EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 80 glasov Ocenite to novico!
Željko Obradović
Trenerski velemojster Željko Obradović je v ponedeljek z evropskim prvakom Fenerbahčejem gostoval v Stožicah. Foto: BoBo
Željko Obradović
Dolgo so turški klubi naskakovali evropski vrh, kamor jim je uspelo stopiti s kom drugim kot z Obradovićem. Foto: BoBo
Željko Obradović
V 13 letih dela v Atenah si je med navijači Panathinaikosa izboril kulten status. Zdaj ga podobno častijo tudi že v Carigradu privrženci Fenerbahčeja. Foto: BoBo
Željko Obradović
Karizmatični Žoc je dejal, da, čeprav je delal v samih velikih klubih, pritiska ne čuti, največjega si tako ali tako postavi sam. Foto: BoBo
Željko Obradović
Po tekmi je dejal, da mu je bila všeč igra Petrola Olimpije, ki je bila po njegovih besedah agresivna v obrambi in v napadu, pokazala je veliko želje, da bi prihajala do protinapadov ter dosegala lahke koše. Foto: BoBo
Željko Obradović
Ponovno je poudaril, da nima več selektorskih ambicij. Srbijo zdaj vodi njegov nekdanji varovanec Aleksandar Đorđević, ki po Obradovićevih besedah opravlja odlično delo, legendarni trener pa pričakuje, da bo na tem mestu njegov dobri prijatelj ostal še dolgo časa. Foto: BoBo
Obradoviću je ljubljansko občinstvo namenilo velik aplavz. Srbski strokovnjak je povedal, da rad prihaja v slovensko prestolnico, kamor pogosto pride v prostem času. Foto: BoBo
VIDEO
Okorn: Fenerbahče je prep...

Dodaj v

Obradović: Slovenija je igrala izvrstno in zasluženo osvojila zlato

"Dončić misli s svojo glavo in sam sprejema odločitve"
26. september 2017 ob 09:28
Ljubljana - MMC RTV SLO

Veliki Željko Obradović pravi, da se je na EuroBasketu igrala odlična košarka. Ob tem je Sloveniji čestital za naslov, dotaknil pa se je tudi spora med Evroligo in Fibo, do katere je zelo kritičen.

Nekoč je bilo samoumevno, da so v Ljubljani gostovale največje evropske ekipe, zdaj pa so prihodi velikanov stare celine redki. V Stožicah se je Petrol Olimpija pred novo sezono navijačem predstavila na posebnem obračunu, saj je igrala proti evropskemu prvaku Fenerbahčeju (78:82). Carigrajski klub je maja prinesel Turčiji prvi evropski naslov. Jasno je, da ima zmagovalec Evrolige sijajno moštvo, a največji zvezdnik sedi na klopi – Željo Obradović. Legendarni Žoc je eden največjih trenerjev vseh časov. S kar devetimi naslovi evropskega klubskega prvaka je rekorder. Nekoč zelo kakovostni organizator igre, ki je z Jugoslavijo kot igralec leta 1990 postal svetovni prvak, dve leti prej pa osvojil še olimpijsko srebrno medaljo, je bil uspešen tudi kot selektor, saj je ZR Jugoslavijo popeljal leta 1997 do evropskega naslova, leto pozneje pa je stopil še na svetovni vrh. Izjemni strokovnjak je pozorno spremljal tudi letošnje evropsko prvenstvo, kjer je bil med gledalci v obeh carigrajskih dvoranah, tako na skupinskem delu v Ülker Areni, kjer sicer domuje njegov Fener, kot tudi v Sinan Erdemu, kjer so bili zaključni boji.

Kokoškov ga z uspehi ne preseneča
"Slovenija je igrala izvrstno in zasluženo osvojila zlato medaljo. Čestitke vsem na zvezi, še posebej pa selektorju Igorju Kokoškovu in igralcem, ki so naredili ta izjemen uspeh,"
je dejal 57-letni trener iz Čačka, ki si je vzel nekaj časa tudi za slovenske medije, in dodal: "Slovenija je v skupinskem delu dokazala, da ima kakovost. V četrtfinalu je igrala proti Latviji, ki ima odlično reprezentanco. Potem je v polfinalu dobila Španijo, ki so jo vsi imeli za glavnega favorita, na koncu pa je sledila še tekma s Srbijo. Za mojo državo je to velik uspeh. Srbija je prišla v finale kljub vsem težavam v pripravljalnem delu. Da ne naštevam vseh, bom izpostavil manjkajoče tri organizatorje igre, Markovića, Nedovića in seveda Teodosića, ki bi bili nosilci. Med prvenstvom je imel težave še Jović. V igri reprezentance se to ni videlo, kot da se ne bi zgodilo. Čestitke Sloveniji za zlato medaljo in tudi Srbiji za velik uspeh s srebrom."

Maja je v največji turški dvorani, imenovani po Sinanu Erdemu, Obradović slavil naslov evropskega prvaka, štiri mesece pozneje je bil na istem kraju v tej vlogi njegov rojak in nekdanji pomočnik v reprezentanci Srbije in Črne gore Igor Kokoškov: "Igor me ne preseneča. Je moj dober prijatelj, pred leti pa je bil tudi moj sodelavec. Je specifičen, saj si je sam izbral svojo pot. Odločil se je za odhod v ZDA in si tam brez priporočil in poznanstev izboril svoje mesto. Odlično je delal kot pomočnik v NBA-ju in tudi v reprezentanci Gruzije. Ni imel take kakovosti, kot jo ima zdaj v Sloveniji, a je po mojem mnenju naredil prav tako odličen rezultat. Tu se je po njegovi zaslugi in zaslugi igralcev izšlo fantastično. Še naprej mu želim vse najboljše." Obradović verjame, da Kokoškov, ki je kot prvi Evropejec postal pomočnik v Ligi NBA, lahko postane tudi prvi s stare celine, ki bi bil glavni trener moštva v najmočnejši ligi na svetu. Željko sicer teh ambicij nima: "Zelo rad bi videl, da se to z Igorjem tudi zgodi. Ponavljam, da je v NBA-ju tako, da težko kakšen trener iz Evrope dobi priložnost. Z izjemo D'Antonija in Blatta, ki sta se kot trenerja razvijala v Evropi, a sta Američana, še noben Evropejec ni sedel na klop ekipe v Ligi NBA. To je zaprt krog. Ne vem, kakšen je razlog, a verjamem, da je kar nekaj trenerjev, ki bi lahko bili v tej vlogi, in eden od njih je tudi Igor Kokoškov."

"Dončić misli s svojo glavo in sam sprejema odločitve"
"Dragić je pravi vodja te reprezentance. To ni nič novega. Je pravi in velik igralec. Odigral je fantastično prvenstvo,"
se je karizmatični srbski strokovnjak dotaknil še slovenskih reprezentantov. Zanimivo je, kaj je izpostavil pri Luki Dončiću: "Dončić je že zdaj pravi igralec. V nasprotju z drugimi mladimi košarkarji misli s svojo glavo, sam sprejema svoje odločitve in ve, kaj je najbolje zanj. To je danes zelo redko. Vsi so obkroženi s tako imenovanimi prijatelji, starši, ki želijo prek otrok popraviti svojo eksistenco, menedžerji, trenerji, javnost pritiska … On pa je fant, ki sam sprejema svoje odločitve in tudi zaradi tega je tak igralec. Misli s svojo glavo in zagotovo bo tudi glede prihodnosti sprejel odločitev, ki bo zanj najboljša. Nikogar ne posluša, in to je najboljše. Igralci, ki v tem obdobju, razmišljajo s svojo glavo, poslušajo sebe in vedo, kaj je zanje najboljše, so in bodo pravi."

Željko je leta 1991 prevzel moštvo Partizana, kjer je do tedaj igralo, in ga že v prvi sezoni senzacionalno popeljal na vrh Evrope. Po dveh letih je zapustil Beograd, odšel v Badalono k Joventutu in znova stopil na evropski vrh. Naslednje leto je bil tam že z Realom iz Madrida, zatem pa še kar petkrat s Panathinaikosom. Ko so turški klubi začeli vlagati vse več denarja, so z visokimi ambicijami posegli po največji okrepitvi – Željku Obradoviću. Korak za korakom si je s Fenerjem utiral pot proti novi evropski kroni. V štirih letih mu je misija uspela in pred domačo carigrajsko publiko je Fenerbahče letos prvič osvojil Evroligo. "Vedno je težje braniti kot osvajati. Že ta tekma proti Olimpiji, čeprav je bila prijateljska, je pokazala, s kakšno motivacijo in željo bodo nasprotniki igrali proti nam. Če ne bomo na taki ravni, imeli te želje in vsako tekmo igrali na enak način, bo težko. Zadovoljen sem, kako se vedejo igralci, ki jim ni lahko, saj imajo zdaj zelo naporen ritem. Ko se bomo vrnili v normalen ritem k treningom, bo lažje," je dejal Obradović, ki ga s Fenerjem veže še triletna pogodba. Kot pravi, jo želi, če bo vse po načrtu, izpeljati do konca, saj se v Carigradu odlično počuti: "Naredili smo izjemno vzdušje v dvorani, ki je ves čas polna. Prodali smo 8.000 sezonskih vstopnic. Lahko bi jih še več, a smo pustili mesta tudi za mlade navijače, z zanje dostopnimi cenami. Klub je postal stabilen. Imamo veliko razlogov za zadovoljstvo in v Evropi so spoznali, kaj pomeni Fenerbahče. Naša naloga je, da delamo še naprej z enako željo in entuziazmom, kot smo do zdaj. Prelepo mi je tu. Za nami je 25 milijonov navijačev. Odlično se razumem s predsednikom kluba, s svojim strokovnim štabom in igralci. Sem presrečen in zelo zadovoljen."

"Najpomembnejše je mnenje košarkarjev"
Legendarni trener, ki bo letos naskakoval že deseti evroligaški naslov, poudarja, da ni "večje časti za igralca ali selektorja, da deluje v reprezentanci svoje države", tudi on pa je zelo skeptičen glede novega koledarja reprezentančnih tekmovanj in kritičen do ravnanja Fibe: "Vsi, ki spremljate košarko, če malce analizirate, vidite, da je Evroliga odprta za sodelovanje. Vedno je govorila, da je igranje v Evroligi in Evropskem pokalu prostovoljno. Nikoli ni pritiskala na kakšen klub ali zvezo, da kdo mora igrati. Vse na prostovoljni bazi. Na drugi strani je Fiba, ki je lani grozila z odvzemom tekmovanj nekaterim zvezam in z odvzemom kvalifikacijskih turnirjev za olimpijske igre, če klubi ne bodo igrali njene Lige prvakov. Zdaj se je odločila, da bo evropsko prvenstvo, ki je bilo 82 let na dve leti, na štiri. Je to dobro? Kolikokrat bo imel košarkar priložnost, da nastopi na evropskem prvenstvu? Je dobro, da Liga NBA ne pusti igralcev, da igrajo za reprezentance, od igralcev, ki so v Evroligi, pa se to praktično zahteva? Vsi se strinjamo, da je bila igra na evropskem prvenstvu odlična, sojenje pa zelo slabo. Ne, da so koga oškodovali, a na splošno je bilo sojenje slabo za vse. 60 najboljših sodnikov ni bilo, saj sodijo Evroligo in Evropski pokal. Ko se bodo usedli za isto mizo in ugotovili, da to ni način, ter bodo začeli delati za dobro košarke, bo v tem športu bistveno boljše."

"Na koncu so najpomembnejši igralci. Slišati se mora njihovo mnenje, a jih ne vprašajo. Imeti bi morali svoj sindikat. Njihovo mnenje je glavno. Kot trener ne bom nikomur prepovedal, saj sem rekel, da sta največja stvar in zadovoljstvo igranje za reprezentanco. A za to obstajajo primerni termini. Prekinjati prvenstva in Evroligo, ki že ima koledar, zdaj pa bi ga Fiba s predlogi spreminjala, je težko. Bomo videli, kako se bo razpletlo. Ne vem, kaj bo, če bodo klicali tudi igralce iz Evrolige. To ni vprašanje zame, ampak za igralce in klube. Predsedniki bodo odločali, koliko lahko igralec sam sprejema odločitev, da zapusti ekipo in igra za reprezentanco. Kaj se bo zgodilo, če bosta isti dan tekmi kluba in izbrane vrste? Koga postavljamo v neprijeten položaj? Košarkarje. O tem govorim. Morajo imeti sindikat, se dogovoriti in potem reči, gospodje, brez nas se ne more igrati. Funkcionarji, trenerji, sodniki, vsi smo pomembni, a brez vseh se lahko igra košarka, le brez košarkarjev ne gre. Oni so najpomembnejši in bi morali odločati. Igralec s klubom podpiše pogodbo. Ta ga pusti v reprezentanco, potem pa se poškoduje. Kdo bo nosil stroške, da za klub, ki ga plačuje s pogodbo na kateri koli ravni, ne bo igral? Kdo bo plačal pogodbo? To ni enostavno. Upamo, da se najde rešitev," je pristavil legendarni košarkarski um.

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
caree
# 26.09.2017 ob 10:04
Spomnim se, ko je Batiste leta 2010 namerno stopil Ožboltu na obraz, kako ga je kot šolarčka poslal naj se mu opraviči.
Radio
# 26.09.2017 ob 09:40
Drži. Basket se lahko igra brez funkcionarjev in sodnikov, obratno pa ne velja. In kot po pravilu na vseh družbenih področjih, imajo glavno besedo najbolj pogrešljivi.
a.orhidejca
# 26.09.2017 ob 09:54
Enkraten članek in človek brez dlake na jeziku.....človek na mestu.
Košarka se igra zaradi košarke same, FIBA naj se čim prej zbudi iz blodenj.
čak mal noris
# 26.09.2017 ob 09:42
Ni kaj dodati. Vedno direkten in predvsem OBJEKTIVEN. Njemu podobnega ne poznam.
leon911
# 26.09.2017 ob 10:00
Željko letos vzameš deseti naslov, potem pa med funkcijonare in postavi stvari na svoje mesto. Edino takole bomo rešili zadevo, da bodo na najpomembnejših funkcijah ljudje z znanjem, referencami in rezultati.
Na pou Slovenc
# 26.09.2017 ob 09:47
No ce pa to potrdi prof. dr. evropske kosarke, potem pa mora držati da je Slovenija na tem prvenstvu pokazala resnicno najvec in ne le da je postala evropski prvak, navdušila je z lepo, hitro, moderno tako obrambno kot napadalno košarko! Ker najbolj mi grejo na zivce te zarote češ da so nam pomagali sodniki,da v nasi ekipi skoraj ni slovencev, da smo naturaliziral americana, ne da smo bili mi dobri,temvec da so ostale ekipe slabse, ker niso bile kompletne......itd,itd.Vcasih je treba enostavno priznati in reči boljsi ste in pika. Tokrat se je res vse poklopilo, vse je bilo na naši strani (sreca, sodniki, poškodbe, forma, vzdusje, energija) ce samo pomislim kolikokrat smo bili v preteklosti blizu in vse te zmage proti Spaniji, Srbiji, Latviji je bilo vračilo za prejšna prvenstva. Tako da se moramo zahvaliti tudi bivšim reprezentancam!
darkwader
# 26.09.2017 ob 10:25
Vsak ki ima vsaj malo zdrave pameti vidi da Fiba ne dela nič drugega kot da meče drek v ventilator. Ne znajo drugega kot izsiljevati in pobirati denar, to preprosto ni bistvo košarke.
don_draper
# 26.09.2017 ob 10:20
Avtoriteta!!!
Acinho
# 26.09.2017 ob 10:31
Veliki ŽOC. Ta človek enostavno živi za košarko. Pred nekaj meseci je dal intervju za Al Jazero Balkan, kjer je pol ure minilo kot bi šlo za 5 minuten odgovor, tematika pogovora pa je bila bolj fokusirana na igro kot tako. In ko vidiš s kakšnim žarom ta človek govori o tej igri, ti je jasno od kod takšni rezultati in tolikšne trofeje.

Nedolgo nazaj sem na nekem socialnem omrežju zasledil njegovo izjavo, ko je sinu enkrat na dopustu pridigal v smislu (sinu in njegovemu prijatelju): "Vidva imata rada košarko? Koliko časa že ništa vrgla žoge na koš? 20 dni? Vidva nimata rade košarke!"

Navidez banalna izjava, ki pa pove ogromno. Veliki si ŽOC!
dkdj
# 26.09.2017 ob 10:07
Ehhh...če bi Željko bil naš trener, bi dobili še vsaj 3-4 kolajne v zadnjih 20-ih letih....tak pa je bil Urlep, Zrinski, Subotić, Pipan...tukaj je odgovor zakaj nismo bili uspešni.
Rockos
# 26.09.2017 ob 11:11
Hecno, koliko se razpravlja o nekompletnih srbih, a slovenci smo pa že kdaj igrali kompletni? Doma pustimo Lorbka in Z.Dragiča zaradi poškodb/forme, NBA nam je že pred časom vzel (tako ali drugače) Udriha in Vujačiča, Nachbarja tudi ni bilo, Omič bi lahko odlično odigral pa pač dva naturalizirana ne smeta, itd... tako pač to je, pa ne jokcamo.

Tudi v našo korist niso sodniki sodili vsake žoge, pa zato ni selektor klical sodnika na zagovor. Sale Nacionale je imel celo finale ob out liniji sodnika dobesedno na seminarju. Da ne govorimo o tekmi z Italijo, ki se je lomila, Italija v kontri in sodnik sodi tehnično italijanski klopi, ker so se igralci veselili blokade! Vzame jim koš, dodeli napad Srbiji in še prosti met - tekma odločena. Nisem v nobenem italijanskem mediju bral o kraji.

Njim je pod častjo, če se sodi pošteno - mora se v njihovo korist, sicer je goljufija - tako so pač vajeni. Naj se spomnijo kako so dobili zlato proti Litvi, ko so šli Litvanci med tekmo na klop, jokali in niso želeli nadaljevati. Srbi so jih šli na klop tolažit, vlečt nazaj na igrišče, itd... Take sramote šport še ni videl. Ampak le kdo bi najprej pometal pri sebi, kajne? O tej zaščiti velikih vemo ravno slovenci preveč. Spomnimo se izjave Scariolla pred polfinalom, kako upa, da bodo sodniki zaščitili (!) brata Gasol. Če kdo, potem vsi drugi na igrišču potrebujejo zaščito pred njihovimi perutnicami. Carja, kapo dol, nič ne rečem, super košarkaša - ampak kolikokrat zaradi počasnosti vseeno udarita po roki nasprotnika - faulov pa nimata kej dost, glej ga zlomka.

Pa še o EP na dve leti - da ne bom prekratek :) Tudi SP v hokeju je vsako leto, pa ni noben problem. Pa tam olimpijski turnir vsaj nekaj pomeni, kot pri basketu in rokometu (pri fuzbalu npr. praktično nič). Junaki se ustvarjajo tako, da se pokažejo publiki, ne tako, da se jih skriva 4 leta, potem pa enkrat niso v formi, enkrat so poškodovani, enkrat jih klub ne pošlje, potem pa so prestari. FIBA potrebuje kompletno reorganizacijo - najbolje bi se naredilo, če bi ULEB in NBA sama ustanovila svojo krovno organizacijo - tudi najbolj logično. FIBA je bila okostenela že v osemdesetih, zato pa ji je vse ušlo izpod nadzora.
veza
# 26.09.2017 ob 10:27
Dončić mora priti k Obradoviću, šele potem v NBA, a vprašanje, kako se bo izšlo!
bojfab
# 26.09.2017 ob 13:21
Definitivno v srbskih medijih in med mojimi srbskimi kolegi je prepričanje mi-bi-bili-prvaci-da-nisu-nam-falili in iskanje opravicila po porazu od Slovenac-od-kojih-ne-mozes-u-nicem-izgubiti. Da ne pišem, da je do lastnih igralcev jako omalovažujoče imenovati jih C reprezentanca (kaj si o tem misli Štimac?)

Potem pa čitaš, da Nedović v Španiji igra, da Teodosić ni bil pripravljen, ... Tako kot je Scariolo zahteval zaščito Gasolov, tako je Đorđević zahteval respekt do olimpijskih vicešampionov že pred tekmo. Obrni kakor hočeš Srbi se ob porazu niso ravno izkazali kot neki športniki.

V soboto sem v Boki "častil" znance (Črnogorce, Srbe in po enega Hrvata in Angleža). Malo sem jih špiknil še s kolesarstvom, odbojko, namiznim tenisom in moto-krosom. Še morje je bilo zeleno od neskrite zavisti. Veliki "poznavalci" košarke so se čudili pa-od-kad-igra-Dragić-tako. Dragić G. jim tako-ali-tako težko pada. V dnevnih novicah iz NBA v Črni gori ne omenjajo slovenskih igralcev (vse ostale iz bivše Juge redno) in je zato za večino padel s neba.. Povem jim, da so Srbi imeli svojo šanso pred dvema letoma, ko je pri naših od prve peterke igral samo ml. Dragić ... niso je izkoristili. Ob zaključku eden od prisotnih pogleda na telefon in ... e-pa-sad-i-u-bućama-pobjeđujete.

Sicer pa je score na uradnih tekmah Srbija:Slovenija 1:4, Teodosić:Dragić G. pa 0:3.
dadinho10
# 26.09.2017 ob 10:30
no, jaz se popolnoma strinjam z zocom...vendar vprsanja koliko krat lahko igralec nastopi na ep, ki je na vsaka 4 leta????
saj v nogometu je enako, prav tako igralci imajo sp, pa oi......jaz cisto nic nimam proti ep na dve leti, vendar je glavna tezava v tem, igralci odpovedujejo nastope.....vse vec je zelja po pocitku, po pripravah na naslednjo sezono, na nba, na novi klub itd......na delu na sebi...
gogi se pri 31 upokojuje....udrih je zelel biti prva violina, vujacic ni utegnil ker je sarapova bila zahtevna, lorbek je svoje ime ustvaril kot clan prve petorke na ep, nato se je posvetil klubski karijeri, po 3 letih pavze je spet bil pripravljen nastopati.... saj tudi druge reprezentance imajo enake tezave.....nas luka je fenomen, ampak me je strah njegove prihodnosti...ce ga nba izbere na naboru kot 1. ali 2. , imel bo velika pricakovanja, kdo ve kaksne vse skrite pritiske od nba..........si predstavljate, da je debitiral letos, na naslednjem ep pa ga ne bo vec.....????
forhand
# 26.09.2017 ob 12:27
Najboljši trener iz bivše Jugoslavije in tudi sicer v Evropi.Dal je velik komplimet tudi slovenski košarki.
schawlly
# 26.09.2017 ob 11:20
Ko je novinarka revije Playboy pred leti vprašala Zmagadina, kdo je najboljši evropski trener, je izjavil: Ja trije smo - Messina, jaz in Maljkovič! Mimogrede, Obradoviča sploh omenil ni, ki je imel že takrat 5 evropskih naslovov!
mikedean
# 26.09.2017 ob 11:18
V preteklosti je imela naša reprezentanca podobno smolo s poškodbami in odpovedmi ključnih igralcev kot letos Srbija ter bi verjetno popolna osvojila nekaj medalj. A kar je bilo, je bilo. Letos pa so bile le tri odpovedi, od tega enega, ki po vsej verjetnosti ne bi prišel med 12 (Bolčina), enega v rotaciji (role player; Klobučarja) ter samo enega nosilca (Zorana Dragića). Z manj odpovedmi je tudi prišel dolgo pričakovani rezultat. Ne upam si pomisliti, kaj bi bilo, če bi tako kot v prešnjih letih manjkali vsaj trije nosilci.
roccer
# 26.09.2017 ob 10:22
Živa legenda!!!
hepimen
# 26.09.2017 ob 12:24
Bolj ko si bodo na bojni nogi, večji pritiski bodo na igralcih, sploh v NBA naj ne igrajo za svojo državo.

Meni se zdi pa logično, da firma od svojega delavca z večdeset milijonsko plačo želi predvsem, da dela zanjo in da je pri tem početju zdrav.

Ampak moje mnenje je, da na košarkarje čez lužo niti ne pritiskajo preveč, saj nanje nimajo direktnega vpliva z izjemo obdobja pred podpisom pogodbe. Tako recimo ni igral Nowitzki, pa Parker, pa Gasol, pa Dragić... Ker so jim rekli, lejte, med počitnicami delajte, kar hočete, ampak če se poškodujete, podpisa pogodbe in dinarčkov pač ne bo. Edino pametno je, da se takrat pač odločijo, da ne bodo tvegali, saj od reprezentančnega nastopa ne bodo imeli penzije in zagotovljene prihodnosti po končani karieri.

Druga pesem je, kar zdaj dela FIBA. termine bi prestavljala direktno v obdobje, ko so ti košarkarji v službi. Tako pa pač ne gre in mislim, da si pri teh otročarijah zgolj FIBA kot užaljen froc pljuva v lastno skledo, ker so z mentaliteto nedotakljivih ostali nekje v sredini 90. let prejšnjega stoletja.
ZagorCiko
# 26.09.2017 ob 12:05
Sam, da nam ni nori Luigi Damonica harmonica sodil. Ce bi njega imeli sigurno ne bi videli finala. Ti sodniki na ep so slabo sodili zaradi neznanja medtem, ko ti izkuseni delajo to namerno. Evroligaski sodnikib tipa harmonica, Dozaj itd. prakticno jedo iz rok tem velikim zvezdam.
judoka
# 26.09.2017 ob 14:05
Kdo ve, kdaj jih lahko spet premagamo na eni resni, uradni tekmi?

Sicer pa je score na uradnih tekmah Srbija:Slovenija 1:4, Teodosić:Dragić G. pa 0:3.

Ocitno to ni strasen problem.
mile952
# 26.09.2017 ob 13:03
Acinho

# 26.09.2017 ob 11:37

To kar pišeš drži, da pa Srbi ne jokcajo, tu si ga pa pihnil mimo. Ni stavka, kjer ne bi po tekmi z nami ne govorili, kako manjka 7 nosilcev in po koncu finala ni bilo ne strokovnjaka , kaj šele navijača z njihove strani, ki ne bi natolceval o "velikoj, neviđenoj krađi sudaca u finalu". Srbi enostavno ne znajo izgubljati, za nas so oni "velemojstri" v javkanju in opravičevanju svojih porazov. Zares, vso njihovo obnašanje po porazu po tej tekmi izgleda patetično za tistega, ki si je tekmo ogledal in je videl kako je ta potekala.
Acinho
# 26.09.2017 ob 10:36
dadinho10@ to je žal realnost in mnogi imajo težave s tem. Srbija letos je imela denimo 6 ali 7 odpovedi zaradi poškodb in ENO zaradi odpovedi kot take. In to s strani igralca, ki je imel najbolj vročo sezono. Jokić je v NBA eksplodiral in takoj so sledili "nasveti", naj letos dela na sebi, naj preskoči EP, da ima še 10 let ko bo lahko igral za reprezentanco. Agent je omenjal da je sporno le letošnje leto, a seveda je veliko vprašanje ali bo temu res tako. Sploh če bo spor med FIBO in NBA ter ULEB še toliko hujši. Bolj ko si bodo na bojni nogi, večji pritiski bodo na igralcih, sploh v NBA naj ne igrajo za svojo državo.

In kot pravi Obradović. Na koncu vedno trpijo igralci. Resda je njegova vedno zadnja in nihče ga ne more omejiti, a vseeno si povprečen navijač ne more predstavljati kakšne vrste pritiskov lahko izvajajo vse. Kavč selektorji vidijo le "ta in ta odpovedal letošnji nastop" in avtomatično je "ta in ta" takoj izdajalec države in svojega naroda.
migaj
# 26.09.2017 ob 18:33
In prav nič nam ni bilo podarjenega.
migaj
# 26.09.2017 ob 18:32
Kaj se zdaj mi tu gremo ali nam Srbi v resnici priznavajo, da smo zasluženo osvojili EP ??!!!
Brez veze.
Evropski prvaki smo -in to brez poraza.
Amen.

PS
in to priznavajo vsi -tudi Srbi.
Na pou Slovenc
# 26.09.2017 ob 17:14
Rockos#

Se strinjam, pa Sale si je zaslužu najmanj eno tehnicno, ker to je blo res že na meji normalnega..., sicer sem pa že pisal da je Srbija lohk vesela da je prilezla do finala(Madžarska, Italija,Rusija), nisem preprican ce bi prisli mimo Latvije, Španije!
threepointer
# 26.09.2017 ob 16:17
@veza, pišeš da smo zmagovali na tesno. Jaz sem z izjemo nepomembne tekme s Finsko videl same naše zanesljive zmage. Nasprotniki so sicer bili večkrat blizu, a pravih priložnosti za zmago niso imeli. Nekdo je v evforiji napisal, da naj nam pripeljejo Američane, da stresemo še njih. Vsekakor pretiravanje, ampak tudi jaz mislim, da trenutno od nas ne bi bil boljši nihče drug.
veza
# 26.09.2017 ob 14:22
rangerno1
# 26.09.2017 ob 14:15

Eden redkih Srbov, ki prizna zasluženo osvojeno zlato metaljo Slovenije!

no, Obradović je govoril za naše medije, sredi Stožic, kaj pa bi drugega rekel?
rangerno1
# 26.09.2017 ob 14:15
Eden redkih Srbov, ki prizna zasluženo osvojeno zlato metaljo Slovenije! Še enkrat več je pokazal, da mu med trenerji v Evropi ni para - Profesionalec z velikim Pjem.
veza
# 26.09.2017 ob 13:16
Acinho
# 26.09.2017 ob 10:53

bodimo realni, tudi pri drugih reprezentancah so manjkali mnogi, razlogi so različni, a to ni važno, mi smo imeli težji razpored, v četrtfinalu Latvija, potem Španija, premagali smo tudi Grčijo, Francijo, Finsko, finale je bil napet, naši so težko, a zasluženo zmagali, če bi Srbi bili kompletni, bi mogoče bilo vse drugače ali pa bi se skregali, nikoli ne veš!
Če smo cinični, če bi Srbe vodil Kokoškov, naše pa nekdo drug, bi verjetno zmagali Srbi!
Acinho
# 26.09.2017 ob 10:53
#13@ to ni nobeno neprijetno vprašanje, ker samo popolni analfabet lahko primerja zvezdniško ekipo Srbije (oz. takrat pod imenom SČG) z ekipo Srbije iz leta 2017. Ta "zvezdniška" ekipa iz zadnjih let je več ali manj že igrala skupaj v zadnjih treh letih in rezultati govorijo sami zase. 2 kolajni in eno četrto mesto.

Teodosić, Kalinić, Bijelica, Jokić, Nedović, Raduljica, Simonović so vsi igralci ki so skupaj že igrali v prejšnjih letih in kot sem dejal, rezultati govorijo za sebe. Od teh igralcev nihče ni problematičen kot je znal biti Jarić, nihče se ne užali kot majhen otrok kot se je znal Rakočević in nihče nima težav z disciplino, kot jo je imela celotna ekipa leta 2005. Zato so ti namigi, da ni nobena garancija da bi Srbija s temi igralci osvojila kolajno milo rečeno bedarija. Kot prvo v športu tako ali tako nič ni garantirano in vse se mora izboriti na igrišču. A prejšnja leta so najlepša referenca, popolna Srbija v finalu pa bi verjetno prinesla še bolj izenačen in atraktiven dvoboj (čeprav temu ni manjkalo nič). Na papirju bi bili Srbi favoriti (tako so bili Slovenci), a kot sem rekel teren pove svoje in ker tekma ni bila odigrana v takšnih postavah so to brezpredmetne razprave. Morda pa se čez 2 leti ponudi priložnost za en tak obračun, kdo ve.
Na pou Slovenc
# 26.09.2017 ob 17:23
Rockos

Aja pa še ena stvar, kdo pa garantira da bi Srbija bolje igrala z svojimi zvezdniki, sej vemo kako jr ce je prevec role playerjev v ekipi, tokrat so bili kot ekipa zelo povezani tako kot nasi in je bilo vzdusje v ekipi pozitivno, tako da tud tu nebi trdil kaj bi bilo ce bi bilo.....
1a34
# 26.09.2017 ob 17:04
Dejstvo, da je za Slovenijo navijalo 2.000.000 ljudi v Sloveniji, proti njej pa največ 5 trolov, pa je (postalo) predvsem problem teh petih trolov.
rangerno1
# 26.09.2017 ob 14:27
@veza, Obradović je avtoriteta in ima hrbtenico, ne bi za naše ali srbske medije povedal nič drugače. Slovenija je pač kristalno zasluženo zmagala in osvojila zlato!
Na pou Slovenc
# 26.09.2017 ob 17:58
Achino

Ti si pa tud naiven, valda bodo pred kameram vsi govoril da smo zasluženo zmagal, drugo je pa kaj kasneje izveš iz drugih virov. Pa še podoben primer kot ga je dal sam srb Kokoskov, da Sale pred kameram govori Slovenci so dobri in favoriti proti nam, 5 min kasneje v slačilnici pa nimajo šanz teli janezki, popapcal jih bomo! Tako da malo vec objektivnosti tudi s tvoje strani! Toliko izkušeni in profesionalni pa so srbi da se bodo v kamero smejal, čestital a drugo je ko se kamere ugasnejo....
1a34
# 26.09.2017 ob 16:34
Po končanem prvenstvu, na katerem je Slovenija osvojila prvo mesto, ni cas za to, da bi razglabljali o tem, kdo bi bil boljši ali slabši od Slovenije, temveč da ugotovimo, od koga je Slovenija, tukaj in zdaj, in de iure še par let, boljša.
bojfab
# 26.09.2017 ob 15:58
"Jako mi je krivo zbog ovog sudijskog kriterijuma jer smo najbolja evropska reprezentacija! Zašto? Zato što imamo svetsko srebro, olimpijsko i sad evropsko." reče Mačvan ... a score s Slovenijo 1:4

Ker imam danes nekaj časa, sem se potrudil in dobil tudi en objektiven srbski portal N1info ... manj kot 10% negativcev.

Nekdo pa je zadel problem trenutka ... managerji ... močnejši od klubov in zvez. Nas je to teplo pri U20, Srbe pri seniorjih, Hrvate že vsaj 3 let v vseh kategorijah in tudi ostale Jugose po malo.
nesreča
# 26.09.2017 ob 15:55
Acinho
# 26.09.2017 ob 13:21
E,tu si pa malo falil. Ko je bilo pred leti (2005) prvenstvo v Beogradu in je bil srbski selektor ravno Obradović, sta se Rakočević in Jarić obmetavala s pločevinkami in se na koncu še stepla. Tako da ne govorit o ekipnem duhu. Mimogrede, Srbi so si takrat delilii 9-12 mesto z Italijo, Izraelom in Turčijo.
Wasabi
# 26.09.2017 ob 15:55
Obradovič je na domačem EPju leta 2005 popolnoma popušil s tedaj izjemno srbsko-črnogorsko zasedbo. Enostavno ni znal povezati vseh egov v tedanji ekipi, vsi so igrali zase. Na yt je dostopen intervju, kjer govori, kaj vse so tedaj njihovi zvezdniki počeli....morda bi bilo letos podobno, če bi se vsi egoti na kup nadrenjali:D Zato naj bodo Srbi lepo srečni, da so osvojili za njih fantastično 2. mesto, vseeno so bili pred Španijo, Grčijo, Francijo, Latvijo, Litvo, Hrvaško. Rusijo...
threepointer
# 26.09.2017 ob 15:39
@timoti, večina trenerjev razmišlja kot ti, zato genijev, kakršen je Luka, ne razumejo. Željko seveda ni kot večina trenerjev. Luka najbrž nikoli ne bo imel te sreče, da bi ga treniral Željko. Laso sicer ni slab trener, ampak Željku ne sega do kolen.
1a34
# 26.09.2017 ob 14:21
Košarkar z velikim K.
stari nono
# 26.09.2017 ob 11:38
V poplavi jokcanja srbskih medijev, stroke in navadnih kavčarjev, končno eno mnenje s težo.
Mnenje legende košarke.
el CARTEL
# 26.09.2017 ob 10:21
Zdaj se je odločila, da bo evropsko prvenstvo, ki je bilo 82 let na dve leti, na štiri. Je to dobro? Kolikokrat bo imel košarkar priložnost, da nastopi na evropskem prvenstvu? Je dobro, da Liga NBA ne pusti igralcev, da igrajo za reprezentance, od igralcev, ki so v Evroligi, pa se to praktično zahteva?

tu se ne strinjam,
prvenstvo na dve leti je prepogosto, ni imelo prave veljave (ena dobra generacija recimo španije je nabrala cel kup medalj), predvsem pa ravno zato ker košarkarji ne bodo imeli priložnosti vsako drugo leto igrati evropsko prvenstvo, se bodo odzvali.

seveda je edino problem, če ekipa en igra dobro na eni sami tekmi, ki je na izpadanje (slučajno iam slab dan), potem še leta ne bo možnosti za medaljo. to pa je slaba stran.

se pa strinjam s tem glede NBA - smešno je, ako NBA izsiljuje igralce da ne gredo na ta prvenstva

prav tako s es trinjam glede sodnikov, slabo sojenje na skoraj vseh tekmah, ki sem jih gledal.
VanDame
# 27.09.2017 ob 01:38
Malenkost offtopic: Dwyane Wade je podpisal za Cleveland.
daco1
# 26.09.2017 ob 19:05
@dkdj
Pozabil si Sagadina,ki je bil najslabši.Sicer pa kapo dol Obradoviću,rezultati povejo vse.
artfilmfan
# 26.09.2017 ob 16:01
Saša, poslušaj in se nauči kaj od pravega mojstra.
maradona 10
# 26.09.2017 ob 15:08
Željo Obradovič mora postati generalni sekretar FIBE, da zadeve postavi na pravo mesto.
1a34
# 26.09.2017 ob 13:47
Vsi za enega, eden za vse.
ABADON
# 26.09.2017 ob 10:40
Srbi so se obnasali sportno in profesionalno???
Katero finale si pa ti to gledal?
MiD
# 27.09.2017 ob 09:19
Čeprav nekateri menijo, da je FIBA glavni in edini krivec za vse težave evropske košarke pa bo resnica verjetno nekje vmes ali še bolj točno: Vzrok je izključno pohlep po dobičku!
Da denar ni vse zagotovo najlepše dokazuje prav Goran Dragić.
Po zadnjih informacijah naj bi Fiba in Eca le dosegla dogovor. Oz ECA naj bi (verjetno tudi zaradi pritiska nacionalnih zvez) popustila in sprejela nekoliko spremenjen predlog Fibe, da bi koledar tekem v novembru in februarju le uskladili. Tekme Eurolige bi se v tednih, ko so kvalifikacije za SP, igrale ob torkih, v petek in nedeljo bi bile reprezentančne tekme, naslednji četrtek pa naslednji krog Eurolige. Tako ne bi bilo treba premikati začetka tekmovanja v Euroligi in ne igrati dveh krogov v enem tednu.
Upam, da bo tudi res tako. V tem primeru bi bila tekma med Španijo in evropskimi prvaki izjemen derbi novembrskega kroga kvalifikacij. Slovenija bi lahko nastopila v popolni postavi, ker Gorana Dragića ne moremo šteti za odsotnega in morda tudi Vidmarja ne. Vprašanje pa bo, koga v od naturaliziranih igralcev bo strokovno vodstvo izbralo: Randolpha ali Omića.
Moja napoved postave za kvalifikacije:
Nikolić, Klobučar, (Šiško, Rebec),
Dončić, Prepelič, Blažič,
Hrovat, Z. Dragić, (M. Lapornik)
Randolph, Murić, Čančar
Dimec, Bolčina, (Omić)

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!