji imajo tujci več besede
in samo v sloveniji je tujec več vreden kot avtohton slovenec
vidim da Bog vseeno obstaja in nam je pomagal strupeno gnili komunizem pospraviti na gnojišče
levuharjev
Ristoh
# 25.01.2012 ob 06:05
lojal
# 24.01.2012 ob 21:57
Si tudi ne zaslužiš, da bi te predlagal. Poraženec še nikoli ni bil zmagovalec.
---------
Mene bi bilo pa sram, da bi me tak idiot sploh predlagal.
Ko pa že govoriš o zmagovalcih in poražencih, ja, za tebe in jankovića so volitve rokometna tekma. Ker drugega itak ne razumeta.
stadion
# 25.01.2012 ob 02:23
Dalton1

Vsak človek v kazenskem postopku je nedolžen tok kot vsak drug na ulici ki še sodišča od blizu ni videl. Turk je pravnik in ve kaj pomen Nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali.
To med pravniki drži kot pribito in nikakor nebi smela biti ovira da Janše nebi predlagal kot mandatarja. Niti zakon sam nič ne govori o tem da nekdo v kazenskem postopku ne sme biti mandatar.

Če mi boš začel nabijati o morali, preden začneš tipkati povej še to kako je Jankovič lahko obsojenega plagiatorja in črnograditelja imenoval še enkrat za direktorja mestnih lekarn. Kje je etika v tem?

Ustavna pritožba zoper predsednika je legitimen institut.
Če so bili prepričani da je ravnal v nasprotju z ustavo so imeli pravico sprožiti postopek proti njemu. Jaz ne vem več zakaj je to narobe če želiš uresničevati pravice ki ti pripadajo.

Kolikor je meni znano ni dokumentov nihče ponarejal. Šlo se je za dva dokumenta ki sta bila pristna, samo nista bila iz istega obdobja. To je velika razlika če dva papirja narobe spneš skupaj, kot pa da bi ponarejal vsebino na papirju.

Samo eno dejstvo drži kot pribito.
Turk ni sposoben biti oseba ki bi lahko delovala povezovalno med obema poloma (leva in desna), ampak je hudičevo pristranski in samo tiste predlaga ki so zanj osebno primerni. Zanj Janša nebi bil primeren pa tudi če bi zmagal mandat.

Drugo pa ne pozabi, gre se zdaj za drugi krog imenovanja mandatarja. Nima več nobene veze kdo je zmagal na volitvah. V prvem krogu je imelo veze, tokrat pa ne.
Tako da bi legitimno in upravičeno ljudje pričakovali da bi pošteno predlagal za mandatarja drugouvrščenega, oziroma tistega ki je že dokazal da ima večino podpore v parlamentu.
dalton1
# 25.01.2012 ob 02:11
Čepran mi Türk ni posebi všeč, ga pa razumem, da ne bo predlagal Janšo za mandatarja, saj ga je neupravičeno in s ponarejenimi dokumenti, ozmerjal z lažnivcem.Pa tudi, če bi pozabil osebne žalitve, težko kot predsednik republike predlagam za mandatarja človeka, ki je v kazenskem postopku, ne spoštuje nobene institucije lastne države, ne sodstva, ne tožilstva, ne ustavnega sodišča, ne protikuorupcijske in računskega sodišča.Če bi predsednik republike predlagal takega kandidata, ki niti ni zmagal na volitvah,bi bilo z njim nekaj hudo narobe. Naj ga izvolijo pos(r)lanci sami. Je pa Janša sprožil tudi ustavno obtožbo proti pokojnemu že bolnemu predsedniku države Janezu Drnovšku, češ, da so iz njegovega kabineta plačali reci in piši 732 evrov za letalsko karto nekemu ranocelniku, medtem ko so milijoni evrov z njegovim žegnom šli v roke lastnikom Laškega, Istrabenca, Dela itd. Zares velik nivo poštenosti. Ne bo dolgo, ko bo ustavno obtožbo doživel tudi Türk, neki se bo že našlo.Poden od podna .
stadion
# 25.01.2012 ob 01:03
Opcije ki jih Turk vidi so naslednje:

Predlagal bo Jankoviča z utemeljitvijo da je človek katerega stranka je dobila največ glasov ( v prevodu, ti si naš - tebe predlagam)

Predlagal bo nekoga tretjega z utemeljitvijo češ da je najbolj sposoben voditi vlado po njegovem mnenju on kot strokoven človek ( v prevodu, nisi bil na volitvah niti bil izvoljen, ampak boljši si ker si naš in nisi janša)

Najverjetneje pa.... odpovedal se bo imenovanju kandidata (v prevodu, če mi na svetu ostane samo Janša, se temu raje odpovem)

In temu se reče "reprezentativni" predsednik.
Turk kot pravnik ve da je v Sloveniji predsednik samo lutka in ne more voditi igre v državi, ker imamo parlamentarni sistem. To da se tako igra s svojim mandatarstvom komu ga bo dal si samo sebi jamo koplje. Lahko bi bil pošten pa bi ga ponudil še drugouvrščenemu na volitvam če je le ta zbral dovolj podpore v parlamentu.

Tako se je pa že izkazal kako gre. Še pred volitvam je napovedal, ko je videl rezultate anket. Bom razmislil komu bom dal mandat. Škoda ker ni zmagal Janša, ker bi rad slišal kako bi utemeljil zakaj se je za mandat odločil raje za Jankoviča.

Zdaj utemeljuje da ga daje Jankoviču ker je zmagal, kaj pa če Jankovič nebi zmagal. Janša mu tako ali tako ni bil nikoli primeren?

V Sloveniji je zgleda tako: Bog ne daj da ti kdo kaj očita, se ti bo maščevalo naslednjič ko me boš rabil. Torej kapo dol pred predsednikom in ga nosit po ramenih če hočemo da nam bo na volitvah dal mandat, bog ne daj da bi mu kdo smel kaj očitati kaj je delal v preteklosti.

Turk, si pa najbolj zapravljiv predsednik do zdaj kar ga je imela Slovenija. Jaz ne vem več zakaj te mamo sploh. A sam zato da svoj folk pri koritu na račun davkov futraš.
xit
# 25.01.2012 ob 00:42
Ma je zoki nesposoben, da ni mogel sestavit vlade, al kaj? Unglaublich. Zmagal je na volitvah, potem pa je bil tako nespreten, da ga se njegovih 44 ni podprlo, ne pa da bi prisel do 48.

No ful bi blo smesno, ce bi v soboto tudi JJ prisel le do 42 glasov :)) Potem bi bila nesposobneza nekako izravnana :))) Drgac pa bo to jasen dokaz, da je JJ boljs kot zoki.
furbo
# 25.01.2012 ob 00:40
Če bo ta izvoljen bojo EUmediji pisali o njemu več ko o Mađarski ))
vombat98
# 25.01.2012 ob 00:36
končno velika promocija slovenije z premierom, ki je sumijo trgovanja z orožjem in ki je vpleten v sodni proces kar v treh državah in premier, ki je svetovni politični rekorder po vloženih tožbah
skylleen
# 25.01.2012 ob 00:33
Priporočam, ščepec kritične presoje v mošenjiček, če že občutka za humor ne premorete.
skylleen
# 25.01.2012 ob 00:31
@ Cliffhanger in ostali priskledniki

Haha, LOL, a ne prepoznate satiro? Haha ;)
DURA-ACE
# 25.01.2012 ob 00:20
Ljudmila Novak prejela častni doktorat Univerze Salò

Cel smeh :))

A je to Passolinijeva Republika Salò?
CtrlDelete
# 25.01.2012 ob 00:17
Kolednik? Pih!
Cliffhanger
# 25.01.2012 ob 00:00
Evo pravo držo koalicijske stranke:

http://www.priloga.si/?p=745

Res državotvorno, pa nobenih ideoloških razlik nikjer! Skratka, stranke ki se ukvarjajo zgolj s prihodnostjo in ne s preteklostjo. Častna diploma italijanske univerze?? Omg, mam občutek, da bi nekateri še Primorsko nam nazaj prodali...sramota!!

In potem oni pravijo, da so boljši kot komunajzarji? Isti k**** so!!!
jonny560
# 24.01.2012 ob 23:58
Ponovno bedarije... Nemorem verjet da berem komentarje ljudi brez možganov in jih zraven še poskušam vzgajat. Ponovno naprošam vse, ki premorejo vsaj kapljico razuma, da za nevedbe kraj, goljufij, bilo česa že, na katerikoli strani, navedejo kak verodostojen dokaz., ne pa samo z ideološkim nasprotovanjem, označiti drugače mislečega za prevarante.

Če slovenija ne bo začela sprejemat in podpirat tistega kar je dobro in zavračat tistega kar ni in bo vztrajala pri podpori enako mislečih in zavračala vse drugače misleče, kot je naučena iz našega predhodnjega režima, ki je bil grajen na tem sistemu, se nam slabo piše...
R2D2
# 24.01.2012 ob 23:57
... kradi mi
intelekt
# 24.01.2012 ob 23:57
Stadion
Ustava nic ne pravi kdo ima prvi moznost postati mandatar, razen to da v prvem krogu mandatarja predlaga predsednik drzave po posvetu s poslanskimi skupinami.

Zakaj se vsi, levi in desni tako radi sklicujete na ustavo, ceprav je ne poznate. Je javno dostopna, zato ni tezko preverit preden kaj izjavite.
slosem
# 24.01.2012 ob 23:56
janša, to bi bila tvoja sramota pred celim svetom, predvsem pred EU. če te turk predlagala boš zgledal kot nek balkansko komunistični ostanek 20 stoletja? turk naj predlaga svoje k svojim.
mkrebs
# 24.01.2012 ob 23:54
Laži mi!
furbo
# 24.01.2012 ob 23:52
Dragi slovenci.
Lažite, kradite, škodite. To so kriteriji v SLO za postat mandatar
R2D2
# 24.01.2012 ob 23:52
....tudi za Ivana cel šop ...
SAM
# 24.01.2012 ob 23:47
Tudi za Türka se debeli palica.
spike
# 24.01.2012 ob 23:44
To je odlična koalicija.Še nikoli Slovenija ni imela tako dobre. Prepričan sem,da bodo pokazali pravo držo ,kar se vidi že pri sestavi koalicije. Ne morem si kaj ,da se ne spomnim kakšni so prihajali ti nesojeni šefi strank iz magistrata. Še predstavnike manjšin je Zoki nahrulil kot pse. Zdaj pa naj cvili,on in Turek pa brko in palček. Župco so kuhali in jo prismodili.Ni čudno ,kteri je, je bolj levi......
kristjan
# 24.01.2012 ob 23:42
Skratka eni imajo v podzavesti domobrance in RKC, drugi pa komuniste in potem nabijate svoje v nedogled nemesto, da bi s svojimi možgani pogledali objektivno na oba tabora in pohvlili kar je dobrega in kritizirali kar je slabega. Dokler sami ne bomo poštimali pri sebi se nam nič dobrega ne piše.
Trenutno je po moje največji problem, kako onesposobit omrežja ki kradejo in vladajo v ozadju.
Upam, da bo janša kaj naredu na tem, brez da bo ustvarjal svoja omrežja.
Đeri
# 24.01.2012 ob 23:37
ni nevem kaj, ampak slabše kot janković itak ne mormo fasat
enimen
# 24.01.2012 ob 23:33
Mar bodo sedež vlade preselili na Povšetovo?
kristjan
# 24.01.2012 ob 23:32
tomaz1974 ob 22:18 in še gdo drug
Zanimivo je, kako Janša s svojo intrigantsko naravo, s svojimi lažmi, ustrahovanjem, s svojimi kaznivimi dejanji vseeno uspe nenehno producirati sebe kot državnika in tistega, ki bo poskrbel za naš narod. Kako je to možno? Ok, njegovi verniki. To je eno. Ampak kako uspe ohranjati se na oblasti, ko imajo njegovi kolegi resno možnost odplakniti ga na smetišče. Kako je to možno? Zakaj ostale stranke ne podprejo Marka Voljča? Zakaj? Se bojim, da je razlog zelo preprost: ker jim je v resnici za SLovenijo vseeno in se borijo samo za svoje preživetje.
Mogoče pa imate eni precej oprane možgane, z levo usmirjenimi mediji(od 94 naprej), in ne opazite, da ni vse res kar se mu pripisuje. Seveda eni to počnete zavestno ker imate korist od tega.
enimen
# 24.01.2012 ob 23:31
Tuerk nam bo jutri rešil čast. Teh slinavcev, prevarantov , šalabajzerjev ne bo predlagal za oblast. Naj si jo podelijo sami-prevaranti in lažnivci. Kaj bi delal janša če bi bil zmagovalec pa ne bi bil premier, upa kdo ugibat?
mietke10
# 24.01.2012 ob 23:29
Jutri se bo videlo, kakšnega predsednika imamo Slovenci. Če je kolikor toliko razumen, in če je kolikor toliko pameten, da bo že deloval predvolilno, potem bo podprl JJ za mandatarja, v vsakem drugem primeru pa se bo dokazal, da je le eden v vrsti marionet ki jih vodijo iz odzadja....
igorflkg
# 24.01.2012 ob 23:28
S stališča g. Turka je edina smiselna poteza, da predlaga za mandatarja g. Janšo.
Na ta način lahko vsaj delno oblaži svoje neracionalno in za državo škodljivo ravnanje v obdobju po volitvah. Mislim predvsem na izgubljen čas, saj je za to, da je prvič predlagal mandatarja potreboval cel mesec dni. Čas, pa je v teh težkih ekonomskih trenutkih luksus, ki si ga naša država težko privošči. Prav tako je s tem, ko ni na posvetovanje povabil SDS, izpadel malenkosten in oseba, ki v dialogu ne more preseči osebnih zamer, kar pa niso lastnosti, ki bi se politiku štele v čast.
Jutri ima tako idelalno priložnost, da se pokaže v boljši luči in vsaj delno popravi svojo pozicijo pred predsedniškimi volitvami. Bo poslušal razum ali bo še naprej vstrajal pri svoji izločitveni drži? Počakajmo do jutri.
enimen
# 24.01.2012 ob 23:26
Janša z ozirom na to da nič ne veš, zakaj to hočeš počet na oblasti?
McClain
# 24.01.2012 ob 23:26
Jansa, zaenkrat si vse skupaj izpeljal silno preudarno in modro. Pa saj ne vem kako tezkega dela tudi nisi imel, ker je na drugi strani prevladovala nezrelost, pohlep, precenjevanje samega sebe ze v samem startu. Vso sreco. Prepricani smo, da je tole od vsega kar imamo na voljo dalec najboljse za nas vse.
martuljek
# 24.01.2012 ob 23:26
Da bi tovariš drugorazredni predlagal Janšo za mandatarja, bi bila osebna žalitev za Janšo in moralna sramota za slovenski narod. Če kučanov politični kokeršpanjel (prosto po Korsiki) premore vsaj malo osebnega ponosa, bi bilo smotrno, da prepusti imenovanje mandatarja 50+ poslancem DZ, sam pa počaka svoj poraz na jesenskih volitvah ali pa kar takoj odstopi, kar bi pa bilo že skoraj častno dejanje. Žal slednjega drugorazredni ne premore.
enimen
# 24.01.2012 ob 23:25
Večina Slovencev ve da si tega ne zasluži, prepričan sem da se bo ta nateg maščeval.
Kako sem imel prav ko sem Virantovo agitatorko nagnal.
spike
# 24.01.2012 ob 23:20
MINNAMEA & CO.
Dejte se postavit na tla no. Janševa koalicija predstavlja skoraj 60% volivcev in kaj zdaj kažete svojo nekultiviranost in privitimizem.Komur je všeč Zoki naj gre na magistrat delat,bo vido kako pod Zokijem rožce cvetijo.
Bik
# 24.01.2012 ob 23:19
Janšo čaka zelo težko delo. Jastrebi ga čakajo na vsakem koraku. Najhujši so pa medijski. V kolikor bo RTV Slovenija vodila tako politiko kot jo kaže v zadnjem času bo res težko zvozil ta mandat. Seveda če bo sploh prišel do njega. V Murgljah še vedno gorijo luči.
tenisač
# 24.01.2012 ob 23:18
Türk in Drnovšek sta bila in sta vrhunska predsednika. Vsaka ima čast.
Aresnica
# 24.01.2012 ob 23:15
skretpapir # 24.01.2012 ob 23:11 cepci a ne veste da politki delajo za svojo korist..vsaj v slo

Ne vsi,vsi samo isto govorijo.
skretpapir
# 24.01.2012 ob 23:11
cepci a ne veste da politki delajo za svojo korist..vsaj v slo
kbm
# 24.01.2012 ob 23:08
nemoremsespomnit
Se strinjam.
nemoremsespomnit
# 24.01.2012 ob 23:04
@kbm

Kdo je zmagovalec?

Zmagovalca bova midva, če bova čez 4 leta bolje in lepše živela. V nasprotnem primeru bova poraženca.
stadion
# 24.01.2012 ob 23:03
Zanimivo si razlagate eni volitve.

Mislite da če en dobi 28%, drugi jih pa dobi 26% da je tistemu prvemu brezpogojno dano da bo mandatar? Ustava govori o tem da ima prvi možnost kandidirati za mandatarja, nikjer pa ne omenja da kdorkoli drug ne sme bit mandatar.

Razlika o sposobnosti med Jankovičem in Janšo je očitno ta, da je bil slednji sposoben sestaviti koalicijo, Jankovič pa ne. In če je tako, potem ima Janša zakonsko podlago da postane mandatar.

Prosim daj bodite bolj pravični pa dajte priložnost.

Sicer vem da se tule zgraža sama mladina in trenirkarji ki so za Jankoviča glasoval in so zdaj po dolgem in počez užaljeni ker več kot 26% + 10% niso uspeli zbrati skupaj.

Zgleda da je desna sredina, pa čeprav razdrobljena na 5 strank, v sloveniji tista prava večina in bo le ta imela vlado. Ne more Jankovič se it mandatarja če zastopa samo 28% ljudi, v koalicijo pa ne želi noben z njim. Še Pahor ni bil toliko da bi brezpogojno pristal na kolacijo z njim.

SD je pred kamerami nastopal kot da kje piše da če je Jankovič zmagal na volitvah, da je Jankovičeva zakonska pravica da je mandatar in ga zgolj zato podpirajo, ker je zmagovalec.

Zmagovalec po ustavi je tisti ki zbere večino v parlamentu in to je to.

Nisem levičar, nisem desničar. Nič nisem. Stojim pa za tem kar predpisujejo zakoni in noben ni kršil zakona in nobnee krivice ni bilo. Jankovič je bil prvi predlagani mandatar. Ni uspel. Zakaj toliko zgražanja? Nobena stranka ni prisiljena da mora iti v koalcijo z njim, čeprav je relativni zmagovalec. Če je tak zmagovalec naj ma pa večino.

Mam pa občutek da bo v naslednjih 4letih Jankovič fajn pogorel. Slej ko prej bo zgodba z electo odprla svoje platnice in razkrila kak podjetnik je. Kako so sinovi vpleteni v to, in slej ko prej bo tudi Jankovič obtoženec.

Kar se pa tiče Turka. Od mene ne dobiš glasu. V tem času si jasno pokazal da svoj položaj izkoriščaš izključno zato da bi na mesto premierja imenoval samo nekoga ki je bolj pri tvoji strani, kot pa da bi bil pristranski. Tak človek nima bit za mene noben predsednik, tako da upam da jo jeseni spokaš.

Hočem nekoga ki bo imel jaj.ca imenovat mandatarja tako Janšo, kot Jankoviča. Tistega ki bo imel največ možnosti da je izvoljen, ne pa sama taka imena ki bi bila tebi najbolj prav.

Jankovič je dobil 28% na volitvah, to je to. Janša je dobil 50 poslancev v parlamentu, to je to.
Takla mamo bi rekli..in da vidimo kaj bo..
kbm
# 24.01.2012 ob 23:02
Tekma med Janšo in Jankovićem se bo v soboto končala in rezultat bo 2:1 za Janšo. Povedel je Janković ko je zmagal na volitvah. Izenačil je Janša ko si je Janković zabil avtogol. In zmagoviti zadetek bo dosegel Janša ko bo v soboto postal mandatar. In kdo je potem zmagovalec?
ms-dante
# 24.01.2012 ob 22:59
lilalula - dal' ideš kući????
malo heca -. sorry

Ma jaz sem bolj desen kot lev, ampak, ko je Zoki zmagal, se mi je zdelo OK. Naj on sestavi vlado, če je dobil relativno večino, pa da vidimo, kaj mu bo uspelo.
Ko pa zdaj gledam, se mi pa zdi bolj prav, da ni dobil mandata. Naj lepo najprej dejansko sestavi stranko kot je treba, sede v parlament, postane konstruktivna opozicija in na naslednjih volitvah lahko pomete s konkurenco. Če pa gre zdaj nazaj zas župana, je pa nategnil volilce 100/uro.
Tale njegova ekipa je res malo brezvezna v tem trenutku (pa ne, da bi imel JJ kakšne strašne kapacitete okrog sebe - da mi ne bo kdo očital pristranskosti).
Naj se ZOki nauči politike na državnem nivoju in naj se nauči demokracije v smislu: deli in vladaj. On je do sedaj vedno vladal z absolutno močjo, kar pa se v proporcionalnem sistemu pač ne da.

MOje pričakovanje je, da JJ ne bo naredil nič pametnega in levica boi na naslednjih volitvah pometla z desnico. Vprašanje pa je, kdo bo na naslednjih volitvah na levici najmočnejši. Če bi Zoki imel potrpljenje, je lahko tudi on.
iksy
# 24.01.2012 ob 22:58
severna zvezda wrote: .... od kdaj pa je seštevanje isto kot izsiljevanje?

Kdo je pa napisal, da je seštevanje enako izsiljevanju?
generusus
# 24.01.2012 ob 22:56
Že vseskozi poudarjam, da je za kolikor toliko normalno delovanje demokracije potreben uravnotežen in pluralen medijski prostor. Če je kdo danes na RTV SLO 1 ogledal oddajo o razmerah v Italiji, se je lahko marsikaj naučil. V več kot 18-letni vladavini ene politične opcije je tam gospodarstvo popolnoma ubobožalo, sistemska korupcija je neverjetna, a kljub temu še vedno 1/5 tamkajšnjega prebivalstva podpira bivšega premiera, ki je bil zgolj "sledilec" ljudskih želja, ne pa tudi njihov "lider". Ljudem je govoril to, kar so želeli slišati, ne pa tega, kar bi bilo treba narediti.

Uravnotežen medijski prostor poskrbi, da pridejo do izraza različna mnenja, ljudje pa ne sledijo več hipnotično le eni resnici, ki si slej ko prej podredi vse vzvode oblasti, najprej pa medije. Verjamem, da je pri nas marsikomu to težko razumeti, saj je bila - in je še - politična indoktrinacija prejšnjega sistema izjemna. Ta je najbolj učinkovita takrat, ko sploh ne veš, da je, da si ji podlegel. Najmanj kar lahko ljudje dosežemo je to, da levi in desni opciji naklonimo v daljšem časovnem obdobju približno enako število mandatov. Levica je bila v zadnjih 70 letih na oblasti 64 let, desnica pa 6. Vsakršna podobnost z Italijo je zgolj naključna. :-)
MIRNČAN
# 24.01.2012 ob 22:54
Še enkrat. KAj bi moral JJ storiti da bi ravnal prav? resno me zanima, k mam občutek da sam pljuvate argumentov pa nimate.
Aresnica
# 24.01.2012 ob 22:54
Janša meni, da ga Türk ne bo predlagal za mandatarja

Janša očitno razmišlja pravilno.
Tafari Makonnen
# 24.01.2012 ob 22:54
@severna zvezda
Ti misliš, da smo evforični zaradi tega, ker bo Janša mandatar? Evforični smo zaradi tega, ker vlade ne bodo obvladovali osiveli botri, ki so že v preteklosti ničkolikokrat dokazali, da jim Slovenija ni mar. Prej zaradi idealizma, zdaj pa zaradi materializma.
lilalula
# 24.01.2012 ob 22:52
Komaj čakam, da si odjavim stalno prebivališče in se zavedno odselim! Ne zmorem več prenašat, kako se delajo norca iz mene!
jolika
# 24.01.2012 ob 22:52
Lony, nič takšnega se ne bi moglo zgoditi, ker bi se Janša znal dogovoriti o sestavi koalicije z razliko od vašega "ZMAGOVALCA", ki je "pozabil", da obstaja v tej državi še parlament, kjer se glasuje in ne UKAZUJE.
MIRNČAN
# 24.01.2012 ob 22:50
severna zvezda mi odgovoriš na vprašanje lepo prosim.
jolika
# 24.01.2012 ob 22:49
Bodo v Murlgljah danes bedeli in iskali nove "velike poke"?
purple rain
# 24.01.2012 ob 22:48
Dragi ljubitelji Tuerka in njegovih "podpornikov", Srbi imajo sijajen pregovor, ki velja za vse vas;
"KO GUBI, IMA PRAVO DA SE LJUTI"! Ampak, krivi ste si pa SAMI, ne iščite izgovorov za lastno nesposobnost v Virantu, Erjavcu, itd., itd.! Imeli ste Jankovića, "relativno" ste zmagali na volitvah, pol pa.....to je tako, kot da ti jo ena "nastavi" direktno pred nos, ti pa.....kiksneš lukno!
lony
# 24.01.2012 ob 22:48
Sem za to, da se čimprej sestavi vlado, pa da čimprej začnejo delat. In upajmo, da uspešno, čeprav bi mi bila leva vlada bolj všeč, ampak ok, pomembno je, da se nekam premaknemo s temi reformami, ki bodo zdaj še bolj bolele, kot bi v času Pahorjeve vlade.
Sem pa ravno gledala Studio City, kjer je bilo postavljeno zanimivo vprašanje. Kaj bi se zgodilo, če bi Janša dobil relativno večino na volitvah, in potem ne bi bil premier? Ne napadam ne levih, ne desnih, je pa zanimivo vprašanje za razmislek.
severna zvezda
# 24.01.2012 ob 22:46
Strici pa v jok (in v nove akcije proti...).

.............. ja tetke na TV SLO (Rosalie) pa ''jokajo' kje drugje, vse so že zdaj mokre ............ mislim, abotneži eni, hujše kot bi vzklikali za Titom
Cliffhanger
# 24.01.2012 ob 22:45
@ Črtomir

Bravo Janša, zdaj pa udri po kradljivih levakih, pa da se končno obsodi Zidarja, hildo; opankoviča, Kresnjeno....

Hehe Črtomir, pa po Bavčarju tudi, nje? Al si ga kar pozabu?? Eh, kriegkameradi...
severna zvezda
# 24.01.2012 ob 22:45
V primerjavi z "levico" so znova dokazali, da znajo (vsaj) dobro seštevati.

...... BUAHAHA .... od kdaj pa je seštevanje isto kot izsiljevanje?
krpanmartin
# 24.01.2012 ob 22:44
Strici pa v jok (in v nove akcije proti...).
K_ris
# 24.01.2012 ob 22:44
@Aresnica

Nisem desničar in tudi ne levičar_so mi pa pogledi desnice bližje

:))))
iksy
# 24.01.2012 ob 22:43
V primerjavi z "levico" so znova dokazali, da znajo (vsaj) dobro seštevati.
visionslovenija
# 24.01.2012 ob 22:43
Janša meni, da ga Türk ne bo predlagal za mandatarja

Edino prav - sej si ga ne zasluži !!!
Aresnica
# 24.01.2012 ob 22:42
nemoremsespomnit # 24.01.2012 ob 22:15

Dober si napisal,se strinjam.
Nisem desničar in tudi ne levičar_so mi pa pogledi desnice bližje_Za Danilo Türka pa škoda besed.
severna zvezda
# 24.01.2012 ob 22:41
Pa dobr, kaj vidite na Janši, da vam je tok všeč?

............... večina jurišnikov tu gor z izlivi sreče in občudovanja morda na plano spravlja svoja potlačena čustva - za to volilno bazo se pač ne spodobi javno opredeliti se za gaya ............ in res moramo priznati, da je Devilko ne le sposoben, šarmanten je kot sam Clark Gable :))
jolika
# 24.01.2012 ob 22:41
Tako je prav, tako se vlade oblikujejo v demokraciji. Manjka le še to dejanje demokracije, da bi predsednik moral v tem primeru odstopiti.
minnaema
# 24.01.2012 ob 22:40
Janša meni da ga Türk NE BO predlagal za mandatarja
Janez Janša ima prav in ob tem se krepko zaveda kakšna je bila koherenca J.J. in Türk v
preteklosti -takšnih dejstev - NI mogoče pozabiti - to so dejstva !


Menda bi bilo tisto najbolj prav za državljane RS, da se upošteva volja volilcev-torej tisti, ki je imel večino, naj ponovno poizkusi sestaviti koalicijo - v tretje gre rado je star pregovor.
Gospod Erjavec govori o KRIZI, ki bi jo naj reševala DESNA VLADA skupaj z Janšo in Virantom,
ki poslednji Ni bil nikoli sredinski temveč vedno desni...........sredinska stranka bi bila kvečjemu
DeSUS, pa se tudi ta stranka nagiba na desno stran zaradi osebnih interesov predsednika DeSUS-a & menda esplicitna stranka NI soglasna t.j. njeni volilci, da bi prešli v DESNO k J.J. in gopodu Virantu, ki naj NE govori o sredinski vladi in naj preneha insinuirati in naj govori resnico, da je gospod dr. Virant "trojanski konj" v interese za gospoda J.J. in pika .......pa bomo videli za naprej-je rekel ta slep-saj oni ko dobro vidijo upoštevajo voljo volilnega naroda in če ne gre v prvo, pa v drugo ali tretje - NE dopustiti, da izsiljujejo svoja hotenja poraženci in Lp
tomaz1974
# 24.01.2012 ob 22:40
A se še spomnimo, kako je Janša jokal, da ga novinarji kritizirajo in je bila o tem izredna seja DZ? Pa kako je izsiljeval pri vključevanju Hrvaške v NATO zato, ker državni zbor (zaradi negativnega mnenja računskega sodišča) ni potrdil zaključnega računa za leto 2007? Tako, da, ni problem: Janševa vlada bo vedno uspešan - vsaj kot takšno jo bodo prikazovali.
K_ris
# 24.01.2012 ob 22:40
@genniuuss

To vlado,oziroma te poslance je volilo cc 60% volilcev,
tako da prosim tisti ki ste v manjšini,
ne biti užaljeni in nesramni.


Precej si se zmotil.
Pravilno je 53%.

Če ne verjameš, preveri.
tenisač
# 24.01.2012 ob 22:38
Pa dobr, kaj vidite na Janši, da vam je tok všeč? To, da je bil njegov oče domobranec?
Črtomir
# 24.01.2012 ob 22:37
Bravo Janša, zdaj pa udri po kradljivih levakih, pa da se končno obsodi Zidarja, hildo; opankoviča, Kresnjeno....
genniuuss
# 24.01.2012 ob 22:35
To vlado,oziroma te poslance je volilo cc 60% volilcev,
tako da prosim tisti ki ste v manjšini,
ne biti užaljeni in nesramni.
MIRNČAN
# 24.01.2012 ob 22:34
Se pravi je za vse ponovno kriv JJ. Mi poveste zakaj je Janez Janša kriv da Milan Kučan ups Zoran Jankovič ni sestavil koalicije? Kaj bi moral narediti da bi bili zadovoljni. Se pravi predčasne volitve al kaj.
severna zvezda
# 24.01.2012 ob 22:28
To ni koalicija, v kateri je nekaj strank plus nekaj dodatkov, tako kot je to bilo v prejšnjem mandatu. To je koalicija enakopravnih partnerjev.

............... Devilko spet rožice sedi za svoje jurišnike ............. pa daj, no, ta pa res rad laže ljudem v obraz: bolesten paranoik ter obsesiven samopašnež bo lapudral o enakopravnih političnih partnerjih? .........
bsr
# 24.01.2012 ob 22:26
kučkučki
Ne podcenjuj Janše. Že ve , da prave rešitve ni.
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:22
JJ je edini politik v sloveniji ki verjame da bo žerjav prebudil slovensko gospodarstvo:)
bsr
# 24.01.2012 ob 22:22
Pa saj sploh ni pomembno, če ga predsednik predlaga. Janša bo mandatar.
polzaliva
# 24.01.2012 ob 22:21
kučkukučki. Slovenija je ena od redkih evropskih držav, kjer je malo manjkalo, da bi rdečkarji prevzeli vlado. Hvalabogu se to ni zgodilo.
zekinho
# 24.01.2012 ob 22:21
Janša: Če čez dve leti cilji ne bodo doseženi, potem te koalicije ne bo več

No, to si velja zapomniti.
OneRound
# 24.01.2012 ob 22:21
Janša je pač dober retorik. Kar pove, se sliši kot zlato in (preprosti) ljudje mu nasedajo. Me pa res zanima kako bo izpeljal ta mandat.
Matej*.*
# 24.01.2012 ob 22:20
Komentarji in minusi mi ne gredo skupaj ???
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:19
slovenci smo trenutno edini narod v evropi, ki svojim politikom verjamemo da bo ju3 boljše:))
tomaz1974
# 24.01.2012 ob 22:18
Upamo, da ga res ne bo predlagal. Turk mora ohraniti integriteto predsednika države in ne sme te funkcije spremeniti v delovno mesto navadnega uradnika. Zanimivo je, kako Janša s svojo intrigantsko naravo, s svojimi lažmi, ustrahovanjem, s svojimi kaznivimi dejanji vseeno uspe nenehno producirati sebe kot državnika in tistega, ki bo poskrbel za naš narod. Kako je to možno? Ok, njegovi verniki. To je eno. Ampak kako uspe ohranjati se na oblasti, ko imajo njegovi kolegi resno možnost odplakniti ga na smetišče. Kako je to možno? Zakaj ostale stranke ne podprejo Marka Voljča? Zakaj? Se bojim, da je razlog zelo preprost: ker jim je v resnici za SLovenijo vseeno in se borijo samo za svoje preživetje.
K_ris
# 24.01.2012 ob 22:18
Jaz pa upam, da ga Türk predlaga za mandatarja.

Po politični abecedi bi bilo to pravilno, hkrati pa se bi pokazalo tudi, kdo izmed obeh je sposoben presegati meje, ki jih postavljajo osebne zamere.
anjago2
# 24.01.2012 ob 22:16
še naprej bom delal v NE javnem sektorju pa plačeval davke kot je treba.... o "fuckcionarjih pa svoje naprej mislil..... tu treba rezat fejst..... ne more MORS 30.000 (vklapljam peč) litrov kurilnega olja na sezono nabavljat vsako leto da si 8 njihovih uslužbencev v enem objektu rit segreva cel dan.... pol pa do devetih kavica, časopis, pa jutranji program RTVSLO........ bruha se mi poleg pa mam novo pogodbo za poln delovni čas v podizvajalski firmi pr njih z januarjem 494,19 € BRUTO!!!!! ja! BRUTO! pa mam peto stopnjo končano ampak študija ne............ jebala vas povprečna plača banda ena
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:15
slovenija je trenutno edina tržava v evropi kjer se ljudje ubadajo z komunizmom in živijo v strahu zaradi tega!
nemoremsespomnit
# 24.01.2012 ob 22:15
Poskusil se bom kar se da izogniti tipični "navijaški logiki" komentatorjev, torej:

Glede na dejstva, da je prejšnji mandat levica nakako milo rečeno zavozila, je logično in higienično, da dobi priložnost v tem mandatu desnica. Vzroke za neuspešnost prejšne vlade gre morda res iskati v neposrečeni koaliciji, oz. njihovih leaderjih (Golobič, Kresal, Erjavec), pa predvsem tudi v mnogokrat nerazumljivem nagajanju takratne opozicije (da ne omenjam recesije in krize vladanja skoraj povsod po svetu).

Nisem desničar (popolnoma mirno priznam, da sem tudi tokrat oddal glas za Pahorja), sem pa za časten umik in podelitev priložnosti drugi politični opciji (kar je pomembno, brez fige v žepu). Vem da bo težko, a želel bi vsaj štiri leta pozabe na partizane, komuniste, domobrance, osamosvojitvene heroje in podobne. Z ene in druge strani.

Na koncu koncev, dvig ali padec kvalitete življenja občutimo vsi, na najsi smo volili leve, desne, ali pa na volitveh sploh nismo bili. Čas je, da se v Sloveniji aktivira pamet in razum. Vseh, tudi komentatorjev na tem portalu...
slavkodobrina
# 24.01.2012 ob 22:14
Če bi bil Jankovič mandatar bi se pa res bilo bolje izseliti...tako pa vso srečo novi vladi!!!Da nas čimprej reši teh težav,ki so nam jih nakopali v zadnjem nedokončanem mandatu nesposobneži:))
shogun
# 24.01.2012 ob 22:14
@tureavanture
Zločinec pač ne more biti premier.

Se strinjam s tabo, zato pa premier ne bo Janković!
polzaliva
# 24.01.2012 ob 22:13
kučkukučki. Slovenija je tudi ena redkih evropskih držav, kjer je malo manjkalo, da bi rdečkarji prevzeli vlado.
biloo
# 24.01.2012 ob 22:13
drugo mesto nikdar ne smatram kot poraz ...
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:13
najverjetneje zadnja šansa janeza na oblasti če to zajebe mislim da nikoli več ne bo PM.
harsim
# 24.01.2012 ob 22:12
levičarski skrajneži navalili ko mutav na telefon, ubogeci !
evaevi
# 24.01.2012 ob 22:12
Slovenija je dobila kralja, ki je bil izgnan.

corr.:
ni bil izgnan - izvoljen ni bil
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:12
slovenija je trenutno edina evropska država kjer je na oblasti poraženec volitev:))
kučkučki
# 24.01.2012 ob 22:11
samo v sloveniji lahko poraženec zmaga:)))
Tafari Makonnen
# 24.01.2012 ob 22:11
Meni se danes zdi vse lepše, še Janez Janša ni več tako grd...
Ribiič
# 24.01.2012 ob 22:09
Ne jutri bo Danilo s solznimi očmi Janeza prosil za opravičilo, ga predlagal za mandatarja, Janez pa mu bo nato prihitel v objem in se bosta drug drugemu na ramenih zjokala ...
Pahana
# 24.01.2012 ob 22:09
http://www.youtube.com/watch?v=WgvgP3K65
XE

Ve se kdo je tu Janša, edini ki Živi za cilj!

Huraaa Janez Janšaaa!
HerrMajer
# 24.01.2012 ob 22:08
Danes si lahko bolj kot kadarkoli prej zastavimo velike cilje za prihodnost. Ne želimo biti nič manj kot ena najuspešnejših držav na svetu. Eden svetilnikov 21. stoletja. Na poti k temu cilju bomo posegli po najboljšem, kar je v našem narodnem značaju. Tudi, če se je v preteklosti ponekod skrilo še tako globoko. Ustvarjalnost. Delavnost. Podjetnost. Predanost. Pravičnost. Odprtost. Strpnost. Poštenje. Solidarnost. Stare slovenske vrednote. Nova slovenska samozavest ... Nikoli ne bomo največji. Nikoli ne bomo najmočnejši. Lahko pa smo najboljši. Lahko ustvarimo najboljše okolje za izpolnjeno življenje. Najboljše okolje za varno in zdravo odraščanje naših otrok. Najboljše mesto za srečo.
sholastika
# 24.01.2012 ob 22:07
Jaz ga tudi ne bi. Če je Janša vse, kar imamo v Sloveniji, potem je čas za izselitev.

Lahko greš v Avstralijo na Janševo kliniko !
vihraviuporabnik
# 24.01.2012 ob 22:07
Razum in volja imata moč.
biloo
# 24.01.2012 ob 22:06
Edino pravilno da ni Jankovič!
Si predstavljate, kako neverodostojen človek bi vodil vlado... ccccccc
daryankoff
# 24.01.2012 ob 22:06
Na srečo so že jeseni predsedniške volitve.
Pahana
# 24.01.2012 ob 22:06
Slovenija je dobila kralja, ki je bil izgnan.

Hura Janez Janša Huraaaaaa

Huraaaaa

Huraaaaa
Blazz
# 24.01.2012 ob 22:06
Grčija here we come...
Pahana
# 24.01.2012 ob 22:05
Tako je Janša kaj pa je pomebno kaj misli Turk drugorazredni.

Kakor v gospodarju prstanov. steward - turk. raje vidi gondor uničen kakor pa da bi Kraljevo vrnitev priznal.
olje na ogenj
# 24.01.2012 ob 22:04
edino pravilno, da ne bo predlagal tega prevaranta
krsko
# 24.01.2012 ob 22:04
V izbiri vseh kandidatov je Janša ziher najboljši kandidat, Jankovič je nastavljen pokvarjen komunist, pri Virantu nikoli ne veš kaj misli, Tuerkov predlog pa je itak za pustne novice, Tuerk pa zrel za zamenjavo, saj se obnaša kot 6 letna šolarka!
scuffydog
# 24.01.2012 ob 22:04
acoooooooooooooo:) vec sledi..

vsekakor upam, da turk ne bo predlagal tega delikventa za mandatarja.. a zdej sledi obdobje, ko bo ponarejanje cisto legalno in legitimno? posteno. lep vzor drzavljanom je tale nas plesko.
biloo
# 24.01.2012 ob 22:03
So strici naročili da ne sme :)
JernejD
# 24.01.2012 ob 22:02
Oh Janez! Da bi te Danilo le uslišal ...
... (in te ne bi predlagal)!
evaevi
# 24.01.2012 ob 22:02
Janša meni, da ga Türk ne bo predlagal za mandatarja

ja to pa res upam.
Predsednik republike je edina oseba, izvoljena direktno z večino.
Najuglednejša dražavna inštitucija.
In vsaj s predsedniki smo doslej pa res imeli srečo.
Vsi so bili pismeni, kultivirani, pametni in tudi DOSTOJNI ljudje.
JackBauer
# 24.01.2012 ob 22:01
Proračunsko luknjo pa lahko zakrpamo z oddajanjem genialca Erjavca - tip očitno obvlada vse od okolja, prostora, obrambe do zunanjih zadev (pred leti smo slišali tudi, da kot notranji minister ne bi bil slab). Erjavec je naše največje naravno in narodno bogastvo.

Prepričan sem, da Erjavec ne bi imel nič proti, če ga oddamo najboljšemu podnudniku - baje da so ga, reveža v vstop v vlado praktično prisilili.
mkrebs
# 24.01.2012 ob 21:59
Naj bo kar Erjavec mandatar.
noComment
# 24.01.2012 ob 21:59
Tudi jaz ga ne bi. Tak mandatar bo državi prinesel samo sramoto.
ateistek
# 24.01.2012 ob 21:58
Jaz ga tudi ne bi. Če je Janša vse, kar imamo v Sloveniji, potem je čas za izselitev.
trocki
# 24.01.2012 ob 21:58
Mislim, da je bolje, da ga ne. Ne more predsednik predlagati nekega obtoženca za predsednika vlade. Saj Janšo lahko predlaga skupina poslancev. Naj to naredijo in sami sprejmejo težko odločitve.
JackBauer
# 24.01.2012 ob 21:57
Pa imamo prve izsiljene, nato izgubljene in na koncu ukradene predčasne volitve.

In sanjsko ekipo: največja cvetka - slovensko gospodarstvo bo v najtežjih časih reševal Žerjav, ki še na svoj lastni tošl ne zna pazit.
lojal
# 24.01.2012 ob 21:57
Si tudi ne zaslužiš, da bi te predlagal. Poraženec še nikoli ni bil zmagovalec.
Comando valut
# 24.01.2012 ob 21:54
Sedaj pa: "udari napadi, usekaj zapali.."
Rafiki
# 24.01.2012 ob 21:52
Tako se dela!
Kazalo