Kolesarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 10 glasov Ocenite to novico!
Simon Yates je potrpežljivo čakal, v zadnjih 200 metrih pa je silovito pospešil in se veselil prestižne zmage. Foto: EPA
Chris Froome je omagal v zadnjih kilometrih in v skupnem seštevku zaostaja že skoraj dve minuti in pol. Foto: EPA
VIDEO
Yates v rožnati majici do...

Dodaj v

Froome v veliki krizi na Gran Sassu, Yates še povišal skupno vodstvo

V ponedeljek drugi prosti dan
13. maj 2018 ob 17:29
L'Aquila - MMC RTV SLO

Simon Yates je na 9. etapi Dirke po Italiji dokazal, da je najresnejši kandidat za skupno zmago. Na izjemno zahtevnem vzponu na Gran Sasso je v zadnjih metrih dosegel etapno zmago. Chris Froome je popolnoma popustil.

Kolesar ekipe Mitchelton Scott je imel na zaključnem vzponu na 2135 metrih nadmorske višine več moči od Francoza Thibauta Pinota, Kolumbijca Estebana Chavesa in Italijana Domenica Pozzoviva.

V skupnem seštevku ima 32 sekund prednosti pred moštvenim kolegom Chavesom. Lanski zmagovalec Gira Dumoulin zaostaja 38 sekund.

Froome in Aru omagala
Froome je na zaključnem vzponu s skrajnimi močmi držal priključek, v zadnjih dveh kilometrih pa je popolnoma popustil, zaostal je kar minuto in sedem sekund. Še slabše se je odrezal eden izmed domačih favoritov za zmago Fabio Aru.

Masnada ujet 2,8 km pred ciljem
To je bil najtežji dan na letošnjem Giru do zdaj. Kolesarji so morali premagati dva gorska cilja in še zaključni vzpon, v zadnjih 26,5 kilometra so se z izjemo nekaj ravnine na planoti ves čas vzpenjali. V pobegu je bilo 14 kolesarjev, najdlje je vztrajal Italijan Fausto Masnada, ki so ga najboljši ujeli 2,8 km pred ciljem. Zaključek je bil izjemno strm, v zadnjih 4,5 km je bil povprečen naklon 8,2-odstoten. Takrat so se začeli tudi skoki najmočnejših, kar trikrat je z napadom poskušal Italijan Giulio Ciccone, a največ moči je vendarle ostalo Yatesu, priključek sta na zadnjem kilometru držala le Pinot in Chaves.

Yates: Počutim se res močnega

"Od začetka etape sem verjel, da lahko danes dobim etapo in pridobim še nekaj sekund. Te dni se res počutim močnega, tako da sem vedel, da če ne bo uspešnega pobega, lahko zmagam. Ko so na čelo glavnine prišli kolesarji Astane in s tem pokazali zanimanje za zmago, pa sem bil celo prepričan, da mi bo uspelo. Naša ekipa je skupaj z Astano nevtralizirala pobeg, nato pa sem le čakal na primeren trenutek, da napadem. Uspelo mi je, dosegel sem svojo prvo zmago v majici vodilnega. Ta zmaga je za ekipo, ki zadnje dni res gara zame. Zdaj nas čaka nekaj dni lažjega dela, nato pa spet garanje, da ohranimo vodstvo," je pojasnil Yates.

Po dveh zahtevnih etapah bodo imeli v ponedeljek kolesarji prosti dan.



9. etapa, Pesco Sannita-Gran Sasso, 225 km:      
  1. S. YATES            VB    5:54:13 
  2. T. PINOT           FRA       isti 
  3. E. CHAVES          KOL        čas 
  4. D. POZZOVIVO       ITA      +0:04 
  5. R. CARAPAZ         EKV   isti čas 
  6. D. FORMOLO         ITA       0:10 
  7. G. BENNETT         NZL       0:12 
  8. T. DUMOULIN        NIZ       isti 
  9. M. A. LOPEZ        KOL        čas 
 10. G. CICCONE         ITA       0:24 
 ...                                   
 23. C. FROOME           VB       1:07 
 24. F. ARU             ITA       1:14 
 46. M. MOHORIČ         SLO       5:27 
 66. J. POLANC          SLO      14:13 
163. D. NOVAK           SLO      30:47

Skupni vrstni red po 9. etapi:         
  1. S. YATES            VB   37:37:15 
  2. E. CHAVES          KOL      +0:32 
  3. T. DUMOULIN        NIZ       0:38 
  4. T. PINOT           FRA       0:45 
  5. D. POZZOVIVO       ITA       0:57 
  6. R. CARAPAZ         EKV       1:20 
  7. G. BENNETT         NZL       1:33 
  8. R. DENNIS          AVS       2:05 
  9. P. BILBAO          ŠPA   isti čas 
 10. M. WOODS           KAN       2:25 
 11. C. FROOME           VB       2:27 
 ...                                   
 15. F. ARU             ITA       2:36 
 40. J. POLANC          SLO      23:10 
 43. M. MOHORIČ         SLO      25:06 
134. D. NOVAK           SLO    1:22:03 
A. G.
Prijavi napako
Komentarji
colnago
# 13.05.2018 ob 18:06
ja ja Froome, brez dopinga pa ne gre,saj gre, ampak veliko težje
smradek
# 13.05.2018 ob 18:20
Froome je v hotelu pozabil pumpico za astmo.
nanok1ll3r
# 13.05.2018 ob 20:56
Zmagovalec bo znan čez 3 leta
Tenochtitlan
# 13.05.2018 ob 18:05
Končno so zloml Frooma. Na vsakem klancu do dans je bil na nitki, zdej je pa ratal. Moj favorit Pinot zaenkrat še vedno odlično. Yatesa bo težko premagat, ampak dolge gorske etape še pridejo. Dumoulin mislim, da ni v takšni formi kot lani a lahko gre na krono tut z 2 minutama rezerve.
Zdej praktično dokaj lahke etape do sobote, ko se začne trpljenje do zadnjega dne.
rokers
# 13.05.2018 ob 18:19
Etapa je pokazala kar nekaj: lep ambient seveda in pa kdo je in kdo ni v formi. Za Frooma in Aruja se je nakazavalo že na Etni, da bi ju lahko distancirali, a nekako niso imeli korajže. Danes je bil na koncu tak klanec, da se niso mogli več skrivat, a še vedno je preveč strahu med najboljšimi - danes tudi zaradi vetra. Froome kot sem pisal že od začetka gira spada med favorite, a sem rekel, da bo odstopil (in mislim, da se ne motim). Smo šele na 9 etapi in nas čakajo še daleč najtežje etape, kjer ne bo prvih 10 v pol minute kot danes, ampak veliko večje razlike, zato za sedaj oklicat zmagovalca bi bila herezija. Mitchelton Scott ima res prva dva, a prej ali slej se bodo morali odločit, kajti Dumoulin ta zaostanek obrne v vodstvo na kronotu. Res pa je, da so letošnji klanci zelo drugačni od lanskih: če je lanski giro nekako spominjal na TdFje (več kronota, dosti klancev, a ne najbolj strmih), je letošnji giro veliko manj primeren tako za Dumoulina kot za Frooma: krono bo res še eden, kjer lahko Tom da vsem najmanj minuto, a Zoncolan, Finestre, Bardonecchia, pa še drugi klanci dajo prednost pravim hribolazcem pred kolesarji kot sta Tom in Froome.
Kriza Aruja verjetno bo še bolj dala proste roke Polancu, kot smo vidli dobra forma Pozzoviva za sedaj ne omejuje kolegov pri Bahrainu (danes so dirkali zelo dobro, Mohorič je bil zraven do strmega dela).
Mitcheltonn: danes če bi zadnja 2km vlekel Chavez za Yatesa, bi ta dal še kakih 20sek več Dumoulinu in ostalim, razen Pozzotu, Pinotu, ter Carapazu. Škoda res za Formola za padec pred Etno, bi imeli še enega kandidata več za stopničke.
Sedaj nas kao čaka lažji teden do Zoncolana, brez nekih gorskih etap, a kdor si je pogledal trase, ve da se bo dogajalo in da se znajo zgodit presenečenja: tako v torek (verjamem v pobeg Mohoriča, ki je zame en večjih favoritov), v sredo pa se znajo zgodit tudi razlike med najboljšimi. Verjetno bo Yates do sobote v roza, saj ima tudi močno ekipo, ki bo preprečla presenečenja.
Pa še zaostanki v skupnem: 11. Froome 2.27, 13.Lopez 2:34, Aru 2:36, Formolo 5:49 (če bo dirkal na skupno lahko pride do top 10)
Lep giro vsem.. V torek pa kar glejte zmago Mohoriča:)
JoshauBoy
# 13.05.2018 ob 18:31
Zaenkrat zelo zanimiv Giro. Veseli pa predvsem to, da smo zaenkrat videli le se pokusino, sledita se verjamem da super zanimiva 2 tedna - no do sobote zna biti kar dolgcas.

Froome je danes konkretno kasiral, ampak zaostanek zaenkrat za prvim mestom ni velik, vecja tezava je za njega dejstvo, da forma ni prava in vprasanje, ce bo in pa to, da je stevilo kolesarjev, ki so mu konkurencni vsaj 10 - bi bilo povsem drugace, ce bi bilo potrebno premagati le enega kolesarja. Povsem mogoce, da bo res odstopil, kot rokers ze nekaj dni napoveduje.

Dumoulin je bil danes zrel, da kasira vsaj pol minute, pa ostali tega niso znali izkoristiti.

Yates, ceprav je zmagal, je enega izmed skokov pokril kar zapoznelo - ali, ker je tako mocen, ali pa je bil takrat povsem na robu, je tezko rect - koncni sprint je vedno imel v sebi.

Pozzovivo je v izjemni formi, ampak manjka mu tisto nekaj, da bi se odpeljal. Pohvale danes Mohoricu, ki je bil edini iz Bahraina (2 sta bila v begu) ob Pozzovivu (res mu je skoz nudil zavetrje) in je spustil 4km pred ciljem. Forma je zgleda kar prava.

Chaves je danes bil zraven, a je verjetno najslabsi izmed vseh kandidatov za skupno na kronometru.

Carapaz je bil povsem na robu, a se je obdrzal, res lepo presenecenje letosnjega Gira. Drugo taksno presenecenje letosnjega Gira je za mene komaj 22 letni Ben O'Connor, zaenkrat je v povsem resni igri za skupno deseterico.

Lopez se zna biti zelo nevaren, ker se mu bo forma verjetno izboljsala + ima za sabo zelo mocno ekipo.

Bennet je bil danes skoncentriran le na Yatesa, na koncu mu je malo zmanjkalo. Ce ga v zadnjem tednu ne pobere, bi ob kaksnem napadu znal biti nevaren za stopnicke. Upam, da ne bo samo cakal, da drugi odpadejo.

Pinot mi deluje zrel za skupno zmago, ima pa slabosti na kronometru, ceprav je tudi kronometer v preteklosti ze znal odpeljati solidno.

Res skoda, da je Formolo v eni izmed prejsnjih etap, ko je padel, zasel v krizo in kasiral minute, drugace bi bil se on v igri.

Tu so se Woods, Konrad in Bilbao, ki se bodo verjetno borili za rob deseterice.

Betancur bi danes zmagal, a so mu pozabili razloziti, da za etapno zmago ni dovolj, ce pramagas le Frooma (kot kaze je tako mislil, ker drugace si ne znam razloziti, zakaj bi mu bil tako superioren kolesar skoz v zavetrju, tudi ko je ta ze zgubil stik z vodilnimi.

Sedaj pa verjetno sledi zatisje pred viharjem do sobotne etape na Zoncolan. Zanimiv zakljucek se verjetno obeta le v sredo.
primos
# 13.05.2018 ob 18:50
Jutri pa bo Froome kot prerojen
Saj je na vsaki veliki dirki enako
aufzic
# 13.05.2018 ob 18:23
Na današnji etapi Gira nisi mogel dobiti, lahko pa si ga izgubil. Froome in Aru sta praktično že out. Razen če ne bo Froome zamenjal kri ali dobil kakšno infuzijo. Kljub vsemu dokaj majhne razlike glede na vrsto vzpona in zahtevnost etape. To priča o izenačenosti konkurence. Na koncu tudi zaradi protivetra nihče ni želel preveč tvegati z napadi. Vse ostaja še precej nepredvidljivo. V tretjem tednu lahko da bo celo Chaves v boljšem stanju kot Yates. Bomo videli, zaenkrat zelo zanimivo.
Mate1234567890
# 14.05.2018 ob 04:12
Samo je pa Giro (vsaj za mene) vsako leto petkrat bolj zanimiv kot pa Tour
robi111
# 13.05.2018 ob 20:12
Hudič je če pozabijo ventolin kupit
urosh444
# 13.05.2018 ob 18:38
takoj je po radiu pozival na pomoč. ta je takoj prišla vendar je bilo že vsega konec.
cesnjice
# 13.05.2018 ob 18:35
K frum letos ni na dopingu. Res mu gre slabu. Frum vzem si nekaj za podzob
Kekec27
# 14.05.2018 ob 00:37
Dobro, Froome je v krizi in tudi mentalno uničen od vsega pompa z dopingom itd. Ko bo SKY ta doping pometel pod preprogo, bo pa stari Froome nazaj. Zgleda, da je to tudi za njega popolnoma nova izkušnja, saj z Girom nima nobenih izkušenj, tudi sam je to potrdil. Po eni strani je zaostanek dobrodošel, saj bo dirka do konca zanimiva in če je res temu tako kot napovedujejo, bo Froome višek forme dosegel v tretjem tednu. Počakajmo prvo na kronometer, potem pa vidimo kako in kaj. Tam se bodo gubile minute in ne skeunde kot do zdaj. Še vedno je prvi favorit Doumolin, vendar v nekoliko slabši formi kot prejšnje leto.

Dotaknil se bi še cele ekipe Skyja. Ali je to samo naklučje ali popolen dokaz na čem so bili vsi tile fantje pred tem Froomovim škandalom. Sedaj pa panika in nekaj časa mrk. Ekipa deluje zelo nestabilno, tudi Poels in Kyrienka zelo hitro odpadata. To poraja veliko vprašanj. Sicer pa, kdo je čist v kolesarstvu. Težko je tole priznati, vendar daleč od resnice ni, to je dejstvo. Vse več upokojenih kolesarjev prihaja ven z informaciji, tudi po Armstrongovi eri, da se je bore malo spremenilo in da takšni napori brez dodatnih "zdravil" niso možni. Tudi znameniti Dr. Ferrari je v nedavnem intervjuju izjavil tole: "no, tudi brez mene gredo hitro" ;)..
rokers
# 13.05.2018 ob 18:43
Joshau: vse lepo napisano, a ti zagotavljam, da ne bo dolgčas. Res je, to niso etape, kjer bi se spopadli najboljši, a če bi v torek imeli kakega Contadorja - no v torek pa zagotovo uspe ubežnikom (upam, da bo Moho zraven). V sredo pa je zadnjih 30km samo gor, dol s kratkimi zelo strmimi klanci in bodo žrtve. Tudi v četrtek so zadnji km pestri, verjetno ne bo kakih velikih razlik, a lahko kdo napade (spet Mohorič). Drugi razlog, da ne bo dolgčas so zaostanki nekaterih, ki bodo hoteli kaj pridobit: Aru, cel UAE bo iskal zmago in napadal, isto velja za Astano in Lopeza.
Torej za naše bosta zanimivi predvsem etapi v torek in četrtek (vsaj na eni pričakujem velik rezultat Mohoriča). Za skupno pa bo zelo zanimiva sredina etapa. Le petkova bo bolj mirna, zato da se pripravimo na Zoncolan:)

Jani: ne vem berem v tvojih komentarjih iskanje nekega spora. Res je nisem pristaš Frooma, a nikoli ga nisem rekel (napisal) kaj proti njemu. Že pred girom sem imel občutek, da bo odstopil in napovedal, da bo kot vedno SKY na giru razočaral. Mu ne prželim, a le tak občutek sem imel. In občutek imam, da tudi če sedaj zapusti giro, ne bo zmagal letošnjega TdFja malo zaradi psihe, malo zaradi nenavadne trase. Pa kot vedno naj zmaga najboljši, najbolj srečen in najbolj premeten (noge v kolesarjenju niso dovolj).
baekaesh
# 13.05.2018 ob 21:54
Poglejte na drugi slikci desno roko od Frooma, kjer se vidi rana od injekcije na notranji strani komolca. Dokaj sveže deluje - je bil na kakšni kontroli?
rokers
# 13.05.2018 ob 19:31
Putkaka: to je zgolj občutek in sem že pred girom (še pred padcem pred štartom dirke) napovedal, da bo odstopil. Zakaj? Giro ni bil nikoli srečen za SKY, pa so že večkrat poiskušali, tudi Froome še ni imel sreče na giru. Drugo: prišel je ker je moral dejansko: ker so organizatorji plačali in je moral prit - sej če ne bi bilo problema s salbutamolom bi verjetno prišel 100% in imel šanse, a z vsem medijskim pompom in pritiskom zagotovo ni bil pri stvari. In kako naj potem dirka na tako zahtevni dirki. In poleg tega se je videlo tudi na prejšnjih dirkah da SKY (ostali niso 100%). Poels, ki je bil lani en najboljših kolesarjev sploh v pelotonu (pač ni dirkal za sebe), ga letos ni bilo, isto Henao in ostali. Le Bernal in Kwatio sta letos na nivoju SKYa. Giro ni Tour! Če zaostane še na Zoncolan po mojem odstopi.
frutek01
# 13.05.2018 ob 19:21
Kaj nima več astme revček?
Kolesarstvo=farsa
gospod iskreni
# 13.05.2018 ob 18:49
Dumolin je tempiral na najtežji teden. Glavni favorit kljub vsemu. Chavez bo se napadal in to velil
gospod iskreni
# 13.05.2018 ob 18:06
Dumolin ma se vedno vse v svojih nogah.
rokers
# 14.05.2018 ob 17:06
jani noben ne dvomi, da si strokovnjak na svojem področju in sploh nisem in nočem polemizirat ne s tabo ali kom drugim. Sem zaljubljen v GLEDANJE/SPREMLJANJE cestnega profi kolesarjenja, drugače pa me na cestnem biciklu ne boste videli, ker sem zaljubljen v gorsko kolesarjenje. Nimam pojma o treningu, vatih, wamih, kapaciteti pljuč, ne aerobnih sposobnosti, ne o višinskih hišicah, ne o prestavah, gonilkah in tudi ne o dopingu, zato če si že opazil o tem NE PIŠEM. Nikoli tudi nisem koga od kolesarjev žalil, kajti to je izredno garaški šport, skoraj mučeniški (tudi če so bili na dopingu, kajti za doping smo isto krivi navijači, publika, kot kolesarji sami).
Pišem, kar opazim, kar preberem, kar vidim: bolj kot na drugo sem pozoren na taktiko, kar me pri kolesarjenju zelo zelo zanima. in o tem pišem!
Kar se pa tiče kaj si mislim o Froomu: je super kolesar, verjetno najboljši za TdF v zgodovini, a da bo postal najboljši mu pa veliko manjka: zame je najboljši kolesar kdor zmaga različne GTje (to mu je uspelo lani na vuelti), kdor se dokaže na klasikah in drugih pomembnih dirkah. Tudi njegov stil mi res ni najbolj všeč: večinoma ko je zmagoval je njegova ekipa naredila res ogromno dela, predvsem pa je vozil večinoma obrambno - pač so mi bolj všeč napadalni kolesarji, pa čeprav zmagajo manj - ampak to je res osebno mnenje. In je prav, da vsak navija za svojega in nikoli proti drugim. Froome je zasluženo zmagal 4 TdFje, a že lani ni bil tako superioren kot prejšnja leta in potem še ta problem z obtožbo dopinga (nikjer ga nisem označil, da je dopingiran), kar ga je pripeljalo v današnjo situacijo. Dvomim, da bo zmagal giro in tudi za TdF mislim, da letos ne bo zmagal, kajti organizatorji so traso pošteno zabelili in ja Froome izpred 2,3 let nazaj bi prav tako bil daleč glavni favorit, a sedaj mislim, da ni.
Pa resnično upam, da se pobere, da bo giro še bolj zanimiv. Je pa trasa res huda, bolj pisana hribolazcem kot kronometristom (in dobrim v klanec) - mislim, da bi Froome veliko lažje izpeljal projekt giro, lansko leto, ko je bila trasa veliko bolj podobna TdFjem in njemu primerna.
miško5lin
# 14.05.2018 ob 13:38
Sem šel danes v klub po nove informacije, ker ste me nekateri prav sesuli glede Mohoričevega bega prejšnje dni.
Po začetnem šoku glede zloma ključnice Sioutsova in dobrega rezultata Pozzoviva je bila taktika res taka kot je bilo napisano.

Kasneje so pa spoznali, da je bolje, če kdo njihov beži, saj lahko več pomaga v ključnih trenutkih (kdor lahko, seveda) pa še lep izgovor imajo, da jim zadaj ni treba lovit in se s tem ne zamerijo drugim ekipam ter ne "kurijo" ostalih fantov iz svoje ekipe.
Zato je bežal Novak, naslednji dan Mohorič, pokril je beg, ki je slučajno uspel, menjal je, vendar ne na polno, vsaj v začetku ne. Če pa ne bi menjal, bi se beg ustavil...
So pa dejali, da je letos zelo dober ter ima realne šanse, da zmaga kakšno etapo.
Veliko bo odvisno tudi od Pozzoviva glede prostih rok v posameznih etapah.

Tudi glede Liquigasa je imel Joshua prav.
Ko so prišli Amerikanci za šefe so uničili veliko mladih, nadarjenih kolesarjev.

Nikakor pa nisem mislil nikomur vsiljevati svojega mnenja ali komu soliti pameti.
Sem samo posredoval informacije, ki sem jih imel praktično iz prve roke.

Pa lep pozdrav vsem v upanju na kakšen odmeven rezultat naših fantov na letošnjem Giru.
janipapillon
# 14.05.2018 ob 08:03
rokers
# 13.05.2018 ob 19:49
Kakšna bi bila dirka Frooma brez padca seveda ne vemo: je to kriv padec ali slaba forma? Če si prepričan, da je to zgolj in edino posledica padca, drugače bi bil med prvimi, potem imaš prav. Jaz mislim, da ni zgolj posledica padca, kajti tudi na Tour of Alps je bil ves čas slabši od Pozzoviva

Seveda ne vemo.
O teh stvareh dost vem, pa da to ne morem vedt.
Lahko pa po izkušnjah bolje sklepam od večine kolegov, s katerimi sem prihajal v stik in delal v športu. Tu sem pač najboljši. (pisura in govorec pa v podnu :-))
Danes zjutraj sem oskrbel malo odrgnino in bolj delikatno, podpludbo kolka, posledico včerajšnjega padca na dirki.
Imam nekaj desetletij izkušenj v športu.
Ti?
In zdej si misliva vsak svoje.
To kar pa res obvladam pa je perodizacija treninga.
In večina vidi kako Froomey ni bil v formi pred girom in nekaterim od te večine tud to ne pomaga, če jim razložim, da mora bit v tem času (pred kratkim) daleč od vrhunske forme in v fazi največjega obsega vadbe in tudi pod vplivom nutricionistične ter farmakološke(ne govorim o dopingu) manipulacije.
In če je sploh mogoče za njega osvojit Giro, ga mora z relativno slabo formo računajoč, da bodo drugi favoriti pocepal v zadnjem delu. Do tja pa bi moral prit z malim zaostankom. Že dobre pol minute na uvodni etapi, pa je za njega v taki situaciji VELIK zaostanek. To zdaj? Če bi vedel da jih ASO ne bo postavil na stranski tir za TDF, pa najbrž ne vejo, bi moral takoj odstopiti, če ne more furat procesa vadbe za TDF in zanemarit samo dirkanje. Ker dirka v danem momentu pač ni najboljši trening.
Rane, odrgnine in udarnine so na etapnih dirkah in v delikatnih obdobjih procesa vadbe heba. Velka heba. Pomankanje kvalitetnega spanca, ki včasih sledi tudi.
to piše nekdo, ki se je v fazi aktivnega ukvarjanja s športom lahko pripravil zaspat in preslišat (takih sem malo spoznal), ko so na železniški postaji manj kot 5 m stran šli mimo vlaki, tudi z blizu 100 km/h, ... po drugi strani pa tudi kdaj ni spal oz se zbujal .... ko se ponoči obrneš, pa zaboli.
x67
# 14.05.2018 ob 11:09
Yates ni naresnejsi kandidat zmago.
Mozak je na minimumu svoje teze in bo v enem tednu izgubil moc ...
Favoriti so se kake 2- 3 kile pretezki in bojo svojo polno moc dosegli selev zadnjem tednu.

Yatesa caka Brajkovicev sindrom. 9 dni zgledas res car pol pa kar naenkrat tema.
Pinot in Domulin bosta odlocala o zmagi
d_a_r_k_o
# 13.05.2018 ob 21:23
Tudi on je lahko pomočnik, tako da ne zapuščat dirke.
rokers
# 13.05.2018 ob 19:49
Jani: kako spi Froome res ne vem. Je padel, a jaz sem že pred tem pisal, da ni pri stvari - no imel sem tak občutek. Seveda mu ne prželim padca, bolečin, kot jih tudi nobenemu drugemu. Kakšna bi bila dirka Frooma brez padca seveda ne vemo: je to kriv padec ali slaba forma? Če si prepričan, da je to zgolj in edino posledica padca, drugače bi bil med prvimi, potem imaš prav. Jaz mislim, da ni zgolj posledica padca, kajti tudi na Tour of Alps je bil ves čas slabši od Pozzoviva, Pinota, ter celo Lopeza, ki sedaj ni v najboljši formi. Podobno velja za Aruja, slika iz Tour of Alps se ni izboljšala. Formolo: pa je bil prav v vseh etapah ko je šlo zares pri vrhu, le ko je padel pred Etno. Seveda bi bil vesel, da bi oba: tako Froome, kot Formola bila še v igri, a pač nista. Ja za Frooma pa sem imel res že pred girom občutek, da ne bo šlo: dečko ni robot in ves ta pritisk se pač mora poznat (pri Contadorju se takrat pač ni)
Putkaka
# 13.05.2018 ob 19:44
Ja, imaš prav. Pa Lande tud nima več zraven Frumči. In imaš prav, da sky zmeri popuši na giru. Se spomnim, kako je Bradley pred leti hotu osvojit giro, ko so frooma izbrali za vodjo TdF-ja, pa je šel hitr domov prehlajen zarad mraza. No, glede na to, kako se odvija giro, komi čakam na naslednji teden, še bolj pa na letošnji Tour de France. Hvala, rokers!
Putkaka
# 13.05.2018 ob 19:13
Jz tud mislim, da bo Chavez še napadal in da bo Yatesu še žal, da mu je podaril tisto zmago in s tem neki dodatnih sekund. No, odvisno, kako se bo ekipa odločila, komu bo dala priložnost. Lahko pa bodo ubrali tako taktiko kot red bull v formuli, kjer imata Ricciardo in Verstapen svobodne roke? Drugač mam pa vprašanje za Rokersa glede Frooma; bo odstopil od dirke zaradi izčrpanosti, ali zato, ker bo pač videl, da ne more zmagat, in bo raje šel hranit moči za TdF? Sicer dvomim, da je tako šibak karakter, da bi kar odstopil, potem ko bi videl, da ne zmore zmagat, ampak prekanjen Sir Brailsford bi bil najbrž sposoben sprejet tako odločitev. Se pa strinjam tudi s tem, da ga bo tale neuspeh na giru tako prešejkal, da bo za en k*** na TdF. Saj je prav. Čas je za spremembo.
jaz jaz
# 15.05.2018 ob 16:59
Dobro gre Mohoric danes, super. Naj zdrzi do konca.
lenoritis
# 14.05.2018 ob 20:09
Da na prost dan lahko kaj beremo o kolesarstvu
lenoritis
# 14.05.2018 ob 20:08
Hi rokers, jani, misko...... You made my day
JoshauBoy
# 14.05.2018 ob 14:05
no miško5lin, to je pa vrhunski zapis na nivoju, kot si ga ocitno sposoben, hvala :)
nuscyg
# 14.05.2018 ob 13:22
Upam, da se Rokers moti in da Froome ne odstopi po Zoncolanu. Super bi blo, da se pobere, za dirko bi bilo to odlicno. Pa ne da bi navijalj zanj, ampak zaradi razburljivosti.
rokers
# 13.05.2018 ob 19:51
Jani pa so zbrisali - sem repliciral brezveze
JoshauBoy
# 13.05.2018 ob 20:23
Ne vem, zakaj se toliko na Frooma spravljate, zdaj vodi Yates, ki je 4 mesece ze pocival, ker ni prijavil inhalatorja za astmo - je pa res, da je ekipa vse skupaj potem za razliko od SKYja elegantno izpeljala. Ta inhalator, ki ga pa uporablja Froome, pa ga sploh ni potrebno prijaviti in je dovoljen (verjetno je pa Froome salbutamol zauzil po kaksni drugi poti (tableta, ali intravenozno), zato pa take vrednosti. Tako da nehajte ze omenjati ventolin, ker je zadeva dovoljena in ne gre za doping.
janipapillon
# 13.05.2018 ob 17:59
Kaka dirka na izločanje!
Naj Pozzovivu ne pade forma za zadnji teden.
Kekec pa ponoči slabo spi od prvega dne naprej. Padec; ko si utrujen in se obrneš v spanju zaboli in neredko se zbudiš.
rokers pravi, da je enga škoda, ker je padel in izgubil minute, druzga ki je izgubil spanec in zaradi bolečin (prvi padec) slabo spi ... ga pa ni dost v hlačah. Bravo :-)
Kazalo