Vodja iskalne akcije Angus Houston je sicer poudaril, da je pred sodelujočimi v iskalni akciji še veliko dela, saj morajo še ugotoviti, kje je letalo strmoglavilo v vodo. Foto: MMC RTV SLO/Reuters
Vodja iskalne akcije Angus Houston je sicer poudaril, da je pred sodelujočimi v iskalni akciji še veliko dela, saj morajo še ugotoviti, kje je letalo strmoglavilo v vodo. Foto: MMC RTV SLO/Reuters

Prvi signal, ki ga je zaznala avstralska ladja Ocean Shield, je trajal dve uri in 20 minut. Ko se je ladja obrnila v nasprotno smer, je zaznala nov signal, a ga je po 13 minutah izgubila. Signal so zaznali na razdalji dveh kilometrov.

"Na zaslonu vidimo avdiosignal, ki je zelo podoben lokacijskemu signalu črne skrinjice letala, ki ga ta oddaja v sili," je pojasnil vodja iskalne akcije, avstralski maršal Angus Houston. Reševalci imajo tako več upanja glede iskalne akcije, "a želel bi si, da bi vendarle našli kakšne razbitine", je dejal Houston.

"Signali pod vodo lahko potujejo zelo daleč, zato je težko določiti njihov izvor. Če bi bili detektorji v bližini signala črne skrinjice, potem bi signal lovili dalj časa," je še pojasnil.

Črno skrinjico bi lahko iskali več dni
Avstralska ladja Ocean Shield, ki je opremljena z izpopolnjeno prisluškovalno opremo in visokotehnološkim pingerlokatorjem, ki jim ga je posodila ameriška mornarica, bo območje v južnem Indijskem oceanu preiskovala še naprej.

Kljub temu bo trajalo več dni, preden bodo strokovnjaki potrdili, da signal res oddaja črna skrinjica letala, ki je pogrešan od 8. marca, na krovu pa je bilo 239 ljudi.

Signale zaznala tudi kitajska ladja
Sicer pa so konec tedna v iskalni akciji v južnem delu Indijskega oceana o zaznanih signalih poročali tudi s kitajske ladje Haišun 01. Kitajska ladja naj bi signala zaznala na približno 25 stopinjah južne zemljepisne širine in 101 stopinji vzhodne zemljepisne dolžine.