Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 85 glasov Ocenite to novico!
V SŠK opozarjajo, da v kolikor bi Cerkev prijavljala sume kaznivih dejanj v nasprotju z željo žrtve, bi se te redkeje odločale za prijavo sumov spolnih zlorab. Foto: Slovenska škofovska konferenca

Dodaj v

SŠK: Cerkvi ni treba prijaviti suma kaznivega dejanja, posebej ko žrtev temu izrecno nasprotuje

Pojasnilo Slovenske škofovske konference (SŠK) glede cerkvenih prijav organom pregona
16. april 2018 ob 18:24
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

"Če bi Cerkev prijavljala sume tovrstnih kaznivih dejanj v nasprotju s stališčem žrtve in določbami zakonodaje, potem bi se žrtve redkeje odločale za prijavo sumov spolnih zlorab," pravijo v Slovenski škofovski konferenci.

Slovenska škofovska konferenca (SŠK) je v odzivu odgovorila na več vprašanj medijev, ali Cerkev organom pregona mora prijaviti sum kaznivega dejanja, tudi če žrtev tega izrecno ne želi.

Pred nedavnim je namreč murskosoboška škofija sporočila, da je "zaradi suma kaznivega dejanja" iz župnije sv. Janeza Krstnika v Ljutomeru umaknila župnika Andreja Zrima.

Na spletni strani škofije je škof Peter Štumpf navedel, da se je moral župnik umakniti po navodilih zakonika cerkvenega prava in na podlagi mnenja izvedenske skupine za reševanje spolnih zlorab, ki deluje pri SŠK-ju. "Umik iz župnije pa nikakor ne pomeni, da je osumljeni resnično kriv; to bo pokazal postopek, po pravnem načelu, da je obtoženi nedolžen, dokler se nasprotno ne dokaže," je zapisal.

Po neuradnih podatkih nekaterih medijev naj bi se nekaj staršev pritožilo nad župnikovim nespoštljivim odnosom do otrok pri verouku. Starši naj ne bi želeli, da se v primer vmeša policija, ampak da se zadeva reši na ravni Cerkve.

Na Policijski upravi Murska Sobota so pojasnili, da primera ne preiskujejo. SŠK pa navaja zakonodajo glede tega, kdo in kdaj je dolžan naznaniti sum kaznivega dejanja. Pri tem menijo, da glede na obstoječo zakonodajo sestavni deli Katoliške cerkve "niso dolžni v vsakem primeru prijaviti suma kaznivega dejanja, še zlasti tam, kjer domnevna žrtev temu izrecno nasprotuje in se ne želi javno izpostaviti ter seveda ne obstaja zakonska dolžnost prijave".

Cerkev mora spoštovati odločitev žrtve
SŠK še pojasnjuje, da ima izvedenska skupina za reševanje spolnih zlorab pri SŠK-ju dolžnost, da žrtev oz. njene zakonite zastopnike seznani z možnostjo prijave pri državnih oblasteh, hkrati ima možnost začeti cerkveni postopek ter domnevni žrtvi zagotoviti ustrezno brezplačno psihološko pomoč.

"Cerkev mora spoštovati odločitev domnevne žrtve oz. njenih zakonitih zastopnikov, za kakšno prijavo se bodo odločili. Prav tako pa ima dolžnost, da umakne duhovnika oz. pastoralnega delavca iz župnije in ščiti njegovo dobro ime, dokler na cerkvenem oz. državnem sodišču ni pravnomočno dokazano, da je kriv očitanega kaznivega dejanja," so še zapisali.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
firtoh
# 16.04.2018 ob 18:47
Potem pa svetujem,da spakate kufre in via Vatikan.Imeli bi plačila iz proračuna za svoje duhovnike,šole in obnovo cerkva,spoštovali pa ne bi slovenske zakonodaje....Samo pejte....
Nimrod no.1
# 16.04.2018 ob 18:45
Država v državi.

V bistvu naddržava.
nvk
# 16.04.2018 ob 18:42
Cerkev mora spoštovati zakonodajo. Če je zakonodaja pomankljiva, naj se jo dopolni.

Lahko vodijo svoje interne postopke in komisije kot vsak drug delodajalec in organizacija, a na neki točki je to bolj pristojnost uradnih organov države. Če imaš pa lastne eksperte za spolno zlorabo, potem bi se pa resno vprašal o svoji organizaciji...
Bivši uporabnik
# 16.04.2018 ob 18:49
Zato pa vsako leto izgubijo na svoji moči in priljubljenosti, ker sta jim etika in morala vse samo obveza ne.

Ne rabiš biti cerkven, da si veren...
gitano
# 16.04.2018 ob 19:00
Potem pa naj kdo reče, da je RKC prenehala ščititi pedofile in kriminalce. S to izjavo je jasno da jih RKC ščiti ne samo v svojih vrstah ampak povsod.
svabo
# 16.04.2018 ob 18:55
Zakon velja za vse. Ce cerkev smatra da zanjo zakon ne velja potem bodo razumeli da Slovenija ne bo izpolnjevala zavez iz Vatikanskega sporazuma. Ker je pac vecins drzavljanov proti sporazumu. Drzava pa je v rokah ljudstva ki je na oblasti. To da niso prijavili nasilja nad otroki je kaznivo dejanje. Glede na to fa se to javno priznavajo pa je v bistvu samoprijava. Policija mora ukrepati. Stars ki ne zasciti svojega otroka prav tako stori kaznivo dejanje.
Ples
# 16.04.2018 ob 18:54
Slovenska škofovska konferenca (SŠK) je v odzivu odgovorila na več vprašanj medijev,

So si pa vzeli čas za neke splošne odgovore ...
Niti tega niso povedali, kolikokrat so že prijavili sum kaznivega dejanja - če sploh kdaj.
abcabc
# 16.04.2018 ob 18:59
Kar je sprejela SŠK je v nasprotju s slovensko zakonodajo. V skladu z zakonom je vsakdo, ki zve za kaznivo dejanje, dolžan to prijaviti, razen če gre za najbližjega družinskega člana, torej otroka, zakonskega partnerja ali starša ter brata oziroma sestro. Poudarek je na besedi "mora", zato je presojanje s strani neke komisije nedopustno. Že itak je sporno vprašanje spovedne molčečnosti, kajti tudi v tem primeru zakon ne pozna izjem.
Nostromo
# 16.04.2018 ob 19:12
"Če bi Cerkev prijavljala sume tovrstnih kaznivih dejanj v nasprotju s stališčem žrtve in določbami zakonodaje, potem bi se žrtve redkeje odločale za prijavo sumov spolnih zlorab,"

Morda ta argument celo drži, vendar to nikakor ne opravičuje dejstva, da RKC "sumljivemu" duhovniku brez karkšnihkoli resnih posledic zgolj premesti lokacijo službovanja in s tem omogoči možnost ponovitve prestopka. Spolne zlorabe mladoletnih oseb pa žal niso zgolj igračkanje z evri (zvon), ampak s človeškimi življenji in za takšno (milo rečeno) malomarnost ni izgovora! Sploh, ker bi jo odgovorni brez večjih naporov preprečili, če bi jim le bilo za otroke vsaj toliko mar, kot jim je za ugled (z medijskim neizpostavljanjem, to je).
Vsem toplo priporočam ogled filma (po resničnih dogodkih) Spotlight, ki se ukvarja prav s tematiko prikrivanja pedofilije znotraj cerkve in dejansk izpostavi nepredstavljivo obsežnost omenjenega pojava.
GUESS
# 16.04.2018 ob 19:22
Pa kaj tukaj ni jasno?
Sum kaznivega dejanja je treba obvezno in vsakič prijaviti organom pregona!!!
Kakšne so to fore o domnevni želji žrtev, da se storilcev ne prijavi? Po zakonu je vsak dolžan prijaviti kaznivo dejanje, sicer je SOUDELEŽEN!
gnusfraba
# 16.04.2018 ob 19:21
niso dolžni v vsakem primeru prijaviti suma kaznivega dejanja...

A niso potem soudeleženi pri kaznivem dejanju?
abcabc
# 16.04.2018 ob 19:23
@mojca003:

Cerkev ima izrecno navodilo iz Vatikana, da vse take primere naznani državnim oblastem. Z objavo primera na svetovnem spletu, pa je verjetno zadeva prišla do državnega tožilca, ki verjetno je uradna oseba in ta po zakonu mora začeti preiskavo. Sicer je pa tvoja logika povsem sprevržena, ker potemtakem lahko tudi starš odloči, da se primer posilstva v družini ne naznani, če starši tega ne želijo. Interesi otroka so na prvem mestu!
spela55
# 16.04.2018 ob 20:08
Sankcioniranje spolne zlorabe otrok ni v pristojnosti Cerkve in ni njena interna zadeva. Starši imajo seveda pravico do odločitve, da zlorabe ne prijavijo, navaden nateg pa je, če Cerkev starše prepriča, da bo sama poskrbela za storilca. Tega Cerkev po zakonu ne more storiti in je taka obljuba pesek v oči. Ampak zanimivo, tak steber morale in pravičnosti, ko se je treba postaviti za zlorabljenega otroka, bi pa oni to interno. Ko pa oni koga tožijo, recimo kardinal Rode novinarja Karbo, takrat pa znajo it na državna sodišča.
nonparel
# 16.04.2018 ob 19:20
Tega enostavno ne morem razumeti, tudi ko župniki storijo kazniva dejanja, morajo odgovarjati enako kot drugi državljani po kazenskem zakoniku države v kateri so storili kaznivo dejanje. Tu ne more in sme biti razlik. Če Cerkev ščit takšne med svojimi vrstami in če jih tudi represivni in sodni organi ne preganjajo z neko veliko vnemo, potem ne preostane drugega, kot da ljudje vzamejo pravico v svoje roke.
tk92
# 16.04.2018 ob 19:19
svinjarija!!!
in zgodilo se ne bo nič!
tole bi bilo treba neko komisijo in odgovornost terjati od določenih izmečkov - mislim oseb
abcabc
# 16.04.2018 ob 19:42
@mojca003:

Citiraš napačen zakon! Si pa dovolj prosila, da blatiš vse druge, češ da nimamo pojma o pravu. Kazenski zakonik samo kaznuje. Preberi si zakon o kazenskem postopku v delu, ki govori o tožilcu.
el CARTEL
# 16.04.2018 ob 19:41
Cerkev mora spoštovati odločitev žrtve

ne bluzite,

cerkev - enako kot učitelj ali gasilec, mora spoštovati predvsem najprej zakone!!!

ne pa iskat načine da prikriva zločine.
nič se niso izučili od primera Janez Pavel II (premeščanje in zakrivanje zločinov te naredi le sokrivega)

kaj a potem tudi učitelju ni potrebno prijaviti zločina, če se pred prijavo pogovori z žrtvo?
a to je kao normalno.
abcabc
# 16.04.2018 ob 22:40
@mojca003:

No pa poglejmo konkreten primer: Gre za župnika Andreja Zrima, doma iz Kuzme. Pred leti je bil župnik v Gornji Radgoni, kjer je bil pravnomočno obsojen zaradi nasilja nad mladoletno osebo. Zatem je bil premeščen v Ljutomer, kjer so se očitno zadeve ponovile. Zdaj ga ne bodo več premestili, ampak je poslan domov, v domačo župnijo v Kuzmi. Ti otroci bodo čez 10 let odrasle osebe. Verjemi mi, da župnikovega nadlegovanja ne bodo pozabili. Niti eden od njih se ne bo cerkveno poročil in niti eden od njih ne bo dal krstiti svojih otrok. To, kar je danes sprejela škofovska konferenca, pa bodo smatrali za licemerstvo. Tako bo to. Nihče takrat ne bo videl paragrafov. Ob tem bodo pa še obsojali svoje starše, češ zakaj nas niste zaščitili.
Slovan65
# 16.04.2018 ob 20:51
Žrtev so predvsem otroci, ne njihovi starši.
Travme bodo nosili otroci, ne njihovi starši.
Zato ni tako pomembno kaj želijo ali ne želijo starši, kaj želi ali ne želi škofovska konferenca, bolj pomembno je kaj pravi zakon.
Zakon pa pravi, da je spolna zloraba kaznivo dejanje, ki se ga preganja po uradni dolžnosti.
sumtb
# 16.04.2018 ob 20:33
Moški v kiklah pravijo da so nad zakonom in tako dalje... Ko so imeli tile nazadnje besedo si gorel na grmadi če si rekel da zemlja ni ravna plošča.
abcabc
# 16.04.2018 ob 20:13
Saj se ne gre za to. Cerkev je desetletja podkupovala žrtve, da niso prijavljale teh zločinov. Cerkev je prva poklicana da brezpogojno razčisti s pedofilijo in vsa dejanja naznani. Tukaj je interes otroka pred interesom staršev in tega, kaj oni mislijo.
Epafrodit
# 16.04.2018 ob 20:04
Slovenska škofovska konferenca (SŠK) je v odzivu odgovorila...

...ne glejte naših dejanj ampak poslušajte naše besede.
STRIKE
# 16.04.2018 ob 19:48
Nehajte podpirati to institucijo!

Za otroke gre!
opat
# 16.04.2018 ob 19:15
Bi povedal kar mislim, a moj komentar ne bi preživel dolgo na tem portalu. Želoim pa mnogo sreče duhovščini pri iztrebljanju kaznivih dejanj v svojih vrstah.
tone7
# 16.04.2018 ob 21:56
Cervkev ni dolžna izdajari računov za njene storitve. Cerkvi ni potrebno pojasniti, kam je izginila skoraj milijarda evrov. Cerkev lahko isto nepremičnino proda dvakrat, ker so pošteni. Cerkev ni dolžna podati sum kaznivega dejanja, predvsem sum KD pedofilije, čeprav je storilec "pošteni" božji služabnik......Cerkev se je s tem izenačila z kriminalno družbo in potem razumem komentar, da je cerkev pogubna za narod
Voly
# 16.04.2018 ob 20:29
mojca003@
V redu, priznam, da nimam pojma kako je s tem!
Vendar, sprašujem te, ali podpiraš tak zakon in tisti ne vem kateri člen, ki določa tako, kot si napisala?
Meni kot laiku, je povsem normalno, da je treba človeka, ki počne kazniva dejanja prijaviti . Zakaj se ti zdi, da je cerkev pri tem lahko izjema? In že tvoj način, kako se delaš pametno, mi ni všeč.
In konec koncev, si kdaj razmišljala koliko škode mladim je cerkev do sedaj povzročila? Župnika, ki se spolno izživlja nad nedolžnimi premestijo brez kazni v drugo župnijo, kjer nadaljuje s svojim gnusnim početjem! Se ti zdi to v redu?
miss_theory
# 16.04.2018 ob 20:09
Ja, lahko se ven vlečeš s tako in drugačno zakonodajo, samo potem težko pridigaš o etiki in morali ...
nonparel
# 16.04.2018 ob 19:21
...ne sme biti razlik. (popravek)
Nimrod no.1
# 16.04.2018 ob 20:55
Najbolj pogoste žrtve so mladoletni dečki...

Na tole izjavo bi mogla naša policija razbiti vrata SŠK in pregledat vse dokumente, ki jih imajo.
abcabc
# 16.04.2018 ob 20:36
@mojca003:

Da. Cerkev mora taka dejanja prijaviti. Tudi duhovnik, ki mu je storilec v spovednici priznal umor, mora to dejanje po zakonu prijaviti. Pika.

Neposrednih dokazov o podkupovanju nimam. Obstajajo pa indici. Recimo trenuten primer v Čilu, za katerega je celo papež rekel, da ga je sram. Kaj več pa preberi tukaj:

http://www.sueddeutsche.de/bayern/regens
burg-mindestens-gewaltopfer-bei-regensburger-domspatzen-1.3592702
Isao
# 16.04.2018 ob 20:10
Zakaj policija ni zaslišala osumljene osebe? Imeli so sum spolnega napada na otroke in osumljenca. Za vse to so izvedeli iz medijev. Če otroci in njihovi starši tega niso prijavili je popolnoma irelevantno.
QUENDI
# 16.04.2018 ob 23:09
mojca003
...jasno da nimam pojma (sem naravoslovec)....imam pa etiko in moralo....ki je Cerkev ne premore.....zato se pa skilcuje na pravo....
HOR
# 16.04.2018 ob 21:50
"...SŠK: Cerkvi ni treba prijaviti suma kaznivega dejanja, posebej ko žrtev temu izrecno nasprotuje..."

Še posebej, ko je žrtev otrok je to neverjetno naduta prepotentnost s postavljanjem nad zakone RS...!?
RKC se v Sloveniji do ljudi ne more ravnati mimo zakonov RS. Zakoni RKC lahko v Slo dodatno veljajo samo za njihove odrasle pripadnik v kolikor se jim pokoravajo...
sempetrc
# 16.04.2018 ob 19:45
Cerkev je popolna družba - ima svojo vojsko (vsaj v Vatikanu) in morda še kakšno ječo!
cairns
# 16.04.2018 ob 22:53
SŠK: Cerkvi ni treba prijaviti suma kaznivega dejanja, posebej ko žrtev temu izrecno nasprotuje

Hinavci in lažljivci do zadnjega diha.

Žrtev kleriki RKC ponavadi z grožnjami in podkupnino pripravijo do tega da se odreče prijavi kaznivega dejanja ki ga je storil klerik.
Hyperion
# 16.04.2018 ob 22:14
Če je nekaj nepravično (kar zna ločiti vsak otrok, samo vlada ne), se ponavadi oglasim. No, mogoče sem res zakompliciral, enostavno bi enoglasno lahko zahtevali spremebo zakona, pika. Samo je težko iti mimo tega, da je cerkev..se opravičujem..da so verstva že kmalu po svojem nastanku, nekaj drugega kot naj bi bila. In ni to nekja posameznikov, v osnovi je pa vera dobra..ne. Ko potegneš črto, naredi vsako verstvo več slabega kot dobrega.
Pa tudi primerjave nek estvari z drugimi (če je trava škodljiva potem je alkoholj bolj, zakaj so dali ,miljon v znansteve raziskave vesolja, če je so v afriki lačni otroci itd) so otročje. lahko pa da si tokrat izpostavila zaradi mojega primera, potem vzamem nazaj.
Sicer si nisva tako različna, in tudi glede cerkve te nočem prepričevati. Vseeno pa si breberi staro in novo zavezo (dvomim, da si jih), preberi si malo zgodovine, na koncu boš videla, da je vsako društvo, ki se ukvarja z ljudmi boljše kot katarekoli religija. Zivljenje je tvoje. Noben ne upravlja z njim. In š eglede tvojih dejanj: če bi se ti rodila z istimi geni kot jaz, z istim okoljem in prostorom, bi točno sedaj tipkala po tipkovnici namesto mene. Če bi bi ravno sedaj ropal trgovino, bi to počela ti. Torej ne more biti nebes niti pekla, ker n emorem biti sojen zaradi nečesa v kar sem rojen. Usode obenem ni in je ker jo ustvarjaš ti, ampak glede na gene, okolje in prostor, pa je predvidjiva oz. obstaja. Lahko samo upava, da je vse to skupna energija in, da zavest ostane, sodil ti pa ne bo nihče, razen vest preden zaspiš.
KR_edn
# 16.04.2018 ob 20:44
Pa cerkev gor ali dol, STARŠE je treba povprašati po zdravju, tiste, ki ne želijo, da se policija oz. organi pregona vmešavajo. Kje so sedaj vrle socialne službe, kje je ministrstvo za delo družino in ventiliranje zraka po parlamentu, ki odvzemajo otroke in jih dajejo v rejništvo. <---(tule notri dodajte psovke po mili volji) Pa, a se vam je vsem skisalo v podstrešjih? Nekdo z otrokom ravna v nasprotju z moralno etičnimi predpisi in ne vem kaj vse ne, starši bi pa malo zamižali, ker HALO, saj to je naša ljuba cerkev, brez greha, tega se ne sme govoriti, saj otrok bo verjetno pozabil. Še sreča, da svojih otrok nisem nikamor pošiljal, so odrasli in sami odločajo, ali bodo verni ali ne. Sum ali ne sum, treba je raziskati preko necerkvenih institucij, saj ga bodo pač poslali nekam daleč, da se bo lahko izživljal nad drugimi otroci. FUJ.
maja kibira
# 16.04.2018 ob 20:42
Zrtev nasprotuje prijavi kaznivega dejanja ??..a je tale cerkev ze cist izgubila stik z realnostjo ?
copcop
# 17.04.2018 ob 00:01
mojca003
Kar se pa tiče vernosti - tudi tu moraš malo posodobiti svoje znanje. V svetu je ateistov le okrog 10% (nekatere statistike navajajo celo manj), projekcije za prihodnje pa so, da se bo delež vernih ljudi procentualno povečeval. Dej poguglej malo.

Da, muslimanov bo največ. Vas veseli?

Veliko vernih ljudi je po raziskavah dokazano inteligentnih in izobraženih, tako da tvoje trditvi enostavno ne držijo.

Drži, veliko vernih ljudi je po raziskavah dokazano inteligentnih in izobraženih, a večji delež je manj izobraženih. Statistično dokazano je, da z inteligentnostjo in izobrazbo pada delež vernikov. Višja kot je izobrazba, manjši je delež vernikov. In obratno.

Najbrž vam ni potrebno razlagati zakaj. Ali pač?
QUENDI
# 16.04.2018 ob 23:02
......torej smo drugi diskriminirami.....kajti ob neprijavljanju kaznivega dejanja smo lahko obdolženi sodelovanja.....prikrivanja etc......pa se hoče Cerkev predstavljati kot del civilne družbe.....ko ji to ne ustreza se skrije za izvirnimi izgovori......Država oz njeni ustrezni organi bi morali odpreti preiskavo tudi le na podlagi ....že vrabci čivkajo.....v SLO veljajo slo zakoni za vse.....
BioBenz2
# 16.04.2018 ob 21:53
V zakonu ti jasno piše (če le znaš brat), da so uradne osebe dolžne prijavljat take zadeve, neuradne (kar škofje gotovo so - ne mi rečt, da trdiš, da so škofje uradne osebe, ali kaj, ker to je še večja pravna neumnost, kot tisto prej) pa ne. 281. člen Kazenskega zakonika.

Zakaj bi se opiral na dejstva, če organizacija, proti financiranju katere sem, že 2000 let vstrajno uči in prodaja material, ki je v nasprotju z njimi.
O dejstvih se lahko pogovarjamo ko bodo vse njihove trditve imele na koncu LOL
Ramus
# 16.04.2018 ob 21:44
"V zgornjem primeru NI ŠLO ZA SPOLNI PREKRŠEK!"

So mediji lepo, jasno in obširno poročali, da je šlo za fizično nasilje nad otroci, župnik je po poročanju večih medijev pretepal otroke,.... torej zloraba. In spet, kje so policaji, ki so obveščeni s strani večih medijev, da so se v Ljutomeru domnevno zgodile zlorabe otrok!!?
KR_edn
# 16.04.2018 ob 21:12
Mojca003,
seveda želimo, da se cerkev loči od države, naj ne prejema nobenih sredstev in naj plačuje davke!!!
Tudi ljudje, ki ne prejemajo nobenih sredstev od države, taiste davke vseeno morajo plačati, takoj ko naredijo katerikoli posel (prodajo gozdnih sadežev npr.), če ne...modra kuverta, kazen, bla, bla, bla. Pa s tem ne mislim samo cerkve kot RKC, tudi vse ostale verske institucije.
Avtoriteta
# 17.04.2018 ob 01:27
pa si predstavljajmo, da bi take interpretacije podajal kak športni klub ali vojska in se potem vprašajmo, zakaj se cerkev tretira drugače?
malikan
# 16.04.2018 ob 23:45
Te vaše evidence so slabe. Ljudje, ki ne prakticirajo vere, se ponekod uradno vseeno označujejo kot kristjani. In tudi verni ljudje obstajajo, ki ne hodijo v cerkev.

Ne moti me vera in verniki, moti me kriminalna inštitucija. Vernik ne rabi cerkve, cerkev je le za to, da krade in poneumlja.

Ne razumem, kako bi inteligenten človek brez dokazov verjel v pravljice, po drugi strani se pa ta isti človek zgraža nad raznimi fantazijskimi knjigami in filmi. Tudi sicer znanost in religija se izključujeta. Ne moreš raziskovat vesolja in hkrati verovat v nekega bradatega strica.

Mimogrede, od kod Kajnu in Abelu otroci? Sta jih imela z Evo? Incest? Raje si poglej Budizem, ki je v bistvu ateistična filozofija in zato veliko boljša od krščanstva.
DamnDyD
# 16.04.2018 ob 22:35
Kdo NE PLAČUJE DAVKOV in NE ODGOVARJA za kazniva dejanja? MAFIJA!
Mundus
# 16.04.2018 ob 22:09
Kako Cerkev učinkovito ščiti otroke:
Ta isti župnikje je bil po poročanju časopisov na sodišču v Gornji Radgoni že obsojen na pogojno kazen pred poldrugim desetletjem. Razlog je bilo surovo ravnanje z 12-letnikom.
Hyperion
# 16.04.2018 ob 21:45
Mojca, tudi če nebi znala zakonik na pamet, bi po tvojih odgovorih vedel kam pašeš. Pomoje življenja še nisi dojela čisto v praksi, zaenkrat si še bolj v teoriji.
Zakon je nekaj, cerkev pa naj bi (naj bi!) sporočala dobro. Tole ni dobro sporočanje, to je sprenevedanje. V praksi so pogrnili. Ti pa veselo naštevaj zakone še naprej.
p.s. Moj računalnik dela čisto tako kot mu je napisano, lev ubije takrat, ko postane lačen ali se počuti ogroženega, mravlji določijo kasto in delo, potem pa to vestno pravlja celo življenje. Vsemu temu se reče evolucija. Ja, skrbi, da vse teč ekar najbolje, imam pa bolj malo..oprosti..nič! z inteligenco in humanostjo. Oprosti..če boš razumela.. moj namenj je, da ti odprem oči.
HOR
# 16.04.2018 ob 21:36
Kakšno sprenevedanje...!?
-Pa kako se lahko nepolnolten otrok odloči ali naj bo prijava in pregon ali ne...!? In starši ter RKC bodo odločali ali se bo spolno nadlegovanje sankcioniralo po zakonu ali ne!?
Ali ima v RS lahko RKC statius nad zakoni RS, ki veljajo za vse ostale...!?

RKC mora bitimpodvržena poplnoma enakim proceduram, kot ostali. In še posebej, ker imajo na vesti dolgo tradicijo prikrivanja spolnih zlorab...!

Pa to je nezaslišano sprenevedanje države, da je nekdo v Sloveniji, ki nima statusa diplomata izven zakonov RS...!?

Za otroke gre..!? Ja seveda...!
Hyperion
# 16.04.2018 ob 21:30
Kje to zivim.. in to izjavi cerkev, ki naj bi locila dobro od zla. O moj..nekdo tm gor. Da ce zrtev nasprotuje prijavi. Ne morem verjet..zrtev niti ni v stanju razsodnega odlocanja!!!!!!!
Sem prisel po farsi miniszltriranja k pameti, ko sem videl kako vozi skof 80k vreden avto, zupnik ima lepo "nuno" zase in se harem "vernih zenic" . No,saj so ga potem zaradi tega preselili.. Potem nastavljanje denarja na vrh velikonocnih kosaric (kdo da vec).. itd. Pac..ko bo folk izobrazen in odprl oci, verstev kot takih ne bo vec. Lahko verjamemo v nekaj vec, odlocitev posameznika. Da pa zagovarjas neke knjige,ki nimajo nobene podlage, sploh pa se v njih pisejo grozodejstva,hujsa od vsake sprevrzenosti.. moras biti pa res nerazgledan in se bati smrti oz.dejstva da po tem ni nicesar vec. Zamujate pa to dragoceno zivljenje in bolj dragocenejse trenutke z bliznjimi.
Kazalo